Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal gaat pijnlijk onderuit na ongelofelijke misser van Nicolas Pépé

Laatste update:

Arsenal heeft maandagavond een pijnlijke nederlaag geleden op bezoek bij Sheffield United (1-0). De Londenaren hadden grootse moeite om kansen te creëren tegen de stugge promovendus, die collectief verdedigde. De ploeg van manager Unai Emery verliest door de nederlaag de aansluiting met de top van de Premier League.

Bij Arsenal keerde de van een enkelblessure herstelde Alexandre Lacazette terug in de selectie. De Franse aanvaller maakte in de tweede helft na een maand afwezigheid zijn rentree. De eerste grote kans van de wedstrijd was voor Nicolas Pépé, die in de 21ste minuut van dichtbij leek te kunnen binnen tikken. De van Lille OSC overgekomen vleugelspits miste de bal echter volledig.

Sheffield beperkte zich voornamelijk tot verdedigen, maar sloeg na een half uur toe uit een hoekschop. Jack O'Connell kopte de bal terug voor het doel, waarna Mousset van heel dichtbij kon afwerken: 1-0. Arsenal had daarna moeite om kansen te creëren, al was Granit Xhaka vlak voor rust dichtbij. De Zwitser zag zijn halve volley knap gekeerd worden door doelman Dean Henderson.

In de tweede helft was het spelbeeld niet anders: Arsenal had veruit het meeste balbezit, maar Sheffield kwam nauwelijks in de problemen. De beste mogelijkheden waren voor de thuisploeg, dat via John Fleck en David McGoldrick gevaar stichtte. Pépé zag een schot een kwartier voor tijd vanuit een moeilijke hoek net naast gaan; meer noemenswaardige Arsenal-momenten waren niet te noteren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Emery out, wat een fking clown. Het einde van Wenger was ook niet alles, maar die stelde iig altijd zn meest technische spelers op en bouwde daar zn team omheen. Ik denk dat Ozil aan z'n vrouw heeft gezeten, iets anders kan ik me niet bedenken. Maar goed, onze tweede meest technische middenvelder mag ook nooit spelen. Wat is deze gast een vreselijke idioot.

21 oktober 2019 om 22:56

Wat heb je aan techniek, wanneer andere spelers harder kunnen lopen ? Of sterker zijn ? Dat is toch veel belangrijker bij voetbal.

21 oktober 2019 om 22:58

Of meer werk verrichten. Het schijt dat Emery daar erg geil van is.

21 oktober 2019 om 23:01

Dat is nou net het probleem. Arsenal heeft niet eens heel veel snelle of sterke spelers. Xhaka is traag, Guendouzi is traag, de hele defensie is traag. Ceballos is ook geen sprintwonder.

21 oktober 2019 om 23:10

Dat is het probleem dus echt niet. Saka, Martinelli, Auba en Pepe zijn allemaal razendsnel, Willock ook wel redelijk geloof ik. Met die spelers van vandaag is er gewoon een ontzettend gebrek aan techniek, en daar begint voetbal mee.

21 oktober 2019 om 23:12

Of ze zijn allen even belangrijk? Ajax heeft vorig jaar toch aangetoond dat techniek een ploeg ver kan brengen? Blind is niet sterk en niet snel. Sterker nog, het halve elftal is niet sterk. Onder Bosz was het ook zo, maar een paar jongens die fysiek iets konden. Ik vind zelfs dat techniek boven het fysiek mag worden gezet. Zie Barca onder Guardiola bv.

21 oktober 2019 om 23:16

@vp10arsenalik bedoel meer aan te geven dat Emery niet alleen kiest voor sterke of snelle spelers, maar gewoon foute keuzes maakt.

22 oktober 2019 om 10:49

Ajax speelde die wedstrijden wel met 100% overtuiging en passie. Iets wat je bij Arsenal al een paar jaren niet ziet.

Emery out pls, deze man is ongeschikt. Lekker Pepe eraf halen terwijl je achter staat.

21 oktober 2019 om 22:59

En pepe was de enige in de eerste helft die nog iets presteerde, op die kans na die de gemiddelde spits in de 2e klasse er zo inschuift met rechts.

21 oktober 2019 om 23:02

Hij liep ook echt lekker door en zocht telkens combinatie met chambers op, die hem niet begreep en domme beslissing nam. Voor zulke combinaties heb je bellerin en ozil nodig. Maar Unai is zooooo koppig

22 oktober 2019 om 07:31

Dat is omdat Pepe een blind trekpaard van 80 miljoen is. 1 seizoen mazzel gehad dat er wat ballen invlogen Frankrijk. Tegenstanders laten hem expres lopen, wetende dat hij ze toch niet gaat maken.

Het is wat je pijnlijk noemt, gewoon anti voetbal, scoren uit corner en voor de rest was het dubbeldekker bus parkeren. Zonde voor Arsenal, kwamen er simpelweg niet doorheen.

21 oktober 2019 om 23:01

Dit kan je niet menen. Arsenal heeft serieus nog geen een overtuigende wedstrijd afgeleverd dit seizoen en we gaan richting november. En als we de geschiedenis mogen geloven dan gaat het tussen November en Februari zo slecht dat het seizoen over is. Ik hou mijn hart dus al vast voor de komende periode.

21 oktober 2019 om 23:03

Heb het enkel over deze pot hè, Sheffield heeft niks laten zien behalve een corner goal en that’s it. Zo beschamend vind k het niet.

21 oktober 2019 om 23:10

Wel overtuigende wedstrijden maar die zijn met een B ploeg in Europa afgewerkt. Daar waar ze schijnbaar wel proberen te voetballen.

21 oktober 2019 om 23:21

Wanneer knoopt iedereen het nou eens in zn oren dat de eerste paar ronden de Europa League geen drol voorstelt. In de hoogtij dagen van Saf, Wenger en Mourinho werd er geen enkele waarde gehecht aan de EL en speelde ze standaard met een C-garnituur. Het maakte hun geen reet uit om uitgeschakeld te worden.

21 oktober 2019 om 23:02

Dat is gewoon terecht toch, dat is voetbal, vooral met hun mogelijkheden? Overleven in de PL, dan ga je geen suicide voetbal a la RKC spelen. Ze spelen ook nog geen eens onsportief; het is gewoon een erg sterk collectief die bovendien ook nog eens vrij scherp op de counter zijn. Arsenal liet hier gewoon bedroevend slecht voetbal zien, 6 spelers bij Arsenal hebben moeite met hooghouden, dat zweer ik je.

21 oktober 2019 om 23:04

Ik zeg niet dat Sheffield anders moet spelen, k snap dat beschaamde verlies niet zo heel erg, thats it

21 oktober 2019 om 23:03

Sheffield heeft gewoon geknokt voor de overwinning en ik kon vanavond meer genieten van het voetbal dat Sheffield speelde met zeer gedisciplineerd verdedigen en hard werken dan het ideeloos getik van Arsenal.

21 oktober 2019 om 23:05

Genieten van Sheffield? Dat mag, ik geniet meer van voetballende ploegen, ma meningen verschillen gelukkig. Maar ik had het meer over het beschamend verlies..zo beschamend is het niet. Gewoon verloren door een corner goal en anti voetbal, kan gebeuren.

21 oktober 2019 om 23:10

Ja hebben het Liverpool ook erg lastig gemaakt en spelen gewoon naar hun mogelijkheden. Tuurlijk is dat makkelijker tegen grotere clubs maar ik kan zeker genieten van tactische verdedigende ploegen die strijden voor elke meter

21 oktober 2019 om 23:25

@bpreal, als ik weet dat een team waarschijnlijk niet beter kan dan ze laten zien kan ik zeker wel genieten van die fighting spirit.

22 oktober 2019 om 07:41

De werkethiek is twee keer beter dan de spelers van arsenal, ze halen resultaten en willen overleven. Ik vind het bewonderingswaardig wat Sheffield laat zien. Van die mentaliteit mogen menig team in de pl wat leren.

Typisch Arsenal dit, ik dacht dat het onder Emery zou veranderen maar niets is minder waar. Teveel slappe hap spelers zonder mentaliteit. En waarom Lacazette, Ozil, Holding, Bellerin en Tierney niet standaard basis beginnen snapt denk ik niemand iets van. Xhaka, Sokratis, Kolasinac vind ik allemaal drama en Saka, Willock, Maitland-Niles zijn niet ready voor een basisplek

21 oktober 2019 om 23:03

Laten we eerlijk zijn Kolasinac en Xhaka hebben beide gewoon goed gespeeld, vooral de Bosniër was goed.

21 oktober 2019 om 23:12

Lol, Kolasinac was de allerslechtste van het veld, en dat zegt wel wat.

21 oktober 2019 om 23:14

Willock, Sokratis en Chambers niet gezien?

21 oktober 2019 om 23:17

Jawel die waren dramatisch. Kolasinac was nog slechter.

22 oktober 2019 om 07:20

Huhhhhhhhhh? Je heb zeker één schot van Xhaka gezien en gelijk speelde hij goed? Hij maakte de domste overtredingen. Was overal te laat, handelt sloom en benadeelt het team alleen maar. Kolasinac doet alles goed tot dat hij een voorzet moet geven, in aanvallend opzicht. Is altijd zo

22 oktober 2019 om 09:46

Ik was altijd fan van kolasinac, tot dat ik Tierney zag spelen. Gister had hij eindelijk een goeie voorzet en dan vergeet iemand er tegen aan te lopen...zonde dat Tierney en Bellerin niet opgesteld worden. Chambers durft geen risico te nemen en speelt liever een bal terug. Je staat 1-0 achter, je hebt niks te verliezen, gooi gewoon die ballen naar voren. Hoe vaak ik Pepe en Auba wel geen loop acties heb zien maken, zonder dat de bal kwam en weer veilig terug ging naar sokratis of luiz

21 oktober 2019 om 23:21

Haha en als Ozil erin staat vraag je hetzelfde, maar dan waarom hij wél in de basis staat. De spelers zijn gewoon niet beter dan plek 3-6 in de BPL. Simple as that.

Tsja, als je weigert Ozil zelfs te selecteren en dan je ploeg inspiratieloos rond een muur ziet tikken, niet éã©n, niet twee weken, maar al maandenlang dan moet je toch beseffen dat Ozil wegpesten niet werkt? Nou blijkbaar niet.en voor éã©n of andere reden blijven low-iq voetballers als Xhaka en Kolasinac maar op het veld, elke wedstrijd wee worden ze geselecteerd. Achterlijke opstelling van Emery, achterlijke spelopvatting. Emery out.

21 oktober 2019 om 23:04

Die Xhaka voegt ook gewoon letterlijk niks toe. Hij kan alleen aangespeeld worden als hij meer dan 5 meter de ruimte krijgt. Hij legt geen enkele risico in zijn spel en durft alleen iemand aan te spelen als die 15 meter de ruimte geeft; ergo hij geeft alleen maar zaad terug of breedte balletjes.

21 oktober 2019 om 23:08

Ik moet eerlijk eerlijk zeggen dat ik niet echt een spelopvatting zie bij Arsenal. Het is de ene week dit en de andere week weer dat. Dat kan als de trainer er pas enkele maanden zit, maar niet wanneer hij aan zijn tweede seizoen bezig is. Emery had allang moeten weten woe hij als basisspeler ziet en welke systeem hij wil gaan gebruiken, maar ook daarin is hij nog zoekende. Ben benieuwd hoe geduldig Kroenke is.

21 oktober 2019 om 23:30

Er is ook geen spelopvatting bij Arsenal op counter voetbal na, emery baseerd alles op de tegenstander en zit helemaal geen eigen spel in

21 oktober 2019 om 23:33

Dat is inderdaad het hele probleem AZE.. Emery lijkt maar wat te doen. Toen hij kwam leek er een spelopvatting te komen, maar die is overboord gegooid toen Holding en Bellerin geblesseerd raakten. Sindsdien is er niks voor in de plaats gekomen. Emery weet niet welke spelers hij moet opstellen, welke tactiek hij moet gebruiken en hoe hij tegen dit soort tegenstanders kan winnen. Compleet ongeschikt. Weg ermee!

Pff hoelang mag Emery blijven aanmodderen? Het wordt met de week slechter. Geen tactiek, geen lijn in het spel en defensief verschrikkelijk slecht. Ik verwacht echt helemaal niks van Arsenal in uitduels en toch word ik telkens teleurgesteld.

21 oktober 2019 om 23:02

Wie wil je dan? Henry? Sorry ma emery gaat arsenal na de CL sturen

21 oktober 2019 om 23:05

Wedden van niet. Arsenal speelt championship niveau voetbal en deze coach is incompetent, stelt geen eens zn beste 11 op.

21 oktober 2019 om 23:06

Wie zie je als vervanger dan?

21 oktober 2019 om 23:06

Emery zal alleen een rol spelen in het eventueel behalen van de CL als hij zelf ontslag neemt vanavond. Los van de prestaties van de jongens op het veld, maar als je zelf zo faalt als trainer door dus die jongens op het veld te zetten en niet spelers die iets kunnen, dan hoor je gewoon niet bij Arsenal thuis. Chelsea, Leicester, Liverpool en City zijn alle 4 al beter en overtuigender dan dit Arsenal. Als Spurs gaat lopen, zie ik hen ook nog Arsenal inhalen. Plek 5 is het maximale voor Arsenal met deze man..

21 oktober 2019 om 23:13

Met deze selectie hoort Arsenal in de CL te spelen, helemaal als je kijkt hoe United en Spurs er voor staan maar als de coach steeds de foute keuzes blijft maken gaat dat niet gebeuren.

21 oktober 2019 om 23:14

Weet ik veel wie ik als trainer wil. Ten Hag van mijn part. Iemand die de filosofie van Wenger als basis neemt. Iemand die de techniek van spelers als de basis neemt en zijn team bouwt rondom de meest technische spelers (lees Ozil of Ceballos).

21 oktober 2019 om 23:21

Quique Setien, heeft Betis weer een goed voetballende ploeg gemaakt en ze naar de Europa League geholpen. Hij weet raad met technische spelers en laat ze floreren.

21 oktober 2019 om 23:25

Voor mij hoeft dat nog geeneens. Ik was zeker voor iemand die een andere filosofie en denkwijze nastreeft maar bij Emery kan ik werkelijk niks ontdekken. Hij zet er 11 in het veld en denkt zo en nu maar kijken of het wat wordt. Dan is het van achteruit opbouwen, dan lange ballen, dan wordt er druk vooruit gezet en dan weer teruggetrokken en op de counter. Ik had gehoopt op een trainer die of sprankelend voetbal liet zien met resultaten of iemand die defensief zekerheid in zou bouwen en daarmee resultaten zou halen. Maar dit van Emery is een slap aftreksel van beiden.

Mooie pot strijd legde Sheffield op de mat. Ik zie Arsenal zelden spelen maar vanavond leek het in ieder geval niet veel soeps.

21 oktober 2019 om 23:03

Naja, mooi was het allesbehalve. Tijdrekken, overtredingen uitlokken en 3 bussen parkeren.

21 oktober 2019 om 23:14

Nou, ik heb meer genoten van het spel van Sheffield dan dat van Arsenal. Liever een team dat veel strijd levert en dat voor elkaar door het vuur wilt gaan dan een team dat de hele wedstrijd eindeloos rond tikt zonder nauwelijks een fatsoenslijke aanval te creeeren. Vooral de eerste helft vond ik Sheffield de betere van het spel hebben. En kom op, je kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze zo spelen; het is dit of weg gecounterd worden.

21 oktober 2019 om 23:17

Ja, ik snap dat dat als Arsenal fan superirritant was.
Sheffield kan echter gewoon niet beter en hebben 110% gegeven om de 3 punten over de streep te trekken.

21 oktober 2019 om 23:40

Dat begrijp ik volkomen en de coach van Sheffield (net als de spelers) hebben het perfect gedaan. Maar ik vond het persoonlijk niet mooi. En de reden dat Arsenal zo moest breien was vanwege de defensieve spelopvatting

Het is wel duidelijk waarom bepaalde spelers bij Arsenal maar opgesteld blijven worden. Gelijkgestemden zijn het, domme coach, domme spelers. Echt onbegrijpelijk dat Ozil weggepest wordt. Tekenend voor Emery.

21 oktober 2019 om 23:02

Klopt, Xhaka, Luiz, Sokratis, Kolasinac en Emery zijn allemaal mensen die vrij dom op mij overkomen. Dit komt vooral door herhaaldelijke fouten, week in week uit.

22 oktober 2019 om 00:06

Als je dacht dat ze niet dommer konden dan dit: Emery zei na de wedstrijd dat ze het niet verdienden om te verliezen en Xhaka zei dat er veel dingen goed gingen...

Ik heb Emery tot aan vandaag altijd wel meestal verdedigd maar nu ben ik er klaar mee. De basisopstelling om mee te beginnen; 3 van de 4 verdedigers zijn fout, Tierney, Holding en Bellerin horen erin. Die hebben al meerdere wedstrijden gespeeld en zijn na dr interlandbreak echt wel weer een keer fit. Op het middenveld staan 3 houthakkers zonder enige creativiteit. Xhaka en Willock horen er niet in, Torreira, Ceballos/Ozil zijn allen beter. Voorin heeft Saka onbeperkt krediet na 1 goede wedstrijd terwijl Martinelli meer indrukt maakt in de minuten die hij krijgt. Lacazette hoort ook in basis, maar voor hem was het de eerste wedstrijd na 7 wedstrijden blessure. Dan de kwestie Ozil; alle middenvelders hebben een gebrek aan creativiteit, Ceballos heeft dit wel maar hij is hopeloos uit vorm. Ozil zou het momenteel beter doen, maar zit niet eens bij de selectie. EMERY OUT

Geen 1 pluspunt te bekennen. Spelers waarvan je verwacht dat ze fit zijn mogen/kunnen nog steeds niet spelen. Geen enkele speler die wel kon spelen haalde een voldoende. En uiteraard, een coach met belachelijke beslissingen. Oh ja: in een wedstrijd zo slecht als deze wisten Sokra, Luiz en Guendouzi er alsnog extreem negatief bovenuit te steken. Dat moet dan je as voorstellen

21 oktober 2019 om 23:06

Kolas stak er nog wel bovenuit, negatief gezien, vond ik. Die man heeft de techniek van een trekker.

Ontslag voor Emery is de enige oplossing. Geen patronen in het spel. Keer op keer foutieve basisopstellingen. De wissels slaan ook nergens op. De titel van Voetbalzone is ook relatief kansloos. Pepe miste een levensgrote kans, maar was zonder twijfel de gevaarlijkste man aan Arsenal kant. Sensatiezoekers. Als toevoeging: Arsenal had uiteraard een strafschop horen te krijgen, maar ze werden weer eens genaaid. Typisch.

Laatst al gereageers op een artikel. Ozil niet in de wedstrijd selectie slaat nergens op. Tactisch slechte wedstrijd. De basis opstelling klopte weer niet. En de koppen gaan steeds meer naar beneden.

21 oktober 2019 om 23:04

Gereageerd. Het slaat gewoon nergens op je moet gewoon de beste 11 opstellen en niks minder. Waarom een back halen als hem toch niet opstelt. Waarom mogen elke week dezelfde spelers dezelfde fouten maken.



Waar moeten we beginnen, EmeryOUT! Schandalig voetbal, er zit zoveel voetbal in de ploeg (behalve de verdediging dan) en dan dit middenveld opstellen. Waarom Pepe eraf halen en Saka erop laten? Waarom bij een 1-0 achterstand willen spelers het nog steeds mooi doen, krijgen zij geen uitbranders van de trainers? Waar zijn de leiders van de ploeg, niemand die vecht allen koppies omlaag. Tegen Aston Villa was het echt wauw, die wilskracht om te winnen maar vandaag nergens te bekennen. Bekend liedje bij Arsenal dit, EmeryOUT en gewoon Arteta geven wat die wilt. Arsenal kennende mag Emery het seizoen afmaken en zullen ze later zomaar Laurent Blanc aannemen...

22 oktober 2019 om 00:00

Tegen Aston Villa had Arsenal geluk, geloof me als Aston Villa gewoon niet meer na de 2-1 verdedigend ging spelen en gewoon de verdediging van Arsenal onder druk zette hadden ze die ook verloren. Je hoeft namelijk maar 1 keer over de middenlijn te gaan en gelijk een gevaarlijke kans tegen bij dit team.

Wat is dit Arsenal de laatste jaren verneukt met allerlei middelmatige aankopen/jeugdspelers. Die backs en dat middenveld is een absolute ramp. Zo triest dat het mooie voetbal helemaal weg is.

21 oktober 2019 om 23:15

Arsenal heeft betere backs op de bank zitten. Bellerin en Tierney. Arsenal heeft betere middenvelders op de bank (of tribune zitten) met Torreira en Özil. Dat is nou juist het probleem.

Typische Arsenal uit wedstrijd. Blijft genieten. Man, rot op met Emery.

Dat was een magere avond... Ik vond Pepe de beste van het veld, jammer dat hij de bal er niet in krijgt tot nu toe! Ik vond de opstelling vanavond niet goed, Ceballos had moeten spelen voor de creativiteit aan de bal. Dan kun je Willock altijd nog inbrengen om meer energie en loopacties in het veld te krijgen. Nu begin je met allemaal lopers, zonder dat iemand de bal kan geven. Xhaka staat daarvoor te ver naar achteren, als zes. In de eerste helft zag je gewoon dat de tactiek van Emery niet goed werkte, zo afwachtend en passief in balbezit. In de tweede helft speel je veel directer en ben je gevaarlijker. Waarom niet zo beginnen? Tot vandaag kon je nog zeggen: ' Emery heeft Arsenal op de derde plek gekregen.' Hij moet toch echt gaan zoeken naar een oplossing en de juiste keuzes maken, want hij maakt nu telkens tactische blunders.

Drama, dan heb ik het over Emery. Die tactische onbenul maakt nu al 1,5 seizoen bijna dezelfde fouten. Ik had veel vertrouwen in de beste man, maar hij heeft dit helemaal laten verdwijnen. Voorheen werden er geen punten gehaald, maar werd er wel goed gevoetbald. Dit is zo slecht. Serieus, zwaar teleurgesteld tot nu toe. Pépé was vandaag de beste man aan Arsenal zijde, al was dat niet heel moeilijk. Chambers ook stabiel gespeeld. Leno slecht, rest van de verdediging slecht. (Kolasinac en Sokratis). Willock was aanwezig op het veld en daar blijft het bij, maar met een invalbeurt als die van Ceballos kon je hem beter laten staan. Bij het zien van Xhaka raak ik al depressief. Guendouzi was in de tweede helft ook drama, achteraf misschien beter Xhaka laten staan. Auba is gruwelijke spits, jammer dat Emery hem zo misbruikt. Saka was de eerste helft erg tegenvallend, tweede helft wel wat beter.
Pépé voor mij uiteindelijk de beste man, Emery is voor mij de slechtste. Dat is hij eigenlijk het hele seizoen al. Zware frustratie, al het hele seizoen. Tactisch onbenul, met daarbij ook nog je betere spelers laten banken zodat ze in de groepsfase EL kunnen spelen. Drama coach.

21 oktober 2019 om 23:11

Echt frustrerend om te zien dat Kolasinac weer geen goede voorzet aflevert. Waarom niet met Tierney beginnen? Hij moet nu toch wel fit zijn? Hij moet hoe dan ook een keer gaan spelen in de Pl... Hij heeft wel een lekkere voorzet en druk naar voren, dat mist Arsenal. Op meerdere plekken in het veld. Xhaka denkt dat hij Pirlo is, telkens houdt hij de bal vast. Er mag zoveel meer directheid komen in het team. In de EL zie je dat wel, maar in PL niet en dan kun je niet anders concluderen dan dat het aan de opstelling van Emery ligt. Pepe was inderdaad de beste van het veld, ik vind hem een waanzinnige speler. Jammer dat hij de bal er nog niet in heeft weten te leggen vanuit open spel!

21 oktober 2019 om 23:21

Indd! Met tierney en bellerin heb je ook meer directheid. Ceballos kwam er ook super slecht in, die man speelt met oogkleppen en telkens de verkeerde kant op dribbelen.
Je ziet aan alles dat Pépé een hele goeie gaat worden, zal vast ook door Emery komen dat het er nu nog niet helemaal uitkomt. Dat continu wisselen van Pépé heeft zeker invloed op zijn spel. Vandaag ook weer de beste man en 0-1 achter staan, maar wordt hij weer eruit gehaald. Echt een domme gast die Emery. Kolasinac, sokratis, luiz, xhaka en eigenlijk nog meer zouden eigenlijk nooit Arsenal spelers mogen zijn. Hetzelfde geldt voor Emery, die mocht nooit worden aangesteld.

Het begint allemaal al met de tactiek.... wat een ontzettende laffe bende weer tegen notabene een promovendus en tadaa je krijgt de deksel op je neus. Vervolgens gaan zij geheel terecht lekker met 10 man voor de goal chillen de tweede helft en kom je er niet meer doorheen.... De hele filosofie van 20 jaar Wenger wordt compleet aan gort geschoten zo.... Dan nog elke keer die fantasy-opstelling waar je niet goed van wordt en het feest is compleet. Het is genoeg zo! Emery Out!

Wat een geweldige coach is die Unai ook met het dna van Arsenal. Emery staat garant voor avontuurlijk en ondernemend voetbal. Arsene leeft voort met Emery zullen we maar zeggen. De avonturiers in de selectie kunnen ook allemaal op een basisplaats rekenen zoals Ceballos en Ozil.nu even serieus Emery is natuurlijk een coach met visie van lik mijn vestje. Zijn enige visie is anticiperen op... Als je dit tegen Liverpool of City doet, mijn zegen heb je. Voor de rest wil ik een poging zien naar avontuurlijk voetbal. Naar mijn mening is dat de enige weg waar Arsenal zich op zou moeten begeven en de enige naar betere tijden. Championsleague voetbal is leuk maar met deze visie is dat eerder een lijdensweg dan een uitdaging en zal het maar tijdelijk zijn niet consistent.als je trouwens het voetbal wil spelen zoals Emery doet zou ik eerder voor 3-4-3 kiezen omdat de het enige gevaar wat we stichten is via de counter in via aanvallende backs. Dan is dit systeem meer geschikt.verdiend verloren trouwens...

Voor deze wedstrijd zeiden veel Arsenal fans al dat dit een moeilijke wedstrijd zou worden als we niet met de juiste mentaliteit zouden spelen en als Emery weer de domste keuzes zou maken. Hij start met Chambers op rechtsback terwijl Bellerin al 3 weken fit is, aan de andere kant speelt hij met Kolasinac die ook een hele slechte wedstrijd speelde terwijl Tierney fit. In het centrum speelt hij met Sokratis en Luiz, serieus, dat zijn echt twee clowns. In defensief opzicht zijn ze zo slecht maar ook in aanvallend opzicht, ze vertragen het spel zo erg en tikken eindeloos achter rond terwijl het spel snel verlegd moet worden. Op het middenveld start hij met Xhaka en Guendouzi. Dat kan, maar dan moet je daarvoor een aanvallende middenvelder opstellen en dat moet Ceballos of Ozil zijn, de ene word niet eens meegenomen en de andere mag niet starten. In plaats van hun speelt Willock die ik niet eens heb gezien de eerste helft.de eerste helft was typisch een Arsenal helft, we worden gedomineerd door de tegenpartij, het spel word zo vertraagd, we verdedigen slecht en onze aanvallers worden niet bereikt door het te statische middenveld.in de tweede helft maakt Emery gelijk een goede keuze door Ceballos er in te doen. We waren bij vlagen heel dichtbij bij een doelpunt maar omdat het spel zovaak vertraagd werd door onze defensie hadden we bijna nooit aanspraak op een goal. Dan zet hij ook nog eens Xhaka eruit die gewoon goed speelde en daardoor verloren we alle balans op het middenveld. Dan wisselt hij ook nog eens Pepe die de beste aan onze kant was en de enige was die wat deed met zijn creativiteit en laat hij Saka staan.een normale coach zou gewoon de juiste elf hebben opgesteld en dan zouden we deze wedstrijd hebben gewonnen. Wat Emery doet is met een b verdediging spelen, een te statisch middenveld opstellen waardoor onze aanval op een eiland staat en dan wanneer hij eindelijk eens wat aanvallender gaat spelen en onze aanvallers eindelijk spelers om hun heen hebben die wat kunnen creeren haalt hij Pepe eruit.5de plaats nu met 2 punten achter Chelsea en Leicester, daar maak ik me geen zorgen over, enige waar ik me zorgen over maak is dat hij niks zal veranderen. Dan is het echt Emery out.

De roep om Ozil hier is fascinerend. In het seizoen 2015-2016 had hij een keer 19 assists en het lijkt wel of iedereen denkt dat die Ozil nog bij Arsenal speelt. Hij is na dat seizoen ieder jaar iets slechter geworden en behoort nu terecht tot de categorie vergane glorie. Hij had echt doorgeselecteerd moeten worden en vervangen moeten worden door een creatieve speler met vergelijkbare kwaliteiten als Ozil in zijn prime. Je kunt veel over Emery zeggen, maar niet dat hij Ozil onterecht negeert. De club moet verder. De wanhoop bij de supporters is kennelijk zo groot dat ze hopen dat Ozil als door een wonder ineens de speler wordt die het voortouw neemt en Arsenal uit het slop trekt. Zo'n type speler is hij überhaupt niet. Hij kan heel misschien nog shinen in een goed draaiend team, maar bij dit Arsenal zie ik hem geen enkele echte impact meer hebben. Jammer maar helaas.

21 oktober 2019 om 23:43

Dat is het dus totaal niet MT87... De supporters roepen om Ozil in de selectie, niet de basis. Arsenal mist creativiteit om dit soort teams open te breken. Welke twee spelers hebben dat in de selectie? Juist, Ozil en in mindere mate Ceballos. Spelen die? Nee. Zit Ozil in de selectie? Nee. Meneer zit voor 350k per week te trainen, omdat de coach hem nooit de kans geeft. Fans roepen niet om Ozil omdat hij "het voortouw" neemt, fans roepen om Ozil omdat hij ondanks mindere vorm kansen creëert. Dat is gewoon een feit. Ozil ziet openingen in hechte defensies. Niemand anders heeft dat in de selectie (ja, zo dramatisch is de selectie). Ceballos een klein beetje, maar die
dribbelt zichzelf ook steeds vast..

Het gaat er niet om dat Ozil de verlosser moet zijn. Het gaat erom dat je een bepaald type speler mist, die je wel hebt en die je riant betaald, maar weigert zelfs in de selectie te zetten. Het is koppigheid. Het is triest. Hij heeft 115 minuten gespeeld dit seizoen en daarin heeft hij "gewoon" degelijk gespeeld. Geen 'fouten' gemaakt en kansen gecreëerd. Niet 10000% topniveau van weleer, maar beter dan wat er wel speelt. Dat is nou juist het hele probleem... Emery zet spelers op de bank/tribune die beter presteren/zijn dan spelers in de basis. Tierney, Holding, Bellerin, Torreira, Ceballos, Ozil, Lacazette (terug van een blessure, maar dan nog). Dat is nog altijd beter dan David Luiz, Sokratis, Kolasinac, Xhaka, Saka (krijgt veels te veel druk op zijn schouders als 17 jarige) en in mindere mate Willock.

22 oktober 2019 om 00:11

Bedankt voor je uitgebreide uitleg over wat er echt onder de supporters speelt. De frustratie druipt er wel van af, maar daarin geef ik je geen ongelijk. De roep om Ozil bevreemde mij als buitenstaander, omdat ik hem in die wedstrijden die ik wel van hem gezien heb niet goed vond. Daarbij vond ik hem ongeïnteresseerd over het veld lopen. Maar als dat het beste is wat je hebt dan moet je inderdaad niet koppig zijn en hem wel opstellen. Ik noemde de roep om Ozil daarom ook 'fascinerend', want ik begreep het echt niet. Nu wel. Hoofdmoot blijft natuurlijk de kritiek op het aan- en verkoopbeleid, maar daar zijn we het zo te lezen over eens. Het is best schokkend. Volgens mij is er sinds Vieira gestopt is vanuit de supporters continu een roep geweest om een fatsoenlijke 6 bijvoorbeeld. Zo lang al dat ik nu zelf al begin te twijfelen of er ondertussen echt geen opvolger is geweest(?). Hoe dan ook, dat was een aantal jaar geleden toen Arsenal nog stevig de hand op de knip had (maar wel een redelijk competitieve selectie had) de hoofdkritiek. Nu is de hand van de knip maar brokkelt je team op elke positie zowat verder af. Ik zie weinig aanknopingspunten in het materiaal om de weg naar boven eens flink in te zetten. Is die Emery dan echt zo'n volslagen idioot? Die wil toch ook gewoon winnen... hij traint elke dag met die gasten. Misschien is dit gewoon wat ze kunnen (deze wedstrijd wel een absoluut dieptepunt maar ik bedoel in het algemeen). Desalniettemin, als je gelijk hebt dan moet Arsenal zo snel mogelijk van Emery af. Dan hebben ze zich lelijk verkeken in een cruciale fase van de club, namelijk het post Wenger tijdperk met een team wat in de wederopbouw naar de top moet zitten.

22 oktober 2019 om 09:48

Oh zeker, ikzelf (en de meeste Arsenal fans lijkt mij) zijn ontzettend gefrustreerd. Misschien was ik iets te fel daarom, want ik snap je punt wel degelijk. Je hebt helemaal gelijk wat betreft aan- en verkoopbeleid. Het erge is echter wel dat het aan- en verkoopbeleid ook wel goede punten heeft opgeleverd, maar dat die door Emery nu niet gebruikt worden omdat hij te koppig is... Torreira was vorig seizoen een revelatie op de 6. Een paar mindere potjes en hij zit op de bank en krijgt geen enkele kans meer. En als hij speelt dan moet hij als 10 spelen, wat hij niet kan, waarna Emery weer kan zeggen dat hij niet goed genoeg speelt. Ja vind je het gek... als je hem op zijn natuurlijke positie zet dan gaat het vast al een stuk beter!ik persoonlijk kan haast niet anders denken dan dat Emery inderdaad een volslagen idioot is... Ik weet namelijk zeker dat er spelers zijn die 'meer' kunnen, maar die worden of niet opgesteld of niet op hun positie opgesteld. Holding laat zien zich continu te ontwikkelen en fit genoeg te zijn voor een basisplaats: speelt niet.tierney kwam geblesseerd aan, maar heeft ondertussen al weer meerdere wedstrijden ritme op kunnen doen en is gewoon fit: speelt niettorreira is zeer effectief als 6, om zo de verdediging te ontlasten (wat onze zwakke plek is): speelt nietbellerin komt terug van een zware blessure, maar heeft ondertussen al wel weer in meerdere potten minuten gemaakt: speelt nietozil kan wat extra's toevoegen aan het team, wat het team duidelijk mist: zit niet eens bij de selectieceballos is na Ozil de enige creatieve speler (valt mij soms nog wel beetje tegen): zit bijna altijd op de bankdaar staat het volgende tegenover in de basis:xhaka is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor verliespunten/partijen: speelt altijddavid Luiz is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor verliespunten/partijen: speelt altijdsokratis is hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor verliespunten/partijen en steekt al een half jaar in dramatische vorm: speelt altijdkolasinac kan geen goede voorzet afleveren en is verdedigend vaak zwak (al doet hij dat de laatste potten wel beter): speelt altijdsaka: is een 17 jarig talent die mooie dingen laat zien, maar nog erg jong is: is opeens onbetwiste basisspeler (veel te veel druk op zijn schouders)ik weet 100 % zeker dat Arsenal beter kan spelen dan dat ze nu doen. Op dit moment ligt het in mijn ogen volledig aan Emery. Ik zie geen visie, geen spelopvatting. Ik zie onbegrijpelijke teamselecties, ik zie de meest ridicule wissels. Allemaal Emery. Je zinnen ben ik het roerend mee eens! Je had United als voorbeeld, waar het na Ferguson niet goed is doorgezet. Wat doe je als Arsenal zijnde? Ga doodleuk hetzelfde pad in...

22 oktober 2019 om 13:14

Wat zonde man. Als je het zo opsomt dan is mijn vraag, 'is Emery dan echt zo'n volslagen idioot?' wel beantwoord. Maar het is een immens lastige keuze, want kijk naar Milan en Manchester United; wanneer neem je afscheid van een trainer (en laat je diens langetermijnvisie los)? Je moet ook niet in die trainerscarrousel willen komen. En ik weet niet of er echt goede trainers beschikbaar zijn. Nu waren de door mij genoemde clubs dan ook extreem visieloos in de trainerskeuzes (dwz steeds een ander type met een andere visie en speelstijl), dus het is nog niet gezegd of Arsenal echt doodleuk hetzelfde pad ingaat. Ze hebben nu een flater gemaakt, maar in ieder geval voorbeelden te over hoe het niet moet. Als je een nieuwe coach haalt, moet het in ieder geval voor de volgende transferwindow zijn, of aan het eind van dit seizoen pas (en dan beschouw je dit seizoen nu al als verloren en laat je Emery niets kopen). Als ik jou zo hoor is snelheid geboden. Het domste wat Arsenal kan doen is Emery over zijn eigen graf laten regeren, want een coach die de beginselen van het coachen; spelers op hun eigen plek zetten, niet beheerst, mag je natuurlijk nooit de aankopen laten doen. Zucht... en je zult zien dat het gebeurt. Deze winter een paniekaankoop voor veel te veel geld; het team nog verder ontwricht; Emery die aan blijft modderen. En dan aan het einde van het seizoen een opvolger die eerst weer een seizoen nodig heeft om de schade te herstellen. Die krijgt die tijd niet. En dan is het weer aan de volgende die tegen precies dezelfde problemen aankleunt. Dat is het bekende recept. Ik hoop echt dat je dit bespaard blijft want je word er moedeloos van. Vooral omdat het zo ergerlijk voorspelbaar is. Nu zag ik Arsenal wel altijd als een club met een heldere visie, dus ik heb nog goede hoop dat ze uit mijn geschetste drijfzandscenario kunnen ontsnappen. Succes!

Ik was al nooit fan van de aanstelling van Emery, maar ik gaf het wel een kans. Nu vind ik dat het toch tijd is om harde conclusies te trekken.

Emery maakt geen enkele speler beter.
Er is geen enkele herkenbare speelstijl.
Spelers op de bank die beter zijn dan de huidige basis.
Vertrouwen houden in spelers die non stop fouten maken.
Stroperig, dodelijk saai spel.

Mag hij nog blijven? Ik twijfel er sterk over... Het spel is slechter dan onder Wenger in zijn laatste jaar en de resultaten zijn net zo slecht. Wat is dan het punt? Statistisch doet Emery het zelfs slechter dan Wenger (zelfde punten, maar o.a. meer tegengoals, minder doelpunten).

Ik zie nog liever Wenger als interim terugkeren, dan dat ik Emery het seizoen wil zien afmaken....

Opdonderen met Emery, dit kan gewoon niet. Als Wenger's laatste jaren saai was dan is dit nog erger. Verdedigend helemaal geen verbetering, middenveld misschien wel nog slechter, geen enkele creativiteit en de aanvallers moeten zelf alles gaan lopen doen omdat ze toch geen fatsoenlijke bal krijgen. Je zou denken dat nu de concurrenten het slecht doen dat Arsenal eindelijk weer eens top-4 kan halen maar nee hoor zoals gewoonlijk doen we er niks mee. Tot nu toe in alle wedstrijden geen enkele keer het gevoel gehad dat er overtuiging in zat en dit gaat eigenlijk al langer door, vorig jaar al namelijk. Emery alsjeblieft rot gewoon op want dit is onacceptabel!

Pepe was de beste man van het veld, maar je legt geen 80 miljoen neer voor spelers die met een schot op een meter afstand niet eens de achterlijn haalt. Gaat nu wel heel hard richting flop van het seizoen-status.Verder is Emery shit en 80 procent van de selectie kan de pot op, Aubameyang terug op de flanken voor die klote Lacazette, je snapt het wel.

22 oktober 2019 om 09:54

Haha man. Komaan met die haat op Lacazette. Zwaar irrationeel. Lacazette is iemand die zelf een goal kan maken, maar juist voor Aubameyang super belangrijk is om op het veld te hebben. Als Arsenal weer eens dramatisch speelt, dan heb je 0,00000 aan Aubameyang. Aubameyang is een wereldspits, maar als hij geen bal krijgt heb je niks aan hem in het spel. Door Lacazette op te stellen breng je Aubameyang juist beter in het spel. Die twee hebben een sterke connectie, vinden elkaar blindelings en zorgen voor verwarring bij de tegenstander. Als alleen Aubameyang speelt heeft de tegenstand 1 persoon om op te focussen (de rest kan toch vrij weinig). Met Lacazette erbij moeten ze kiezen. Dat zorgt voor ruimtes. Uiteindelijk heeft ons team de potentie, maar een dramatische coach die dat er niet weet uit te halen. Arsenal kan op de 'Liverpool-manier' spelen. Lacazette kan de rol van Firmino vervullen: inzakkende spits die sterk aan de bal isaubameyang en Pepe kunnen de rollen van Mané en Salah vervullen: wanneer Lacazette inzakt komen zij centraal om goals te maken (pepe schrijf ik nog niet af in ieder geval).tierney en Bellerin kunnen spelen zoals Robertson en Taa: opkomende backs die de hele flank kunnen bestrijken, goed aan de bal zijn en een goede voorzet kunnen afleveren.onze problemen liggen centraal achterin, ook al zitten onze 'betere' spelers daar op de bank, en op het middenveld. Zeker wanneer Xhaka blijft spelen en Emery Torreira als 10 blijft opstellen...

24 oktober 2019 om 18:26

Tuurlijk, irrationeel tot op een zekere hoogte, maar ik heb zeker een punt als het gaat om Lacazette en Aubameyang en ik ga dat nu zo rationeel mogelijk benaderen. Aubameyang kan makkelijk zonder Lacazette. Hij heeft Lacazette niet nodig. Niet voor kansen, niet voor doelpunten, niet voor samenspel. Hij is een dusdanige goede spits dat hij dit ook kan met Pepe en Saka om hem heen, met een creatief middenveld achter hem. Wat Aube nodig heeft, is een startpositie te hebben door het midden. Daar ligt zijn kracht. Dat kan in elke formatie, in elke opstelling, behalve de opstellingen met Lacazette erin. En het is onverantwoord om je beste spits niet te gebruiken als spits. Kort gezegd: Aubemayang op de flank, met Lacazette, is minder goed dan Aubameyang in de spits, zonder Lacazette. Overigens wil ik zeggen dat we heel ver moeten afstappen van het idee dat wij kunnen spelen op de Liverpool-manier. Wij hebben geen Salah, wij hebben geen Mane, wij hebben geen Firmino. De Firmino-rol is veel te intensief voor Lacazette om meerdere redenen. Allereerst, zijn profiel. Firmino is lang en slank en qua aanleg atletisch. Hij blinkt ook uit in zijn uithoudingsvermogen. Lacazette is juist zwakker dan normaal in uithoudingsvermogen. Ook is het harde werk van Firmino veel meer verspreid over het veld. Firmino kan soepel over de flanken vliegen, kan terugzakken op het middenveld, heeft ook een voorgeschiedenis als aanvallende middenvelder. Lacazette zakt ook terug, maar niet op dezelfde wijze. Lacazette is minder beweeglijk en kan minder snel moven van de flank naar het middenveld naar het aanval. Je ziet hem vaak erin kleunen in een duel. Gooit zijn kont erin. Dat vergt veel meer energie dan wat Firmino doet en Lacazette, die al niet te goed is qua uithoudingsvermogen, is sneller op. Firmino is een Sonic the Hedgehog die overal doorheen zoeft en Lacazette is een beetje de stroeve Knuckles die overal tegen aan botst. Aubameyang is veel dingen, maar hij is absoluut niet te vergelijken met Mane. Aubameyang heeft dribbelend vermogen, maar Mane is een specialist op de flanken. Kan makkelijk van directie veranderen, kan makkelijk de combinatie aangaan, uitstekende actie in huis, is explosief aan de bal en van de bal af. Aubameyang is geen vleugelspits. Niet op dit niveau. Saint-Etienne is lang geleden. Griezmann was ooit een flankspeler bij Sociedad, maar dat is hij vandaag de dag allang niet meer en Aubameyang zit in hetzelfde schuitje. Hij is snel en heeft dribbelend vermogen, maar is geen specialist. Heeft ook bij lange na niet de basistechniek, de explosiviteit en de natuurlijke kwaliteiten om een wapen op de flanken te zijn zoals Mane dat is. En in zijn geval verpest je gewoon waar Aubemayang het beste in is, als centrumspits spelen. En dat dit niet wordt gezien als een probleem, snap ik niet. En de manier waarop Mane druk zet, Aubameyang kan dat gewoon niet. Pepe miste van een meter afstand tegen Sheffield United. Ik gun hem het feit dat hij moet spelen onder een kneus als Emery, maar tot daar aan toe. Als we hem willen vergelijken met Salah, moet hij een keer scoren uit niet een penalty. En dat een stuk of 40 keer. Verder is het middenveld van Liverpool ook van grote waarde voor de voorhoede. Allemaal harde werkers, maken veel meters, wat het makkelijker maakt voor die voorhoede. Kunnen wij niet met zo'n statische nerd als Xhaka. Zelfs als we Özil terughalen, dan is ook hij niet mobiel genoeg om een Liverpool-esque front three mogelijk te maken. Dus we moeten niet eraan denken om dat te repliceren. Gaat gewoon niet. De voorhoede van Arsenal vergelijken met de voorhoede van Liverpool is een beetje alsof wij een slechte parodie zijn op die van Liverpool. Hun zijn de Bijenkorf, wij zijn de Zeeman. Misschien niet eens, want hun voorhoede is in balans en die van ons absoluut niet. Geen nieuwe manager middenveld die daar verandering in gaat brengen.als je een voorhoede wilt zoals Liverpool, dan moet je Firmino, Salah en Mane halen. Dat gaat niet gebeuren, dus moet je een gebalanceerde voorhoede hebben die op hun eigen manier flink wat schade kan toebrengen. En dat gaat niet gebeuren met zowel Lacazette als Aubameyang in de basis.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren