Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal gaat miljoenen investeren en wil naast Barça-duo ook Nederlander’

Laatste update:

Arsenal dacht voor aanvang van dit seizoen weer mee te kunnen doen om de hoofdprijzen, maar de prestaties van het team van trainer Arsène Wenger vallen tegen. Er worden in januari nieuwe aankopen verwacht en naast een duo van Barcelona is ook Celtic-verdediger Virgil van Dijk in beeld.

/

Volgens de Daily Express heeft Wenger allereerst zijn zinnen gezet op Daniel Alves en Pedro, die momenteel nog onder contract staan bij de Catalaanse grootmacht. De Braziliaanse vleugelverdediger is komende zomer echter transfervrij en Wenger denkt dat Alves voor acht miljoen kan worden overgenomen tijdens de winterse transfermarkt. Voor aanvaller Pedro hebben the Gunners naar verluidt dertig miljoen over.

Alves moet in het Emirates Stadium de nieuwe rechtsback worden, nu Mathieu Debuchy geblesseerd is en Calum Chambers vanwege andere blessuregevallen vaak in het hart van de defensie wordt opgesteld. Bovendien werd Thomas Vermaelen afgelopen zomer verkocht, zodat Wenger ook nog voor 25 miljoen euro schijnt te mogen investeren in andere verdedigers; Van Dijk zou een voorname kandidaat zijn, net als Winston Reid van West Ham United.

Welke speler zou de grootste versterking zijn voor Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

30 miljoen voor Pedro? Ik zou als ik Barcelona was, gelijk akkoord gaan. Aan de andere kant, mogen zij voorlopig geen spelers kopen.

11 november 2014 om 10:00

@ Fcda

Het blijft een aparte speler die Pedro, wanneer er ook maar een vleugje ruimte achter de verdediging ligt staat hij altijd op scherp. Dit jaar beleeft hij een wat minder jaar, maar Pedro in zijn goede jaren was fenomenaal en scoorde altijd maar dan ook altijd op de belangrijke momenten. Alexis + Pedro is een droom voor een nummer 10 als Ozil. Continu steekpassen achter de verdediging neerleggen op 2 snelle buiten spelers.

Virgil van Dijk, belachelijk
Dani Alves, belachelijk.

Het is weer duidelijk dat er een Daily achter zit, een overwerkte journalist met een dubbele dosis crack naast een fles Jack Daniels. Je moet toch wel geestverruimende middelen gebruiken om met deze namen op de proppen te komen.

11 november 2014 om 12:19

Het is nochtans het eerste gerucht niet over Van Dijk, en waar rook is...
Ik hoop uit de grond van m'n hart dat het niet waar is, dan blijf ik liever knoeien met Monreal.

Er zijn genoeg degelijke verdedigers voor Arsenal, echte toppers zoals Varane of Hummels zie ik niet komen.

11 november 2014 om 14:32

Die wat rechts back staat bij Arsenal is geen klote waard, dus een alves daar zou een goede versterking zijn.

11 november 2014 om 14:38

@ Coop

Een speler die al 1,5 jaar erbij loopt alsof hij nergens zin meer in heeft. Totaal geen honger meer heeft naar prijzen. Die vrijwel niet kan verdedigen maar alleen maar kan aanvallen? En daarnaast gelijk één van de duurstbetaalde spelers van de selectie moet zijn.

Nee, laat Alves maar lekker weg blijven. Dan ga ik liever voor de kansen met Debuchy en Chambers.

11 november 2014 om 10:01

Inderdaad 30 miljoen moet je voor Pedro lachend accepteren. Pedro komt zwaar te kort voor de absolute top, aan de andere kant heeft Arsenal niets aan hem. Hij zou zelfs Oxlade in de weglopen.

Daniel Alves is een verschrikking, mocht Wenger hem halen is het officieel crisis daar in Noord-Londen. Over van Dijk kan ik niet oordelen, want die heb ik helemaal niet zo vaak aan het werk gezien, denk ook niet dat veel leden hier van Dijk volgen in Schotland.

11 november 2014 om 10:04

Pedro mis je niet. Munir doet het prima, Messi kan evt. op rechts met Iniesta op links en Neymar in de punt als Suárez geblesseerd is, bij Barça B loopt Alen Halilovic rond, die op die positie uit de voeten kan en ze krijgen komende zomer Deulofeu terug van zijn verhuurperiode. Opties genoeg, lijkt mij

als wenger voor die 2 38 miljoen uittrekt neem ik aan dat hij onder curatele gesteld wordt.

Ben benieuwd of Virgil van Dijk toe is aan een nieuwe stap. Lijkt mee een echte Engelse voetballer, hij zou niet misstaan bij Man United als hij zich zo wat door blijft ontwikkelen.

11 november 2014 om 09:53

Alleen behalve dat hij groot en sterk is heeft hij verder niks van een Engelse verdediger

11 november 2014 om 10:24

Een Engelse verdediger heeft ook niks anders dan sterkte en lengte en Van Dijk heeft ook een flair en een prachtige steekpass zou een goede stap van beiden kanten zijn.

11 november 2014 om 10:47

Dat wilde ik er ook mee zeggen,, van Dijk heeft veel meer dan een typische Engelse verdediger. Zijn techniek en voetenwerk alleen al is veel te goed om hem een Engelse verdediger te noemen.

11 november 2014 om 11:32

Daarom zou hij wel in deze top competitie kunnen staan om dat deze kwaliteiten beheerst. Man united zou goed voor hem zijn omdat die willen opbouwen en dat heeft Van Dijk uit de Nederlandse school mee gekregen.

11 november 2014 om 11:50

Van Gaal heeft het niet op van Dijk, is een te lastige jongen voor van Gaal denk ik.

Gaat naar Arsenal of Southampton waarbij Arsenal op dit moment het meest voor de hand ligt.

Dit is toch niet wat Arsenal nodig heeft? Oke, Van Dijk zou een goeie zijn aangezien ze verdedigend krap zitten, maar Arsenal heeft echt een goeie breker nodig die de balans kan verzorgen, die is er nu niet. Pedro is onnodig aangezien ze Walcott terug hebben.

Misschien Alexis ruilen tegen Bonucci? Dan heeft Arsenal haar goede en voetballend sterke cv binnen, en hebben wij toch onze droomspeler

Dat laatste is overigens een grap natuurlijk.

11 november 2014 om 10:01

voetballend sterke cv? alsjeblieft breng Wenger niet op ideeën :

11 november 2014 om 12:17

Alexis krijg je niet, maar Bonucci zou ik best bij Arsenal willen zien. Die heeft zoals alle Italiaanse verdedigers dat deel meedogenloosheid wat ik mis bij Per en Kos. Hummels word ook genoemd, die zou ik nog iets liever zien, maar ik zou tekenen voor Bonucci erbij.

Je weet natuurlijk nooit of hier iets van waar is, maar Pedro is overbodig. Daniel Alves zie ik eerder naar een amerikaanse hollywood ploeg gaan cashen en van Dijk lijkt het meest waarschijnlijke. Neemt niet weg dat onze angel nog steeds de defensieve middenvelder is. We hebben een echte breker nodig, een type Gatusso die body heeft en ook het team aanjaagt! Flamini komt veel tekort voor het niveau van Arsenal en zorgt voor extra druk op de Cv's (die we al bijna niet hebben)

Verdediging staat opzich prima, daar speelt van Dijk zich echt niet in. Pedro kan samen met Sanchez wel wat swoeng brengen, maar dan is het ook definitief over voor Podolski Giroud denk ik.
Alves lijkt me onnodig, ze hebben al genoeg rechtsbacks.
Al met al krijg je dan zo'n elftal: (mits iedereen fit is)

Overigens denk ik dat Pedro mogelijk Wallcott nog weg gaat pesten, er gaat een hoop gebeuren denk ik bij Arsenal. Want als ze een poging doen hapt Barça vast wel toe: de ontwikkeling van Sandro en el Haddadi staat anders op het spel.

Sczesny
Debuchy
Mertesacker
Koscielny
Gibbs
Ramsey
Özil
Wilshere
Sanchez
Welbeck
Pedro
11 november 2014 om 09:56

Barcelona zit wel gewrongen met die transferban, denk niet dat ze nu spelers gaan verkopen.

11 november 2014 om 10:02

@ Alexdelpiero10

Tja, Dani Alves kunnen ze natuurlijk niet tegen houden ivm het aflopende contract dat hij heeft. Dus die naam kan ik nog enigzins begrijpen. Maar Barcelona zal Pedro echt niet laten gaan. Een jongen van de club, klaagt niet over het op de bank zitten en is gewoon een hele goede 1ste invaller voor de voorhoede. Zodra Messi/neymar/suarez geschorst of geblesseerd is of rust krijgt is Pedro gewoon degene die speelt. Die haalt gewoon de 40+ wedstrijden dit seizoen.

11 november 2014 om 10:07

Ja dat is natuurlijk wel zo, nu zouden ze er nog wat voor kunnen vangen en anders loopt hij gratis de deur uit. Maar Alves is echt geen oplossing voor Arsenal.

11 november 2014 om 10:15

@ Alexdelpiero10

De enige reden die ik kan bedenken is dat we Chambers dan continu centraal gaan zetten zodat we weer 3 Cv's hebben. Maar ook ik zie Alves liever niet komen. Ik wil een gedreven 23-26 jarige speler zien ala Sanchez. Iemand die hongerig is naar prijzen en zichzelf wilt bewijzen. Niet een speler die alles al gewonnen heeft en niet de moeite meer wilt nemen om een stap extra te zetten.

Ik hoef geen mensen als Subotic/hummels. Geef mij maar mensen als Marquinhos, Nastasic etc.
Ik hoef geen ongelofelijke dure Khedira, liever een Bender of een Schneiderlin.
Ik hoef geen ongleofelijke luie Balotelli, liever een Edin Dzeko die gebrand is om ziczhelf te bewijzen.

Spelers tussen de 23-26 jaar oud die zichzelf al wel "bewezen" hebben maar gebrand zijn om te vechten voor een basis plek. Gebrand zijn om prijzen te winnen. Gebrand zijn om 110% te geven.

Lijkt me puur iets voor de wandelgangen, maar Arsenal scoort momenteel goed qua clicks en opmerkingen dus maakt men er maar een artikel van.
Pedro en Alves zijn overbodig, Pedro had ik vorig seizoen graag gezien omdat ik nooit had verwacht dat Sanchez verkocht zou worden. Alves kan niet verdedigen, alleen maar hard terug rennen, die gaat het echt niet oplossen. Wat broodnodig is, is een verdedigende middenvelder, haal die binnen en je bent voor 70% klaar. Een extra verdediger is ook gewenst, aangezien het bij het wegvallen van Kosc meteen paniek is. Aanvallend zit het wel goed, zolang de balans op het middenveld hersteld wordt en bewaard blijft.

11 november 2014 om 10:05

@ @75drayton

Met 1 CVm en 1 CV zijn we niet gered. We gingen het seizoen in met 7 verdedigers en dat is inclusief Bellerin. Oftewel inclusief 1 jeugdspeler hebben we nog geeneens de posities dubbel bezet. Dat komt nu ook naar voren aangezien Wenger niet meer weet wat hij neer moet zetten.

Het centrum volgend jaar moet Koscielny + Chambers worden. Maar daarachter moeten toch 2 andere (top) cv's staan. Het liefste Cv's die goed genoeg zijn om Kos + Chambers uit de basis te spelen. Nastasic, Marquinhos zouden 2 droomaankopen zijn voor mij.

11 november 2014 om 10:12

D-Bergkamp

Ik kan ook wel een aantal droomaankopen gaan noemen, maar ik weet ondertussen wel dat zulk soort dingen niet gebeuren... Daarnaast zal Wenger niet snel een speler aan de kant zetten voor een aankoop, dat weet jij ook. Dus ga er maar niet vanuit dat er twee aankopen voor het centrum gedaan worden die meteen samen opgesteld worden. Daarnaast kan het ook bijna niet goed gaan als je een nieuw centrum inzet. Die moeten wennen aan de hand van de huidige verdedigers. Nastasic is niet eens goed genoeg om Demichelis eruit te spelen en die wil je dan bij Arsenal zien? Dan nog liever een Van Dijk die regelmatig speelt bij zijn club. Maar goed, mijn voorkeur gaat uit naar een beest van een dm, altijd.

11 november 2014 om 10:41

@ 75drayton

Weet je, ik zou vrede hebben met nog een jaar als "tussenjaar" als er dan maar wel gebouwd word aan een selectie die het jaar er op goed genoeg is in alle vormen om mee te doen om het kampioenschap. Een nieuw centrum zou tijd kosten, maar het is wel broodnodig. een nieuwe CVM zal ook wennen zijn, is ook broodnodig.

Een lijstje met gewenste aankopen is altijd te noemen. En helaas krijg ik er steeds minder vertrouwen in dat zulke dingen gaan gebeuren.

11 november 2014 om 10:48

Natuurlijk is het altijd te noemen, maar ik zag je gisteren ook zo'n lijstje neerkwakken met spelers die weg moeten. Dat gaat gewoon niet gebeuren..

Een tussenjaar bij Arsenal betekent geen CL het volgende seizoen, dus nee daar heb ik geen vrede mee. CL is volgens mij 1 vd redenen dat spelers nog naar Arsenal komen. Nieuw centrum is in mijn ogen niet broodnodig, dat is juist die dm. Als die dm er voor zorgt dat de verdediging extra bescherming krijgt ben ik er zeker van dat het met Per en Kosc lang niet slecht staat.

11 november 2014 om 11:40

Nee, Per moet gewoon weg. Hij heeft zelf aangegeven dat hij moeite had met zijn motiviatie, jaa dan ga je maar weg.
Het is schandalig dat hij zich niet op kan laden, zeker als aanvoerder. Als je hier niets van zou merken oke, maar die man is gewoon dramatisch. Neem helemaal niets meer op zich, maakt genoeg fouten en is enorm enorm traag.

Per weg, Koscielny en Chambers dan in het centrum dus daar moeten er nog 2 bij, waarvan zeker één wereldverdediger. Cvm erbij en dan sta je al zeer goed. NOg even kijken hoe het met de rest zit, maar normaal gesproken ben je dan klaar.

Blijf je alleen met Wenger zitten...

11 november 2014 om 12:24

D-Bergkamp
PSG liet Marquinhos niet voor 40 miljoen naar Barcelona gaan, dan maakt Arsenal ook geen kans.

11 november 2014 om 14:20

@ Belgunner

Dat komt omdat PSG en Barcelona water en vuur zijn. Barcelona heeft openlijk geflirt met o.a. Thiago Silva en daar was PSG niet van gediend. Puur uit principe doet PSG geen zaken met Barcelona. Met andere clubs zijn ze prima bereid zaken te doen. Wanneer Arsenal met een serieus bod komt valt er met PSG wel te praten. Mits je het op een nette manier doet.

PSG heeft ook gedreigd dat ze die 250 miljoen transferclausule van Messi gewoon op tafel zouden leggen. Niet dat ze Messi binnen kunnen of konden slepen. Maar gewoon uit principe. Een waarschuwing van: kom inet achter onze spelers aan.

11 november 2014 om 14:28

@75draytonpark

Ja ik kwakte een lijstje neer van spelers die weg mochten. En ik ben er van overtuigd dat een nieuwe coach met honger naar prijzen die stappen ongetwijfeld zou nemen. Als coach word je nie taltijd populair door je beslissingen, maar ze zijn soms wel noodzakelijk.

Dit is ook de reden waarom Mourinho, Van Gaal, Ancelotti, Guardiola, Ferguson soms afgemaakt worden in de media door supporters, collega's of spelers. Ze durven impopulaire beslissingen te nemen. Ze durven duurbetaalde/gewaardeerde/verwende krachten de deur te wijzen. Ondanks hun reputatie, inbreng of waarde. Als er iemand beter past, dan nemen ze die.

Zet een van deze coaches voor deze groep, die trapt Mertesacker, Arteta, Flamini, Diaby, Podolski, Sanogo allemaal uit de selectie. Van het vrijgekomen geld investeren ze gericht in 5 a 6 spelers en zorgen dat hun selectie zowel in de breedte als in de diepte sterk genoeg is. Gaan daar een jaar mee spelen, evalueren na een jaar waar de pijnpunten liggen en kopen dan de laatste 2 a 3 benodigde spelers. En dat is het seizoen dat ze succes gaan oogsten.

Het dagelijkse geruchtenbulletin. Ik vind het verbazingwekkend dat Arsenal voor van Dijk zou gaan. Ik heb het gevoel dat als ze hem echt wilden hebben hij al aangetrokken zou zijn.

Als ik Pedro was zou ik inderdaad een nieuwe uitdaging aangaan. Hij heeft alles gewonnen bij Barcelona en hij is zijn basisplaats kwijt. Verder kloppen er talenten aan als Sandro, haddadi en Deulofeu. Als hij nog de stap naar een mooie club wil maken, dan moet hij dat nu in de winter doen.
Voor het geval van Van Dijk zou ik als ik hem was niet naar Arsenal gaan. Je speelt het vast verdedigend duo niet uit. Hij zou naar een ploeg als West Ham, Swansea,.. Moeten gaan. Arsenal zou gewoon voor een oude ervaren rot moeten gaan zoals Vlaar ( al is hij voetballend geen wonder ), of heitinga misschien ( al is hij misschien niet meer van hetzelfde niveau), maar toch alleszins beter dan Montréal in het hart van de verdediging te zetten.

Het wordt nu eens echt een keer tijd dat Wenger ze bureau leeg gaat maken. Het is elk jaar het zelfde verhaal en naar mijn mening zit zijn tijd er nu echt op.
De man is momenteel te lang bezig zijn eer van de glorie tijden te herstellen. Mijn frustratie gaat vooral uit naar de manager kwaliteiten van Wenger. Zijn aankoopbeleid en benadering met de media is dramatisch.
Spelers als Mertesacker, Chambers, Gibbs, Flamini !!, Welbeck, Arteta, Carzorla, Monreal word je geen kampioen mee in Engeland.
Je zal het periodes zeker goed doen met deze spelers maar het zal niets meer opleveren dan alleen de 3de of 4de stek.

Daniel Alves is te oud om een toegevoegde waarde te kunnen zijn op lange termijn, hij toont nu al tekens van slijtage bij Barca. Pedro is een totaal niet de speler die Arsenal nodig heeft en het zo verschrikkelijk zonde zijn om 30 miljoen aan hem uit te geven,

Natuurlijk ben ik realistisch en weet ik dat niet al spelers enthousiast zijn om momenteel bij The Gunners te tekenen. Maar als ik Manager was had ik Arsenal zo proberen te laten spelen.
Tevens begrijp ik niet waarom Joel Cambell nog steeds op de bank zit bij Arsenal. Welbeck doet maar wat daar voor in en ben ik nog geen eens begonnen met de mogelijk transfer geruchten over Van dijk .

Sznesny
Debuchy
Stiones*
Sakho *
R,Rodriguez*
Ramsey
Wanyama*
Walcott/Cham
WIlshere
Sanchez
Joel Cambell
11 november 2014 om 11:21

Voor een groot gedeelte met je eens, maar Campbell is blijkbaar niet goed genoeg om te spelen anders zou hij echt wel minuten maken... Zijn contract loopt in de zomer af, dus ik denk dat hij deze winter verkocht wordt.

11 november 2014 om 12:20

Campbell heeft nog een contract tot 2018, dus tenzij het nu 2017 is klopt het niet wat je zegt.

De contracten van Diaby, Flamini en Coquelin lopen af, en die van Arteta volgens mij ook, net zoals de contracten van Afobe, Damian Martinez, Wellington Silva en Ryo.

11 november 2014 om 12:26

Heeft Campbell nog verlengd dan? Niets van gelezen.. Maar goed, ik zou hem gewoon verkopen. Voor die jongen ook het beste aangezien hij niet goed genoeg gevonden wordt.

11 november 2014 om 11:42

Chambers, Gibbs, Welbeck en Cazorla zijn zeker goed genoeg, maar niet allemaal voor de basis.

Rest ben ik gewoon met je eens. Campbell doet 't schijnbaar niet goed, anders kreeg die wel een kan.s

Wenger is gewoon op. Tactisch faalt hij enorm, in elk opzicht.

Waarom zou je in vredesnaam nog een rechtsback kopen, die verdedigend van de 3 aanwezige backs verdedigend de minste is.. (mijn mening). Leg nou gewoon 38 miljoen neer en haal Hummels of Chielini.. Je moet een rechtsback vaak centraal zetten, omdat daar blessures zijn, dus haal je een extra rechtsback.. Dat is toch wel verdomd slecht redeneren.

Ik zie Pedro wel graag komen. In mijn ogen heb je dan Sanchez, Walcott, Ox en Pedro. Podolski komt te kort en gaat weg wss en Cazorla moet gewoon op 10. Back-up van Ozil of basis als Ozil weer tegenvalt. Niet op de flanken, klaar. Dan heb je 4 geweldige flankspelers die je kunt rouleren en blessures kun je altijd opvangen.

Alves liever niet en van Dijk is ook niet goed genoeg. Misschien doet hij het wel geweldig, maar dit Arsenal heeft behoefte aan een topverdediger die het team meeneemt. Per is dit zeker niet en v. Dijk ook niet.

11 november 2014 om 12:30

Alexis is nu onze '10'. Ik heb de match tegen Swansea gemist, maar de matchen ervoor speelde Alexis geweldig in zijn vrije rol achter Welbeck. Die jongen moet je laten staan, en als Özil begint te presteren mag hij er staan.

Maar het is vaak genoeg dramatisch geweest op de '10', het lag niet enkel aan Wenger die hem soms op links zette.

11 november 2014 om 13:15

Nee, Sanchez is geen 10 en is daar ook geen speler voor. Wanneer hij op papier daar stond, betekende niet dat hij echt als 10 speelde. Een 10 is de draaischijf, een type Ozil en Silva. Sanchez op 10 betekent dat die als 2e spits speelt en Cazorla (dan op links) meer als spelmaker speelde.

Sanchez gewoon op links zetten, maar in werkelijkheid als 2e spits gebruiken. Evengoed moet hij zorgen voor diepgang op de flank, maar bij Welbeck aansluiten om te helpen. Linksback heeft dan meer ruimte om op te komen.

11 november 2014 om 13:41

Ik bedoel niet Sanchez als echte 10 maar hem daar op papier zetten, en in de praktijk in z'n vrije rol achter Welbeck laten spelen. Vandaar dat ik er '10' zette i.p.v. 10. Een 10 en een 2e spits in 1 elftal kan niet.

Als je hem enkel op papier op links zet, dan kom je daar een man tekort. Dan staat Gibbs tegen 2 spelers. Daar hebben we iemand nodig die wil meeverdedigen, zoals Ox.

Dani Alves en Pedro... maar een CVM halen, ho maar... Wenger, denk nou verdomme eens een keer na man! De balans is zoek. Verdedigen kunnen we niet.

Alves overbodig, Pedro overbodig en een CV, CVM word alleen Van Dijk voor genoemd haha oké ik weet dat dit een onzin bericht is, maar mocht het waar zijn dan kun je Wenger toch echt een rollator cadeau gaan geven of je gaan afvragen wat Arteta doet om zo geliefd te blijven bij de coach

Gewoon Khedira in de wniter halen en een CB erbij; als het kan Hummels maar ik denk niet dat zal lukken. Minimaal 1 CB is wel nodig hoor. Vermaelen is vertrokken en niemand is aangesteld en je moet eenmaal minimaal 4 Cb's hebben, allen goed genoeg voor je basis, anders win je niks.

Ik hoef Dani Alves en Pedro niet bij Arsenal te zien. Liever een goede CV en een goede Cvm. Van Dijk is een talent en voor de positie van 4e CV misschien goed genoeg maar op dit moment moet er een speler bij die gelijk Koscielny of Mertesacker kan vervangen. En iemand die Arteta en Flamini op de bank houdt is ook meer dan welkom.

De drie genoemden zijn te matig om Arsenal dermate te versterken, zodat ze bij de bovenste 4 plaatsen meedoen.
30 miljoen voor Pedro dan ben je helemaal gek.

Wenger moet eens gerichte aankopen doen

Zoals hummels,reus,carvalho

En dan ozil,podolski weg doen , hebben een te hoog salaris maar presteren niks

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren