Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax wil met Groenendijk Jupiler League in en haalt coach bij PSV

Laatste update:

De KNVB wil de Jupiler League voor volgend seizoen uitbreiden met twee teams en overweegt om beloftenelftallen toe te laten. Jong Ajax is een van de kandidaten om volgend seizoen in te stromen en mocht het tweede team van de landskampioen worden ingeschreven, dan betekent dit dat Alfons Groenendijk terugkeert in de Jupiler League. Hij wordt namelijk coach van Jong Ajax.

/

Ajax heeft donderdag de trainerslijst voor komend seizoen bekendgemaakt en heeft besloten om Gery Vink te vervangen als coach van de beloften. Vink krijgt in het volgende voetbaljaar de A2 onder zijn hoede en Groenendijk, voorheen coach van de A1, wordt de hoofdtrainer van de beloften. Groenendijk werkte als coach van FC Den Bosch al eens in de Jupiler League.

Ajax heeft voor volgend seizoen ook een coach overgenomen van PSV: Willem Weijs komt over uit Eindhoven en heeft de E3 toegewezen gekregen. Orlando Trustfull schuift door van de B1 naar de A1. Ronald de Boer, Kenneth Perez, Bryan Roy, Richard Witschge en Jaap Stam werken volgend seizoen als individuele trainers bij Ajax en Nordin Wooter, Kiki Musampa en Leonardo Mouwen als techniektrainers. Michel Hordijk, Patrick Ladru en Wim Jonk zijn technisch managers, maar tegelijkertijd individuele trainers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

beetje sensatie gezocht in de titel: "haalt coach bij Psv" als het om de E3 gaat, haha achja

23 mei 2013 om 22:08

Helemaal als je ziet dat dit nieuws al 2 maanden bekend is

23 mei 2013 om 22:49

Klopt, VZ plaatst al voor de zoveelste keer een artikel over deze trainer die naar Ajax gaat. Hij wou gewoon na 7 jaar wat anders.

Weet iemand waar deze wedstrijden gespeeld zullen worden in Amsterdam? Wel top dit! Alleen ik denk nu dat we Almere City niet meer gaan gebruiken als (satelietclub).

23 mei 2013 om 22:05

Ik hoop zelf niet in de Arena. Het klinkt misschien heel raar, maar misschien wordt het Olympisch stadion wel gebruikt. Of we moeten een regeling met Almere City maken.

23 mei 2013 om 22:27

In t Olympisch passen 20 000 man. Daarnaast moet het houdbaar zijn om om de week een wedstrijd te spelen.

Zou wel een stunt zijn.

23 mei 2013 om 22:30

@ ahjacied

Kan wellicht op de toekomst of, zoals jijzelf ook aangeeft, een regeling treffen met Almere City.

23 mei 2013 om 22:50

Olympisch stadion zou top zijn!

23 mei 2013 om 22:53

@detoekomst

Maar op de Toekomst hebben wij geen uitvak weet je. Dus het wordt sowieso een probleem voor uit supporters.

23 mei 2013 om 23:09

Dan moeten scc houders gratis die wedstrijden in het stadion mogen bezoeken.
Maarja zoals ik al zeg... het stadion.
Een stadion kost geld dus ik gok dat het gewoon op de toekomst gespeeld gaat worden.

23 mei 2013 om 23:34

Best wel raar, je moet er toch niet aan denken hoe dit voor een club als VVV of Willem II is: na vorig jaar Psv, Feyenoord, Ajax en Twente te krijgen, mag je nu op bezoek bij de beloftenelftallen van een aantal van deze teams...

On: ik denk dat dit gewoon op de Toekomst zal zijn. Het veld van de Arena is er simpelweg niet goed genoeg voor en op de Toekomst komen meer dan dan bij de gemiddelde Eerste Divisie-club. Je kan de grote tribune op de Toekomst onderverdelen in een uitvak en een thuisvak (ongeveer 50-100 man uitvak) en de poort náást deze tribune als entree laten dienen. Verbeter me als ik verkeerd zit met deze informatie, ik ben slechts een buitenstaander...

23 mei 2013 om 23:50

@ndisdenaam

Met alle respect, dat lijkt me echt een heel slecht idee. Er zitten nu al genoeg Ajax supporters die een sezoenskaart hebben maar gewoon niet op komen dagen, waardoor er vaak veel lege plaatsen zijn in het stadion. Geef ze nu nog en keer gratis de kans om te kijken naar jong Ajax en dan is er al helemaal weinig animo voor, gewoon een keer gaan als je zin hebt zal het dan zijn. Dat wil je ook niet hebben. Gewoon die kaartjes voor een zachte prijs verkopen, 5 a 10 euro, niet duurder. Het voetbal wat je ziet is namelijk ook niet van hoog niveau in de JL.

Volgens mij hadden ze trouwens al een deal met Almere city, maar dat weet ik niet 100% zeker. Staat als t goed is iets van in het ED.

24 mei 2013 om 00:52

Ja voor mij is dit het diepte punt van mijn 14 Willem II jaren. Heb de Champions league meegemaakt, finale beker, Europa cup gespeeld, talenten zoals Dembele zien groot worden hier en nu wedstrijden voor de knikkers tegen jong Ajax(een stel tieners) op een kille maandagavond spelen op een trainingsveldje! Waar gaat dit eindigen?

24 mei 2013 om 16:03

Samenwerking Ajax naar de kl**en.lekker Knvb.en dan wil Ajax ook nog ons stadion gebruiken?het moet niet gekker worden.

24 mei 2013 om 22:56

50-100 man uitvak. Dat zal voor ons te klein zijn. Dat is afgelopen seizoen in Eredivisie bewezen en het seizoen daarvoor ook in de JL.

23 mei 2013 om 22:06

Iemand reageerde vandaag dat dit eventueel bij Almere City gespeeld zou worden, lijkt me beetje vreemd en onhandig.

23 mei 2013 om 22:31

In Italië gebruiken verschillende clubs ook dezelfde stadion volgens mij, dus zo gek zou dit ook niet zijn..

23 mei 2013 om 22:35

Klopt, maar dat is meestal wel in de stad waar ze zelf vandaan komen.

23 mei 2013 om 23:01

Daar zou je toch wel een voorbeeldje voor moeten kunnen noemen.
San Siro! En volgens mij spelen Lazio en AS ook nog in het zelfde stadion, maar ging een van beiden binnenkort een nieuw stadion bouwen.

24 mei 2013 om 00:24

Almere en Amsterdam is praktisch dezelfde stad. Ik ben zelf een geboren Amsterdammer en heb geen moeite met die stelling. De afstand is geen probleem, persoonlijk vind ik dat een prima oplossing. De ArenA zou niet passen, dat hoort bij het eerste en de grasmat is niet gemaakt voor zoveel extra wedstrijden. Op de Toekomst lijkt me dat met 1 tribune ook niet handig.

24 mei 2013 om 01:51

@che

Met de intercities ben je van Amsterdam naar Almere er in 15 minuten, dit kan ik iedereen garanderen omdat ik dit dagelijks doe.
Met de auto zelfde tijd.

23 mei 2013 om 22:06

Ik las vandaag ergens dat de wedstrijden misschien gespeeld gaan worden bij FC Almere ofzo.. Wel jammer dat het niet gewoon op de Toekomst gebeurt.

23 mei 2013 om 22:09

kan het niet op de toekomst ? daar is toch ook een klein stadion?

23 mei 2013 om 22:11

De eisen zullen vast te hoog liggen voor deze accommodatie. Vooral in verband met veiligheid.

23 mei 2013 om 22:13

De toekomst of het stadion van Almere. Zie weinig verschil.

23 mei 2013 om 22:14

Veiligheid en de tribune op de toekomst heeft geen uitvak

23 mei 2013 om 22:29

Hebben ze nog 4 maand voor om dat te realiseren en dat lijkt me niet echt een moeilijke klus als je de toekomst kent.

23 mei 2013 om 23:10

Niet bij Telstar?

24 mei 2013 om 01:51

Of in Apeldoorn of Veendam; liggen Jupiler bestendige accomodaties. Leeg.

24 mei 2013 om 01:21

Inderdaad top! Ik zou het van de Knvb ook best een slimme zet vinden om Twente en Ajax toe te laten in de Jupiler League. Ik weet niet hoe het met mijn medesupporters zit maar ik volg de Jupiler League op het moment echt totaal niet, puur omdat het voetbal er me niet interesseert, toetreding van Ajax in de competitie zou ik echter wel erg leuk vinden en ik zou zeker wekelijks kijken!

Goed voor de kijkcijfers dus!

24 mei 2013 om 11:43

Behalve voor de huidige fans van de jupiler league clubs, met toetreding van belofteteams wordt de hele competitie verkracht. Ik ben blij dat we (in ieder geval tijdelijk) net op tijd promoveren...

24 mei 2013 om 01:49

Wat ik mij afvraag is als deze jeugdteams kampioen worden of ze mogen promoveren.. Zou toch pure competitie vervalsing zijn als een jeugdteam het laat lopen tegen het eerste..

24 mei 2013 om 07:57

Ze mogen geen periodekampioen worden, geen play ofss spelen en dus niet promoveren!

Mooi om al deze ex-spelers daar aan het werk te zien bij ajax, de sleutel tot succes lijkt me gezien de laatste jaren.

Groenendijk vind ik helemaal niks, als hij dit jaar het slecht doet in de Jupiler League mag hij van mij weg. Dit jaar doet hij het ook super slecht bij Jong Ajax.

23 mei 2013 om 22:06

Hij is trainer bij de A1, die het inderdaad nu niet goed doen. Gery Vink is trainer van Jong Ajax die volgens mij de A2 of de B categorie in zijn handen krijgt volgend seizoen.

23 mei 2013 om 22:08

Ik bedoelde ook de A1, maar vond dat hij het helemaal niet goed deed. Maar ik moet toegeven we hebben ook een zwak A1 vergeleken de voorgaande jaren.

Als we goed presteren in de Jupiler League en spelers doen het goed daar. Kunnen we gewoon besparen op aankopen, vroeg talenten halen en niet meer kopen.

23 mei 2013 om 22:11

Klopt, daarom worden er nu ook vele jongens aangetrokken voor de A categorie, een hele slechte lichting. Zit maar 1 speler bij die het eerste kan en gaat halen en dat is Teté.

23 mei 2013 om 22:09

Kan verwijdert worden.

23 mei 2013 om 22:13

Dit jaar doet hij het ook super slecht bij Jong Ajax? Gery Vink is dit seizoen trainer van Jong Ajax en Groenendijk is nog niet eens officieel in dienst. Jammer dat een mede Ajacied dat niet eens weet

23 mei 2013 om 22:23

Jammer dat jij zwaar slecht kan lezen. Je kan toch gewoon lezen of niet, je ziet toch bovenin dat ik me vergis of niet soms. Klasse man jij, jammer man.

24 mei 2013 om 02:37

Ja wel terecht dat hij rekening moet houden met jouw vergissingen, dat lijkt me erg makkelijk als je dat van te voren weet.

Het doel van de A1 is niet om kampioen te worden of om zo hoog mogelijk te eindeigen maar om de kongens die er spelen zo goed mogelijk voor te bereiden op het werk in het eerste elftal. Deze doelstelling is al keer op keer herhaald, het wordt als een succes beschouwd als 2-3 jongens van elke lichting kunnen meedraaien in Ajax 1. Het is nu zelfs zo dat dit aantal ruim overstegen wordt en dat de B zo mogelijk nog talentvoller is. Dus er is geen enkele reden tot klagen en zeker niet aan het adres van deze mannen die dit proces in goede banen leiden.

24 mei 2013 om 08:40

Groenendijk is 2 jaar trainer bij ons geweest in de jupiler league, bij ons deed die het meer dan uitstekend. Heb er vertrouwen in voor jullie dat die dat weer prima gaat doen

24 mei 2013 om 13:37

ahjacied verdient al die duimpjes omlaag niet. Groenendijk heeft gewoon teleurgesteld en ik ben het oneens met Ifeelajax dat dit A1 alleen Tete heeft. Volgens mij beef je niet dat veel 2e jaars A1 spelers vorig jaar gewoon wel kampioen werden en dat bij de doorgestroomde B1 spelers ook zo was. Er zat juist wel veel talent in dit A1 en hopelijk doet Groenendijk het beter volgend seizoen want slechter dan dit kan bijna niet meer.

Mooi als je al die namen leest.
Daar moet echt wat moois gaan ontstaan.

De Boer, Roy, Witschge, Stam, Wooter, Kiki Musampa. Als je daar geen betere speler van wordt weet ik het ook niet meer. Wat een bazen.

Dit zijn allemaal speculaties. Het zou voor Alfons leuk om terug te keren in de Jupiler League als coach, maar laten we wachten tot de zesde van juni.

Dit is perfect nieuws, vooral omdat er nu met onze gedachte nog veel meer jonge talenten aangetrokken zullen worden.

Ik verwacht dat we volgend seizoen met Jong Ajax een team van 16-17-18 jarigen zullen hebben in de Jupiler, zo kun je talenten snel volwassen laten worden, we zullen hier veel vruchten van plukken.

On: Hoe zal dit de samenwerking tussen Ajax en Almere City beïnvloeden? vraag ik me af..

Ik hoop alleen dat ze echt wat doen tegen de competitievervalsing, dus een goede regeling maken met welke spelers voor welk elftal uit mogen komen.

Zou Ajax in de beloftecompetitie dan met een Ajax 2 mee doen?

23 mei 2013 om 22:12

Ja denk het wel, maar zou het zelf logischer vinden als ze Ajax in de Jupiler Ajax B noemen en Ajax in de beloftecompetitie Jong Ajax. Beetje Spaanse stijl, vind ik duidelijker.

okey dan...... waarom is het nieuws dat er eentje van PSV naar Ajax E3 gaat, dat boeit toch niemand iets.

On: ik hoop dat er ook topklassers bij gaan komen, die hebben veel meer op sportief gebied te zoeken dan die beloftenelftallen die voor de stand voor spek en bonen spelen.

23 mei 2013 om 22:35

Er zijn veel Psv'ers en Ajacieden op deze site. Die moeten ook ingelicht worden. Aangezien Voetbalzone in deze heel de technische staf doorlicht voor de gehele opleiding is dit informatie die gemeld kan worden. Toch een leuk weetje

Ik hoop zelf ook dat er nog amateurs aansluiten. Verversing is nodig in deze competitie.

Weet iemand waar de keuze voor jong twente en jong ajax gebaseerd op is en waarom jeugdteams van bv. feyenoord, psv en vitesse (en sparta) niet zijn gekozen ik kan dat namelijk nergens uithalen?

23 mei 2013 om 22:32

Feyenoord, vitesse en sparta hebben zich niet aangemeld, die willen niet in de eerste divisie meedoen. Jeugd van PSV staat momenteel lager geklasseerd dan de jeugd van FC Twente en Ajax waardoor zij afvallen...

23 mei 2013 om 22:54

ok bedankt

23 mei 2013 om 23:11

Het schijnt wel dat Vitesse interesse heeft, als ik de fansite van Vitesse mag geloven. weet alleen niet waar ze het vandaan halen.

Hoe zit het trouwens met promotie/degradatie van de 2de elftallen als ze er komen. Zou wel een erg stomme regeling als Ajax en Twente op basis van dit seizoen mogen deelnemen en dat PSV bijvoorbeeld volgend jaar niet zou kunnen wisselen. Zou het dan niet eerlijker zijn om ieder jaar een play-off te houden voor die twee plekker?
Sowieso horen de topklasse ploegen te promoveren en niet een tweede elftal. Die moeten dan maar onderaan de normale competitie beginnen en zich opwerken.

23 mei 2013 om 22:36

Als ik het goed begrepen heb kunnen tweede elftallen niet promoveren, degradatie durf ik niet te zeggen.

23 mei 2013 om 23:37

Het zou een optie zijn om het laagstgeklasseerde tweede elftal te laten degraderen naar de beloftecompetitie en de kampioen van de beloftencompetitie te laten promoveren. Wanneer er teams wegvallen in de JL, kunnen de beloftenteams dit op een makkelijke manier invullen (het seizoen erop) en zo heeft ieder beloftenelftal evenveel kans om in de JL uit te komen (behalve de twee die er al inzitten)

Voor de mensen die nog van niks wisten.. Kijken hun ogen uit bij de titel van dit bericht. Ajax met Groenendijk Jupiler League in br De competitie sterkte gaat erop vooruit. Alleen ze lopen wel clubs in de weg. Want Jong Ajax lijkt mij een heel sterk elftal hebben die in de top van de Jupiler League gaat meedraaien. Wat gebeurt er als ze kampioen worden? Wie promoveert er dan? Ze doen echt met spek en bonen mee. En de satelliet club Almere City heeft hier het meeste nadeel aan. Die samenwerking zou dan niet meer veel nut hebben. Ik heb dubbele gevoelens over dit plan. Zitten veel voor en nadelen aan!

23 mei 2013 om 23:06

Ligt er maar net aan wie er volgend seizoen nog bij Jong Ajax spelen.
De huidige selectie van Jong Ajax zou denk ik ook gewoon in de eredivisie mee kunnen doen qua niveau (ding is alleen dat jong Ajax niet echt een team is door de wijzigingen keer op keer en daarbij hebben sommige spelers motivatie problemen bij Jong Ajax zo lijkt het)

Ik heb echter goede moed dat die motivatie nu een stuk makkelijker op te brengen is in een competitie waar je echt al kan wennen aan min of meer eredivisie niveau (als je uitblinkt bij jong Ajax in die competitie ben je er klaar voor, goede maatstaf!)

Almere City zal er niet blij mee zijn maar goed, voor Ajax zelf is het ideaal eigenlijk.

23 mei 2013 om 23:39

Ajax zou eigenlijk de samenwerkingsverband moeten stop zetten nu Jong Ajax in de Jupiler League gaat spelen.

23 mei 2013 om 23:42

Verdediging van Jong Ajax zou volledig bijna volledig in de basis staan bij elke subtopper in de eredivisie en Psv. Het middenveld is redelijk met Andersen, Sportsklede en Boccorra. Het enige probleem is dat de aanval 3x niks is.

Ajax gaat dan bij Almere spelen.
Dan kun je net zo goed het Beloftenteam van Ajax 'almere' noemen, kunnen ze ook nog promoveren, er is toch al een samenwerking, nou dan!
On: Achilles uit Groesbeek zegt in een laatste reactie dat ze het er niet bij laten zitten, het was hen be.oofd. nu schrikt de Knvb terug, bang voor consequenties als ze de strenge regels versoepelen voor de 2 amateurclubs.
Wat zijn het toch ook een lafbekken he. En wat zijn die 2 vlubs, Ajax en Twente toch een aasgieren in deze. Weigert elke BVO dan is de Bond wel gedwongen de amateurclubs toe te laten, zij verdienen het en het was hen beloofd!!

@psv Limburg,

Sparta!? Dan zou het eerste en tweede (er vanuit gaande dat Roda in de ED blijft) in een competitie spelen!

23 mei 2013 om 23:11

wat bedoel je?
ik kan er geen kaas van maken..

24 mei 2013 om 14:45

Ik begrijp dat je er niks van kon maken, want dit was uiteraard een reactie op psvlimburg maar deze kwam onderaan te staan op een of andere manier.

23 mei 2013 om 23:19

Ik begreep het ook effe niet maar ik vraag me inderdaad ook af of de knvb jong sparta en sparta in een competitie zou laten spelen, ik vraag me ook af hoe dat in het buitenland wordt geregeld (ik kan me bv. voorstellen dat het tweede van barcelona eens kampioen kan worden in de spaanse tweede divisie).

Wow, als je al die namen leest, dan word je daar wel erg stil van !

Eerst Bazoer? DAN Mustafa Mustaqi EN NU Alfons.
!!
grapje, leuk voor ajax. Prima coach, zeker voor talentjes

24 mei 2013 om 08:48

beste Constantijn

jij hebt werkelijk geen flauw benul waar het over gaat he?? en wie is Mustafa Mustaqi??. Als ik er zo weinig van wist zou ik niet reageren

24 mei 2013 om 13:20

Overduidelijk sarcasme, jammer dat jij daar zo weinig van weet, als ik zo weinig daarvan wist zou ik niet reageren.
En die mufasa of wat voor'n gekke naam die jongen ook mag dragen was een paar dagen geleden nog in het nieuws dat hij wellicht de overstapt maakt naar Ajax, als het aan Ajax ligt in ieder geval.
Alsjeblieft, duidelijk dat jij de informatie niet duidelijk op een rijtje hebt staan.

24 mei 2013 om 19:50

deze jongen heet Albian Muzaqi dus nogmaals als je er niets van weet reageer dan niet .het komt namelijk een beetje dom over als je niet eens de namen weet. En als dat jou idee van sarcasme is dan sla je plank ver mis.

Misschien kan Ajax Yuri Rose nog bij de selectie van Jong Ajax halen, als ervaren rot. Hij gaat immers naar Ajax Amateurs en een mentor er bij is misschien geen slecht idee.

24 mei 2013 om 00:49

Het is bedoeld om de Ajax jeugd te laten rijpen. Dan ga je niet een spits van dik in de dertig in Jong Ajax zetten.

24 mei 2013 om 02:00

Daar dacht ik dus ook al aan, je hebt zeker wat ervaring nodig wil je voorkomen dat je volgend jaar degradeert en opnieuw tussen de beloften teams terecht komt.

wat doen ze als ajax b kampioen wordt of periode titel pakken en in de erediv komt lijk me niet zo goed he 2x ajax daar in

alleen weg gehalde spelertjes doen het goed maar eigen mannekes dzijn geen hond waardt alleen wa ze gekocht hebben of gelokt hebben ajax de kinkerlokkers

24 mei 2013 om 15:39

@ bigwittepsvfan

Kinderlokkers ? Hahaha doe niet zo triest man, overigens wat zegt dat dan over jouw club, die willen immers precies hetzelfde gaan doen als wat Ajax doet. Trouwens als PSV supporter zou ik niet zo snel een andere club van kinderlokkerij beschuldigen als jouw eigen club een ex directeur als Fons Spooren heeft gehad.

Haha leuk vz, reacties uitlokken met je titels

Ot: Jammer dat er nu beloftenteams in de jl komen die er eigenlijk niets te zoeken hebben: kan me niet voorstellen dat ofwel twente ofwel ajax ook maar iets gaat klaarspelen..hoopte eigenlijk heerenveen

Ja voor mij is dit het diepte punt van mijn 14 Willem II jaren. Heb de Champions league meegemaakt, finale beker, Europa cup gespeeld, talenten zoals Dembele zien groot worden hier en nu wedstrijden voor de knikkers tegen jong Ajax(een stel tieners) op een kille maandagavond spelen op een trainingsveldje! Waar gaat dit eindigen?

24 mei 2013 om 02:16

Beetje pech voor jou moet je maandagavond naar Almere, een bouwkundig strafkamp, waarin je, eenmaal de weg kwijt, nooit meer uit weer zal keren. Zo groeit ook het aantal inwoners daar razendsnel, nu al groter dan Utrecht. Ergste is, angekomen, blijkt dat het voor debajaxbeloftes een vriendschappelijke wedstrijd te zijn en voor Wilem 2 een heuse competitiewedstrijd. Aantal toeschouwers:127, waarvan 76 uit Tilburg, de rest familie van de Beloftes.
Een schrale troost, of twee eigenlijk::
1¡ De gekkigheid duurt maar 1 seizoen.., want
2. In 2014 komt er onder de voetbalsupporters een revolutie, waarbij de verantwoordelijke Knvb bobo's afgevoerd gaanworden om hun terechte straf op het Galgenveld te ondergaan - geschikte lokaties in Haarlem, Roosendaal, Apeldoorn en Veendam. De Lange Leegte voor hen die ons voetbal kapot maakten.
(wordt dit weer geband?....stijlfiguur: hyperbool

Welke jong ajax spelers zouden voor dit team in aanmerking komen ?

Nog iets. De echte Juupclubs moeten begrotingen indienen en aan andere financiele voorwaarden voldoen. Voor de twee Beloftenteams geldt dat niet; zij zijn aanhangwagen voor de twee bijhorende efedivisieclubs. Rare zaak.
Wanneer zo'n belofteteam als laatste eindigt en 'degradeert', degradeert het niet in het echt. Wel een Juupclub. Dat zal rare wedstrijden opleveren in de laatste rondes in voorkomende gevallen!
Eigenlijk komt het erop neer dat de Beloftenteams enkel vriendschappelijk spelen en de Juupclubs daardoor heen een echte competitie.
Knvb heeft dit nirt doordacht, enkel gedaan omdat ze het kennelijk in Spanje doen.
Oplossing: de regels van de Topklasse gaan hanteren voor de eerste divisie. Simpel. Knvb wil niet toegeven dat ze al jaren fout zitten, zo zie ik het.
Dit is niks, hrt wordt nooit iets en het zal nooit iets worden. Boycotten!

24 mei 2013 om 08:47

Het gebeurt in Spanje en ook nog een aantal andere landen. Daar hoor ik nooit gezeur over. Voor de kijkcijfers is dit geweldig, op dit moment zijn die heel slecht, dat zal eem stuk beter worden als de ajax en twentefans gaan kijken.

Ik vraag me alleen af hoe het nou precies zit met spelers van ajax die terugkomen van een blessure. Ik las iets over drie dispensatiespelers, maar dat werd daar niet verder uitgewerkt.

Niet dat het me heel erg uitmaakt is meer een goed teken maar, ben ik de enige die het opvalt dat ajax toch best veel komt "shoppen" en in verband word gebracht met jonge spelers en/of coaches?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren