Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax bakt er ook niet veel van, maar Feyenoord wordt geen tweede meer'

Laatste update:

Feyenoord won zondag met 3-2 van Excelsior, maar behaalde dat goede resultaat pas na een rode kaart voor Jurgen Mattheij. De ploeg van Fred Rutten speelde een schandalige eerste helft en ging met een 0-2 achterstand rusten. Pas in de tweede helft, waarin het dus lange tijd met een man minder op het veld stond, wist Feyenoord de wedstrijd nog naar zich toe te trekken.

/

Willem van Hanegem was weer niet onder de indruk van wat zijn favoriete ploeg liet zien. "Als ik Feyenoord tegen Excelsior zie spelen... Daar word ik niet vrolijk van. Ajax bakt er ook niet veel van, maar toch gaat dit Feyenoord geen tweede meer worden. Dat kan ik me niet voorstellen", schrijft de voormalig middenvelder in zijn column in het Algemeen Dagblad.

PSV viel Van Hanegem ook erg tegen, maar de Kromme wil wel benadrukken dat Andrés Guardado en Jetro Willems in zijn ogen steeds goed spelen. "Willems krijgt steeds die zogenaamde experts over zich heen, maar hij laat elke week weer zien dat hij precies weet waar hij mee bezig is. Het zou die mensen trouwens sieren als ze eens zouden toegeven dat ze zich wat betreft Willems hebben vergist", aldus Van Hanegem.

Denk je dat Feyenoord nog tweede kan worden?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk ook gewoon dat Ajax tweede word. Net als voorgaande jaren laten andere clubs het weer afweten. Behalve psv dan.

23 februari 2015 om 20:39

Als Ajax komend weekend verliest en AZ en Feyenoord winnen is het verschil nog maar twee punten.
Dus niets is zeker.
Ik verwacht dat Ajax tweede word. Maar met een beetje pech vierde.

Is misschien maar beter ook dat ze geen tweede worden. Champions League voorronde hebben ze toch niks aan want die komen ze nooit door en is alleen maar een risico om uiteindelijk helemaal zonder Europees voetbal te eindigen. Het is beter als ze gewoon direct naar de Europa League gaan.

23 februari 2015 om 10:54

CL voorronde is Ajax waarschijnlijk ook kansloos. Tegen een nr 3/4 uit een grote competitie krijgen ze het ook enorm moeilijk. Ajax is wel iets beter dan Feyenoord en heeft wel wat middelen om zich te versterken, vind zelf Ajax dan ook wel de betere afvaardiging. Maar eigenlijk is de Europa League ook voor hen het beste podium.

23 februari 2015 om 11:03

Cl voorronde is Ajax juist redelijk kansvol. Ze ontlopen waarschijnlijk de nr 3/4's en zijn twee keer geplaatst. Zeker als ze nu nog wat extra punten sprokkelen in de EL.

23 februari 2015 om 11:04

Als ze twee keer geplaatst zijn is het een ander verhaal, dan krijgen ze inderdaad een haalbare kaart, maar is dat al helemaal zeker? Zoja, dan moet Ajax tweede worden natuurlijk.

23 februari 2015 om 11:05

Heb je de onderlinge confrontaties gezien tussen Ajax en Feyenoord? Ajax werd helemaal van de mat geveegd. Het probleem van Ajax is dat er nu een duidelijke speelwijze is die werkt tegen ze. Feyenoord kan zich beter opladen voor grote wedstrijden

23 februari 2015 om 11:35

Ben het helemaal met je eens. Ik hoop natuurlijk dat Feyenoord het haalt, maar realistisch gezien schat ik de kansen van Ajax op dat niveau net iets hoger in. En inderdaad als ze twee keer geplaatst zijn zie ik het ze nog wel halen... Maar hopen dat we allemaal door kunnen bekeren deze week!

23 februari 2015 om 12:15

Ajax ontloopt waarschijnlijk tweemaal de op papier grote ploegen inderdaad. Is nog een beetje afhankelijke van wie er derde in Portugal en Frankrijk wordt. Feyenoord is meteen ongeplaatst, in beide rondes.

23 februari 2015 om 12:19

@feye88: Feyenoord bewijst keer op keer tegen (internationale) grote ploegen te kunnen winnen/stunten/opzien te baren. Dus ook tegen Ajax, al was dat niet in punten terug te zien. Dat is de verdienste van inderdaad Feyenoord. Hopen dat ze de klus tegen Roma kunnen klaren!

23 februari 2015 om 14:54

@ Abe84

Dat zeiden alle niet Ajacieden in 2010 ook, toch slaagde Ajax erin om de voorrondes te overleven. Daarnaast zal Ajax ten alle tijden of over het algemeen een betere loting krijgen dan Feyenoord in de voorrondes vanwege de positie op de UEFA-coëfficiënten lijst.

Dat de Europa League het beste podium is voor Nederlandse clubs vind ik overdreven. Tegen iedereens verwachtingen in haalde Ajax toch ook punten in de Championes League en was men er steeds erg dichtbij. Het is dus gewoon mogelijk om de tweede ronde te halen voor een Nederlandse club, ja natuurlijk is het allemaal niet makkelijk en al die andere clichés maar daar moet je enig sinds wel lak aan hebben.

23 februari 2015 om 16:50

Ik snap dat je je als landskampioen van Nederland of nummer 2 met de grootsten wilt meten maar de kans op succes is toch echt erg klein en in de Europa League zie je dar de clubs verder kunnen komen. Daarop kunnen we toch gewoon wel concluderen dat dit meer "ons niveau" is. Ik zie zowel Ajax als PSV de kwartfinale CL op dit moment gewoon niet halen.

Rode kaart was toch van Fischer? Wat staan ze hier nu uit hun duim te zuigen op VZ?

23 februari 2015 om 10:55

Nee, rode kaart was echt voor Mattheij. Hands binnen de 16.

Overigens lijkt het wel alsof Willem tegenwoordig meer van hockey houdt aan de foto te zien...

23 februari 2015 om 10:58

Nee, die was van matthej

23 februari 2015 om 11:06

Als je een fout wil aanmerken, doe het dan goed...
On: AZ (mijn clubbie ) kan ook nog net zo goed tweede worden. Hebben evenveel punten als Feyenoord, alleen een minder doelsaldo, en zijn nu zeker wel in vorm.

23 februari 2015 om 11:12

Heb ik niks gezegd, excuus!

23 februari 2015 om 18:19

ik geef AZ ook een goede kans om 2e te worden hoor.

Als Feyenoord wint van PSV en Ajax verliest ervan, hoeft Ajax maar 1 misstap te maken en Feyenoord kan langszij komen. Maar zie het niet zo snel gebeuren. Feyenoord en Ajax zullen nog veel punten laten liggen

23 februari 2015 om 10:54

Eerlijke reactie!

Geen spelt tussen te krijgen, hoewel ik wel vind dat hij in dit geval te negatief is over Feyenoord. Rutten laat Feyenoord over het algemeen goed voetballen en normaal gesproken zou Feyenoord echt niet met een 0-2 tegen Excelsior gaan rusten. Tweede worden mijn inziens ook niet meer.

23 februari 2015 om 10:55

Spelt (triticum spelta) is een eenjarige plant uit de grassenfamilie (poaceae) uit het geslacht Tarwe (triticum). Spelt wordt beschouwd als een primitieve tarwesoort. Het is een graansoort die reeds vóór 7000 v.chr. verbouwd werd.

24 februari 2015 om 14:48

Het had met een D moeten zijn. Lol. Bedankt voor de info.

Willem mag vaak een cynische zeur zijn maar ik vind het wel klasse van hem dat hij zijn mening heeft bijgesteld over Willems. Ben het er helemaal mee eens dat die andere roeptoeters daarvoor ook maar door het stof moeten.

23 februari 2015 om 10:58

Inderdaad. Ik moet ook toegeven dat Willem de laatste tijd nuttige en op waarheid beruste dingen zegt. Is wel een anders geweest.

Tja, 6 punten verschil, dus Ajax zou 2 keer moeten verliezen en 1 keer gelijk spelen (gezien het verschil in doelsaldo).ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen voor zowel Feyenoord als AZ.

23 februari 2015 om 10:57

Het is niet onmogelijk. Maar AZ en Feyenoord gaan ook nog punten verspelen, zo simpel is het.

23 februari 2015 om 11:01

Uiteraard, daar ben ik me ook wel bewust van. De bewoording van de pol is een beetje verkeerd. Het KAN natuurlijk wel. Of het gaat gebeuren blijft natuurlijk afwachten

23 februari 2015 om 11:09

Inderdaad. Moet wel zeggen dat AZ redelijk constant presteert, dat had ik aan het begin van het seizoen niet verwacht. Van den Brom en Marco hebben het aardig op de rit. Mooi om te zien.

23 februari 2015 om 11:25

Ja en nee, als je het resterende programma ziet:
Is Ajax wel in het voordeel, denk ik. Natuurlijk, blijven hopen dat we gewoon door blijven stomen.

Ajax: PSV (uit), Excelsior (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Utrecht (uit), Heracles Almelo (uit), NAC (thuis), PEC Zwolle (uit), Cambuur (thuis), FC Dordrecht (uit)

Feyenoord: FC Utrecht (uit), NAC (thuis), FC Dordrecht (uit), PSV (thuis), AZ (uit), Willem II (uit), Go Ahead Eagles (thuis), FC Groningen (uit), Vitesse (thuis), PEC Zwolle (uit)

AZ: Willem II (thuis), FC Utrecht (uit), Vitesse (uit), Cambuur (thuis), Feyenoord (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Twente (uit), NAC (thuis), Excelsior (uit)

Alsof tweede een prijs is als je tweede word ga je die CL toch niet in aangezien je uiteindelijk toch tegen een zeer sterke opponent zult loten. Alleen Kampioen telt de rest is leuk en aardig maar je hebt er niks aan. Tweede worden is leuk alleen uiteindelijk zullen de nederlandse clubs toch weer in de EL komen daar horen ze thuis. CL hebben ze tegenwoordig niks meer te zoeken dat niveau ligt gewoon te hoog voor ons.

23 februari 2015 om 11:06

Ajax heeft er wel wat aan, omdat zij 25ste staan in Europa. Ze hebben hierdoor een grote kans om twee keer geplaatst te zijn en de sterke tegenstanders iig te ontlopen. Kortom daar is nog wel wat mogelijk!

23 februari 2015 om 14:07

Madbazzie Ajax kan nog hoger komen dan 25 e us kan alleen maar beter. Ook omdat ze waarschijnlijk doorgaan tegen Legia dat denk ik trouwens.

23 februari 2015 om 12:52

Ajax is al een keer doorgegaan yoen get in de voorronde kwam.
En er zijn ploegen die die plasts ook vieren

23 februari 2015 om 15:02

@ Adiltaarabt

Graag zou ik aan de reactie van "mazbazzie" ook nog willen toevoegen dat veel niet Ajacieden in 2010 van de daken schreeuwde dat Ajax de voorronde niet zou overleven. Vaak gehoorde argumenten als de kloof is zo groot geworden zijn tot op zekere hoogte onzin, want dat gold toen ook al.

Deze column van Van Hanegem kunnen we eigenlijk niet meer serieus nemen. Het stukje dat er hier uitgehaald is, klopt nog redelijk, maar de rant over Mh17 is bijzonder ondoordacht. En bij het schot van Van Deelen was bij een 2-0 voorsprong, en niet bij 1-0"

"ik had gisteren ook te doen met FC Dordrecht tegen PSV in Eindhoven. Als bij 1-0 dat doelpunt gewoon wordt goedgekeurd, staat het 1-1 en weet ik het nog zo net niet. Ik vond PSV zwaar tegenvallen. Laat toch zien dat je de toekomstige kampioen bent! Dordrecht zat door het ontslag van de trainer en gestrafte spelers in de problemen en daar moet je dan gebruik van maken. Als PSV een half uur gas geeft, is de wedstrijd gespeeld. Nu werd het met de hakken over de sloot 3-0. Ik zat op een gegeven moment echt te hopen dat PSV zou verliezen, dat was zijn verdiende loon geweest."

Tijd om rustig met pensioen te gaan, lekker een balletje slaan en vooral lekker voetbal kijken, in plaats van erover te ouwehoeren...

Ik kan Willem van Hanegem begrijpen.
Het niveau van de E D. is van prettig naar armtierig gegaan.
Onvoorstelbaar als ge dan ff kijkt naar de P L of de B L.
Het is echt huilen met de pet op.

23 februari 2015 om 14:08

Idd Zapperboy 5 jaar geleden hadden we een mooie competitie , maar nu?

Ik zie AZ nog wel boven Feyenoord eindigen eind van de streep, hebben een goede selectie en een goede coach. Ik denk dat Feyenoord nog punten gaat verspelen. Dus mijn voorspelling dit jaar is:

1.psv
2. Ajax
3. Az
4. Feyenoord
5. Zwolle

23 februari 2015 om 11:02

Denk dat Zwolle er nog uitvalt en dat Vitesse eroverheen komt, die draaien prima. Denk ook dat ze boven ons eindigen, wij hebben nu twee uitwedstrijden op kunstgras en dat is vrijwel zeker puntverlies. Dan Ajax thuis dus een dikke serie.
Ik heb het op Vitesse 5e, Heerenveen 6e en Zwolle 7e.

23 februari 2015 om 11:05

Ik denk dat Vitesse Pec nog wel inhaalt. AZ en Feyenoord twijfel ik over, ik denk 1.PSV 2. Ajax 3. Feyenoord 4. AZ 5. Vitesse

23 februari 2015 om 11:10

Als Ajax zo doorgaat winnen ze niks meer. Ik weet niet of je gezien hebt met welk onvoorstelbaar geluk ze van de Eagles wonnen. Maar ze verliezen echt heel veel punten. Verwacht op dit moment AZ op 2, Feyenoord 3 en Ajax 4

23 februari 2015 om 11:11

Het is natuurlijk niet zo dat de andere clubs wel alles winnen. Al deze clubs gaan nog de nodige punten verliezen. Kijk eens naar een Feyenoord dat ook iedere wedstrijd de grootste moeite heeft. AZ verliest ook nog zat punten. Ajax op 4 zie ik echt niet gebeuren, ik ben het eens met Quirento.
Maar het feit dat het zo dicht op elkaar zit is op zich mooi, dat houdt het in ieder geval nog een beetje interessant.

23 februari 2015 om 11:20

Ajax was inderdaad dramatisch. Maar Feyenoord gaat ook nog punten verspelen. Ik had het gister nog moeten zien dat Feyenoord had gewonnen als het 11 tegen 11 was gebleven. Wat ik er mee wil zeggen is dat Feyenoord ook dramatische wedstrijden speelt. Kan nog van alles gebeuren, niemand is constant behalve Psv.

23 februari 2015 om 15:08

@ Abe84

Leuk en aardig al die spanning, maar die spanning is funest voor het niveau van de competitie en voor Nederlandse clubs in Europa. Echte ouden tijden zullen niet meer herleven, ik ben dan ook blij dat ik de Champions League overwinningen van Ajax, PSV en de Europa Cup II van Feyenoord nog heb mee gemaakt.

Alleen moet het gewoon mogelijk zijn om beter voor de dag te komen in Europa, omdat we vooral in Nederland maar niet willen leren van fouten die we tien jaar geleden ook maakte. Als we die nu eens weten op te lossen zou dat al een slok op een borrel schelen zowel in de nationale competitie als op Europees niveau, niet alles heeft te maken met de financiële kloof.

23 februari 2015 om 16:53

Ik zit persoonlijk niet te wachten op ieder jaar exact dezelfde top 3 maar ik kan me voorstellen dat fans van de traditionele grootste drie daar anders over denken. Zeker met de glorietijden van weleer in gedachten. En natuurlijk is het zo dat als al het geld bij deze drie beland zij de meeste kans maken om ver te komen in Europa en natuurlijk is er sprake van forse nivellering de laatste tien jaren maar een beetje spanning is alleen maar mooi. Als dat ook nog eens wegvalt kijk ik helemaal geen voetbal meer. En dat doe ik de laatste jaren al ieder jaar minder, maar dat heeft meer te maken met de internationale verhoudingen die volledig scheef zijn getrokken waardoor een Engelse laagvlieger meer geld heeft dan zo ongeveer alle NL clubs. Het enige dat het nog leuk houdt is de onvoorspelbaarheid van onze competitie, het lage spelpijl ten spijt.

23 februari 2015 om 11:12

Ja Vitesse zou ook nog wel eens 5e kunnen worden. Denk niet dat Heerenveen Zwolle nog inhaalt. Jullie hebben veel geluk gehad tegen de FC en tegen Cambuur was de eerste helft ook niet heel best, maar in de tweede helft hadden jullie kunnen winnen van Cambuur. Heerenveen en Groningen vind ik ploegen die kunnen een fantastische (voor deze clubs dan) reeks neerzetten en dan is het opeens een paar wek ruk. Heerenveen zit wel in de flow, maar ik zie hun nog wel zakken en ik vind Zwolle constanter dit seizoen en daarom denk ik niet dat Heerenveen boven plek 7 komt dit jaar.

23 februari 2015 om 11:13

Zwolle - Heerenveen om plek 6 wordt denk ik een close call, kan beide kanten opvallen. Zwolle heeft het toch lastig om de goede vorm voort te zetten terwijl wij na de winter met Thern erbij veel sterker zijn geworden. Cambuur uit op kunstgras vind ik geen graadmeter, een wedstrijd op zich, thuis wel gewonnen van Vitesse, Feyenoord, Groningen en Zwolle opgerold. Dat is een pak beter dan de eerste maanden van het seizoen.
Verder is het me ook om het even want beide teams gaan dan de playoffs in en dat is mooi.

23 februari 2015 om 11:28

Hierbij het resterende programmajax: PSV (uit), Excelsior (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Utrecht (uit), Heracles Almelo (uit), NAC (thuis), PEC Zwolle (uit), Cambuur (thuis), FC Dordrecht (uit)

Feyenoord: FC Utrecht (uit), NAC (thuis), FC Dordrecht (uit), PSV (thuis), AZ (uit), Willem II (uit), Go Ahead Eagles (thuis), FC Groningen (uit), Vitesse (thuis), PEC Zwolle (uit)

AZ: Willem II (thuis), FC Utrecht (uit), Vitesse (uit), Cambuur (thuis), Feyenoord (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Twente (uit), NAC (thuis), Excelsior (uit)

Het is vanwege de play-offs niet gunstig om 4de te worden. (plaats 4-7 play-offs Europees).
Ajax, heeft het makkelijkst denk ik dus plek 2 moet er wel inzitten voor hun.
Maar Feyenoord en Az moeten gaan bepalen wie voor plek 3 gaat strijden.

23 februari 2015 om 11:40

Ik dacht dat plek 5 t/m 8 playoffs betekent. Weet je zeker dat plek 4 dus in de play offs gaat strijden? Dat zou namelijk ook betekenen dat we volgend jaar een kleinere afvaardiging in europa hebben (5) als dat dit jaar het geval was (6).

23 februari 2015 om 11:43

Hangt er dacht ik vanaf wie de bekerfinale wint. Als dat een club uit de top 7 is, is er een plek extra voor de playoffs voor Europees en wordt het inderdaad 5-8. Zoniet dan is 4-7 playoffs. Als Excelsior of bijv Groningen de beker wint is dat het geval, zij eindigen buiten de top 7.

23 februari 2015 om 11:55

ok thanks. En dus als excelsior of groningen de bekerfinale verliest van een hoger geklasseerd team, gaat de nr 4 europa in en niet die verliezend finalist? Kan me herinneren dat daar eerder nog iets om te doen was.

23 februari 2015 om 11:58

Zwolle en Twente zijn volgens mij de anderen, daarvan is ook nog niet zeker of ze wel bij de eerste zeven komen. De kans dat Zwolle top 7 redt is wel groot en als zij de beker winnen wordt de playoffs inderdaad t/m 8.
Bij Twente is dat nog maar de vraag en van Excelsior en Groningen kunnen we inmiddels wel stellen dat top 7 er niet in zit.

De kans is dus groot dat de playoffs tussen de nr 4 t/m 7 gaan, stel je daar dus maar op in.

23 februari 2015 om 12:04

Niet helemaal, de bekerwinnaar gaat direct Europees voetballen, de verliezende partij in de beker heeft niks meer.
Aangezien Twente-Zwolle en Groningen-Excelsior er nog in zitten. Dus als we nu de ranglijst erbij pakken. Is Zwolle op plek 5 te vinden, stel ze winnen. Komt Twente erbij ivm plek 8. Maar play-offs blijven 4-7.(maar - zwolle wordt het twente)
Overigens staan Twente en Az ook nog hoog op de Fair play lijst, maar die wil je niet hebben.

Haha Abe84 was me net voor thnks

Ik verwacht dat ajax wel 2e zal worden, het zal niet makkelijk worden alleen schat ik feyenoord en az, vitesse etc niet hoog genoeg in om ajax nog in te halen.
Ik verwacht trouwens niet dat ajax de voorrondes overleefd, er zijn gewoon te veel ploegen met meer kwaliteit en ervaring

Ik hoop eigenlijk dat Ajax 2e wordt. Ik zie hun kans om door de voorronde CL te komen het grootst in. Het zou mooi zijn voor het Nederlands voetbal om 2 clubs in de CL te hebben!

Ajax heeft het eenvoudigste programma van de 3 en die gelukjes in Deventer en Tilburg geven ze voldoende marge. Feyenoord en AZ krijgen nog moeilijke uitwedstrijden dus dat kan alle kanten op. Jammer dat plek 4 geen rechtstreeks ticket meer geeft.

23 februari 2015 om 11:57

Ach, jammer jammer, dat is het logische gevolg van het gepruts van de clubs in de marge. Vroegtijdig verliezen van clubs uit Schotland, Noorwegen, Luxemburg en Roemenië.
Als er minder teams zijn heb je ook een kleinere deler waardoor het aantal punten hoger zal zijn en de coefficient gunstiger. Die plek hebben we zo weer terug denk ik.
Voor Az'ers is het wellicht wel zuur, dat snap ik, toch een van de weinige clubs die de Nederlandse eer in Europa met verve hoog heeft gehouden.

23 februari 2015 om 12:25

Het is jammer omdat subtoppers nu top 3 moeten spelen voor een ticket en dus boven 1 van de topclubs moeten eindigen. Dat kan natuurlijk altijd maar gebeurt meestal niet. Ik vrees dat AZ straks 4e wordt en dan krijg je playoffs tegen Vitesse, Heerenveen en Zwolle. Allemaal lastige clubs waar je gewoon van kunt verliezen. Het wordt dus steeds lastiger met inderdaad dank aan Vitesse, Utrecht, Den Haag en vooral Feyenoord. Gelukkig kan AZ het Fair Play klassement nog winnen maar dan mag je in juni alweer verder.

Zowel Feyenoord als ajax hebben laten zien net wat tekort te komen voor plek twee eigenlijk.. Toch zal één van hen uiteindelijk tweede worden.
Het zou trouwens toch wat zijn als AZ uiteindelijk de lachende derde wordt, hebben momenteel net zoveel punten als Feyenoord en krijgen Feyenoord nog thuis.

Na dit weekend kan het verschil met ajax zomaar terug gebracht zijn tot 3 puntjes. Dan is 1 misstap voldoende voor zowel Feyenoord of AZ om ajax bij te halen. Die Amsterdammers gaan het nog verdraaid lastig krijgen om tweede te blijven.

23 februari 2015 om 11:51

AZ heeft nog wel Vitesse, Heerenveen en Twente uit en gaan denk ik daarmee ook nog wel de nodige punten verliezen maar het kan close worden, zeker als Ajax blijft dolen.

23 februari 2015 om 12:07

Kan je even rustig kijken, resterende partijen van de 3 clubs.

Ajax: PSV (uit), Excelsior (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Utrecht (uit), Heracles Almelo (uit), NAC (thuis), PEC Zwolle (uit), Cambuur (thuis), FC Dordrecht (uit)

Feyenoord: FC Utrecht (uit), NAC (thuis), FC Dordrecht (uit), PSV (thuis), AZ (uit), Willem II (uit), Go Ahead Eagles (thuis), FC Groningen (uit), Vitesse (thuis), PEC Zwolle (uit)

AZ: Willem II (thuis), FC Utrecht (uit), Vitesse (uit), Cambuur (thuis), Feyenoord (thuis), sc Heerenveen (uit), ADO Den Haag (thuis), FC Twente (uit), NAC (thuis), Excelsior (uit)

23 februari 2015 om 12:10

Dan heeft AZ het minst pittige uit programma. Maar het zal close worden inderdaad.

23 februari 2015 om 12:19

Als je de wedstrijden van Ajax vrij negatief bekijkt en die van AZ en Feyenoord positief, wordt Ajax alsnog tweede lijkt het, al is het maar op doelsaldo.

In het geval van Ajax tel ik verliezen tegen: Psv, Heerenveen, Utrecht en Pec.

In het geval van Feyenoord: AZ, Groningen. Wellicht Vitesse ook nog wel een gelijkspel?

In het geval van AZ: Vitesse en Heerenveen.

Uiteraard gaat dit altijd afwijken, maar om een indicatie te geven. Alle drie ploegen gaan nog ongeveer evenveel punten halen terwijl Ajax er nog 6 (7 met doelsaldo) voor staat.

23 februari 2015 om 12:39

Vinddat az nog wel aardige uit wedstrijden er tussen heeft zitten. Utrecht, vitesse, heerenveen en twente zijn zeer lastige wedstrijden en feyenoord thuis is ook niet mis. Ook feyenoord aardig lastige wedstrijden. Ik zeg niet dat vitesse 3e of 2e kan worden, ga ik ook totaal niet vanuit, maar hebben wel een relatief makkelijk programma. ( zwolle thuis) (heracles uit) (az thuis) (eagles uit) (groningen thuis) (excelcior uit) (dordrecht thuis) (ado uit) (feyenoord uit) en (utrecht thuis) vooral de thuiswedstrijden worden denk ik niet verloren, ondat we alleen tegen psv nog verloren hebben thuis. In principe moet je excelcior,eagles en heracles ook uit winnen. Feyenoorf en ado is heel lastig maar is ook te doen. We zitten nu in zo'n flow dat alles onze kant op valt. Winnen tegen ajax,cambuur,twente,nac en willem2 in de laatste 5 potjes is gewoon knap te noemen.

AZ wordt tweede en is tevens de enige die stand weet te houden op t Europese podium.

Ajax wordt op basis van de resterende programma 2de. AZ en Feyenoord zullen denk ik niet meer dan 4 punten meer dan Ajax halen als ik het ff snel zo bekijk.

Zou niet weten waarom niet. Ajax laat de laatste tijd geregeld punten liggen in wedstrijden waar ze deze normaliter altijd wel houden. Daarnaast spelen ze komend weekend tegen PSV uit en is het verschil nog maar 3 punten.
Gezien het spel van Feyenoord en het spel van Ajax zou het mij verbazen als Feyenoord geen tweede word. De inhaal race loop wat dat betreft voor op schema. al 12 punten ingelopen op Ajax sinds oktober.

na volgende week is de gat maar 3 punten en dan zie ik feyenoord 2e worden want die lamlendige ajax onder f de boer kan geen enkele potten breken.

24 februari 2015 om 12:36

Wij worden nog gewoon kampioen zondag begint de inhaalrace 0-2 winnen in Eindhoven

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren