Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Manchester United maakt haast om Donny van de Beek nog te lozen

Laatste update:

Manchester United is bezig aan een race tegen de klok om de overbodige Donny van de Beek nog te lozen, zo zeggen bronnen tegen ESPN. The Red Devils proberen de 26-jarige middenvelder te slijten in Turkije, waar de transfermarkt nog even geopend is. Van de Beek, die op Old Trafford nog tot medio 2025 vastligt, geniet belangstelling van Fenerbahçe en Galatasaray. United zou elk aanbod overwegen om zo kosten te besparen op de negentienvoudig international van het Nederlands elftal.

In Turkije is de transfermarkt nog tot 15 september geopend, waardoor de Turkse topclubs de situatie rustig afwachten. Van de Beek is niet opgenomen in de 25-koppige selectie van Erik ten Hag voor de Champions League. In Engeland is de verwachting dat de rechtspoot ook geen deel uitmaakt van de Premier League-selectie van United, waardoor Van de Beek mogelijk een pijnlijk seizoen te wachten staat. Op 13 september maakt de FA de definitieve selecties voor de Premier League bekend. 25 spelers is dan wederom het maximale aantal.

Omdat men in Turkije ook weet dat United van Van de Beek af moet, wordt er momenteel nog geen haast gemaakt. Fener en Gala denken op die manier de vraagprijs te kunnen drukken. United zou ondertussen steeds onrustiger worden: volgens ESPN overweegt de clubleiding momenteel ieder bod op Van de Beek. De club uit Manchester hoopte de Nijkervener in een eerder stadium deze zomer definitief van de hand te doen, maar zou inmiddels ook bereid zijn mee te werken aan een huurtransfer.

Alles overziend is het een pijnlijke situatie voor Van de Beek, die volgens Transfermarkt een marktwaarde van 13 miljoen euro vertegenwoordigt. In de zomer van 2020 betaalde United nog 39 miljoen euro voor zijn diensten aan Ajax. Sindsdien kwam Van de Beek tot 60 officiële duels in het shirt van de Engelse grootmacht, waarin hij goed was voor 2 doelpunten en 2 assists. Tussendoor speelde de middenvelder op huurbasis voor Everton. Van de Beek zijn laatste interland dateert van maart 2021.

Moet Van de Beek zijn carrière vervolgen in Turkije?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zie hem nog wel naar België vertrekken, Antwerp een jaartje op huurbasis?

7 september 2023 om 13:16

Dat zou dan een half jaartje vanaf de winter moeten zijn, want de transfermarkt in België is vannacht op slot gegaan. Maar was denk ik wel een mooie club voor hem geweest, lekker de CL in.

7 september 2023 om 15:05

Donnny moet tot de winterertransferperiode ff op de bank blijven zitten bij MU en dan verhuren aan Ajax. Dat is een echte Ajaxied die niet zou misstaan bij het huidige Ajax. Hij spreekt in ieder geval Nederlands en Engels. Klaassen weg vd Beek terug lijkt me prima. MU een beetje salaris aanvullen uiteraard.
Misschien nu alvast mee trainen met Ajax om alvast het team te leren kennen.
Mooie deal toch? Kom op Minsilat !!

7 september 2023 om 15:38

Donny is vooral goed in verstoppertje spelen op het veld. Geen kar trekker. Echt niet wat op dit moment nodig is.

7 september 2023 om 15:45

Chesky, ik weet niet wat de definitie is van een echte Ajacied, maar de transfer zomer bij Ajax lijkt er toch op te duiden dat die niet passen in het nieuwe DNA van de TD.

7 september 2023 om 16:03

Dat moet je toch niet meer willen. Hij was toen eigenlijk al niet goed genoeg, maar werd mede door zijn connecties (Sjakie ed) in de basis gehouden. Tenminste dat is wat ik in de wandelgangen hoorde als het om Donny ging.

7 september 2023 om 16:14

Ajax zou idd een betere stap zijn voor donny dan turkije.

Ik zou als Donny zijnde gewoon lekker op de tribune blijven zitten en 6 miljoen per jaar te pakken. Een club uit Turkije of een club als Lorient is toch niet wat je wilt?

7 september 2023 om 13:13

Er lopen best wat leuke spelers rond in Turkije.

7 september 2023 om 14:54

Dat kan. Maar op zijn leeftijd al naar ‘de zandbak’ is toch zonde van zijn carrière? Beter dan een stapje naar een engelse middenmoter of een beetje Italiaanse/spaanse subtop en daar weer schitteren.

7 september 2023 om 15:03

Die clubs uit de italiaanse en spaanse subtop willen hem schijnbaar niet. Begrijpelijk, want wat heeft hij nou op twee leuke seizoen (jaren terug) bij Ajax verder laten zien.

7 september 2023 om 15:03

Er lopen ook wat leuke spelers rond in SA? Dus wat is je punt?

7 september 2023 om 15:03

Turkije zandbak noemen en dan zeggen dat hij beter naar Spanje kan gaan..even op de kaart kijken.

7 september 2023 om 15:13

Haha VD Beek zou dankbaar mogen zijn dat een club als Galatasaray nog interesse in hem toont. Waarbij hij de kans zou hebben om zich op het allerhoogste niveau alsnog te bewijzen ( CL) maar gelukkig voor Galatasaray hebben ze iemand anders gekozen. Btw met het begrip zandbak worden landen als Saudi en Dubai bedoeld.

7 september 2023 om 15:17

Moesten de selecties voor de europese toernooien ook niet al ingeleverd zijn? Dan zouden clubs als gala, fener en besiktas er niet zoveel aan hebben om hem te halen denk ik, als hij alleen dan nog in de competitie kan spelen. Snap echt niet dat hij niet gewoon een club heeft gekozen die voor hem kwam, dan is het maar lager niveau, nu help je je hele carriere naar de kloten als je tot aan de winter nooit bij de wedstrijd selectie hoort.

7 september 2023 om 15:38

Hij heeft laten zien top CL aan te kunnen qua niveau.
Dus waarom zou een club niet denken:
‘We hebben gezien dat hij CL niveau heeft, bij ManU lukte het niet. Misschien bij ons wel’

7 september 2023 om 15:40

Daarom de ‘zandbak’ tussen die tekens.
Daar vallen de landen in het middenoosten in, zoals SA waar oude spelers aan het eind van hun carriere nog even flink kunnen cashen, terwijl dat in betere competities niet meer lukt.

7 september 2023 om 15:44

Zandbak? Competitie ongeveer te vergelijken met het niveau eredivisie. Genoeg salaris door gunstige belastingtarief. Istanbul wereldstad. Lekker eten. Mooi weer. Europees voetbal. En eventueel opstapje naar grotere clubs in Europa. We hebben het hier over een speler die op een zijspoor is beland en behoefte heeft aan speeltijd, vertrouwen en gunstige omgeving. Dus Turkije is al met al voor elke speler een mooie plek die hier behoefte aan heeft. En laat v/d Beek nou net zo'n speler zijn.

7 september 2023 om 17:49

@iseldiroed, die willen hem niet. Met name de Engelse middenmoot zou gek zijn als ze dat doen. Bij Everton kwam die ook al amper aan de bak. Dan denkt toch geen een Engelse club, anderhalf jaar later en 300 minuten heeft gespeeld, die halen we even op?

7 september 2023 om 13:18

Je wil toch ook spelen lijkt me en die 6 miljoen vangt hij toch wel, want dat wordt gewoon aangevuld door United.

7 september 2023 om 13:19

Alleen als hij op huurbasis weggaat. Niet als hij definitief weggaat. Tuurlijk wil je spelen maar clubs uit Turkije of Lorient toch niet? Hij kan beter naar een Spaanse subtopper gaan maar de vraag is of hij dat wilt.

7 september 2023 om 13:28

De vraag is of een spaanse subtopper hem wilt. Geloof dat Sociedad ooit geïnteresseerd was en toen heeft hij zelf voor gekozen om niet te gaan. Als die jongen echt wilt voetballen was die allang weggegaan.

7 september 2023 om 14:51

Leuke Spaanse, Duitse of Italiaanse middenmoter kan ook natuurlijk. Die jongen wilt misschien wel voetballen maar kan wel kieskeurig zijn. Groot gelijk wat mij betreft.

7 september 2023 om 15:20

Kom op deze manu vind heb blijkbaar niet eens goed genoeg om de bank warm te houden, dan gaat er echt geen spaanse subtopper voor je komen. Dan moet je gewoon pakken wat er komt, als hij straks tot aan de winter nooit überhaupt tot de selectie heeft behoort gaan er echt niet eens betere clubs komen dan lorient.

7 september 2023 om 16:34

Of aan de top in TR spelen om kampioen te worden met BJK, Gala, Fener of zelfs Trbzs. Lijkt me leuker dan een subtopper, middenmoter of eventueel een degradatie kandidaat want bij een middenmoter zit die kans erin.

8 september 2023 om 09:48

De bank van United is een directe aanwinst voor elke topclub in de Eredivisie dus weet niet waar jij het over hebt? De beste bankjes van de wereld is van Real,City,United en Bayern.

7 september 2023 om 13:20

Euh. Banken in de regen of spelen in het zonnige Turkije bij een mooie grote club? Ik zou het wel weten!

7 september 2023 om 13:23

Ook voor 3 m per jaar minder ?

7 september 2023 om 14:11

Liever in Manchester zitten dan Turkije

7 september 2023 om 14:18

Tuurlijk. Ik snap die fixatie op geld echt totaal niet. Met 10 miljoen op de bank kom je wel rond hoor de rest van je leven. Bovendien heb je nog een carriere te gaan en na je carriere zal je ook echt niet alleen maar thuis gaan zitten en je geld opmaken. Dan ga je toch doen wat je leuk vindt (voetballen) ipv op de bank zitten bij United. Kan niet 1 reden bedenken waarom je bij United zou blijven.

7 september 2023 om 14:23

Tja zeg dat even tegen de vele voorbeelden die hun hele vermogen hebben uitgegeven. Je leeft een stuk duurder dus het zal sneller opgaan. Dan is bankzitten bij united leuker dan Turkije of Lorient.

7 september 2023 om 14:25

Met 10mio op de bank komen wij idd zeker goed rond, maar de voetballers die miljoenen verdienen leven ook (net als wij) naar hun salaris en willen vaak niet inleveren.

7 september 2023 om 13:23

En wat is er mis met de clubs in Turkije dan? Zelfs legends als Van Persie en Sneijder hebben daar gespeeld. Wie is Donny vergeleken hun?

7 september 2023 om 13:39

Klopt, maar dan wel aan het einde van hun carrières om hun zakken nog ff te vullen. Niet omdat ze daar nou zo graag wilde voetballen.
Donny heeft nog een hele carrière voor zich en dan zou ik niet naar Turkije gaan als ik hem was. Hooguit op huurbasis voor een jaartje om in ieder geval te spelen.

7 september 2023 om 14:14

Voor einde carrière is het prima. Maar als je 26 bent heb je toch niks te zoeken daar?

7 september 2023 om 14:15

Over welke carriére heb je het? Zelfs op lastday heeft hij geen club kunnen vinden! Spanje rn Italie is te hoog gegrepen en zelfs Eredivisie moet hem niet😅

7 september 2023 om 15:00

Sneijder kwam op zijn 28/29ste naar Turkije dus niet op zijn einde van zijn carrière..

7 september 2023 om 15:40

Dat was bij Sneijder echt het begin van zijn carrière.

7 september 2023 om 15:52

Arsenal890, je leeft in de prehistorie. Gemiddelde leeftijd van selecties in TR zijn ver naar beneden de afgelopen periode. En ja hier en daar komen spelers op leeftijd naar TR maar meestal zijn ze nog prima voetballers die nog wat toevoegen en transfervrij zijn waar het finacieël nog aantrekkelijk is voor club als speler. En tegenwoordig is de Turkse Superlig een mooi opstapje voor toppers. Kim Min- Jae, Arda Güler om er een paar op te noemen.

7 september 2023 om 16:56

Nogmaals: wat is er mis met Turkije? Je geeft geen inhoudelijk antwoord. Je hoeft niet zo neerbuigend te doen naar de Turkse competitie. Het is geen top 5 competitie, zeker niet, maar het is gewoon een prima niveau.

7 september 2023 om 13:31

Jij bent ook heel ambitieus, hoop dat je in het dagelijks leven niet zo 'n simpele gedachtegang hebt.

7 september 2023 om 14:13

Spelen bij Lorient of Turkije is wel ambitieus?

7 september 2023 om 17:30

Nee, op de bank zitten wel.

7 september 2023 om 14:22

"een club uit Turkije of een club als Lorient is toch niet wat je wilt?"

Wat is er mis om een seizoen te wonen in een wereldstad Istanbul. Geweldige stad, verveelt niet. Goed eten en voor hem ook nieuwe en veel clubs te ontdekken.
Heerlijk vertoeven daar hoor.

Proberen bij Gala te komen en heeft zijn maatje Hakim daar. Kunnen ze lekker samen voetballen en optrekken.

7 september 2023 om 14:24

Dat is jouw mening, geen feit hè. Ik zou er nooit van mijn leven willen wonen.

7 september 2023 om 14:28

Moet er niet aan denken om een jaar in Istanbul te moeten zitten. Inderdaad een wereldstad en Istanbul is vrij westers. Maar ik denk dat ik na een aantal weken genieten toch weer liever in Engeland, Spanje, Italië of Duitsland zou zitten als voetballer.

7 september 2023 om 14:53

Bij Fenerbahce heeft hij Tadic niet te vergeten! Haha, zou wel mooi zijn als die bij 1 van ons teams zou komen! Zou hem ook goed doen om even rustig op te bouwen

7 september 2023 om 14:32

Maar op de tribune zitten wel? Voor 2 miljoen minder per jaar wel elke week lekker ballen ziet er wat mij betreft dan beter uit. Dit zijn geen Bogarde tijden meer, waar hij ergens anders veel en veel minder gaat verdienen.

7 september 2023 om 14:35

Tja als de keuze is Turkije/Lorient of bankzitten bij united dan zou ik zeggen united. Als er nog wat leuke Duitse of Spaanse clubs komen dan is het een ander verhaal.

7 september 2023 om 15:05

Maak van bankzitter maar tribunezitter. Hij kan wel leuk wachten op clubs uit de middenmoot van topcompetities maar die willen hem blijkbaar niet. Zelfs toen Everton een degradatiekandidaad was kon hij geen potten breken. Niveau Eredivisie is zijn top.

7 september 2023 om 15:19

Ik geloof er niks van dat een paar Turkse clubs en Lorient de enige zijn die interesse zouden hebben. Het is geen koekenbakker hè

7 september 2023 om 15:19

Dat heet een ‘Bogardetje’ doen.

Maar nee, Donny is nog veel te jong om te lang niet te spelen. Die moet minuten maken. Dus prima om naar Fener of Gala te gaan. Met de aankopen is dat niveau echt prima voor Donny

7 september 2023 om 15:31

Hij speelt nu al 3 jaar niet meer. Dan kun je beter naar een leuke club gaan of je blijft zitten en pakt nog wat extra geld

7 september 2023 om 15:53

Hij moet gewoon gaan spelen voordat hij echt zijn kwaliteiten kwijtraakt en als hij ooit nog voor Oranje uit wil komen kan hij echt niet weer een jaar op de tribune zitten, want hij gaat zelfs niet eens op de bank zitten.

7 september 2023 om 15:55

Nou, spelen en leven in Istanbul verkies ik zeker wel boven bankzitten in Manchester.

7 september 2023 om 17:46

Wel als je nog de ambitie hebt om gewoon te doen waar je goed in bent.
Spelen met een bal.
Beetje simpele gedachte dat spelers blij worden van een jaartje tribune.

Hoop het voor hem! Moet gewoon spelen op welke manier dan ook. Hopende dat hij nog ergens wat kan laten zien.

Hij stond laatst ook op dat lijstje van Maurice Steijn volgens MIke Verweij. Goed wat daarvan waar is geen idee. Maar ik ben wel blij dat Mislintat dat heeft tegengehouden. Zeer beperkte voetballer.

7 september 2023 om 14:24

"zeer beperkte voetballer."

Hou op man, hij zou gelijk bij de betere voetballers van NL horen. Had van mij wel mogen komen, maar niet huurbasis. Gewoon terugkeren en een van de leiders worden komende jaren.

7 september 2023 om 21:41

Ahja logisch, de beste man heeft een jaar of 3 praktisch niet gespeeld en zou bij de beste nederlandse voetballers horen.

Droom verder

7 september 2023 om 19:27

Ik had er alles aan gedaan om die jongen te halen.

Galatasaray heeft al Ndombele gehaald dus dat gaat niet gebeuren. Ik weet niet of Fener nog op zoek is naar een middenvelder?

7 september 2023 om 13:20

Op zoek naar een 6

7 september 2023 om 14:59

Bro er zijn geruchten dat Galatasaray hem overneemt en hem dan gelijk gaat verhuren. Ivm de buitenlanderslimiet.

Als Mislintat zijn vreemdelingenlegioen nog wat kleur wil geven, zou hij van de Beek in de winterstop moeten halen. Normaliter toen van de Beek aan Ajax gelinkt werd, zei ik dat hij overbodig was omdat Ajax Klaassen al heeft. Dat is nu geen argument meer. Ik zie hem graag komen. Is ook al bekend bij Ajax en zal wat meer binding met de fans creëren.

7 september 2023 om 13:20

Ja eens. En aangezien het lijkt alsof United Van de Beek nog niet aan de straatstenen kwijt kan, zal de financiële positie van de kopende club ook best goed zijn.

Voor de Ajax-fans een mooie speler, waarmee ze Ajax identificeren.

7 september 2023 om 13:32

Ja laten we tussen allemaal nieuwe talentvolle spelers een speler zetten die al seizoenen lang nauwelijks speelt dat zal helpen...

7 september 2023 om 13:36

Hij zal denk ik minder aanpassingsproblemen hebben dan de andere aankopen hoor... En (wedstrijd)ritme is ook met een plan goed op te bouwen dus dat moet ook gewoon kunnen.

7 september 2023 om 13:32

Dat wordt dan wel een erg kleurloos middenveld, te weinig creativiteit.

7 september 2023 om 14:01

Vd Beek kon destijds al amper mee met het niveau van Ajax. Oké, nu is Ajax niet meer van datzelfde niveau, maar voor een speler als vd Beek is het veel makkelijker om mee te voetballen dan om de kar te trekken. Dat nog naast het feit dat hij in de afgelopen jaren onmogelijk beter is kunnen worden.

7 september 2023 om 14:11

Tuurlijk, omdat hij amper mee kon verdiende hij een transfer van €40m, geloof je het zelf?
Was gwn heel goed en belangrijk in dat team van ajax, werd niet voor niks gelinkt aan Real Madrid

Kan iemand uitleggen waarom de transfermarkt in Turkije nog open is tot 15 september? Klinkt in eerste instantie vreemd, maar wellicht is er een logische verklaring voor.

7 september 2023 om 13:19

Net zoals Rusland (minder relevant tegenwoordig). Blijft inderdaad erg gek.

7 september 2023 om 13:36

Niet alleen Turkije of Rusland, maar ook België heeft een latere deadline dacht ik.

Ik vind het ook vreemd. Het zou eerlijker zijn als alle nationale competities die clubs hebben die in potentie aan een Europees toernooi kunnen meedoen dezelfde deadline hebben.

Treurig. ETH heeft hem genoeg kansen gegeven. ETH is wel hard voor hem wat normaal val me niet aan mensen. Vroeger in de begin periode hadden ETH toch een akkefietje toen Donny op de bank zat en ging janken bij zijn zaakwaarnemer even later gelijk vaste plek. Soms denk ik dat ETH hem dat nog soms en beetje kwalijk neemt pure en echt speculatie wat ik doe maar als voetbal fan mag dat.
Hoop dat hij wel weer het plezier terug vind.
Hij heeft zichzelf ook wel overschat dat wel.
ETH wilde hem een cm maken hij zag zichzelf als 10. Als 10 komt hij tekort als zich had ontwikkelt als cm was hij verder nu.
Een cm met zijn loopvermogen destijds zijn gewild.
Die 10 die hij is wordt zelden nog gebruikt ookal was geweldig dat jaar.

7 september 2023 om 14:10

Helemaal eens. Ten Hag was nooit een fan van Donny en bij het eerste bod van United heeft Ajax direct geaccepteerd.

7 september 2023 om 14:25

"hij heeft zichzelf ook wel overschat dat wel."

Of niet, misschien wel door dat Ajax zijn plafond is en dus juist heel slim om een dik en langdurig contract te pakken in de PL. Is gelijk binnen en na deze club kan hij altijd terug naar Ajax, Gala en dat soort clubs.

Ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom Van de Beek deze transferperiode (deadline 1-9) niet is vertrokken bij United.

Naar mijn idee is er een groot aantal clubs waar Van de Beek gewoon goed kan meedraaien, desnoods eerst op huurbasis. Uiteraard geen clubs uit de internationale (sub)top, maar een aantal clubs uit de categorie daaronder moet toch wel interesse hebben (getoond)? Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er geen interesse is (geweest) in Van de Beek.

Naar mijn mening heeft of Van de Beek de boel geblokkeerd, of United.

7 september 2023 om 13:22



Inderdaad vreemd dat V/D Beek stug bij United is gebleven. Ik vind het wel een speler voor de Bundesliga. Een Wolfsburg of Frankfurt past toch prima bij hem? Met een beetje geluk speelt hij dan nog EL ook.

7 september 2023 om 13:31

Ja, inderdaad. Ik denk dat BL-middenmoot goed zou passen. Desnoods als een opstapje naar een subtopper.

Ik vind deze hele situatie gewoon vaag. Ik bedoel, zo'n Van de Beek wil toch ook alleen maar spelen, denk ik? Tuurlijk is hij langdurig geblesseerd geweest, maar door niet te spelen bij United en steeds maar niet definitief te vertrekken maakt hij zijn carrière naar mijn mening echt kapot.

Wat mij betreft is er door de situatie bij Man United nog maar zeer weinig over van de speler Van de Beek van 2018/2020.

7 september 2023 om 13:51

Dit dik contract gaat hij alleen krijgen als hij naar SA vertrekt.
Denk oprecht dat hij denkt met zijn blesures en gefaald bij Man Utd dat hij nergens een dik contract krijgt en turkije kan nog.

Meteen doen als ik hem was, Mooie clubs en geen tijd meer verspillen. United word hem gewoon niet

Was toch naar huis gekomen jongen. Het salaris model wat er nu is, is waarschijnlijk een belediging

Zonde

Tja snap niet waarom Van de Beek nu nog bij United zit als Ten Hag al duidelijk heeft aangegeven dat hij niet in zijn plannen voorkomt. Dan had je eigenlijk al vroeg een transfer moeten maken naar wat middenmotors in de topcompetities. En daar proberen je carrière uit de slop te halen. Speeltijd is nu zo belangrijk voor hem. Maar ja dat boeit hem dus blijkbaar niet want anders is die daar niet meer. Vast alleen voor het geld maar ja of je daar plezier uit haalt straks.

Zal wel mooi zijn om hem weer zien te spelen met Ziyech. had nooit naar united moeten gaan zolang bruno daar is zal hij nooit op zijn beste positie spelen helaas.

7 september 2023 om 13:57

Donny moet naar een goed lopend elftal gaan waar ze van een 10 alleen verwachten dat hij voor de goal komt om een doelpunt te maken. Als je meer creativiteit van een 10 verwacht moet je verder zoeken.

7 september 2023 om 14:22

@Janssen

Klopt helemaal, Donny is ook niet een bijzondere speler vind ik. Komt tekort ook voor de absolute top.

Zou een NL-de club hem nog mogen huren?

7 september 2023 om 14:27

Nee alleen transfervrije spelers mogen nog aangetrokken worden.
Dus Man U ontbindt zijn contract en laat hem naar Ajax terugkeren

Toch bijzonder dat er mensen bestaan die vd Beek terug bij Ajax willen zien of zelfs nog steeds vertrouwen in hem hebben. Je geeft bijna meteen toe dat je geen verstand van voetbal heb als je hem een goede voetballer vindt. Jullie kunnen allemaal heel goed op teletext kijken en goals en assists opnoemen maar kijk 1 wedstrijd live van 'm en je ziet vrij snel dat ie niet heel goed kan voetballen en naast een goal contributie hier en daar heb je er eigelijk weinig aan.

7 september 2023 om 14:48

Hij komt tekort voor United maar dat betekent niet dat hij niet kan voetballen. Bij Ajax deed hij het prima en natuurlijk had hij mazzel dat de United-trein voorbij kwam. Hij 'speelt' nu in de beste competitie ter wereld, het is geen schande als je het daar niet redt.

Gala en Fener maken geen haast om de prijs te drukken. ManU overweegt elk aanbod. Lijkt me dat ze er dan zo uit zijn toch?

Nu Klaassen weg is had ik Donny graag wel weer bij Ajax zien ballen, maarja zo zag ik ook graag Nico weer terugkeren

Gala wordt het 'em sowieso niet. Hebben op de laatste dag voordat we onze CL-selectie moeten doorgeven Tanguy Ndombele voor het middenveld aangetrokken. Donny kan dus niet in de CL spelen, of in de Conference League bij Fener. In Belgie is de transfermarkt toch nog open? Kan hij niet naar Antwerp, Anderlecht, Cercle?

Lekker op de bank/tribune zitten en 6 miljoen per jaar opstrijken! Of jezelf laten verhuren; spelen en 6 miljoen binnen harken.

Niet laten verkopen, dat salaris lekker vasthouden!

Broodje aap dit. Geen enkel Turkse club staat te wachten op Donny. Blijft een zeer beperkte speler. Gala heeft onlangs Ndombele gehaald en Fener heeft Szymanski al op tien. Zelfs Mertens heeft meer inbreng binnen de lijnen ten opzichte van Donny en dat spreekt boekdelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren