Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Sar pakt Wesley Sneijder publiekelijk aan: ‘Wees dan een vent’

Laatste update:

Edwin van der Sar heeft zich gestoord aan Wesley Sneijder, zo maakt hij maandagavond duidelijk aan tafel bij Rondo. De recordinternational van Oranje gaf afgelopen vrijdag tijdens Veronica Offside te kennen dat hij middenvelder Azzedine Ounahi had aangeboden bij Ajax, dat weigerde om werk te maken van een transfer. Van der Sar kan niet begrijpen dat Sneijder die gesprekken openbaar heeft gemaakt.

“Wesley Sneijder had het over Ounahi, die hij zou hebben aangeboden bij jullie. Jij zou gezegd hebben dat Ajax niet de middelen had om hem te halen. Wat klopt daarvan?”, vraagt presentator Wytse van der Goot aan Van der Sar. “Nou ik vind het een beetje raar”, reageert laatstgenoemde. “In dat gesprek probeerde Wesley mij nog drie spelers in de mik te duwen. Waarom moet je dat soort gesprekken op een tafel neergooien? Wees een vent en kom aan de directietafel zitten dan. Leg dat bij de technische mensen neer, maar zeg zoiets niet bij een bekerwedstrijd in Den Bosch.”

Afgelopen vrijdag onthulde Sneijder dat hij met Van der Sar had gesproken over de middenvelder. “Azzedine Ounahi, die Marokkaanse middenvelder die uiteindelijk naar Olympique Marseille is gegaan, daar heb ik nog met Edwin van der Sar over gesproken", liet de analist weten. "Die jongen wilde graag naar Ajax. Het is een fantastische middenvelder, hij heeft een goed WK gespeeld. Bij Marseille maakte hij gelijk een geweldige goal.” Volgens Sneijder waren de middelen er niet om Ounahi in te lijven. “Dan moesten er eerst spelers weg, dat ging niet.”

Sneijder gaf aan te zijn benaderd door een persoon die dicht bij Ounahi staat. “Ik kreeg te horen dat hij graag naar Ajax wilde en werd gevraagd of ik iets kon betekenen. Hij wilde écht heel graag. Wat hij had moeten kosten? Op dat moment geloof ik vijftien miljoen euro.” De analist ziet Ounahi als een veelbelovende speler. “Hij heeft al veel progressie geboekt en als hij dit door kan trekken, dan is hij over twee jaar zeventig miljoen euro waard.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het moddergooien is begonnen zeg! Van Der Sar wil zijn straatje schoonvegen heb ik het idee.
Als directeur moet je hier gewoon boven staan.

6 februari 2023 om 22:16

Zitten hier veel mensen die Van de Sar in een kwaad daglicht willen zetten. Vond van de Sar er juist best sterk uit komen, je gaat toch geen speler die op geen enkele radar staat kopen op basis van 1 goed wk. Dat andere topclubs hem laten liggen zegt genoeg, tevens noemt Sneijder 4 spelers op in een kort gesprek, Sneijder doet overkomen alsof hij slecht 1 speler aanprijst. Sneijder roept alleen maar onzin, echt veruit de slechtste analist die ik ooit gezien heb, zelfs Kuijt is in vergelijking goed. Hij mag maar onzin blijven uitkramen en tolereert totaal geen tegenspraak. Btw is genoeg op van de Sar aan te merken, maar laten we Sneijder gewoon even links liggen.

6 februari 2023 om 22:22

Helemaal met je eens. Het is echt bizar dat iemand als Sneijder een podium krijgt. Komt nooit iets zinnigs uit zijn "analyses".

6 februari 2023 om 22:32

Dus je vind het belachelijk dat Ounahi op basis van 1 goed WK zou worden gekocht maar verdedigt tegelijkertijd de man die mede verantwoordelijk is voor de Komst van Bassey op basis van een goede EL finale? Ounahi heeft 7 fantastische wedstrijden gespeeld op het WK ik vind dat reden genoeg om een gokje van 10 miljoen te wagen. En over welke topclubs heb je het? Ajax is geen Barcelona of Real Madrid dus dat zei hem niet halen zegt helemaal niks. Marseille staat momenteel 2e in de Franse competitie, de selectie van Ajax is op dit moment echt niet beter dan die van Marseille dus dat zegt wel genoeg over het niveau dat die jongen heeft en zijn toegevoegde waarde voor dit Ajax.

6 februari 2023 om 22:40

Nee, koop liever een matige rechtsback met ervaring in de Mexicaanse competitie, een spits die bij Leipzig de bank warm hield, een verdediger uit Schotland die niet mee kan voetballen of een linksbuiten die bij de Spurs de bank warm hield en op het WK geen knikker heeft geraakt dan een speler die uitblinkt op een WK in een team wat de halve finale haalde

6 februari 2023 om 22:45

Japie, dat is natuurlijk complete onzin. Bassey was goed in de EL (en ik vind het ook een goede verdediger) en tijdens het WK was Bergwijn al van Ajax (op basis van zijn uitstekende interlands ervoor denk ik).

6 februari 2023 om 22:49

Op basis van oefenpotjes in Oranje en de andere op basis van een paar goede wedstrijden in de EL, maar op een WK goed presteren is dan opeens geen goede basis om een speler te halen volgens sommigen hier. Na de CL is het WK volgens mij het allerhoogste podium dus imo zeker wel een graadmeter

6 februari 2023 om 22:50

@Japie is dat de taak van van der Sar of H2? Toen Overmars daar zat was hij de fantastische TD maar nu H2 daar zit ligt het allemaal aan van der Sar. Beetje apart niet?

6 februari 2023 om 22:50

Mua, gewoon terechte kritiek. Communicatief hopeloos geweest in de afgelopen jaren en nu meneer op eigen benen moest staan, heeft hij het slechtst mogelijke technische apparaat neergezet met een volledig incapabele technische directie en de slechtste coach van de Eredivisie. Ik geloof best dat de man veel weet van commercie en financiele zaken, maar betreft het voetbalbedrijf en communicatie kan hij er werkelijk helemaal niets van.

6 februari 2023 om 22:51

@fcvoetbal23 - Wie heeft H2 aangesteld dan? Wie heeft Schreuder aangesteld? De tijdlijn spreekt nou niet bepaald in het voordeel van Van Der Sar. Overmars zat er immers al en op voorspraak van hem kwam Ten Hag.

6 februari 2023 om 22:53

Man man man, wat een populistisch gepraat hier zeg. Als hij gekomen was, was dat op basis van een goed WK, want hij stond dus klaarblijkelijk niet op de radar. Nergens eigenlijk blijkt nu. En hij speelde voor Angers! Als Ajax hem had gehaald hadden diezelfde mensen gezegd: je haalt toch geen spelers op basis van één goed WK? En nu ze hem niet halen is het: waarom halen jullie hem niet? Speelde zo'n goed WK! Echt een topspeler voor een koopje. Echt, wat een gezeur zeg. Dat Sar hem niet haalt oa op basis van een goed WK, hem niet volgden en al 3 nrs 10 in de selectie hebbende, is heel goed te billijken.

6 februari 2023 om 22:54

@FCVoetbal23 Het was Vd Sar zijn idee om H2 aan te stellen, dus hij is medeverantwoordelijk zoals hij ook verantwoordelijk was voor de aanstelling van Schreuder. Logisch dat hij dan ook kritiek krijgt als er bij Ajax dingen niet goed gaan op technisch vlak of qua prestaties

6 februari 2023 om 22:56

@Formus En op basis van wat voor grootse prestaties zijn bv Brobbey, Bergwijn en Sanchez dan gehaald? Op welk WK of in welk Europees toernooi of Europese topcompetitie hebben die dan uitgeblonken?

6 februari 2023 om 22:58

Wel realistisch blijven Japie. Lekker makkelijk scoren weer dit. Een rechtsback was noodzakelijk. Een spits was noodzakelijk. Een vleugelspeler was noodzakelijk. Een cv was noodzakelijk. Nee als we jou moeten volgen zouden we op basis van 1 goed wk een middenvelder halen terwijl we ook al Taylor/Klaassen/Kudus/Berghuis/Alvarez/(Fitz-Jim?) in de selectie hebben. Achteraf gezien presteren ze nog niet naar behoren, maar wellicht lag dit allemaal wel aan Schreuder. Overigens ging het de eerste wedstrijden ook meer dan prima met Bergwijn en Bassey centraal..

6 februari 2023 om 23:00

Sirius, ze waren al een tijd bezig met de opvolger van EtH. Ook onder Overmars. En die zal ook niet te negatief over Schreuder zijn geweest, anders was ie nooit bij Ajax gekomen, dat lijkt me zeker. Maar Overmars heeft ook genoeg foute spelers en trainers gehaald. Alleen willen mensen dit nog wel eens vergeten. De echte groten zijn natuurlijk De Jong (maar dat eist iedereen al lang), Davidson Sanchez, Martinez en Antony, waarvan de laatste 2 natuurlijk zo mooi zijn verkocht omdat Ten Hag bij United zat. Nico vond ik persoonlijk ook mooi, maar die is nooit echt gewild geweest bij andere topclubs, dus was ie echt zo goed of was ie voor Ajax juist zo goed. Ziyech was een paniekaankoop. En Blind en Tadic waren heel belangrijk, maar die komen ook op het conto van de rest, alleen heeft Overmars de financiën er doorgedrukt.

6 februari 2023 om 23:01

Japie, 7 wedstrijden hè! 7! Je gaat toch niet de vergelijking maken met Brobbey en Bergwijn die ze al jaren kenden? En Ajax heeft al 3 nrs 10. Neem dat ook nou eens mee. Je leest alleen wat je wilt en reageert alleen op wat je wilt om je punt weer te benadrukken. Zo vermoeiend.

6 februari 2023 om 23:04

En Conceicao dan? Op welk toernooi heeft hij uitgeblonken? Frenkie bv was na drie goede wedstrijden in de CL een van de beste middenvelders ter wereld maar voor Ounahi die tegen toplanden als o.a. Portugal en Spanje uitblinkt geldt opeens een andere maatstaf blijkbaar

6 februari 2023 om 23:04

Oh, en Japie, dus nu gaan voetbalclubs nooit meer iemand halen die nog niet goed in de CL of op een WK hebben gespeeld?! Denk toch eens een stapje verder.

6 februari 2023 om 23:06

@formus Omdat hij juist bij Angers speelde zou het een koopje zijn geweest speelde hij voor een andere club dan vroegen die echt 5x zo meer. Dan was die nooit haalbaar geweest voor Ajax. En terecht dat hij op basis van een hele goede WK genoemd wordt want hij speelde op het aller hoogste niveau heel erg goed. Tegen de beste spelers ter wereld heeft hij het goed gedaan en heeft ook een heel ander carriere pad moeten doorlopen dan veel spelers. Nadat Spanje uitgeschakeld werd op het WK had Luis enrique lovende woorden over Ounahi terwijl Spanje door een topwedstrijd van hem uitgeschakeld is. En hij is 22 jaar oud het gebeurd niet vaak dat een speler in een ander land die begeerd werd door veel clubs graag naar Ajax wou.

6 februari 2023 om 23:07

Brobbey scoorde sowieso al in de EL voor Ajax tegen Lille, Young Boys en AS Roma als 18-jarige spits destijds. Bergwijn heeft toen voor psv ook hele goede potten in de CL gespeeld destijds in die poule met Barcelona en Spurs. Ook nog in de PL gescoord in topwedstrijden tegen City en United, dus ja die hebben ook zeker wat laten zien.

6 februari 2023 om 23:07

@Formus Blijkbaar moeten ze volgens jou ook nooit meer iemand halen die uitblinkt op een WK tegen toplanden als Spanje en Portugal, want dat stelt allemaal niks voor en is geen graadmeter

6 februari 2023 om 23:09

@Zytto34 Dat is dan zo, maar hoezo zijn dat dan wel goede prestaties en de prestaties van Ounahi niet?

6 februari 2023 om 23:11

Ook wel makkelijk van Vd Sar natuurlijk van alle analisten op TV pakt hij de domste aan. Weslehy kan de achternaam van Yolanthe nog niet eens spellen als je het mij vraagt. Die cursus betaald voetbal (korte programma) was al te moeilijk voor hem (net als dat dat te moeilijk was voor Jaap Stam).

6 februari 2023 om 23:19

@Japie_Krekel Frenkie werd dat seizoen uitgeroepen tot UEFA middenvelder van het jaar, dus zo ver zaten de Ajacieden er niet naast door hem destijds een van de beste middenvelders ter wereld te noemen.

6 februari 2023 om 23:20

Je vergeet te bedenken dat er voldoende middenvelders rondlopen bij Ajax. Die maatstaf is niet opeens anders, de omstandigheden des te meer. Conceicao is dan ook een slecht voorbeeld. Die was relatief goedkoop te krijgen (soms moet je je concurrentie ook even voor proberen te zijn door een speler te nemen vóór dat hij iets gepresteerd heeft) en daarnaast zocht Ajax een back-up voor Antony. Er was dus een zekere noodzaak. Met Fitz-Jim meegerekend heeft Ajax 7 spelers die op het middenveld uit de voeten kunnen. Geen enkele noodzaak om een middenvelder te halen.

6 februari 2023 om 23:22

@Japie_Krekel jij vraagt letterlijk of Brobbey en Bergwijn ooit hebben uitgeblonken in topwedstrijden/Europese competities en op basis waarvan zij dan zijn gehaald. Ik zeg niks over de prestaties van Ounahi. Jij vraagt letterlijk of ze ooit wat hebben laten zien.

6 februari 2023 om 23:47

Wk was in de winter en die spelers zijn in de winter gehaald dus vergelijken tussen die spelers doet er hier niet toe

6 februari 2023 om 23:51

Japie_krekel de azijnpisser van voetbalzone haha

7 februari 2023 om 00:24

Och Japie heeft weer wat gevonden hoor jongens jongens

7 februari 2023 om 03:23

Ounahi is toch gewoon beter als alles wat er bij Ajax op het middenveld loopt? En dan wordt er gezegd hij blinkt alleen uit op een WK. Als dat al geen graadmeter weer is, wat dan wel?

7 februari 2023 om 04:06

Nee joh Brobby en Bergwijn zijn topspelers. Brobby gaat ze eigenhandig kampioenschap en Europa Leauge bezorgen. Het is niet zomaar dat ze voor deze twee wereld toppers zoveel hebben betaald. Vooral Brobby nadat hij letterlijk op ajax poepte en binnen half ging Ajax op knieën smekend voor de wereldspits om terug te komen. Hetzelfde met topper Bergwijn. Daar hebben ze ook lang voor moeten smeken, voordat hij Ajax zag staan.

7 februari 2023 om 06:19

James Rodriguez was ook zo’n Wk ster. Daarna weinig tot niks meer van gezien.

7 februari 2023 om 06:39

@Japie_Krekel, je bent af. En moet nu snel in een hoekje gaan zitten. Er speelt namelijk een nog grotere WK uitblinker bij een veel minder land, vanaf het middenveld bij Ajax in een soort gelijke rol, die Ziyech voorheen had................ Dus een van de WK verassingen speelde al bij Ajax. En dat is het echt goede werk. De spelers hebben voordat ze verassen op het WK. 😝

7 februari 2023 om 07:09

Een rechtsbuiten met ervaring in Laliga werd het ook niet. Wat een onzin verhaal hier. Alle om mensen zwart te maken

7 februari 2023 om 07:30

Moet Ajax meteen met een speler in zee omdat Sneijder hem aandraagt en op basis van een goede wk wedstrijd? Zou geen sterk beleid voeren zijn.

7 februari 2023 om 07:54

Wat een onzin. Als Ounahi beter is dan zeg 3 van die 7 middenvelders dan haal je hem en verkoop je er 1 of 2 mindere , komende zomer. Ik denk gewoon dat Ajax na de absurd slechte aankopen v afgelopen zomer krap bij kas zit. Het profvoetbal is gewoon koehandel van koop en verkoop geworden, Ajax draait daar al jaren in mee en dat is de realiteit.

7 februari 2023 om 08:31

@japie, het WK is geen graadmeter voor Ajax, omdat ze het systeem dan niet onder de knie hebben. Graadmeter is eerst een jaartje jong Ajax om te wennen.

7 februari 2023 om 09:42

Het is een praatjesmaker. Zo'n type die bij je werkt en tof doet tegen iedereen, droomt van luchtkastelen, maar uiteindelijk wordt het allemaal niks. Nee ik kan deze man niet zo goed serieus nemen.

7 februari 2023 om 09:55

Japie, ik discussieer niet meer met je als je alleen maar eeuwig alles draait naar je eigen punt. Ajax had al 3 nrs 10 én hem niet op de lijstjes staan. Je zegt zelf dat ze Bassey niet hebben bekeken op lange termijn en dat dit stom was. Je praat jezelf zo tegen. Oh, en wel eens van Schillachi, Salenko, zelfs Rossi gehoord?! Pff, dat je niet moe wordt van jezelf.

7 februari 2023 om 10:10

@Formus Ik heb helemaal niet gezegd dat ze Bassey niet hebben bekeken op lange termijn. Ik heb gezegd Bassey is verkeerd gescout. Je hoeft echt geen 100 wedstrijden van een speler te zien om te kunnen zeggen dit is een meerwaarde of niet. Sanchez is ook gehaakd terwijl je al Rensch en Regeer had. Bassey is gehaald voor 23 miljoen en zit op de bank

7 februari 2023 om 10:11

@MrMischa! James Rodriguez heeft na het WK volgens mij een hele goede periode gehad bij Real. Diens carriere is indrukwekkender dan die van bv een Bergwijn

7 februari 2023 om 10:19

@Japie-Krekel: Als een trainer die spelers dan op de juiste plaats zet (Bassey) .En het hele team niet steeds door elkaar gooit had Ajax ruim op de eertse plaats gestaan en was vd Sar de top Algemeen directeur zeker. Alles hangt af van de resultaten op het veld waar de trainer verantwoordelijk voor is. Stel dat Heitinga Ajax gewoon kampioen maakt en Bassey op zijn eigen plek links Centraal gaat presteren. Net als Martinez die pas na een half jaar pas een basisplaats begon te krijgen. Dan is het aankoopbeleid achteraf ineens fantastisch. Dus laten we lekker ff afwachtenIk heb vertrouwen in Ajax en vd Sar. Ajax gaat gewoon kampioen worden.

7 februari 2023 om 11:00

Eens. Volgens mij is Sneijder nogal gefrustreerd omdat hij bij geen enkele BVO aan de bak komt. Dat straalt er vanaf. Op deze manier werken zijn uitlatingen ook alleen maar tegen hem. Niet handig.

7 februari 2023 om 11:15

Dat is inderdaad bizar. Sneijder is, net als bijvoorbeeld Bergkamp en Overmars, illustratief voor het adagium om je helden niet te moeten willen ontmoeten. Het is teleurstellend opportunistisch en oppervlakkig wat er allemaal uit zijn mond rolt, helemaal in combinatie met dat platvloerse geginnegap met Tokkie van der Meijde.

De reactie van Van der Sar vind ik overigens ook geen sterke. In alle verontwaardigen je afvragen waarom een 'analist' zijn verhaal doet op tv en niet aanschuift bij hem aan de directietafel? Hoezo is een directietafel openbaar voor niet-directieleden? Die suggestie is van eenzelfde lachwekkendheid als Alfred Schreuder die beweerde dat iedereen hem mocht bellen. Ja, en als je dan al zijn nummer hebt niet opnemen...

7 februari 2023 om 13:14

@Japie, ik had al moeite om je serieus te nemen na jouw jarenlange gezeik op Veltman, die vast een bankzitter zou worden in de PL, toen wist jij zeker dat Ten Hag voor de kerst ontslagen zou zijn, en nu ga je gewoon niet inhoudelijk in op hetgeen je wordt voorgehouden. Het patroon in dit alles: als jij denkt dat je gelijk hebt sta je niet open voor een andere mening.

7 februari 2023 om 13:40

@japie

Mij zou het er vooral om gaan wat zo'n speler normaal laat zien. We zien elke 4 jaar aankopen omdat ze een goed WK hebben gespeeld, en bij hun club blijkt het dan tegen te vallen. Dat is eerder regel dan uitzondering. Dus ja, 7 goede wedstrijden op een WK is een graadmeter, maar niet voldoende om iemand gelijk voor veel geld te halen.

7 februari 2023 om 14:08

@Japie-Krekel: En waar had Anthony uitgeblonken voor hij naar Ajax kwam? Werdt toch een groot succes toch

6 februari 2023 om 22:29

Prem, viel echt reuze mee. Van der Sar gaf slechts een antwoord op de vraag en het leek erop dat hij hooguit niet happy was met dat Sneijder hun (vertrouwelijk) onderonsje bij VI prijsgeeft.

Van der Sar staat bekend dat hij te lief is. Nu bijt hij van zich af en dat is ook niet goed. Sneijder wilde gewoon de headlines halen. Dan gebruikt hij Ajax in dit geval en Robben als TD van Groningen.

6 februari 2023 om 22:51

Sneijder is gewoon een liefhebber van goede, sierlijke voetballers die vooruit denken in het veld en vandaar dat hij Ouanhi te sprake bracht. Sneijder is geen type die wild wordt van een Davy Klaassen

6 februari 2023 om 22:56

You lost me toen je zei Sneijder en vooruit denken.

6 februari 2023 om 22:58

Je snapt wat ik bedoel. Spelers die de bal diep spelen, omdat ze vaak de oplossing naar voren zien

6 februari 2023 om 22:58

Dat zal best Japie. Alleen heeft Sneijder geen functie bij Ajax. Hooguit kan hij iets roepen bij VI. Hij ziet ook graag Robben bij FC Groningen als TD. Ook zo'n sierlijke voetballer.

En 11 sierlijke voetballers op het veld klinkt leuk, maar daar win je geen wedstrijden mee. Je hebt ook bikkels nodig. Grasvreters, kuitenbijters, Dyson stofzuigers.

6 februari 2023 om 23:16

Marc 433: Alhoewel het een andere discussie is, maar ik snap het dus echt niet. Sneijder en (vooral) vd Vaart, die zouden toch juist de waarde van bikkels en grasvreters moeten inzien. Door dat soort spelers kunnen zij zich lekker focussen op het frivole spel.

6 februari 2023 om 23:23

Regulator, exact! Achter Sneijder en Van der Vaart stonden Tomas Galasek en Nigel de Jong om het vuile werk te doen zodat zij frivool kunnen spelen.

Vooral van der Vaart is extreem inderdaad. Die ziet graag alleen linksbenige spelers voorin

6 februari 2023 om 23:44

Daarom zijn zij ook geen succesvolle trainers. Zij kijken te veel als liefhebber naar het spelletje.

7 februari 2023 om 00:25

Alsof je erbij zat. Sneijder is this you?

7 februari 2023 om 01:55

Sneijder die geen contact had met de officiële zaakwaarnemer van deze voetballer , had dus via iemand gehoord dat deze voetballer wel naar Ajax wilde komen. Volgens Sneijder zou die voetballer op dat moment 15 miljoen moeten kosten , uiteindelijk ging die naar OM voor 8 miljoen. Ik neem aan dat Ajax meer van dit soort aanbiedingen krijgt van mensen die via via spelers aanbieden..

7 februari 2023 om 09:58

Ik kwam Sneijder katjelam tegen tijdens het uitgaan en vertelde hem dat die Marrokaanse speler die zo goed was graag naar Ajax wilde....... 🤦‍♂️

7 februari 2023 om 11:51

Sneijder is een betweter die zelf na zijn voetbalcarrière nog niet veel bijzonders heeft neergezet behalve middelmatige analyses.
Hij bied zich overal aan vaak via de media.
Wat dat aangaat mag hij een groot voorbeeld aan vd Sar nemen.

7 februari 2023 om 07:15

Waarom gaat het op VZ steeds meer over meningen dan over echte voetbalzaken?

7 februari 2023 om 07:35

Moddergooien? Welk straatje moet vd sar hier schoonvegen? Voor zover ik weet heeft Sneijder geen enkele functie bij Ajax. Als vd sar al serieus moet ingaan op aanbevelingen van mensen die geen enkele rol hebben bij Ajax, en zich daarvoor ook nog moet verantwoorden, dat is het toch wel dramatisch gesteld met de voetballerij.

Sneijder zit zichzelf gewoon elke week heel belangrijk te maken op tv, in de hoop dat ie ergens binnenkort zonder daarvoor de papiertjes te hoeven halen. Hij zou trainer worden; gestopt. Hij zou Ihattaren begeleiden; gestopt. Nee, dit getuigt van een doorzetter. En dan ook nog een gesprek met vd Sar op straat gooien als die jouw advies niet opvolgt. Wes lijkt me een fijne collega.

Ik heb nergens een ontkenning gehoord dus Sneijder had gewoon gelijk. Daarnaast moet van der Sar niet zeuren, hij is zelf betrokken geweest bij 3 transfers deze zomer. Er zit nog iets diep denk ik.

6 februari 2023 om 22:09

Sneijder brengt het nadat die speler in zijn eerste wedstrijd een mooie goal maakte. Had Sneijder het ook publiekelijk gebracht als hij een draak van een wedstrijd zou hebben gespeeld?

6 februari 2023 om 22:15

Hij was een van de beste spelers op het WK en de beste speler van Marokko. Als hij echt naar Ajax wou en Ajax dit niet gedaan heeft want die Taylor bakt er helemaal niks van, dan heeft Ajax een grote fout gemaakt. Ounahi zit binnen 2 jaar aan de top en Marseille heeft maar 8 miljoen euro betaald voor hem.

6 februari 2023 om 22:39

Het is wel een beetje achteraf gelul. In de media gingen bedragen rond van 20 miljoen euro. En de beste speler van Marokko en het WK? Dat is ook een beetje overdreven en willekeur toch? Ik heb andere horen zeggen dat Ziyech en Amrabat ook al de beste Marokkanen waren op het Wk.

En hoeveel spelers hebben we al niet naar de top toe geschreven? Als die het allemaal zouden hebben gered dan hadden we nog 100 topspelers meer gehad.

6 februari 2023 om 22:51

Van Marokko de halve finalist was hij zeker de beste speler samen met Amrabat. Dan ben je ook een van de beste spelers van het WK. En over dat hoeveel spelers die er benoemd zijn die de top zouden halen, het WK is het aller hoogste niveau ter wereld dan meet je jezelf met de beste spelers ter wereld als je het dan zo goed doet dan zegt het zeker wel wat. Ook als een trainer als Luis Enrique zulke mooie woorden over je zegt nadat je zijn team hebt uitgeschakeld.

6 februari 2023 om 23:48

Die mooie woorden zeggen alleen iets als het jou uit komt. In andere gevallen moeten we daar niet te zwaar aan tillen. Verder is het natuurlijk onzin om te stellen dat je elke speler die 7 goede wedstrijden op niveau speelt maar moet kopen als hij betaalbaar is. Een speler moet ook binnen het team passen en een speler mag je wel wat beter kennen.

7 februari 2023 om 04:10

Haha, is dat niet letterlijk het hele motto van Ajax nu? Bassey is gehaald op basis van 7 potjes in de EL en Brobbey op basis van wat precies? Zelfs Bergwijn heeft volgens mij minder wedstrijden gespeeld bij Spurs dan Ounahi op het WK, lol.

Kijk, ik snap je beredenering, maar Ajax doet precies het tegenovergestelde momenteel. Dus waarom ook niet een gokje wagen met een absurd goede ''10'', waarvan Berghuis, Klaassen en Taylor echt niks op hem hebben.

7 februari 2023 om 06:21

James Rodriquez was ook zo’n Wk ster. Viel toch ook behoorlijk tegen daarna. Zelfde geld voor Ochoa, goeie toernooien maar op clubniveau weinig bijzonders.

7 februari 2023 om 08:00

Rare opmerking. Je focus zou moeten liggen bij t feit dat die Ounahi het bij Marseille meteen laat zien, dat lijkt dus op n bevestiging dat hij een goeie voor Ajax had kunnen zijn. Dont shoot the pianist (Sneijder).

6 februari 2023 om 22:15

Dan nog vind ik het raar om de inhoud van zo'n gesprek op de televisie te verkondigen. Die mannen kennen elkaar goed en een dergelijk gesprek is duidelijk vertrouwelijk.

6 februari 2023 om 22:21

Sneijder is naast een goede voetballer ook een waardeloos analist en in mijn opinie ook een respectloos wezen.

6 februari 2023 om 22:21

Sneijder had blijkbaar deels gelijk als ik het zo hoor. Volgens Sneijder had hij met vd Sar gesproken over spelers. Dat suggereerde, en zo kwam het ook wel over, dat hij even heeft zitten sparren met vd Sar over het transferbeleid. En vanuit oogpunt vd Sar probeerde Sneijder ff wat spelers in z'n mik te duwen. Sneijder probeert hier en daar wat invloed tot uiting te laten komen maar als je dit soort dingen openbaar gaat maken zul je ook weleens wat mensen tegen je in het harnas jagen. Dat gezegd hebbende, ik weet niet wat de band tussen die 2 is, maar als ik Vd Sar was had ik Sneijder ff gebeld met de boodschap dat dit niet echt handig was om allemaal naar buiten te brengen. En dan had Sneijder misschien wel gezegd, sorry het floepte er zomaar uit.

6 februari 2023 om 22:26

Kansloos verhaal. Tuurlijk waren de liquide middelen er. Dr was gewoon geen ruimte in de selectie en vd sar wilde niet nog een dure middenvelder. Dr is gewoon momenteel geen ruimte.

6 februari 2023 om 22:31

Dit zou gelijk de beste middenvelder/speler zijn van Ajax echt waar dit is een gemiste kans. En speelt op de positie van Taylor die de zwakke schakel is van Ajax momenteel. En 8 miljoen euro is er maar betaald dat kan Ajax zeker betalen toch? Zeker als je kijkt wat er betaald is voor middelmatige spelers en wat er binnen gekomen is.

6 februari 2023 om 22:35

Ik snap ook wel dat er geld is. Geld is er genoeg. Maar ze hebben in de zomer flink geld uitgegeven en hebben geen seconde de intentie getoond om geld te gaan uitgeven deze winter. Op dit moment was er gewoon geen geld beschikbaar voor transfers of ze zouden geen toestemming krijgen. Dat hadden ze waarschijnlijk allang besloten. De bankrekening is niet leeg, het transferpotje nu even wel.

6 februari 2023 om 22:38

Op basis waarvan zou hij gelijk de beste middenvelder zijn? Op basis van een goed wk? En Taylor, je eigen opleiding, op de bank zetten, Fitz-Jim terug naar jong, Klaassen, Berghuis, Alvarez, zelfs Kudus heb je nog eventueel als middenvelder. Vast een prima speler maar op dit moment geen noodzaak om daar te versterken.

6 februari 2023 om 22:54

Op basis van zijn kwaliteit en vooral dat Taylor uit de eigen jeugd niet het niveau heeft naar wat Ajax en zijn supporters nastreeft. Ik denk dat Ajax de beste wilt zijn en dan kan je altijd plaats maken voor betere spelers.

6 februari 2023 om 23:07

Als Ajax iets momenteel heeft zijn t wel middenvelders. Laatste plek die je hoeft te versterken. De selectie is goed genoeg om alles te winnen wat er dit jaar redelijkerwijs nog te winnen valt. Dat zat wel niet de Europa league zijn maar competitie en beker moet mogelijk zijn met dit materiaal.

6 februari 2023 om 23:11

Ik vind het bijzonder kortzichtig om van kwaliteit te spreken op basis van een goed wk en dus op basis van enkele wedstrijden. Hoe speelde hij bij Angers? Taylor heeft ook wel 7 goede wedstrijden gehad. Tuurlijk zou het een buitenkansje zijn als Ajax een middenvelder nodig had. Meteen doen. Maar om nu te stellen dat hij Ajax in z'n eentje ff naar een hoger plan tilt, gaat mij wat ver. Misschien heeft Ajax dan ook wel een miskoop gedaan met Rulli. Hadden ze beter Martinez kunnen halen, was immers de beste keeper van het wk.

6 februari 2023 om 23:57

Bij Angers speelde hij voor bij een degradatiekandidaat heel erg goed. Zo goed dat het hem het zelfs een basisplaats bij Marokko heeft opgeleverd. Taylor kan wel 7 goede wedstrijden gespeeld hebben maar we kunnen niet ontkennen dat hij dit seizoen een van de mindere is bij Ajax. Deze Ounahi was een buitenkans had niet veel geld gekost en had graag naar Ajax gewild dat maak je niet vaak mee. Dat een speler uit een ander land de clubs voor het uitkiezen heeft maar naar Ajax toe wilt. En over dat vergelijking van Martinez en Rulli, Ajax zou nooit Martinez kunnen betalen en daar komt nog bij dat hij 30 is.

Vertel me welke speler die zo’n goed WK heeft gespeeld als Ounahi is voor Ajax haalbaar qua financiële middelen? Daar komt nog bij dat Ounahi zelf graag naar Ajax wou.

7 februari 2023 om 07:46

@impossible. Je slaat nou wel de plank mis heb je het gesprek überhaupt gezien met van der sar? Hij zegt dat Sneijder nog meer namen aangaf met spelers die graag naar Ajax toe wouden komen. Ik ken nog wel een paar duizend van die namen noemen. Het is altijd makkelijk roepen en dan achteraf zeggen dat je die naam heb laten vallen. Je weet van te voren nooit hoe een speler gaat presteren bij je club. Nieuw land, andere cultuur en andere taal.

6 februari 2023 om 22:30

Sneijdertje is niet alleen fysiek maar ook qua karakter een kleine. Hoef die man nooit bij Ajax te zien. Hij vindt zichzelf net iets te belangrijk en lekt alles dus blijkbaar. Zou hij ook niet even Mo Ihattaren uit het slob trekken?

7 februari 2023 om 04:45

Sneijder die gelijk had? Op basis waarvan? Overigens heeft Sneijder geen baan bij een topclub. Dat zegt genoeg over zijn kwaliteiten denk ik zo.

7 februari 2023 om 06:12

Maar wie zegt dat Sneijder liegt dan? Vd sar zegt gewoon dat Sneijder dat soort dingen niet aan zo’n tafel moet roepen. Volgens mij begrijp jij totaal niet waar het over gaat.

7 februari 2023 om 08:23

Dat is niet Van der Sar's punt. Hij stoort zich er aan dat Sneijder zo'n gesprek openbaar maakt, dat hij niet met de directie en de technische mensen om de tafel gaat, maar het blijkbaar tijdens een bekerwedstrijd even tussendoor genoemd heeft en dat hij nog 3 andere spelers heeft genoemd en nu alleen over die ene die een mooie goal maakt interessant gaat doen.

7 februari 2023 om 09:04

Schieten met hagel, wat Sar zegt is dat sneijder wel meer spelers heeft aangeboden en ja dan zit er vast wel eens een potentieeltje in. Je kan niet ala chelsea een leger spelers kopen met de hoop dat er 1 goed is

7 februari 2023 om 13:46

So what dat hij gelijk zou hebben? Sar geeft aan dat hij het vreemd vindt dat dit in de openbaarheid wordt gegooid. En daar heeft ie gelijk in.

Nou nou Van der Sar bijt ook eens een keer van zich af haha dat dat ooit nog eens zou gebeuren.



Van der Sar slaat de plank mis hij had de tip van Sneijder ook mee kunnen nemen en de naam van die jongen bij Hamstra
en Huntelaar neer kunnen leggen , en we hebben die jongen toch fantastische zien spelen op het WK.
en misschien had Sneijder een belletje willen doen om die jongen te overtuigen als die nog twijfel had om voor ajax te kiezen.
ik ben nu wel benieuwd wie die andere 3 spelers zijn, want als de andere 3 ongeschikte spelers zijn dan plaats het dit weer in een ander perspectief. maar als het 3 goede namen waren die betaalbaar zijn dan versterkt het alleen de opmerking van Sneijder

6 februari 2023 om 22:18

Je begrijpt wel dat, in van de Sar’s positie er elk weekend wel iemand komt met een andere naam, Sneijder dus zelfs 3 en waarvan andere 2 niet eens noemenswaardig zijn.

6 februari 2023 om 22:23

Dat sowieso. En daarnaast "vd Sar had de tip mee kunnen nemen". Nee dat had hij niet want blijkbaar was er sowieso geen geld beschikbaar om wederom in spelers te investeren. Dus ook die andere 3 namen doen er niet meer toe (maar ik ben ook wel benieuwd hoor).

6 februari 2023 om 22:23

een Sneijder is geen nobody het is geen materiaalman of caissière die een tip geeft,
en wat zijn de andere 3 namen dan die hij noemde?

6 februari 2023 om 22:30

1 Grillitsch kon op de laatste dag nog vertrekken maar wilde voor zijn kans strijden
ze hadden hem duidelijk kunnen maken dat hij beter kan vertrekken.
want dat hij toch geen minuten zal maken laten we zeggen dat je dan 3/4 miljoen binnenhaalde dat had je aanbetaling kunnen zijn voor die Marokkaanse jongen 8 miljoen in 2 termijnen.
en die 3 namen doen er zeker wel toe niet in de zin dat je ze kon halen maar het kan wel laten zien of Sneijder er kijk op heeft.
als het deze jongen was en laten we zeggen 3 andere goede betaalbare namen dan zou je zeggen dan had hij de tip wat serieuzer kunnen nemen,
maar als Sneijder zei ik heb nog wat tips deze jongen en dan bijvoorbeeld Immers Beugelsdijk en Van Peppen dan is het natuurlijk duidelijk

6 februari 2023 om 22:38

Sneijder is post-carriere wel een nobody. Enorme populist, heeft geen discipline om een trainerscursusje te doen. Prachtige voetballer, klein schreeuwerige ventje waar we verder maar even niet naar moeten luisteren.

7 februari 2023 om 08:17

Inderdaad alleen schat ik die materiaalman en caissière hoger in.

6 februari 2023 om 22:22

De 3 andere spelers waren (hoop dat ik het spel, heb er zelf niet van gehoord) ene Haland, Mezzi en Mpabbe.

6 februari 2023 om 22:24

Jij doet je naam eer aan :D

Groot gelijk. Beetje makkelijk scoren van Sneijder. En dan straks verongelijkt zijn als mensen op hoge posities niet meer met je willen praten..

V d Sar ontkent het dus niet .. het was dus meer de timing volgens hem …Ik weet niet of ounahi voor Ajax zou kiezen. Had hem er wel graag bij gehad. Napoli , Leicester en Marseille waren heel serieus voor hem. Uiteindelijk koos hij voor Marseille omdat hij daar in Frankrijk nog niet klaar was gaf hij aan. Geweldige speler en was niet duur . Ik hoor l Enrique nog zeggen van woow wie was die nummer 8 van Marokko .. ook Wenger bij bein werd verliefd op die jongen.

Ik vindt het mooi om te zien hoe vd Sar van zich afbijt en het gewoon netjes benoemt.
Sneijder wil alleen maar scoren op tv

Ik irriteer mij echt mateloos aan hoe Sneijder echt hard zijn best doet om steeds het mannetje te zijn. Ik denk dat die moeite heeft met het feit dat hij nu gestopt is met voetballen en niet meer zo belangrijk is.

6 februari 2023 om 22:48

En toch snijden z'n woorden nog redelijk vaak hout. Van Der Sar heeft tot nu toe veel kunnen verbloemen door een al aanwezig technisch hart, maar sinds Overmars en Ten Hag weg zijn, laat hij keer op keer zien niet in staat te zijn een voetbalbedrijf te managen. Bovendien was meneer daarvoor al niet bijster sterk.

Beste wat Vd Sar heeft gezegd,aan tafel, is dat ie zijn eigen functioneren een onvoldoende heeft gegeven over het afgelopen jaar.

7 februari 2023 om 07:48

Ja, maar mn clubbie schiet daar niks mee op want deze amateur zal niet uit zichzelf opstappen , en verbetering zit er totaal niet in. Hij kan er gewoon niks van.

Mocht dit waar zijn dat hij graag naar Ajax wou dan heeft Ajax echt lopen slapen. Die Kenneth Taylor bakt er helemaal niks van en zo’n Ounahi die maar 2 jaar ouder is dan Taylor maar ook 5x zo beter zou voor het vermogen dat Ajax heeft niet zoveel gekost hebben. Was een van de beste spelers op het WK en de beste speler van Marokko. Maar aan de andere kant Ounahi kon ook naar Napoli en andere clubs maar koos voor Marseille omdat hij nog een tussenstap wilt zetten richting de top een jongen met verstand dus. Ik denk ook dat hij graag naar Ajax wou om deze reden omdat Ajax de ultieme stap is naar de absolute top. Nee Van der Sar heeft een fout gemaakt en Sneijder zal hier zeker mee terugkomen in de toekomst wanneer Ounahi bij een topclub speelt. Ik vraag me af wie de andere spelers zijn die Sneijder heeft getipt.

Zo, wat was dit een slechte uitzending van rondo. Ik snap dat je de algemene directeur van ajax aan tafel hebt, maar om hem de hele uitzending aan het woord te hebben hoe het afgelopen jaar ging, doe dan lekker een interview.

6 februari 2023 om 22:46

Dat is het probleem niet, maar leg hem dan in ieder geval het vuur aan de schenen. Telkens als de man in de afgelopen vier jaar moest staan voor z'n functie, faalde hij opzichtelijk als een amateur die niet wist wat hij deed. Hij heeft lang kunnen schuilen achter een geweldig fundament waar hij eigenlijk enkel bij zat, maar als je de optelsom maakt, blijkt hij toch behoorlijk incapabel. Dan is het sowieso niet verstandig om van je af te slaan. Dan moet je gewoon blij zijn dat je watjes aan tafel hebt die de juiste vragen niet durven te stellen.

Van der Sar ontkent niet dat deze speler door Sneijder is aangeboden. Dus ze wilde hem dus blijkbaar niet bij ajax. Dat vind ik dus heel kwalijk. Een geweldige speler die enorm veel kan toevoegen aan je spel en hem dan niet halen is een gemiste kans. Nu moet je het doen met Donny 2.0. Een van de meest overschatte ajax spelers.

Tja, heb je op behoorlijk wat fronten flink wat (terechte) kritiek ontvangen en dan denk je dat dit als algemeen directeur van de grootste club van Nederland een verstandige move is... Wat heeft deze man een mazzel gehad met z'n carriere na het profvoetbal... Zo incapabel en dan ook nog een minstens zo grote plaat voor 't hoofd.

Sneijder begon in zichzelf te geloven - Kieft

@voetbalzone: jullie berichten dat Christian Atsu levend onder het puin vandaan is gehaald, maar dat is gebaseerd op een verkeer bericht. Hij is nog steeds vermist, dat heeft de manager van Hatayspor bevestigd. Mirror heeft het initiele bericht gerectificeerd. Graag heel snel iets aan doen want het gaat om mensenlevens.

Van de Sar zal in het vervolg wel uitkijken met Sneijder.

Sorry maar ben blij dat mensen niet de technisch directeur zijn van Ajax. Jullie snappen toch wel dat Van der Sar, Huntelaar en Hamstra elke week wel 50 tips krijgen. Daarnaast haal je geen speler op basis van een goed WK, ik kan mij niet herinneren welke speler een verrassing was op het Wk en dan zijn WK vorm de rest van zijn carrière heeft doorgetrokken. En als Ajax hem wel had gehaald en hij was gefaald had iedereen geroepen, hoe kan je in hemelsnaam halen op basis van 1 wk en zonder scoutingrapporten.

Sar moet maar weer gaan keepen want vr Alg Directeur is mjjn neefje van 14 meer geschikt- jezus wat een stuntelaar
Ook Sneijder had ik als speler hoger zitten

Sneijder moet ook eens kappen met interessant doen. Altijd ff vertellen wat hij mensen heeft geadviseerd. Ga lekker slap lullen aan die tafel man. Laat spelers halen aan anderen over

Die ouhani wou graag naar ajax komen, ajax kon dat financieel niet op dat moment, wat
Is nu eigelijk het probleem bij beide heren,? beetje haantjes gedrag dit vd sar moet hier gewoon boven staan, Snijder zit nu eenmaal
In een praatprogramma en moet ook
Wat. Te zeggen hebben om de kijk cijfers omhoog te krijgen

Die vd Sar is een misselijk mannetje. Arrogant en geen enkele persoonlijke vaardigheden. Wat een aanfluiting

Sneijder is niet in een functie, dus geeft gewoon tijdens een gesprek aan dat die jongen wel oren heeft naar ajax, hij hoeft niks geheim te houden, en als vd Sar er niet naar wil luisteren dan zegt ie toch gewoon wes, hoe is het thuis, en drinken ze een biertje, maar gaan ie niet verder in gesprek erover met hem.
Er is geen gesprek tussen ajax en de speler geweest dus waarom zou sneijder er niks over mogen zeggen?

Ongeacht de situatie die zich hier afspeelde is het een manco van Van der Sar dat hij zich niet ergens netjes onderuit kan praten zonder een ander in disrespect te brengen. Hoeveel je tegenpersoon zich ook keert tegen je. Dat mist hij gewoon en daardoor niet capabel voor zo'n hoge positie bij Ajax. Hij kon ook zeggen; Bedankt Wesley voor je inbreng van een speler die goed rendeerde op het WK. Echter waren we niet op zoek naar dit type speler. Dan was het klaar.

Iedereen heeft kunnen zien dat Ounahi een goeie is, daar hoef je geen voetbal voor gestudeerd te hebben. Sar had ook kunnen zeggen, "helaas we hebben nu de middelen niet en moeten eerst weer spelers verkopen. Dat komt omdat we afgelopen zomer zo stom zijn geweest om Bassey en Sanchez te kopen, en Ocampos te huren".

7 februari 2023 om 08:05

Ja, Benno, jij hebt er pas echt verstand van. We gaan een centrale verdediger en rechtsback verkopen om nog een middenvelder kopen. Wie gaan zijn de 2e opties op die posities dan? Klaassen LCV en Taylor RB?

Hij is een zaakwaarnemer
Nee hij is een bondscoach
Nee hij is een tv persoonlijkheid
Nee hij is een presentator
Nee hij is een trainer
Nee hij is een coach
Nee hij coacht lastige jongens

Nee hij heeft werkelijk geen idee wat hij aan het doen is en wordt nergens serieus
genomen omdat zijn ego te omvangrijk is voor Nederland…….

7 februari 2023 om 08:06

Zelfkennis heb je in ieder geval wel Rico

Wat een onzin zeg…. Ik vind dat Van der Sar behoorlijke steken heeft laten vallen bij het ontslag van Schreuder (had veel eerder gemoeten) en dus ook het vertrek van een clubicoon (Blind).

Maar wat Sneijder hier doet is gewoon een beetje goedkoop scoren. Één, dit soort gesprekken houd je voor ie. Twee, als iemand je voor het WK had gezegd dat Marokko de halve finale zou halen, werd je voor gek verklaard.

Drie, een uitblinkende speler bij club A, is geen enkele garantie voor een uitblinkende speler bij club B.

Wat vonden jullie ook alweer van Perr Schuurs. Kon er niks van, Ajax onwaardig, blablabla. Nu speelt ie top bij Torino en willen grotere clubs hem hebben.

Was Perr Schuurs te goed voor Ajax? Of kwam het er gewoon niet altijd uit/had hij teveel concurrentie?

Achteraf is het altijd makkelijk lullen.

Van der sar is een jankerd

Sneijder een aandachtsgeile tuinkabouter net als paulr

Duidelijk verhaal van Van der Sar, en geeft maar weer aan dat Sneijder beetje interessant loopt te doen aan de talkshow tafel.

Deze keer neem ik het op voor van der Sar, Sneijder is continuaan het solliciteren voor een hoge post binnen Ajax en daar gebruikt hij handig de media voor.

Wat maakt het uit waar je zo'n speler noemt. Of dat nou aan een tafel is of in een stadion. Als het een goede interessante speler is kun je er toch alsnog werk van maken? Ben geen fan van Sneijder, maar al helemaal niet van VD Sar. Hij kan zich wel ergeren aan Sneijder, maar hij moet zich focussen op zichzelf.

Van der Sar die Sneijder geen vent noemt? En zelf schielijk wegduikt wanneer er stront aan de knikker is bij Ajax? Als er iemand een mislukte, onzichtbare bestuurder mag worden genoemd, is het wel onze Edje. Want je wordt geen vent met een hip baardje, hoor. Gewoon de feiten: volledig door de mand gezakt als Ad/td. Nouri, Overmars en Schreuder zaken schandalig laten doorsudderen. TD aanstelling belemmeren omdat meneer dat zelf graag wil doen. Met die mislukte Heerenveen TD Hamstra (graag door met Gerry). Soort zoekt soort. Ajax is bestuurlijk nog steeds het voorbeeld van mismanagement. Dus opruimen die handel. Anders gaat het nu nog steeds, en op termijn, bergafwaarts.

Sneijder vind zichzelf gewoon een hele goede analyst terwijl hij echt simpele teksten roept. Het is een beetje van een niveau 'je moet je koppie erbij houden en vol tegenaan gaan'. Ik krijg ook niet de indruk dat Sneijder echt een functie in het voetbal gaat bekleden want nergens word hij serieus genomen lijkt het. Hij is geen onaardige gozer, leuke babbel. Inhoudelijk is het niet allemaal zo sterk.

Want ook dit, je draagt iemand aan. Je maakt er geen werk van om het echt een optie te maken die werkelijk aan- of afgewezen word. Later vanaf zijlijn wel roepen 'ja ik bood hem aan'. Ja enkel noemen is niet voldoende.

Als er iemand geen vent is dan is het die van der sar wel. Wat een enorme flapdrol is dat. En dan ook nog directeur van Ajax. Wat kon die gast keepen he?

Wordt het niet tijd dat vd Sar plaatsmaakt voor een andere directeur? Krijg ook idee dat hij 1 van de weinigen is die een terugkeer van Bosz niet ziet zitten? Daarnaast had hij natuurlijk allang op tv moeten verschijnen, toen Schreuder nog trainer was. Puur voor de buhne, maar zo hoort het!
Nu doet ie dit charme offensiefje, ik vind het zelf een beetje te laat...

Misschien had Sneijder beter gewoon naar Ajax zelf kunnen gaan. Maar je had hem na dat gesprek in Den Bosch ook kunnen uitnodigen natuurlijk. Maar goed, het is ook geen zakenwaarnemer. Ik snap wel dat van der Sar het een beetje raar vind.

Snijder bij Ajax ??? Hij is voor elke functie ongeschikt. Misschien lijn trekken, ? Maar zelfs dat lijkt me al te moeilijk.

Dus Sneijder heeft hem toch benaderd daar had die gelijk over.

Of die jongen wel of niet goed genoeg is voor Ajax weten we niet. Maar als het een super ster is, heb je de boot gemist.
Ik snap dat je er geen zin in hebt als Ajax als zo stroef loopt. Komt vervolgens Wesley even zeggen misschien moet je die en die halen. Daar zit je dan even niet op te wachten dat snap ik ook wel weer. Maar Wesley bedoelt het daar in wel goed.
De andere kant had Wesley het niet zo op tafel moeten gooien daar snap ik Edje ook weer in. Bel elkaar gewoon even op joh. Doe niet zo moeilijk. Volgens mij zit Wesley daar paar keer per week aan tafel, tja dan floept er zo iets uit. Niet handig maar kan gebeuren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren