Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Advocaat voorspelt inkomende WK-transfer bij Ajax: ‘Kan ik me goed voorstellen’

Laatste update:

Andries Noppert is hoe dan ook de meest besproken Oranje-international tijdens het WK. De doelman van sc Heerenveen veroverde ietwat verrassend een basisplek bij het Nederlands elftal en maakte in de drie groepswedstrijden een uitstekende indruk. Bij een goed vervolg op het mondiale eindtoernooi zou de Friese club zich weleens in de handen kunnen wrijven met de doelman. Dick Advocaat ziet Noppert wel bij Ajax tussen de palen staan, zo vertelt hij bij De Oranjewinter op SBS6.

Derksen omschrijft Noppert als een 'gekke keeper'. "Je hebt ook nog kans dat hij dadelijk een aanbieding krijgt, want goede keepers zijn dun bezaaid." De televisiepersoonlijkheid liet zich vorige week ook al in positieve zin uit over de goalie van Heerenveen. "Het is natuurlijk belachelijk dat hij erin staat terwijl hij anderhalve wedstrijd op niveau heeft gespeeld in zijn hele leven, maar hij heeft het tot dusver foutloos gedaan. En hij is leuk in de interviews. Die heeft geen mediatraining."

Advocaat kan zich Noppert 'heel goed voorstellen' bij Ajax. "Die jongen staat toch uitstekend te keepen? Als je in het Nederlands elftal keept, kan je toch ook bij Ajax keepen?" Wilfred Genee wijst Advocaat erop dat Noppert 'Pasveer er dan wel even uit moet keepen'. "Pasveer heeft het voor zijn doen uitstekend gedaan bij Ajax", concludeert Advocaat. De kersverse oefenmeester van ADO Den Haag ziet Cody Gakpo niet zo snel naar Manchester United gaan. "Daar hebben ze toch best aardige vleugelspelers? Ze hebben toch die Braziliaan van Ajax (Antony, red.)? Ze hebben voor 250 miljoen ingekocht."

Noppert heeft nog een contract tot medio 2024 bij Heerenveen. Transfermarkt schat zijn huidige waarde op twee miljoen euro. Indien de keeper zich ook in het vervolg van het WK weet te onderscheiden, zal die waarde onherroepelijk omhoog schieten. De schattingen van de gespecialiseerde website worden gemaakt op basis van verschillende criteria, zoals leeftijd, de club waarvoor een speler speelt, de duur van het contract en de prestaties op het veld. Ook het spelen van een (goed) WK is een belangrijke factor bij het bepalen van een transferwaarde.

Zou jij Andries Noppert graag bij Ajax zien?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gezien hoeveel moeite Ajax heeft bij hoge voorzetten, kan dit best wel een goede aanvulling zijn ja.

Niet aan beginnen. Omhoog gevallen keeper die het nu aardig doet, maar er is geen enkele redenen om aan te nemen dat hij naar het niveau kan stijgen dat Ajax nastreeft en dat niveau vast kan houden.

30 november 2022 om 08:06

Eens, de teams waar we nu tegen hebben gespeeld zijn maximaal eredivisieniveau of ver daaronder. Hij is amper echt getest

30 november 2022 om 08:13

Wat een onzin. Is gewoon een hele goede lijnnkeeper die terecht in de basis staat. Of hij zn vorm kan vasthouden is altijd de vraag maar nu echt wel de beste keeper van de eredivisie samen met die keeper van Twente.

30 november 2022 om 08:17

@laak, reageer je wel op mij? Ik zeg nergens dat het geen goede keeper is? Voor de eredivisie prima, maar is nog amper echt getest. Welk land uit de poule vond jij een echte test dan? Ik zou er als Ajax niet aan beginnen. Ook niet met je eens dat hij beter is dan Bijlow. Is de waan van de dag.

30 november 2022 om 08:18

Lekker Laak, weet niet welke discussie je op wil starten, maar is hij volgens jou getest dan? 1 bal in de hoek in 3 wedstrijden. Gisteren had hij bijna een blunder, geluk dat zijn knie nog laag genoeg zat.

30 november 2022 om 08:35

Je bagataliseert zn prestaties door te zeggen dat het tegen matige tegenstanders was. Alsof die geen bal lastig kunnen inschieten. Getest word je met het aantal doelpogingen, en die heeft Noppert er meer dan zat uitgehaald. Dat niet getest worden met goede of betere tegenstanders is veel meer een meting voor veldspelers. Een lastige bal is een lastige bal, of die nou wordt ingeschoten door Richarlison of door ted van de Pavert.

30 november 2022 om 08:37

Noppert heeft elke bal die hij moest hebben gepakt (wat al veel is voor een Nederlandse keeper), maar de eerste beste die wat lastiger werd tegen Ecuador verwerkt hij meteen verkeerd. Laten we nou niet doen alsof dit de redding van het Nederlands voetbal is.

30 november 2022 om 08:43

FR010FRDAM

Dat een Feyenoorder dit moet zeggen. Waarschijnlijk heb je een wedstrijd van je eigen cluppie gemist: Feyenoord - Heerenveen?

Toen werd Noppert 90 minuten lang onder vuur genomen. Uitslag 0-0!

30 november 2022 om 08:45

Dus Schenkie? Een goede wedstrijd maakt hem nog niet geschikt voor Ajax. Ik denk echt dat hij gehyped wordt

30 november 2022 om 08:47

@laak. Onzin, dus jij bepaalt nu even voor iedereen wat de definitie van getest is?
Het maakt natuurlijk wel degelijk uit tegen welke teams je speelt. Die Ted van de Paverts van Qatar hebben namelijk geen enkele keer een bal echt gevaarlijk op doel geschoten, alleen balletjes recht op hem af...

Ik kan me 1 of 2 goede reddingen herinneren die aardig in de hoek waren, voor de rest natuurlijk niet getest op 1 tegen 1 situaties, wel of niet uitkomen, korte hoek en vast nog wel iets.

30 november 2022 om 09:14

Richarlison kan wel beter schieten dan van de Pavert, bij beters teams heb je meestal ook mensen met een beter schot

30 november 2022 om 09:24

Fr010rdam

Zeg ik dat? Zeer waarschijnlijk heb ik hem vaker zien keepen dan jij. (Ja, dat zou een aanname kunnen zijn, maar wel een heel realistische) Ik kijk graag naar Go Ahead.

Wat jij daarentegen wel zegt is dat hij niet getest is... en dat is niet waar!

Als je eens kijkt naar Heerenveen, of Go Ahead enige tijd geleden;... Unnerstall wordt gehyped omdat hij bij een grotere club speelt. Noppert doet werkelijk exact hetzelfde en misschien nog wel iets beter!

30 november 2022 om 09:31

Een lijnkeeper daar zit misschien het probleem. Bijlow is echt de baas in het doelgebied en echt uistekend bij hoge ballen daarbij is Bijlow ook beter met de voeten.

Het is natuurlijk een giller dat van Gaal zegt de spelers in vorm op te stellen en met deze theorie Noppert boven Bijlow verkiest iets wat prima kan verder maar vervolgen allemaal Ajacieden selecteerd die al maanden geen bal raken.

Van Gaal heeft zichzelf uitermate ongeloofwaardig gemaakt.

30 november 2022 om 09:41

Ik hoop voor Bijlow ook echt dat hij zijn vorm vast weet te houden deze maanden waarin hij geen wedstrijden speelt. Het is voor hem ook zuur: kwam in goede vorm naar het WK en speelt vervolgens geen wedstrijden. Zou zuur zijn als hij in mindere vorm terugkomt van dit toernooi.

30 november 2022 om 09:51

@fr010frdam, onze hele selectie is niet echt getest en toch vallen ze bijna allemaal zwaar door de mand. Snap dat je zegt dat dit geen echte richtlijn is maar een keeperscout kan echt wel zien of hij de skills heeft om een goede keeper te zijn op een bepaald niveau.

Wel vind ik het lastig dat hij al 28 is en nu pas aan de deur klopt. Ik zelf ben het met je eens dat hier wel een risico zit.

30 november 2022 om 10:25

Noppert moet eerst maar eens laten zien wat hij kan tegen top teams in het Wk, als Nederland tenminste verder komt na de VS.
Hij is idd nog niet getest op echt top niveau, en ik weet ook niet of hij meevoetballend de kwaliteit heeft zoals Ajax dit van een keeper verwacht.

30 november 2022 om 10:28

Vergeet je voor de wedstrijd tegen Ecuador. Hier heeft hij aardige kansen tegen gehad. Net zoals het schot waarna de goal uit kwam. Dat eerst schot die hij stopte was al moeilijk zat.

30 november 2022 om 19:12

@ajaxnl! Ik bepaal helemaal niks, net als alle comments hier is wat ik schrijf uiteindelijk een mening maar ik ben er wel van overtuigd. Als je Noppert dit seizoen een beetje volgt, weet je ook dat ie in de Eredivisie dit seizoen een half seizoen lang al heel goed keept.

30 november 2022 om 20:39

Met alle respect maar Senegal is wel de kampioen van Afrika.

30 november 2022 om 08:08

Aan de andere kant is het ook wel lachwekkend dat Ajax verzuimt heeft door te selecteren op de keeperspositie. Wat is dan het niveau dat Ajax nastreeft? Pasveer? Pasveer en Stekelenburg zijn opa's en Pasveer heeft dit seizoen laten zien dat het vorige seizoen een toevalstreffer was, geholpen door een goede defensie onder leiding van Martinez. Het is gewoon een matige keeper. Gorter is (blijkbaar) compleet door het ijs gezakt. Noppert en nog een andere keeper laten uitvechten wie nummer 1 wordt en Pasveer en Stekelenburg laten gaan is per definitie een kwaliteitsslag voor Ajax.

30 november 2022 om 08:20

Ajax heeft gegokt op Gorter met mannen als Pasveer en Stekelenburg als overbrugging. Om Gorter vervolgens na 1 wedstrijd direct af te schrijven. Gaat echt lekker met het beleid.

30 november 2022 om 09:47

"wat is dan het niveau dat Ajax nastreeft? ".

Dat is een goede en terechte vraag waar je geen eenduidig antwoord op kunt geven. Omdat het niveau dat Ajax volgens de bestuurders nastreeft niet hetzelfde is als het niveau dat (een deel van) de supporters nastreeft. Bij de bestuurders is dat niveau gebaseerd op realisme bij die supporters vooral op wensdenken. Los daarvan is een dergelijke uitspraak vergelijkbaar met het verhaal van de kip en het ei omdat het niveau dat een club kan nastreven wordt bepaald door de kracht van de selectie en niet andersom. Omdat de spelers die nodig zijn om het niveau van de supporters te kunnen nastreven net zo hard hun neus ophalen voor Ajax en de Nederlandse competitie als die supporters dat doen voor spelers die wel haalbaar zijn voor Ajax maar gebreken hebben. Zelfs de grote talenten slaan de deur van de Arena steeds vaker achter zich dicht voordat ze de tienerstatus goed en wel zijn ontgroeid. En als Ajax per ongeluk een goede selectie bijeen weet te schrapen en daar een incidenteel succesje mee weet te boeken, wordt die binnen de kortste keren weer leeg getrokken.

Van de succesvolle selectie 18/19 zijn inmiddels alleen Blind en Tadic nog over, waarbij er ook nog eens rekening mee moet worden gehouden dat Blind zijn laatste wedstrijd voor Ajax inmiddels heeft gespeeld en Tadic dus nog als enige overblijft. Het zou mij niet verbazen als dat na het WK ook voor Kudus en Alvarez blijkt te gelden, Kudus heeft zich zowel in de CL als op het WK aardig in de kijker weten te spelen en het ligt heel erg voor de hand dat zowel Ajax als Kudus van dat momentum zal willen profiteren als er acceptabele biedingen binnen gaan komen. Net als Kudus had ook Alvarez aan het eind van de vorige transferperiode een vertrekwens, terwijl het argument van Ajax dat de club toen hanteerde dat er geen tijd meer was om een vervanger vast te leggen, nu natuurlijk niet meer op gaat. Dus kan ook hij na het WK zomaar weg zijn. Omdat ook het contract van Timber na dit seizoen nog maar 2 jaar doorloopt en je mag aannemen dat Ajax eenzelfde scenario als bij Gravenberch die men voor een uitverkoopprijs naar Bayern heeft moet laten vertrekken, zal willen voorkomen, ligt het voor de hand dat ook hij aan zijn laatste seizoen bij de club bezig is. Het contract van Klaasen loopt zelfs al in 2024 af en als die niet bereid is om bij te tekenen en/of Ajax niet met hem door wil, is de kans groot dat voor hem hetzelfde geldt.

De uittocht van Ajax is met andere woorden nog lang niet voltooid, waardoor de kans dat de het niveau dat Ajax volgens de supporters zou moeten nastreven ook daadwerkelijk gehaald zou kunnen worden, de komende jaren niet heel erg groot is. Mocht er onverhoopt een succesje behaald kunnen worden, zal ook de huidige selectie weer binnen no time weer worden leeg gekocht. Ajax heeft een uitstekende jeugd en geld genoeg om het vertrek van voornoemde spelers op te vangen zonder terug te vallen naar het niveau van voor de Cruijffrevolutie, maar dat neemt niet weg dat de selectie door het vertrek van spelers als Martinez, Zyech, F . Jong, De Ligt, Antony en straks Timber flink aan kwaliteit inboet. En dat natuurlijk gevolgen heeft voor het niveau dat Ajax kan nastreven. Daar zou het dan ook over moeten gaan en niet over het niveau dat Ajax zou moeten nastreven omdat dat wegens een gebrek aan sportieve en financiã«le middelen doorgaans onrealistisch en dus onhaalbaar is. Sommige supporters van Ajax verwijten de directie en rvc van de club een gebrek aan ambitie, maar als je in ogenschouw neemt dat de 18/19 selectie inmiddels geheel ontmanteld is en daarmee onvoorstelbaar veel kwaliteit is ingeleverd, zijn meedoen om de nationale prijzen en overwintering in Europa gewoon heel realistische doelstellingen. Dat realisme niet voorkomt in de vocabulaire van sommige Ajax supporters, daar kunnen de bestuurders van Ajax natuurlijk niet zoveel aan doen.

30 november 2022 om 08:08

Ajax heeft wel meer spelers nu in de basis staan die niet naar het niveau kunnen stijgen dat Ajax nastreeft, inclusief de huidige keeper.

Het zal een flinke verbetering zijn ten opzichte van wat ze hebben, en een keer geen bijna 40-er!

30 november 2022 om 08:19

Ja en dus is het niet verstandig van Ajax om nog een twijfelgeval bij te halen..... Deze keeper is niet aanwijsbaar beter dan wat ze hebben. Wat Louis iedereen ook wil doen geloven.

30 november 2022 om 09:12

Mee eens los van het feit dat ik hoop dat Gorter nog een kans krijgt is hij in ieder geval beter dan wat we nu hebben. Daarnaast mag je ervan uitgaan dat volgend jaar Stekelenburg stopt en Pasveer dan ook al bijna 40.. Daarnaast hoor je iedereen bij NL-elftal dat hij een geweldig karakter heeft en goed in de groep ligt wat ook belangrijk is.

30 november 2022 om 10:18

"deze keeper is niet aanwijsbaar beter dan wat ze hebben. Wat Louis iedereen ook wil doen geloven".

Van Gaal is ambitieus en wil wereldkampioen winnen en zou Noppert natuurlijk niet opstellen als hij die op dit moment niet de beste vond van de 3 keepers die hij heeft meegenomen. De man is veel te professioneel om zich druk te maken wat de buitenwereld daar van vindt. Dat Noppert niet aanwijsbaar beter zou zijn dan Pasveer en Stekelenburg is totale onzin, dat laat hij wekelijks zien bij zijn club en Oranje. Dat mensen Noppert niet bij Ajax willen zien, is voornamelijk omdat ze een grote naam onder de lat willen hebben en natuurlijk zou iedere Ajax supporter dat graag zien, maar de meeste van hen beschikken over voldoende realiteitsbesef om in te zien dat de kans niet heel erg groot is dat dat ook gaat gebeuren. En dan is Noppert een prima alternatief. In het hoofd van sommige Ajax supporters zijn hun club en de financiële en sportieve mogelijkheden die die heeft veel groter dan ze in werkelijkheid zijn. Die supporters steken liever de kop in het zand om de realiteit niet onder ogen te hoeven komen, dan zich af te vragen hoe Ajax hun wensdromen zou kunnen doen uitkomen, terwijl de club na ieder succesje onmiddellijk wordt leeg gekocht en zelfs de eigen talenten hun heil op steeds jongere leeftijd buiten de Arena zoeken omdat ze hun ambities niet bij Ajax en in de Nederlandse competitie kunnen waar maken. Die supporters halen hun neus op voor prima spelers als Blind, Klaassen, Bassey en Alvarez omdat ze zich zelf hebben wijs gemaakt dat Ajax spelers zou kunnen halen die zo goed kunnen verdedigen als Bassey en zo goed kunnen voetballen als Blind. En dat is natuurlijk niet zo, spelers die geen gebreken hebben halen net zo hard hun neus op voor Ajax en de Nederlandse competitie als bepaalde supporters dat doen voor de spelers die die gebreken wel hebben. Daarom zal Ajax het met dergelijke spelers moeten doen, als de club er per ongeluk in slaagt om een speler op te leiden of van buitenaf binnen te hengelen die die gebreken niet heeft, wordt die binnen de kortste keren weer weg gekocht. Dat is met De Ligt, F. de Jong, Antony, Gravenberch en in mindere mate Martinez gebeurd en zal aan het eind van het seizoen ook weer gebeuren met Timber. Ajax supporters zouden hun zegeningen moeten tellen en spelers als Blind, Klaassen en Tadic moeten koesteren ondanks hun gebreken. Omdat spelers die beter zijn onhaalbaar zijn voor de club.

30 november 2022 om 09:08

"niet aan beginnen. Omhoog gevallen keeper die het nu aardig doet, maar er is geen enkele redenen om aan te nemen dat hij naar het niveau kan stijgen dat Ajax nastreeft en dat niveau vast kan houden".

Hij speelt op het hoogste podium dat er bestaat en doet het daar goed, waardoor er ook geen enkele reden is om aan te nemen dat hij zijn niveau niet vast zou kunnen houden. Al helemaal niet als hij wekelijks bij Ajax op hoog niveau zou kunnen trainen. Het gras is niet overal groener aan de overkant en dure keepers met exotische namen uit Verwegistan zijn niet perse beter dan Noppert.

30 november 2022 om 09:41

DolorAsinum: om het WK het hoogste niveau te noemen wat er bestaat vind ik veel te ver gaan. Je speelt tegen teams die enkele keren per jaar bij elkaar komen, clubvoetbal vind ik echt vele malen hoger niveau doordat er aandacht word besteed aan tactiek en dit erin geslepen word. Sterker nog, ik schat een EK qua niveau nog hoger in. Je speelt vaker in een kortere periode tegen sterkere tegenstanders.

Al ben ik met je eens dat ik geen reden kan bedenken waarom Noppert dit niveau niet weet vast te houden, zie ik toch liever een goede meevoetballende keeper bij Ajax, hoewel dit niet de eerste taak is van de keeper hebben deze keepers het vaak beter gedaan. En over de meevoetballende kwaliteiten van Noppert kan ik echt niet oordelen.

30 november 2022 om 10:27

"... om het WK het hoogste niveau te noemen wat er bestaat vind ik veel te ver gaan. Je speelt tegen teams die enkele keren per jaar bij elkaar komen".

Landenploegen kunnen over de beste spelers van een land beschikken en de sterkste landen kunnen doorgaans betere teams op de been brengen dan een clubteam. Dat geldt natuurlijk niet voor een land als Engeland waar de beste spelers van een club vaak uit het buitenland komen, maar over het algemeen zijn de nationale elftallen van een land beter dan het sterkste clubteam en daarom worden Wk's en Ek's beschouwd als het hoogste podium dat er is. Dat heb ik niet zelf bedacht, maar dat is hoe de spelers en trainers daar over denken en zich daarover uitlaten. Natuurlijk kan je daar anders over denken en zijn daar ook argumenten voor te bedenken, maar dan heb je het snel over een persoonlijke voorkeur.

30 november 2022 om 09:09

Gorter heeft hem 2 jaar terug op de bank gehouden en hoop oprecht dat deze jongen nog een fatsoenlijke kans krijgt. Hij heeft enkel mogen spelen in de JC-schaal waar Ajax flink was uitgekleed en nog volop in de voorbereiding was. Hij maakte geen hele goede indruk, maar om vervolgens direct bij het grof vuil te worden gezet... Pasveer kan nog prima 2 jaar mee als reserve keeper, maar je zag het afgelopen half jaar dat het beste er inmiddels van af is.

30 november 2022 om 09:31

Inderdaad moet Ajax nooit doen wordt straks gewoon tweede of derde keeper onder Koeman en heeft daar naast nog niks bewezen.

30 november 2022 om 11:12

Met alle respect, maar wat is het niveau van Ajax dan volgens jou, want volgens mij schat jij Ajax veel te hoog in.

Ajax is dit seizoen het lachertje van Europa en verliest de aansluiting met de Europese subtop. Wat dat betreft vind ik Noppert wel bij Ajax passen, want het is een degelijke keeper, niets meer of minder.

Heerenveen moet gewoon minimaal 10 miljoen euro vragen voor Noppert, gezien de huidige hype en het feit dat hij eerste keeper is bij het Nederlands elftal. Of hij echt een versterking is voor Ajax, waag ik nog wel te betwijfelen. Hij doet het nu goed, maar kan hij het ook over een langere periode en onder grote druk laten zien? Ik vond hem er bijvoorbeeld bij die 1-1 van Ecuador niet geweldig uitzien.

30 november 2022 om 08:09

Die 1-1 kon hij niks aan doen, dat was gewoon de fout van Van Dijk & Timber. Hij stopt gewoon nog een lastig schot.

30 november 2022 om 09:05

Had hem wellicht beter kunnen keren, maar ik zie dat veel meer gebeuren dit WK. Zelfs Neuer brengt de bal vaak terug het veld in als ie een bal stopt. Terwijl hij als geen ander kon inschatten of hij een bal terug het veld in moest kaatsen (en waar) of via zijn handschoen achter moest laten gaan.

30 november 2022 om 08:09

Ik vond het juist knap dat ie hem in eerste instantie nog tegenhield. En dan valt ie net verkeerd voor de rebound, ja ongelukkig. Vond het totaal geen fout van noppert. Zijn zat keepers die hem sowieso niet hadden tegengehouden.

30 november 2022 om 08:09

Die 1-1 ? Van zo dichtbij zo snel laag naar de grond als grote keeper? Vond dat juist een indrukwekkende redding!

30 november 2022 om 08:11

Ok, ik had een beetje het idee dat hij twijfelde tussen het gebruiken van zijn voeten of armen. Waardoor hij hem uiteindelijk voor de voeten van Valencia tikte.

30 november 2022 om 08:14

Hij verwerkt hem niet goed genoeg naar buiten, daardoor krijgt ze een herkansing.

30 november 2022 om 08:32

Als Van Dijk gwn is een keer op zijn man afstapt was dat schot er sowieso niet geweest.

30 november 2022 om 08:35

@spitsenduo, gaat het nu toch niet om? Als even daarvoor een andere speler iets anders had gedaan had Van Dijk ook nietin hoeven stappen.....het schot kwam er en hij verwerkt hem matig.

Laat hem nou een keer goed getest worden i.p.v hem te beoordelen tegen deze nietszeggende landen. Deze jongen zit duidelijk in een positieve vibe, maar we moeten niet vergeten dat hij pas een jaartje basisspeler is bij clubs als GAE en Heerenveen.

30 november 2022 om 08:14

Tegen Ecaudor en Senegal genoeg getest. In de eredivisie anders de wedstrijd tegen PSV erbij pakken.

Is het heel raar dat ik hem wel graag bij AZ zou willen zien? Lijkt mij een goede vervanger voor wat we nu hebben...

30 november 2022 om 08:37

Kunnen ze dat betalen met de hype die gaande is rond hem? En als Ajax hem ook wilt is het niet te doen.

Ben wel benieuwd hoe die het zou doen hij Az. Hij is beter dan het huidige niveau van jullie keepers. Prima tussenstap voor hem.

1 december 2022 om 08:55

Geen idee wat er voor hem gevraagd wordt om heel eerlijk te zijn. Als ik naar afgelopen transfers kijk, heeft AZ ook 4.5 mil voor Odgaard uitgetrokken volgens mij. Wie weet of iets meer ook mogelijk is. Er staat wat dat betreft genoeg bij AZ op de rekening

Als Ajax ook geinteresseerd zou zijn, dan zie ik eventuele kansen voor AZ aanzienlijk slinken.

1 december 2022 om 09:45

Haha dat wel, maar die hype maakt Noppert wel meer waard natuurlijk. Ik weet niet wat de normale verkoopprijzen zijn bij Heerenveen maar verwacht toch wel 6-8 miljoen denk ik.

Vind het een beetje dubbel. Mooie vent, prachtig verhaal en doet het tot nu toe prima. Tegelijkertijd betaal je nu de absolute hoofdprijs ivm de hype, en ben ik een beetje bang dat we ons misschien iets te veel laten meeslepen in die hype. Juist omdat het zo'n mooi verhaal is en een vent die je het zo gunt.

Iedere eredivisiekeeper had deze voorronde met 1 tegengoal afgesloten. Noppert heeft geen bal gepakt die andere eredivisiekeepers niet zouden pakken.

Wat ie vooral goed doet is rustig blijven en zich niet gek laten maken door de grootte van zo'n WK.

Niet doen! Laat hen maar lekker met Pasveer aankloten en Noppert lekker bij zijn cluppie blijven. Ik ben dolblij met Noppert en fan van hem. Het zou jammer zijn als dat laatste zo snel al voorbij gaat!

Aboluut niet aan beginnen. Op basis waarvan in godsnaam? Omdat hij zich nu 3 potjes in oranje staande houdt? Hiervoor helemaal niets bijzonders gepresteerd. Ik verwacht een keeper van een grotere statuur die aangetrokken wordt, al staat Ajax er niet bekend om om veel geld uit te geven aan een goede keeper. heeft men in de geschiedenis eigenlijk nooit gedaan..
Maargoed, ga aub eerst als de brandweer achter Ziyech aan

Is het raar dat ik dat al gelijk voorspelden toen duidelijk werd dat niet Bijlow ? Maar deze 🤡 die een keer tegen psv en alax heeft gespeeld ! En de hele reden is dat meneer van Gaal op ze teentjes is getrapt omdat Bijlow bedankte voor een niet zeggende wedstrijd tegen Noorwegen.

Alsjeblieft niet. Noppert doet het redelijk en is ongetwijfeld een goede keeper voor Heerenveen, maar ik mag toch hopen dat Ajax op wat beters mikt dan Noppert. Je ziet aan heel veel kleine dingen dat dit geen topkeeper is. Ik snap de hype die er om hem heen gecreëerd is, maar bottom line is het niet meer dan een zesje of een mager zeventje. Noppert gaat geen punten voor je pakken.

Noppert heeft vooralsnog niks te doen gehad. Ik wil het wel eens zien als ie wel wat te doen krijgt. Ik snap die noppert-positivo's niet.

Volgens mij kreeg hij er de laatste keer tegen Ajax toch echt 5 om de oren. Dus ja....

Waarmee zijn die keepers dun bezaaid? Of bedoelt Derksen dun Gezaaid? Wat een kletskop. Niks kunnen, niks weten, de taal niet beheersen en dan toch de hele week op tv zijn plasje doen over het nieuws.

Ik zie het wel zitten Noppert naar Ajax. Alleen of Noppert nogmaals de concurrentie met Gorter aandurft? Voor Ajax zou ik zeggen voor sorteren op Noppert, Gorter en nog een keeper voor volgend seizoen en Pasveer en Stekelenburg langzaam afbouwen naar een trainers rol.

Ach hou toch op. Waarom moet elke hype naar Ajax geschreven worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren