Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wesley Sneijder sneert naar PSV: ‘Hoe kun je van deze ploeg verliezen?’

Laatste update:

Wesley Sneijder begrijpt er niets van dat PSV heeft verloren van Rangers in de voorronde van de Champions League. De analist van RTL 7 vindt dat PSV het heeft laten liggen in het tweeluik dat halverwege augustus plaatsvond, en dan met name in de thuiswedstrijd.

Al in de rust van de wedstrijd (3-0 tussenstand) ging Sneijder los over het elftal van Giovanni van Bronckhorst. “Volgens mij is Rangers twee keer in de zestien geweest. Er is één ploeg die wil voetballen vanavond en dat is Ajax”, aldus Sneijder, die zich afvroeg hoe PSV van de Schotse topclub verloren heeft. “Die krabben zich nu ook achter de oren. Dat is ook de ergernis die ik in Eindhoven had. Hoe kun je van deze ploeg verloren hebben?” Collega Theo Janssen denkt het antwoord op die vraag te weten: “Door niet te voetballen.”

Vooraf hoopte Van Bronckhorst nog op eerherstel, daar Rangers afgelopen weekend met 4-0 verloor in de Old Firm tegen aartsrivaal Celtic. “Het belangrijkste is nu deze eerste wedstrijd in de groep. We staan na 12 jaar weer in de Champions League en dat is een geweldig moment voor de spelers, fans en iedereen bij de club. Voor veel jongens is dit het eerste duel op dit niveau. We zijn blij dat we er zijn, maar moeten ook presteren in deze zware groep. Dat begint vanavond met Ajax.”

Ook sprak Van Bronckhorst vol lof over Calvin Bassey, die hij deze zomer zag vertrekken naar Amsterdam. “Calvin is een vrij complete voetballer, anders word je niet voor zoveel geld verkocht. We weten wat hij goed kan en wat zijn aandachtspunten zijn, maar alles bij elkaar is hij gewoon een hele goede voetballer.” Bassey werd woensdagavond nauwelijks getest door de aanvallers van Rangers. RTL 7 presentator Humberto Tan deelde in de rust een opmerkelijk feitje: Rangers had de bal slechts één keer aangeraakt in het zestienmetergebied van Ajax.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beste Sneijder, dat vraagt iedereen!

Had vandaag al paar x gezegd, dit Rangers stelt echt helemaal niets voor. Het is genant dat PSV verloor

7 september 2022 om 20:45

Dat vraagt niemand want het antwoord is overduidelijk.
Ondanks dat het in Glasgow in "die heksenketel" zo duidelijk was dat als PSV eenmaal ging voetballen we veel beter waren hebben we in Eindhoven geen minuut gevoetbald

Veel te bang en afwachtend gespeeld, te laf om zelf te creeëren. Vervolgens geeft onze CV de bal cadeau aan hun spits. 1 op 1 met nog een man naast hem. Makkelijke 0-1. Einde wedstrijd

7 september 2022 om 20:48

Psv speelde een alles of niets wedstrijd waarbij CL plaatsing echt een ding begint te worden voor hun. Dat doet schijnbaar iets met een speler. Ik begrijp het verlies wel.

7 september 2022 om 21:14

Dat deed vooral iets met de trainer die veel te angstig was.

7 september 2022 om 21:59

Wat heeft de trainer daarmee te maken..je doet alsof hij ineens met 9 verdedigers speelde..

7 september 2022 om 22:20

Alles. Volgens mij speelde hij met 6 verdedigers en geen Simons. Gênant.

7 september 2022 om 22:56

PSV stond duidelijk onder hoogspanning. Enerzijds begrijpelijk, maar anderzijds zou een speler van PSV in staat moeten zijn om met dat soort wedstrijden om te gaan. Dat was niet het geval, want de spanning in die ploeg was erg goed voelbaar. Bovendien heeft Van Nistelrooij ook wel aardig lopen blunderen.

7 september 2022 om 23:55

@Nikos

In de eerste wedstrijd maar 1x wisselen in de 79e minuut cv voor een cv. In die wedstrijd lagen er kansen om te winnen en een voorsprong te pakken. Xavi, Bakayoko en Savio om maar wat te noemen 90 minuten op de bank gelaten. Geen enkele intentie om aanvallend in te grijpen.. dat mag je Ruud aanrekenen.

7 september 2022 om 20:45

Ik heb er een woord voor: schandalig.

7 september 2022 om 20:45

psv gokte op fysiek ipv techniek Toen Xavi er in kwam waren ze wel goed. simpel.

7 september 2022 om 21:06

Wel goed? Volgens mij kwam hij in de rust erin en is psv geen 1 keer gevaarlijk geworden na rust. Tuurlijk had xavi wel paar momenten waar hij liet zien dat hij kon voetballen, maar ik vond psv ook met xavi heel beroerd. Met hem op het veld viel ook nog de 0-1.

7 september 2022 om 21:10

Xavi zonder fysiek was gelijk de beste van het veld. Als PSV hun opstelling op techniek hadden gemaakt zat ajax nu in een andere poule.

7 september 2022 om 21:48

Tuurlijk was xavi goed, maar toen was de rest van psv nog steeds slecht. Ze hebben geen serieuze kans op de 1-1 gekregen.

7 september 2022 om 22:01

Volgens mij ben je vergeten dat Gakpo 2x alleen voor de keeper kwam..dus geen serieuze kans..je kunt ook overdrijven..

8 september 2022 om 00:01

Selectief geheugen Nikos.

7 september 2022 om 20:47

Ach, geef psv een champions league budget en ik zie ze ook winnen van dit Rangers. Overigens, hoe kon Ajax nou verliezen van PSV dat van Rangers verloor? Genant hoor!

7 september 2022 om 20:53

@Ijsmuts, beetje trieste cq jaloerse reactie. Het is toch logisch dat als je in 180 minuten 3 kansen creëert tegen dit Rangers je je af moet vragen of je überhaupt dat CL-budget verdient?

7 september 2022 om 20:54

Ik zou het niet aandurven om John de jong 40 mio te geven. Nog 6 middenvelders, maar geen verdedigers 😂

7 september 2022 om 20:55

3 blunders en een hoop geluk. Rangers heeft trouwens ook geen champions league budget..

7 september 2022 om 21:02

Man, die uitschakeling had niks met het verschil in budget te maken, maar met de spelopvatting. Ajax ging vanavond uit van eigen kracht, PSV gokte thuis op de counter en liet zich terugzakken. Dit terwijl in Glasgow al was gebleken dat als PSV ging voetballen, ze veel beter waren. Maar van Nistelrooy & Co. dachten het ei van Columbus te hebben ontdekt: thuis lekker met de kont in de eigen zestien. Een faliekante en dure misrekening. Wat niks te maken heeft met geld. En daarbij, PSV heeft aanvallend een prima selectie staan. Dan ga je toch niet leunen op je kwetsbare defensie??

7 september 2022 om 21:05

Wat echt genant is is dat je het hier op budgetten gaat gooien, dat kun je toch niet menen man? Rangers had al 12 jaar geen CL gespeeld dus die hebben zelf ook geen CL budget overigens.

7 september 2022 om 21:17

"Geef PSV een CL budget"... dat is de grap juist, die hadden ze gewoon kunnen krijgen als ze zelf hadden willen voetballen in plaats van dat behouden gedoe. Ajax heeft zichzelf ook in deze positie in Europa gekregen maar deed dat met bravoure als het voorrondes moest spelen. Want vergeet niet dat het Ajax van 18-19 vanuit voorrondes bijna in de CL finale stond en dat was echt zelden of nooit vertoond. Het is inderdaad gewoon gênant hoe PSV zich heeft opgesteld tegen Rangers.

7 september 2022 om 22:16

@chappacino: jaloers? Waar maak je dat uit op? Ik vind het triest om op basis van 1 wedstrijd van Ajax het resultaat van psv als genant weg te zetten.

7 september 2022 om 22:17

@myvision: ik kan inderdaad niet vergeten dat ajax vanuit de voorrondes in 2019 bijna de finale haalde. Dat herhaal jij elk Champions League topic. Ik krijg het idee dat je dat in 2030 nog steeds doet 😂

7 september 2022 om 22:24

@IJsmuts je begint zelf over het feit dat PSV dat CL budget moet krijgen en PSV dit dan ook kan. Maar ik mag het resultaat van Ajax niet benoemen die ze haalden vanuit de voorrondes? Dat feit toont juist aan dat je geen CL budget nodig hebt om dit te bewerkstelligen. Het jaar voor 18-19 speelde Ajax niet eens EL. Dat is vrij kleinzielig van je dus. Zeik dan niet over dat budget dat je op basis van dat genante verdedigende spel ook niet verdiende. Ruud had moeten gaan voetballen.

7 september 2022 om 22:41

Ach gut, Ajax presteerde ook eens iets voor het eerst in 15 jaar in Europa. Dat was een prima prestatie inderdaad. Een vliegwiel voor de financiele dominantie in Nederland. Zelf behaald, daar doe ik toch niets aan af? Ik ageer tegen het feit dat er gedaan wordt alsof PSV dat ‘dan ook maar had moeten doen.’ Alsof het vanzelfsprekend was.

7 september 2022 om 22:49

Haha, het zit diep he. Psv ging er schandalig af, Ajax heeft vandaag even aan het kleine broertje laten zien hoe het moet. Accepteer de realiteit.

7 september 2022 om 22:54

Ja, het zit erg diep. Ik als niet PSV’er ben er bijna van ondersteboven 🙃

7 september 2022 om 22:58

Precies dit. Ik heb geen enkele twijfel dat PSV onder normale omstandigheden met een dergelijk budget dit Rangers ook moeiteloos had uitgeschakeld. Echter komt ook Ajax flink in de problemen als ze John de Jong als TD hadden. De man is vreselijk incapabel, maar schijnbaar geldt er bij PSV in de bestuurskamers een ons-kent-ons-beleid. Een regelrechte schande dat John de Jong nog steeds TD is.

7 september 2022 om 23:05

Dat ben ik met je eens hoor. Onder de Jong en eerder onder Brands wordt er structureel veel geld uitgetrokken voor aanvallers en middenvelders, maar het bouwen van een solide verdediging met keeper lijkt niet voor ze weggelegd. Daarnaast ben ik vooralsnog niet onder de indruk van het werk van vNistelrooij. Echter vind ik de opmerking van Sneijder dom en respectloos en enkele Ajacieden die hier over elkaar heen tuimelen om de opmerking te bevestigen idem.

7 september 2022 om 20:49

Dat krijg je ervan als je scheiterig voetbal gaat spelen. Zag je al in de opstelling toen van psv. Echt ongelofelijk.

7 september 2022 om 20:52

Alle 3 de goals waren Benitez zijn fout.
Wellicht moet PSV eens goed kijken naar ze keepers trainers, Zoet, Understall, drommel, Benitez, waren allemaal goede keepers bij andere teams, maar bij PSV kunnen ze er niks meer van.

7 september 2022 om 20:57

De verdediging is toch gewoon overduidelijk het grootste probleem? Al jaren! Maar dat weet je met Brands en John de Jong. Die geven geen fIikker om de verdediging. Zolang er maar achterlijk veel aanvallers zijn in de selectie is het prima, zo ging het de vorige periode met Brands als TD ook. De keeper is altijd de sjaak met zo’n drama verdediging. Je kan Neuer of Courtois in de goal zetten, dan eindigen we ook buiten de top 3. De verdediging is al zo lang het probleem bij PSV. Max en Ramalho zijn verschrikkelijk slecht, maar wel grootverdieners in de selectie, dat is nog het ergste.

7 september 2022 om 21:00

Is dat niet het ultieme bewijs dat het níét aan de keepers ligt?

Als elke keeper die bij andere clubs uitstekend speelt

PSV is gewoon een club dat traditioneel haar verdediging verwaarloosd. Het maakt niet uit hoe hard we roepen, er komen geen versterkingen. En dan speel je met Obispo, Ramalho en Teze achterin in cruciale duels.... Ja dan heeft elke keeper het moeilijk

7 september 2022 om 21:58

Denk dat wij twee 1 van de weinigen hier die dit vooraf zeiden.. Iedereen grote mond rangers dit dat, en iedereen zegt dat psv zo goed is, maar psv is net zoals rangers gewoon aardig beroerd. En psvers maar denken dat ze in de buurt van ajax zitten, lol.

7 september 2022 om 22:08

Nog ff en je gaat roepen dat Ajax de CL wint dat is pas echt lol.. Psv zit niet in de buurt van Ajax..psv is beter dan Ajax of ben je de Johan Cruijf schaal alweer vergeten..zou ik ook doen was aardig beroerd ja.

7 september 2022 om 22:17

Hahaha psv beter. Laat me niet lachen. Dat psv die wedstrijd uiterst effectief was wil ik je best meegeven. Maar zelfs toen konden jullie geen 4 passen achter elkaar over de grond geven. Als luuk zn kopduels niet wint kunnen jullie niks. De enige 2 voetballers die iets zouden toevoegen aan ajax zijn xavi simons en eventueel veerman. Gakpo is goed maar doe mij maar bergwijn.

7 september 2022 om 22:19

Ajax gaat niet de CL winnen maar kunnen wel weer tot de kwartfinale komen. JC schaal was vooral een belachelijke keeper, Ajax was de betere in die pot. Psv is niet zo speciaal en gaat derde eindigen dit jaar achter Feyenoord en Ajax.

7 september 2022 om 22:32



Als Luuk zijn kopduels niet wint kunnen jullie niks..laat me niet lachen.. Luuk deed tegen Volendam niet eens mee en toch scoorde Psv 7x..en dan zeggen kunnen niks.. als Ajax geen Bergwijn had kon Ajax niks..zo ken ik er nog wel een paar.. Gakpo is goed maar doe mij Bergwijn maar dat is toch die aanvaller die het geweldig deed bij Tottenham..en daarbij de statistieken (goals/assists) van Gakpo zijn beter dan die van Bergwijn..zelfs Simons heeft nog betere dan Bergwijn en is niet eens een aanvaller..kun je nagaan hoe goed Bergwijn is..

7 september 2022 om 22:49

Hahahaha ga je nu serieus je conclusie trekken op een wedstrijd tegen volendam? Psv heeft in de jc schaal maar 1 mooie uitgespeelde goal gecreëerd. En dat was de laatste, spelen wij die wedstrijd nog een keer met pasveer op goal maakt psv er nooit 5. Maar als jij jezelf een farce wilt voorhouden dat psv op kwalitatief dezelfde hoogte staat als ajax, dan laat ik jou mooi in die waan. Gakpo heeft in de laatste 6 europese wedstrijden die er toe deden niks laten zien en speelt alleen maar goed als psv een beetje loopt qua spel. Ik kan mij weinig momenten herrineren waarbij hij psv over een dood punt heen helpt. De eerste wedstrijd die jullie spelen tegen het linkerrijtje en jullie gaan direct de bietenbrug op.

7 september 2022 om 22:58

Maarja, wat ik duidelijk probeer te maken is dat het frivole voetbal wat psv speelt tegen de mindere goden van deze wereld direct verandert in "lange halen snel thuis" voetbal als de tegenstander maar een klein gelijkwaardig is aan psv

7 september 2022 om 23:00

We kunnen het ook over de wedstrijd hebben dat Ajax er maar 1 maakte tegen Sparta? dan ben je kwalitatief wel echt goed ja..

7 september 2022 om 23:17

Fijne avond jochie. Ik denk niet dat je het punt wat ik wil maken ooit gaat snappen. Veel plezier bij de crèche morgen

7 september 2022 om 23:25

Als buitenstaander in deze discussie moet ik toch concluderen dat jij je als een klein kind opstelt real_amsterdam

7 september 2022 om 23:29

Dat mag ijsmuts. Maar als ik in deze complete commentsectie naar al zijn andere berichten kijk dan weet ik ook al genoeg. Maar jij als buitenstaander wil dan ook wel toegeven dat dit ajax gewoon een tandje beter voetbal speelt dan psv? Daar doet zo'n wedstrijdje jc schaal toch niks aan af? Maar daarbij loop ik al lang genoeg mee hier om te zien dat een complimentje uitdelen aan ajax voor jou soms ook nog wel eens lastig kan zijn. En dat maakt ook totaal niet uit. Ieder heeft zo zijn/haar club en voetbalvisie. Alleen blijf ik wel bij mijn standpunt. Dit ajax speelt gewoon een stukje beter dan psv en heeft de kwaliteiten om een enigszins gelijkwaardige tegenstander de wil op te leggen. Dat heb ik dit psv tegen leicester, Monaco, rangers, sociedad, maar in essentie ook tegen ajax niet zien doen

8 september 2022 om 07:23

Ik denk dat iedere voetbavolger het er over eens is dat ajax een tandje beter speelt dan psv (en feyenoord). Dat je dat op hetzelfde niveau wegzet als dat psv niets kan zonder de kopballen van Luuk de Jong is denigrerend en komt niet overeen met jouw ‘respect voor ieders voetbalvisie.’
Waarom is een wedstrijdje om de jc schaal opeens een wedstrijdje trouwens?

PSV moet de voetbal filosofie omgooien. Ze hebben het spelersmateriaal om dominant voetbal te spelen maar het zit in hun dna om alleen maar te counteren. Ploegen als rangers moet je met de rug tegen de muur drukken, die zijn voetballend zo matig dat ze zich daar niet onderuit kunnen voetballen. Het helpt ook niet mee dat gakpo die zogenaamd beter is dan antony europees nooit thuis geeft. Zelfs met een hele goede coach als schmidt viel er geen eer te behalen in eindhoven.

7 september 2022 om 20:56

Vind je dat echt? Simons en Veerman zijn wel spelers voor combinaties in de kleine ruimte en dominant voetbal, maar de rest? Gewoon de absolute balvaardigheden in de kleine ruimte hebben niet heel veel spelers bij PSV? En dan heb ik het even over serieuze tegenstand, en niet Volendam of Excelsior

Wesley heeft hier gewoon gelijk. Tegen PSV was Rangers ook helemaal niet goed, maar PSV was gewoon nog slechter…

8 september 2022 om 00:02

Ik vind over het algemeen Wesley Sneijder als analist ook uiterst genant en ben bang dat hij ook nooit een goede analist gaat worden. Kan beter op tv stoppen. Gaat ook niks als trainer worden.

Hij heeft gewoon gelijk. Je zag al toen Xavi erin kwam. Dolde velen toen. Met durf win je van dit team.
Psv was te angstig. Zeer zonde

7 september 2022 om 21:13

Niks aan gelogen!

Maar hoe er nu gebasht wordt is dan ook weer niet nodig. En PSV moet nu niet teveel meer achterom kijken, maar naar de EL. Je bent gewogen en te licht bevonden, nu door..

Of je komt met wat nieuws en loopt niet iedereen na te praten. Geniet gewoon van de prestatie van Ajax.

7 september 2022 om 21:03

Dat is wel erg gemakkelijk. Psv heeft recent 2x tegen dezelfde ploeg gespeeld en 1x gelijk gespeeld en 1x verloren. Logisch dat je dan gaat vergelijken. Je mag hopen dat de beleidsbepalers vanavond hun ogen open hadden!

7 september 2022 om 22:19

Alsof je dat kunt vergelijken.. Psv tegen Rangers ging om een CL ticket dat ging over 2 wedstrijden dat ging erom alles of niks..toen deed Rangers er veel meer voor dan 1 (uit) wedstrijdje van de 6..

7 september 2022 om 22:47

Maar hierboven lijk je de vergelijking met de JC-schaal - een veredeld oefenpotje- wel te willen maken. Wie is hier nou appels met peren aan het vergelijken?

7 september 2022 om 23:56

En psv deed er helemaal niks voor. Beetje jammer

8 september 2022 om 17:45

"toen deed Rangers er veel meer voor"... Zo kun je idd de winst van Ajax ook downgraden. Of deed Ajax er gisteren ook niet veel voor? Er komen immers nog 5 poulewedstrijden...

7 september 2022 om 22:13

Sorry hoor maar het is toch logisch dat je dit soort reacties krijgt. PSV wint de knvb beker en de jc schaal en gedragen zich met een bepaalde attitude alsof zij kampioen hadden moeten worden. Vervolgens speelt psv 4 voorrondr CL wedstrijden waarvan ze er welgeteld 1 in extremis winnen en spelen ze 2 wedstrijden tegen rangers waarin ze welgeteld 3 kansen creëeren. Vervolgens wordt rangers door menig psv supporter de hemel in geprezen en heb ik meerdere keren voorbij zien komen dat ajax moet oppassen dat ze geen laatste worden want rangers zal ajax ook wel even op zn knietjes krijgen. Nu blijkt dat rangers vanavond geen donder voorstelde en ajax een vrij goede wedstrijd speelde mag psv er blijkbaar niet meer bijgehaald worden? Als psv sinds mensenheugenis geen "saaie" counterploeg was geweest maar wat ballen hadden getoond tegen rangers hadden jullie vanavond(of morgen) een wedstrijdje gespeeld ipv deze op het oog matige houthakkers van gio

Nou ja goed. Dat wisten we zonder deze wedstrijd eigenlijk ook al. Rangers kan er geen kut van. Schandalig die uitschakeling.

Makkelijke vraag nu. Denk vooral dat het te maken heeft met de poepbange en voorzichtige opstelling van Ruud.

7 september 2022 om 21:05

Dat plus het achterlijke beleid om niet fatsoenlijk te investeren in de verdediging. Als je aan blijft modderen met ramalho en max vraag je om problemen.

8 september 2022 om 00:07

Zelfs dan moet je hier alsnog van kunnen winnen. Niet wijzen naar de verdediging.

Het antwoord gaf hij zelf al heel goed. Omdat Van Nistelrooij veel te bang de wedstrijd aanpakte. Ajax is voetballend wel iets beter dan PSV maar met een goede trainer had PSV hier ook makkelijk van gewonnen.

Is toch best duidelijk.
PSV is een ploeg die op zijn sterkst is als de tegenstander de betere ploeg is en zijn vanuit de counter kunnen spelen.
Zo hebben ze 3x gewonnen van Ajax afgelopen 12 maanden. Is niet erg (al is het niet mijn soort voetbal) maar dan zie je ook meteen de valkuil op het moment dat de tegenstander daarop inspeelt.

7 september 2022 om 22:12

Dit staat toch wel haaks op de kritiek die psv ook krijgt, dat het geen topwedstrijden wint.

Als psv met durf had gespeeld ipv angstvoetbal hadden ze gewoon kunnen /moeten winnen . Heeft nu geen zin om dat te roepen . Laten we hopen dat ze het in de EL beter doen .

PSV had geen plan B na het uitvallen van Luuk. En Xavi had moeten beginnen dan win je 9-10 keer van Rangers.

Angst - angst - angst. En de druk van het moeten presteren en dat was blijkbaar niet aan Psv besteed.

Psv is ook veel beter in reactievoetbal. Maar goed, EL past ook beter bij Psv, daar kunnen ze nog wel wat puntjes vergaren!

Tja ik vind dat Sneijder hier gewoon gelijk heeft hoor. PSV had dit jaar gewoon CL voetbal moeten halen. Rangers was echt de makkelijkste die je had kunnen hebben. Zeker omdat je uit ook gewoon had moeten winnen. Tja dan speel je gewoon zo zwak thuis en dan uitgeschakeld worden door een ploeg die echt met afstand de slechtste is in de UCL.

Hij heeft gelijk. Ajax heeft laten zien hoe het wel moet en gelijk aangetoond dat ze veel verder dan PSV fijn. Dat is de harde realiteit. Het is de laatste jaren geen pretje om PSV supporter te zijn. Er moet echt iets structureel veranderen in de club willen ze de weg naar boven weer vinden.

7 september 2022 om 21:16

Ach ja. Je kunt niet altijd bovenaan staan Benzema. Dat heet ook supporter zijn. Helemaal als (met alle respect) FC Eindhoven supporter of whatever. Ook in klote tijden kom je naar de club en drinkt je er een samen. Come on PSV?

8 september 2022 om 00:06

Ik vermaak mij de afgelopen jaren prima als PSV supporter. Maar ben jij zo'n succes supporter dan die alleen geniet als PSV wint? Mensen zoals jou hebben we in Eindhoven niet nodig.

8 september 2022 om 00:47

Mag ik vragen hoe jij je de afgelopen jaren prima hebt vermaakt als PSV-supporter als letterlijk iedere belangrijke wedstrijd verloren wordt

8 september 2022 om 09:40

Met vrienden naar het stadion, biertje. Bekerfinale. Ik vermaak mij prima.

8 september 2022 om 11:24

Nee, ik ben een tijd gewend waar PSV mooi voetbal speelde, kampioenschappen binnenhaalde, en CL speelde. PSV is ver weggezakt en dat doet mij als supporter pijn.

Als jij daar van kan genieten betwijfel ik of je wel een echte band met de club hebt.

En iedere wedstrijd en taktiek is er 1 op zich. Zo kan Sneijder zich vervolgens weer afvragen hoe Ajax zelfs met een 100 miljoen speler kon verliezen van datzelfde PSV.

7 september 2022 om 21:16

Ik denk dat ze zich daar in Amsterdam niet zo druk over maken. Daarentegen likt de penningmeester in de Eindhoven wel wel de wond die Glasgow Rangers heet...

7 september 2022 om 21:30

Niveautje mannen!

8 september 2022 om 00:07

Denk je? PSV begroot op EL, dus welke wond?

8 september 2022 om 00:33

De wond van het wederom niet behalen van de poulefase champions league. Want het gros ging er vanuit dat ze thuis de rangers wel zouden pakken, dat liep anders. Dus als je zo dichtbij bent dan doet dat echt wel wat met je als alles uit je handen glipt ook al zat het niet in de begroting.

8 september 2022 om 09:41

Dan is het geen wond. Dan mis je een bonus, maar niks desesstreus.

7 september 2022 om 21:26

Waarom zou Sneijder zich dat afvragen. Als de JC wordt gespeeld, is PSV al weken aan het trainen en spelen voor de voorrondes CL. Ze zijn dus al lang op volle sterkte. Bij Ajax komen ze bij wijze van spreken net terug van vakantie...psv moet eens van Ajax zien te winnen als het er om draait, maar dat gebeurt weinig.

Ajax gefeliciteerd!! Dat PSV hiervan verloren heeft vind ik niet zo gek. PSV heeft de beroerdste verdediging en TD van het Benelux. PSV is van het niveau KV Mechelen. Ik erger mij als psv supporter wekelijks aan mijn clubbie. Kwaliteit op 3 spelers na is er niet meer.

Beetje flauw want iedere wedstrijd is weer een andere. Als Ajax een keer verliest van Groningen en PSV wint twee weken later wel dan kan je die vraag ook stellen. Feit is wel dat PSV in veel topwedstrijden vaak met angst in de broek speelt. Ook tegen Feyenoord in de Kuip is het inmiddels standaard.

Lekker makkelijk natuurlijk, want ik herinner me de 2 laatste JC schaal maar goed. Raar hoe z'n balletje kan rollen...

Dit krijg je dus psv als je schijtbakken voetbal speelt.
Te bang om aan te vallen en dit komt op het conto van van Nistelrooy .
Idd hoe bestaat het dat je van zo een ploeg verliest,die hier thuis hoort in de vijfde klasse amateurs

Heel simpel, mentaal. Op de wedstrijd van PSV stond veel meer druk op de spelers. Het was of doorgaan of niet. In de groepsfase weet je dat je nog meer wedstrijden kan gaan spelen.

Psv speelde veel te bang om te verliezen. Persoonlijke fouten brak ze op. Als ze meer vertrouwen hadden dan hadden ze ook makkelijk kunnen winnen. En Ajax heeft ook wel iets meer kwaliteit.

7 september 2022 om 22:02

Iets meer? Een wereld van verschil aan kwaliteit. Met die druk ben ik het zeker eens, maar het was vooral angst.

7 september 2022 om 22:42

Een wereld van verschil aan kwaliteit?..waarom zie ik dat dan niet terug in het aantal doelpunten gemaakt in de eredivisie?..de topscorers? spelers met meeste assists? allemaal in het voordeel van Psv..dus misschien iets minder door een roze bril kijken na een overwinning op de Rangers.

8 september 2022 om 00:35

Spreek je aan het eind van dit seizoen wel, ofja waarschijnlijk ben je dan nergens te vinden hier..

Heel simpel, PSV heeft verloren omdat ze (nog) niet dat gewenste niveau hebben. We dachten met zn allen dat PSV het klusje wel zou klaren…

Zonder meer gênant dat PSV deze kans heeft laten liggen en vooral de manier waarop. Wel vind ik het irritant dat juist Sneijder het zout in de wonden strooit en indirect sneert naar Van Nistelrooij, die wel al tien jaar bezig is om zich te bekwamen in het trainersvak. In tegenstelling tot Mr Gemakzucht investeert Van Nistelrooij enorm veel tijd om zijn diploma ten volle te benutten in de praktijk. Dat is anders dan iemand die beledigd is dat het papiertje hem niet komt aanwaaien en nu in Turkije voor een habbekrats zijn trainerscertificaat te kopen. Volgens zijn eigen wetten - die erop neerkomen dat je geen recht van spreken hebt als je niets of weinig hebt gepresteerd - zou hij zijn mond dus moeten houden.

Of iets inhoudelijks zeggen, want met ‘ze hebben niet gevoetbald’ kan z’n oma ook wel analist worden. Een goede analist zou zich afvragen of de problemen niet dieper in de club liggen. Waarom is er zo weinig geld om te investeren? Zijn de onderlinge verhoudingen niet te klef? Is er wel zelfreinigend vermogen om elkaar eens flink de waarheid te vertellen?

Voor besprekingen op dat niveau heeft Sneijder oog noch belangstelling. Stoere prietpraat verkopen en vanuit de heup schieten om zonder achtergrondkennis iedereen de maat te nemen wordt zijn handelsmerk. Beter gaat ie weer straalbezopen op het dak van een Suzuki in Zuilen liggen voordat een oud echtpaar dat het voertuig bezit opmerkt dat hij ertegenaan pist. Asociale patjepeeer dat hij dr is…

8 september 2022 om 00:10

Sneijder als 'analist' is ook genant. Kan niet wachten tot die gast ergens trainer wordt en dan kei hard af gaat.

Dat ik het zo laat nog uit mijn strot krijg. Ik heb genoten van Ajax. Zo anders dan mijn PSV. Was amateurs tegen profs vanavond. Chapeau!

Ik denk dat het met onder druk kunnen presteren te maken heeft. Daar waar Ajax wat meer ervarenere spelers heeft, zijn bij PSV de jonkies de beste. Ajax kon in het verleden ook een tijd geen potten breken in Europa. Denk dat voor die jonge gasten de druk te hoog is om hun niveau te halen die ze in de ED wel halen.
Dat is ook de reden waarom die voor sommige mensen onverklaarbaar hoge transfer sommen worden betaald voor Ajax spelers. Dat zijn jongens die zie bewezen hebben onder druk, daar kijken clubs ook naar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren