Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gakpo ontwijkt vraag over geruchten rond Ajax niet: ‘Iedereen die mij kent...’

Laatste update:

Cody Gakpo ontkent het gerucht dat hij aangeboden is bij Ajax. Daags na het sluiten van de transfermarkt in Nederland onthulde De Telegraaf dat de aanvaller van PSV door zijn management, Sports Entertainment Group (SEG) is aangeboden bij de Amsterdammers. Na afloop van het verloren duel met FC Twente (2-1) wordt Gakpo voor de camera van ESPN geconfronteerd met het gerucht, dat hij direct ontkracht.

“Het was een hectische periode en ik ben erg blij dat het voorbij was”, blikt Gakpo kort terug op de afgelopen transferperiode. Verslaggever Pascal Kamperman haalt vervolgens het nieuws van De Telegraaf aan dat Gakpo door zijn zaakwaarnemer, Kees Ploegsma junior, zou zijn aangeboden bij Ajax. De linksbuiten van PSV wuift die geruchten resoluut weg. “Dat is natuurlijk niet waar. Iedereen die mij kent weet dat ik uit Eindhoven kom en niet voor Ajax wil spelen. Dat weet mijn zaakwaarnemer ook, dus ik weet niet waar dit vandaan komt.”

Gakpo’s management was naar verluidt voor het sluiten van de transferwindow gebrand op een miljoenendeal, want naast de naam van Gakpo zou SEG ook Dinamo Kyiv-aanvaller Viktor Tsygankov bij Ajax hebben aangeboden. Voetbal International meldde woensdag al dat PSV in de 24-jarige vleugelaanvaller de ideale vervanger van Gakpo zag. De Telegraaf bevestigt dit nieuws: Tsygankov is door een medewerker van SEG zijn genoemd bij de Eindhovenaren, waarna diegene ook de naam van de Oekraïens international in Amsterdam liet vallen.

Mike Verweij over de appjes
In de podcast Kick-off van De Telegraaf trad journalist Mike Verweij, die aangeeft de berichten te hebben ingezien, in detail over het vermeende appverkeer tussen de zaakwaarnemer van Gakpo en Ajax. "Er is behoorlijk serieus gesproken tussen zaakwaarnemer en Ajax. Er is geappt met mensen binnen Ajax of Gakpo niks zou zijn voor Ajax. Er werd door Ajax gevraagd wat hij dan moest kosten, en toen zei de zaakwaarnemer: 'Dertig miljoen euro'. Dat vond Ajax niet heel veel. Er moest dan misschien nog tien miljoen aan bonussen bij. Dat was precies de veertig miljoen waarvoor Southampton een akkoord bereikte met PSV."

"Ajax vond het geen serieuze optie", vervolgde Verweij. "Ze hebben hem ook gezien tegen Rangers. Daarbij ook aangetekend dat het zeer de vraag is of PSV hem ooit aan Ajax had willen verkopen. Dat denk ik niet. Er wordt nu gedaan alsof het de stagiair was die het appje stuurde. Daar is absoluut geen sprake van. Het was de zaakwaarnemer. Gakpo zal nooit toegeven dat hij gevraagd heeft om hem aan te bieden bij Ajax. Die discussie win je nooit, want hij zal altijd zeggen: 'Ik wist er niks van'", aldus Verweij.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Idd dat zou nooit een optie zijn. Ik vraag me wel af wat dan die appjes waren. Maar verder boeiend. Gakpo is een echte psver dat weet iedereen.

Gakpo is gewoon zeer matig als die bij Ajax zou komen is hij 3e keuze bij ons staat hij erin bij gebrek aan beter als Gakpo zo goed was dan had hij vandaag wel het verschil gemaakt ook tegen Rangers en Monaco niet gezien zijn waarde daalt met de wedstrijd

3 september 2022 om 21:36

Nou matig? Kom op zeg...gewoon een prima voetballer. Hij heeft alleen wel ruimte nodig. Om nou gewoon een van je beste spelers meteen neer te sabelen. Het lukt vaak net niet in topwedstrijden....maar zoveel potentie .alleen nog wat polijsten

3 september 2022 om 21:39

Ik had liever die 45 miljoen gehad voor Gakpo

3 september 2022 om 21:49

Persoonlijk had ik ook liever het geld gehad. Het wordt voor Gakpo echt tijd voor nieuwe prikkels. Vandaag ook weer niets laten zien. Met de opbrengsten van Gakpo had PSV een prima opvolger kunnen halen.

3 september 2022 om 22:06

Lijkt wel een vrouwensite hier vanavond...

3 september 2022 om 22:33

Snap ik, voor 45 miljoen mag je ook mijn vrouw hebben.

3 september 2022 om 23:04

Niet als onze td beschikking krijgt over die miljoenen. Dan toch liever een gakpo die straks zijn vorm wel hervindt.

4 september 2022 om 07:54

@Sociomasia, maakt zij zo veel op dat jij €45 mil kan aftikken om haar te lozen? 😉

4 september 2022 om 09:41

Idd gakpo is helemaal niet zo goed zie hem nooit in topwedstrijden ja 3 keer scoren tegen volgende..

4 september 2022 om 09:52

Ongeloofelijk hè? Hoe veel mensen hier serieus ingaan op een lulverhaal van Verweij. Hahaha

4 september 2022 om 11:42

@Lampen; ik snap het ook niet. Eerlijk gezegd vind ik jouw posts altijd onpartijdig en kritisch. Doe je goed.

Maar over Gakpo… ik vind het nog altijd een hele simpele aanvaller. De vergelijking met Antony begreep ik nooit. Gakpo is niet beter dan Antony, maar Antony kan nog wel altijd terugvallen op dat echt willen winnen-mentaliteit. Ik weet voor 100% zeker dat als Gakpo niet in de wedstrijd zit, dan kan die ook heen knop omdraaien om dan op andere punten wel een 9 te halen. Dan ga je het niet redden.

3 september 2022 om 21:37

Ach man. Ik vind hem juist een sterke winger. Geen bergwijn nee, maar zodra gakpo schiet strest de tegenstander al. sterk aan de bal. Is gewoon een sterspeler voor z'n ploeg. Psv kan niet verdedigen en dan ga je ten onder tegen betere ploegen

3 september 2022 om 21:41

Lekker belangrijk allemaal. Ik heb het liever over zijn prestaties. Gakpo neemt PSV nooit bij de hand. Achteraf voor de camera mooie praatjes. Dan weet hij precies waar het allemaal aan lag. Maar op het veld, als het er toe doet, geeft ie niet thuis. En dan bedoel ik niet alleen voetbaltechnisch, maar ook in woord en gebaar. Nooit zie ik hem iemand aanmoedigen of aanwijzingen geven. Nooit geeft ie iemand op z'n flikker. Ideale schoonzoon. Da's leuk voor de familie maar niet voor PSV. En dan.....
Bij elk duel dat hij verliest, zie je hem nooit najagen. Koppie naar beneden en wandelen. Laat een ander het maar oplossen is zijn devies. Aanvoerder onwaardig. Veerman is ook zo'n type. En dat wil naar de PL? Was ie maar gegaan. Men prikt er nu wel doorheen. Prima tegen middenmoot en rechterrijtje Eredivisie, maar PL? Kom op zeg!

4 september 2022 om 07:36

@Sneek, daar heb je gelijk in. Althans, ik zie hem ook nooit het elftal op sleeptouw nemen als het wat minder gaat. Eén van de belangrijkste spelers van een club zou dat eigenlijk wel moeten doen. Zelfs als je kwaliteiten je even in de steek laten kan zulk "gif" een elftal over het dode punt heen helpen.

3 september 2022 om 21:56

Gun hem zn verzetje Consy. Proost Lampen! En helemaal eens trouwens. Gakpo heeft nog geen goede Europese topwedstrijd gespeeld.

3 september 2022 om 23:37

Psv heeft al jaren geen echte Europese topwedstrijd gespeeld dus dat is dan ook lastig

3 september 2022 om 21:51

Na de match tegen Rangers is er nog "gewoon" rond 50 mil geboden op Gakpo hoor.

Zou bij Feyenoord ook gewoon basis staan.

Is gewoon een van de beste buitenspelers in NL momenteel (uiteraard achter Tadic en Bergwijn met mijn gekleurde bril).

4 september 2022 om 12:42

Krillin, als er 50 was geboden dan was hij toch weg geweest 🤔 of was het een totaal oninteressante club? Ik denk dat psv hem graag had willen lozen.

4 september 2022 om 10:57

Ik vind hem een talentvolle jongen, maar zal eens op moeten gaan staan als het niet loopt. Ook zijn volgende keuze is alles bepalend, hij moet niet op de bank belanden.
Hij doet mij al eens aan Babel denken qua style, als hij ook nog dezelfde keuzes maakt zal hij er niet alles uithalen.

4 september 2022 om 11:15

Denk dat Gakpo bij ons ook basis zou komen te staan. Wellicht niet direct maar na een jaar zeker wel. Gakpo is gewoon een hele goede speler, die alleen dit seizoen veel meer gedekt wordt. Ook heeft de afgelopen transfersoap hem geen goed gedaan. Ik verwacht zeker dat Gakpo dit seizoen wederom bij de topscorers hoort en straks voor een dik pak geld verkocht wordt.

4 september 2022 om 12:09

Zou ook niet weten wat hij in Amsterdam zou moeten doen, als hij op de fiets naar Amsterdam zou komen, zou hij verdwaald raken en de snelst mogelijke route naar Eindhoven terug nemen. Prima speler voor in Eindhoven, daar verder niets over. Wel is het zo waar rook is, is vuur. Het zou ook verklaren waarom hij nu echt zo lang treuzelde met een beslissende te maken. Reuze benieuwd naar die bijzondere appjes.

4 september 2022 om 16:18

Nou... Ik vind Gakpo een mooie voetballer en mijn clubje Ajax heeft altijd moeite met hem verdedigen.
Vorig jaar in Eindhoven scoorde hij en in de knvb beker finale en ook in de JC schaal was hij echt bepalend.
Dat hij in de voorrondes CL niet of nauwelijks te zien was vind ik wel een dingetje maar dat soort dingen gebeuren wel vaker bij buitenspelers.
Als PSV fan zou ik gewoon genieten dat hij nog minimaal een halfjaar bij PSV voetbalt en na het WK maakt hij misschien wel die transfer en helpt hij PSV financiel verder.
Koester deze jongen en moedig hem aan dan gaan jullie nog een hoop moois zien (ben ik bang hahahaha)

Zie hem ook niet in de basis komen boven Bergwijn eerlijk gezegd.

3 september 2022 om 21:30

Ook Tadic is veel beter hoor

3 september 2022 om 21:42

Eens. Maar mijn mening was meer kijkend naar de positie linksbuiten en wie er momenteel staat.

3 september 2022 om 22:55

Klopt die is zo vreselijk goed. Niet normaal zo goed.

4 september 2022 om 07:32

Naitbest jaa Tadic is niet normaal zo goed, helaas komt het er nu even niet uit maar hij is zo belangrijk voor Ajax

4 september 2022 om 07:38

Tadic kan even wat minder zijn maar hij blijft wel trekken, doorgaan, het team aanjagen etc. Iets wat Gakpo mist, zie de opmerking van SneekPSV hierboven.

4 september 2022 om 12:49

@naitbest, ik snap dat je Tadic wil affakkelen vanwege je clubvoorkeur, alleen het snijdt geen hout. Gisteren toevallig gekeken naar de recordmeister? Dan had je gezien dat het toch weer Tadic was die met een ogenschijnlijk simpele steekpass de voorassist gaf voor de 1-0. Dat kunnen er in ed maar heel weinig en Gakpo zie ik dat al helemaal nooit doen.

3 september 2022 om 21:36

Wel grappig. Toen Bergwijn niet bij Ajax speelde vond iedereen het maar een matige voetballer. Nu hij echter voor Ajax speelt is het opeens een topvoetballer. Wat is het nou jongens??

Ik vind Bergwijn sinds zijn echte doorbraak bij PSV een leuke voetballer om naar te kijken. Denk alleen dat hij het altijd op de beslissende momenten laat afweten ( maar miss heeft hij daar ondertussen al wat meer ervaring mee)

3 september 2022 om 21:41

Dat andere mensen een mening hebben betekend niet dat ik er ook zo over denk. Vind Bergwijn altijd al een goede voetballer kwam er alleen bij Spurs niet echt uit. Is in ieder geval een stuk beter en verder als Gakpo imo.

3 september 2022 om 21:49

Volgens mij vindt vrijwel nooit iedereen hetzelfde toch? Bergwijn komt bij Ajax alleen verdomd goed uit de verf. Vooralsnog alleen in de Eredivisie, ik hoop dat hij het ook waarmaakt op Europees het hoogste podium.

3 september 2022 om 21:59

Ik was er zo een die het niet helemaal zag zitten in bergwijn. Leek me niks uitzonderlijks maar wat hij laat zien sinds hij bij Ajax is is boven mijn verwachtingen. Dus ik ben nu ook iemand die hem NU wel echt goed vind

3 september 2022 om 22:57

Ja klopt typisch reacties van die Ajax supporters die buiten Amsterdam komen. Vaak succes supporters

4 september 2022 om 00:18

Het helpt ook als je hem elke wedstrijd ziet spelen. Dan kan je een speler beter beoordelen. Als PSV'er waardeer ik bijvoorbeeld een Veerman en Teze (als cv) meer dan de gemiddelde ajacied die niet elke wedstrijd van PSV kijkt.

4 september 2022 om 00:56

Moest jij niet naar bed na Sesamstraat, Naitbest? Of mag je nog even wakker blijven van papa en mama.

4 september 2022 om 11:21

Goeie opmerking PSVGillingham, Teze is inderdaad voor mij een perfect voorbeeld waar ik geen duidelijk beeld heb. Wellicht ook omdat hij pech heeft dat hij zoveel concurrentie heeft op de cv positie bij Oranje.
Daarnaast zijn we allemaal ook nooit helemaal objectief. Karakter van een speler heeft ook invloed. Tadic wordt maar wat graag de grond in geboord vanwege zijn streken, maar is al jaren de belangrijkste speler van Ajax. Dan ben je geen koekenbakker.

4 september 2022 om 12:53

Veerman doet het bij vlagen goed bij psv. Gisteren leek hij echter onzichtbaar. Teze doet ook behoorlijk goed.

Verschrikkelijk irritant eigenlijk, al dat fake news dat de wereld in wordt geslingerd. De Telegraaf zou er toch ook niet mee weg moeten komen eigenlijk. Een krant van dat kaliber mag er niet zovaak naast zitten als ze nu doen.

3 september 2022 om 21:31

kan natuurlijk waar zijn he
was dat kantoor niet op vingers getikt met bedrog omtrent transfer van de Vrij?

4 september 2022 om 12:59

Ruiz, het lijkt een beetje sensatie zoeken, maar als iemand zegt appjes te hebben gelezen, dan vermoed ik toch dat er iets van klopt. Hij zal t hele verhaal toch niet volledig uit z’n duim hebben gezogen

Het is toch wel erg dat voetbalmedia geen nieuwtje los kunnen laten zonder het compleet uit te melken. Dus Gakpo is wel of niet aangeboden bij Ajax, en wat dan nog? Hij speelt niet bij Ajax, hij heeft niet onderhandeld met Ajax... Sterker, Ajax heeft niet eens een bod gedaan.
Volgens mij is er zat over de wedstrijd te praten vanuit PSV-perspectief, lijkt me veel interessanter dat een wannabe gerucht dat totaal niet relevant is.

3 september 2022 om 22:51

Zie ook de titel: Gakpo ontwijkt..
Hij ontwijkt niets, geeft gewoon aan dat het gewoon verzonnen is.
Kansloze clickbait titels van VZ ook.

Het lijkt mij ook een broodje aap verhaal. Het is ook niet logisch. Ajax heeft Bergwijn en Tadic op die positie staan. Daarnaast gaat Ajax geen dik 40 miljoen betalen om hem voor de bank te halen.

Dit doet mij een beetje denken aan Zahavi verhaal dat Ajax interesse in hem had.

Ach. Zei Bergwijn niet al te lang ook niet zoiets? Dan gaat de wet van Alderweireld weer gelden: “Veel spelers hebben praatjes over Ajax, maar als ze een contract bij ons kunnen tekenen, komen ze desnoods op de fiets naar Amsterdam. Mooi is dat.”

3 september 2022 om 21:37

Gakpo is wel een ander verhaal dan Bergwijn natuurlijk. Bergwijn is een Amsterdammer en komt uit de Ajax opleiding voordat hij naar PSV kwam. Gakpo is een jongen uit Eindhoven en speelt sinds de F'jes bij PSV. Verder geen idee wat de wet van Alderweireld is, maar ik heb wel zo'n idee. In ieder geval zal Gakpo nooit naar Ajax gaan, daar ben ik van overtuigd. Net zoals een Bijlow dat ook niet wilt.

3 september 2022 om 21:42

Ik denk dat weinig mensen Bijlow in Amsterdam willen overigens. Maar de wet van Alderweireld is dat uiteindelijk iedereen wel voor de bijl gaat inderdaad. Ik heb het Berghuis nooit horen zeggen, maar die ging toch ook gewoon? En Bergwijn had nog niet zoveel met Ajax toen Spurs Ajax in de allerlaatste minuut uit de CL finale hield. Het is gewoon niet zo handig zulks te roepen en het is alleen voor de bühne want uiteindelijk vinden vaak zulke spelers Ajax blijkbaar wel een mooie club.

3 september 2022 om 21:48

Berghuis is meer een clubhopper. Die had ook al bij AZ gespeeld en had een clausule bij Feyenoord dat hij voor een paar miljoen weg mocht. Die praatjes van Bergwijn in zijn Spurs tijd waren meer een soort rancune omdat hij bij Ajax werd weggestuurd. Ik heb hem bij PSV ook nooit gezien als een echte jongen van de club en keek er ook niet raar van op dat hij deze zomer wel voor Ajax koos gezien zijn geringe speeltijd bij Spurs en het feit dat hij Amsterdammer is. Bij Gakpo zie ik dat toch echt anders omdat hij echt een jongen van de club is en weet PSV betekent voor de stad Eindhoven.

3 september 2022 om 21:53

myvision

Wat je zegt klopt niet helemaal voor Gakpo en helemaal Bijlow.

3 september 2022 om 21:53

Ja, ik denk ook wel dat je gelijk hebt Andres13, je verhaal klinkt zeer aannemelijk maar helemaal uitsluiten kan je het nooit. Zelfs niet van een clubman als Gakpo. Want stel hij bewandelt de Bergwijn route (mooie grote club in Engeland en dan weer terug naar NL top) en Ajax speelt weer CL en PSV niet, dan weet je nooit zeker of hij dan niet voor Ajax kiest en dan zijn zulke uitspraken altijd een beetje onhandig. Meer ook niet. Gezien zelfs onze grootste flater van deze eeuw Klaiber ooit beweerde absoluut nooit voor Ajax te willen spelen. Had hij dat maar waargemaakt zeg.

3 september 2022 om 22:00

Berghuis en Bergwijn zijn toch niet vergelijkbaar. De een komt van Ajax en de ander is sowieso geen clubman. En Bijlow zou al helemaal nooit gaan. Dan moet ie al die tatoeages weg laten halen. Wat is de wetvan Alderweireld?😅

3 september 2022 om 23:37

Andres zo is het maar net, Gakpo en Bijlow zullen nooit voor Ajax spelen. En dat hoort ook niet, die horen bij hun eigen clubs.

4 september 2022 om 11:19

Heel dat amaterdam ziet liever Bijlow komen, een man met uitstraling en de keeper van oranje de komende 10
Jaar. Jullie hebben 2 40tigers waarvan 1 al sinds 2011 niet meer keept en de andere met men-bun die het wel leuk bij vitesse deed, en een grabbelaar. Alleen 1 nadeel, bijlow zou nooit voor die hoogmoed club kiezen, met hun aldewered regel (?!)

3 september 2022 om 21:51

Ze komen op de fiets, maar het liefst ook weer in een privejet weg als Engeland belt zagen we afgelopen week 😉

3 september 2022 om 22:00

Haha touche! Het gaat natuurlijk vooral om de uitspraken nooit voor Ajax te willen spelen en niet over de uitspraken nooit meer voor Ajax te willen spelen en dus leg ik m'n werk neer. Die pure middelmaat dat het kleinzielige gedrag van meisje Antony volgt mag van mij het hele seizoen 80 minuten per wedstrijd warmlopen Fossen, maar dat had je misschien al gelezen.

4 september 2022 om 03:25

Kijk dat noemen wij dus een upgrade: van fiets naar privã©jet, booked via Ajax

4 september 2022 om 06:38

En wat dacht je van de wet van Sneijder: grote mond dat je terugkomt, maar in de praktijk liever in de zandbak je carrière beëindigen?

Zoals jij voetbalt tegen iets grote clubs,zal elke Ajax supporter blij zijn als je NIET komt.
Jonge jonge wat ben jij slecht,tegen grote clubs ,benfica waardeloos Marseille nog waardelozer .en ja tegen glasgow wat jullie terecht verloren ,was je nog waardelozer dan waardeloos.
En nu tegen Twente die zeker de eerste helft EEN klasse beter waren dan jullie verwende kindjes.
En dat zeg ik als eindhovenaar.
Zo kom maar met die ban.

4 september 2022 om 00:20

Marseille?

Ik snap niet wat mensen in Gakpo zien. Hij is alleen goed tegen kleinere clubs. Vanavond was hij ook weer erg matig. Ik vind hem maar slecht

Laten we Gakpo in zijn waarde laten en stoppen met ophemelen. Hij is 23 en geen talent meer. In top wedstrijden laat hij het niet of nauwelijks zien. Als hij een hattrick scoort tegen Volendam dan lopen we polonaise. Ik ben blij dat hij niet naar Ajax ging, had hij op de bank gezeten. In de kleine ruimte is het een beperkte voetballer. Dat clubs als Leeds en Southampton achter hem aanzitten zegt genoeg. Als hij echt heel goed was, had hij allang in een grotere competitie gespeeld.

Of er is tegen Gakpo gelogen of De Telegraaf heeft het verhaal verzonnen. Beide scenario’s zijn aannemelijk. De media verzinnen (of vergroten) zaken wel vaker, maar aan de andere kant heeft SEG natuurlijk bij een Stefan de Vrij ook laten zien dat ze ten alle tijden voor de zak met geld gaan. Mocht het waar zijn dan zou ik als Telegraaf zijnde het ‘bewijs’ publiceren, want als medium zijnde wordt je reputatie natuurlijk ook zo aangetast.

Haha die Gakpo. Het was een hectische periode omdat hij zich niet uitsprak of hij bij Psv zou blijven of dat hij zou vertrekken. Het was duidelijk dat hij in was voor een avontuur, maar de grote clubs bleven weg. Bij een Leeds of Southampton zou hij ook verdwijnen in de anonimiteit. ...
Vreemd verhaal over het leuren naar Ajax. Maar iedereen ziet wel in dat hij nooit naar Amsterdam zou vertrekken. En bij Ajax zou hij in de CL ook niet mee kunnen.

“Dat is natuurlijk niet waar. Iedereen die mij kent weet dat ik uit Eindhoven kom en niet voor Ajax wil spelen. Dat weet mijn zaakwaarnemer ook, dus ik weet niet waar dit vandaan komt.”

Gakpo is een voetballer, dus neem ik dit met een korreltje zout. Genoeg clubmannen die een overstap maakten naar een grote rivaal. Iedereen heeft een prijs.

4 september 2022 om 10:08

Jij zal het wel beter weten dan Gakpo zelf ja. Snap niet waarom dit soort uitspraken altijd in twijfel getrokken worden. Gakpo is een echte PSV'er, Bijlow een echte Feyenoorder. Als die zeggen dat ze nooit voor Ajax willen spelen liegen ze daar echt niet over.

4 september 2022 om 10:33

Gaat niet om beter weten of liegen, gaat om meer levenservaring hebben dan een kleuter om te weten dat situaties en mensen heel verradelijk zijn en dat iets waar je maandag van overtuigd bent, je op een woensdag helemaal klaar mee kan zijn.


Als je dat niet snapt, tsja, Disney+ is 8,99 per maand aangezien je toch in sprookjes gelooft.

4 september 2022 om 12:46

Dat jij geen clubliefde begrijpt kan, betekent niet dat anderen dat niet hebben. Met je levenservaring man man man

5 september 2022 om 01:09

Then again, misschien is Nickelodeon meer jouw pakkie an.

Ik kan begrijpen dat Gakpo niet voor Ajax zal kiezen als Eindhovenaar. Bergwijn is een Amsterdammer. Ondanks dat hij volgens hemzelf een PSV hart heeft is hij mooi overgelopen zodat hij ook weet dat hij gekozen wordt voor het Nedrlands elftal. In de P.l. viel hij door de mand maar bij Ajax floreert hij weer. Gakpo valt mij tot nu tegen en neemt het niet bij de hand. Niemand trouwens . Ze missen een leider misschien staat er nog een op

Goed dat het niet door is gegaan, net als de transfer naar Manchester United, want bij beide clubs zou hij derde of vierde keus zijn geworden op zijn positie en daar zou niemand wat mee zijn opgeschoten. Maar dat hij weg wil bij PSV en bij Ajax is aangeboden lijkt mij wel duidelijk.

waarom is dit nog steeds nieuws... er is nooit een bod uitgebracht, gakpo is niet in contact geweest met ajax en het meest belangrijke, hij speelt gewoon nog voor psv.

het voetbal seizoen is al begonnen en nog krijgen we dit soort komkommertijd nieuws.. man man man

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren