Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vertrouwen in transfer Ziyech is ook na week van radiostilte volop aanwezig

Laatste update:

AC Milan heeft nog altijd vertrouwen in de komst van Hakim Ziyech, zo meldt Sky Italia. De Italiaanse grootmacht verlengde vrijdag op het allerlaatste moment de aflopende contracten van Frederic Massara en Paolo Maldini. Nu de technische beleidsbepalers aan boord zijn, heropent Milan spoedig de gesprekken met Chelsea over Ziyech. De aanvallende middenvelder zelf wil dolgraag naar Italië verkassen. "Het kost tijd, maar Milan heeft vertrouwen", aldus het Italiaanse Sky.

Gianluca Di Marzio maakte een week geleden al melding van de concrete belangstelling, maar sindsdien bleef het stil. Diverse buitenlandse media repten over een huursom van vijf miljoen euro, met een koopoptie voor Milan van twintig miljoen euro. Mocht de overgang in een stroomversnelling komen, dan wordt Ziyech razendsnel medisch gekeurd op trainingscomplex Milanello. In de afgelopen twee jaar werd de voormalig Ajacied al vaker gelinkt aan een overgang richting de kampioen van de Serie A.

Ziyech maakte medio 2020 voor 40 miljoen euro de overstap van Ajax richting Chelsea. Onder Frank Lampard en diens opvolger Thomas Tuchel wist de 29-jarige spelmaker nooit een vaste plaats te veroveren. Met name afgelopen seizoen zat Ziyech geregeld op de bank bij the Blues, al had hij wel een basisplaats in de laatste twee duels in de Premier League. Tuchel opteert voor een 3-4-2-1-systeem en daarin lijkt geen vaste plaats te zijn voor Ziyech op de rechterflank. De Duitse manager heeft reeds aangegeven niet van plan te zijn om zijn manier van spelen te veranderen.

Mocht Ziyech inderdaad voor Milan kiezen, dan verlaat hij Chelsea met 14 doelpunten en 10 assists in 83 duels achter zijn naam. De middenvelder gaat in dat geval niet samenspelen met voormalig ploeggenoot Matthijs de Ligt. Chelsea aast volgens Di Marzio op de verdediger van Juventus, al zag het wel een eerste bod afgewezen worden. De Londense club komt echter terug met een nieuwe aanbieding: 40 tot 45 miljoen euro plus Timo Werner.

Vind jij Hakim Ziyech bij AC Milan passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap wel niet echt wat Chelsea met al uitleenbeurten wil bereiken. Het levert je niet echt veel geld op en het draagt het risico in zich dat de waarde van een speler verder verdampt als het geen succes wordt.

Daarenboven moeten ze ook nog eens vervangers gaan halen en ze hebben nu al moeite met verdedigers te halen. Want als je Lukaku en Ziyech (en mogelijk ook nog eens werner) verliest dan heb je naast drie nieuwe verdedigers ook gewoon drie nieuwe aanvallers nodig.

25 juni 2022 om 09:01

Ik denk dat het meer ligt momenteel aan de clubs in Milaan. Chelsea wil ze graag verkopen maar zij willen liever huren door hun financiën. Want Milan zal denk ik vol gaan de Ketelaere of Lang en daardoor Willem ze waarschijnlijk niet twee grote aankopen doen.

25 juni 2022 om 09:05

Als die clubs die spelers niet willen kopen dan zoeken ze het toch maar uit?

25 juni 2022 om 09:09

Er is één reden waarom Chelsea dit accepteert , waarschijnlijk komt er geen andere team met een concreet bod en willen Ziyech en Lukaku naar Milaan. We kunnen alleen speculeren wat er achter de schermen gebeurt.

25 juni 2022 om 09:14

Dus omdat ze bij Chelsea een beslissing nemen, is het meteen een goede beslissing?

We zitten bijna in Juli en de titelxoncurrenten zijn al klaar met hun huiswerk. Ondertussen moet Chelsea nog 3 verdedigers en door dit soort transfers nog 2-3 aanvallers van topklasse binnenhalen. Ik moet nog maar zien op wat dat eindigt.

25 juni 2022 om 09:17

"Als die clubs die spelers niet willen kopen dan zoeken ze het toch maar uit?"

Dit is wel heel erg kort door de bocht van je. Ik kan zo al vijf mogelijke redenen bedenken waarom Chelsea openstaat voor een huurovereenkomst:
1. (deel van) het salaris wordt overgenomen;
2. Ziyech krijgt in Milaan de gelegenheid om veel te spelen en daarmee volgend seizoen een transfer tegen een goede waarde af te dwingen;
3. Ziyech zit niet het hele jaar op de bank bij Chelsea, waardoor hij alleen maar minder waard zou worden;
4. De banden tussen Milan en Chelsea worden aangehaald, wie weet waar dat in de toekomst goed voor kan zijn;
5. Andere clubs zijn helemaal niet geïnteresseerd om Ziyech over te nemen tegen een voor Chelsea acceptabel bod.

25 juni 2022 om 09:25

Waar heb jij het precies over man. Echt nergens heb ik dat vermeld. Het is toch duidelijk dat 2 spelers loodsen die niet in hun plannen voorkomen ,hoe is dat slecht ? We zijn nog een dik week verwijderd van juli veel kan er gebeuren. In het bestuur zijn er genoeg mensen die competent zijn en zich ook realiseren dat ze aankopen moeten doen je bent niet de enige Lierse man man

25 juni 2022 om 09:26

Ja en dat vervalt toch allemaal in het niets als die speler kwalitatief beter is dan mogelijke vervangers?

Wat ben je er nu mee Ziyech uit te lenen en dan Sterling in de plaats te halen voor 50 miljoen?

25 juni 2022 om 09:33

Ik ben het eens met Lierse, 3 aanvallers zo goed als de deur uit en we halen Sterling ervoor terug die geen haar beter is dan Ziyech.

25 juni 2022 om 09:44

Noem dan eens drie goede vervangers voor werner, Ziyech en Lukaku @Bosco? Want nu kom je niet verder dan “ze weten daar wel wat ze doen”. Ik zeg trouwens ook niet per se dat ze niet weten wat ze doen, ik stel me er alleen vragen bij.

Eigenlijk moet je er maar twee noemen want Sterling zal wel komen. Dan heeft Chelsea momenteel volgend jaar een aanval van Sterling-Havertz-Pulisic met als enige back-up Hudson Odoi. Daar wordt toch niemand vrolijk van? Zeker als je weet dat je voor Ziyech en Lukaku praktisch geen geld vangt omdat je ze uitleent, Lukaku komt zelfs gewoon met zekerheid terug volgend jaar.

25 juni 2022 om 10:32

Voor iemand die niet heeft gepresteerd en niks toevoegd heb je geen vervanger nodig

25 juni 2022 om 11:09

Ik heb wat geruchten gelezen dat Chelsea bezig is met Sterling, Richarlison en Carrasco. Dat zouden goede aanvallers zijn, of het ook betaalbaar is is een tweede.

25 juni 2022 om 11:14

Etihad

Sterling en Carrasco komen nu toch te kort voor de top. Beiden ook best oud. Wat moet Chelsea hiermee?

Kunnen ze beter gaan voor een Raphina

25 juni 2022 om 11:16

Kwam Dembele niet naar Chelsea? Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat ze daar mee bezig waren. Of is dat PSG geworden?

25 juni 2022 om 11:52

@lierse Ik denk dat ze graag van zijn salaris af komen. Chelsea had de afgelopen jaren een tekort van 100-150 miljoen wat werd aangevuld door Abramovic (daar kwam die schuld van 1.5 miljard die de club bij hem had vandaan).
Het lijkt me niet dat de nieuwe eigenaren dit ook aan gaan vullen, Clearlake zijn durfcapitalisten op zoek naar rendementen van het liefst 50% per jaar of meer, geen suikerooms die ergens geld in blijven pompen, en al zouden ze het willen dan kunnen ze het niet want ze beleggen met het geld van particulieren die die rendementen willen zien.

25 juni 2022 om 11:52

Ik denk dat ze beide wel van waarde zijn, Sterling kan je nu goedkoop halen. Het is een aparte voetballer, hij heeft echt prima stats bij City maar elke wedstrijd is zo frustrerend omdat hij 10x valt en 20x mist. Hij kan een heel hoog niveau halen, misschien dat hij dat onder Tuchel weer krijgt. Carrasco zou ik wel willen zien in een ander team, denk dat hij prima meekan maar dan kan je net zo goed Ziyech houden want zoveel beter is hij inderdaad niet.

2 juli 2022 om 04:52

Richarlison is nagenoeg rond met Spurs

25 juni 2022 om 09:05

Die aanvallers hebben ze sowieso nodig, daar de huidige 3 of niet goed genoeg zijn of niet uit de verf komen bij Chelsea.

Als er verder geen concrete belangstelling is, of een geïnteresseerde partij komt bij lange na niet de buurt van de vraagprijs is verhuur de oplossing. Bij Chelsea dalen ze sowieso in waarde door de beperkte speelminuten die ze krijgen. Bij verhuur zal de daling een stuk minder zijn en je ontvangt een (groot) deel van de afschrijvingskosten en je bezuinigt op de salarispost.

25 juni 2022 om 09:08

Jij denkt toch niet dat Chelsea drie goede aanvallers in 1 window gaat binnenhalen? Of toch zeker geen drie spelers die allen de kwaliteit van Lukaku, Ziyech en Werner overtreffen. Het toptarget is Sterling in aanvallend opzicht. Ja kijk dan kan je beter gewoon Ziyech en Lukaku behouden.

De Lukaku deal zou ik nog kunnen snappen als ze dan als vervanger Lewandowski binnen halen of iets dergelijks, maar dat zal wel niet gebeuren en noem nu eens haalbare topper in de spits voor Chelsea?

25 juni 2022 om 16:18

Hugo Ekitike (reims) +/- 30 miljoen is zijn transferwaarde
Amine Gouiri (nice) +/- 40 miljoen
Cherki (lyon), +/- 20 miljoen
Pierre Kalulu (AC Milan), +/- 30 miljoen (ziyech in de onderhandelingen betrekken)

Jong aanstormende talenten idie of al basisplaatsen hebben afgedwongen of moment van doorbreken staan en nog geen international zijn.

Dusan Vlahovic (juve) helaas onhaalbaar, of Juve moet interesse hebben in spelersruil met bijbetaling.

Karim Adeyemi was een goede geweest, maar die is nu naar Dortmund.

25 juni 2022 om 22:40

Twee onbewezen talenten (zij het met veel potentie dat zal ik niet betwisten) en een aanvaller die nooit echt de top gaat bereiken op basis van wat ik er al van gezien heb.

Dat zijn eerder aankopen voor een West Ham dan voor Chelsea vind ik zelf.

25 juni 2022 om 23:31

Zat nog aan Ronaldo te denken voordat hier een artikel voor kwam. Maar moet je dat nog willen als Chelsea?

Soms kunnen de onbewezen talenten wel goed uitpakken. Maar kun je en durf je die gok als Chelsea te nemen. Werner had een topseizoen in Duitsland, maar is voor Chelsea nou niet bepaald een schot in de roos. Koop je voor dat geld 2 talenten, dan zou 1 van de 2 het toch wel redden?

25 juni 2022 om 11:08

Heel raar van Chelsea om een speler van 120 miljoen te halen en 40 miljoen, al heeft Ziyech rond de 56 miljoen gekost met salaris erbij en dan beiden verhuren aan Italiaanse clubs met de kans dat ze de koopopties niet gaan lichten. Ik had ze beide gehouden want ze kwamen in mijn ogen niet tekort voor Chelsea maar het was meer een vertrouwenskwestie.

Jammer, toch wel een grote stap achteruit. Heeft de kwaliteiten voor Chelsea, maar is geen match met Tuchel

25 juni 2022 om 08:59

Grote stap achteruit niet echt... Plus, ik zou liever spelen dan op de bank zitten, zeker op mijn 29 wanneer ik nog maar een paar jaren heb.

25 juni 2022 om 09:00

Het ligt ook echt wel aan Ziyech zelf hoor, heeft ook veel wedstrijden erg matig gespeeld. Hij kan het niveau van de top van de PL gewoonweg niet aan. Lekker naar de Serie A, daar komt hij waarschijnlijk wat meer aan voetballen toe.

25 juni 2022 om 09:04

Dus omdat die een paar wedstrijden matig heeft gespeeld kan die het niveau niet aan ? Wat een onzin zeg hij heeft vaak genoeg laten zien dat die over de kwaliteiten beschikt om te slagen in de PL.

25 juni 2022 om 09:07

Ziyech is best wel oneerlijk behandeld, elke keer als hij goed speelde en in een flow zat werd hij weer op de bank gezet om onduidelijke redenen voor falers zoals Puli.

25 juni 2022 om 09:11

waarom zou de trainer hem oneerlijk behandelen? Trainer wil winnen.

25 juni 2022 om 09:12

Hij wisselt goede invalbeurten af met slechte wedstrijden. Een trainer kan daar niet op bouwen. De ondergrens van Ziyech is te laag.

25 juni 2022 om 09:18

@daanson, het is eerder andersom. Hij heeft het maar een paar wedstrijden laten zien, zo weinig dat hij juist niet bewezen heeft het niveau aan te kunnen

25 juni 2022 om 09:23

@Walter. Geen idee, misschien dat hij bepaalde instructies niet juist volgde? Ik weet iig wel dat hij beter is en speelde dan Puli, toch kreeg die vaak voorkeur. Misschien vind TT Puli aardiger. Geen idee.

25 juni 2022 om 09:53

zou zo maar kunnen. Ik weet sls trainer dat er groepsdynamiek bestaat en deze vaak voor gaan boven individuele kwaliteiten maar taak van de trainer om deze spelers juist in te passen in dit dynamisch geheel. Echter wanneer de speler erg eigenwijs is of niet open staat dan kan het verevelend worden. Ook wat je tegen een trainer zegt kan persoonlijk opgepakt worden en dan kun je daardoor op de bank komen. Mensen blijven mensen.

25 juni 2022 om 11:02

Heb best wat Chelsea potjes meegepikt en vooral toen Chelsea tegen West ham moest en ik vond Ziyech best goed meedraaien en was tegen ons met Mount de gevaarlijkste speler, ben meer van mening dat Hakim en Thomas gewoon niet goed samengaat maar als bijvoorbeeld Erik zijn trainer was en hij meer vertrouwen kreeg dat hij zeker was gebleven.

2 juli 2022 om 02:30

Trainer wilt winnen, maar dat deden ze ook met hem!

2 juli 2022 om 04:08

Soms is er een verschil tussen het niveau niet aankunnen of gewoon niet bij de competitie en de intensiteit passen. Wellicht dat hij bij Milan beter past en in de CL bijv. kan uitblinken.

25 juni 2022 om 09:09

Dat laatste vind ik nou zo’n onzin. Blijkbaar ben je niet zo goed, dat de trainer niet om je heen kan.

25 juni 2022 om 12:00

@nkufolegend Hoezo een grote stap echteruit? Van de nummer 3 PL naar de kampioen van Italie. Van bank naar nieuw perspectief. Van regen naar zon. Ik zie alleen maar stappen vooruit.

25 juni 2022 om 18:11

Ik vind hem toch echt niet de kwaliteiten hebben voor Chelsea. En juist enorm passen bij het niveau AC Milan. Geen hele grote stap achteruit, wel een stapje terug uit de echte top, waar hij gewoon te kort voor komt.

25 juni 2022 om 19:51

Wat maakt Chelsea dit + komend seizoen meer ‘echte top’ dan Milan? Ze gaan echt niet weer zo een gelukscampagne in de Champions League hebben zoals 2 seizoenen geleden. Daarnaast gaan ze ook niet de premier league winnen, omdat City en Liverpool gewoon zwaaaar voorlopen. Ze zijn ook nog eens hun beste centrale verdediger kwijt en willen hun aanvallende vertrekken compenseren met een dan 28-jarige Sterling. Milan daarentegen mag de scudetto gaan verdedigen + maken meer kans op de landsbeker. Nee, bij AC Milan is er toch een mooier perspectief dan bij Chelsea met de nieuwe Amerikaan. Daarnaast is Ac Milan in alles een grotere club dan Chelsea.

26 juni 2022 om 11:39

Meer dat Chelsea vorig jaar toch gewoon top was en sowieso beter dan Milan. Nog steeds denk ik. Maar doel dus niet zo zeer op de teams en vergelijking als dat het niveau van Ziyech gewoon volgens mijn bescheiden mening beter bij top serie A dan top Premier League past.

25 miljoen is echt niet veel. Met zijn 29 jarige leeftijd kan hij nog makkelijk 3/4 jaar mee namelijk.

Strik erom en weg ermee. Ziyech heeft het geen moment waar gemaakt, zijn goed gespeelde wedstrijden zijn op 1 hand te tellen. Het is jammer, want ik had wel het idee dat er potentie in zat toen hij kwam maar helaas is daar niets van waar gebleken. Wat mij betreft wisselen we lekker door aankomende zomer. Ziyech, Werner, Lukaku en Pulisic op de boot naar Italië en dan de spelers halen die Tuchel nodig denkt te hebben.

Dat mes snijdt aan twee kanten:
- Tuchel wordt gesteund
- Tuchel moet dan maar eens laten zien dat ook het aanvallende talent onder zijn leiding kan schitteren.

25 juni 2022 om 09:09

We verkopen zo'n beetje al onze aanvallende en creatieve spelers en halen er Sterling voor terug... Iemand die niet bekend staat om z'n scoren vermogen. Word weer een seizoen met Joghinho als topscorer. Helemaal als we diver Sterling halen.

25 juni 2022 om 09:18

Dit is wat Tuchel wil. Ik zou zelf ook zeker niet gaan voor Sterling, ik zou zelf ook niet kiezen voor De Ligt ipv Kounde, maar hij mag het beleid in ieder geval deze zomer uitstippelen. Als het Tuchel op termijn lukt om mee te doen om de titel met deze spelers is dat top, tot nu toe heb ik geen reden gevonden om te twijfelen aan zijn kennis en keuzes. Lukt het hem echter niet om aan te sluiten bij de top in de aankomende twee seizoenen dan denk ik dat zijn tijd bij Chelsea over is.

25 juni 2022 om 09:25

Met het geld dat hij tot nu toe al heeft gegeven er vanuitgaande dat hij De Ligt enof Kounde krijgt (ik zie trouwens wel liever de Ligt komen 😉) en Sterling, moet het dit seizoen wel gaan gebeuren.

25 juni 2022 om 09:28

Vind je? We hebben (nog steeds) geen top spits, die zijn we al sinds 2017 aan het vervangen, en de selectie is bij lange na niet breed en diep genoeg om een jaar voor de titel te spelen. Als Chilwell niet lekker uit zijn blessure komt zijn we de sjaak, er is geen backup voor James, Kante is over the hill, we hebben 2 creatieve spelers in onze basiself staan. Ik kan nog heel wat redenen bedenken waarom we er bij lange na nog niet zijn.

25 juni 2022 om 09:41

We hadden 2 goede spitsen, Giroud en Abraham. Tuurlijk geen top, maar Abraham heeft nog steeds de potentie en Giroud scoort altijd wel en is heel goed in de combinatie. TT heeft gekozen om deze beide weg te doen en Lukaku te halen. Emerson vind ik daarnaast een prima backup voor Chilwell, alleen opnieuw een speler die geen kans heeft gekregen van TT. Voor Kante hadden we die Bissouma moeten halen maarja Chelsea lag te slapen, en ik denk dat Gilmour die kar best kan gaan trekken als je hem de kans geeft. Backup voor James is er inderdaad niet. Over de creativiteit: opnieuw is het TT zijn keuze om creativiteit de deur uit te doen (Ziyech) en er absoluut geen creativiteit ervoor terug te halen (Sterling). In het kort: Tuchel heeft al heel wat belangrijke beslissingen genomen. Als hij dan niet slaagt is dat toch echt, voor een groot deel, zijn eigen schuld.

25 juni 2022 om 10:09

Aangezien Tuchel vorig seizoen niet degen was die het technische beleid uitstippelde kunnen we dat niet zeggen. Vorig seizoen heeft Chelsea, waarschijnlijk vooral de scouting en Marina in overleg met Tuchel, besloten dat ze voor Lukaku gingen en daar moest alles en iedereen voor wijken. Emerson vind ik als ik eerlijk ben niet beter dan Alonso en hij was al niet echt een goede back up.

Bij Chelsea was ook weinig mogelijk he. Op het moment dat de anderen transfers aan het doen waren moest bij ons het hele bestuur op de schop aangezien er wat mensen vertrokken. Marina is weg, dat is geen beslissing van de club want ze willen haar nog wel kunnen bellen als ze er niet uitkomen. Ik krijg het idee dat TT niet je grootste vriend is haha

Overigens vind ik Ziyech niet bijster creatief, althans niet bij Chelsea. De voorzetten die hij gaf kan James ook geven en dan komen ze nog aan ook. Verder voegde hij echt weinig toe. Met Sterling gaan we een dribbelaar terugkrijgen. Ik had liever gezien dat we Hazard terug hadden gehaald.

25 juni 2022 om 10:14

(YoeriCFC). Tuchel zal nooit een aanvallende trainer worden het is een type trainer die speelt om niet te verliezen en niet speelt om te winnen dat was hij in Duitsland ook al , ik keek vroeger graag naar Chelsea zelfs onder Mourinho speelde Chelsea mooier voetbal dan onder deze man , plus dat ik het een idioot langs de lijn vind .

25 juni 2022 om 10:23

Zelfs als het klopt wat je zegt (spoiler alert: het is onzin), wat dan nog?

25 juni 2022 om 11:49

@Yoeri. Ik noem gewoon op wat ik zie en lees, daarnaast waren Marina en Tuchel volgens vele insider rapporten heel close. Dus Tuchel had daadwerkelijk wel een flinke invloed op hoe en wat. Daarnaast hebben Giroud en Abraham vanaf het moment dat Tuchel is aangesteld vrijwel 0 kansen gehad. Dus ik gok niet dat Tuchel ze wilde houden. En dat Ziyech niet creatief is komt door hoe hij gebruikt werd, we hebben hem allemaal in Ajax in de CL gezien. Dus hij is wel creatief maar dan moet je 'm wel goed gebruiken. Daarnaast is het bekend dat meerdere aanvallende spelers de tacktiek van Tuchel vreselijk vinden, oa Werner en Puli hebben zich hier publiekelijk over uitgelaten en het zou mij niks verbazen als er meer zijn die dit vinden en ik geef ze geen ongelijk gezien Tuchel nog niet een aanvaller echt rendabel heeft weten te maken en dat is dan ook een van de redenen dat ik me zorgen maak over het komende seizoen.

25 juni 2022 om 12:55

@sloep01 - Wat versta je onder een aanvallende coach? Dit seizoen na City (99 goals) en Liverpool (94 goals) de meeste doelpunten gemaakt in de Premier League (76 goals). Daarnaast heeft hij bij Dortmund ook aardig wat goals gemaakt. PSG heb ik persoonlijk niet heel erg gevolgd toen, maar stats wise 105 goals gemaakt in zijn eerste seizoen en 75 goals in zijn laatste seizoen in de competitie (door covid eerder stopgezet). Dus dat hij geen aanvallend voetbal speelt, mag ook de prullenbak in. Alleen tegen sterkere tegenstanders zet hij de boel dicht, want anders krijg je het om je oren als je naief gaat voetballen. En daar heeft hij aardig wat succes mee gehad in zijn carriere.

25 juni 2022 om 14:23

Je mag ook wel een beetje realistisch zijn hoor met al die uitgaande transfers. We hebben een inconsistent/blessuregevoelig middenveld en daarnaast een Chilwell die terug moet komen van een slepende blessure. Ik zou de verwachtingen ietwat temperen.

25 juni 2022 om 09:10

Werd tijd inderdaad, afgelopen seizoen zie je gewoon aan alles dat er voorin een hoop mist om echt aan te haken bij een Liverpool/City. Maar toch denk ik dat we tekort blijven komen aankomend seizoen, ik zie niet zo fe nodige spelers komen die we toch zeker wel nodig hebben om aan te haken bij de top komen. Laten we eerst maar achterin alles in orde stellen waar we toch de meeste successen hebben geboekt en voorin hopen op paar oplevingen van een Havertz/Mount etc. Het is duidelijk dat er nog veel moet komen.

25 juni 2022 om 09:21

Eens. Er zal veel moeten gebeuren in de komende jaren om met Liverpool en City mee te kunnen doen. Het belangrijkste is CL voetbal halen in deze jaren en doorbouwen. Ik hoop ook dat Tuchel meer spelers op spelers als Colwill en Chalobah gaat bouwen. Wie weet wat er voor leuks tussenloopt bij de U23’s.

25 juni 2022 om 09:25

Het jammere is dat zowat al ons talent alleen maar doorbreekt achterin. Voorin alleen Mount wat ik niet meet echt als talent beschouw maar meer als een sterke basiskracht. Daar buiten hoop ik ook dat Colwill kansen gaat krijgen en Chalobah moet gewoon wat stabieler worden dan zal Tuchel echt wel op hem gaan bouwen.

25 juni 2022 om 09:28

Ik weet niet precies hoe Tuchel wilt gaan spelen gezien we veel worden gelinkt met wingers, maar ik denk zelf dat Chalobah alleen goed genoeg is voor Chelsea in een 5 mans verdediging. Op het moment dat we 433 gaan spelen word het een gevalletje Christensen / Moses ben ik bang. Niet goed genoeg.

25 juni 2022 om 09:34

Dat laatste vind ik lastig om te zeggen. Ik heb hem eigenlijk alleen nog maar goed zien spelen, maar toch is hij uit de basis verdwenen. Bijna vergelijkbaar aan Tomori. Ik weet niet wat Tuchel gaat doen. Ik kon onze vorige coaches prima lezen en bedenken wat ze wilde gaan doen. Bij Mourinho en Lampard wist ik precies wat er ging gebeuren en waarom, bij Tuchel heb ik dat niet. Hij maakt soms keuzes waar ik op voorhand geen drol van begrijp..

25 juni 2022 om 11:52

Tomori is uit de basis verdwenen voordat Tuchel kwam en dat kwam omdat Marina en de board wilde dat een ontevreden Rudiger meer moest gaan spelen.

25 juni 2022 om 09:22

Welke aanvallers worden in de wandelgangen genoemd die Chelsea moeten versterken? Ik zag Dembele, Neymar en Sterling voorbij komen. Kan me niet voorstellen dat ze allemaal komen maar dan mis je nog een echte spits. Enig idee wie dat zou kunnen zijn?

25 juni 2022 om 09:30

Nee. Buiten Lewandowski heb ik niets voorbij zien komen. Ik heb geen idee wat het plan is, aangezien we ook Broja willen gaan verkopen aan West Ham om ze te overtuigen dat wij Rice kunnen overnemen.

25 juni 2022 om 09:45

Opmerkelijk, vraag me ook af welke spitsen in aanmerking voor de speelwijze van Tuchel zouden passen. Of zou Tuchel met Sterling in de spits met oa Mount en Havertz erachter. Heb je ook nog Pulisic achter de hand maar dat lijkt me qua scorend vermogen te riskant.

25 juni 2022 om 09:48

En het is ook niet zo dat er goede spitsen op de markt zijn. Haaland en Nunez zijn al weg. Benzema, Mbappé en Lewandowski lijken me niet haalbaar (eerste twee zeker niet, de de derde heel misschien), Kane zal wel bij Tottenham blijven en Nkunku heeft een nieuw contract getekend en zal dus nog wel een jaar blijven en Lukaku wordt doorgestuurd.

Ik zou bijna zeggen, ga dan voor Cavani. Dan heb je tenminste nog een bewezen doelpuntenmaker in huis.

25 juni 2022 om 10:11

@rbn_, ik ga er van uit dat er nog een spits komt, wie dat dan is weet ik niet. Havertz zal eerste keuze worden en misschien willen ze het jaar wel overbruggen om Abraham terug te halen volgend jaar zomer. Ik zie ook geen opties om jezelf echt te verbeteren..

25 juni 2022 om 10:12

@Lierse1997, het zou mij weinig verbazen als ze dit seizoen geen extra spits halen om volgend seizoen vol in te zetten op Nkunku, alhoewel ik dat niet echt als een spits zie.

25 juni 2022 om 10:40

Je gaat het jaar toch niet ingaan met Hudson-Odoi, Pulisic, Havertz en Sterling als aanvallers?

25 juni 2022 om 11:00

Zoals het er nu voor staat is Broja er nog, Mount speelt achter de spits, misschien krijgt Harvey Vale nog wel een kans. Ik heb ook nog geen interesse gezien voor Pulisic, dus ik verwacht dat hij zal blijven.

25 juni 2022 om 11:16

Dan mag je elke titelambitie meteen de vuilbak in pleuren.

25 juni 2022 om 11:54

Als wij niet 1 a 2 goede doelpuntenmakers halen dan mogen we blij zijn met top 4. Misschien dan toch een Zaha halen of een Trossard van die weet je tenmiste zeker dat ze de PL aankunnen ipv weer een of andere Spaanse (Saul / Morata) gok.

25 juni 2022 om 10:33

Als iemand niet het vertrouwen en geen eerlijke kans krijgt vind ik het niet heel gek dat hij het niet waar maakt. Onze vrolijke vriend Tuchel stelt liever renpaarden dan creativiteit op.

25 juni 2022 om 10:39

Hoeveel kansen wil je krijgen? Hij heeft kans op kans gekregen en stond er niet of nauwelijks. Ziyech is geen talentje meer maar een gozer van 29. Als hij speelt moet hij er staan, dat is miet het geval. Kovacic heeft ook last van blessures maar als hij speelt is hij een garantie voor kwaliteit.

25 juni 2022 om 10:42

Hou toch op man. Een kans krijgen is een serie wedstrijden spelen. Niet een keer een potje spelen en dan weer weken op de bank zitten. Er bestaat ook nog zoiets als ritme.

25 juni 2022 om 10:58

En voor de rest niet? De rest staat er als ze er moeten staan, Ziyech niet.

25 juni 2022 om 13:26

Want Lukaku, Werner en Pulisic deden het zo goed de afgelopen 2 jaar? De enige die mocht blijven staan was mount en die heeft nog nooit een topwedstrijd beslist in zijn carriere. Lukaku en Ziyech hebben nog meer belangrijke goals gemaakt dan hem, maar he wel leuk dat mount er 3 maakt tegen Norwhich of 2 tegen Watford.

2 juli 2022 om 08:59

Porto uit de winnende, CL finale assist op de winnende, bevrijdende goal tegen Real.. Norwich en Watford was meer Ziyechs afdeling.

25 juni 2022 om 11:09

Ziyech rendeerde wel onder lampard. Dus het kan wel, ik denk eerder dat hij en tuchel niet matchen

25 juni 2022 om 11:31

Hij rendeerde onder Lampard? Hij heeft hooguit 8 wedstrijden gespeeld onder Lampard..

25 juni 2022 om 11:41

Heb jij een afwijking aan je hand dan? Dat je meer dan 5 vingers hebt? Want Ziyech werd steevast genegeerd door Tuchel en de wedstrijden die hij wél speelde, liet hij meermaals zien de meest creatieve speler te zijn. Niet altijd nee, maar Chelsea speelde als collectief gewoon sloom en lomp. Ziyech heeft genoeg mooie passen gegeven en goals gemaakt. Wie speelde wel aanvallend goed vorig seizoen?

2 juli 2022 om 09:48

Zuyech heeft het niet waar gemaakt mede door Tuchel. Beetje rectificatie is op z'n plaats. Werner net zo. Pulisic is altijd al een gevalletje net niet geweest.

Toch zonde dat zijn missie niet is geslaagd qua speeltijd. Maar toch even de CL gewonnen. Zou goede speler zijn voor Manu, iedereen heeft zn selectie aardig op orde maar bij Manu hoor je weinig

Ik denk dat Ziyech voor de Serie A is gemaakt, minder fysiek en minder snel dan het in de PL er aan toe gaat. PL was te hoog gegrepen voor hem. Eigenlijk weer een voorbeeld van een eredivisie speler die het niet haalt in de absolute top. Een tussenstap was beter geweest.

25 juni 2022 om 11:44

Wat lul jij dat de pl te hoog gegrepen is. Zou makkelijk een stapje lager in de pl kunnen en ballen. Bij een aston villa oid speelt hij gewoon alles hoor.

25 juni 2022 om 12:21

Te hoog gegrepen? Lol wat een onzin. Speelde makkelijk mee maar het lag meer aan Tuchels tactiek en wensen. Kan je genoeg namen geven die makkelijk meegaan in de PL die minder zijn dan Ziyech.

25 juni 2022 om 12:39

Te hooog gegrepen ? Weet je hoeveel houthakkers in de PL spelen haha. Doe nou niet of elk team vol met sterren zitten

25 juni 2022 om 19:56

Blijft een mooi fenomeen bij al die Premier League fanboys. Ze denken dat je een 2 meter lang + brede krachtbundel moet zijn, samen met het uithoudingsvermogen van kanté + de balbehandeling van Messi in zijn prime, om in de Premier League te kunnen spelen. Lachwekkend beeld gewoon. Ziyech zou onder een andere coach, die niet van de saaie robotspelers zoals Tuchel is, gewoon lekker spelen bij Chelsea. Stop met het doen alsof het bijna onmogelijk is om in de Premier League te spelen. Met 5 CL’s van PL clubs in de afgelopen 22 seizoenen, mogen jullie best wat nederiger praten over die o zo prestigieuze PL.

26 juni 2022 om 08:55

Ik zeg dat de serie A minder snel en fysiek is dan de PL en daardoor beter bij hem past. Ook omdat hij om de haverklap geblesseerd is. Ik verheerlijk absoluut niet de PL.

jammer dat hij mislukt is daar. Bij Ajax liet hij toch aparte dingen zien en dit was ook zichtbaar in de c.l. Kun je zien wat de dynamiek in een groep met jou doet.

Wat zijn ze aan het doen bij Chelsea, Lukaku weg, wat logisch is, maar was toch de topscorer, Werner waarschijnlijk weg, vind hem niet goed genoeg voor Chelsea maar werkte wel hard en was soms best handig om te hebben, Ziyech weg, de meest creatieve speler. En wat komt er voor terug? Sterling? Havertz weer een seizoen op een valse 9? Ik voorspel alvast dat Joghinho topscorer word en we waarschijnlijk ergens in de laatste week van de transfer periode een spits voor veel te veel geld halen die het 3 wedstrijden goed doet om hem vervolgens op de bank te zetten. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zou weten welke spits Chelsea op dit moment zou moeten halen.

25 juni 2022 om 09:15

Alles op alles zetten om Lewandowski binnen te halen zou ik zeggen. Niet geschoten is altijd mis.

25 juni 2022 om 09:30

Tsja, leuk dromen maar Lewandowski wilt niet naar de PL en Bayern wilt hem niet laten gaan. Zoals ik al zei, ik heb geen idee wie er gehaald zou kunnen worden, ik zie maar weinig spelers beschikbaar en goed genoeg. Straks komen we weer met Morata aanzetten.

Zal vast weer lekker lang duren waardoor waarschijnlijk een Sevilla bijv mee aan de haal gaat…Maar mocht het rond komen zou het een uitstekende zet zijn. Milan heeft een nummer 10 en rechtsbuiten nodig en deze meneer kan op beide posities. Als ik Chelsea was zou ik het onderste uit de kan vragen, want echt elke Chelsea speler die naar Milan gaat of überhaupt serie A is succesvol gebleken. Giroud, Tomori notabene uitgegroeid tot top 3 verdediger vd serie A, Abraham schoot er ff 27 in over alle competities. dus ik weet zeker dat Ziyech ook een succes zal worden

25 juni 2022 om 11:06

Ziyech met voorzetjes op Giroud.. gegarandeerd succes!

Denk dat een vertrek van Ziyech het beste is. Heeft bij vlagen zeker goede en belangrijke momenten gehad waarop hij zijn klasse heeft laten zien, maar dit zal geen succesvolle samenwerking meer worden tussen Ziyech en Chelsea. En AC Milan lijkt mij een prachtige stap voor Ziyech, zeker nu ze de laatste jaren aan een soort wederopstanding bezig zijn met heel goed beleid.

De afdankertjes van Chelsea wil ik het eigenlijk niet noemen, maar AC Milan heeft met Giroud en Tomori twee spelers binnengehaald die van Chelsea overkwamen en gewoon van gigantisch grote waarde zijn voor AC Milan. Niet dat Ziyech dan gegarandeerd een succes wordt bij AC Milan, maar ik denk toch dat de kans groot is dat hij daar wel zal slagen.

Kunnen sinds het vertrek van Çalhanoğlu wel een creatieve nummer 10 gebruiken en als het goed is, wordt Lang ook vastgelegd en dat lijkt mij ook een goede transfer met oog op de toekomst. Maar Lang is eigenlijk het beste vanaf links op op de 10-positie, terwijl Ziyech het beste is op de 10-positie of in een vrije rol vanaf rechts.

Op links zal Lang Leão er sowieso niet uitspelen en zal Ziyech denk ik sowieso de voorkeur krijgen op de 10-positie. Of Ziyech moet dan in een vrije rol vanaf rechts spelen en dan met Lang op 10, en dat er dan een soort systeem wordt gecreëerd waarin er gedurende de wedstrijd positiewisselingen tussen o.a. Ziyech, Lang en Leão plaats zal vinden. Maar dat zal niet gebeuren denk ik, ik denk eerder dat het zoiets wordt (zie opstelling).

Denk dat Origi, die transfervrij over zal komen van AC Milan meestentijds een basisplaats zal hebben maar dat Giroud en Zlatan ook genoeg minuten zullen maken.

Maignan
Calabria
Kalulu
Tomori
Hernández
Tonali
Bennacer
Aankoop
Ziyech
Leão
Origi

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Ajax vangt doorkoop percentage van Botman.

Gaat ajax die ook krijgen bij de verkoop van Ziyech, De Ligt, Frenky de Jong en Donny van de Beek.

Ze staan allemaal op een vertrek lijstje dus ben wel benieuwd

25 juni 2022 om 11:43

Voor de laatste drie ontvangen ze in elk geval al ook opleidingsvergoeding. Geen groot geld, maar alles bij elkaar wel mooie meevallers

25 juni 2022 om 12:29

Denk het niet, is vaak niet aan de orde bij hele hoge transfer bedragen. En compenseert eerder dan nog bonussen die je niet krijgt omdat een speler eerder vertrekt.

Op zich prima als we Ziyech laten gaan, maar dit is toch wel een vrij laag bedrag als je bedenkt dat hij echt wel wat heeft laten zien als speler.

Neemt niet weg dat hij te kort komt voor het niveau dat we proberen na te streven. Al is hamvraag natuurlijk of je een veel betere flankspeler kan aantrekken deze zomer, helemaal nu Nkunku net heeft bijgetekend.

Ik ben benieuwd waarmee ze komen aanzetten, in principe kan je Gallagher en Broja wel de plaatsen van Lukaku en Werner laten innemen. Maar dan moet er wel echt een kwaliteitsimpuls komen omdat je anders enkel inlevert in kwaliteit.

Jammer dat hij het niet heeft gered bij Chelsea. Erg genoten van deze speler bij Ajax en had gezien zijn ervaring / leeftijd en uiteraard ook technische klasse verwacht dat hij het wel zou redden in de PL.

Gewoon net als destijds Depay een stap achteruit doen en naar een club als Lyon gaan en wie weet waar je later beland

Ziyech weg en dan Sterling kopen ??
Ik zal wel gek zijn , complete kapitaal vernietigen.
Erg jammer dit soort beleid .
Ik blijf Ziyech erg goed vinden , zelfs voor een Chelsea...
Maar systeem is ook niet het goede voor hem.
Maar zelfs Lukaku komt niet aan zijn spel toe bij Chelsea

Kijk, dit zijn de namen die ik wil horen. Zal een flinke upgrade zijn ten opzichte van Messias, Saelemaekers en Brahim Diaz. Kan zowel op 10 als op rechts, posities waar het de laatste jaren aan kwaliteit ontbrak. Hopelijk pakt het management door en is dit snel rond.

Voor alle betweters hier. Die Tuchel is gewoon een tweederangs trainer en een geweldige eikel. En Ziyech is een eigenzinnig Marokkaans ventje dat altijd gelijk denkt te hebben en een hoge dunk van zichzelf heeft. Gaat echt niet samen. Ik heb van Ziyech echter genoten bij Twente en Ajax. Van Tuchel nog nooit.

Ziyech is een type speler voor milan, ze kunne wat creativiteit voorin wel gebruiken!

Mocht Antony gaan zou Ajax wellicht moeten proberen Ziyech terug te halen.

Hoop dat hij daar het vertrouwen krijgt. Kijk naar Ajax, wat een beetje vertrouwen kan doen. Van schlemiel naar publiekslieveling en absolute topspeler die het verschil voor je maakt. Maar ja, in het buitenland wordt je afgerekend op 20x balverlies per wedstrijd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren