Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Aanstaande transfer van 75 miljoen levert Gakpo nieuwe concrete interesse op

Laatste update:

Leeds United heeft Cody Gakpo op zijn schaduwlijst geplaatst voor als Raphinha daadwerkelijk verkocht wordt, zo meldt Foot Mercato en wordt bevestigd door Fabrizio Romano. De 23-jarige aanvaller van PSV is serieus in beeld bij de nummer zeventien van het afgelopen seizoen in de Premier League, maar een transfer is nog ver weg. Leeds monitort ook Charles De Ketelaere van Club Brugge als potentiële vervanger van Raphinha, weet Romano.

Voor Gakpo zou Leeds een ideale tussenstap kunnen zijn om uiteindelijk alsnog bij de Europese elite terecht te komen. Voetbal International meldde een dag eerder nog dat de vleugelspits van PSV openstaat voor een 'Georginio Wijnaldum-achtige route'. De genoemde middenvelder maakte met een tussenstap bij Newcastle United uiteindelijk de sprong van PSV naar Liverpool, waar hij jaren achtereen succesvol was. Gakpo wordt al tijden gelinkt aan Arsenal, dat voorlopig niet doorpakt voor de zevenvoudig Oranje-international. PSV zal inzetten op een bedrag boven de 40 miljoen euro.

Vrijwel niemand bij Leeds gaat ervan uit dat Raphinha ook komend seizoen nog onder contract staat bij de club, nu de belangstelling voor de 25-jarige sterspeler steeds concretere vormen aanneemt. Leeds heeft de vraagprijs begin dit jaar al vastgesteld op 65 miljoen pond, omgerekend ongeveer 75 miljoen euro, en zal daar onder geen beding van afwijken. Barcelona bereikte in februari een persoonlijk akkoord met Raphinha, maar legde nog geen bod neer bij Leeds.

Arsenal hoopt te profiteren van de afwachtende houding van Barça en deed volgens The Athletic al wél een eerste bod op Raphinha, dat door Leeds van tafel werd geveegd. Tottenham Hotspur, dat in tegenstelling tot Arsenal gekwalificeerd is voor de Champions League, bekijkt de mogelijkheden om de transfer te kunnen kapen, en ook Chelsea heeft belangstelling. Mede dankzij 11 goals en 3 assists in 35 wedstrijden van Raphinha bleef Leeds United afgelopen seizoen ternauwernood in de Premier League.

Zou Leeds United een goede tussenstap zijn voor Cody Gakpo?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is gewoon een stap omlaag, alleen speel je in een betere competitie en krijg je meer geld. Maar op sportief vlak een stap omlaag. Zou dus bij psv blijven als ik hem was.

23 juni 2022 om 00:27

Heel Twitter stond vol met dat ze een bod willen doen van 25-30 mil. Naja dat gaat hem dan absoluut niet worden.

23 juni 2022 om 06:04

Inderdaad, ze houden zelf de poot stijf voor Arsenal en vragen (terecht natuurlijk) een astronomisch bedrag voor raphinha, dan mogen ze ook een astronomisch bedrag gaan aftikken voor gakpo.

23 juni 2022 om 08:03

Een oprechte vraag, niet bedoeld om te provoceren, maar op basis van wat vindt PSV hem 40M waard? Afgelopen europacampagne blonk hij uit in afwezigheid. Zo mooi als hij speelt tegen de verdedigers van RKC, zo teleurstellend is hij in Europa en Oranje, met het tweeluik tegen Leicester als dieptepunt. En dat is dan het nivo dat hij iedere week zal tegenkomen met degradatieclub Leeds. Gakpo is toch nog lang niet uitgeleerd bij PSV? De topscorer en CL uitblinker gaat voor minder weg naar een topclub. Welliswaar 6 jaar ouder, maar Gakpo heeft nog wel enkele jaren nodig om ook zo bepalend te kunnen worden.

23 juni 2022 om 08:10

Gakpo was afgelopen interland één van de betere van het veld. Europees verzaakte Gakpo juist zelden. Alleen rond zijn blessure een stuk minder. Tegen bijvoorbeeld Feyenoord, een Nederlandse topclub, maakte een Gakpo juist het verschil. Ik ga verder maar niet op jouw ridicule vergelijking met een Haller, waarvoor Ajax veel en veel te veel krijgt

23 juni 2022 om 08:34

@mangalitsa,

Dus volgens jou is de topscorer van de ED, en iemand die 10+ scoort in de CL minder waard dan iemand die CfL speelt en niet echt overtuigt en er "maar" 12 scoort in de ED?

23 juni 2022 om 08:38

@oigatinha: Jong aanvallend talent, beste speler van PSV momenteel, nog een 4-jarig (!) contract, beste g/a ratio per 90 min. van de hele Eredivisie (ja, ook meer dan Haller als je het afzet tegen het aantal speelminuten). Een betere vraag is: waarom zou PSV hem voor minder laten vertrekken? Heeft trouwens ook gewoon goals en assists genoteerd tegen Ajax, Feyenoord, AZ, Sociedad, Monaco, Benfica en Kopenhagen dit seizoen, dus dat riedeltje dat hij in grote wedstrijden niet levert is sowieso al feitelijk onjuist. Waarom verliezen sommige mensen elke vorm van objectiviteit als het om een speler van de concurrent gaat?

Edit: Geldt ook voor @mangalista overigens - de statistieken van Haller zijn eveneens uitstekend, in zowel de ED als de CL. Ajax krijgt niet "veel en veel te veel", maar gewoon een vrij marktconform bedrag.

23 juni 2022 om 08:40

Niet om te provoceren hoor maar Gakpo scoorde tegen Benfica, Sociedad, Kopenhagen,Feyenoord(3x), Ajax, Az. Komen assists bij.. Speelde een topwedstrijd tegen Wales. Qua speelminuten bizarre statistieken goals assists, de meeste van de hele eredivisie. Denk dat je door een korfbalbril kijkt ofzo.

23 juni 2022 om 08:51

Ik ben ook vrij subjectief hoor. Geen fan van bepaalde spelers qua houding bij Ajax. Maar tis onmogelijk te zeggen dat Tadic "niet zo goed is". Antony "er niks van kan". Timber en Martinez prutsers zijn. Zo ook met Gakpo. Lijkt wel of men bewust aan statistieken voorbij gaat. Met de rug naar t veld zitten als Gakpo goed speelt. Eerlijk gezegd kunnen veel mensen(ik ook) van jou manier van reageren leren.

23 juni 2022 om 08:52

@oigatinha Nog één die blijkbaar niet naar PSV heeft gekeken in Europa. Prima dat kan, maar kom dan niet met onzin. Hij was op Sangare (en misschien Götze) na de beste speler van PSV. Vooral tegen Benfica en in de groepsfase van Europa League was hij één van de betere. Tegen Leicester was hij echter beroerd daar heb je gelijk in. Heel geforceerd op zoek.

23 juni 2022 om 09:10

@Sir Paul: Iedereen is tot op zekere hoogte wel subjectief, de een wat meer dan de ander. Maar als je je afvraagt waarom PSV in hemelsnaam een hoog bedrag vraagt voor Cody Gakpo dan ben je mijns inziens niet alleen subjectief maar eerder slechtziend haha

23 juni 2022 om 09:18

@sander. Een 4-jarig contract zegt al meer idd. De eredivisieratio minder. Eredivisie is geen podium om aan de PL te verkopen. Hij heeft 7x gescoord in 15 europese wedstrijden. Ik vind hem tegen vallen Eurooees. Hij is captain, waardevolste speler, maar hobbelt maar zo'n beetje mee in plaats van zijn ploeg te leiden. Overigens hoop ik dat psv wint Europees. Misschien verwacht ik gewoon teveel van Gakpo.

23 juni 2022 om 09:53

@Oigatinha: Hij is geen spits en heeft 7 doelpunten in 15 duels. Bijna 1 op 2 dus. Als buitenspeler. Wat is daar slecht aan?

23 juni 2022 om 10:06

En door welke bril kijk jij @Sir Paul? Tegen Feyenoord 3x scoren.. bij psv werd het 0-4. In de kuip werd het 2-2. Heb ik een eigen goal gemist?

23 juni 2022 om 10:22

Hoe kun je nou eerst die statistieken noemen en vervolgens zeggen dat hij maar een beetje meehobbelt? Je verwacht dat buitenspelers 1 op 1 lopen ofzo? Dan verwacht je inderdaad teveel, niet alleen van Gakpo maar meer in het algemeen.

23 juni 2022 om 10:36

@oigatinha: Gakpo was afgelopen seizoen goed voor 1 g/a per 92 minuten (in alle competities). Dat is echt een uitstekende ratio voor een linksbuiten. Hoe kun je nou beweren dat hij maar een beetje mee hobbelt als hij verreweg de meest beslissende man van PSV is geweest in het afgelopen seizoen? Dat slaat toch nergens op.

23 juni 2022 om 11:55

@Sander ga jij hier nou zeggen dat Kopenhagen en As Monaco top clubs zijn die je kunt vergelijken met clubs waar Ajax/Haller tegen hebben gespeeld?

23 juni 2022 om 12:18

Nee, dat zeg ik helemaal niet nee, hoe kom je tot die conclusie? Ik vergelijk nergens de Europese tegenstanders van Ajax en PSV? @oigatinha beweert dat hij afwezig was in de grote wedstrijden van PSV en ik weerleg dat door te vermelden dat hij tegen Ajax, Feyenoord, AZ en in Europa tegen Midtjylland, Benfica, Kopenhagen, Maccabi, Sociedad en Monaco wel allemaal gescoord heeft. Het is dus gewoon onzin om te stellen dat hij "uitblonk in afwezigheid" in het afgelopen Europese seizoen.

23 juni 2022 om 23:18

Als ik kon kiezen tussen Anthony of Gakpho dan koos ik voor Gakpho.. dus als Anthony volgens velen hier al 60 miljoen plus waard is dan vind ik dat 40 voor gakpho vrij weinig is.
Weet alleen niet tot wanneer z'n contract loopt nog

24 juni 2022 om 02:44

Wie zijn Gakpho en Anthony? Bedoel je toevallig Gakpo en Antony van respectievelijk PSV en Ajax? Mag ik vragen waarom je voor Gakpo kiest? Ontloopt elkaar niet heel veel imo.

24 juni 2022 om 04:00

Jaar of 2,3 geleden werd PSV-Fey 1-1 . Goal Gakpo.. Als je iemand wilt terecht wijzen ,cijfers paraat houden. Dus ja je hebt een goal gemist. Anna Irrealist

24 juni 2022 om 07:59

@KasperStein154. Wil jij zeggen dat sporting Portugal veel beter is dan. Monaco of Kopenhagen 🤭🤣🤣.
Denk dat ze redelijk in de zelfde categorie vallen.

24 juni 2022 om 12:26

Gakpo is niet de beste speler van PSV dat is veruit sangare.veruit de beste middenvelder in de eredivisie

24 juni 2022 om 14:55

Vooruit dan, beste aanvallend ingestelde speler van PSV, jij je zin Sangaré ben ik ook gecharmeerd van, m.i. inderdaad de beste defensieve middenvelder van de Eredivisie. Maar dat verandert verder niks aan het feit dat PSV volledig in haar recht staat om een forse transfersom voor Cody Gakpo te verlangen, toch?

23 juni 2022 om 00:48

Kijk naar Raphinha. 25 jaar en staat in de belangstelling van meerdere clubs. Braziliaans international. Is klaargestoomd voor het grote werk.

Gakpo zou hetzelfde traject kunnen bewandelen. Een speler met ambitie moet niet te lang blijven in de eredivisie naar mijn mening als er geen structurele CL voetbal er is om het te compenseren.

23 juni 2022 om 01:27

Kijk naar Antony, 22 jaar, in belangstelling van de grootste clubs van de wereld. Klaargestoomd voor het grote werk worden die spelers juist al bij de topclubs uit onze competitie. Als je niet slaagt kan je altijd nog naar subtop of degradatiekandidaten van Engeland. Zo'n Leeds moet je nu toch niet willen? Stel die club dondert in elkaar, komt amper op de helft van de tegenstander en degradeert, dan ben je verder van huis. Zo'n Bergwijn die niet lukt bij Spurs kan in ieder geval rustig terugkomen bij de Nederlandse top en Europese subtop.

23 juni 2022 om 01:48

Dat je je af kunt vragen of leeds de club is waar je naar toe wilt is zeker de vraag. Maar je kunt toch niet zeggen dat spelers in Nederland klaargestoomd worden voor de echte top. Ik kan een behoorlijke lijst maken met spelers die het niet echt redden. Deze lijst is veel langer dan de lijst met spelers die bij de echte top spelen.

23 juni 2022 om 01:56

Inderdaad. Spelers als Memphis, Bergwijn en Vincent Janssen hebben het niet gered in Engeland. Blind speelde even onder Van Gaal waarna Mourinho ook vrij snel van hem afwilde. Ziyech en Frenkie zijn nog geen doorslaand succes bij hun nieuwe clubs. De Ligt is ook nog niet je van het bij Juventus. De stap van de Eredivisie naar een grote club uit een topcompetitie is gewoon een hele lastige. Er valt ook zeker wat te zeggen voor het Wijnaldum/Van Dijk/De Vrij traject. Eerst wennen aan het niveau van een topcompetitie om vervolgens de stap naar een grote club daar te maken

23 juni 2022 om 02:57

Misschien een gekke vraag, maar zou Tottenham niks voor Gakpo zijn? Niet de absolute top, maar wel in de Premier league. Als die het goed doet zullen er genoeg teams zijn die hem willen hebben. Nadeel van Tottenham is wel dat ze heel moeilijk doen als je weg wilt. Bayern is een andere optie, maar daar moet je op de vleugels wel meteen presteren.

23 juni 2022 om 04:31

De Ligt is al een tijdje de leider achterin hoor. 130 wedstrijden voor Juve 1 en hij is nog maar net 23.
Door De Ligt is Demiral verkocht en Bonucci en Cheilini hebben de de helft gespeeld van wat De Ligt heeft gespeeld, en de hele Europese top zit achter De Ligt aan. Dus waar heb je het over?

23 juni 2022 om 06:10

@BamiWorst….Tottenham betekent op de bank zitten en niet spelen. Dus nee Tottenham zou niet wat zijn voor Gakpo. Die jongen moet wel spelen

23 juni 2022 om 07:33

Wie is de laatste speler van PSV die geslaagd is bij een directe overstap naar een Europese topclub?

23 juni 2022 om 07:41

Danjuma ging ook naar Bournemouth, raakte geblesseerd en degradeerde, speelde werkelijk geweldig in de Championsship en nu ook bij Villarreal. Denk alleen hij sportief gezien de stap naar Villarreal ook kan maken, maar dat Villarreal het niet kan betalen.

23 juni 2022 om 07:57

De trainer?

23 juni 2022 om 07:58

Antony in de belangstelling van Manchester United omdat Ten Hag daar zit. Momenteel niet echt een topclub als je 11 en 13 punten achter Spurs en Arsenal eindigt. Nog geen enkele andere club heeft interesse in hem concreet getoond.. overigens wel met je eens dat de stap naar Leeds het sowieso niet waard is..

23 juni 2022 om 08:26

@bami/worst en bij Spurs kom je vervolgens niet meer weg, omdat de club torenhoge bedragen vraagt die niet reeel zijn. Zou Spurs enkel doen als je verwacht dat je er speelt en dat je dat als je top ziet. Stap hogerop vanaf daar is vrijwel onmogelijk, stap terug ook (bergwijn kost ook veel te veel).

23 juni 2022 om 08:37

@janssen,

Maar ik denk dat overal de lijst van spelers die het niet redden groter is, dan spelers die het wel redden.

Laat de absolute top, 10 topclubs zijn, zijn dus 110 personen ( want als je het "red" bij de top, sta je in de basis).
110 personen op de miljoenen voetballers die er zijn, dus is toch vrij logisch dat meer spelers het niet redden, dan wel ?!

23 juni 2022 om 10:11

@mvbfam Als je alleen naar de Serie A kijkt kan je zeggen dat hij het degelijk heeft gedaan afgelopen seizoen idd, maar in de CL was het natuurlijk wel een drama met die drie goals die hij weggaf tegen Villareal. Verder kan je dan 1 speler eruit pikken waar je het niet mee eens bent, maar voor de rest heb ik wel een punt toch? Het is geen makkelijke stap

23 juni 2022 om 23:20

Ik geloof dat niet de grootste clubs ter wereld interesse hebben in Anthony. Alleen United tot dusver en dat is alleen maar vanwege ETH.
Noem nog een wereldtopclub dan die geïnteresseerd is in Anthony? En zoals hierboven al zei, ik zou Gakpho nemen als ik moest kiezen tussen hem en Anthony.

23 juni 2022 om 23:37

@tilburg: dat is de realiteit. En op die manier zal United in het sukkelstraatje blijven.

23 juni 2022 om 01:44

Niks mis met zo een tussenstap om te wennen aan het niveau van een topcompetitie. Kijk naar het traject van Wijnaldum en Van Dijk en dan naar hoeveel Nederlandse spelers die de stap naar de top direct maakten en tekort komen of hooguit een beetje meehobbelen bij Europese topclubs

23 juni 2022 om 01:49

Mee ens, maar of leeds daarin de beste keuze is vraag ik mij wel af.

23 juni 2022 om 01:51

Dat is misschien wel waar. Een stabiele middenmoter zou een betere optie zijn.Mits Leeds grootse plannen heeft op de transfermarkt en Gakpo daar al van op de hoogte is, maar dat durf ik niet te zeggen

23 juni 2022 om 07:36

Het is een stap omlaag, maar het sportieve niveau ligt hoger en je verdient meer. Je spreekt jezelf tegen. Het is een dikke stap omhoog natuurlijk. De PL is in mijn ogen de zwaarste competitie ter wereld waar je je in de kijker speelt voor heel de wereld. Enige wat je mist is europees spelen maar nu speel je tegen de Engelse top. Verder ook geen schande want we zijn echt een opleidingsland met een superleuke competitie (meeste goals, veel aanvallend spel, goede scheidsrechters, veel jonge teams).

23 juni 2022 om 08:07

Je speelt in een betere competitie, tegen betere spelers op een hoger niveau. Dus in wat voor zin is het sportief een stap omlaag? Puur omdat Leeds geen Europees voetbal speelt?

23 juni 2022 om 08:36

Stap omlaag is ook relatief: aanhang / fanschare is minstens zo leuk en fanatiek, je speelt in de beste competitie met betere voetballers om je heen en niet onbelangrijk, je verdient veel meer. Je doet alleen niet mee om de prijzen.

23 juni 2022 om 09:56

Als je in een betere competitie speelt, lijkt me het een stap omhoog. Meer weerstand, daar word je gewoon beter van. En na ruim drie goede seizoenen in de top van de Eredivisie, kan ik me beste voorstellen dat hij toe is aan een nieuwe fase. En voor Gapko is het wel zijn baan, dus die extra inkomsten vind ik ook een prima reden voor een dergelijke stap.

24 juni 2022 om 13:58

Een stap omlaag!!?? Sorry hoor! Hier ga ik geeneens op in!

Gakpo blijft nog lekker een jaartje van ons. Van PSV naar Leeds is een downgrade. Gakpo Eindtovenaar

23 juni 2022 om 08:08

Toch denk ik dat het niveau en de intensiteit bij Leeds hoger ligt dan hij PSV. Je hebt sowieso meer tegenstand in de première league dan in de eredivisie.

Tsja, naar de nummer 17 van Engeland, dacht dat 'we' daar wel een beetje van af waren toch? Je wil toch minimaal naar de Engelse / Europese subtop als je een van de besten van Nederland bent. Als dat niet lukt, kan je altijd nog naar clubs als Leeds. In dat opzicht is het wel echt jammer dat Engelse degradatiekandidaten 70 miljoen voor spelers kan krijgen.

23 juni 2022 om 00:58

Daarom zeg ik ook altijd dat aan een PL minimaal het dubbele moet vragen.

23 juni 2022 om 01:08

Wat mij betreft maken ze van die PL een afgesloten Super League. Maar dan van beide kanten afgesloten, mogen ze ook niet meer aan onze spelers komen 🤭

23 juni 2022 om 08:27

Dat is natuurlijk ook een kwestie van geld. Als een speler een flink contact heeft kan je ook meer vragen in de regel.

Daar komt bij dat hij zich al bewezen heeft in een topcompetitie. Gakpo met alle respect alleen in de eredivisie. En dat is wel een niveautje of wat later natuurlijk.

23 juni 2022 om 22:12

Bij wijnaldum ging dat toch aardig goed via newcastle. Veel betere route dan direct naar de top a la bergwijn depay vdbeek etc. Gakpo komt daar gewoon nog te kort voor dat zie je bij psv ook.

Ken je net zo goed nog een jaar psv blijven, kan je ook naar een betere club. Die bij leeds zijn ook gek zeg, 75 miljoen voor raphinha. Dan mag ajax dat ook vragen voor antony vind ik dan.

23 juni 2022 om 00:33

Hahaha nee. Raphinha heeft zich bewezen in de beste competitie en is zeker beter dan Antony in mijn optiek.

23 juni 2022 om 00:34

Aan de andere kant heeft Raphinha het dan weer niet laten zien in de CL, toch wel het állerhoogste podium.

23 juni 2022 om 00:49

Met alle respect maar Besiktas en Sporting stelden ook geen kut voor. Dan vind ik de statistieken van Raphinha toch beter dan die van Anthony in een competitie waar (minimaal) de eerste 14 gemakkelijk in de top 4 van de eredivisie zouden eindigen.

23 juni 2022 om 00:59

Met alle respect, maar 80% van de PL ook niet.

23 juni 2022 om 01:03

Premier League is toch zeker een hoger niveau dan groepsfase CL?

23 juni 2022 om 01:04

Met alle respect maar Sporting is gewoon 2e geworden, ruim boven het Benfica dat zowel ons als PSV in de luren legde. Ook Dortmund is in Duitsland gewoon weer 2e geworden, dus de poule was een vrij solide CL poule waar Ajax de tegenstander dusdanig wegvaagde waardoor het leek dat ze niets voorstelden. Helaas kon Ajax dat niet voortzetten in de tweede seizoenshelft, mede dankzij het veel ontbreken van Antony.

23 juni 2022 om 01:06

Vind je Sitostick? Ik vind het rechterrijtje PL vaak met weinig idee en beleid maar geld smijten. Zijn weinig ploegen met aantrekkelijk en goed voetbal, daar waar de kampioenen van de kleinere landen in de CL vaak wel laten zien ideeën te hebben. Belgische teams doen dat aardig, wij Nederlanders zeker, Portugal meer met anti voetbal maar wel veel tactisch vernuft en ga zo maar door.

23 juni 2022 om 01:11

@myvision Toch schat ik Benfica anders in dan Sporting, ondanks dat ze 3e zijn geëindigd. Het voetbal ziet er niet uit maar spelen op een wijze die ons niet ligt.

23 juni 2022 om 01:32

Klopt, Benfica was met anti-voetbal geschikter voor het CL toernooi dan het meer aanvallende maar net-niet van Sporting.

23 juni 2022 om 05:14

@myvision Vorig seizoen eindigden Newcastle, CP, Aston Villa, Brentford en Southampton in het rechterrijtje. Dat zijn ploegen met beleid en spelen voor hun doen gewoon goed voetbal. Een aantal jaar terug zou ik je gelijk geven maar nu niet meer.

23 juni 2022 om 07:35

Arsenal, Man U en West Ham stellen geen reet voor?

23 juni 2022 om 07:39

Ja echter was Brentford een promovendus, dus dat is niet meer dan normaal. Dat beleid bij Newcastle is ook pas een ding sinds de winterstop. Het rechterrijtje van Engeland is een combinatie van promovendi, teams met wanbeleid (Everton bijv.) en nog wat overige clubs die wel zomaar kunnen degraderen ondanks hun “goede beleid”.

23 juni 2022 om 07:59

En Barcelona werd tweede in de La Liga waar ze Europees helemaal niks voorstelden. Zelfde geld voor PSV. Tweede worden in je competitie hoeft dus niks te zeggen. Daar doe ik niks af van de prestaties van Ajax die gewoon uitstekend waren, maar meer om je punt te nuanceren. Verder zouden Sporting en Besiktas natuurlijk het lastig hebben in de PL, dat lijkt me ook wel duidelijk 😅. On: Ik zie Gakpo het zeker niet in één keer redden naar de top, want dat is gewoon al zoveel jaren met Nederlandse spelers in de PL al niet zo geweest. Antony schaar ik ook daaronder, zal er echt niet meteen staan bij een topteam. Gewoon slim zijn en een tussenstap nemen ergens, in het geval van Gakpo.

23 juni 2022 om 08:02

80% van de PL ook niet? Kijk ff naar het team van Aston Villa bijvoorbeeld wat daar rondloopt. Coutinho, Diego Carlos, Danny Ings, McGinn etc. En dat is dan de nummer 14.. Sporting en Besiktas zouden ook gewoon strijden voor lijfsbehoud. Besiktas zou zelfs degraderen.

23 juni 2022 om 08:04

Solide CL poule? Besiktas hoort niet eens in de EL thuis. Dortmund speelde een beschamend seizoen waar ze ook nog werken zoek gespeeld door Rangers op dezelfde manier als Ajax deed. En daarna werd Sporting nog ff met 5-0 naar huis gestuurd door City dat op 50% speelde.. en Antony deed gewoon 2x mee tegen Benfica en bakte er niks van.. neemt niet weg dat Ajax een geweldige groepsfase heeft gespeeld.

23 juni 2022 om 08:57

Pas op hoor Tilburg013, als je de prestaties vanuit een realistische kant kijkt ben je opeens een ajaxhater. Vooral als je aan het discussiëren bent met myvision.

23 juni 2022 om 09:25

Maakt me weinig uit. Ik weet zelf hoe ik er in sta. Heb genoten van Ajax in de CL groepsfase.. ben wel vaker een Ajax hater genoemd maar dat is absoluut niet het geval.

Lekker nog 1 jaartje bij PSV vlammen en kampioen worden. Met een goed WK in de winter kun je straks kiezen tussen alle topteams in Europa

Voor 30 miljoen mogen ze niet eens zijn veters strikken.

23 juni 2022 om 00:35

Als ik hem was zou ik er toch overna denken voor 30 miljoen zou je best ze veters kunnen strikken gok ik

23 juni 2022 om 07:24

Enorme twijfel, maar als je het goed op papier zet, dan zou ik het contract toch wel tekenen.

Ik juich het juist toe. Dit is een goede tussenstop. Zeker hoe het de premier league is. Een prachtig podium voor aanvallers en dan al helemaal als het van Nederland is.

23 juni 2022 om 00:37

Zo'n tussenstop moet je niet willen. Als ze weer tegen degradatie moeten vechten kan het moeilijk worden voor een speler. Brighton, Wolves of Leicester City zijn dan de betere opties.

23 juni 2022 om 10:54

Die kunnen ook zomaar tegen degradatie vechten. Kijk Everton maar

Het is eerder erover gegaan dat hij het 'wijnaldum-pad' wel zag zitten op weg naar de top. In het kader daarvan is dit wel een logische stap. Ook meteen een grote kans op speeltijd en daarmee het wk. Wel is Leeds geen stap omhoog tov psv dus is het ook logisch om te blijven ipv naar Leeds. Als PSV fan hoop ik dat hij blijft en afscheid mag gaan nemen met het kampioenschap, maar ik zou deze optie niet zo 123 wegcijferen zoals anderen in de comments hier doen.

Betere competitie maar slechtere team. Kan natuurlijk goed uitpakken zoals bijvoorbeeld raphina,richarlison. Waar het systeem rond hem gebouwd is. Hij zal ook veel meer ruimte hebben omdat Leeds met de nieuwe trainer niet vaak bovenliggende partij is. Maar voor hem gewoon wachten op een betere team met meer allure en Europees voetbal

Dan gewoon nog een jaar in Eindhoven blijven. Met de wetenschap dat psv de champions League nog kan halen. En kampioen kan worden. En bij psv kan hij zich nog een jaartje ontwikkelen tot een nog betere voetballer. Dus ik zou hem adviseren te blijven bij psv

Qua uitdaging een stap omhoog. Maar ik zou nog een jaartje bij PSV blijven. Gegarandeerd basisspeler en dus in beeld bij NL-elftal. Leeds is het toch wachten hoe die zich aanpast aan de competitie. Dat kan tijd kosten die die absoluut niet heeft gezien het WK in de winter.

Wijnaldum route is geen garantie voor succes. Velen zijn vergeten dat Wijnaldum is gedegradeerd met Newcastle United. Hij had geen clausule in zijn contract dat hij weg mocht bij degradatie en Newcastle wilde minimaal het bedrag dat ze aan PSV hadden betaald. Maar voor zijn geluk had Liverpool interesse (ook omdat hij een keer een heel goede wedstrijd tegen ze speelde).

Ik zou als ik hem was bij PSV blijven en lekker het seizoen afmaken, zodat de kans enorm groot is dat je naar het WK gaat. Dan daar in de kijker spelen en overwinteren in de CL. Verder kan je veel meer leren van een Van Nistelrooy die ervaring heeft als speler bij United en Real Madrid. Leeds United is echt de onderkant, waar je als speler echt niet wilt komen. Beter nog 1 jaartje ontwikkelen en een stabiele factor worden bij PSV, en in de CL je staande houden. Daarna een stap maken naar het buitenland naar een club als Arsenal of een Dortmund. Dat past meer bij zijn stijl en ambitie.

Beter om nog een jaar bij psv te blijven en zich verder te ontwikkelen en stabieler worden

Sorry maar ik zie Gakpo niet naar Leers gaan. Dat Ik is in mijn ogen geen stap hoger of gelijk niveau.
Arsenal, Tottenham, Newcastle is mijn inziens meer zijn niveau.

23 juni 2022 om 07:42

Bij Tottenham beland hij gewoon op de bank, Bergwijn zit daar ook op de bank en die vind ik beter dan Gakpo

23 juni 2022 om 07:53

Bergwijn is zeker niet beter dan Gakpo. Verder lijkt t dat voetballers vanuit de eredivisie richting PL relatief vaak niet slagen. Waarom zouden Gakpo en Antony het wel redden en Bergwijn,Zyech,vdBeek niet?

Leeds is wel een moeilijke club, dan zou ik als Gakpo afwachten en op iets hogers mikken.

Jaartje CL met PSV, WK spelen en dan een goede stap maken als je die bagage hebt.

Haha ik was nog niet zo goed wakker ik las in de titel heeel ff dat iemand zo gek was om 75 mil voor onze Gakpo te bieden was helaas niet zo toen ik de artikel las.

Mensen die ja drukken hebben geen benul van voetbal

Hopelijk speelt PSV aankomend seizoen CL en mag hij zich ook laten zien op het WK. Dan kun je lekker cashen als PSV zijnde en dan is Gakpo ook echt toe aan een stap omhoog. Voor nu zou ik nog even bij PSV blijven.

Als ze oo interesse hebben in De Ketelaere dan gaan ze natuurlijk gewoon voor die. Is een betere speler.

23 juni 2022 om 10:57

Maar ook een spits toch? Zd hebben al Rodrigo en Bamford als spitsen...

24 juni 2022 om 00:49

De Ketelaere kan bij wijze van spreken overal spelen. Een echt supertalent. Zijn beste positie is naar mijn mening nummer 10 of als valse spits. Herbekijk de wedstrijden Club-PSG en Manchester City-Club indien mogelijk; Charles stond meer dan zijn mannetje ondanks dat hij geen vaste positie in het elftal heeft. Een echte topspeler.

Ik denk dat Gakpo nog niet klaar is voor de Europese top, maar degradatievoetbal met Leeds United is dan wel weer het andere uiterste. Als Bielsa met zijn aanvallend voetbal nog coach bij Leeds United was geweest was het nog te overwegen geweest, maar nu zou ik het echt niet doen als Gakpo zijnde.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren