Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax krijgt opvallend nieuws van Romano: Tottenham wil van Bergwijn af

Laatste update:

Tottenham Hotspur wil Steven Bergwijn in januari nog verkopen, meldde transfermarktexpert Fabrizio Romano zondagavond. Een opvallend bericht, daar Sky Sports eind afgelopen kalenderjaar nog schreef dat een exit van de Nederlander in januari niet tot de opties behoorde vanwege de personele problemen en een vol voetbalprogramma van de club. Toch lijkt Bergwijn nu te mogen denken aan een nieuwe uitdaging.

“Tottenham heeft besloten om Steven Bergwijn te verkopen”, schrijft Romano op Twitter. Volgens de journalist zijn diverse clubs geïnteresseerd in de diensten van de vleugelaanvaller. Al eerder werd bekend dat Ajax bovengemiddelde interesse heeft in Bergwijn, daar er zelfs al een formeel bod zou zijn neergelegd bij the Spurs. Laatstgenoemde ging in eerste instantie echter niet in op de geopperde deal van de Ajacieden.

Het nieuws over de plannen van Tottenham om tot verkoop van Bergwijn over te gaan is opmerkelijk. Afgelopen vrijdag leek de kans op een transfer van de buitenspeler nog te vervallen, aangezien manager Antonio Conte op de persconferentie aangaf dat Heung-Min Son een spierblessure opgelopen heeft en waarschijnlijk tot februari uitgeschakeld is. Tottenham heeft een bomvol programma en speelt in januari nog liefst vijf wedstrijden. Het zou kansen bieden voor Bergwijn, die volgens Conte zo goed als hersteld is van de kuitblessure die hem de afgelopen weken aan de kant hield. "Hij voelt zich goed", zei Conte nog.

Journalist Mike Verweij zei vrijdagavond in de podcast Kick-Off van De Telegraaf overigens dat het, ondanks de berichtgeving uit Engeland, nog te vroeg is om een transfer uit te sluiten. Hoewel Verweij eerder sprak over een huurdeal met Tottenham Hotspur, sluit de journalist ook een definitieve transfer niet uit. "Vanuit het kamp-Bergwijn zal er geen actie ondernomen worden, omdat hij al twee keer eerder in de startblokken stond om naar Ajax te gaan", aldus Verweij. "Toen hij nog speler was van PSV en afgelopen zomer, in het geval dat Ajax een akkoord zou bereiken met the Spurs. Om een derde teleurstelling te voorkomen, wachten ze nu totdat beide clubs een akkoord hebben. Dan is Bergwijn zeker bereid om naar Ajax te komen, dat ziet hij zeker zitten."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Je bent welkom Steven Bergwijn!!

9 januari 2022 om 20:54

Waar moet hij spelen dan? Met het WK in het vooruitzicht zal Stevie vast op zoek zijn naar een club waarin hij basisspeler wordt

9 januari 2022 om 21:01

Antony, speelt vaker slecht dan goed. Prima om te rouleren

9 januari 2022 om 21:05

Berghuis kan daar ook nog spelen. Zware bezetting als je daar Antony, Berghuis, Neres en Bergwijn hebt staan er vanuit gaande dat er ook geen koper is voor Neres. De bezetting aan de rechterkant is dan met Bergwijn iets teveel van het goede denk ik.

9 januari 2022 om 21:13

Jij heb niet zitten kijken, Antony speelt vaker goed dan slecht

9 januari 2022 om 21:14

Ligt het nou aan mij of is Bergwijn toch echt vooral een linksbuiten? Hij kan ook op rechts spelen, of als valse spits. Maar zijn hoofd positie is toch echt linker vleugelaanvaller de afgelopen jaren. Zou bij Ajax dus achter Tadic in de pikorde staan. Zijn polyvalentie zou er -er vanuit gaande dat Neres dan zou vertrekken- er wel voor zorgen dat hij eerste back-up is voor zowel Tadic als Antony waarschijnlijk. En bovendien mogelijke wissel voor elk van de 3 posities voorin die eraf zouden gaan (Tadic kan naar de punt als hij LB invalt). Maar goed, tot zover de fantasie hahah, ik zie Bergwijn absoluut niet terugkeren naar Ajax momenteel.

9 januari 2022 om 21:45

Berghuis heeft echter al jaren niet 1 keer linksbuiten gespeeld. Weet niet eens of ie dat uberhaupt gedaan heeft

9 januari 2022 om 22:23

Bergwijn kan ook op 10 spelen als schaduw spits ik denk dat dit zijn beste positie is. Ten Hag heeft altijd aangegeven dat hij op 10 een enorm snelle schaduwspits ziet. Ajax speelt nu met Tadic (33) en Berghuis (31) dus daar moet je ook na kijken regeren is vooruitkijken en deze spelers gaan niet voor eeuwig mee. Sws zou ik niet met Haller in de CL gaan beginnen tegen Benfica want als je zonder hem begint dan kun je deze goat nog altijd brengen als de stand daarom vraagt. Ja mijn mening zou bergwijn echt een top aankoop zijn.

10 januari 2022 om 06:59

Berghuis is net 30 geworden

10 januari 2022 om 08:51

Ik denk dat de situatie is zoals jij hem beschrijft Sanderk91. Mocht Bergwijn komen, dan zal hij hoogstwaarschijnlijk achter Tadic en Antony in de pikorde staan. Hij zal de rol van Neres dan moeten overnemen.

In ieder geval tot aan de zomer, want dan is de kans aanwezig dat Antony verkocht zal worden (mocht hij zijn vorm vasthouden). Tadic zie ik niet vertrekken. Technisch gezien kan Tadic bij een vertrek van Haller de spits positie weer innemen, maar ik denk dat Ajax en Ten Hag liever een echte spits hebben.

Dus de vraag is dan: vindt Bergwijn het oké om een half seizoen op de bank te zitten om daarna kans te maken op een basisplaats?

10 januari 2022 om 14:21

Bergwijn is een heel ander type, waarmee Ajax andere mogelijkheden heeft. Veel meer op snelheid en met veel meer diepgang. Nu heeft Ajax niet van dat soort spelers, zodat het spelletje eenzijdig en voorspelbaar wordt. Als Ajax tegen grotere clubs speelt kunnen ze nu ook hiervan gaan profiteren. Een extra wapen dus.
Ik hoop echter nog steeds niet dat ie komt. Vind het geen Ajaxspeler, plus vind zijn uitspraken in het verleden niet getuigen van het karakter wat in mijn ogen bij een Ajaxspeler hoort. Maar die principes doen er niet toe in de (voetbal)wereld weet ik.

10 januari 2022 om 16:32

en eerlijk...ik begrijp niet waarom mensen Bergwijn beter geschikt achten voor ajax dan Neres? Is toch echt een beetje een counterspits, en Neres heeft (al is dat effe geleden) bewezen in het Ajax systeem een hoog niveau te halen. Waarom hem dan voor weinig weg doen om dan Bergwijn, die ik meer als 4-4-2 speler zie, ervoor in de plek halen.

9 januari 2022 om 22:37

Welkom? Haha... Na zijn uitspraken over Ajax-Tottenham heb ik liever dat hij weg blijft en dat staat nog los van zijn voetballende kwaliteiten waar ik ook niet van ondersteboven ben. Voor het geld dat hij gaat kosten, heb ik liever dat Ajax weer een Braziliaanse winger binnenhaalt.

10 januari 2022 om 11:21

Aub niet, liever 2e dan 1ste met bergwijn. Plezier in voetbal zit niet alleen in het winnen..

Ajax zou eerst moeten verkopen voordat Bergwijn gekocht gaat worden

9 januari 2022 om 21:47

Haha waarom?
Financieel geen probleem.

10 januari 2022 om 10:57

Omdat je Neres, Antony en Berghuis hebt die op rechts kunnen spelen en Tadic, Daramy en Neres op links als opties hebt. Je kunt ook te veel buitenspelers hebben. Eerst eentje lozen voor er een nieuwe komt.

9 januari 2022 om 22:04

Welnee, waarom? Ajax moet kansen pakken wanneer die zich voordoen. Geld hebben ze toch wel. Zou heel dom zijn om een speler te laten lopen vanwege een soort kruideniersregel dat er eerst verkocht moet worden.

10 januari 2022 om 08:33

Waarom zou je een buitenspeler halen als je er al 6 hebt? Dan kan je een zevende halen maar dat is slechts kapitaalvernietiging.

10 januari 2022 om 09:34

Omdat een deel daarvan niet goed genoeg is, en anderen wellicht verkocht gaan worden. Als je dat eerst afwacht dan ben je te laat voor Bergwijn, en moet je een ander gaan zoeken. Is maar de vraag of dat dan lukt.

10 januari 2022 om 10:36

Je krijgt op een gegeven moment ook ontevreden spelers in de groep en dat kan voor onrust gaan zorgen. Klaassen en Tagliafico zitten al op de bank en Tagliafico is al begonnen met openlijk klagen bij de pers. Dan heb je het over een positie waar hij eerste wisselspeler is. Als je straks 7 spelers hebt voor 2 plekken dan zijn nummer 5, 6 en 7 sowieso niet gelukkig.

10 januari 2022 om 08:58

Ajax moet niet afwachten, maar anticiperen. Beter voor de winterstop alles geregeld hebben, dan eerst verkopen en ineens binnen 1 week voor transferwindow sluit ineens een snelle vervanger zoeken.

10 januari 2022 om 12:41

De ene met de ogen half dicht voor de ander met de ogen half dicht . M.a.w. Neres out, Bergwijn in.

Verkopen zelfs, dat is wel een ommekeer na dat praatje van conte. Aan de ene kant lijkt me dit dus een beetje onzin, aan de andere kant is het wel Fabrizio Romano die het meld, als er iemand betrouwbaar is..

9 januari 2022 om 20:59

als Fabrizio het meldt kun je ervan uitgaan dat het klopt

9 januari 2022 om 22:26

Dat zijn gewoon praatjes om Bergwijn zijn transferwaarde niet te ver te laten dalen verwacht ik. Conte kan moeilijk zeggen "Ik vind die Bergwijn 3 keer niks, kom hem maar ophalen en wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

Er zal genoeg interesse zijn van clubs uit een van de topcompetities. Bergwijn gaat nu echt niet al terug naar Nederland.

9 januari 2022 om 22:26

Vanuit de CL clubs zal er verder geen interesse zijn in Bergwijn. Bergwijn gaat echt niet na een club die geen CL speelt. Die gaat na Ajax dus.

9 januari 2022 om 22:44

Spurs speelt toch ook geen CL. In een topcompetitie spelen is gewoon veel aantrekkelijker dan in een mindere competitie en een paar CL wedstrijden. Bergwijn is ook gewoon te goed voor de Eredivisie.

9 januari 2022 om 22:52

Wat vind ik jouw laatste zin toch altijd een grote grap. Je competitie is zo goed als je beste spelers. Je kan niet te goed zijn. Dan zouden er nog een stuk of 10-20 spelers te goed zijn voor de Eredivisie, want ik kan er makkelijk zoveel noemen die momenteel meer kwaliteiten hebben/vertonen dan Bergwijn. Onze competitie is de laatste jaren met een gigantische opmars bezig en onze topclubs zouden het ieder Engels team heel lastig maken.

9 januari 2022 om 23:34

"Bergwijn gaat echt niet na een club die geen CL speelt."

Bergwijn kan wel meer willen maar de cijfers zeggen dat hij nog niets heeft laten zien op Ch League niveau. 13 wedstrijden 2 assist en de cijfers bij Tottenham zijn ook niet echt indrukwekkend te noemen. Dus wie zegt dat hij Ch League niveau aan kan?

Dan heb ik liever dat Ajax Neres houdt, van hem weet je dat hij het niveau aan kan + dat hij al geruime tijd bij de groep hoort.

10 januari 2022 om 17:47

Marc overmars en ten Hag denken dat en daar heb ik met alle respect meer vertrouwen in dan in jouw mening.

Ajax gaat pas handelen zodra Neres vertrekt. Wordt komende weken heel spannend. Bergwijn zal heel goed in het elftal passen. Zeker als we rekening kunnen houden met een zomerse vertrek van Antony. De vraag is of Ten Hag en Overmars Bergwijn als een volwaardige rechtsbuiten zien aangezien hij veelvuldig op links speelt.

9 januari 2022 om 21:05

Bergwijn speelt vooral vanaf links, dus dat hij Anthony op moet volgen klinkt niet echt logisch.

9 januari 2022 om 22:31

Dan zal er weinig gekocht worden door Ajax, verwacht niet dat er iemand geld gaat betalen voor iemand die 2 seizoenen geleden 3 leuke wedstrijden in de CL gespeeld heeft.

Zo opvallend is dit niet, Conte was gewoon de prijs aan het opdrijven. Doorzichtige tactiek. Ben benieuwd wat Overmars heeft geboden. Onder de 15 mil zou ik wel oké vinden, maar dat is ook echt de max. Want hij gaat voorlopig niet verder dan de bank komen.

10 januari 2022 om 11:12

Eens, snap de hardnekkige interesse van Ajax niet zo, los van dat Overmars altijd duidelijk aangeeft dat hij hofleverancier van oranje wil zijn. Bergwijn lijkt me best bruikbaar maar geen topper, is in de huidige selectie gewoon geen basismateriaal en niet direct een verbetering tov Neres. Dus los van de transferkosten zou hij ook niet bij de topverdieners moeten gaan horen in eerste instantie. Misschien een progressief salaris bieden op basis van bijdrage. Half jaartje huren met optie tot koop lijkt me nog wel wat. Al met al denk ik dat er financieel interessantere opties zullen zijn voor Bergwijn en dat hij daarvoor zal kiezen - als hij inderdaad weg mag.

Kunnen we niet eens ophouden met deze onzin. Al maanden lang krijgen we ongeveer dagelijks hetzelfde artikel voorgeschoteld met een nieuwe uit de lucht gegrepen ontwikkeling. Resultaat: er is nog steeds niks concreet of zelfs maar gebeurd. Pak je verlies, en kom met iets nieuws...

Da’s een verrassende wending inderdaad, maar of Ajax daar nu al aan begint zonder iemand verkocht te hebben? Dat denk ik niet.

Alleen als Neres verkocht kan worden zal dit wel een goeie zaak zijn voor Ajax. Een brede selectie is wel belangrijk. Ben benieuwd wat Tottenham dan wil vragen voor Bergwijn. Ben benieuwd waar hij dan gaat spelen. Want Tadic is onbetwiste basisspeler, Haller speelt ook zeker en Antony natuurlijk ook. Weet niet of Bergwijn dan wisselspeler wil zijn. Op links vind ik hem het beste maar ja of hij daar vaak gaat spelen is de vraag.

9 januari 2022 om 21:38

Als Haller nog op de Africa cup is kan Ajax natuurlijk prima met Bergwijn - Tadic - Antony spelen. De komt van Brobbey voelt dan alleen wel als een rare keuze. Verder zou ik de transfer begrijpen. Voor in de CL gaan we een paar betere wisselen nodig hebben dat Neres en Daramy.

10 januari 2022 om 11:06

Brobbey is een half jaartje gehuurd vooralsnog. Dat is alles behalve raar. Ajax heeft ambitie en wil opties hebben.

Zeg dat het niet waar is... Laat 'm maar naar Celtic, PAOK of Malmo gaan!

Is ook beter met alle respect. Heeft in zijn 2 jaar slechts in de eerste coronauitbraak laten zien dat hij kan scoren, maar heeft deze lijn niet weten door te trekken helaas. Ik ga ervan uit dat ze zich nu richten op de ontwikkeling van Bryan Gil als back-up. Ajax zal alsnog moeten proberen om hem te huren dan dat ze hem kopen anders word dit een situatie a la Promes.

Haha lijkt mij echt vet als PSV. Bergwijn weet binnen te hengelen voor de neus van Ajax. dan laat je zien dat je ballen hebt.

9 januari 2022 om 21:02

Welke ballen? PSV kan zo een bedrag niet zomaar in uitgeven itt Ajax. Het zou dus eerder dom zijn van ze. Die hebben eerder een verdediger nodig nu. Daarnaast denk ik dat Steven liever in de CL uitkomt dan in de Conference League. Of speelt PSV uberhaupt nog Europees? Geen idee eigenlijk.

9 januari 2022 om 21:08

@garrincha10 PSV zou wel tot de 20 miljoen kunnen gaan. als ze dat echt zouden willen.

9 januari 2022 om 21:38

Steven wil niet in de Conference League spelen.

9 januari 2022 om 21:39

Psv heeft hem niet nodig

9 januari 2022 om 21:40

20 miljoen is voor ajax en psv een brug te ver. Psv heeft m niet nodig.

9 januari 2022 om 21:54

@garrincha10 heeft Bergwijn jou dat persoonlijk verteld? wel cool dat je hem gesproken hebt daarover.

9 januari 2022 om 22:29

20 miljoen ga je toch niet neerleggen voor een simpele voetballer als Bergwijn? Daar koop je met een beetje een redelijke svouting wat veel beters voor

9 januari 2022 om 22:30

@lampen Reageer maar niet op zijn provocaties. Daar heeft hij wel een handje van. Negeren is het beste

9 januari 2022 om 22:44

@andres13 je hebt gelijk. ik moet laten zien dat ik volwassener ben dan Garrincha10.

9 januari 2022 om 21:04

Waarom zou je dat willen doen als je daar Gakpo hebt.

9 januari 2022 om 21:07

Bergwijn kan ook op rechts, buiten Madueke hebben wij daar niet echt een topspeler.

9 januari 2022 om 21:26

Toch vind ik hem op rechts veel minder dan op links. Hij is gewoon een linksbuiten. Heeft dan veel meer gevaar en variatie op links dan op rechts. Zou zonde zijn om hem daar te laten spelen.

9 januari 2022 om 22:14

Ook op rechts zou het een hele goede speler zijn voor PSV. Maar hij is denk ik gewoon onbetaalbaar. Ik zou hem best wel bij PSV willen zien maar aan de andere kant heb ik veel vertrouwen in Madueke en Gakpo. Natuurlijk zou hij wel een droomopvolger van Gakpo zijn als hij eventueel in de zomer vertrekt.

10 januari 2022 om 10:53

Dat interesseert hem volgens mij geen donder, het gaat er alleen maar om dat hij zich kan verkneukelen dat zijn club de grote concurrent heeft afgetroefd. Kinderachtig natuurlijk, maar evengoed hoop ik wel dat het PSV lukt, want ik zit zelf niet op Bergwijn te wachten eerlijk gezegd.

Ga toch weg met Bergwijn. Die hoeft van mij dus echt niet te komen. Brengt al een tijd niks, komt bij mij een beetje over als de verbeterde Promes en had zijn grappige sneren richting Ajax. Voor mij genoeg om hem niet over te laten komen.

9 januari 2022 om 21:15

Eens, maar Overmars is wel gecharmeerd van hem. Hoef hem ook niet te zien in de Arena, maar ik heb vertrouwen in Marc. Heeft ook al een bod uitgebracht. Vind het vooral jammer voor Neres, had hem heel graag zien slagen en naar de absolute top zien gaan.

9 januari 2022 om 22:22

Het is geen slechte speler, maar komt bij mij gewoon enorm wisselvallig over. Nu moet ik wel bekennen dat Ajax vrij goed speelt en elkaar goed weet te vinden... dus is dat voor een speler ook net wat lekkerder dan een team dat niet goed speelt. Daarbij is het het oude vertrouwde Nederland dus ook dat zal voordelen met zich mee kunnen brengen. Maar ik verwacht er niet al te veel van vooralsnog.

10 januari 2022 om 01:33

Promes heeft in Rusland toch best wat gepresteerd.

10 januari 2022 om 08:54

Ja alsof Engeland en Rusland hetzelfde zijn als competitie. Promes zou echt niet spelen bij een club als Spurs.

Zelfs als Neres weggaat dan zijn de beide vleugels nog dubbel bezet met Antony,berghuis en Tadic en Daramy. Ja Bergwijn is veel beter dan Daramy maar Tadic speelt hij er nooit uit en op rechts is Bergwijn echt een heel stuk minder. Dan heb je Bergwijn op de bank een aankoop van 15M+ die ontevreden is en Daramy een aankoop van 12M die geen enkele kans op speeltijd heeft en compleet word afgeschreven op basis van 3-4 potjes.

9 januari 2022 om 21:57

Berghuis gaat echt niet meer rechtsbuiten spelen. Zeker niet met Tadic op linksbuiten, dan hebben we gewoon 0 diepgang en snelheid. Daarnaast heeft Ajax voor in de CL ook gewoon goede wissels nodig.

10 januari 2022 om 10:46

Als je Brobbey ertussen zet heb je zeker wel snelheid en diepgang. Daarnaast heeft Bergwijn er helemaal niets aan om van de ene naar de andere bank te verhuizen.

11 januari 2022 om 01:40

Dan heb je alleen nog steeds niemand die de achterlijn kan halen en de bal voor kan geven.

Mag hopen dat hij niet naar ajax gaat, matige speler zeg..

Moet je eerst Neres verkopen, hoeveel moet hij wel niet gaan kosten

10 januari 2022 om 10:13

Het verbaasd mij ook. Ik dacht dat ze nog voldoende geld hadden. En met alle CL miljoen zou dit financieel toch geen probleem mogen zijn. Ik kan mij wel voorstellen dat je in de samenstelling van je selectie wel vind dat je dan te veel aanvallers hebt waardoor je kapitaal aan het vernietigen bent omdat ze dan te weinig spelen. Daar staat weer tegenover dat ik liever de mogelijke transfer miljoenen zou vernietigen als ik daarmee wel meer zekerheid op een kampioenschap heb.

Van mij hoeft Bergwijn niet te komen zolang Neres er rond loopt. En dan heb ik nog steeds liever de grappen makende Braziliaan in het team dan Bergwijn. Ik begrijp sowieso niet waarom hij steeds naar Ajax wordt geschreven door de Telegraaf. En dan bij de eerste slechte wedstrijd van hem zeker gelijk schrijven dat het een slechte aankoop is.

Op welke positie moet hij dan komen te spelen ? Voorin is het al aardig druk op de flanken. Zie liever een goede verdediger komen of keeper.

10 januari 2022 om 10:15

Volgens mij voldoen en Neres en Daramy dit seizoen niet echt aan de verwachtingen. Tenzij mijn verwachtingen (van miljoenen aankopen) een stuk hoger liggen dan die van jou of de trainer van ajax.

Ajax gaat er vanuit de neres vertrekt dat bergwijn de positie daar gaat in nemen wel een gok als neres nu zegt ik blijf hebben ze een probleem

10 januari 2022 om 10:17

Welk probleem hebben ze dan ? Ik dacht dat ze er financieel goed opstonden. Zeker nu ze in de CL toch meer miljoenen bij elkaar gespeeld hebben dan dat je vooraf zou verwachten.

10 januari 2022 om 10:39

Financieel zal dat geen ramp zijn, maar het wordt mogelijk wat teveel buitenspelers..
Wat weer lastig wordt om tevreden te houden.

10 januari 2022 om 11:21

Maar is dat niet het leven een een speler bij een topclub ? Daarbij kunnen de huidige wissels niet echt zeggen dat er geen reden is om iemand anders aan te trekken. Zowel Daramy (wie natuurlijk wel pas net nieuw is) maar zeker ook een Neres maken geen indruk.
Ik vind het meer een lastig verhaal richting je jeugd. Als je je jeugdopleiding op hoog niveau wilt houden moeten zij wel het gevoel hebben dat er toch een reëel kans is dat ze doorbreken. Door steeds weer dure aankopen te doen wordt die kans wel steeds kleiner. Want een aankoop heeft vaak toch wel een streepje voor.

Bergwijn kopen en Daramy verhuren aan een Eredivisie middenmotor? Zodat die Daramy eens wat minuten op niveau gaat maken en gaat aantonen dat hij bij Ajax thuishoort qua niveau?
Danilo verkopen, want anders is die transfervrij? Vitesse heeft interesse!

Dan heb je voorin gewoon Tadic, Brobbey, Bergwijn, Berghuis (eventueel), Antony en Neres. En dan kan je Neres proberen te slijten in de zomer.

En als dat nog niet genoeg is, heb je nog in de jeugd spelers als een Unuvar en Sontje Hansen die bijvoorbeeld ook voorin uit de voeten kunnen! En van Dongen, al is die wel nog heel jong.

ik zie iedereen hier roepen dat hij niet gaat spelen etc maar dit zou toch een geweldige aankoop zijn? jaren geleden werden blind en tadic gehaald, spelers die er gelijk staan en misschien langer willen blijven dan broodvoetballers als antony die na dit seizoen wsl al weg is. Liever dat ze stevie nu halen, er moeten (hopelijk) nog genoeg potjes gespeeld worden. Oja, ze proberen Neres natuurlijk ook nog te slijten

10 januari 2022 om 14:22

Steven Bergwijn en Steven Berghuis. Dat zal met de rugnummers en namen helemaal fout gaan. Heb je straks Huiswijn, en daar wordt niemand gelukkig van

Gewoon halg jaartje huren met verplichte optie tot koop in de zomer. Dan verkoop je Neres voor ongeveer hetzelfde bedrag.
Tadic wordt een jaar ouder dus mag best een linie zakken.

Bergwijn ----- Haller ----- Anthony
------------------Tadic ----------------
Gravenberch ------Alvarez-----
Blind---Martinez ----Timber -- Mazraoui
------------------AANKOOP ---------

10 januari 2022 om 14:08

Poeee... en dan vergeet ik helemaal Berghuis!! Misschien wel de beste van allemaal. En Klaassen heb je ook nog. Klaasen en Bergwijn zullen dan toch banken. Maar jeetje wat een team als Bergwijn gehaald zou worden. Dan heb je echt een extreem luxe probleem.

10 januari 2022 om 14:19

Wat je zegt, ik zou de focus vooral onder de lat leggen

Ik zou lekker naar Duitseland of Italie gaan. Dortmund zit straks toch ook zonder spits. Lekker concurreren met Malen voor de linksbuiten/ linkerspitspositie. Plus daar komt nog wel een nieuwe spits bij ook. Anders een AC Milan of standin Mertens.

Wat een gedoe om de uitspraak van van halst Het probleem is dat Van hals zelf helemaal geen verstand heeft van voetbal laatstaan van trainen of een club leiden .Hij is volgens mij ook de man die met het idee kwam dat een speler belangrijk kan zijn in de kleedkamer,.. Ten Hag die slaagt er al jaren in een redelijk team op het veld te zetten met allemaal matige spelers. Het geheel is goed maar neem de spelers individueel en zet ze in een ander team en ze verdwijnen stuk voor stuk naar de achtergrond. Als hij Bergwijn wil kopen dan is dat omdat hij past in het geheel dat hij op het oog heeft .Er kunnen maar 11 op het veld dus zal Bergwijn zijn plek in de basis moeten veroveren..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren