Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ajax domineert met zeven spelers in Elftal van de Week van De Telegraaf

Laatste update:

Theo Lucius heeft namens De Telegraaf zeven spelers van Ajax opgenomen in zijn Elftal van de Week. Van alle basisspelers tegen PSV hebben alleen Lisandro Martínez, Ryan Gravenbech, Edson Álvarez en Antony geen plekje in het sterrenteam van de oud-international gekregen. Daley Blind is volgens Lucius de absolute uitblinker van de afgelopen speelronde.

Remko Pasveer, Noussair Mazraoui, Jurriën Timber, Blind, Steven Berghuis, Sébastien Haller en Dusan Tadic hebben van Lucius een plek in zijn Elftal van de Week afgedwongen. De oud-verdediger vindt het knap hoe Timber zich manifesteert bij Ajax. “Hij is een absolute meerwaarde voor Ajax en van hem gaan ze heel lang plezier hebben. Of niet, als de interesse van andere clubs massaal wordt. Als hij slim is, blijft hij nog een aantal jaren bij Ajax, maar hij komt ook op me over als een jongen die verstandige keuzes maakt. Het is knap dat hij zo jong al zo constant presteert, ook in topduels.”

Lucius kiest Blind als zijn speler van de week. “Hij heeft zoveel gevoel voor ruimte, het gevoel voor het inspelen van de juiste man en laat het voetbal zo makkelijk lijken. Echt heel erg knap. Ook al zet je druk op hem, dan voetbalt hij zich er onderuit. Hij was veruit de beste in de topper”, aldus Lucius over Blind, die afgelopen week ook al tot Speler van de Week werd gekozen in de Champions League na zijn Man of the Match-optreden tegen Borussia Dortmund (4-0 winst).

Ook de rol van Berghuis in de topper tegen PSV wordt door Lucius uitgelicht. De aanvallende middenvelder tekende voor de 1-0 en is volgens Lucius ‘op cruciale momenten bepalend’. “Als je jezelf zó manifesteert na een moeilijke beginfase, met veel kritiek en commentaar, de negatieve publiciteit vanwege zijn overstap vanuit Feyenoord: dan heb je echt karakter. Hij is bijna al niet meer weg te denken uit dit Ajax. Niet voor niets houdt hij een fantastische speler als Davy Klaassen zelfs op de bank.”

Elftal van de Week volgens Theo Lucius: Pasveer; Mazraoui, Timber, Blind, Malacia; Berghuis, Til, Ramselaar; Toornstra, Haller, Tadic.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die Timber zeg. Wat vind ik die goed. Zoveel rust en vertrouwen. Draait soms zo makkelijk tussen 2 aanvallers weg. De rest ook erg tevreden mee daar niet van. Maar op die leeftijd al met zoveel rust en zekerheid spelen is knap. Mooi om te zien. Met z'n trotse 2ling broer op het tribune in beeld! Leuk!

25 oktober 2021 om 08:27

Ik zie echt niet waarom hij geen hoger niveau zou bereiken dan de Ligt mits hij de juiste clubs uitkiest. Totaal andere type verdediger natuurlijk, maar wordt echt een hele goede.

25 oktober 2021 om 08:33

Voor Timber is het vooral belangrijk dat hij een club kiest waar ze ook hoog drukzetten waardoor hij in zijn kracht komt te spelen. Of zou er misschien een geweldige 6 in hem schuilen? Timber is echt enorm compleet en constant zeg.

25 oktober 2021 om 09:14

Ah! Misschien iets voor Feyenoord?!

25 oktober 2021 om 09:19

@ajaxcunian bewijzen Frenkie, De Ligt, Donny, Zyech, Brobbey niet dat Timber al bij de juiste club zit?

25 oktober 2021 om 09:23

@origineel, de laatste tijd lijkt Ten Hag ook een dergelijke mening is toebedeeld door hem door te schuiven naar de '6' positie.

25 oktober 2021 om 09:35

JK-Ajax waarom denk je dat? Volgens mij heeft Ten Hag hem daar niet zo vaak laten spelen?

25 oktober 2021 om 10:03

Paar keer Schuurs of Blind centraal na een wissel en dan Timber op 6 Sulejmanii. Denk dat Ten Hag al puzzelt voor wanneer Alvarez geblesseerd raakt of weer eens met een jetlag terugkeert.

25 oktober 2021 om 08:32

Timber is echt fantastische aan de bal, maar ook met zijn intercepties.
Ongelofelijk hoe makkelijk hij zijn tegenstanders uit speelt, als je dat ziet zou je je toch gaan afvragen hoe hij op de CVM positie zou spelen?

Nu gaat dat niet gebeuren aangezien wij Alvarez hebben staan maar bij een e.v.t. schorsing of dergelijke zie ik hem graag daar spelen.

Voor de echte top is hij denk ik net een kopje te klein, maar het kan altijd natuurlijk.

25 oktober 2021 om 12:57

Ondanks de goal van malacia vond ik hem idd niet best. Til heeft bijna niets gedaan..

25 oktober 2021 om 13:36

Puyol was ook niet de langste dus lengte zegt totaal niks

25 oktober 2021 om 14:36

Lengte wordt vaak genoemd, maar onterecht. Spelers als Puyol en Frank de Boer waren inderdaad niet de grootste. Maar er zit wel een groot verschil in lichaamsbouw, kracht, sprongkracht etc. Daarin komt Timber tekort om een complete verdediger te zijn. Dus moet hij slim kiezen als hij ooit gaat transfereren: Een club waar hij bijvoorbeeld naast een pure verdediger komt te staan als opbouwende CV. Zoals Alaba bij Real Madrid en eerder Bayern.

25 oktober 2021 om 18:47

Ik heb hem oprecht veel liever dan Van Dijk, De Vrij of de Ligt. Puur vanwege zijn rust en technische skills. Met hem kan je opbouwen en stresst niet onder druk.

2 assists en 1 doelpunt. Dusan Tadic is een absolute topspeler, speelde afgelopen dinsdag ook weer een uitstekende pot. Wat een geweldenaar. Ik las geregeld (ook hier) dat hij op zijn retour zou zijn en dat hij maar eens op de bank gezet moest worden. Hilarisch natuurlijk deze man is weer enorm op fire! En laat toch echt zien dat hij op dit moment de beste speler van de Eredivisie is.

25 oktober 2021 om 08:30

Als je goed zoekt vind je hier wel de meest aparte reacties maar dat Tadic moet banken zal je echt maar heeel weinig Ajacieden zien zeggen. Dat fans van andere clubs hem graag zien banken dat geloof ik meteen.

Beste aankoop van deze eeuw.

25 oktober 2021 om 08:35

Dat komt ook puur en alleen door 18/19. Toen speelde Tadic opeens alsof hij Litmanen in zijn gouden dagen was. Toen gingen mensen opeens de lat zo hoog voor hem leggen. Ja dan valt het misschien tegen, want hij was toen zo goed, maar blijft natuurlijk by far de beste speler in de Eredivisie.

25 oktober 2021 om 11:30

Sorry maar by far? Jullie hebben ook ene Berghuis die echt niet veel voor hem onderdoet en vooral voetballend niet.

25 oktober 2021 om 13:23

Jawel, Berghuis doet het op het moment ontzettend goed, maar Tadic is echt nog steeds een niveau hoger naar mijn idee. Tadic draagt het elftal, Berghuis speelt erg goed mee.

25 oktober 2021 om 14:15

Berghuis doet het echt goed. Mee eens. Maar hij draagt het elftal niet. Tadic doet dat wel. Hij houdt overzicht, stuurt aan, leidt en nog belangrijker: zelfs als hij slecht speelt is hij in staat om een assist of een doelpunt te maken.

25 oktober 2021 om 08:38

De echte Ajax supporter zal hier nooit om vragen, Tadic is een held geeft elke wedstrijd 110%, is altijd belangrijk met goal/assists en immens populair.

25 oktober 2021 om 10:06

Ik ben een groot Tadic fan maar kunnen we eens ophouden voor andere Ajacieden te praten. Als een andere supporter het niet zo op Tadic heeft moet dat toch gewoon kunnen?! Zo iemand kan net zoveel Ajacied zijn als jij en ik. Wellicht dat zijn ogen net wat minder goed werken maar dat is een ander verhaal.

25 oktober 2021 om 08:59

Tadic heeft zoveel krediet bij mij! Ook al speelt hij een keer niet best vergeef ik hem op een of andere manier altijd. Voor mij is hij de sleutel tot alles waar ajax nu toe in staat is. Het klopt gewoon! Tadic zal de geschiedenis ingaan als een van Ajax zijn goats.

25 oktober 2021 om 10:25

Ik moet altijd lachen als ik dat lees. Loopt nagenoeg 1 op 1 maar is op retour? Lol. Hij hoeft geen 4 man te passeren. Hij heeft een zeer goed overzicht en een gouden linker. Die vindt wel de vrije man

25 oktober 2021 om 10:47

Kan bovendien een voorzet langs een tegenstander heen krullen en een pass wipt hij vaak over een uitstekend been. Belachelijk veel gogme heeft hij en omdat hij nooit snel geweest is en als een modelprof leeft zal hij voorlopig nog niet aftakelen.

25 oktober 2021 om 10:42

Fantastisch hoe Tadic en Blind elkaar wisten te vinden gisteren. Alsof er geen tegenstanders waren die ze wilden afstoppen.

25 oktober 2021 om 11:13

Eens, wat mij betreft dé aankoop van de laatste 5 jaar. Die man is al dik in de 30 maar speelt gewoon alles en nooit geblesseerd ook. Even afkloppen 😬 wat een geweldenaar!

Een bijzonder elftal van de week van Lucius. Hij zal wel veel zijn wezen vissen. Ik vind het leuk dat hij nog bij 3 Feyenoorders uit komt maar snap niet helemaal waar het vandaan komt.

25 oktober 2021 om 08:35

Malacia was buitenom zijn goal niet heel goed gisteren, wellicht waren andere linksbacks nog minder? Til en Toornstra scoorde bij Feyenoord veruit de hoogste score. Vooral Til is de reden waarom Linssen dit seizoen zo goed oogt ten aanzien van vorig seizoen. Bij de 1-2 van Aursnes was dat erg goed te zien. Diepe bal waarop Til loopt, het overzicht bewaakt, panklaar klaar legt en Aursnes alleen nog, alsof het een training is hoeft af te ronden.

25 oktober 2021 om 08:37

Nja Blind was gisteren gewoon weer erg sterk en die speelde toch echt op de linksback positie gisteren, daarom vind ik het vrij apart dat hij in het elftal van de week van Lucius opeens als CV is gebruikt.

25 oktober 2021 om 08:40

Til vond ik matig en Toornstra al helemaal absurd slecht, die heb werkelijk niets goeds gedaan en speelde 90 minuutjes in dienst van de tegenstanders.

25 oktober 2021 om 09:03

@sergioramoshm Ja zou kunnen, nu heb ik de andere eredivisiewedstrijden niet gezien maar het lijkt me sterk. Til is erg belangrijk in momenten. Meeste van de tijd onzichtbaar maar een paar keer per wedstrijd bewijst hij zijn waarde. Maar goed als ik 3 Feyenoorders zie in het elftal van de week dan zou je verwachten dat we Cambuur helemaal van de mat getikt hebben. Dat was niet echt het geval.

25 oktober 2021 om 11:32

Dat speelt Toornstra heel vaak maar daar mag je niks van zeggen want hij werkt oooh zo hard, en neemt Feyenoord altijd op ‘sleeptouw’

25 oktober 2021 om 13:24

Feyenoord creerde zoveel kansen je had 8-2 moeten winnen

25 oktober 2021 om 09:09

Precies wat ik me ook afvroeg. Hoe kom je bij een magere 3-2 overwinning op Cambuur alsnog uit bij 3 feyenoorders… Malacia alleen vanwege z’n goal, waar zeer slecht gekeept werd. Toornstra waarschijnlijk vanwege z’n enorme werklust die hij weer liet zien, die kan ik dan nog enigszins begrijpen en Til die oké was, maar verre van bijzonder.

Elftal van de Week volgens Theo Lucius: Pasveer; Mazraoui, Timber, Blind, Malacia; Berghuis, Til, Ramselaar; Toornstra, Haller, Tadic.

Geen Anthony?
Wel Blind op een positie waar hij niet gespeeld heeft?
3 spelers van Feyenoord die een fantastische pot speelde bij Cambuur?

Dan had ik nog eerder Sangarã© erin gezet die als enige Psver gewoon een sterke wedstrijd speelde.(en ja ik weet dat hij berghuis liet lopen bij de 1-0)

25 oktober 2021 om 08:35

Sangare speelde prima inderdaad. Die komt tegen sterkere ploegen net als Alvarez in zijn element. Al vond ik laatstgenoemde gisteren niet top.

25 oktober 2021 om 09:24

Sangare stond wel op een cruciaal moment lucht te dekken bij de 1-0 in een fase waarin PSV de kansen kreeg.

25 oktober 2021 om 10:11

Klopt. Dat was een bepalend moment. Desondanks zat hij er ook heel vaak goed tussen en was hij zuiver aan de bal. Denk dat hij de enige bij PSV was die goede statistieken had na de wedstrijd.

25 oktober 2021 om 11:04

Maar op de positie van sangare is 'desondanks' niet goed genoeg. Dit zijn cruciaaltjes. De 2-1 van willem2 ook al, balverlies doordat hij die bal op eigen helft 20 meter voor zich uit speelt.

25 oktober 2021 om 11:10

Ik snap je punt. Een beetje zoals Schuurs die regelmatig de beste man achterin was en dan ineens een slippertje maakte dat een tegendoelpunt oplevert. Dat kost je dan je plek.

Maar er komt ook gewoon geluk bij kijken. Niemand heeft nog over die zeperd van Alvarez omdat Zahavi een matige aanname heeft en daardoor de grote kans om zeep hielp.

25 oktober 2021 om 11:23

@Markovv Heb je de statistieken in balbezit van Sangare wel eens vergeleken met die van Alvarez? Als sangare niet goed genoeg is, is Alvarez ook niet goed genoeg. Jij ziet alleen de fouten, ik kijk ook naar de vooruitgang van Sangare en vind dat hij dit seizoen enorme stappen heeft gezet. Kon gister ook gewoon uitstekend mee in t niveau van de wedstrijd.

25 oktober 2021 om 09:16



Blijkbaar vond Lucius dat Malacia erin moest vandaar dat hij Blind centraal heeft gezet.
Blind was ook echt weer gruwelijk, wat een rust en overzicht en dan die panna bij Gã¶tze . Ik heb weer zitten genieten van mister Ajax. Wordt hij dadelijk voor het 8e jaar op rij kampioen met Ajax? 2011 tm 2014 en 2019 tm 2022. het zou wat zijn. Oké het coronajaar telt niet als kampioenschap maar werden ze wel eerste. Het zou wel ongekend zijn 4 jaar op rij kampioen, 4 jaar weg Ajax geen kampioen, en dan weer terug en weer 4 x kampioen. Wat een held

Til? Toornstra?
De 2 zwaksten aan de kant van Feyenoord gisteren in het elftal van de week…

Ik ben toch zeer benieuwd op basis waarvan ze zo’n elftal samenstellen… 🤔

Niet ajax domineert, maar de knvb. Speelschema van psv. Eerst 2 dagen minder rust tegen feyenoord. Eerste helft gaat het gelijk op, 2e helft zakt psv weg. Gisteren precies hetzelfde en dan wil iemand nog beweren, dat het niks met twee dagen minder rust te maken heeft. En dan lees je, het zijn toch profs en al die andere onzin, ze moeten toch 2 keer in de week kunnen voetballen. Dat is ook niet het probleem, maar dat de tegenstander meer rust dagen heeft. Het moet wel gelijk zijn met de tegenstander tegen wie je speelt.

25 oktober 2021 om 09:00

Eigenlijk is Ajax maar een heel matig elftal. Het is een wonder dat ze bovenaan staan.

25 oktober 2021 om 09:14

Sowieso gejank om niks. Als topclub die in Europa wil spelen heb je altijd minder rust. Dat weet je. Je speelt letterlijk elke week tegen een groningen, utrecht en go ahead die niet midweeks spelen. Nu heeft Ajax een keer een dagje langer rust door de CL/EL en het is een probleem. 3 jaar terug zal psv wel een keer CL hebben gespeeld en Ajax EL en toen had psv een dagje extra rust. Ook niet onrealistisch dat het volgend seizoen weer exact andersom is.

25 oktober 2021 om 14:19

@Zytto, weet je nog dat Ajax op een donderdag 120 minuten moest spelen tegen Schalke en daarna op zondag tegen PSV heeft gespeeld? Toen werd er ook gezegd dat dat erbij hoort als je een topclub wilt zijn.

25 oktober 2021 om 09:03

Ajax moest vaak zat na een Europese uitwedstrijd naar Utrecht, Rotterdam of Eindhoven (die allemaal extra rust hadden). Met klap op vuurpijl Bas "welke overtreding?" Nijhuis als scheidsrechter. Maar Ajax mocht niet klagen volgens de leden hier dus gelijke monniken, gelijke kappen.

25 oktober 2021 om 09:04

Toen Ajax in 2017 na 120 min tegen Schalke in de kwartfinale van de EL het weekend er na uit tegen PSV moest, was er niks aan de hand..

25 oktober 2021 om 09:15

Psv heeft het met al die rust die ze voor de wedstrijd tegen Monaco, de nr. 8 van Frankrijk, hebben gehad ook niet echt waargemaakt hè!? Misschien hand een keer in eigen boezem steken ipv altijd maar te janken over wat er niet eerlijk is, denk dat psv daar veel meer aan zou hebben. 5-0 is een te grote afstraffing daarvoor

25 oktober 2021 om 09:18

@fcfootbal, huilen en excuses zoeken gaat tege woorden beter dan voetballen in Eindhoven, je zou als trainer en staf er ook voor kunnen zorgen dat je elftal fit genoeg is om 2 potjes in de week te spelen, wij spelen zaterdag Heerenveen, dinsdag Dortmund, was Ajax vermoeid tegen Dortmund? Volgens mij totaal niet, gister ook geen tekenen van vermoeidheid te zien, kortom Ajax is verreweg fitter dan Psv, terwijl Schmidt juist werd bewierrookt omdat zijn teams zogenaamd vulgassfootball zouden spelen en 90 minuten lang druk kunnen zetten.. De realiteit verteld een heel ander verhaal en laat zien dat Psv na een Europees avondje hooguit 50 minuten kan mee doen.. Als je dan Feyenoors ziet tegen Cambuur, die speelde niet goed maar geven wel 90 minuten lang alles, daar hoor je niemand zeuren over te kort rust, zoals het hoort.. Schmidt is gewoon een grote jankbal

25 oktober 2021 om 10:36

Onzin, speelschema was al bekend en psv had op dat moment gewoon nog kans CL te halen en dus afgelolen week op dinsdag of woensdag te spelen.

25 oktober 2021 om 10:37

Je kan het ook anders zien. Door veel te spelen kun je ook in een flow raken. Niet altijd excuses zoeken. Ajax had tegen Dortmund maar een korte rustperiode gehad, Psv had meer rust voor de wedstrijd tegen Monaco, maar dat was ook niet terug te zien. Psv heeft het gewoon niet en zal zijn meerdere moeten erkennen. Daarnaast kan Schmidt zijn spelers beter optrainen, zodat ze wel 90 minuten kunnen strijden ipv 60 minuten !

25 oktober 2021 om 11:07

Tja als je twee potten wint in 4 dagen heet het een flow, verlies je is het speelschema onmenselijk.

25 oktober 2021 om 11:27

Je kan in een flow raken, maar de cijfers zeggen toch gewoon dat je 40% minder kans hebt om te winnen, 75% meer goals tegen krijgt in t laatste halfuur en 75% minder zelf scoort? Ik denk dat die 2 dagen rust geen verschil hebbem gemaakt voor t resultaat, maar denk wel dat de uitslag minder geflatteerd was geweest (wat ie behoorlijk was). En die 60 minuten is al lang een fabeltje. Niet voor niets heeft PSV dit jaar al meerdere keren in de laatste minuten een wedstrijd over de streep getrokken. Uitgerekend in de wedstrijden na Europese weken gingen ze flink over de kop. Kunnen jullie niet ook gewoon eens erkennen dat het gewoon grote invloed heeft ipv het telkens af te doen als smoes? Je wilt topwedstrijden ook onder topconditie spelen, dus plan die gewoon standaard in weken in dat r niet Europees gevoetbald wordt, dan heb je deze discussie ook niet.

25 oktober 2021 om 11:59

De cijfers... Je speelt tegen je grote concurrent. Je moet kampioen worden om CL te spelen. Dan speel je met het mes tussen de tanden. De spelers hebben onder Schmidt geen inhoud en dat speelt steeds parten. En dan bedenkt Schmidt een spelsysteem met de lange bal, dus een groot veld.... Dan kom je energie te kort en dat zagen we weer na een uur.... Fantastische trainer met zijn Vollgassfussball...

25 oktober 2021 om 10:46

Fc football PSV had veel meer rust gehad tegen monaco dan Ajax tegen Dortmund. Staar je niet blind op die paar dagen, de ene keer heeft de een ze, de andere keer de ander. En we zagen aan de wedstrijden tegen Dortmund en Monaco dat het weinig uitmaakt.

25 oktober 2021 om 10:54

Ik denk dat FC Football straks nog met opgedroogde ogen gaat beweren dat de wedstrijd tegen Monaco intenser was dan de wedstrijd tussen Ajax en Dortmund...

25 oktober 2021 om 11:13

Met alle rust en voorbereiding mogelijk plaatste PSV zich niet voor de CL. Daarnaast speelde PSV ook gewoon thuis he donderdag? Scheelt ook echt.

Ajax speelt ook Heerenveen uit en 2 dagen later tegen Dortmund.

Psv heeft niet verloren door het schema .

25 oktober 2021 om 11:30

Niemand stelt dat verloren heeft door het schema, ik heb namelijk geen enkele psv'er gezien die het verlies alleen aan t schema koppelde. Het heeft echter wel invloed, net als dat t gemis van Gakpo en Madueke en de kwaliteiten van Ajax invloed hebben. Schmidt zei bovendien zelf ook dat ajax op dit moment eem klasse beter is.

25 oktober 2021 om 12:04

Fc Football stelde het, vandaar mijn reactie.

Uiteindelijk heeft alles invloed op een wedstrijd. Het is maar waar je voor kiest om achteraf te belichten. Vinicius mist een 100% kans en die mist hij dan weer net niet door de afwezigheid van Gakpo of de opeenstapeling van wedstrijden denk ik.

25 oktober 2021 om 14:54

Het zal allemaal wel een rol spelen, maar dan ga je wel erg op zoek naar excuses.
In de 2e helft tegen Monaco gaf PSV het ook weg, terwijl Ajax Dortmund in de 2e helft helmaal zoek tikte (met toen na de vorige wedstrijd net zo veel dagen rust als PSV nu had).

RFc footbal, psv had veel meer rust voor hun eurpeese wedstrijd wat was daar het resutlaat)

nee ajax speeld heel veel ploegen kapot je kan ajax best bestrijden maar hangen verdedigen veel gaten dichtlopen en dan counteren kan goed gaan maar je wordt zo kapot gespeeld als je ajax laat voetballen, bijna elke tegenstander loopt het 2e helft niet meer aan als ajax zo in vorm is en zo goed speeld (komen zeker nog wel mindere wedstrijden aan gloof ik zeker bvoor nu genieten)

En meer rust moet psv champioensleagu gaan spelen (alleen heb je vooraf was minder rust naar die wedstrijden...... komt e rook niks van )

25 oktober 2021 om 09:10

Pfoe kwam bijna zonder adem te zitten toen ik dit op wilde lezen.

de cijfers en elftal van de week van de telegraaf is daar al jaren een lachtertje, dit moet je nooit serieus nemen.
ook de scheidsrechters krijgen daar volgens mij nooit lager dan een 5 of 5.5, is gewoon leuk krantvulling, maar serieus nemen moet je het niet, het hoort eigenlijk gewoon bij de stripjes pagina

Toch mooi, veel gezeur hier geweest op Blind en Tadic . Blind had natuurlijk niet zn beste periode, dus kritiek is terecht, maar het afschrijven ging helemaal nergens over.
Die laat deze week toch even zien wat voor klasbak hij is.
En Tadic zou aanvallend alleen nog wat bijdragen tegen clubs als cambuur, maar hij gaat maar door met het maken van goals en geven van assists, ook in de CL en ook tegen Psv.
2 geweldige spelers en zo extreem belangrijk

Waar is Bryan Linssen, de beste kopper van Europa en speler van de week in de CL?!

25 oktober 2021 om 10:06

Je hebt Haller verkeerd getypt

25 oktober 2021 om 10:09

De speler van de week in de CL staat er natuurlijk gewoon in centraal achterin. Ondanks dat hij linksback speelde. Maarja, dat is misschien wel erg kritisch kijken naar prut uit de Telegraaf.

En Antony zit niet in dat elftal....best vreemd, hij was 1 van de smaakmakers en verdedigde heel actief mee tot aan de achterlijn.

25 oktober 2021 om 10:49

Eerste helft was hij echt matig. Bovendien kan je een rechtsbuiten niet erin zetten omdat hij actief meeverdedigt lijkt me. Antony komt er wel maar ik snap wel dat hij er niet in staat.

25 oktober 2021 om 11:01

Gravenberch was als matig de eerste helft, Antony vond ik persoonlijk een van de besten van het veld.

25 oktober 2021 om 11:15

Exact, ik vond Antony juist één van de uitblinkers. Was een handenbinder voor Max en die had daarbij ook nog eens extra rugdekking nodig. Veel dreiging, acties en snelheid. En de meerwaarde was juist dat hij zo goed meeverdedigde. Zulke buitenspelers zie je niet vaak !

Sowieso niet serieus te nemen als je ngonge niet erin zet na zo'n wereldgoal tegen az. Om dan vervolgens ook zomaar 3 feyenoorders erin te stoppen is al helemaal onbegrijpbaar. De man of the match daar was voor mij sambissa

25 oktober 2021 om 11:34

Volgens mij heeft Lucius twee wedstrijden gezien, Ajax en Feyenoord. Want ik mis ook wel andere spelers.

En volgens het AD staan er 3 Ajacieden in het elftal van de week.
Beetje eenzijdige berichtgeving dit

dusan , blijkt dat hij in zijn 237 wedstrijden in de ED 207 x bij een doelpunt betrokken was, echt bizar ! Hij is zijn gewicht in goud waard voor Ajax en al helemaal zijn salaris en aankoopbedag

Naar mijn mening mis ik hier Linssen.. speelde echt weer een goede pot! Op basis waarvan staat Haller hierin? Niet gezien tegen PSV 🧐

25 oktober 2021 om 15:55

Ik vond Haller juist wel heel sterk spelen. Ballen vasthouden, controleren, kaatsen en door bewegen. Won veel duels van de centrale verdedigers van PSV. Maar dit is mijn mening.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren