Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Atlético Madrid en Barcelona ruiken bloed na misstap van Real Madrid

Laatste update:

Real Madrid heeft zaterdag dure punten laten liggen in LaLiga. Het team van trainer Zinédine Zidane kwam drie dagen voor het eerste Champions League-duel met Chelsea niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel in eigen huis tegen angstgegner Real Betis: 0-0. De puntendeling betekent dat koploper Atlético Madrid een voorsprong van vijf punten op de titelverdediger kan nemen indien zondag uit bij Athletic Club wordt gewonnen. Het Barcelona van Ronald Koeman heeft drie punten minder dan de Koninklijke maar ook twee duels minder gespeeld, terwijl Sevilla op één punt van Real Madrid kan komen als zondag van Granada wordt gewonnen.

Real Madrid en Real Betis waren in de eerste 45 minuten bijzonder aan elkaar gewaagd. De bezoekers, met voormalig PSV’er Andrés Guardado in de basiself, begonnen beter en zetten goed druk op de momenten dat het team van Zidane van achteruit opbouwde. Een inzet van Sergio Canales in het zijnet na 28 minuten was de beste kans voor het team van Manuel Pellegrini, terwijl Borja Iglesias enkele minuten voor rust net tekortkwam om voorbereidend werk van Emerson af te ronden.

De regerend landskampioen ging beter spelen naarmate de eerste helft vorderde, al creëerde men geen grote kansen. De beste mogelijkheid was voor Karim Benzema na 25 minuten: een laag schot van de Fransman was, enigszins met moeite, een prooi voor Claudio Bravo. Nog geen tien minuten na rust kwam het scorebord bijna écht in beweging: een voorzet annex schot van Rodrygo ging tegen de lat. Het was alweer de twintigste inzet van Real Madrid op de paal of lat, meer dan welke club dan ook in LaLiga.

Zidane wijzigde de basiself niet veel later en bracht Vinicius Junior in voor Rodrygo. Het duel ging op en neer, met schoten van Isco en Luka Modric waar Bravo een goed antwoord op had én een goede ingreep van Courtois voordat Iglesias gevaarlijk kon worden. Niet veel later maakte Daniel Carvajal plaats voor Marcelo en een kwartier voor tijd koos Zidane voor de entree van Eden Hazard en Antonio Blanco.

Ook mét Hazard, die na een afwezigheid van negen weken zijn rentree op de velden maakte, kon Real Madrid een misstap niet voorkomen. Vinicius Junior schoot recht in de handen van Bravo, terwijl Benzema er beter voor stond, en de doelman redde goed op een inzet van Eder Militao na een corner van Hazard. Het duel eindigde zodoende in 0-0 en dat betekent dat Real Madrid nog altijd sinds 12 maart 2017, toen Sergio Ramos scoorde, op een doelpunt in eigen huis tegen Real Betis wacht. Dat is ruim vijf uur zonder een treffer tegen de Zuid-Spanjaarden, die de hoofdstad sindsdien met twee zeges (0-1 in 2017/18 en 0-2 in 2018/19) en twee remises (0-0 in 2019/20 en 0-0 in 2020/21) verlieten.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Real Madrid3225614881
2FC Barcelona3221742770
3Girona3221562768
4Atlético Madrid3219492161
5Athletic Club32161062258
6Real Sociedad32131271251
7Real Betis3212128248
8Valencia3213811147
9Villarreal3211912-442
10Getafe3291310-640
11Osasuna3211615-939
12Sevilla3291013-437
13Las Palmas3210715-937
14Alavés329815-1035
15Rayo Vallecano3271312-1234
16Real Mallorca3261313-1231
17Celta de Vigo3271015-1031
18Cadiz3241315-2325
19Granada 323920-2818
20Almería3211120-3314

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Chupapi Munyanyo! Winnaar van 08-05-2021 16:15 wordt kampioen.

24 april 2021 om 22:53

Vrees niet dat Villarreal gaat redden

24 april 2021 om 22:58

Waarom niet? Als Betis het kan, kan Villarreal het ook. Ik vind hun beter dan Betis. En natuurlijk hoop ik ook dat Villarreal jullie gaat redden.

24 april 2021 om 23:02

Villarreal redt niemand maatje. Laten het de afgelopen jaren altijd liggen tegen Barca. Zie het begin van het seizoen toen ze met 4-0 overklast werden, dat was echt heel slecht. Maar tegen Real sterren van de hemel. Gefeliciteerd aan wie hem pakt en dat zal waarschijnlijk de winnaar zijn van Barca - Atleti. Bij een gelijkspel zie ik Barca hem pakken.

24 april 2021 om 23:28

Precies laatste 3 resultaten tegen Barcelona van Villarreal was 2-1, 1-4 en 4-0 voor Barcelona. Villarreal gaat altijd naar de slachtbank de laatste 2 jaar.

25 april 2021 om 01:40

Met Emery als coach weet je al zeker dat Villareal gaat verliezen van Barcelona, al vrees ik dat Villareal verliest met grote cijfers..

Heerlijk! Barcelona nu voor mij toch wel favoriet, ondanks het speel schema.

Real kwetsbaar vandaag, courtois lastig te passeren. Mooi om te zien dat hazard weer terug is, viel best gevaarlijk in.

Sierd de Vos kansloze Barcelona fan die zichzelf wil doen onderscheiden door voor Atletico te zijn. Is allemaal schijn die vent, gewoon een beetje popi-jopi doen. Zo van: ''kijk mij eens veel verstand hebben van Spaanse voetbal en ik ben voor Atletico'' Maar ondertussen...

24 april 2021 om 22:53

Hij heeft een seizoenskaart van Atleti...

24 april 2021 om 22:56

Freddy Mercury was getrouwd met een vrouw. Zegt dus niet alles.

24 april 2021 om 22:56

Uhh nee. Is algemeen bekend dat het een Barca fan is. Atletico is zijn dekmantel

24 april 2021 om 22:58

Niet verkeerd bedoeld hoor,maar hebben jullie in belgie ook sites zoals voetbalzone,waar er over voetbal gesproken kan worden?

24 april 2021 om 22:59

Dan is Sierd een Malaga fan want een seizoenskaart zegt niet alles, toch?

24 april 2021 om 23:00

Dan heeft hij een slechte dekmantel als het "algemeen bekend" is dat hij Barca fan is. Maar goed, draait de aarde nu de andere kant op nu hij "aantoonbaar" Barca fan is?

24 april 2021 om 23:02

Sierd ging juichen toen Oblak een pingel van PSV stopte en daardoor uitgeschakeld werd door Atletico. Alsof alleen Barca fans tegen Real zijn. Ik heb niks met Barca, maar moet ook altijd lachen als Real onderuit gaat.

24 april 2021 om 23:03

Het is een veelvoorkomend misverstand dat Freddy homoseksueel was. Hij was biseksueel. Vandaar ook de bi-cycle

24 april 2021 om 23:05

Freddy Mercury was bi-sexual, zijn vrouw was zijn grootste liefde

24 april 2021 om 23:05

Alsof dat iets zegt. Is gewoon een cover-up voor het feit dat hij Barcelona een veel warmer hart toedraagt dan Real en Atleti. Moet je straks opletten in de wedstrijd van Barã§a - Atleti voor welke club hij harder gaat juichen.

24 april 2021 om 23:10

Mogelijk is Sierd dat ook gewoon met voetbalclubs 😉.

24 april 2021 om 23:11

Maar waarom zou hij dat willen coveren vraag ik me dan af? Waarom zou het erger zijn als hij barca ipv atletico fan zou zijn? Ik zie het niet. Toegegeven dat hij heel vervelend is tijdens real wedstrijden, eigenlijk bijna altijd maar bij real al helemaal. Kan dat niet zijn omdat het een rivaal is van atletico? Vind dat hij geen real moet doen daar niet van

24 april 2021 om 23:17

Ik zie Atletico echt niet als echte rivaal, misschien andersom wel. Hij juicht harder bij een goal van Barca als van een Atletico, in een rechtstreekse duel tussen Atleti en Barca.. Haal die oogkleppen is weg

25 april 2021 om 00:53

Sierd ziet die kaarten als belegging en verhuurt die stoelen wekelijks aan Aziaten vertelde hij maanden terug

27 april 2021 om 19:18

Om eerlijk te zijn wel. Maar niet te vergelijke me voetbalzone. Amper reactie en als je denkt dat voetbalzone bagger is. Moet je maar eens naar voetbalkrant.be surfen. Best triestig.

24 april 2021 om 22:54

Het is maar waar je je druk om maakt. Dat de titel nu bijna uit het zicht is, daar rep je geen woord over?

24 april 2021 om 22:57

Ik heb geen sierd de vos (wel Gilles de bilde niet veel beter), maar zo moeilijk is het toch niet om in te beelden dat het niet leuk is dat iemand constant niet objectief is bij wedstrijden van je club? Als het waar is natuurlijk wat ze over hem zeggen, want zoals gezegd heb ik hem niet als commentator.

24 april 2021 om 23:00

@Lierse1997, Klopt. Punt is alleen dat Sierd gewoon een aparte vogel is, die Real Madrid echt niet kritischer beoordeeld dan Barcelona. Althans, in mijn ogen dan.

24 april 2021 om 23:03

Lierse1997. Precies, maar heb al een tijdje dat de Barca fans een beetje moeite hebben om in te leven in een ander... Kieft was de enige, die ondanks dat hij een Ronaldo/Real voorkeur had gewoon ook objectief kon zijn... Maargoed die is ook weg. Voor de Real fans, schaf gewoon een Iptv aan, kun je beinsport kijken sky of wat dan ook, ipv dit gedrog.. En opgeteld is het nog goedkoper.

24 april 2021 om 23:03

Je kunt niet ontkennen dat hij altijd hoopt dat de tegenstander van real scoort en alles wat real doet neerhaalt.

24 april 2021 om 23:05

Hij noemde penalty moment van Mendy in El Clasico 100% diefstal. Terwijl er niks aan de hand was. Zoiets roep je alleen als je fan bent van Barca. Als Casemiro makkelijk gaat liggen dan vertelt ie daarover 10 minuten. Als Alba het doet, dan zegt ie niks. Als Benzema een wereldgoal scoort, dan krijgt hij het niet eens uit zijn mond. Als Messi een wereldgoal scoort, dan schreeuwt ie en is ie blij. Soms zit hij bijna met zijn tong in de darmen van Messi. Dusja als hij geen Barca fan is, dan weet ik het ook niet.

24 april 2021 om 23:24

Wat ik nog erger vond is dat hij de dag erna bij Rondo een betoog ging zitten houden over scheidsrechter in Spanje die omgekocht zouden worden of voor Madrid zouden zijn en daarom allemaal express beslissingen in het voordeel van Madrid ging geven. En hij vertelde het ook alsof het de waarheid was en 100% op feiten gebaseerd. Dezelfde scheidsrechter die Madrid zo hard naaide tegen Valencia.. gelukkig ging de rest van de tafel er niet in mee..

24 april 2021 om 23:33

Zit nou niet zo te provoceren mannetje. De titel is iets verder weg dan gister maar alles kan nog gebeuren. Barca heeft een belangrijk weekje en madrid moet gewoon vlammen tegen chelsea

25 april 2021 om 01:22

Manzano en zijn assistenten gingen ook gewoon met real Madrid tasjes weg hoor? Even de feiten volgen, omgekocht is een groot weg maar hij deed madrid in die wedstrijd tegen villareal gewoon een groot plezier. Toen gingen ze met tasjes weg.

25 april 2021 om 08:56

Ja nou en als je even onderzoek doet dan is het totaal niet raar dat scheidsrechter souvenirs krijgen van de ploeg waar gespeeld wordt. Normaal zijn ze alleen niet zo dom om dat tijdens een interview vast te hebben. Wat denk je dat erin zat, 100K?

24 april 2021 om 22:55

Hij is gewoon voor atletico en zelfs een socio van atletico. Waarom zou die zich voor de lol als socio inschrijven bij atletico?

24 april 2021 om 22:59

Atletico of barca, hij is anti madridista maar dat is prima zijn we gewend. Kut pot, paar rare beslissingen van de scheids naar mijn mening maar dit mag geen excuus zijn. overall gewoon niet goed genoeg gespeeld om deze pot te winnen. Zonde maar nog niks is gespeeld, atletico - barca laatste wedstrijd van het seizoen toch?

24 april 2021 om 23:02

Ik lees hierboven als reactie op mij dat Atletico zijn dekmantel is, vandaar dat hij zich heeft ingeschreven als socio van Atletico...

24 april 2021 om 23:49

Inderdaad. Mensen komen met de gekste theorieën. Sierd heeft Atletico als dekmantel en is jarenlang socio , maar is diep van binnen voor Barca. En dan als argument nemen dat Freddie Mercury jarenlang getrouwd is geweest met een vrouw, maar eigenlijk homo was. 🤣

24 april 2021 om 23:01

8 mei zullen we zien...

24 april 2021 om 23:05

Hebben we al vorig jaar gezien hoor. Messi scoorde de winnende op bezoek bij Atleti en Sierd werd helemaal gek. Alsof Messi het geneesmiddel voor k*** had uitgevonden. Snap niet dat mensen nog denken dat hij die hard Atleti fan is. Wat betaal je als socio, misschien 150 euro per jaar? Als hij openbaart dat hij Barcelona fan is, is dat niet goed voor het aanzien van Ziggo en voor de zenders waarvoor hij heeft gewerkt in het verleden, dat weet iedereen dondersgoed.

24 april 2021 om 23:02

Sierd en Ziggo weten gewoon wat de kijkers willen. Nederland is veel meer een Barcelona-land dan een Real Madrid-land. De link met Cruyff, de vele Nederlanders die er succes hebben gehad, de Nederlanders die er nu spelen en trainen, het maakt Barcelona in alles een interessantere club voor de gemiddelde Nederlander en neutrale kijker dan Real Madrid, waar geen enkele Nederlander speelt of traint en ook de historische link een stuk zwakker is.

Dat zie je ook bij andere verslaggeving van Ziggo. Zet een Formule 1 uitzending op en de focus is 90% van de tijd Max Verstappen. Niet omdat hij de enige coureur in de Formule 1 is, maar omdat hij een Nederlander is en het gros van de kijkers voor hem inschakelt.

24 april 2021 om 23:06

Airbags. Dit dus, en de Nederlanders die er hebben gespeeld(buiten Seedorf) waren gewoon niet goed genoeg voor Real.

24 april 2021 om 23:27

Max Verstappen en Barca vind ik dan nog wel een aardig verschil. Mensen kijken geen voetbal alleen voor Barca. Heel veel Nederlanders (niet iedereen) zijn pas echt actief F1 gaan volgen door Max. Sowieso de enige landgenoot die daarin actief is. Tuurlijk ligt de focus dan op Max. Bij voetbal is het gewoon vervelend als je een wedstrijd van Madrid wil kijken en de commentator is zo subjectief als de pest. Dat heeft voor de rest helemaal niks met Barca te maken.

25 april 2021 om 00:59

Denk dat je robben toch ook wel een goede speler van real mag noemen.

25 april 2021 om 07:41

Uuhh RvN, Robbem, Sneijder??

25 april 2021 om 11:17

Noem Real, en dan noem je niet automatisch Robben, Seedorf, Sneijder of Rvn. Maakt niet uit hoe goed al deze spelers wel niet waren. Noem Barca, en je komt automatisch met namen als Cruyff en Koeman bij die legendarische Europacup I finale. Deze twee Nederlanders alleen al hebben een gigantische stempel op de club achtergelaten. Verder is het rijtje succesvolle Nederlanders bij de Catalaanse club gewoon niet te bevatten. Hier zijn enkele namen: Frank en Ronald de Boer, Mark van Bommel, Giovanni van Bronckhorst, Reiziger, Ruud Hesp (is met de club kampioen geworden), Patrick Kluivert, Edgar Davids, Winston Bogarde, Boudewijn Zenden, Philip Cocu, Johan Neeskens,... Is het dan gek dat Barca in Nederland wat populairder is dan andere Europese ploegen?

25 april 2021 om 13:07

Heel leuk dat rijtje Nederlandse namen maar je stelt dat als je real noemt je niet automatisch de Nederlandse spelers noemt maar veel van die namen die noemt bij Barcelona ook niet. Als je aan real denkt dan denk je echt wel aan seedorf. Maar als je Barcelona noemt denkt echt niemand aan hesp of zenden. Dus je slaat wat dat betreft een beetje door. Dat Barcelona is Nederland populairder is dan real kan niemand ontkennen. Maar als je aan Barcelona denkt dan denk je aan Messi , Ronaldinho, cruijff, koeman, Romario, luis Enrique, stoichkov. Dat soort jongens.

24 april 2021 om 23:12

Misschien heeft hij niks met Real en vind hij Atletico een mooiere ploeg om naar te kijken als het om het voetballen gaat maar dan hoeft het nog niet te betekenen dat hij voor Barcelona is omdat jij daar vanuit gaat!? OT: Zo jammer dat Lainez naar Real Betis ging in plaats van naar Ajax, hij had vandaag constant de rechterflank (van zijn positie gezien) bij Real vooral in zijn broekzak en speelde een dijk van een wedstrijd. Ik ga nu wel ervan uit dat Barcelona de La Liga gaat winnen en dat anders Atletico Madrid de beste papieren heeft om kampioen te worden waarvan ik het 1 van die 2 ook wel het meeste gun tussen de drie ploegen in de top 3 en anders zou het voor Sevilla ook wel leuk zijn mochten ze het toch flikken om La Liga te winnen!

24 april 2021 om 23:16

Het is ook alsof Ziggo sport het expres doet, de Real fans even extra irriteren om zo een kleine kind als Sierd commentaar te laten geven in bijna elke Real wedstrijden.
Toen Atletico tegen Betis speelde was hij liever bij Rondo om te huilen over Real dan een wedstrijd verslag te doen van een belangrijke wedstrijd.
Die man is continue aan het zeiken en helaas werkt de optie om een andere commentator te kiezen bij Ziggo niet altijd anders zou ik echt nooit wedstrijden kijken met hem als commentator.

24 april 2021 om 23:17

Ge-wel-dig dit. Geen voorkeur wie kampioen wordt zolang het maar niet dat real met die smerige Perez is. Heeeeerlijk dit

24 april 2021 om 23:28

Hahah en Barca doet niet mee aan de Super League wil je zeggen? De argumenten worden steeds zwakker..

24 april 2021 om 23:18

Je bent de zoveelste die zich druk maakt om een simpele commentator. Het is echt ronduit zielig, get over yourself en doe wat anders dan.

24 april 2021 om 23:26

Zou jij het leuk vinden als je een voetbal wedstrijd kijkt en jouw club keer op keer op keer door de commentator word bekritiseerd , de partijdigheid duidelijk te horen is en hij continue brand en moord schreeuwt.

Voetbal/sport is amusement en daarbij moeten wij de kijkers die betalen voor Ziggo naar een wedstrijd kunnen kijken zonder dat we ons continue irriteren aan iemand.

25 april 2021 om 07:46

Ach ik snap het wel, ik erger me bv ook kapot aan Rob Kamphues vanwege het gebrek aan kennis v maar vooral ook zijn stijl (arrogant, anderen onderbreken, constant heel hard neplachen, eeh eeh eeh). Maar we moeten er maar mee dealen, het is niet anders

26 april 2021 om 00:27

@toensie87, het interesseert me geen ene moer. Sterker nog, gooi er wat Real fans bij in het commentaar. Ga eens naar Italie, Argentinie, Brazilie, Spanje, etc. Tal van commentators met een clubvoorkeur. Niks mis mee! Ze staan er veel dichter bij dan wij, wat verwacht je dan? Doe gewoon rustig en maak je niet zo druk om welke clubvoorkeur een verdomde commentator heeft.

24 april 2021 om 23:24

Wacht ff, ja en dan is hij een Barcelona fan??? Mag dat niet? Let je serieus op een commentator als je team verliest. Ga je serieus je woede daarop afreageren triest!! Het is altijd hetzelfde liedje wanneer real gelijk speelt en sierd is de commentator het eerste wat je leest ja hij is gewoon een ba4ca fan wauwww!!!

24 april 2021 om 23:29

Daar gaat het hier toch niet om? Het is gewoon irritant als de commentator vreselijk subjectief is. Los van Madrid, dat is bij elke wedstrijd irritant..

24 april 2021 om 23:40

Misschien kan je in plaats van zo aanvallend reageren eerst wat empathisch vermogen ontwikkelen Msn10. Als ik commentaar geef bij een Barcelona wedstrijd, ik alles wat met Barcelona te maken heeft zit af te kraken, met twee maten zit te meten en bij een duidelijke overtreding op een Barcelona speler alsnog zit te schreeuwen op een schwalbe, zou jij ook gek worden.

25 april 2021 om 02:06

@tilburg als het daar niet om gaat waarom willen ze dan iedereen ervan overtuigen dat hij een barcafan is? Als het daar niet om zou gan zouden ze het niet benoemen.

25 april 2021 om 08:59

Ja oké, misschien bij sommigen wel maar bij de meeste van ons niet. Het interesseert me niet of sierd voor Barca of Atletico is. Ik wil alleen dat hij normaal zijn werk uitvoert tijdens wedstrijden en dat kan hij niet. Het heeft voor de rest ook geen invloed op het resultaat..

25 april 2021 om 13:48

Van wat ik zie is het juist andersom. De meeste geven er wel wat om en wellicht sommige niet.

24 april 2021 om 23:40

Real verliest punten, maar je maakt je meer druk om het commentaar van Sierd de Vos. Je hebt je prioriteiten in ieder geval wel goed voor elkaar...

24 april 2021 om 23:54

Zet dan gewoon engels commentaar op als je het zooooo erg vindt.....

25 april 2021 om 00:05

Slechte verliezer ben je wel helaas. Alsof Siert ook maar iets te maken heeft met deze 0-0.

25 april 2021 om 00:22

De corona complottheorieã«n hebben voetbal ontdekt hahahaha. Sierd is een socio van atletico. Real madrid is een rivaal van atletico madrid. Je hoeft geen barca fan te zijn om real madrid niet te mogen.

25 april 2021 om 00:29

En in welk opzicht doe jij niet hetzelfde?

25 april 2021 om 02:29

Ben je nu je frustratie kwijt, kan Sierd niets aan doen dat Real punten verspeeld.

25 april 2021 om 04:07

Eens. Ik ben onpartijdig, maar elke keer als ik een samenvatting kijk met Sierd erin stoor ik me mateloos aan hoe enthousiast hij over Barcelona doet en diezelfde enthousiasme niet voor een goede actie van de tegenstander kan brengen. Lelijke eigenschap voor een commentator.

25 april 2021 om 09:48

@T-Shock: gossie toch, wil je een ijsje? Real is subtop op dit moment, in Laliga zowel als in Europa. Gewoon terecht gelijkspel. En Sierd is een held, altijd objectief en gewoon enthousiast in zijn werk

Goeie week voor florentino zo! Flinke klap voor real in de titelstrijd dit

24 april 2021 om 23:08

Agh dan wint een andere ESL club met barca of Atleti la liga wel. Poehh zuur he, moet je weekend vast pijn doen.

Prachtig!
Jammer dat Betis niet wist te winnen, niet dat ze dat verdienden, maar hoop echt dat Atletico weer eens kampioen wordt.

Gewoon een veels te zwakke aanval. Rodry brengt letterlijk niks, hazard laat ons al 2 jaar in de steek, marco is niks sinds zijn blessure, vini is niks. Te slecht gwn.

Nu geven ze het uit handen... zonde want ze hadden het in eigen hand kunnen hebben

Strijders die spelers van Betis vandaag goed gestreden vandaag. Barcelona mag die Emerson best ophalen voor 6 mln euro dat is echt een prima back. Overigens heeft Vinicius Real Madrid de drie punten gekost vandaag wat een matige speler is dat toch laat hij opnieuw zien.

24 april 2021 om 23:02

ze hadden mogen winnen. Wat een enorme kans hadden ze gemist in de tweede helft.

24 april 2021 om 23:02

Betis maakt het madrid altijd lastig zo bleek ook vandaag maar weer. Te veel blessure en behalve benz geen aanvallend gevaar. Ook een belangrijk weekje voor barca, spelen morgen en woensdag toch? Spannend einde van het seizoen wel

Geen vervelend begin van het weekend. Hopen dat ons het morgen tegen Bilbao wel lukt

24 april 2021 om 23:02

Bilbao ligt ons altijd best wel goed, ik heb het gevoel dat Barca en Real altijd meer moeite hebben met Bilbao. Barca moet ook nog eens uit tegen Villarreal, dus het weekend zou nog mooier kunnen worden.

25 april 2021 om 07:38

Laten we het hopen. 8 mei ingaan wetende dat als je verliest, je alsnog koploper bent is natuurlijk het best mogelijke scenario.

Titel wordt wel erg moeilijk nu. Je verliest 4 punten in 1 week tijd. Isco en Asensio zijn zo drama. Die moeten we echt gewoon verkopen. Verder had Zidane sowieso al moeten starten met 343. Want 433 met Isco is toch hopeloos. Ook Vinicius is echt weer zijn oude zelf. Alleen tegen Liverpool was die echt goed. Sindsdien gewoon weer dezelfde Vinicius als altijd. Ik wist altijd al dat onze voorhoede gewoon te zwak is tegen dit soort ploegen om constant te presteren. Scorend vermogen is nog steeds sinds Ronaldo een groot probleem. Benzema kan het nooit alleen. Jammer dan maar de CL finale proberen te halen.

24 april 2021 om 22:56

Zidane Out!

24 april 2021 om 23:03

Zidane out? De beste man heeft jullie 3 cl op rij bezorgt en met een halve selectie barca verslagen. Beetje meer respect hoor

24 april 2021 om 23:03

Mwah dat gaat wat te ver. Wij kunnen gewoon niet zonder Modric en Kroos als je zo'n inconsistente voorhoede hebt buiten Benzema. Ook hebben we ontzettend veel blessures gehad dus ik snap wel waarom Kroos en Modric rust hadden de afgelopen weken. We spelen ook nog in de halve finale van de CL.

24 april 2021 om 23:08

Met je zidane out. Hij verdiend alleen maar credits voor dit seizoen met de enorme blessureleed. Wel graag die Grégory Dupont (conditietrainer) weg doen.

24 april 2021 om 23:12

Dat is verleden tijd. Hij maakt domme fouten, nu ook spelers rust geven. Ik heb liever dat we titel pakken, nu kunnen we de titel nog ontnemen van Barca omdat Messi er is als Messi er na dit seizoen niet is hoeven we ons minder zorgen te maken en dan mag wat mij betreft spelers rust geven.

24 april 2021 om 23:39

Verleden tijd? Ga jij eens lekker naar bed toe Kaka. Vorig jaar kampioen, halve finale cl en nog in de strijd voor kampioenschap en dat met dit real is gewoon een dikke dikke prima. We gaan het zien de komende weken.

25 april 2021 om 01:13

R.kaka grappenmaker, Zidane is de beste trainer voor Real Madrid , en de rust die hij laat zien langs de kant is ook prachtig om te zien, kan ene R.Koeman veel van leren...

Het zal gaan tussen Atletico en Barca, Real wint helemaal niks dit seizoen!

24 april 2021 om 23:05

Chelsea doet niet eens mee om de titel en real gaat jullie eruit knikkeren

25 april 2021 om 13:34

Chelsea is ook nooit favoriet geweest voor een prijs dus wat ze nu presteren is buiten gewoon!

24 april 2021 om 23:05

Naja helemaal niks winnen ? Opzich staat Real al soort van in de CL finale dus 50/50 kans op een prijs

Ronaldo wordt echt gemistt hoor, pff wat een ellende.. nu volledig docussen op UCL en vergeet de Kampioenschap maar, Kan niet wachten op nieuwe aankopen

24 april 2021 om 23:50

En Bale.

25 april 2021 om 01:29

Exact, minder dreiging nu voorin. Althans, effectieve dreiging en een tegenstander die mentaal al 1-0 achterstaat voordat de wedstrijd begint

Als Benzema ze niet maakt, dan maakt niemand ze. Ook al verspelen ze hier kostbare punten, Real blijft samen met Barca de grootste kandidaat voor de titel. Het belooft een heel spannend slot te worden.

24 april 2021 om 23:10

Nee man. Atletico 5 verliespunten minder, Barcelona 3 minder. Real Madrid op papier wel het makkelijkste schema, maar Atletico moet dus nog verliezen en gelijkspelen. Barca moet verliezen. Ik zie het helaas niet meer gebeuren. Dan maar vol gas op de CL, 3 finales! Hala Madrid

24 april 2021 om 23:13

Madrid met het makkelijkste schema en ik zie het Atletico niet volhouden tot het einde. Drie puntjes op Barcelona moet in principe kunnen over zes wedstrijden. Ben overigens geen Real fan dus geen Hala Madrid ,

Gefeliciteerd Atletico of Barcelona met het kampioenschap. Blij dat Zidane Real weer terug aan het voetballen heeft gekregen maar zijn koppigheid met spelers blijven opstellen dat het niveau niet hebben en ook nooit zullen krijgen is erg vervelend. Rodrygo, Asensio en Isco moet je niet meer opstellenOf überhaupt bij de selectie hebben. Je hebt Modric met een geweldige pass maar 2 arrogante nietsnutten dat elke vrije trap en corner opeist maar de bal niet eens voor krijgt. Hazard speelt nog geen 3 minuten of heeft al meer dreiging gehad dan de andere bij elkaar. Schande en geeft jeugd de kans. Slechter dan die 3 kan niet. Had achteraf Atletico 2x laten winnen, dan was het kampioenschap wellicht al beslist.

24 april 2021 om 23:52

Jaaja want Real heeft spelers als Mbappe, KdB of Salah toch. Agh, en dan nog alle blessures, vermoeidheid. Je moet wat, wat kan Zidane hier nog doen. Chelsea komt er ook al snel aan. Je moet wat! Vini was kapot, met Kroos geen risico genomen. Zelfs Benz gun je rust maar met Mariano kom je niet ver. En noem maar op! Dat je met dit team nog zo kan strijden om 2 grote prijzen is een wonder!!!

25 april 2021 om 09:28

Wat hij eraan kan doen? Uitgeserveerde spelers niet langer opstellen en desnoods met jeugd komen. Die laten meer zien dan Isco, Asensio en Rodrygo.
Blanco liet in de minuten dat hij speelde meer zien dan Isco de afgelopen jaren bij elkaar.

Kampioenschap laten liggen door Zidane, die puur aan het gokken is om spelers rust te geven. Kom op man en als je nou die CL niet pakt wat heb je aan spelers rust geven?? Van Chelsea moet je gewoon winnen. En de spelers van Real zijn echt schandalig wilde niet winnen. En waarom wordt Modric gewisseld sinds hij gewisseld werd kon real het spel niet meer maken.

Blanco had gewoon moeten starten in plaats van Isco. Helaas zo gehavend dat puntverlies onvermijdelijk was. Had wel hands moeten zijn denk ik op het eind in de 16? Maar goed dat laat ik in het midden. Fijne avond toegewenst aan iedereen.

25 april 2021 om 01:07

Die handsballen worden alleen gegeven als ze door Madrid-spelers worden gemaakt. Wij hebben er een aantal zo tegen gekregen, maar nooit in ons voordeel. Maar dat maakt niet uit R., we waren sowieso niet bij machte om hier wat uit te halen tegen Betis. Teveel moeten rekenen op reserves van reserves. Het valt ook niet mee als je eigenlijk in een overgangsperiode zit en dan gewoon kampioen wordt van Spanje en de Spaanse Supercup wint. Dan moet je midden in die overgangsperiode een titel verdedigen, dan win je jouw groepsfase in de CL en stoom je door naar de halve finale, met een selectie die eigenlijk nog maar op 50% is, en win je 2 keer van Barcelona dit seizoen. Wanneer alles weer op de rit is zullen we vast wat beters laten zien.

25 april 2021 om 12:37

De verwachtingen zijn simpelweg te hoog denk ik van sommige fans. Met 1 prijs ben ik zeer tevreden en zelfs als er niks wordt gepakt ben ik dik en dik tevreden met Zidane en gaan we er volgend jaar gewoon weer tegenaan, hopelijk met een aantal verkopen en versterkingen. Real is zo gehavend geweest, heeft alleen maar middelmaat op de flanken lopen, heeft op Valverde na geen goede vervangers voor de middenvelders en heeft Ramos in een belangrijk deel van het seizoen moeten missen (al werd hij uitstekend vervangen). Blanco heeft zich laten zien, maar goed die werd te laat ingebracht, ik vond hem tegen Cadiz en Getafe uitstekend controle in het spel brengen. Nu moet Isco blijven aanmodderen. Ten slotte is het ook te merken dat het veldspel beduidend minder is als Kroos niet speelt.

Madrid niet goed genoeg helaas, dit is de kans voor Barcelona om hun slag te slaan en 3 punten van Madrid te komen, denk dat Atletico kampioen wordt, als ze het niet weer weggeven,

Wat een klote wedstrijd. Altijd moeite tegen Betis op een of andere manier. Titel kansen zijn nu wel voorbij helaas. Tenzij Barca en Atletico morgen verliezen, maar dat zie ik niet gebeuren. Teveel spelers die hun niveau niet haalde helaas. Hazard viel wel gretig in en dat was goed om te zien. Jammer dat hij niet schoot toen hij die pass gaf op Vinicius (die weer dramatisch speelde). Vandaag was ook duidelijk waarom je Kroos mist. Op naar dinsdag met hopelijk een betere wedstrijd.

Zo volwassen zo traag zo slecht ikzelf juich liever voor Barca maar voel
Toch een beetje mee met real Madrid
Benz, courtois, als je ziet wat een strijd ze leveren een spits die linksback de bal komt opeisen en de keeper die ze echt goed red. Jammer leuk als ze nog punten pakte spanning maar de
Vermoeidheid breekt op bij real

Op deze manier, ga je nog helaas vierde worden ook nog in de competitie. Real heeft het elftal ook niet voor om veel wedstrijden achterelkaar te winnen. Je laat in 2 van de 3 laatste wedstrijden dure punten liggen. Dat kan niet en dat zegt ook veel over het elftal zelf. Die Vinicius is zo irritante verwend kind, dat die nog altijd niet zijn hersenscellen gebruikt als die in de zestien is. Gewoon netjes breed leggen op Benzema, en je had hier waarschijnlijk met 1-0 gewonnen. Nee, meneer gaat voor eigen succes. Kop omlaag en dan krijg je zo klote slappe schotje. Nee, het vertrouwen om La Liga te winnen, gaat weer langzamerhand weg. Helemaal als Atletico en Barca hun moeilijke uitwedstrijden winnen morgen. Man, wat is het toch verschrikkelijk om je aanval zo te zien. Benzema kan niet iedere wedstrijd Real helpen aan een overwinning. Ook spitsen moeten vaak hulp krijgen van hun vleugelspelers en dat krijgt Benzema al 2 jaar niet. Mede mogelijk gemaakt ook door Perez.

24 april 2021 om 23:02

Vinicius heeft helaas 1 wedstrijd gehad waar die wel kon nadenken in de 16 en dat was tegen Liverpool. De voorbije wedstrijden helaas weer dezelfde Vinicius gezien. Met onze huidige voorhoede kunnen we nooit constant presteren tegen dit soort ploegen. 6 punten tegen Barcelona en 4 tegen Atletico en toch kansloos 3e staan.

24 april 2021 om 23:13

Ik haat de mentaliteit ook van dit elftal. Waarom altijd opstaan in grote wedstrijden, wat ongetwijfeld ook wel weer zal gebeuren tegen Chelsea, maar tegen Getafe en Betis kan je niet eens scoren? Vergeet niet dat dit elftal ook thuis verloor van teams als Levante, Cadiz en Alaves. Kom op man, je bent verdomme Real Madrid. Weet je, het is sowieso al een wonder dat Real nog meedoet of langzamerhand meedeed om La Liga. In januari stond je nog kansloos 13 punten achter op Atletico met een wedstrijd meer. Props naar Zidane dat die van ver is teruggekomen maar in deze fase, kan je niet blijven punten liggen. Ik geef hem wel te doen. Al 2 jaar lang moet die het doen zonder vleugelspelers en een Hazard die sinds zijn komst ook alleen maar geblesseerd is. Toch nog voor elkaar gekregen om 2 prijzen te pakken vorig seizoen en dit seizoen nog minstens in de race voor 1 prijs. Op god bidden dat je op de een of ander manier nog de CL kan winnen. La Liga is voor mijn gevoel klaar.

24 april 2021 om 23:19

Real Madrid,
Maat het is ook niet weer dat Betis goed is ofzo. Real heeft dit puur aan hun eigen te verwijten en Zidane faalt gewoon kei hard hier om de landstitel weg te gooien.

25 april 2021 om 01:51

Ongelooflijk, Zdiane denkt dat hij als in 2017 a en b team even sterk zijn neem gewoon gene risico met bepaalde speler die hij dan rust geeft omtrent de CL. Je bent volop in de race in de CL en geef je het als coach zo weg en neemt het niet volledig serieus, als hij herin faalt mag dat ook benoemd worden, ik mis nu wel kritiek op hem, grotendeels te danken aan Zidane dat de titel uitzicht is.

Hahaha typisch Voetbalzone, Real lijdt puntenverlies zo snel mogelijk de bericht plaatsen... Wat hoop ik dat Atletico uiteindelijk met de titel er vandoor gaat, alleen voor de mensen die neutraal horen te zijn maar toch een clubvoorkeur hebben.. Kom op Atleti!Buiten dat speelde Real de 2e helft, wat ik gezien heb, gewoon slecht... We mogen echt blij zijn dat we überhaupt vorig seizoen kampioen zijn geworden en dit seizoen het lang vol hebben gehouden, en nog bij de laatste 4 van de CL zitten. Dat die Vinicius, Marcelo, Isco en ik wil bijna zeggen Asensio het witte shirt mogen dragen is gewoon schandalig.

25 april 2021 om 02:36

Ik snap je gezeur niet, VZ post altijd direct na het eindsignaal het wedstrijdverslag van de grote clubs in binnenland en buitenland

Dit kan echt niet meer. Zoals Perez van de week nog zei: we hebben een stel kinderen voorin. Het is een wonder dat we vorig jaar met een Rodrygo en Vini kampioenschap zijn geworden en dit jaar zover zijn gekomen. Voor volgend seizoen hebben we echt een topper of een fitte Hazard nodig. Op naar cl. Hala madrid!

24 april 2021 om 23:56

Men beseft niet wat Zidane presteert met dit team! Zonder hem zaten we nu nog steeds in die situatie toen met Lope en Solari. Dan was het een echte drama geweest maar ja.

Ik weet dat Vinicius heilig is hier bij de Madrid supporters bij Voetbalzone, maar wat erger ik mij aan hem. Soms heb je gewoon een speler die je niet mag, hoe die doet, hoe hij een bal aanneemt, hoe hij altijd half struikelt als hij moet sprinten met een bal, de keuzes die hij maakt, er is echt niks aan hem dat ik mag. Als hij in een deal betrokken kan worden om Mbappe te halen Graag! Strikje rond en versturen en misschien nog wat geld meegeven zodat hij nooit meer een Real shirt aantrekt. Gelukkig lijkt Hazard terug te komen en hopelijk blijft hij fit dan kan Vinicius terug op de bank, wordt Madrid kijken ook een beetje leuker.

24 april 2021 om 23:10

Vini is echt niet heilig bij Real supporters. Je hebt enkelingen die hem niet willen afschrijven en dat valt een beetje te begrijpen omdat hij nog "jong" is.

Maar Vini is heel matig al 1,5 seizoen is hij gewoon slecht te noemen en hij heeft een paar goede weken gehad met toppunt tegen Liverpool, maar hij is daarna weer terug gevallen naar zijn oude niveau en dat is gewoon slecht.
Haha denk je echt dat PSG een wereldster als Mbappe laat gaan voor Vini, als Real ooit zo een deal voor elkaar kan krijgen dan verlangt PSG nog steeds 150 miljoen en is Vini een bonusje meer niet, die zal geen enkele betekenis hebben met betrekking tot de prijs omlaag drukken, die zijn echt niet gek daar bij Psg.

Maar we hebben het over Vini, maar wat te zeggen over Asensio en Isco dat zijn inmiddels senioren en die spelen al 2 seizoenen zooooo belabberd, die zouden bij een Getafe momenteel echt niet opvallen. Asensio is klaar dat roep ik al een heletijd dat is een Jese 2.0 geworden door zn blessure, heeft niet meer de snelheid, zijn geweldige linkerbeen bestaat niet meer, hij is stijf links en kan niks met rechts en moet telkens draaien en draaien en je ziet dat hij bang is om duels in te gaan, vandaag ook weer 2-3 duels waar in hij gewoon veels te nonchalant er in gaat met vrees voor een blessure.
Isco is geen schim meer van wat hij was, die kan naar Everton gaan en zal een James Rodriques 2.0 zijn die af en toe iets moois laat zien, maybe een doelpuntje kan maken maar is echt niet meer de jongen met de geweldige dribbels, geweldige spelinzicht, doelpunten etc.

Als die twee aankomende zomer niet verkocht/verhuurd gaan worden en Kubo en Odegaard niet worden terug gehaald dan wil ik best een seizoen skippen om Real te kijken (ook al kan mijn real hart dat niet aan), maar dan weet je al dat het een seizoen van niks gaat worden met dat soort spelers als reserves.

Frustrerende pot. Gemis van aanvalspower, ongekend. Zodra Benzema en Case niet scoren houdt het gewoon op. Drama aanvallers, dan heb je weer Vini die ouderwets bezig is. Man man man. En Betis had nog goede kansen, je kon zo verliezen. Ook Varane twijfel ik steeds meer over. Zonder hem, stond het met Mili en Nacho stabiel. Verkopen en haal Pau Torres. En Isco, tsja wat moet je daar van zeggen. Agh, moeilijke situatie en dat je hiermee nog zo presteert als coach, chapeau! Maar moeilijk gaat het wel worden om la liga of de CL te pakken.

Wat veel middelmaat bij Real met Isco, Assensio, Marcelo, Rodrigo en onze Neymar Vini.
Snap die Zidane ook niet. Waarom steeds die Assensio en Isco de kans geven?? En die Vini pffff. Boulahrouz zei het al. Tegen Liverpool had hij een toverdrank op want daarna was het weer de oude Vini. Te druistig en te wild. Benzema kan het helaas niet alleen. Hoop dat Hazard Mendy en Kroos dinsdag kunnen spelen. Liga is helaas klaar als Atletico en Barca morgen winnen. Sowieso een wonder dat Real nog mee deed met deze selectie en als die blessures

En de titel kan je nu wel gedag zeggen met nog maar 5 wedstrijden te gaan, zie ik dit echt niet meer goed komen, heel jammer dit want dit was zo onnodig!

De blessures en de vermoeidheid hebben ons de das omgedaan de afgelopen maanden en daarom kan ik ook niet boos worden op Zidane.
Het enige wat ik hem wel verwijt is dat hij spelers als Isco en Asensio blijft opstellen. Die twee zijn echt een schande en horen met alle respect bij een Getafe te spelen en niet bij Real.
Beide mogen echt nooit meer starten, ik heb me zo lopen irriteren aan Asensio en dan heb je ook nog een isco die alleen maar met de bal rond loopt en kansloze voorzetten en vrije trappen nam.
Had echt liever met Blanco gestart en Modric rust gegund en later Modric ingebracht die zou dan misschien wat kunnen forceren.

Helaas Madridistras hopelijk kunnen we ons nu volledig concentreren op de CL, wat natuurlijk geen zekerheid is maar als we het tegen Chelsea redden dan is de finale een 50/50 ook al speel je tegen een veel sterkere City of Psg, het is 1 wedstrijd en we hebben dan Ramos, Mendy, Valverde en hopelijk een 100% fitte Hazard en Carvajal tot onze beschikking.

25 april 2021 om 01:46

Zidane laat nou ook merken in opstelling dat hij titel nou niet echt serieus neemt of er vol voorgaat, dat frustreert mij aan Zidane, kans dat wij de CL winnen is erg klein. Je kunt niet alles af laten hangen van CL. We hebben Zidane te vroeg alle lof gegeven, maar op weg naar titel strijd heeft Zidane mag je hem ook aanreken toch verkeerd aangepakt.

Sommige dingen in het leven zijn een feit. Atletico of Barcelona wordt kampioen dat is 100% zeker.

25 april 2021 om 01:19

En Liverpool haalt geen Champions League voor volgend seizoen, dat is er ook 1.

Hopelijk hebben Koeman en vooral die eigenwijze Laporta goed naar Emerson gekeken, want die is beter dan Dest + Sergi Roberto samen

24 april 2021 om 23:53

Hij speelde als een blok beton. Dest voor in de wedstrijden dat je moet aanvallen, Emerson voor in de grote wedstrijden als je stabiliteit nodig hebt.

Zo zie je maar weer. Real zogenaamd "makkelijkere" schema en toch punten morsen. Ik denk dat Real de titel veel makkelijker naar zichzelf kon trekken als er enkel topwedstrijden nog over waren haha.

Heerlijk deze uitslag, maar nu moet Barcelona zelf nog alles proberen te winnen. Verlies tegen Atletico betekent einde race ben ik bang, dus dat wordt nog heter dan El Classico dit seizoen!

24 april 2021 om 23:33

Bepaalde spelers laden zich niet goed op voor zo'n wedstrijd. Als je ziet hoe Isco en Asensio erbij lopen, terwijl het belang zo ongelofelijk groot is, kan ik niet anders stellen dan dat deze spelers gewoon uitgerangeerd zijn zonder passie of bereidheid om hard te werken voor deze club.

25 april 2021 om 00:37

Precies wat jij zegt heb ik jarenlang met Barcelona tijdens CL wedstrijden in de return.

24 april 2021 om 23:38

Jep helaas klopt dat en daar had was ik zelf ook al bang voor en het komt ook uit. Je wint 4 punten tegen Atletico en 6 tegen Barcelona en toch sta je straks 3 en 5 punten achter op die 2. Erg zuur ook die blessures maar met een voorhoede die je nu hebt wordt constant presteren moeilijk.

25 april 2021 om 00:40

Het zijn idd ook de blessures die echt slechte moment vallen voor jullie en anders is het wel Corona. Barcelona kampt ook met blessures, maar heb het idee dat sommige posities nog redelijk goed opgevangen werden tot zover. Jullie hebben het momenteel niet meer in eigen handen, misschien dat Zidane de focus hoger op de CL heeft gelegd daardoor. Winst tegen Chelsea schat ik namelijk in op iets van 65/35 in jullie voordeel en dan hoef je enkel City of PSG in finale te kloppen. Met CL ervaring en finales verliest Real ook zelden. Kan het zijn dat Zidane daardoor minder hoge focus op La Liga vereist van de spelers?

Als Barca hier niet optimaal van weet te profiteren, verdienen ze het ook niet om landskampioen te zijn dit seizoen. Net zoals vorig jaar toen ze na de lockdown compleet de mist in gingen. Real heeft de Cl nog dus die moeten ook daar zien te presteren wat voor extra druk zorgt. Morgen Atletico en Barca met zware uitwedstrijden. Het is echt nog verre van beslist, denk dat dit zelfs tot de laatste speeldag zal duren.

Je moet wel echt enorm veel van Real houden wil je die potjes blijven volgen. Is echt niet om aan te zien, al tijden niet.

24 april 2021 om 23:50

Poe nou wat zwaar he, probeer het eens een keer als PEC supporter zou ik zeggen.

24 april 2021 om 23:54

Haha maar echt he, wat een onzin reactie. Of je bent supporter of je bent het niet. Ook in mindere tijden.

25 april 2021 om 13:28

@consy Denk dat het zwaarder is om Real supporter te zijn tegenwoordig. Het verschil in niveau tussen wat we de afgelopen jaren (pre-2018) gewend waren en nu is schrijnend. Denk dat je met PEC al jaren naar een stabiel niveau kijkt, dus je weet ook niet wat je mist.

25 april 2021 om 13:29

@sociofan

Ik snap jouw reactie niet echt. Heeft niet zoveel te maken met mijn opmerking dat Real matig voetbalt volgens mij.

25 april 2021 om 01:12

Je afstandbediening heeft een aan/uit knop hè? Je hoeft niet te kijken.

25 april 2021 om 13:30

Impliciet zeg ik dus dat ik enorm veel van Real hou, en mezelf daarom blijf pijnigen
Maar thanks voor de tip.

Real heeft het verstand alvast op Dinsdag gezet leek mij.
Dit hadden ze normaal gesproken nooit weg hoeven te geven.
Maar het is niet de eerste,en ook niet de laatste keer,dit overkomt menig team in zo'n situatie!
En... hier moet Barcelona van profiteren,ben benieuwd.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren