Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kenneth Perez: ‘Het is maar de vraag of Ihattaren daar aan spelen toekomt’

Laatste update:

Mohamed Ihattaren moet ‘bij zinnen’ komen, zo adviseert Kenneth Perez hem in het programma Dit was het Weekend van ESPN. De negentienjarige aanvallende middenvelder maakte zondag geen deel uit van de wedstrijdselectie van PSV voor het thuisduel met Ajax (1-1). PSV en Roger Schmidt communiceerden dat dit te maken had met een gebrek aan discipline bij Ihattaren.

“Ik denk dat Ihattaren en Schmidt elkaar niet zo liggen”, zo begint Perez zijn analyse “Het toverwoord van Schmidt is hard werken. Ihattaren is van nature geen harde werker, eerder een stylist. Dat gezegd hebbende: de bal ligt bij Ihattaren, want de trein dendert door. Hij heeft een goede zaakwaarnemer, dus hij zal wel goed terechtkomen. Dan moet hij het daar laten zien, bij AC Milan bijvoorbeeld. Het is maar de vraag of hij daar aan spelen toekomt. De PSV-trein dendert door.”

Schmidt duidelijk over Ihattaren: 'Als hij dat niet kan opbrengen, heeft hij geen kans hier'

“Deze trainer is een gigantische fan van Rosario en Sangaré, want ze werken hard”, gaat de Deense analist verder. Presentator Jan Joost van Gangelen haalt aan dat Schmidt wel fan is van Mario Götze, in zijn woorden evenals Ihattaren een ‘stylist’. “Ik denk niet dat Götze heel veel harder werkt, maar hij staat beter. Dus hij hoeft niet zo hard te werken, hij ziet waar hij moet staan en is slimmer. Ihattaren is negentien en Götze dertig, die heeft alles al meegemaakt. Ihattaren kan je met hem niet vergelijken.”

“Qua voetbal heeft Ihattaren veel meer dan deze jongens, alleen deze trainer vindt hard werken heel belangrijk en dat is het ook. Daarom is Ihattaren erbij gebaat om tot zinnen te komen en in de leer te gaan. Want voetballen hoeft hij niet te leren, maar wel hoe het is om professional te zijn. Denk je niet dat je bij alle grote clubs waarvan hij droomt ook hard moet werken?”, zo besluit Perez. Schmidt ging na afloop van het duel met Ajax op de persconferentie nog in op de absentie van Ihattaren.

“Vandaag en afgelopen donderdag heb je goed kunnen zien wat je moet brengen als middenvelder van PSV”, zo gaf Schmidt te kennen. Het is vooralsnog onduidelijk voor hoe lang Ihattaren uit de A-selectie van PSV is verwijderd. “Als hij zoveel inzet toont en speelt zoals Mario Götze, Ryan Thomas, Cody Gakpo, Noni Madueke of Mauro Júnior, dan kan hij misschien weer spelen. Anders zeker niet.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat het bij Schmidt puur en alleen 'hard werken' is, is zo'n verhaal dat een eigen leven is gaan krijgen. Alsof je bij Ten Hag, Guardiola, Klopp of Stegeman niet hard hoeft te werken of je taken niet hoeft uit te voeren. Nee, dat moet overal. En dat de spelers bij PSV alleen maar in een keurslijf worden gedrukt klopt natuurlijk ook niet. Kijk naar Götze. Die speelt op dezelfde positie maar heeft de vrijheid om vanaf links te komen, uit te zakken, in de spits op te duiken etc. Zelfde geldt voor Malen, die zakt ook regelmatig uit of beweegt in de diepte. Of Zahavi, nog beter voorbeeld. Tuurlijk is er een bepaalde mate van discipline in een systeem maar ook dat systeem is dit seizoen al regelmatig gewijzigd. Soms in de rust naar 4-3-3, soms van te voren al, soms 5-3-2, en vaak 4-2-2-2. Als je dan niet kan opbrengen om gebruik te maken van je vrijheid binnen de gestelde kaders dan is dat een gebrek aan voetbalintelligentie of mentaliteit. Niet de schuld van een trainer.

28 februari 2021 om 20:18

Ja, want alleen bij PSV krijgt een trainer de schuld van een hoop (onterechte) zaken.

28 februari 2021 om 20:46

Wie zie jij dat zeggen?

28 februari 2021 om 20:17

Een goede trainer zou veel meer uit Ihatarran halen en niet alleen maar naar hem wijzen. Wordt in wedstrijden dat hij goed speelt en 1 vd betere is gewisseld, terwijl deze jongen juist het vertrouwen nodig heeft. Zonde dat fans zoals jij zich achter de trainer schuilen en 1 vd grootste talenten een hoop verwijten. Eigenlijk hoop je dat ie naar ajax gaat en daar de grote man gaat worden.

28 februari 2021 om 20:39

@genieterr "vertrouwen nodig heeft" Exact! ipv vernederd te worden dat hij geen Messi is..Waaaarom zo een domme opmerking van een volwassen trainer.

28 februari 2021 om 20:41

Als zelfs de gehele technische staf, de spelersgroep en andere mensen binnen de club Ihatarren willen helpen, maar zelf de pet erna gooit dan is het volledig de schuld van Mo. De club doet handreikingen, maar uiteindelijk moet het uit Ihatarren zelf komen. Gakpo, Madueke en Teze hebben laten zien hoe je vanuit de jeugdopleiding in PSV 1 succesvol kan zijn en dat zijn ze bijna iedere wedstrijd. Laat deze drie medespelers een voorbeeld zijn voor Ihatarren.

28 februari 2021 om 20:50

@genieterr.: "een goede trainer zou veel meer uit Ihattaren halen"?? Jij kijkt alle trainingen neem ik aan? En jij bent bij de gesprekken tussen Schmidt en Mo? Kom op zeg.. Als een speler niet wilt, dan is het onbegonnen werk... Als het bij Mo in het koppie niet goed zit, Kan een trainer daar niks aan doen.. Maar hé, het gaat om Schmidt.. Dus laten we vooral zonder na te denken roepen dat het zijn schuld is!

28 februari 2021 om 21:02

@andres13 noem eens voorbeelden van pet erna gooit..Tegen Ajax speelde hij naar behoren en werd erna gekleineerd door zijn trainer. Het posten van een tweet over Brobbery? Welke zaken dan

28 februari 2021 om 21:16

PSV en Schmidt hebben vandaag een statement afgegeven dat er donderdag een incident heeft plaatsgevonden en dat Ihatarren de afgelopen weken weinig teamdiscipline en inzet heeft getoond. Ze hebben geen details genoemd, dus ik kan dan niet weten wat er precies is gebeurd. Ik ben ook geen privedetective die in de bosjes van de Herdgang het team in de gaten houdt natuurlijk.

28 februari 2021 om 20:30

Bij Ajax zal hij ook flink aan de bak moeten. De concurrentie hier is moordend. Daarbij denk ik dat Ajax niet snel met hem én Gravenberch zou spelen. Dat zijn toch nog teveel lichtgewichten/mooi weer voetballers.

28 februari 2021 om 20:53

Oh wat gek... Dat hoop ik helemaal niet.

Snap sowieso niet de hype om Ihattaren eerlijk gezegd. Heeft ook tien ballen recht vooruit geschoten. Talent heeft ie zeker wel maar begin steeds meer te geloven dat er echt een drama instelling achter zit.

Als je denkt dat deze jongen basis gaat staan bij Ajax heb je echt een kolder in je kop.

28 februari 2021 om 21:17

@De Toekomst toch denk ik dat Ten Hag meer uit Ihatteren zou halen als Schmidt. dit is misschien een wat gevoeligere jongen die meer baat heeft bij een menselijke aanpak dan bij een klinische aanpak. dat is iig hoe Schmidt op mij overkomt, als iemand die het systeem heilig vind en in dat systeem zijn de spelers niet meer als nummertjes

28 februari 2021 om 22:09

@japie, Lang was ook niet tevreden over Ten Hag... Bij ons is er daarnaast veel meer concurrentie en jonge spelers zijn vaak wat ongeduldiger. Zie Brobbey. En ik zie zo'n jongen echt niet samen met Gravenberch en/of Kudus spelen, gezien hun jeugdigheid.

28 februari 2021 om 22:14

klopt, dat was niet handig van Ten Hag maar Lang stond nog niet bekend als een toptalent toen. iets wat we wel in Ihattaren zien/zagen

28 februari 2021 om 20:28

Het zal ergens in het midden liggen. Ihattaren heeft het waarschijnlijk altijd op talent kunnen doen, terwijl er nu wat anders wordt gevraagd. Het is niet gek dat je daar als jonge speler moeite mee kan hebben. Wel is het zaak dat Ihattaren de knop omzet. Perez zei dat wel mooi net. Ihattaren moet toch leren om harder te werken als hij succesvol wil worden in een Europese topcompetitie. Ik weet niet wat er plaats heeft gevonden, maar nu lijkt het erop dat Ihattaren een slechte houding heeft aangenomen en dat is zeer kwalijk. Het lijkt me een prima jongen. Ik zou het zonde vinden als hij het op basis van gedrag niet gaat redden.

28 februari 2021 om 20:40

Ihataren is gewoon een heel bijzonder talent. Daar moet je goed mee omgaan. Dat doet PSV niet. Ze zeggen wel dat ze hem allemaal hebben geholpen maar dat is niet zo. Schmidt heeft hem na het te dik terug keren in de zomer nooit meer serieus genomen en behandelt hem als ieder ander. Als Mo goed heeft gespeeld en een journalist vraagt ernaar dan gaat hij het bagatelliseren, als Mo slecht heeft gespeeld gaat hij het overdrijven. Mo gaat voor deze trainer nooit meer door het vuur. Ihataren heeft een trainer nodig die hem begrijpt, laat groeien en falen. Ze moeten hem laten zien wat topsport is. Maar hij verdient veel meer aandacht gezien de kwaliteiten en dingen die hij op zo'n jonge leeftijd al wel heeft laten zien. Zelfde geld voor Malen en eigenlijk heel PSV, er is geen vastigheid, nul, niks.

28 februari 2021 om 20:50

Dat pamperen kan je misschien bij een mindere club doen, maar bij een topclub die serieus om de prijzen wil strijden hoort dat lieve, geduldige niet thuis. Daar moet je professioneel zijn, hard werken en ook je opdrachten uitvoeren. Doe je dat niet, dan krijg je dat te horen en kan het je plek kosten. Ihattaren is inderdaad een groot talent, maar dat betekent niet dat hij een speciale behandeling en privileges cadeau moet krijgen.

28 februari 2021 om 20:53

Vandaar dat Mo na zijn goal de trainer in de armen vloog en aangeeft dat de trainer hem beter maakt, altijd voor hem klaar staat, ze veel praten en dat hij laat zien wat er nodig is om professional te zijn? Maar laten we dat voor het gemak allemaal even vergeten want volgens Mancunianb is dat niet zo en wordt hij niet serieus genomen...

28 februari 2021 om 21:18

tegenover jouw voorbeelden kan je ook genoeg voorbeelden noemen waaruit het lijkt of ze elkaar juist totaal niet liggen

1 maart 2021 om 00:54

Welke dan? Want volgens mij zijn dat allemaal alleen maar suggesties en vermoedens die van buitenaf de wereld in zijn geholpen? "volgens mij dit", "volgens mij dat", "schmidt heeft een hekel aan ihattaren"..... Wat weegt zwaarder? De woorden van Mo zelf of wat Jan en Piet denken wat er aan de hand is?

1 maart 2021 om 08:32

Lucas een jonge jongen die op dat moment nog hoopte dat zijn trainer inderdaad het beste met hem voor had. Een wanhoops poging. Kijk nu de situaties maar terug en je zal het patroon zien dat ik schets.

@ de toekomst heeft niks met pamperen te maken. Het gaat om vertrouwen en verantwoordelijkheid. Beoordelen als een volwassene mag maar geef zo'n jongen nooit het gevoel dat hij van de wagen valt. Iedere keer in interviews over Mo speelt Schmidt zijn ego op en ziet iedereen aan zijn antwoorden dat hij Mo niks vind. Hij merkt dat Mo een belangrijk onderwerp bij de club en in NL is en dat vind Schmidt niet leuk het moet namelijk over hem gaan en hij verschuilen zich voor het gemak achter het team.

1 maart 2021 om 10:02

Ja en corona komt uit 5G masten zeker? Lekker makkelijk overal je eigen interpretatie aan geven en daar je mening op baseren. Totale willekeur zonder onderbouwende argumenten. Feit: Mo knuffelt trainer na goal, Mo geeft aan dat hij blij is hoe de trainer met hem omgaat. absoluut Geen feit: Mo geeft een knuffel als wanhoopspoging.

1 maart 2021 om 10:09

Wat een rare manier van denken heb jij. Je ziet toch wat er gebeurt. Feit dat Mo hem maanden geleden een keer knuffelde doetr toch niks af aan wat ik zeg. Feit is toch dat Mo onder deze trainer zijn motivatie niet kan vinden. Feit is toch dat deze trainer de motivatie niet kan oproepen. Hij is trainer coach om het beste uit de spelers te halen. Als dat betekent bij de ene dit en bij de andere dat dan is dat zo. Feit is dat hij het niet in Mo ziet zitten.

28 februari 2021 om 21:54

bij guardiola werd door xavi zelfs uitgelicht dat ze enorm veel trainden op conditie en veel renden. Guardiola heeft altijd maar 1 speler buiten schot gehouden als het aankomt op rennen zonder bal.

Vorig seizoen de nationale knuffelbeer en het grote aanstormende talent, die op persoonlijk vlak veel heeft meegemaakt. Nu werkt hij niet hard genoeg, is te dik, is hij geen Messi etc. De match met de Duitse trainersstaf is er niet. Die zien liever Rosario en Thomas voetballen... Nou als ik moet kiezen tussen Ihattaren of Rosario, Sangare of Thomas heb ik snel gekozen !

28 februari 2021 om 20:14

Goed punt. Rosario en Sangare staan niet op zijn positie, Thomas alleen als er blessures zijn. Of ziet Schmidt volgens jou ook liever Teze voetballen dan Ihattaren?

28 februari 2021 om 20:18

Liever een stofzuiger minder en een goede voetballer daarvoor terug op het middenveld. Maar misschien word jij wel enthousiast van dat blok van die 2...

28 februari 2021 om 20:24

Dat is mijn punt. Dat is een heel andere discussie. Hij maakt dus niet de keus tussen Rosario/Sangare en Ihattaren. Hij maakt de keus tussen Gakpo/Götze en Ihattaren, mits iedereen fit is. Doen alsof Schmidt Rosario op de positie van Ihattaren zet is een oneerlijk beoordeling.

28 februari 2021 om 20:30

PSV is op Zahavi, Malen en Gotze na, toch maar een heel middelmatig elftal? En op het middenveld heb je als team voetballend vermogen nodig. En achterin jongens die echt kunnen verdedigen? Dat Schmidt gek is van b.v. Rosario en Sangare, zegt toch ook alles over deze trainer? Op Duitse leest geschoeid. Maar ik zou me als PSV leiding toch maar eens zorgen gaan maken, want AZ is tot drie punten genaderd, dus ook de tweede plaats wordt nog tricky. Stel, CL wordt niet gehaald. Naast het nu al missen van Europees voetbal en uit het Knvb bekertoernooi te zijn geknikkerd. Naast de enorme uitgaven die zijn gedaan, hoe zal Gerbrands zich voelen? De sleutel van de club voor jaren aan de trainer gegeven, je beste speler niet te motiveren - en hij is niet de enige - dus wegvallende transferinkomsten. Denk je dat de huidige resultaten hem tevreden achterover doen leunen? Ik denk dat hij, net als de Jong, al is die vakkundig op een zijspoor gebonjourd, peentjes zit te zweten. Het kan best eens zo zijn dat aan het einde van dit seizoen de conclusie gaat luiden: gegokt en (veel) verloren....

1 maart 2021 om 00:59

Ze zijn dit jaar ingegaan als een tussenjaar om de ellende van vorige seizoen(en) op te ruimen en een nieuw team te bouwen. Dat is vanaf het begin af aan al bekend geweest. Dat het gegokt en veel verloren is maak alleen jij ervan. Dit seizoen pak je geen prijzen, maar leg je een prima basis voor volgend seizoen. Volgend seizoen doorselecteren en en met een fitte selectie spelen, dan doen ze gewoon weer mee om de prijzen.

28 februari 2021 om 20:18

@fcbogarde ik had vaker gezegd dat ik vooral PSV volgend seizoen vrees. Als Schmidt nog paar aankopen kan doen.
Maar als hij dat rijtje noemt met spelers als Thomas, Mauro of zelfs Rosario als meetpunt heeft, dan maak ik mij niet meer zo druk.
De man werkr liever met eenheidsworsten dan een talent als Ihattaren laten bloeien.
Kijk trainers als Eric ten Hag, Ron Jans die wel spelers kunnen prikkelen om te vlammen.

28 februari 2021 om 20:59

Dat zijn nu eenmaal de spelers waar PSV het dit seizoen mee moet doen. Jij verwacht dan dat hij van deze spelers moet zeggen dat ze eigenlijk niet goed genoeg zijn? Dat ze er niks van kunnen? Schmidt: "ja Rosario, kan er niks van maar ik moet heb wel opstellen want ik heb niks beters"? Kom op zeg.. En Mo... Geen een trainer stelt een speler op die zich niet in inzet op trainingen en het mentaal niet op een rijtje heeft.... Qua voetbal werkt iedereen liever met Mo dan met een Rosario. Maar een scherpe Rosario is nuttiger dan afwezige Mo, niet dan? Jawel..

28 februari 2021 om 21:04

@lucas nee hoor maar overdrijven dat Rosario een topkey player is slaat ook nergens op. Man maakt zo veel fouten maar wordt nooit op de bank gezet.

Ihattaren zal foutjes maken en wordt afgemaakt.

1 maart 2021 om 01:06

Dat is inderdaad overdreven want dat ziet iedereen dat het niet zo is. Maar hã©, heel NL kraakt hem wekelijks af. Als hij daar iets van mee krijgt en het gaat hem in de koude kleren zitten kan zo'n uitspraak wel degelijk een positief effect hebben op een speler. Rosario loopt er nou niet bepaald bij alsof hij straalt op het veld. Het zal hem best zwaar vallen. Dat weten wij niet. Mo daarentegen, die denkt dat hij PSV al ontstegen is. Die wil je juist down to earth houden. Wij kunnen wel allemaal gaan invullen hoe het zou moeten en wat beter is en wat niet. Maar wij zijn niet dagelijks met die gasten bezig. Wij hebben geen kijkje achter de schermen. Ihattaren éã©n foutje en wordt afgemaakt? Tuurlijk niet. Maar bijvoorbeeld bewust niet meeverdedigen is 10x erger dan 100 inzet tonen en een keer een fout maken. Ja, Rosario doet veel fout. Maar hij is dan ook bijna overaal bij betrokken. Ik kan mij overigens prima voorstellen (of hoop eigenlijk) dat volgende week Sangarã© naast Boscagli speelt. Rosario speelde continue omdat er geen betere optie was, die is er nu wel. Op de plek van Mo kunnen 5 andere spelers spelen..

28 februari 2021 om 20:24

Als je vaak genoeg herhaalt dat er een mismatch is ga je er als Ajacied ook daadwerkelijk in geloven. Wat overigens goed is hoor want als jullie er al 10 miljoen voor neerleggen breng ik hem op de fiets naar Amsterdam.

Even los van al dat VI-gepapagaai: Schmidt is niet gek. Het is een vreemd figuur maar die vent heeft meerdere professionas om zich heen en reken maar niet dat Ooijer een vriendje van Schmidt is. Ihattaren heeft zich meerdere malen onmogelijk gemaakt bij Psv. Ik denk serieus dat Tadic de Servische maffia inschakelt als hij Ihattaren zich zo zou gedragen bij Ajax. PSV is nog veel te lief, bij Ajax kun je onmogelijk te dik zijn of op je mobiel zitten tijdens een wedstrijd. Dit staat los van de verhalen die we niet kennen.

Het zou voldoende moeten zeggen dat Thomas en Vertessen wel het vertrouwen hebben? Die zouden bij Willem II niet eens uitblinken. Maar op één of andere manier hopen Ajacieden dat het een mismatch is. Ik hoop dat Overmars dat ook denkt en er dikke stapels voor neerlegt maar ik vrees dat hij het wel goed ziet.

28 februari 2021 om 20:30

Schmid is niet gek maar heeft wel een hele andere kijk op voetbal dan ik had verwacht. Ik hoor hem niet vertellen dat PSV goed heeft gespeeld en dat afgelopen donderdag en vandaag een nieuw niveau is behaald. Sorry maar als je dat echt denkt dan heeft ie wel erg lage verwachtingen van zijn team.

Zolang hij Rosario blijft opstellen omdat zijn tactiek heilig is ben ik al blij.

28 februari 2021 om 20:37

@hoodrich, ik weet niet wat jij je allemaal inprent. Maar waarom zou Ihattaren naar Ajax moeten gaan. Die roeptoetert dat wel, maar waar moet hij dan spelen ? Ik zou zeggen in een soort Ziyech rol, maar op die plaats staat nu Antony (die het anders invult maar dat terzijde) en daar achter hebben we Neres nog. En hopelijk sluit volgend jaar Hansen daarbij aan. Dus er is helemaal geen plaats voor hem. En daarbij heeft hij met raiola een zaakwaarnemer waarmee Ajax liever niet samenwerkt. Dus je hoeft je geen illusies te maken dat Ajax met 10 miljoen naar Eindhoven zal komen. Ondanks dat ik Mo een geweldige voetballer zie met veel potentie. Binnen NL kan wellicht AZ hem oppikken, daar komt hij ook wel tot bloei !

28 februari 2021 om 20:43

PSV heeft gegokt met Schmidt als trainer. Ook ik had hoge verwachtingen van hem, vooral gebaseerd hoe hij met RB Salzburg presteerde en liet spelen. Ajax werd achteloos opzij geschoven op een manier waarop Ajax nu speelt! Maar na een bijna driekwart seizoen kan ik niet anders concluderen dat PSV weinig is opgeschoten na van Bommel en Faber. Fitheid? Nog steeds niet honderd procent. Sturm und drang? Amper. Voetballend vermogen? Onvoldoende. Match met de spelers? Deels, zeg maar de Duitse inbreng. Ihattaren zal best wat verkeerd hebben gedaan, maar denk je dat een Malen met de trainer wegloopt? Het zijn wel je spelers die miljoenen moeten opleveren. Maar de transferwaarde van een Ihattarren bedraagt geen acht cijfers meer. Naast het misschien missen van CL voetbal, de inkomstenderving i.v.m. de Corona crisis, het dalen van transferinkomsten en ook nog eens spanningen binnen de selectie; ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er lichtelijk paniek kan uitbreken in Eindhoven...

28 februari 2021 om 20:47

@fcbogarde Was misschien niet direct een reactie op jou maar ik lees gewoon dat veel Ajacieden hem willen zien komen. Maar je hebt uiteraard helemaal gelijk, bij Ajax komt ie op de bank en zal ie moeten concurreren met Neres, Antony of wellicht Tadic.

@thamike Uitgerekend Rosario speelde vandaag toch een prima pot tegen Ajax maar ik vind ook dat Rosario uitgespeeld is bij Psv. Typisch een voetballer die naar het buitenland vertrekt en vervolgens in de vergetelheid raakt.

Betreft je commentaar op Schmidt, ik denk dat dat niet eens een verkeerde opmerking van hem is want alle wedstrijden voor donderdag waren nog veel slechter dan afgelopen twee wedstrijden. Lage verwachtingen misschien maar het zou ook kunnen dat dit een basis is voor een betere periode.

28 februari 2021 om 20:24

Toch is het bij Ihattaren wel overduidelijk. Vorig jaar was het ook gewoon indrukwekkend voor zijn leeftijd, dit seizoen verre van. We zien allemaal dat die jongen meer moet brengen, zeker met zijn kwaliteiten. Ik geloof niet dat dit aan de trainer ligt. Ihattaren is op dit moment z'n eigen grootste vijand. Heel jammer, want elke dag dat hij dit doorzet, is een dag verloren. Het is dus te hopen dat hij op tijd bij zinnen komt.

28 februari 2021 om 20:33

@sirius; vertrouwen ! Geef hem vertrouwen, laat hem ook eens staan na 1 of 2 slechte wedstrijden. De waterdragers moeten dan zijn mindere prestaties maar eens opvangen. Hij betaalt het wel terug !

28 februari 2021 om 21:08

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Hij heeft dit seizoen gewoon meer dan 1000 minuten gemaakt en daar staat 1 goede helft tegen FC Twente en een goede wedstrijd tegen Ajax tegenover. Dit heeft overigens niets meer met vertrouwen te maken. Die jongen was totaal niet fit aan het begin van het seizoen en ook nu blijkt hij mentaal niet goed te zitten. Je kunt 'm niet met de fluwelen handschoen aan blijven pakken. Na 1000 minuten mag je in ieder geval een gemotiveerde speler verwachten die al wat heeft laten zien. Dat is gewoon niet het geval, hoe zonde dat ook is.

28 februari 2021 om 21:12

Schmidt is het meer fullgass voetbal, of nja dat wil hij graag. Ihattaren past daar niet in. Alleen ben bang dat z'n omgeving teveel pusht. Of zo'n Ibi die continue de coach zit te bashen. Dat gedrag kan zo'n jongen overnemen wat niet de juiste is. Maar het spel bv van Ajax zou meer bij Ihattaren passen. Voorheen onder van Bommel gaf hij hem wel alle vertrouwen en dan zie je hoe goed hij kan zijn. Maar Schmidt eist andere zaken. En dat wordt zo een lastig verhaal helaas.

wel opvallend , was onder bommel de grote man, ik vind psv wel goede aanval hebben alleen verdediging is zwak . slecht van ajax vandaag dat ze niet meer creerde uit open spel , aantal gaven niet thuis . mo heeft wel een ploeg nodig die voor hem werkt kan dan mooie dingen doen, ik vergelijk hem
beetje met cherki van lyon die speelt nu ook niet alles , heeft wel iets snellere voeten nog als mo maar denk dat ze er beide wel komen mooie spelers mits ze de juiste keuzes maken en goed begeleid worden.

idd, Ihatteren moet eerst maar eens zorgen dat hij van Messi niveau wordt en een voorbeeld nemen aan Rosario en Sangare wat echte topplayers zijn

28 februari 2021 om 20:20

@japie hahah altijd goed advies van trainer Roger Klopp. Waar trainers kiezen voor creatieve spelers belangrijk te maken en simpele spelers als Rosario indienst laten spelen, kiest deze man gelukkig anders!

28 februari 2021 om 20:58

@mrkrillin precies. ik vind dat altijd zo jammer. laat die Rosario en Sangare in dienst spelen van de creatieve spelers. die kunnen buiten hard werken verder toch niks. niet dat ik vind dat Ihatteren helemaal niet moet mee verdedigen, want dat zou onzin zijn maar je moet hem niet heel de wedstrijd achter een back gaan laten aanlopen ofzo. hij heeft zijn energie voorin nodig

28 februari 2021 om 20:24

Als Ihattaren niet hard werkt dan heeft dat een slechte invloed op het team.
Iedere speler dient te vechten voor zijn plek.

28 februari 2021 om 20:44

@yamiown Rosario en Sangare werken wel hard en hebben nog steeds slechte invloed op het team als ik ze zie spelen

1 maart 2021 om 00:30

Sangare vernederd de halve eredivisie joh wat praat je nou over hem.

1 maart 2021 om 00:46

ik weet niet welke wedstrijden jij dan van Sangare hebt gezien maar dat is niet de Sangare die ik heb zien spelen bij Psv. hij springt er imo zelden uit daar

1 maart 2021 om 01:11

Dat komt omdat jij de hele wedstrijd alleen maar bezig bent om te kijken of Schmidt misschien iets doet waarover je naderhand op Voetbalzone over hem kan zeiken denk ik?

28 februari 2021 om 20:25

Wat is dat dan voor argument? We zien toch allemaal dat Ihattaren met zichzelf worstelt? Daar kun je werkelijk niemand anders de schuld van geven.

28 februari 2021 om 20:29

Japie is al sinds dag 1 aan het klagen op Schmidt, nu het hele team achter deze beslissing van Schmidt staat, moet hij iets anders verzinnen en komt dus met kul argumenten...

28 februari 2021 om 20:34

De vraag of het team erachter staat kunnen we pas beantwoorden als hij er niet meer zit. Veel spelers durven namelijk nooit iets te zeggen, zolang de trainer er nog is.

28 februari 2021 om 20:46

@rubentje13 ik ben idd geen fan van Schmidt. er wordt gezegd dat Ihatteren geen zelfkritiek heeft maar bij Schmidt vind ik dat nog erger het geval. verspeelt hij punten tegen een laagvlieger dan komt dat omdat Ajax meer geld kan uitgeven volgens hem en ligt het daar niet aan dan ligt het aan Nijhuis en de Knvb die een groot complot hebben gesmeed om Schmidt en PSV te ondermijnen in hun succes

28 februari 2021 om 21:04

Nou ja, ik ben ook absoluut niet gecharmeerd van Schmidt, maar dat wil niet zeggen dat we alles maar op z'n conto moeten schrijven in negatieve zin. De situatie omtrent Ihattaren kan hij Schmidt in ieder geval niet verwijten. Daarvoor moet die jongen bij zichzelf zijn.

28 februari 2021 om 21:08

hoe weten wij zo zeker dat Schmidt daar ook geen aandeel in heeft? Ihatteren straalde veel meer spelplezier uit onder Van Bommel en Faber maar sinds Schmidt er zit loopt die jongen met zijn ziel onder zijn arm zo lijkt het. natuurlijk zal het niet alleen aan Schmidt liggen en ook aan Ihatteren zelf maar je ziet iig dat Schmidt en Ihatteren samen geen gelukkig huwelijk vormen. die twee liggen elkaar gewoon niet. ik denk dat pakweg een Hiddink zo een jongen wel weer aan de praat had gekregen. die had ook het menselijke aspect goed onder de knie

28 februari 2021 om 20:33

Het is grappig, want rosario en sangare spelen helemaal niet op een positie waar ihataren kan spelen. Of zou jij een middenveld met Götze, Mo en Sangare willen zien? Lijkt me allesbehalve in balans. En tuurlijk zegt Schmidt dat Rosario en Sangare topplayers zijn. Welke coach zie jij zeggen dat zijn spelers kutspelers zijn (behalve die amateur coach en zijn keeper haha).

28 februari 2021 om 20:48

@psvfan700 Schmidt zegt toch ook dat Ihatteren geen Messi is? dan kan je ook zeggen dat Rosario en Sangare geen Xavi of Modric zijn. misschien moet iemand Schmidt ook maar even duidelijk maken dat hij geen Jurgen Klopp is, want hij blaast wel hoog van de toren en gedraagt zich alsof hij een of andere topcoach is maar dat zie ik niet terug op zijn CV

28 februari 2021 om 21:54

Prima, jij wilt het graag op de man spelen. Maar inhoudelijk ga je niet in op wat ik zeg. Ihataren strijd niet met Sangare of Rosario om een basisplek, maar met Götze, Gakpo en Madueke. Thomas en Mauro komen alleen op die positie aan de bak als Ihataren het laat afweten.

28 februari 2021 om 22:05

wat is volgens jou op de man spelen dan? we mogen dus wel kritisch zijn op Ihatteren maar ben je kritisch op Schmidt heet dat opeens op de man spelen? verder was Schmidt op de man aan het spelen want Ihattaren werd geprezen om een wedstrijd en hij vond het vervolgens nodig om hem de grond in te boren met zijn Messi opmerking. ook was hij op de man aan het spelen met Nijhuis en ging daar zelfs uitspraken verzinnen die Nijhuis nooit heeft gedaan. als er dus iemand is die graag op de man speelt is het Schmidt wel

28 februari 2021 om 20:45

Wat een onzin Japie, jij en vele anderen verdedigen Ihattaren omdat hij talent heeft, terwijl bij een doodnormale speler met dezelfde kutmentaliteit als Ihattaren, waarschijnlijk al lang door iedereen de kant van de trainer was gekozen. Kwaliteit of talent doet hier totaal maar dan ook totaal niets aan af, een speler met een verkeerde mentaliteit in je selectie kan op termijn een doodsteek zijn in je selectie en PSV moet tijd investeren in jongens die wel ervoor willen gaan, zoals Gakpo en Madueke.

28 februari 2021 om 20:50

de wedstrijd dat Ihattaren wel goed speelde was volgens Schmidt niet van Messi niveau dus moest de media niet overdrijven om dan vervolgens te stellen dat Rosario een toppplayer is die geweldig speelde wat duidelijk niet het geval was. wat voor signaal geef je als coach dan af naar zo een Ihatteren? je gunt die jongen niet eens wat complimenten die hij terecht krijgt en iemand die net een zaadpartij heeft gespeeld prijs je de hemel in

28 februari 2021 om 22:00

Dat was onhandig van Schmidt ja, maar ik snap dat hij gek wordt van al die verslaggevers die alleen maar over Ihattaren praten. Hij is een coach die teambelang vooropstelt, iets wat bij Mo momenteel volledig ontbreekt. Hij heeft dit seizoen niks laten zien en dat komt voor het grootste gedeelte doordat hij niet fit is (zelfs na een half jaar in training niet). Hij krijgt maanden lang een speciale aanpak..

28 februari 2021 om 22:55

@mateja eens met je! Was misschien wat onhandig, maar enige zelf reflectie Mo ontbreekt ook. Teambelang staat altijd voorop, en echt lekker in vorm is mo ook niet

28 februari 2021 om 23:45

Klopt. Aan de andere kant vertegenwoordigd Mo in potentie heel veel miljoenen. Dus ik snap ook dat mensen vinden dat PSV alles er aan moet doen om hem te laten slagen / tekenen. PSV is echt niet gek en ze doen er natuurlijk alles aan om hem te laten excelleren, maar Ihattaren stelt zich gewoon volledig verkeerd op bij een sportieve tegenslag en lijkt dus zelfs opstanding te worden. Erg zonde, want ik vond hem bij Touzani echt wel verstandig overkomen. Het lijkt nu echt klaar, maar het zou me ook weer niet verbazen als hij er nu toch weer vol voor gaat. Hopelijk gaat hij snel inzien dat je er alles voor moet doen om te slagen in de top.

In het moderne voetbal moet je hard werken kunnen combineren met je voetbal kwaliteiten, Ziyech is een mooi voorbeeld voor hem die had ook veel balverlies maar won er net zoveel terug door z'n inzet. Ik denk eerlijk gezegd dat het talent van Ihattaren niet zo groot is als dat we denken anders had hij zich nog steeds veel meer moeten kunnen onderscheiden. Hopelijk denkt Mo niet dat hij bij Ajax lekker kan voetballen want ook daar op het middenveld maken ze gigantisch veel meters.

28 februari 2021 om 20:28

Zo is het ook, dat Ajax anders speelt dan PSV betekent niet hij daar wel zn man kan laten lopen of een keer niet meehelpt met drukzetten. Ze zeiden al bij Ziggo: dit is echt een ultimatum voor hem, als hij de knop nu niet omzet, moet hij gewoon weg, hoe jammer ik dat ook zou vinden want ik zie het talent wel en geloof nog steeds dat hij het talent heeft om in de top te kunnen spelen. Dan moet hij wel mentaal beter worden en harder werken: hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt, zo staat met koeienletters op de Herdgang en dat is niet voor niets

28 februari 2021 om 20:35

Dit is natuurlijk ook bij Ziyech zo gegaan. Ook een heerlijke speler, maar lang deed hij het alleen op talent. Toen hij dat ook ging combineren met een ongekende arbeidsethos werd hij gelijk veel beter en constanter. Hopelijk kan Ihattaren zo'n zelfde ontwikkeling doormaken, want hard werken hoort erbij. Er zijn al zo veel grote talenten geweest die hun potentie niet waarmaakte, omdat ze voetbal niet als professional aanpakte. Het zou heel erg zonde zijn als Ihattaren ook die kant op gaat.

Zoals op de Herdgang hangt: '' Als talent niet hard werkt, wint hard werken van talent''

Geldt ook voor Mo of wie dan ook.

Ik ben geen fan van de manier waarop Schmidt het elftal neerzet en ook zijn wissels zijn vaak onbegrijpelijk maar in dit geval ligt de bal toch echt bij de instelling van Mo en is hij zijn toekomst aan het vergooien.

Niet dat ihattaren de sterren van de hemel speelt ofzo. Rendement van een amateurclub en als aanvallen middenvelder/vleugelspeler, maarja hij is nog 19 jaar.. Dus we hopen dat hij hiervan leert. Anders wordt het een leuke speler voor de middenmoot van de eredivisie. Kan nog velen kanten opgaan met zijn leeftijd.

Maar ik ben wel klaar met Schmidt.

Topclub onwaardig.

In februari al uitgeschakeld voor de titel, de beker en EL. Je speelt als PSV nergens meer voor. Ja de tweede plek.. En zelfs die is niet zeker. Dus net als v bommel beiden 0 prijzen. Gewoon eruit sturen en volgend seizoen een andere trainer aanstellen. Die ook onzin spelers als rosario, baumgartl en mauro jr kan wegdoen.

Als Schmidt derde wordt is het over en uit met Schmidt. Kapitaalsvernietiging in Eindhoven
Als Ajax vandaag had gewonnen lag hij er vanavond al uit

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren