Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ridgeciano Haps: ‘Frank de Boer zal vast zijn redenen hebben’

Laatste update:

Ridgeciano Haps staat dit seizoen meer in de spotlights dan andere voetbaljaargangen, maar hij ziet persoonlijk weinig verschil bij zichzelf. De linkerverdediger van Feyenoord was in zes competitiewedstrijden al goed voor drie treffers. “Ik ben geen andere Haps”, benadrukt Haps woensdag in gesprek met RTL. “Ik breng altijd dezelfde energie. Die drive heb ik altijd gehad, maar nu merken jullie het omdat ik scoor.”

Haps was goed voor doelpunten in de ontmoetingen met Willem II, Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk. De scoringsdrift van de verdediger heeft een reden. “Ik heb een goed schot, maar misschien heb ik dat te weinig gebruikt de afgelopen jaren. Vooral op trainingen maak ik vaak bewust de actie naar binnen om met rechts te schieten. Dat ging goed op de trainingen en in de wedstrijden nu ook.”

Feyenoord bereidt zich voor op duel met CSKA: 'Winnen om nog mee te doen'

Dat Haps geen deel uitmaakte van de voorselectie van het Nederlands elftal, verbaasde een deel van voetbalminnend Nederland. Frank de Boer koos in verdedigend opzicht voor de aanwezigheid van onder meer Patrick van Aanholt, Owen Wijndal en Daley Sinkgraven. Haps kreeg de vraag of hij toe is aan Oranje. “Of ik eraan toe ben? Mijn wedstrijden en hoe ik mezelf presenteer, dat zegt genoeg." Haps suggereert daarmee dat hij in aanmerking komt, al vindt hij het niet frustrerend dat hij nog niet is opgeroepen. “De bondscoach heeft daar vast zijn redenen voor.”

“Ik moet gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben: zo goed mogelijk voor Feyenoord spelen. Als het moment komt, dan komt het.” Een goede prestatie tegen CSKA Moskou in de Europa League zou in zijn voordeel zijn, maar dan moet de ploeg van Dick Advocaat scherper beginnen dan tegen Wolfsberger AC en FC Emmen. “Dat kan en mag ons niet gebeuren tegen CSKA. Het is moeilijk te zeggen waar het aan ligt, maar ik zal er persoonlijk voor waken in de kleedkamer voor we het veld opgaan. Iedereen moet er honderd procent klaar voor zijn.”

De volledige voorselectie:

Doel: Marco Bizot (AZ), Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind, Perr Schuurs (beiden Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Hans Hateboer (Atalanta Bergamo), Daley Sinkgraven (Bayer 04 Leverkusen), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ).

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Mohamed Ihattaren (PSV), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Pablo Rosario (PSV), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Tonny Vilhena (Krasnodar), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Galatasaray), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Olympique Lyon), Javairô Dilrosun (Hertha BSC), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Ajax), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Tja deze jongen heeft de pech dat hij nooit voor een langere tijd fit is geweest anders had hij misschien eerder al zijn opwachting kunnen maken. Vind de selectie's van Wijndal en Sinkgraven eerlijk gezegd ook niet zo raar. Haps, Wijndal en Sinkgraven vind ik namelijk allemaal lood om ijzer.

Kom op zeg het moet niet gekker worden: Haps. Leuk dathij af en toe scoort, maar als linkerverdediger onvoldoende

4 november 2020 om 17:55

Kan je dat ook uitleggen waarom hij onvoldoende is?

4 november 2020 om 18:27

Ik kan me in de afgelopen weken geen wedstrijd herinneren waar de linker kant van Feyenoord echt volledig potdicht zat. Ik ben fan van Haps als voetballer, en aanvallend is hij de laatste tijd fantastisch. Maar verdedigend vind ik het echt geen zekerheid zoals Senesi dat als enige wel is bij Feyenoord. Er zijn ook gewoon doelpunten bij Feyenoord van rechts gekomen waar Haps het niet altijd in de hand had. Als je kijkt naar de spelers die op links hebben gespeeld zoals Van Aanholt, Blind en Willems speelde die in tijden dat er verdedigend veel meer zekerheid vanuit ging (willems bijvoorbeeld in de sterke Champions League run tegen onder anderen Atletico wara het 2x 0-0 werd). Dat Sinkgraven nu wordt opgeroepen is ook niet mijn keuze. Maar die laat wel vergelijkbare statistieken zien verdedigend in een veel sterkere competitie bijvoorbeeld

4 november 2020 om 19:23

Je hoeft alleen maar de Europa league wedstrijd tegen rangers van vorig jaar op te zetten. Een goede back voor de Eredivisie, maar verdedigend onthutsend zwak in de grote wedstrijden.

4 november 2020 om 19:30

Maar hoezo word een schuurs dan wel opgeroepen? Die laat ook zien dat hij het (nog) niet aankan.

4 november 2020 om 20:32

@jurre21: dus als 1 persoon onterecht opgeroepen wordt, dan mag Haps ook wel? Dat is toch krom? En niemand vond Schuurs logisch anders dat hij even mocht ruiken aan het grote oranje. Haps is nog nooit lang fit geweest en in vorm. Heel logisch dat hij niet is opgeroepen. Een Sinkgraven en Van Aanholt spelen wekelijks in een veel betere competitie dan de onze. Lijkt me een heel logische keuze.

4 november 2020 om 23:14

Een sinkgraven is alleen bij de gratie van bosz een linksback bij een mooie club. Heeft 4x 90 minuten gespeeld dit jaar en daarvoor nog vaker geblesseerd dan Haps. Sinkgraven boven haps stellen ontgaat me volledig.

4 november 2020 om 17:55

Mee eens, maar elk alternatief is ook dramatisch.

4 november 2020 om 17:57

Heb je überhaupt haps zin spelen? Kan je mening onderbouwen waarom hij een slecht vleugel verdediger is volgens jou?

4 november 2020 om 17:58

En wie heeft er meer potentie dan...? Met zijn drive en dreiging gaat hij moeiteloos de voorselectie halen als hij zo blijft presteren. Is in potentie de beste back die je kunt hebben, maar blessures hebben hem terug geworpen. Blind is geen back, Wijndal moet je nog even de tijd geven en van Aanholt zou op dit moment wel een betere keus kunnen zijn. Maar ik zie eerlijk gezegd niet zo goed wat er gek is aan het selecteren van Haps.

4 november 2020 om 18:26

nee, Blind doet het lekker als linksback. laatst tegen Italie in een 5-3-2 systeem was het dan een keer sporadisch naar behoren maar in die interlands onder Koeman bv toen we met 4 verdedigers speelde leidde hij de ene na de andere tegengoal in en was zelfs de rechtsbuiten van Noord Ierland hem twee keer te machtig

4 november 2020 om 19:19

Blind kan prima linksback spelen in een 532 systeem wat Nederland nu waarschijnlijk wel gaat spelen, leuk dat Haps het prima doet tegen RKC en Sparta maar dat is geen maatstaf, zolang ze Europees elke week door het ijs zakken kan je niet zeuren over een plek bij het NL elftal

4 november 2020 om 20:36

Blind kan helemaal niet goed op linksback in 532. Hij mist daarvoor gewoon snelheid. Verdedigend is hij daardoor kwetsbaar en aanvallend kan hij er niet snel genoeg overheen. Daarom zijn we als oranje vaak vleugellam en dat missen we als extra wapen. Haps voegt dat wel toe

4 november 2020 om 20:49

dat is wel erg opportuun omdat hij onlangs toevallig sinds jaren weer eens een wedstrijd een voldoende haalde als linksback. ik vind hem veel te traag voor die plek maar we gaan het zien de aankomende interlands in dit nieuwe systeem of hij zich nu wel staande weet te houden op die positie. leuk dat je nu RKC en Sparta noemt maar tegen tegenstanders van niveau als Atalanta en Midtjyland viel Blind verdedigend ook aardig door de mand. zonder De Ligt naast hem blijkt dat toch een stuk lastiger als daarvoor

Deze jongen heeft potentie, maar zal eerst echt een tijdje fit moeten blijven. Verder gewoon blijven presteren, ook in Europa. Daarna komt zijn kans wel. Wijndal is nu ook meer een optie, gewoon wat geduld hebben.

4 november 2020 om 18:06

Hoezo zal die langer fit moeten zijn. Hij speelt nu goed zo niet beter dan de huidige linksback van oranje. Dat is toch al reden om opgeroepen te worden. Want het is triest om te zien hoe de huidige linksback keren na keren. Vleugel verdedigers aan beiden kant waren toch echt de min punten in de vorige wedstrijden

4 november 2020 om 18:16

Er zijn een aantal die het meer verdienen dan onze Haps. Ik noem er even 2: Sinkgraven, van Aanholt. Beiden beter dan Haps en op een hoger niveau.

4 november 2020 om 18:26

Beste Jonathan, op dit moment heeft oranje geen vaste linksback. In mijn mening zou ook Blind daar niet moeten staan als je de Ajacied zou bedoelen. Haps is nu fit ja, maar hoe lang? Maanden? Heeft hij z'n talent in Europa laten zien? En meer dan één wedstrijd heh. Ik vind de Feyenoorder best een jongen met potentie, maar voor nu zou ik Wijndal boven de Feyenoorder kiezen.

4 november 2020 om 18:32

Hieronder Heb ik het ook al gezegd, maar 007, Schuurs hoefde het alleen maar in de voorbereiding te laten zien en laat inmiddels zien dat het in Europa nog niet erg goed lukt. Waarom moet hij dan wel opgeroepen worden en moet Haps zich eerst maar voor langere tijd bewijzen?

4 november 2020 om 19:07

@jeroen , hoor je mij dan zeggen dat Schuurs wel moet worden opgeroepen? Er zijn heus meer Ajacieden die er totaal geen probleem mee hebben als Perr nu er niet meer bij zit. Alleen denk ik echt dat als Feyenoord meer laat zien in Europa dat meer Feyenoorders ook een kans gaan geven. Iemand schreef al deze topic, was Berghuis van vaste waarde in Oranje? Ook niet toch? Ik snap de frustratie van de mensen uit Rotterdam Zuid, maar wanneer een club meer succes beleefd zal een bondscoach echt wel meer kansen geven aan hun spelers. Jongens van AZ zie je nu toch ook meer in Oranje? Dat komt door afgelopen jaar...

4 november 2020 om 19:18

@Jeroen, van mij had Schuurs ook niet opgeroepen hoeven worden. Zeker niet na gisteravond. Denk dat als De Ligt en Van Dijk er weer zijn, hij zeker niet opgeroepen zal worden.

4 november 2020 om 19:22

Wie moeten ze dan oproepen voor.de centrale positie als je 2 vaste waardes geblesseerd zijn? Centrale duo van Feyenoord is buitenlands, van PSV dan wellicht Teze maar of dat de oplossing is moet ook maar blijken, voor de rest is het ook allemaal niet goed genoeg

4 november 2020 om 20:42

Hoedt of die jongen van Lille bijvoorbeeld, die speelden in ieder geval in het eerste team. of zelfs geen extra cv en wel een extra back. De Vrij(of virgil toen?), Ake, blind, veltman kan ook voldoende zijn. Maar een reserve speler van Ajax op dat moment? En dat is schijnbaar beter dan een jongen die het regelmatig laat zien bij Feyenoord

4 november 2020 om 22:02

Waarom vergelijk je twee spelers die op een geheel andere positie spelen? Voor Haps maakt het niet uit of Schuurs wordt opgeroepen en visa versa. Dus waarom doe je dat???

4 november 2020 om 23:05

Niet? Blind moet nooit als back opgeroepen worden, maar omdat er centraal geen plek voor hem is wordt dat toch gedaan. Haps kan dan prima mee als back

4 november 2020 om 23:19

@007; wachten tot feyenoord in europa gaat presteren totdat berghuis of haps of bijlow een serieuze kans krijgt in oranje is een drogreden, daar zijn die jongens niet individueel verantwoordelijk voor. vanDijk was bij celtic niet goed genoeg omdat het niveau in schotland te laag was. Hij zit 3 weken bij southampton en plots wordt hij geselecteerd? Het is niet ineens een andere speler he?

4 november 2020 om 18:43

@007, hij heeft potentie maar moet wachten op zijn kans? Hij is al 27. Als zijn kans nu niet komt, wordt het niks meer. De tijden van de Schakens zijn over

4 november 2020 om 19:11

@Primetime, Haps moet nu fit blijven en presteren met z'n ploeg in Europa. Daar gaat het om. Zijn vele blessures hebben hem niet geholpen, maar normaal gesproken gaat hij nog genoeg jaartjes mee. Hij hoeft geen voorrang te krijgen omdat hij "al" 26 is. Gewoon wekelijks presteren en dan zal je zien dat hij erbij komt.

4 november 2020 om 19:15

@007, oh van mij hoeft hij er helemaal niet bij hoor. Maar je sprak over hem alsof het nog een jonge talent is.

Nu hij langere tijd fit is (of zal/kan blijven voor de volgende periode) zou het dan eindelijk tijd worden voor een oproep, want kwalitatief hoort hij er - zeker concurrenten op linksback meegerekend - absoluut bij. Verdedigend solide en aanvallend belangrijk. Hopelijk blijft hij dan ook fit, want dat is vooral het probleem, helaas.

4 november 2020 om 18:30

Ik vind hem momenteel in zijn geheel wel meetbaar met de competitie in Blind (op Lb), Van Aanholt, Sinkgraven, Wijndal en eventueel een Willems. Maar ik vind hem niet aantoonbaar beter. Aanvallend is hij net als Willems, Wijndal en Van Aanholt zeker van enorme waarde voor een elftal. Verdedigend vind ik hem alleen vergelijkbaar met Willems en Sinkgraven. Hij is verdedigend consistend wanneer Feyenoord voornamelijk op de andere helft speelt en zn fouten met zijn snelheid en gedrevenheid goed kan maken. Maar ik vind hem echt alles behalve solide achterin. Er komen ook gewoon doelpunten vanaf rechts dit seizoen bij Feyenoord

4 november 2020 om 19:06

Ik verwacht dat hij de volgende interlandperiode, mits hij fit blijft en goed blijft presteren, bij de (voor)selectie zit. Vermoedelijk wil Frank de Boer die twee aspecten eerst wat langer beoordelen. In een 5-3-2 zou ik hem opstellen (met dan Aké, Van Dijk en De Ligt als 3 centrale verdedigers zodra iedereen fit is).

4 november 2020 om 19:09

Ik denk dat je in zekere zin, ook al gun je het die jongen waarschijnlijk wel, voornamelijk blij kan zijn dat hij nog niet geselecteerd is. Die extra belasting kan bij een speler als Haps zomaar weer de reden zijn dat hij meteen weer in de lappenmand terecht komt. Verder vind ik het eigenlijk lood om oud ijzer of je nu Haps, van Aanholt, Wijndal, Sinkgraven of Willems hebt. Had je een Gosens kunnen selecteren dan was het een ander verhaal gezien die aantoonbaar langere tijd heel goed presteert als echte wingback en zowel zijn verdedigende als aanvallende taken heel goed uitvoert. Ik moet er overigens ook niet aan denken dat je Haps aan de ene kant hebt en Hateboer aan de andere kant (al kan Ridgeciano er niks aan doen wat er op rechts staat), want dan heb je twee backs die alleen maar aanvallend denken en alle verdedigende steken laten vallen die er te vinden zijn. Verder vind ik het ook moeilijk om te beoordelen in hoeverre Haps zou passen in het spel van het Nederlands elftal, maar dat heeft er meer mee te maken dat Feyenoord zelf vaak ogenschijnlijk zonder idee speelt en het gokt op de ingevingen van spelers (maar goed, dat is het Advocaat probleem).

Als men overigens bang blijft over het feit dat het een Feyenoorder is en geen Ajacied (alsof het uitmaakt) dan komt hij er wel hoor. Haps heeft namelijk gewoon een jaar in de Ajax-jeugd gezeten op 10-jarige leeftijd

Haps is geen topper, verre van, maar van alle Nederlandse linksbacks vind ik hem wel één van de betere, zo niet de beste.
Als hij niet zo vaak geblesseerd zou wezen had die nu bij een grote Europese club gespeeld.
Ik vind dan ook dat Haps een eerlijke kans verdiend in het Nederlands Elftal.

Haps is in potentie een goede linksback, wellicht ook wel voor Oranje. Echter kan je er niet op bouwen omdat hij nooit voor langere tijd fit is. Ergens snap ik dan de beslissing wel, hoewel ik hem beter vind dan een Sinkgraven bijvoorbeeld.

Tegen Willem II, Sparta en RKC heeft hij het goed gedaan. Maar Europees wat minder. Dus iemand als Van Aanholt en Sinkgraven die wekelijks op hoger niveau spelen is het niet geheel onlogisch dat De Boer daarvoor kiest. Laat hem eerst uitblinken tegen de top en subtop in de Eredivisie en Europa League voordat hij wordt opgeroepen

4 november 2020 om 18:28

Je bedoelt net als Schuurs? Die hoefde zich enkel in oefenwedstrijden te bewijzen en laat in Europa zien dat hij CL in ieder geval niet aan kan. En bijvoorbeeld Promes die in oranje nog nooit een bal goed heeft geraakt en dit seizoen bij Ajax ook niet. Ik begrijp niet waarom Haps zich dan een half seizoen moet bewijzen

4 november 2020 om 19:10

Haps speelt op een andere positie. Haps speelt op de positie van Van Aanholt, Sinkgraven en Wijndal. Dus dan moet je hem daar mee vergelijken, simpel zat. Goed, Wijndal doet het erg goed bij AZ (zowel Europees als in de ED) en Van Aanholt heeft zich al bewezen op een hoger niveau. Sinkgraven schijnt het ook erg goed te doen in een hogere competitie. Dus ja, hoe raar is het dat Haps buiten de boot valt? Dat heeft verder niks met Schuurs te maken.

4 november 2020 om 20:51

Nee, de dooddoener dat hij "het eerst maar eens in Europa moet laten zien" gaat gewoon nergens over en lijkt enkel te gelden voor spelers van Feyenoord. Terwijl je ook gewoon afhankelijk bent van een draaiend team om het op dat niveau te kunnen laten zien. Overigend werd dezelfde dooddoener ook bij Bijlow genoemd, die zich vorig seizoen al had bewezen en geen fatsoenlijke concurrentie heeft. Er zijn genoeg spelers van Ajax geweest in het verleden die zonder Europese ervaring of zelfs zonder enige ervaring zijn geselecteerd. En dat vindt iedereen prima, Maar een Gakpo, Bijlow en een Haps moeten het dan langer laten zien. Meten met twee maten.

Nee dat komt omdat deze jongen nooit lange tijd fit is en hij alleen maar wedstrijden speelt in Nederland. Daar speelt een Schuurs ook leuk maar valt Europees ook zwaar door de mand. Haps is een aardige speler maar meer ook niet.

Deze jongen heeft de pech dat hij niet van het niveau is wat oranje zou moeten nastreven. Komt op veel facetten tekort en het zou oprecht een schande zijn mocht hij ooit een interland spelen. Matige back, laat vaak zat zijn man lopen en is internationaal ook al overlopen. Als wij hier continu in Nederland klagen over het niveau van het Nederlands elftal om vervolgens nog meer middelmaat in het elftal te praten.

4 november 2020 om 18:15

Ben benieuwd welke wedstrijd jij bedoelt? Want hij is juist de beste presenterend man bij Feyenoord. Speelt veel beter dan de back van Ajax en die is internationaal van Argentine. Dit is waarom Nederland nooit titels wint. Een speler moet eerst een naam in het buitenland maken voor dat ze worden opgeroepen, dat is gewoon bizar. Terwijl in de top landen zoals Brazilië, Duitsland en Italië, ze puur kijken naar wat de speler presteert.

4 november 2020 om 18:48

@jonathas, juist niet. Spelers uit de Eredivisie worden veel sneller opgeroepen. Willems, Riedewald, Kongolo, de Ligt hadden amper wedstrijden in de Eredivisie voordat ze werden opgeroepen.

4 november 2020 om 18:23

De titel best presterend feijenoorder is niet perse ene prestatie opzich. Het is nou niet het overloopt van voetbal in dat elftal. In het land van de blinde is de man met één oog koning. Haps heeft elke seizoen hetzelfde speelt een paar lekkere potjes maar niks bijzonders, scoort dan een paar keer, begint te morren over oranje. Raakt daarna geen knikker & herhaal. Ik merk dat jij Fan van hem bent en dat mag maar ik zie het niet in hem zitten sorry. We kunnen niet over Ajax, PSV & Feyenoord zeggen dat ze moeten kappen met het kopen van middelmaat als ze betere prestatie op de mat willen leggen en dan continu maar middelmaat voorstellen bij net Nederlands elftal

4 november 2020 om 18:34

Als je Haps middelmaat vindt dan heb je er weinig kijk op. Hij laat zien verdedigend en aanvallend meer dan goed te zijn en verdient gewoon een oproep.

5 november 2020 om 18:56

Dus omdat ik Haps middelmaat vind heb ik er geen kijk op? Meer dan goed zelfs. Het is een redelijke speler niet meer dan dat. Zou hij bij PSV in de basis staan of bij Ajax? Zelfs bij Az met alle respect zou hij nog moeten vechten voor ze plek.

4 november 2020 om 18:30

Jij heb de pech dat je niet alleen onzin verkondigt maar er blijkbaar ook echt in geloofd.
Je hoeft niet perse voetbal te snappen om het te kijken maar het zou wel helpen in de discussie.

Die spelers ontlopen elkaar niet zoveel, maar ik vind Haps geen oranje materiaal. Hij heeft veel te vaak te simpel balverlies.

4 november 2020 om 18:25

Dat is toch het risico van heel aanvallend spelen. Dat is ook de spel van hakim, hoeveel foute passen, Schotten heeft hij niet.

4 november 2020 om 18:43

Je kan als aanvallende speler wel iets vaker balverlies veroorloven. Daarnaast heeft Ziyech vaak een geniale pass of schot in huis. Haps daarentegen... heeft dat Veel minder. Een hele kromme vergelijking dus.

4 november 2020 om 18:39

Ik kijk alle wedstrijden van Feyenoord en kan zeggen dat ik het totaal oneens ben met je lezing dat hij vaak simpel balverlies leidt. Ik kan me geen enkele wedstrijd herinneren waar dit overdadig is gebeurd. Logisch dat het ooit gebeurt in de aanval, maar dat is niet "vaak'te noemen

4 november 2020 om 18:47

Het probleem met Haps is wel dat hij soms van het ene uiterste naar het andere gaat. Dat zie je dit seizoen ook. De ene wedstrijd wint hij 80 van zijn duels om de volgende maar 30 te winnen. Bovendien fluctueert zijn pass-accurate ook enorm. Dat gaat soms van 90 naar 60. Dit gaat dan over de wedstrijden tegen Zwolle, Ado, Twente etc.

Hmmm. Ik schat van Aanholt en Sinkgraven momenteel hoger in. Hij is gelijkwaardig aan Wijndal dus als hij deze lijn doortrekt zou hij maar een keer opgeroepen kunnen worden. Helaas word ik er alsnog niet vrolijk van mocht dat gebeuren, maar dat is omdat het veel zegt over het niveau van de linksbacks van Nederland.

Het is een veel groter probleem dan men denkt, als spelers als haps denken dat ze in Oranje horen en dan ook nog eens sarcastisch zijn “Hij zal er zijn redenen voor hebben”.
Als het Nederlands elftal nou een goede trainer aanstelde, dat goed voetbal liet zien, dan waren deze types minder volmondig. En zouden ze er alles voor over hebben om ook in Oranje te spelen en iets meer nederig zijn.

Zo gek is het toch niet dat Haps er niet bij zit wanneer je van Aanholt en Ake hebt, die spelen al jaren op goed niveau mee in de PL. En Sinkgraven staat gewoon in de basis bij een club in subtop van de Bundesliga.

Als je op je 27ste nog bij Feyenoord speelt dan ben je of terug gehaald en heb je een mega contract of er is iets niet goed gegaan waardoor je nimmer naar het buitenland geweest bent. Bij Haps hebben zijn vele blessures hem behoorlijk in de weg gezeten.

Vind Malacia eerlijk gezegd beter dan Haps. Speelde afgelopen zondag na een lange tijd afwezig te zijn geweest een prima wedstrijd. Verdedigend sterk met een goede tackle. Aanvallend ook misschien wel net zo goed met een prima voorzet in de benen.

Fit onze beste linksback, maar weinig publiciteit en speelt in een afgrijselijk draaiend Feyenoord. Verdedigend is ie misschien niet top, maar aanvallend zijn de alternatieve echt geen concurrentie en laten we nou net wat aanvallende impulsen nodig hebben.

Als je Haps niet oproept, ok. Maar als je dan wel daley blind oproept kan ik het niet meer begrijpen. Wijndal is meer dan terecht dat hij mag proeven aan het grote oranje. Over de oproeping van Schuurs en Veltman hebben we het dan nog niet gehad. We hebben meer dan genoeg goede Cv's.

hij zegt het zelf al, hij ziet persoonlijk weinig verschil, nou voorheen werd hij niet opgeroepen en als er geen verschil is waarom zou hij nu dan wel opgeroepen worden?
ga eerst maar eens een tijdje blessure vrij presteren, (en niet 7 wedstrijdjes zoals nu) en dan komt die kans vanzelf wel, zorg dat ze niet om je heen kunnen op een gegeven moment.

Gaat geen verrassing worden. Hij roept linkervleugelverdedigers op, maar zal gewoon daley blind daar weer opstellen...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren