Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Frank de Boer neemt één debutant op in voorselectie Oranje

Laatste update:

Bondscoach Frank de Boer heeft de voorlopige selectie bekendgemaakt van Oranje voor de oefenwedstrijd tegen Spanje en de Nations League-duels met Bosnië-Herzegovina en Polen. De selectie kent 34 namen, onder wie Daley Sinkgraven. De linksback van Bayer Leverkusen werd nooit eerder opgenomen in een (voor)selectie van Oranje.

De definitieve selectie van De Boer wordt op vrijdag 6 november bekend, zo maakt de KNVB bekend. Oranje speelt op woensdag 11 november tegen Spanje en vier dagen later tegen Bosnië-Herzegovina. Die wedstrijden worden allebei in de Johan Cruijff ArenA in Amsterdam gespeeld. Op woensdag 18 november wacht een uitwedstrijd tegen Polen.

Sinkgraven is onder trainer Peter Bosz met regelmaat basisspeler bij Bayer Leverkusen. Donderdag zat hij negentig minuten op de bank in de Europa League-wedstrijd tegen OGC Nice (6-2 zege), maar in alle vier de competitiewedstrijden van dit seizoen stond hij aan de aftrap. De linksback is de enige debutant in de selectie, waarin ook plek is voor Patrick van Aanholt.

Van Aanholt zat vorige maand vanwege een blessure niet in de 38-koppige voorselectie voor de wedstrijden tegen Bosnië-Herzegovina (0-0) en Italië (1-1), maar maakt nu zijn rentree. Hij zal concurreren met onder meer Sinkgraven om bij de definitieve groep te komen. Davy Klaassen van Ajax keerde toen na drie jaar terug en behoort nu opnieuw tot de selectie van De Boer.

De volledige voorselectie:

Doel: Marco Bizot (AZ), Justin Bijlow (Feyenoord), Jasper Cillessen (Valencia), Tim Krul (Norwich City).

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (Manchester City), Daley Blind, Perr Schuurs (beiden Ajax), Denzel Dumfries (PSV), Hans Hateboer (Atalanta Bergamo), Daley Sinkgraven (Bayer 04 Leverkusen), Joël Veltman (Brighton & Hove Albion), Stefan de Vrij (Internazionale), Owen Wijndal (AZ).

Middenveld: Donny van de Beek (Manchester United), Mohamed Ihattaren (PSV), Frenkie de Jong (Barcelona), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ), Marten de Roon (Atalanta Bergamo), Pablo Rosario (PSV), Kevin Strootman (Olympique Marseille), Tonny Vilhena (Krasnodar), Georginio Wijnaldum (Liverpool).

Aanval: Ryan Babel (Galatasaray), Steven Berghuis (Feyenoord), Steven Bergwijn (Tottenham Hotspur), Memphis Depay (Olympique Lyon), Javairô Dilrosun (Hertha BSC), Luuk de Jong (Sevilla), Donyell Malen (PSV), Quincy Promes (Ajax), Calvin Stengs (AZ), Wout Weghorst (VfL Wolfsburg).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
25 oktober 2020 om 22:05

Vorige keer ook. Hopelijk dit keer wel bij de definitieve

25 oktober 2020 om 22:35

Babel en Ihattaren in selectie. Haha wat is oranje toch afgegleden laatste 10 jaar.

25 oktober 2020 om 22:38

Laat Bijlow maar lekker keepen in Jong Oranje, in plaats van op de bank zitten bij Oranje.

25 oktober 2020 om 23:14

Dat zei ik laatst ook en daar blijf ik bij. Als Frank, Jasper opstelt mede omdat hij vorige keer goed z’n werk deed, tot mijn verbazing, want ik ben geen fan van Jasper. Moet Justin gewoon onder de lat in jong. Als Frank het zo uitlegt heb je gelijk de kritiek ontweken en is het een logische verklaring. Iedereen is op 0 begonnen en mijn ogen had Jasper een 8 gescoord, moet hij blijven staan.

Weer geen Gakpo... Als iemand het verdient, is hij het wel. Altijd maar weer Babel. Kijk eens naar de toekomst en huidige vorm, Frank, dan is er op dit moment één iemand die het in het bijzonder verdient en dat is gewoon Gakpo, beste speler van PSV dit jaar.

25 oktober 2020 om 20:06

Is toch besmet

25 oktober 2020 om 20:09

Dumfries toch ook?

25 oktober 2020 om 20:09

De interlands zijn over 3 weken pas, dan is ie als het goed is al lang weer herstelt...

25 oktober 2020 om 20:11

Je hebt gelijk, ik dacht dat het eerder was, Gakpo er niet bij is belachelijk. Niet eens de voorselectie. Sterkste Nederlandse aanvaller dit seizoen.

25 oktober 2020 om 23:15

Helaas kan Corona bij sommige mensen maanden duren afwachten hoe ze eruit komen..

25 oktober 2020 om 20:06

Heeft dat niet te maken met zijn corona-besmetting?

25 oktober 2020 om 20:11

Oosterwolde van twente is ook goed bezig...

25 oktober 2020 om 20:17

Ik snap, zeker met je clubvoorkeur dat je dit zegt, maar:

Ik zie 'm liever in de basis bij Jong Oranje dan op de bank bij het "grote" oranje.

25 oktober 2020 om 20:26

Puur naar prestaties gekeken vind ik dat Gakpo dit jaar beter is dan Babel, Promes en Stengs. Die worden stuk voor stuk wel opgeroepen. Het gaat deze interlandperiode ook weer om de Nations League en een oefenpotje, roep dan wat spelers op zodat ze aan het grote werk kunnen ruiken. Jong Oranje heeft zich al geplaatst voor het EK, die spelen nergens meer om. Over enkele maanden is het EK en dan moet je gewoon je beste spelers meenemen, ongeacht wat de status van sommige spelers is. Als Gakpo dit jaar topscorer wordt van PSV en de beste speler van PSV is, dan kan je er gewoon niet omheen hem op te roepen. Maar dan krijg je weer het argument dat hij nog nooit in de groep gezeten heeft en De Boer met een vaste selectie naar het EK wilt toewerken. Dus het is juist nu zo belangrijk om hem alvast aan de groep toe te voegen.

25 oktober 2020 om 20:39

Gakpo moet zeker opgeroepen worden, maar het is wel echt een hele andere speler dan Promes, die het moe hebben van zijn diepgang en Stengs, die het mket hebben van zijn creativiteit.

25 oktober 2020 om 20:22

Je zegt het goed beste speler van psv dit jaar. We zijn net begonnen laat die jongen het eerst eens wat langer volhouden en in Europa zien. Daarna komt Oranje wel. Over Babel ben ik het eens die kan je beter niet meer selecteren die voegt niets toe maar datzelfde heb ik met Bizot en Strootman.

25 oktober 2020 om 20:28

Hij heeft vorig jaar ook al uitstekend gespeeld en het vertrek van bergwijn moeiteloos opgevangen. het is niet gebaseerd op de eerste vijf wedstrijden van het seizoen, maar over een langere tijd. Natuurlijk, vorig seizoen was hij nog niet genoeg, maar hij heeft zich afgelopen maanden enorm ontwikkeld en is dit seizoen zichtbaar beter dan Babel en Dilrosun (en ook Promes en Stengs), dus geef me één goede reden om hem niet in elk geval in de voorselectie op te nemene.

25 oktober 2020 om 20:33

Misschien om hij echt net besmet is geweest? Hij mag sws in maart ofs als hij zo doorgaat voor Ryan in de plaats

25 oktober 2020 om 20:39

Volhouden in Europa.....blijft de dooddoener. Alsof De Ligt, Maduro en van der wiel veel Europese ervaring hadden toen ze opgeroepen werden. Gakpo verdiend gewoon een kans evenals Bijlow en zelfs Haps
Maar met deze bondscoach zal Klaassen wel weer eerder de kans krijgen....en misschien Gravenberch ook wel

25 oktober 2020 om 21:34

En weet je nog hoe er over De Ligt is gepraat toen hij een fout maakte? Ik ben het met je eens dat Gakpo opgeroepen had kunnen worden, maar ik zou De Ligt niet als lichtend voorbeeld noemen. ;-)

25 oktober 2020 om 22:41

Gakpo heeft dan ook wel concurrentie van Klaassen en Gravenberch op zijn positie. Niet van Depay, Bergwijn, Berghuis en Malen.

26 oktober 2020 om 07:44

Ja Nijogeth....en om het argument kracht bij te zetten noem je Babel maar niet?

25 oktober 2020 om 20:24

Alles beter dan Babel in elk geval

25 oktober 2020 om 20:29

In deze periode ben ik blij als er geen 1 psv-er wordt opgeroepen. Laat ze maar lekker in Eindhoven

25 oktober 2020 om 21:12

Dat is zeker waar, in deze drukke periode wil je eigenlijk geen energie verspillen aan nutteloze oefenpotjes. Echter is het ook een eer- en principekwestie, en daarin wordt Gakpo tekort gedaan.

25 oktober 2020 om 21:17

Dilrosun: 46 minuten. 0 goals en 0 assists. Babel: 9 wedstrijden. 1 goal en 2 assist. Gakpo: 7 wedstrijden. 6 goals en 1 assist. Frank de Boer: Dilrosun en Babel oproepen.

misschien zeg ik iets geks maar klaasen ?

25 oktober 2020 om 20:07

Die komt later nog wel.

25 oktober 2020 om 20:08

Ach hou op. Die gast wil je toch niet Oranje zien.

25 oktober 2020 om 20:08

Wie liever dan babel

25 oktober 2020 om 20:10

Hoe zo niet? Is van een hoger niveau dan anderen op het lijstje. Klaassen wordt zo onderschat lol.

25 oktober 2020 om 20:10

Maar hij zit er bij dus goed gezien van Frank

25 oktober 2020 om 20:12

Was tegen Liverpool de beste man op het veld.

25 oktober 2020 om 20:13

Misschien vroeger niet, nu hij zich bij Werder ook als 6 heeft ontwikkeld kan het wel is een hele bepalende speler worden voor dit Oranje. Heb je een ontzettend dynamisch middenveld met Wijnaldum Frenkie en Klaassen

25 oktober 2020 om 21:39

Maar dan mis je teveel creativiteit. Niemand die een steekpass geeft. Ik denk je dat je of klaassen of Wijnaldum moet kiezen met de Jong en nog een creativeling (hopelijk Ihattaren in de toekomst). Of de jong of Klaassen met Wijnaldum maar ik denk dat de Jong een zekerheidje is de komende 10 jaar.

25 oktober 2020 om 22:42

Wijnaldum moet in dit Oranje op 10, heeft al te vaak laten zien dat ie het als controleur niet af kan.

26 oktober 2020 om 01:38

Nu spelen we met Wijnaldum, Frenkie en De Roon, dus dan zou Klaassen juist meer creativiteit toevoegen.

25 oktober 2020 om 20:10

Doet het tot nu toe erg goed bij Ajax. In elk geval veel waardevoller dan Strootman.

25 oktober 2020 om 20:16

Als Klaassen mag.....dsn mag Haps ook?

25 oktober 2020 om 21:37

Helemaal mee eens ,als klaassen na 2 leuke wedstrijden opgeroepen moet worden , dan Haps ook na een goede seizoensstart. Zou voor dit Oranje met zijn diepgang en aanvallende kwaliteiten zeker een prima speler zijn.

25 oktober 2020 om 22:01

Klaassen heeft alleen een mindere periode bij everton gehad maar alle andere jaren speelt hij gewoon goed. Haps daartegen heeft nog geen 2 seizoenen normaal kunnen spelen o.a. door blessures.

25 oktober 2020 om 22:04

Maar Musi....2 seizoenen is niet nodig, anders mag je uitleggen waarom Schuurs er bij zit

25 oktober 2020 om 23:19

Bijzonder dat klaassen er in zijn werder tijd niet bij zat en nu na 2 leuke potjes bij ajax wel. Is die jongen ineens beter gaan spelen of kwam hij al te kort en valt hij nu pas op?

26 oktober 2020 om 01:39

Haps vind ik helemaal geen slecht idee. Mits fit is dat gewoon een hele goede linksback. Zeer onderschatte speler.

25 oktober 2020 om 21:46

Zit er bij en lijkt me ook niet gek. Klaassen is toch wel iets verder dan een Koopmeiners, Vilhena en uitgebluste Strootman. Lijkt me dus dat die ook wel tot definitieve selectie gaat behoren. En nee dat is niet alleen maar op basis van een paar potjes bij Ajax. Deed het al veel langer heel goed bij Bremen. En zeker nu Propper nog steeds afwezig is, lijkt het me niet meer dan logisch om Klaassen op te roepen.

26 oktober 2020 om 15:28

@mars0260,
Klaassen hoort er al 2 jaar bij te zijn (en dan definitief en niet voorlopig). Heeft een veel hoger niveau dan van de Beek, Ihattaren, Koopmeiners, de Roon, Rosario, Strootman en Vilhena.
Is dus beter dan 7 middenvelders van de voorlopige selectie. Klaassen is alleen de afgelopen 2 jaar genegeerd door een lafhartige bondscoach die em gepiepeld heeft als clubcoach in Engeland. Koeman kon niet over zijn eigen schaduw heenstappen, is gewoon laakbaar gedrag van hem.
Klaassen is multifunctioneel op het middenveld, en in de verschillende rollen ook nog eens beter dan anderen

Jezus beginnen we weer, kunnen we niet even genieten van club voetbal, of moet dit circus elke 2 weken terug komen

25 oktober 2020 om 20:37

Idd afschaffen die interlands

Is het normaal dat er zoveel interlands in zo een korte periode zijn?

25 oktober 2020 om 20:08

Nee. Maar het zijn nu dan ook niet normale tijden.

25 oktober 2020 om 20:19

Wel vreemd dat ze dan de nations leauge door laten gaan een nietszeggend vriendschappelijk toernooi

25 oktober 2020 om 20:27

Nee het is juist raar dat die nietszeggende partij tegen Spanje doorgaat. Dat is echt belachelijk.

Kap is met deze interlands in deze tijd zit niemand hier op te wachten. Zoals afgelopen week sinds de interlands is juist het aantal besmettingen opgelopen.

Bijlow 👍🏻👍🏻 Terecht natuurlij samen met berghuis enig van feyenoord die presteren.

25 oktober 2020 om 20:07

Haps?

25 oktober 2020 om 20:45

Liever dan die slapjanus van een Sinkgraven.

25 oktober 2020 om 20:11

Jazeker. Prima aanvaller Berghuis. Ook constant dreigend

25 oktober 2020 om 20:19

Ondanks dat ik het een goede speler vind, maar je kan zeggen wat je wil, het was vandaag gewoon triest.

Hopelijk De Vrij en Ake samen. Want Van Dijk en De Ligt zijn er helaas niet bij. Opzich Ben wel benieuwd naar Sinkgraven op linksback.

25 oktober 2020 om 20:29

Denk dat het blind en de vrij worden , en dan hoop ik ook zeker op sinkgraven op links :-D vind het een geweldigen speler en doet het gewoon goed op die positie. En itt blind heb je dan wel echt snelheid op links. Anders gewoon weer blind op het midden naast frenkie en dan donny daarvoor. Met de vrij en ake centraal.

25 oktober 2020 om 21:36

Blind heeft in Oranje niet op het middenveld gespeeld. Dat is bij Ajax gebeurd.

Prachtig voor Bijlow en een mooie beloning voor zijn , tot dusver, uitstekende seizoen!

25 oktober 2020 om 20:09

Bijlow zit al langer bij de voorselectie, maar hij verdient zo langzamerhand wel een plekje bij de definitieve groep

Haps? Misschien wel beste LB op dit moment..

25 oktober 2020 om 20:09

Was vorige week medeschuldig aan tegentreffer! Aanvallend goed maar verdedigend.......

25 oktober 2020 om 20:17

Waarom oordeelt iedereen altijd op een puntje....hij is normaal gezien verdedigend ook sterk. Schuurs is verdedigend ook niet geweldig na af gelopen dinsdag?

25 oktober 2020 om 21:18

Joh als dat foutje van Haps tegen Sadio Mane was geweest, of een andere speler van wereldklasse niveau dan was dat te vergelijken geweest. Schuurs heeft 90 minuten lang tegen een van de beste aanvalstrios van de wereld gespeeld en één foutje gemaakt. Haps speelt tegen Sparta.

25 oktober 2020 om 21:38

1 foutje? Zijn er toch zeker 3 of 4 geweest. Schuurs was echt dramatisch tegens Liverpool.

25 oktober 2020 om 20:33

Verdient zeker een plekje. En laat strootman dan maar lekker thuis. Kan je blind weer doorschuiven naar de dvm positie en vul je de leegte van strootman intern weer op. Heb je met hals en sinkgraven 2 prima opties op de lb waarbij je, als het echt moet, sinkgraven ook hoger kan positioneren als je iets moet forceren.

Ik denk dat Bakker van PSG een betere keuze was.

25 oktober 2020 om 20:34

Speelt ijzersterk in de minuten die hij krijgt. Denk alleen dat het nog iets te vroeg komt.

Bijlow ! Hebben ze eindelijk verstand ?

25 oktober 2020 om 20:14

Dat zou je denken, maar Babel zit er ook nog bij

Kunnen we die internationale wedstrijden met betrekking tot landen niet gewoon even op een laag pitje zetten? Allemaal leuk maar een groep van 27 man die van 20 verschillende clubs komen is vragen om problemen.

Hapsie had ik eerder verwacht dan Sinkgraven. Maar goed, hij heeft er mee gewerkt, wellicht heeft ie er een extra zwak voor. kuch kuch

25 oktober 2020 om 20:16

Sinkgraven is multifunctioneler natuurlijk dan Haps. Kan op 4 posities uit de voeten.

25 oktober 2020 om 20:27

Ja , maar op de andere 3 posities is hij niet oranje-waardig, dus lijkt me geen noemenswaardig gegeven.
Haps kan trouwens ook nog linksbuiten

25 oktober 2020 om 20:29

Leuk dat hij multifunctioneel is maar hij is niet goed genoeg voor 1 van die 4 posities. Op die posities lopen beter spelers rond.

25 oktober 2020 om 20:39

@arsenal890 , Sowieso op lb niet denk Ik, daarbij kan je door zijn multifunctionaliteit ook op meerderen manieren spelen hierdoor kan je dus makkelijker switchen in systeem met de spelers die op het veld staan. Ook blijf ik gewoon gecharmeerd van de speler sinkgraven

25 oktober 2020 om 20:44

Jij bent misschien gecharmeerd van die speler maar ik vind hem maar matig. Op links vind ik het niks maar ook op het middenveld is hij het niet. Zou niet weten waar hij moet gaan spelen? Op links zijn er betere en op het middenveld al helemaal.

Bijlow, zeer verdiend. Maar waarom wordt Gakpo stelselmatig niet opgeroepen?

25 oktober 2020 om 20:08

Speelde niet deze week en mogelijk aankomemde week ook niet.

Jammer dat Bakker en Haps er niet bij zijn. Vandaag heeft Haps toch aangetoond een goede back te zijn, zeker in een vijfmansdefensie met zijn dreiging. Vreemd trouwens dat Babel erbij zit.

Oh oh... Sinkgraven in Oranje? Niet doen Frank! Prima speler maar geen Oranje materiaal.

25 oktober 2020 om 20:08

Doet het prima bij Leverkusen hoor.

25 oktober 2020 om 20:13

Is ook zo, daarom zeg ik ook dat het een prima speler is. Ik vind het alleen geen Oranje materiaal. Haps lijkt me uitstekend in een systeem met 5 verdedigers. Bakker zou kunnen maar dat is meer iemand voor de toekomst. Laat die nog maar even in Jong.

25 oktober 2020 om 21:06

Het probleem met Sinkgraven was volgens mij vooral zijn gebrek aan fitheid. Herinner me nog die prachtige uitwedstrijd bij Juve 1,5 jaar geleden, waar hij al snel inviel en uitstekend speelde.

Tja ik blijf het zeggen, op basis waarvan Ryan Babel en geen Gakpo? Ondanks zijn afwezigheid vanwege corona nog altijd een betere optie voor de voorselectie.

25 oktober 2020 om 20:12

Corona is hier geen argument, Dumfries en Rosario hebben ook positief getest en zitten in de voorselectie... Ik kan me geen andere reden bedenken dan dat bijvoorbeeld Babel, Stengs en Promes (gakpo verdient t op basis van vorm boven Promes en Stengs) chantagemateriaal hebben.

25 oktober 2020 om 23:39

Stengs die gaat met zijn dochter, die heeft sowieso wel aardig materiaal liggen zou ik zo 1,2,3 zeggen. ON; belachelijk dat Gakpo er niet bij zit. Veruit de beste Nederlandse aanvaller die er is en itt tot Babel en Promes kan hij ook daadwerkelijk iemand passeren als linksbuiten.

Logisch. Je moet verdedigend iets aanpassen nu De Ligt en Van Dijk geblesseerd zijn. De meest logische is dan Blind linkscentraal te zetten, maar dan heb je wel een gat op links.
Botman en Riedewald zullen ook wel ergens op dat zelfde lijstje staan denk ik

Laat Bijlow voorlopig maar lekker speelminuten maken bij Jong. Onder FDB is er toch weinig eer te behalen.

Enigszins logisch. Het systeem met drie centrumverdedigersben twee aanvallende backs werkte, dus dan ga je op zoek naar spelers die daar eventueel bij passen. Niet heel gek dat hij op dit moment dan bij Sinkgraven uitkomt, maar als Willemstad fit en een beetje in vorm is lijkt hij mij het meest geschikt. Verder ook erg goed dat Bijlow erbij zit, maakt een erg goede ontwikkelingen door. Verdient eigenlijk ook wel minuten.

Ziet de Boer niet dat Haps een betere alternatief is dan Sinkgraven? Haps scoort erop los innde Eredivisie en past perfect in zijn 3-5-2 opstelling.

25 oktober 2020 om 20:27

En waarom is Haps een betere optie dan Sinkgraven?
Anders gevraagd, waarom zou de back van een ploeg in de eredivisie het meer verdienen dan een speler die in de Bundesliga speelt?

25 oktober 2020 om 20:33

Misschien omdat Sinkgraven eigenlijk niet speelt? Voor zover ik weet is hij wissel...

25 oktober 2020 om 20:42

Hij heeft dit seizoen in de competitie alle 4 de wedstrijden gespeeld
2× de hele wedstrijd
1× 76 minuten
1 × 28 minuten

De laatste wedstrijd ging die geblesseerd naar de kant, de pot tegen Nice zat die op de bank en de DFB Pokal ook 90 minuten gespeeld.

Dus dat klopt niet :P

25 oktober 2020 om 20:32

Helemaal mee eens! Frank heeft hem 2 weken onder zijn hoede gehad en vertrouwen is helemaal weg bij hem sinds hij terug is

Hoop voor De Boer dat hij Gakpo niet heeft opgeroepen vanwege corona.... Als dat niet het geval is kunnen we hem niet meer serieus nemen.

Spanje? Oefenwedstrijd?? Zullen we dat gewoon even niet doen? Juist nu geen onnodige extra wedstrijden. Wat zijn interland onderbrekingen toch ongelooflijk ruk.

25 oktober 2020 om 23:02

Gezien de huidige corona situatie heeft het ook geen enkele meerwaarde..

Ik heb het al eens eerder gezegd maar Jerdy Schouten ontwikkeld zich stormachtig. Is elke week verreweg de beste man bij Bologna en dat vaak tegen topploegen. Pakt elke wedstrijd 10+ ballen af, draait weg van zijn man en speelt bijna alles naar voren. Een fantastische speler! Speelde tegen Milan en gister tegen Lazio ijzersterk. Vorig seizoen tegen Inter zat Eriksen in zijn broekzak. Is een klasse beter dan De Roon en Strootman. Controlerend naast Frenkie heb je dan 2 voetballers die kunnen opbouwen en naar voren passen. Helaas doet zijn ploeg het niet goed, maar twijfel of De Boer hem op het netvlies heeft. Heel jammer want Strootman zit elke wedstrijd op de bank.

Ik ben op en top ajax maar haps verdiend zeker een plek voor linksback

Promes?!?! Serieus. Op basis waarvan. Speelt al weken waardeloos of is al weken uit vorm. Maar echt als je zelfs tegen dit vvv waar je met 13-0 wint niet weet scoren wanneer ga je dan wel scoren. Hopeloos.

26 oktober 2020 om 00:57

Waarschijnlijk omdat Promes in het verleden heeft aangetoond makkelijk te kunnen scoren. We hebben niet veel spelers die makkelijk scoren. We hebben niet eens een echte vrije trappen specialist.

Logisch, meest ondergewaardeerde voetballer die we hebben in Nederland. Geef hem daar nu dan ook gewoon de kans en hij betaald het dubbel en dwars terug, daar ben ik van overtuigd.

Ik begin haast te denken dat bepaalde spelers chantage-materiaal van de bondscoaches hebben liggen. Hoe kan het toch zijn dat je constant maar Strootman en Babel blijft oproepen?? Dilrosun die haast niets heeft gespeeld en Gakpo laten we dan voor wat hij is.

Bovendien vind ik dat het internationale voetbal sowieso moet worden geschrapt van de kalender. Totaal onverantwoord.

25 oktober 2020 om 20:37

Dat was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van de namen. Komen we daar ooit van af? En daar wil ik Promes ook wel aan toevoegen. Die heeft bij Oranje - en nu al een tijdlang bij Ajax - bijna nooit gepresteerd. Ga dan b.v. eens een Gakpo er bijhalen. En Bizot er bij. Bizar. Daarnaast, dat schrappen ben ik helemaal met je eens. Ook nog eens een extra wedstrijd tegen Spanje. Alles voor het geld. De organiserende instanties zijn totaal vervreemdt met wat er buiten speelt. Je moet niet vreemd opkijken dat competities over niet al te lange tijd worden stilgelegd. Maar allereerst kun je die Nation League wedstrijden van de kalender halen. Dat helpt al een beetje.

Haha sinkgraven!! Lachwekkend de Boer haalt zijn eigen vriendjes erbij! Net als dilrosun, zeker nog in de jeugd mee gewerkt zoals Bizot 😂

Trieste bedoeling

Wat iedereen buiten Ajacieden al dacht : de Boer heeft geen idee en denkt Klaassen die ken ik van Ajax en ja hoor.... daar zijn we dan

Babel en Strootman...
Alle respect voor deze heren, maar het is echt tijd om door te selecteren.
Bedankt voor al het moois dat ze Oranje hebben gegeven. Nu is het tijd voor een nieuw pad met jong en gretig talent en spelers die op het top van hun kunnen zijn.

Hahahah Strootje! Heb je bewijs tegen de knvb in een duistere zaak omkopingszaak ofzo? Zelfs als je na je career niet meer aan het voetballen bent zit je er nog bij!

Ik mis Sergio Padt! Goede lijnkeeper, mee voetballende keeper, rechts en linksbenig, speelt elke wedstrijd bij een club met de meeste schoten tegen en weer 1 van de minst passeerde keeper tot nu toe en pakt dus punten voor zijn club.

Hé weer een oude bekende van... het is wachten op Siem de Jong. Dan zijn we rond hè Frank

Daar is hij dan, de eerste echt volledig zelfstandige voorselectie van De Boer. Strootman en Babel slaat helemaal nergens op. Vooral Babel omdat je die 1 op 1 kan vervangen met Gakpo. Strootman speelt nooit, maar qua middenvelders zit Nederland niet zo breed. Toch, het zijn oefeninterlands, dan probeer je toch jongens uit? Als je Strootman meeneemt naar een eindtoernooi zit je dan te hopen om hem nooit in te hoeven brengen? Doorselecteren die hap. Net als Veltman, altijd een kaart, altijd meerdere cruciale fouten. Die kost je ook een eindtoernooi. Weg ermee. Promes heeft nog nooit een goede wedstrijd in Oranje gespeeld, behalve als rechtsback. Kun je niet op bouwen. Laat maar in Amsterdam dan. Vilhena? Te slecht, zit ook geen rek in. Klaassen erbij snap ik dan wel want die rendeert in het spel van de Hollandse school, haalt altijd een 6, en heeft 3 longen. Dat is een toernooivoetballer. Al die extra oefenwedstrijden op de kalender zijn al ongunstig, maar echt waardeloos als je ze niet gebruikt om eens wat nieuws te proberen. Zeker als je al lang weet dat het oude niet werkt. Geef dan spelers met potentie die extra vlieguren.

25 oktober 2020 om 21:54

Vilhena speelt altijd bij z’n club maar die selecteert hij niet.

Ik mag hopen dat Bizot huis gelaten word? Die bakt er echt helemaal niks van dit seizoen. Graag Cillissen en Bijlow aub en de derde keeper maakt niet uit

Wat is dit nou weer? Sinkgraven?? Hahahahaha.. En hou nou toch eens op met Babel en Strootman.. Hier heb je een goede voorselectie Frank:

Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Marco Bizot (AZ Alkmaar), Jasper Cillessen (Valencia)

Verdediging: Nathan Aké (Man. City), Mitchell Bakker (PSG), Daley Blind (Ajax), Sven Botman (Lille), Mathijs de Ligt (Juventus), Stefan de Vrij (Inter Milan), Denzell Dumfries (PSV), Perr Schuurs (Ajax), Kenny Tete (Fulham), Virgil van Dijk (Liverpool), Owen Wijndal (AZ Alkmaar), Deyovasio Zeefuik (Hertha BSC),

Middenveld: Frenkie de Jong (Barcelona), Mohamed Ihattaren (PSV), Davy Klaassen (Ajax), Teun Koopmeiners (AZ Alkmaar), Jerdy Schouten (Bologna), Donny van de Beek (Man. Utd), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanval: Myron Boadu (AZ Alkmaar), Luuk de Jong (Sevilla), Memphis Depay (Oly. Lyon), Cody Gakpo (PSV), Donyell Malen (PSV), Calvin Stengs (AZ Alkmaar), Wout Weghorst (Wolfsburg), Joshua Zirkzee (Bayern München)

Ik vind het eigenlijk best mooi dat Ihattaren er ook weer bij zit. Juist in deze periode moet je zo'n jongen vertrouwen blijven geven, ik weet zeker dat hij dit vroeg of laat zal terugbetalen.

Waarom Haps niet een keertje. Is nu fit en sowieso beter dan Wijndal. En de andere opties die er weleens staan zijn swso geen backs

Bijlow, Krul, Cillessen
Van Aanholt, Blind, Ake, Schuurs, De Vrij, Dumfries, (Veltman of Hateboer allemaal een ramp)
Vd beek, de jong, wijnaldum, de roon, koopmeijners,
Berghuis, Bergwijn, Depay, Luuk de Jong, Weghorst

En de rest vul maar aan....
Rechtsback echt drama ...
Waarom Veerman niet laten proeven aan een voorselectie ipv Strootman

Een paar onbegrijpelijke namen. Zelf voor een voorselectie: Schuurs: op basis van wat? Potentie? Is nog echt veel te licht. Ihattaren verdiend absoluut geen oproep. Rosario heeft niet het niveau. Stengs is ook nog te licht voor Oranje. En dan hebben we als klap op de vuurpijl opnieuw Babel. Laten we hopen dat al deze namen afvallen, maar ben bang dat o.a. Babel een zekerheidje is.

Ik vind dat el ghazi ook weleens een kans verdient,als een stengs al een kans verdiend dan verdiend iemand als el ghazi hem zeker,speelt toch wekelijks in de pl

ZUCHT!!! Daar gaan we weer met waarom hij wel en waarom hij weer niet, FdB wil gewoon een goede mix met ervaring en talent waardoor er dit lijstje is samengesteld.

Ik snap niet waarom Babel elke keer opgeroepen wordt. Presteert hij echt in Turkije? Lees weinig berichten over dat hij speelt namelijk..

Uitstekende keuze, perfecte LB in het 5-3-2 systeem samen met Blind.

Babel, Strootman, Bizot, Veltman/ Hateboer , Sinkgraven, Dilrosun hebben allemaal geen toegevoegde waarde. Dat Blind naast de Vrij en straks de Ligt komt te spelen lijkt mij logisch. Zet Haps of Wijndal linksback, dat is je toekomst. Haal Gakpo erbij, die is veel beter dan Babel. Klaassen voor Strootman. Er moet doorgeselecteerd worden en er moet fris elan in de ploeg komen. Als de komende periode geen resultaat gehaald word, kan het WK een lastige kluif gaan worden en kan je zomaar in een zware kwalificatie poule komen.

waar is Sven Botman? hij doet het erg goed in Lille

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren