Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Joey Veerman verschijnt op de radar bij Feyenoord’

Laatste update:

Joey Veerman is op de radar verschenen bij Feyenoord, zo weet Voetbal International te melden. De 21-jarige middenvelder is bezig aan zijn eerste seizoen bij sc Heerenveen en laat daarin voorlopig een uitstekende indruk achter. Daarmee heeft Veerman zich naar verluidt in de kijker gespeeld bij Feyenoord, dat komende zomer in ieder geval twee middenvelders aan de selectie wil toevoegen.

Feyenoord maakte dinsdagmiddag wereldkundig dat Dick Advocaat zijn aflopende contract met een jaar verlengd heeft, waardoor de ervaren oefenmeester tot minimaal medio 2021 aan de Rotterdammers verbonden is. Daardoor kan gewerkt worden aan de selectie voor volgend seizoen en op het verlanglijstje van Advocaat prijken twee middenvelders en een linksbuiten. Voor de laatste vacature werd eerder Bryan Linssen genoemd, die bij Vitesse in het bezit is van een aflopende verbintenis en zodoende transfervrij op te pikken is.

Het team met de allerbeste aanwinsten van 2019/20 in de Eredivisie

Joey Veerman kreeg van Voetbalzone een plek in het team met de allerbeste aanwinsten van 2019/20 in de Eredivisie.Lees artikel

Het belooft voor Feyenoord een lastige operatie te worden om Oguzhan Özyakup te behouden. De middenvelder werd onder gunstige voorwaarden gehuurd van Besiktas, maar dat lijkt volgend seizoen niet meer mogelijk te zijn. Aangezien ook Renato Tapia met een aflopend contract voor een vertrek staat en er de nodige belangstelling is voor Orkun Kökcü, wil Advocaat graag twee middenvelders aan zijn selectie toevoegen. Daarbij wil Feyenoord zich richten op ervaring, maar toch is ook Veerman in beeld.

Heerenveen nam Veerman afgelopen zomer over van FC Volendam en de middenvelder heeft in Friesland nog een contract tot medio 2022. Het betekent dat Feyenoord met een transfersom moet komen en de Rotterdammers hebben naar verluidt alleen budget als er een speler verkocht wordt. Veerman, die bezig is aan zijn eerste seizoen in de Eredivisie, was deze jaargang in dienst van Heerenveen voorlopig goed voor 5 doelpunten en 5 assists in 26 officiële wedstrijden.

Zie jij Joey Veerman naar Feyenoord verkassen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is echt een speler die Feyenoord nodig gaat hebben. Een groeibriljantje die het spel van Feyenoord een positieve impuls kan gaan geven qua voetbal. Het spel van Feyenoord veranderen is misschien een te groot woord, maar het is wel iets anders dan hard-werken-rendnen-en-vliegen materiaal. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen als hij nu doet bij Heerenveen heb je ook nog een mooie restwaarde. Ik zie hem ook niet bezwijken onder de druk, want hij komt zelfverzekerd over, zal gewoon zijn mond opentrekken als hij ergens niet van gediend en zal zich niet gek laten maken.

22 april 2020 om 10:58

Dit is echt een speler die Feyenoord niet kan betalen.

22 april 2020 om 11:00

@flavente. Jij bent goed op de hoogte van de financiële gesteldheid van Feyenoord. Vertel eens. Wat is het transferbudget van Feyenoord? Ik kan het namelijk nergens vinden, maar jij schijnt het dus zeker te weten.

22 april 2020 om 11:00

Als Berghuis toch nog verkocht wordt (wat nu misschien minder realistisch is), zie ik het wel kunnen, anders zou het inderdaad wel een lastig verhaal worden.

22 april 2020 om 11:04

Repuiztav, door deze gele crisis is het niet meer dan logisch dat clubs een jasje uit moeten trekken omdat er geen tot weinig inkomsten zijn, vanaf 1 september is er wellicht weer voetbal maar misschien wel zonder publiek wat ook heel veel inkomsten scheelt, Feyenoord is geen club met 100 miljoen op de bank dus dat geld verdampt ook weer erg snel, Feyenoord zal vast wel budget over houden maar het is niet zo dat ze nu zo maar even 8 miljoen neerleggen voor een speler uit de subtop

22 april 2020 om 11:08

Jij verwacht dat Feyenoord budget heeft om 10 miljoen uit te geven aan een speler terwijl voor senesi met 6 miljoen uit alle gaten en hoeken is gezocht om dit te financieren. Vervolgens verloren inkomsten corona. Dan hoef je geen helderziende te zijn dat Feyenoord het niet kan betalen.

22 april 2020 om 11:09

Kokkie, kan de crisis niet evengoed voor Heerenveen betekenen dat ze sneller zullen moeten verkopen en geen topbedragen meer zullen ontvangen voor hun spelers? Het lijkt nu net alsof alleen Feyenoord geraakt wordt, maar dat zal natuurlijk even goed voor Heerenveen gelden.

22 april 2020 om 11:10

Geen idee. Vorig jaar kon er ook gewoon 10 miljoen aan transfers uitgegeven worden (bozenik en Senesi). 2 miljoen salaris aan Berguis. Dure huurspelers als Karsdorp en Ozyakup. Ik denk dat het niet zozeer aan het transferbudger ligt, maar aan het salarisbudget. Er komt gelukkig heel wat salaris vrij met het vertrek van o.a. Van der Heijden, Tapia, Karsdorp.ik denk dat er meer geld is dan men denkt. En dat is positief, want dat drijft de vraagprijs van potentiële aankopen een beetje naar beneden.

22 april 2020 om 11:10

En jullie denken niet dat deze crisis twee kanten opwerkt? Dat Heerenveen zonder nadenken 4-5 miljoen weigert?

22 april 2020 om 11:12

@flavente. Dat is dus speculeren en niet gebaseerd op feiten. Niemand weet daadwerkelijk wat de financiële middelen zijn en wat er wel en niet te betalen valt. We gaan het wel zien.

22 april 2020 om 11:13

@repuiztavWaar ik me over verbaast is dat er vele met jou doen alsof Feyenoord geld heeft om zomaar 8 a 9 miljoen uit te geven. We weten allemaal dat er geen ruimte is op dit moment voor ingaande transfer, daar hoef je het transfer budget niet voor te weten want die is er pakweg niet. Ze kunnen zich beter richten op verlengen van het contract van Kokcu die waarschijnlijk net iets minder zou willen verdienen als een Berghuis, anders is hij gewoon weg ondanks dat ik vind dat Kokcu nog niet klaar is voor het grotere werk.

22 april 2020 om 11:15

@caribbean. Dat doe ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik de financiële middelen van Feyenoord niet weet. Daarom doe ik ook geen uitspraken als: Feyenoord kan Veerman gewoon betalen. Zoals sommige hier beweren dat Feyenoord Veerman zeker niet kan betalen.

22 april 2020 om 11:24

@repuiztav Op dit moment kan Feyenoord Veerman ook niet betalen, tenzij ze Berghuis verkopen of ergens anders ruimte maken (dus situatie veranderd). Nogmaals daar hoef je de financiële middelen voor niet te kennen, zou heel raar en onverantwoord zijn als Feyenoord tussen de 5-10 miljoen gaat strooien voor Veerman. Ik denk dat het voor de corona virus al onmogelijk was voor Feyenoord, nu met de opspelende corona virus al helemaal.

22 april 2020 om 11:27

@carribean. Nogmaals. Welke feitelijke cijfers heb jij om zo zeker te weten dat dit niet mogelijk is? Je verhaal staat elke keer weer vol speculaties. Prima dat je Denkt dat het niet mogelijk is, maar probeer dit dan niet als feitelijke waarheden neer te zetten. We weten beide niet hoeveel te besteden valt.

22 april 2020 om 11:31

''jij verwacht dat Feyenoord budget heeft om 10 miljoen uit te geven aan een speler terwijl voor senesi met 6 miljoen uit alle gaten en hoeken is gezocht om dit te financieren.''niet veel later werd er ruim 4 mil voor bozenik neergelegd, een van de duurste spelers ooit gehuurd (voor Feyenoord begrippen dan) en werd er een jaar salaris van 2 mil voor berghuis afgeschreven. dat Feyenoord de tijd neemt om een wel overwogen financiële keuze te maken betekent niet dat ze geen geld hebben.

22 april 2020 om 11:41

Odesza. Daarnaast heb ik wel vaker gedacht dat Feyenoord een speler niet zou kunnen betalen, maar het uiteindelijk toch voor elkaar kreeg. Om een paar 'recente' te noemen: Amrabat, Larsson, Haps, Senesi, St. Juste, Tapia

22 april 2020 om 11:51

Odesza, over Bozenik werd nog wel dit geschreven: "róbert Bozeník moet zijn transfersom eveneens terugverdienen. De Slowaak kostte 4 miljoen. Geld dat Feyenoord nu niet, maar in de zomer wél denkt te hebben. MSK Zilina stemde in met een uitgestelde betalingsregeling." Je kan het overwogen noemen, ik noem het op dit moment redelijk creatief. MSK Zilina is inmiddels omgevallen al door de Coronacrisis trouwens, hebben faillissement aangevraagd. Ik denk dat het geen gekke gedachte is aan te nemen dat Feyenoord eerst moet verkopen voor het kan gaan kopen. Dat zal met bijna alle ploeg zo zijn, zelfs Ajax die toch best wat miljoenen (rond de 60 aan begin van het seizoen schijnt) hebben liggen zal eerst gaan verkopen zoals het er nu voorstaat. Clubs gaan nu echt wel 2x nadenken voor ze uit gaan geven. Zeker als er nog kosten bekend zijn die betaald moeten worden van voorgaande transfers.

22 april 2020 om 13:23

@repuiztav: Bozenik is gehaald op afbetaling, is dat feitelijk genoeg voor je?

22 april 2020 om 13:49

En Caribbean praat alsof er niks gaat veranderen... je zegt het zelf al als de situatie veranderd en volgens mij veranderd de situatie altijd...

22 april 2020 om 14:02

Ikweetalles07. Zo bijzonder is dat niet. Haast iedere club betaalt zijn transfers in termijnen.

22 april 2020 om 14:20

Iedereen staart zich zo blind op een transferbudget, dat ze bovendien niet eens kennen. Transferbudgetten zijn zelden het probleem bij dit soort prijscategorieen. Je kunt bv ook betalen in termijnen. Heel gebruikelijk. Of met wat percentages links en rechts werken. Daar kom je bijna altijd wel uit. Dan is het ook nog afhankelijk van hoeveel Veerman nu verdiend. Geld is het punt echt niet. Salaris is vaker het probleem, maar laat daar nou net heel veel ruimte zijn.

22 april 2020 om 14:47

Ah, lekker geïrriteerd ben je. Ten eerste is senesi gewoon betaald vanuit eigen portemonnee, er is alleen lang onderhandeld over de prijs, en ten tweede, 10 miljoen voor Veerman? Dat wordt gewoon maximaal 3/4 miljoen hoor.

22 april 2020 om 11:47

@pintnaarachteren: Beetje kort door de bocht jouw reactie, die niet op de waarheid berust, maar gecreëerd is door de publieke opinie. Je hebt gelijk dat Feyenoord verwacht van zijn spelers dat ze hard werken en een goede mentaliteit hebben, maar dat is ook een belangrijke basis om te kunnen presteren. Advocaat heeft dat ook wel aangetoond voor dat de Corona crisis aanving. Alleen is hard werken en een goede mentaliteit niet genoeg en moeten de voetballers ook wel degelijk goed kunnen voetballen, anders hadden zij nooit zo’n prestatie neer kunnen zetten, wat zij nu wel hebben gedaan. Het punten aantal wat zij hebben behaald onder hem is het hoogste van elke andere club, zelfs meer dan Ajax en AZ. O.a. Sinisterra, Berghuis, Kokcu, Senesi zijn wel degelijk voetballers met veel technische kwaliteiten. De andere voetballers zijn misschien technisch iets minder onderlegd, maar zijn wel degelijk belangrijk, die hebben weer andere specifieke kwaliteiten. Het gaat om de balans binnen een team. Nederland is 1x Europees kampioen geworden en ik weet niet of je dat team kent, maar dat waren ook echt niet alleen maar technisch onderlegde spelers. Het gaat er om dat de balans binnen een team goed is, dat bepaald de kracht van een team. Praktisch elk goed presterend team heeft werk- en sierpaarden.

Gaat Feyenoord 8-10M betalen? Want hij is nog maar net bij Heerenveen en is briljant. Mocht hij voor rond de 3-4 gaan (wat ik niet verwacht) zou het een goede vervanger van Midtsjo zijn bij AZ.

22 april 2020 om 10:59

Denk niet dat AZ een hele grote kans maakt, aangezien Feyenoord zijn club is. Ik gok ook dat de vraagprijs rond de 6 miljoen zal liggen. Ben benieuw of dat haalbaar is voor ons.

22 april 2020 om 12:06

Vraagprijs rond de 6 miljoen lijkt mij niet. De uiteindelijke prijs wellicht als het bedrag tegenvalt, maar zeker niet als vraagprijs

22 april 2020 om 12:31

friestho. Eens. Gok dat de vraagprijs iets hoger ligt, maar je uiteindelijk wel op 6 uitkomt.

22 april 2020 om 11:10

vervanger voor Midtsjo? Veerman is een totaal andere speler dan Midtsjo. Midtsjo is een dynamische middenvelder met een goede pasing. Zijn kwaliteit ligt vooral in zijn dynamiek. Veerman daarentegen is een speler die het vooral van zijn techniek moet hebben. Prima pass en een prima techniek. Ik zou als AZ eerder voor een Matusiwa gaan als vervanger van Midtsjo

22 april 2020 om 11:24

Matusiwa is gewoon een stofzuiger, zonder al te veel voetballende kwaliteiten. Veeman is dan misschien iets minder dynamisch maar ik denk dat hij die rol veel beter in kan vullen dan Matusiwa.

22 april 2020 om 11:34

De huidige markt gaat Heereveen ook 8/10 miljoen betalen. Ik denk dat hij tussen de 3 tot 4,5 miljoen gaat kosten.

22 april 2020 om 12:07

Waarom denk je dat dan? Heerenveen heeft duidelijk gezegd dat hij niet voor een laag bedrag weggaat en in maart werd gesproken over 10 miljorn als vraagprijs en als minimaal bedrag 8.5

22 april 2020 om 13:19

@friestho, Ik denk dat het gezien deze hele crisis we weer terug gaan naar normale transferbedragen. Clubs zullen niet miljoenen gaan uitgeven ten koste van personeel of de begroting. Ik denk ook dat spelers een nieuwe marktwaarde gaan krijgen zo denk ik dat Berghuis rond de 10 miljoen gaat kosten, Onana rond de 15 miljoen, Tagliafico 10 a 12 miljoen. Heerenveen heeft dat ook gezegd toen er nog niet zo'n grote crisis was en toen was het heel normaal. De tijden zijn veranderd en ook de prijzen. Wellicht gaat het een hele saaie transfer zomer worden wat ik trouwens verwacht. Maar mocht er wat gebeuren dan niet meer voor de hoofdprijs.

22 april 2020 om 13:08

Ben het met je eens wat betreft de haalbaarheid. Joey’s voorkeur gaat echter wel uit naar Feyenoord, die jongen is namelijk een Feyenoorder. Zou wel echt een goede speler zijn voor de Rotterdammers.

22 april 2020 om 14:23

Subtoppers maken zichzelf wel vaker wijs dat ze veel geld krijgen. Maar uiteindelijk komen spelers als amrabat, tapia, larsson allemaal rond de vier miljoen. Gaat nu ook gebeuren.

Goede speler, maar ik denk nog niet klaar voor de stap om de concurrentie aan te gaan op het middenveld van Feyenoord. Ben bang voor hem dat hij het eerste seizoen veel op de bank zal zitten.

22 april 2020 om 11:37

Idd, Denk dat Feyenoord al vaker bewijst dat zo'n stap meestal iets teveel is. Ze hebben in het verleden Amrabat, Ayoub, Vejinović en Larsson gehaald bij een middenmotor. Allemaal uitstekende spelers bij hun club maar allemaal gefaald in de kuip. De enige die redelijk gelukt zijn Toornstra, st. Juste en Haps. Dus ik zou hem wel kopen en een jaar uitlenen.

Geweldige voetballer, alleen geen typische Feyenoord middenvelder. Daar willen ze alleen hard werkende spelers hebben die vuile meters willen maken. Ik kan mij niet zo snel herinneren welke creatieve, verfijnde middenvelder voor het laatst bij Feyenoord heeft gespeeld en een succes was.

22 april 2020 om 11:01

Kokcu

22 april 2020 om 11:02

Oja, want wij willen als supporters 11 spelers die alleen maar de mouwen opstropen en niet 3x een bal kunnen hooghouden? Ja, dat is genieten zeg.

22 april 2020 om 11:08

@repuiztav

Jos-92 heeft helemaal gelijk! Het liefst zie ik John, gerrit, Henk en Theo van de terminal op de 2e Maasvlakte spelen. Die weten pas wat werken is!

22 april 2020 om 11:13

@gloryunited. Ja, misschien moeten we maar 11 havenmedewerkers opstellen. Lekker goedkoop en werken keihard!

22 april 2020 om 11:27

Het blijft hoogstvermakelijk om te lezen hoe bepaalde supporters van andere clubs zo stuitend arrogant zijn om voor ons te bepalen wat wij graag zouden willen zien Ik zou zelf nooit het lef hebben om dat voor een ander in te vullen.

22 april 2020 om 11:05

Inderdaad. Die Kokcu en Sinisterra. Wat doen die toch altijd met die bal?! Inleveren, zodat je 'm weer kan veroveren met hard werk! En gauw een beetje.

22 april 2020 om 11:30

@mgvm Berghuis nog zo 1. alleen maar de mouwen opstropen en hard werken. gelukkig is hij totaal niet technisch en sierlijk en heeft hij totaal geen creativiteit

22 april 2020 om 11:39

en nog minder effectiviteit, Japie.

22 april 2020 om 11:12

Ik zie ook liever Hendrix, of misschien kan Lex Immers weer terug komen? Heel leuk cliché hoor, maar het slaat nergens op.

22 april 2020 om 11:39

Hier word ik nou altijd zo moe van. Het gros van de Feyenoord supporters wilt sierlijke voetballers zien, goed positiespel, tactisch en technische spelers. Dat mouwen opstropen is zwaar achterhaald. In de jaren 70 speelde Feyenoord enorm goed positiespel in combinatie met pressing vol erop. De periode van de ''hard werkende'' houthakkers en clowns zoals Immers en Kazim hebben we volgens mij al gehad.

22 april 2020 om 11:44

El Fenomeno. Godzijdank dat dat voorbij is. Kramer, Wilkshire, Swerts, Meeuwis, Auassar. Nee die tijd is voorbij.

22 april 2020 om 11:45

.......Shinji Ono, Igor Kornejev, Jonathan de Guzman?

22 april 2020 om 12:09

Ono en Korneev zijn twee van mijn favoriete Feyenoord spelers. Wat een geweldenaren waren dat zeg.

Snel PSV sla toe nu het nog kan. Die hebben echt zo'n type op het middenveld nodig die het spel kan verdelen en doelpunten kan maken. Thomas kan dat ook maar die staat vaak op 10 terwijl Rosario en Hendrix moeten opbouwen maar dat niet kunnen. Veerman is daarvoor een prima alternatief.

22 april 2020 om 11:06

PSV heeft middenvelders genoeg en zit voor de aanvallende posities in die linie met Ihattaren, Mauro, Madueke en daarachter Doan, Gutierrez en Thomas ruim in de opties. Zou leuker zijn als deze jongen bij Feyenoord spelverdeler wordt dan dat hij elders op de bank komt te zitten. Wel merkwaardig dat de topclubs en daarbuiten vooral AZ deze jongen nooit eerder hebben opgemerkt. Leuk spelertje!

22 april 2020 om 11:10

AZ heeft natuurlijk met Midtsjo en Koopmeiners al jaren spelers voor zijn positie. Los daarvan wat talentjes en tegenwoordig ook Clasie. Die jongen was ook lang geblesseerd bij Volendam. Overigens spelen in het eerste bij Volendam of in jong AZ toen hij 18-19 was, is ook logisch.

22 april 2020 om 11:15

Normaal gesproken staat Rosario elke wedstrijd bij PSV in de basis. Iedereen kan zien dat hij moeite heeft om het niveau aan te kunnen. Ik zie daarom liever een Veerman dan Rosario. Ook Guti is mij afgelopen seizoen tegengevallen, maar hopelijk kwam dat omdat hij meelifte op de slechte vorm van het team.

22 april 2020 om 11:36

@gomes1psv
Dit is ook een centrale middenvelder. Een ding is zeker als PSV zichzelf wil verbeteren is een nieuwe centrale middenvelder van groot belang.

23 april 2020 om 00:15

Ik heb wel vertrouwen in Mauro en Thomas voor die plaatsen, terwijl ik stiekem nog steeds geloof dat de potentie van Erick Gutierrez groter is dan die van de trainers die hem sinds zijn komst hebben misbruikt of niet wisten te raken. Een 21-jarige Veerman die een jaar geleden nog in zijn geboortedorp voetbalde is denk ik niet per se de missing link om bij PSV voor de ommekeer te zorgen. PSV moet gewoon inzetten op een goede verdediging. Als de laatste vier zichzelf kunnen redden zonder hulp van twee golfbrekers ervoor heeft PSV op het middenveld genoeg opties om uit een creatiever vaatje te tappen komend seizoen.

23 april 2020 om 00:18

Het is eigenlijk nauwelijks een vergelijking. De verbazing over Rosario's niveau bij sommige volgers is haast aandoenlijk. Die jongen heeft in zijn eerste maanden als basisspeler vriend, vijand en waarschijnlijk zichzelf verrast; boven zijn niveau gespeeld. Rosario is over tien jaar een moeilijk antwoord in een voetbalquiz en zal tegen die tijd een aantal obscure clubs op zijn naam hebben staan. Vergeleken met een sieraad als Veerman verbleekt Rosario, die naar verluidt open staat voor een vertrek bij Psv. Ik hoor graag wanneer ik daar een strik om kan doen.

Wat een heerlijke speler is dit zeg. Dit zou een fantastische transfer zijn en precies het type middenvelder dat we op dit moment missen. Mits de vraagprijs niet te hoog ligt, zie ik deze transfer wel gebeuren. Veerman is Feyenoord-fan en zou dus zeker graag willen komen.

22 april 2020 om 11:26

Ik denk inderdaad dat een transfer naar Feyenoord een prima stap is. Vraag hierbij is alleen, is hij te betalen. Dat zal heel veel van Heerenveen afhangen denk ik. Als Heerenveen enigszins redelijk blijft (rond de 10 miljoen gok ik), zie ik het wel gebeuren. Grootste onzekerheid bij alle transfers (dus niet alleen bij Feyenoord of Veerman) is het Coronavirus en wat dit allemaal doet met de financiën van de clubs. Dat is iets wat ik echt niet kan voorspellen. In het slechtste geval zullen de meeste spelers met een doorlopend contract bij hun huidige club blijven.

22 april 2020 om 11:29

Klopt inderdaad. Heerenveen zal de hoofdprijs willen voor Veerman (terecht) en ik ben dan ook benieuwd hoeveel dat is. We zullen moeten afwachten wat deze onzekere tijden met de vraagprijzen gaat doen.

22 april 2020 om 11:32

Ik hoop voor jullie dat hij de transfer kan maken. Denk echt dat het een mooie stap voor hemzelf is, maar ook dat jullie hem heel goed kunnen gebruiken! Ik vind het een heerlijke speler.

Veerman was toch die gogme die Johan Derksen goed vond? VI volgers hier? Zo ja, dan prima zet voor beide clubs. Want Johan heeft namelijk niet snel een hoge pet van je op als voetballer. nu wil ik niet zeggen dat, als Johan je goed vind, dat je het automatisch ook echt bent maar het zegt wel een klein beetje wat, terwijl ik dit schrijf besef ik me opeens dat hij ook meerdere malen heeft gezegd Messi ook niet zoveel aan te vinden haha, ach je moet bij hem beetje tussen de regels door lezen. sowieso vind ik het al een verademing dat hij *de harde ( wel soms te harde) waarheid durf te geven, iets wat in ons landje meer met de fluwele hand gaat want :" hij deed het zo leuk tegen een niveautje Fortuna Sittard"... on: Zou echt prima bij Feynoord passen, en gezien de reactie onder dit artikel is het echt een goeie speler, kijk zelf bijna geen eredivisie behalve van Ajax,az,feynoord.

Feyenoord gaat Joey nooit kunnen betalen. Ligt nog lang vast en zal echt rond de 8-10 miljoen kosten. Vind het ook veel meer een speler voor Ajax of Psv. Maar die stap is nog te groot op dit moment.

22 april 2020 om 11:04

Hoezo is dit veel minder een speler voor Feyenoord? Zou juist heel goed kunnen renderen met een stofzuiger als Fer en een combinatiespeler als Kokcü op het middenveld. Veerman is het type speler die wij missen op dit moment.

22 april 2020 om 11:09

Toen je zei nog lang vast ging ik het nog maar even dubbelchecken (want dan denk ik aan minimaal 2023 en eigenlijk 2024), maar blijkbaar tot 2022. En dat Feyenoord 'm niet kan betalen.. Dat hoorde ik in de winter over Bozenik ook overal. Gek is dat.

22 april 2020 om 11:20

Haha ja klopt met een eenzijdige optie voor nog een jaar. Gewoon een contract tot 2023 dus.

22 april 2020 om 11:23

@MGMV
Heerenveen staat er daarentegen niet om bekend dat ze spelers voor een zacht prijsje laten gaan. Daarnaast neemt Heerenveen vaak eenzijdige opties in contracten op om een verbinding met nog een jaar te verlengen. Weet niet of dit met Veerman het geval is, maar mijn gevoel zegt van wel. Het wordt dus geen goedkope optie voor Feyenoord.

22 april 2020 om 11:24

Ah oké, thanks. Dan ligt ie inderdaad nog wel een poosje vast. Hoop dat het ons lukt en anders zet ik nog wel vaak de tv aan om naar Heerenveen te kijken

22 april 2020 om 12:00

Bozenik hebben ze wel gekocht met een uitgestelde betalingsmaatregel naar het schijnt, ze zitten nu in een fase van waarde creëren en dat is logisch. Maar dan moet je op een punt wel spelers verkopen, iemand als Kokcu of Senesi wil je liefst nog minimaal 'n jaar houden. Maar dan moet iemand anders wel vertrekken. Als Feyenoord deze zomer niet gaat verkopen en het deel van Bozenik nog gaat betalen zal het potje niet al te groot zijn meer, dat groeit pas als er een verkoop is geweest waar ze nu duidelijk op spelen met aankopen als Senesi en Bozenik met aanvulling van jeugd en redelijk groot deel herinvesteren zoals bij PSV ook gangbaar is. Wat mij betreft is dat gewoon goed, wel creatief, beleid voeren alleen is een pandemie in deze fase slechtste dat kon gebeuren.

22 april 2020 om 12:07

Klopt, Bozenik is/wordt in twee delen betaald. Maar dat zou worden gedaan met gegarandeerde inkomsten (je kan niet gokken op transfers). Nu de inkomsten tegen zullen vallen zal het geld van Larsson wel gebruikt zijn oid. Doelde ook meer dat het ons niet zou lukken om Bozenik aan te trekken volgens velen destijds, terwijl hij er wel is.

22 april 2020 om 12:51

Een bedrag van 8+ miljoen gaat Feyenoord niet betalen, maar dat is ook geen realistische prijs meer gezien de hele Corona crisis. Ik weet de financiële situatie van de clubs niet, maar als Heerenveen hard geld nodig heeft deze zomer is er zeker wel wat mogelijk. Eventueel met een stevig doorverkooppercentage.onhaalbaar lijkt hij me in ieder geval zeker niet.

22 april 2020 om 13:53

En toch als alle 3 de clubs het bedrag kunnen neerleggen en Veerman kan kiezen, kiest hij voor Feyenoord.. hahaha

Feyenoord is zijn droomclub, hij zal zelf dolgraag willen!

22 april 2020 om 11:57

Dat gold naar verluidt ook voor Frenkie de Jong.die heeft een andere keus gemaakt en ik kan niet zeggen dat dat verkeerd heeft uitgepakt

22 april 2020 om 12:22

Njfromvol. Volgens mij is Feyenoord ook nooit echt concreet geworden voor Frenkie? Kan zijn dat ik dat gemist heb.

22 april 2020 om 12:53

Dat weet ik niet, maar ik begreep dat hij Feyenoord sympathieen had, maar dat weerhield hem er dan niet van om voor Ajax te kiezen. Zo maken voetballers keuzes op verschillende gronden.het zijn net mensen

22 april 2020 om 13:57

Frenkie de Jong had/heeft Feyenoord sympathieën ja..
Dat gezegd werd hij al in de jeugd door Ajax weggeplukt en heeft Feyenoord nooit interesse gehad in Frenkie.

Veerman heeft uit zichzelf aangegeven dat hij van de top 3 het liefst voor Feyenoord uitkomt.

Dus stel hij had een keuze dan zou hij zeker voor Feyenoord kiezen.

Een complete leegloop dreigt op dit moment voor Heerenveen. De gehuurde spelers gaan weer terug, enkele aflopende contracten, beide vleugelspelers vol op in de belangstelling en nu Joey ook nog. Verwacht niet dat Heerenveen hem verkoopt en anders voor de hoofdprijs. Heeft nog een contract tot 2022 dus er lijkt me ook geen noodzaak om hem te verkopen. Persoonlijk denk ik ook dat een jaartje Heerenveen hem nog wel eens goed kan doen om dan de stap te maken naar de Nederlandse top. Zelfde geldt voor Ejuke. Van Bergen zie ik nog wel vertrekken.

22 april 2020 om 11:15

Klopt, maar ik denk dat dit voor elke club zo is. Aflopende (huur)contracten. Spelers die niet willen verlengen.


Sponsoren die wel of niet blijven (of omvallen)

Ik ben benieuwd hoe iedereen er voorstaat in het nieuwe seizoen.

Zeer bepalende speler voor Heerenveen, echt een rasvoetballer die na de winterstop ook nog eens bepalend werd met goals en assists. Nog maar 21 jaar oud, ligt nog voor 2 seizoenen vast met een optie voor nog een extra jaar. Heerenveen gaat hier de hoofdprijs voor vragen, 6-8 miljoen zou niet vreemd zijn. Betwijfel ten zeerste of Feyenoord dat kan en wil betalen.

22 april 2020 om 11:18

En het mooie van dat transferspelletje is: ik betwijfel dan weer of Heerenveen (uiteindelijk) pak 'm beet 4-5 miljoen kan en wil weigeren. Maar Heerenveen heeft dus nog een (eenzijdige?) optie om z'n contract met een jaar te verlengen?

22 april 2020 om 11:20

Heerenveen gaat never nooit genoegen nemen met 4 miljoen. Ze staan erom bekend om het onderste uit de kan te halen. Veerman heeft enorm veel potentie en ik zie ze makkelijk hoe ze uiteindelijk minimaal 6 miljoen kunnen verdienen op Veerman.

22 april 2020 om 11:37

Nee klopt, en terecht ook. Wil alleen maar aangeven dat het beide kanten op werkt en kan werken

Leuke speler, maar wel een grote gok om hem te halen als Feyenoord zijnde aangezien er nog een best prijskaartje aan zal zitten. Mocht je hem voor 3 a 4 miljoen op kunnen pikken maak je een goede deal denk ik, maar ik denk niet dat Heerenveen een van zn groeibriljantjes voor een klein bedrag laat gaan. De prijs zal dan wel richting de 10 mil gaan en dat wordt een grote gok denk ik. Verder is er geen garantie dat hij de stap zo 123 makkelijk kan maken aangezien de stap wel groot is en het voor hem ook wel erg snel gaat. Het risico op waardeverlies is dan aanwezig en kan Feyenoord niet echt gebruiken (de 3 a 4 miljoen kan je er meestal wel weer aan terug verdienen als een speler niet presteert, maar meer?). De gok kan natuurlijk ook goed uitpakken hoor en dat Feyenoord groot kan verdienen, maar zit Feyenoord wel in de positie om deze gokken te kunnen nemen. Feyenoord zal opzich wel eens kunnen kijken naar groeibriljantjes in de KKD die goedkoop op te halen zijn. Die kunnen in de toekomst weer van waarde zijn en kunnen ze ook lekker aan verdienen. Deze zullen niet direct van waarde zijn voor Feyenoord, maar deze spelers zijn goedkoop op te halen en veel ploegen zullen best wel interesse hebben om deze spelers te huren, waardoor ze zich kunnen ontwikkelen en over een aantal jaar wel van waarde kunnen zijn. Mocht het niks worden, dan verlies je er niet veel geld op, terwijl als het wel wat wordt je spelers met goede winst kan verkopen.

De droomclub van Jamie Carragher was Everton. Heeft zijn hele loopbaan voor Liverpool FC gespeeld.

Onvoorstelbaar dat hier al bedragen van 10 miljoen gemoed worden.laat Veerman eerst nog maar een jaar constant en blessure vrij bij Heerenveen spelenzou voor Heerenveen wel een super opbrengst zijn, investeren t ton en 10 miljoen verkoop...denk met de financiële situatie dat Heerenveen al blij is met rond de 4 miljoen en met de historie qua blessures van Veerman is alles daarboven een enorm risico

Waar wil Feyenoord dit van betalen? Heerenveen gaat echt het onderste uit de kan halen bij een eventuele verkoop van Veerman, van Bergen, Ejuke en Dresevic.

22 april 2020 om 13:59

Iedereen praat maar dat Feyenoord het niet kan betalen dit en dat.Maar niemand heeft het over de financiën bij Heerenveen.Zijn zij straks wel in staat om een degelijk bod te weigeren.Dit hele corona raakt beiden kanten...Koper en verkoper.

Veerman is een creatieve speler, maar nou ook weer niet zo goed als sommigen ons willen doen geloven. Waar zijn lat ligt is nog onduidelijk, maar komt op dit moment (handelings)snelheid en fysieke hardheid te kort. Heerenveen is zijn huidige niveau, maar ik snap wel dat Feijenoord potentie in hem ziet, al is voorzichtigheid geboden.

Hou maar op. Vreeman zal wel een miljoentje of 7 kosten. Iets wat Feyenoord niet kan betalen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren