Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Aanbeveling Dick Advocaat verworpen: ‘Hij is nog niet klaar voor Oranje’

Laatste update:

Het Nederlands elftal kampt in aanloop naar het EK van aankomende zomer met een keepersprobleem, zo is de algemene opvatting onder veel kenners. Eerste doelman Jasper Cillessen lijkt zijn basisplaats bij Valencia definitief kwijt te zijn, terwijl de spoeling achter de voormalig Ajacied relatief dun. Dick Advocaat tipte Justin Bijlow zondag voor Oranje, maar Frans Hoek betwijfelt of de doelman van Feyenoord nu al klaar is voor het grote werk.

Advocaat was zondagavond te gast bij het televisieprogramma Rondo van Ziggo Sport en gaf daar zeer hoog op over Bijlow. "Hij wordt de keeper van het Nederlands elftal", vertelde de trainer van Feyenoord overtuigd over zijn pupil. "Als je ziet wat voor keepers we in Nederland hebben, als Bijlow zo door blijft gaan… Hij is pas 22 jaar en hij heeft ook altijd bij alle vertegenwoordigende jeugdteams van Oranje gezeten", zo beargumenteerde Advocaat.

Hoek betwijfelt echter of bondscoach Ronald Koeman er goed aan zou doen Bijlow aankomende zomer al mee te nemen naar het EK. "Ik denk dat hij daar op dit moment nog niet klaar voor is. Hij is tot nu toe nog wat wisselvallig geweest", laat de voormalig keeperstrainer van onder meer Ajax, Barcelona, Bayern München, Manchester United en het Nederlands elftal optekenen door De Telegraaf. "Maar wie weet als hij zo doorgaat als de afgelopen weken en zich de komende maanden verder ontwikkelt... Hij zal over een langere periode indruk moeten maken."

Hoek onderkent wel dat Oranje momenteel een keepersprobleem heeft. "Want de goede keepers zijn momenteel dun gezaaid en dat is met het oog op het EK een zorgelijke ontwikkeling", zegt de oud-keeper van FC Volendam. Hoek constateert voorts dat er momenteel geen 'onbetwiste nummer één' is in het doel van Oranje, zoals 'Edwin van der Sar dat was in zijn tijd'. "Ronald moet in samenspraak met Patrick Lodewijks (de huidige keeperstrainer van Oranje, red.) eerst de beslissing nemen of hij keepers selecteert die bij hun club niet spelen. Daarvan is Jasper Cillessen de bekendste en de beste. Hij is gepasseerd bij Valencia en ook lichtgeblesseerd. Maar denk ook aan Michel Vorm. Hij heeft in Oranje eigenlijk nooit heeft verzaakt en heeft bewezen dat hij met nauwelijks speelminuten bij Tottenham Hotspur een hoog niveau kan halen in de nationale ploeg."

Hoek noemt tot slot Tim Krul (Norwich City), Jeroen Zoet (FC Utrecht), Marco Bizot (AZ) en Sergio Padt (FC Groningen) als opties voor het EK; door de naam van Kenneth Vermeer (Los Angeles FC) zet hij ook nog geen streep. "Ik zou de beslissing welke keepers ik meeneem naar het EK zo lang mogelijk uitstellen", adviseert hij Koeman. "Als er niet drie keepers bovenuit steken, zou ik naar de vorm kijken. En dat is een dagkoers. Wie nu niet speelt bij zijn club, kan over drie maanden weer de vaste doelman zijn. Ik zou selecteren wie in mei de besten zijn, vooral ook omdat de onderlinge verschillen minimaal zijn."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tegenwoordig roepen ze al om een 17 jarige in het grote Oranje (Ihatarren). Laten we Bijlow maar weer een paar wedstrijden achter elkaar spelen en dan zien we wel weer verder. Doet het nu meer dan prima!

4 februari 2020 om 21:12

Dat is natuurlijk geen vergelijk. Ihattaren speelt een heel seizoen in de basis en doet dat ondanks zeer zwakke ploeggenoten zeer redelijk. Is een uitblinker op zijn specifieke positie en heeft talenten die er in oranje niet echt zijn. Bijlow is een zwakke keeper, die er net pas weer in staat.

4 februari 2020 om 21:18

Zwakke keeper... Goed dat jij dat gelijk weet! Bijlow is qua talent altijd al de beste van zijn generatie geweest. Sukkelde even met blessures maar kan nu echt z'n kans gaan pakken en doet het voorlopig meer dan prima. Ik zeg niet dat hij gelijk mee moet maar als hij z'n potentie benut gewoon voor de komende 10 jaar (mogelijk) de eerste keeper voor Nederland. Absoluut eentje om in de gaten te houden, zeker met de matige lichting qua keepers de afgelopen jaren

4 februari 2020 om 21:19

Het probleem bij Oranje is dat we eigenlijk alleen maar "grabbelaars" hebben. Cillessen is een matige keeper en wordt niet meer beter. Zoet..... is Zoet en haalt elke week wel fratsen uit ook Zoet wordt niet meer beter. Bizot doet het prima en zou geen gekke keus zijn om mee te nemen. Krul keept elke week in de PL dus gewoon meenemen. Bijlow is een groot talent daar zijn de kenners het over eens maar hij heeft weinig ervaring en is lang geblesseerd geweest maar als derde keeper lijkt het me prima gewoon ervaring op doen voor de toekomst een derde keeper speelt toch niet...

4 februari 2020 om 21:25

Ik ben heel benieuwd, ik hoop dat je gelijk hebt want verder zie ik ook geen goede eerste keeper voor de toekomst. Hij heeft een aantal seizoenen geleden ook aardig wat gespeeld en toen vond ik hem ook niet goed. Maar gezien je clubvoorkeur zal jij em ongetwijfeld meer gezien hebben dan ik, maar misschien ben je door diezelfde clubvoorkeur ook wel iets te positief gestemd. Maar nogmaals; ik hoop dat je gelijk hebt.

4 februari 2020 om 21:32

Geloof me. Als wij een keeper enorm kut vinden, laten we dat weten hoor. Dat hij eigen jeugd is doet daar niets aan af. Bijlow is gewoon een hele getalenteerde keeper. En al enorm stabiel en zelfverzekerd voor zijn leeftijd

4 februari 2020 om 21:58

Wat een onzin Cheesie, Bijlow is een groot keepers talent, ook altijd keeper geweest bij de jeugdelftallen van Nederland. Alleen is wel een ding duidelijk, hij hoort echt niet al bij Oranje, dat komt te vroeg. Denk zelf dat het zo zal zijn1. Cillessen2. Krul3. Bizot

4 februari 2020 om 22:01

Eens, binny. Oranje komt nu nog te vroeg voor hem. Voor nu zou ik inderdaad voor de 3 meest ervaren gaan. Cillessen, Krul, Bizot

4 februari 2020 om 22:49

@binny / Repuiztv - Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Die drie staan zeker nog boven 'm momenteel en die zou ik ook kiezen om mee te nemen, maar na het EK zou het wel zomaar snel kunnen gaan als hij deze lijn doortrekt. Oogt erg stabiel, is bijzonder compleet en voor een keeper gewoon nog erg jong. En gelukkig had Dick het ook vooral over 'toekomstig' keeper.

5 februari 2020 om 02:50

Krul staat wel onderaan in de PL en ook hij wordt niet meer beter. Koeman kennende keept cillessen gewoon en dat is denk ik terecht. Bizot keept goed bij AZ, maar heeft amper Europese ervaring. Dat is een flink risico, zeker wanneer je 2 ervaren krachten als Krul en Cillessen hebt. In de huidige situatie vind ik Krul de beste optie, al blijf ik hem eigenlijk te lomp vinden.

5 februari 2020 om 12:24

Een vergelijking waarin je concluderen dat jij er weinig van snapt. Als doelman in Oranje, hoort iemand te staan die zelfvertrouwen heeft en iemand die ervaring heeft op nationale en internationale niveau. Dit ontbreekt nog ruim bij Bijlow.

Erg jammer dat Nederland geen keeper heeft die een echte eerste keeper is. Cillessen is een redelijke keeper maar keept niet Zoet is een en al onzekerheid. Krul keept in de PL dus lijkt me dat een prima keuze als eerste keeper maar echt bij gebrek aan beter. Bijlow zou je kunnen meenemen als hij het goed doet om ervaring op te doen als derde keeper. Doe Bizot dan maar als tweede keeper, tenzij Cillessen weer een basisplaats afdwingt....

4 februari 2020 om 22:57

Cilessen is gewoon de eerste keeper, zo ervaren, niet normaal meer. Zelfs derde geworden op een WK met de minste veldgoals tegen. Een Bijlow heeft in drie jaar tijd slecht 22 wedstrijdjes in de eredivisie gekeept en een enkele compleet mislukte EL kwalificatie wedstrijd tegen Trecin. Die mag echt niet mee, koeman is niet achterlijk.

5 februari 2020 om 00:44

Op basis van een wedstrijd van vorig seizoen, ik ben blij dat jij niet de bondscoach bent. Dan zou je niemand mee moeten nemen wanneer je oordeelt op basis van een wedstrijd van vorig seizoen. Jij weet natuurlijk ook heel goed hoe Bijlow zich de komende tijd gaat ontwikkelen. Vertel even hoe gaat Bijlow het de komende tijd doen aangezien jij het allemaal zo goed weet en al jouw onzekere reacties. Ben je als Ajax supporter daadwerkelijk zo bang dat er een talent van Feyenoord naar voren komt. Het zit wel diep aangezien je zoveel reacties plaatst waarbij je alleen maar het zelfde zegt.

5 februari 2020 om 02:55

Dat was anders wel een van de laatste wedstrijden waarin hij beoordeeld kon worden. Bijlow is een groot talent, maar destijds te snel voor de leeuwen gegooid. Poging 2 onder Dick gaat al beter, maar hij is echt niet beter dan cillessen bizot krul en zelfs vermeer momenteel

5 februari 2020 om 06:40

@SpeedyAFC,
Ik mag toch aannemen dat Koeman geen keeper mee gaat nemen dieeer dan een halfjaar niet keept. Mocht Cillessen de rest van het seizoen als bankvulling fungeren kan ik me niet voorstellen dat Cillessen als eerste keeper mee gaat.

Tja Frans Hoek. Sinds hij zijn intreden heeft gedaan in het opleiden van keepers in Nederland, heeft Nederland geen fatsoenlijke keeper meer gehad. Genoeg op die Frans Hoek dagen gelopen en het was voor de keeper belangrijker om te kunnen voetballen, dan echt een bal tegen de houden. Laten wij nu toevallig geen keepers hebben die een bal tegen kunnen houden. Gewoon kijken welke van de Nederlandse keepers deze 5 maanden de beste indruk achter laat. Met dit zooitje semitoppers is niemand bij voorbaat afgeschreven.

4 februari 2020 om 21:23

Op van der Sar en lang geleden van Beveren na heeft Nederland altijd niet meer dan modale keepers gehad in Oranje en dat je er bij de Belgen een heel 11 tal topkeepers (uit verleden en heden) kan opstellen maar die zijn op andere plaatsen weer een stuk minder getalenteerd6

4 februari 2020 om 22:01

Dat is ook zo, toch vond ik Maarten Stekelenburg in Zuid Afrika geweldig, echt hij was heel goed zo'n 2-3 jaar lang. Wiet vergeet die bal van Kaka die hij uit de kruising slaat in de Kwartfinale. Ook Cillessen was prima op t WK 2010 en heeft goede tijden gekend. Jammer dat het zo slecht gaat in Valencia, maar wie weet wat er nog kan gebeuren.

4 februari 2020 om 22:35

Je romantiseert het enorm Binny. De bal was nog relatief ver verwijderd van de kruising en van heel ver. Uiteindelijk zouden genoeg keepers die hebben gehad.

5 februari 2020 om 06:42

Ook matige keepers hebben wel eens een goede periode. Zelfs Isakson pakte wel eens een prachtig ingeschoten bal..

Waarom hoor ik nou in geen enkel praatprogramma of interview de naam van Mark Flekken van Freiburg voorbij komen. Die jongen doet het zeer verdienstelijk in de Bundesliga en is zeker niet minder dan Zoet en Padt, om over Bijlow nog maar helemaal te zwijgen. Daarnaast heeft hij voor een keeper de perfecte leeftijd om enerzijds ervaring te hebben, anderzijds groeimogelijkheden. Koeman en de zijnen moeten richting ek en creatiever gaan kijken met name naar keepers en aanvallersposities.

4 februari 2020 om 21:16

Die ken ik ook niet hoe oud is die?

4 februari 2020 om 21:21

Hij is 27, lang in de tweede Bundesliga gespeeld, dacht dat hij ooit uit de jeugdopleiding van Roda kwam. Eigenlijk pas sinds 3 jaar een stabiele basisspeler dus ook lang onder de radar in Nederland gebleven.

4 februari 2020 om 21:25

Spelers zonder de geijkte loopbaanroute blijven normaliter langer buiten beeld. Dat geldt ook voor de andere nationale teams. In Nederland zag je het duidelijk aan o.a. Hofkens, Rutjes, Rekers, Nijhuis, Hasselbaink en zelfs Makaay. Maar in Duitsland gold dat vroeger weer voor bv. Blankenburg.

4 februari 2020 om 21:32

Ook al te oud om ooit 1e keeper te worden v h nl elftal. Ervan uitgaande dat cillesen (wat gewoon een prima keeper is) nog 5 jaar meekan. Dan word er wss voor een jongere keeper gekozen deze bijlow dus. Maar dat is toch armoedig? Weet iemand nog een andere opvolger van cillesen?

4 februari 2020 om 21:43

Ik zeg ook niet dat Flekken een topkeeper is. Maar kijkend naar de alternatieven en hun leeftijden zou ik het niet gek vinden dat het op z’n minst overwogen wordt. Je gaat toch geen Zoet, Krul en Cillesen meenemen? Daar zit voor de toekomst 0 potentie in.

4 februari 2020 om 22:46

Cillesen is veruit onze beste keeper hoort volgens fifa 2020 bij de beste 10 keepers vd wereld dus die moet sws mee. Ik zou dus cillesen meenemen iemand voor de panaltys en de beoogde opvolger van cillesen. Ik vind het treurig dat bijlow de enige kandidaat is. Want deze flekken is ook alweer ongeveer 32 wanneer cillesen stopt.

5 februari 2020 om 11:34

Laten we Cillessen meenemen want die zit volgens Fifa20 bij de 10 beste keepers. Jezus christus man. Dat je Fifa nodig hebt om je eigen mening te formuleren."dan word er wss voor een jongere keeper gekozen deze bijlow dus. Maar dat is toch armoedig?"ik weet niet of je onder een steen leeft maar het is al jarenlang armoedig met Cillessen. Maar nee, laten we blijven doen alsof het onze beste keeper is terwijl die al 4 jaar alleen wat bekerwedstrijden mag keepen. Zet Bijlow er nu al neer en je wordt er niet minder sterk op.

5 februari 2020 om 16:08

Heb jij iets tegen cillesen ? Hij behoort ooknbij de 5 duurste doelmannen vd wereld. Due trainer is gewoon gek dat hij hem niet opstelt. Noem 1 blunder van cillesen in het nederlands elftal? We zijn nota bene 3e geworden met cillesen op goal!!

4 februari 2020 om 21:30

Heb nooit op hem gelet maar ik zie dat hij laatste 3 wedstrijden op de bank zat. Hij zal uiteindelijk toch weer aan spelen toe moeten komen om in aanmerking te komen.

4 februari 2020 om 21:41

Hij is ooit bekend geworden met het ‘bidonmoment’. Na een doelpunt van zijn team ging hij wat drinken maar ondertussen werd het doelpunt afgekeurd en scoorde de tegenpartij in zijn doel. Daar zijn online nog wel filmpjes van.

4 februari 2020 om 22:29

Flekken was tweede keeper. Hij kreeg z'n kans toen Schwolow geblesseerd raakte. Schwolow hoort zeker in de top 5 van de keepers in de Bundesliga. Nu hij weer fit is is Flekken naar de bank verdwenen. Neemt overigens niet weg dat Flekken wel echt een goede indruk heeft achter gelaten in de wedstrijden die hij keepte. Freiburg staat er dit seizoen ook erg goed voor (plek 6?). Flekken zou na dit seizoen een stap moeten maken zodat ie eerste keeper wordt. Talent heeft ie wel.

Je zou hem mee kunnen nemen als derde keeper om hem te laten ruiken. Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem ook weer geen bijzonder talent vind. Dus ik vraag me af of dat wel zin heeft. Het is sowieso wel echt triest gesteld kwa keepers voorlopig. Misschien dat er nu ergens een 18 jarige talentvolle keeper rond loopt maar voordat die er klaar voor is ben je ook weer jaren verder. De komende 3 toernooien zullen we toch een keepersprobleem houden denk ik. Wat heel jammer is vergeleken met de rest van het elftal.

4 februari 2020 om 21:54

Het is te hopen dat Drommel zich zo blijft ontwikkelen. Dat kan nog een leuke keeper worden

4 februari 2020 om 22:53

Nja goed, het zal wel 'biased' genoemd worden, maar ik ben wel onder de indruk van Bijlow. Bijzonder complete keeper met een goede uitstraling en nog altijd maar 22 jaar. Als hij deze lijn doortrekt kan het voor Oranje (en ons) echt een goede keeper worden.

5 februari 2020 om 00:12

Pardon? Biased?

4 februari 2020 om 22:58

Waarom zou je hem mee willen nemen, hij heeft nauwelijks ervaring. Een Bisot komt toch eerder in aanmerking om als derde keeper mee te mogen? Cilessen is overigens een uitstekende eerste keeper, doet het altijd erg goed op eindrondes en is zeer ervaren.

4 februari 2020 om 23:19

Cillessen en Bizot en een Bijlow erachter om ervaring op te doen is goed. Welke keeper zou over twee jaar nog goed voor de dag komen? Bijlow is geen groot talent, maar wel de grootste keeperstalent in Nederland en over paar jaar heb je Bijlow toch wel nodig.

4 februari 2020 om 23:34

Je neemt maar 1 talent mee en dat is Bizot. Achter Cilessen hebben we Krul als ervaren doeman, of Vermeer, maar geen Bijlow. Bijlow is niet het grootste talent. Als je in drie jaar zo weinig speelt is het predicaat grootste talent echt niet van toepassing.

4 februari 2020 om 23:41

Bizot is ook 'alweer' 28 jaar, dus zal niet echt de plek als talent innemen, maar hij zou het zeker verdienen om mee te gaan tov Bijlow. Lijkt me logisch.

4 februari 2020 om 23:47

Bij keepers tellen andere leeftijden. Maar Bizot heeft dit jaar wel duidelijk stappen gemaakt, zowel in de eredivisie als in de EL. Denk echt dat hij derde keeper wordt achter Krul.

5 februari 2020 om 00:30

Geen talent als je zo weinig speelt? Waar heb jij het over... welke Nederlandse keepers hebben meer wedstrijden gespeeld dan Bijlow op deze leeftijd? En als hij niet de grootste keeperstalent is wie dan wel?

5 februari 2020 om 12:35

Talent op basis van wat? 22 eredivisie wedstrijden waarvan hij in vele fouten maakte of zijn een EL wedstrijd waar hij zeer slecht was? De tijd zal het leren of hij een talent is of niet, momenteel kan je er weinig over zeggen.

Al die keepers die hij noemt zijn al redelijk op leeftijd. Als al dezen gestopt zijn dan hebben we pas een keepers probleem. Dan moet deze bijlow helaas wel op goal.

4 februari 2020 om 23:21

Ja, want deze Bijlow is zoveel minder dan Cillessen, Stekelenburg, Krul en Bizot toen zij 22 waren en natuurlijk veel verder. Hier gaat Nederland zo hard op achteruit toz van de genoemde namen.

4 februari 2020 om 23:40

Cillessen had inderdaad meer eredivisie wedstrijden op die leeftijd gespeeld. Maar ook toen ging Cillessen echt niet mee naar een EK of WK. Pas toen hij CL ervaring had opgedaan met Ajax, toen kwam hij in aanmerking. Daarna werd Cilessen de nummer een keeper van Oranje en speelde hij vervolgens een geweldig WK op zijn 25ste. Na zeven WK wedstrijden de keeper met de minste veldgoals tegen. Daarna bij Barcelona getraind met Messi, Suarez en Neymar. En nu naar Valencia. En straks dus het EK met oranje.

5 februari 2020 om 00:38

Cillessen had maar een seizoen bij NEC gespeeld en was toen 23, een jaartje ouder dan Bijlow. En het eerste seizoen (24/25) was die wisselspeler achter Vermeer. Dus meer eredivisie wedstrijden klopt zeker niet. Je praat alsof de minste veldgoals door Cillessen kwam, maar het was de Vrij die verkozen werd als beste verdediger... Of kwam het door de vele reddingen dat de Vrij als de beste verdediger werd gezien? Daarna bij Barcelona idd getraind met grote namen en nu bij Valencia op de bank. Bijlow is zeker wel verder dan Cillessen op vergelijkbare leeftijd en in tegenstelling tot Cillessen in alle vertegenwoordigende elftallen gespeeld. Ik snap dat het niet leuk is voor jou om een talent van Feyenoord te zien, maar groei er overheen ook andere clubs leveren soms talenten af en niet alleen jouw allermachtige Ajax...

5 februari 2020 om 16:00

Bij cillesen sprong het talent eraf bij NEC daarom haalde ajax hem ook. Ik vind het bij bijlow ver te zoeken naar talent en dat hij bij de jeugdelftallen altijd speelde komt puur door gebrek aan concurrentie. Bijlow zal nooit meer worden dan een leuke eredivisie helaas.

Gewoon Krul in de basis. Speelt momenteel ook in Engeland. Heeft veel meer uitstraling dan Cilissen en Zoet bij elkaar. En hij pakt ook nog weleens een penalty.

4 februari 2020 om 21:24

Krul heeft ooit een paar strafschoppen gepakt in de serie op het WK verder is het ook geen penalty killer hoor...

4 februari 2020 om 21:35

Maar nog altijd meer dan die andere 2. Komt ook door zijn houding hoe hij in de 16 staat. Er staat echt iemand. Cillissen kijkt altijd alsof hij bijna moet huilen en Zoet lijkt altojd onzeker/onnozel. Vind dat een keeper wat moet uitstralen, zoals van de Sar en met name van Breukelen dat vroeger hadden.

4 februari 2020 om 23:00

Ik vind dat keepers ballen moeten pakken. Hun uitstraling zou me worst wezen. Cillssen was het op het WK gewoon de keeper met de minste veldgoals tegen. Dat telt. Oranje werd keurig derde.

4 februari 2020 om 23:15

En daarna 3 jaar banken en ook nu niet onomstreden...

4 februari 2020 om 23:43

Hij is niet omstreden bij Koeman, die stelt hem gewoon op als eerste doelman. De meest ervaren keeper die we hebben. Een 22 jarige keeper met nog geen 22 eredivisie wedstrijden in drie jaar tijd en geen enkele serieuze internationale ervaring, waar hebben we het over? Maar goed, Vermeer is vertrokken, Bijlow krijgt weer een kans en Advocaat wil hem eventjes lekker prikkelen.

5 februari 2020 om 00:50

Er wordt gezegd dat het de toekomstige keeper van oranje kan worden, ik vraag me toch af waar jij je zo druk om maakt. 22 wedstrijden en dan kun je als jonge keeper geen internationaal worden? Een keeper op 22 jarige leeftijd moet al 100 wedstrijden gespeeld. Cillessen zat zelfs op zijn 24e op de bank. Advocaat liegt zo erg idd. Een keeper van 22 in Feyenoord een kan natuurlijk geen potentie hebben om doelman in oranje te worden.

5 februari 2020 om 09:24

@peter_selie, Cillessen zou normaal gesproken eerste doelman zijn maar die speelt niet, ik kan me voorstellen, ik zou het zelfs logisch vinden als Cillessen als hij ruim een halfjaar niet speelt geen eerste keeper is. Zoet pakt nog geen skippybal de laatste maanden, het zou een hele rare keus zijn om hem te selecteren. Krul zou een logische eerste keeper zijn hij keept wekelijks in de PL en doet het erg goed bij Norwich city. Bizot keept uitstekend in de eredivisie en heeft ervaring lijkt mij een logische stand-in. Bijlow zou als derde keus met oog op de toekomst absoluut geen gekke keuze zijn. Je zou natuurlijk ook Padt of desnoods Paes mee kunnen nemen maar Padt heeft niet echt de toekomst en Paes is geblesseerd en heeft als hij fit is grabbelaar Zoet voor zich en zal dus ook niet veel aan spelen toe komen.

5 februari 2020 om 00:10

Helemaal mee eens. Iedere speler moet daarnaast ook zoveel mogelijk op zijn natuurlijke plaats staan. Bij Cilissen is dat helaas de bank.

Ik denk dat Bizot wel hoger op het lijstje staat dan Bijlow. De AZ keeper zou in mijn mening best een kans mogen krijgen in oranje

4 februari 2020 om 21:33

Bizot hoort zeker 1 van de 3 keepers te zijn. Dat heeft hij wel verdiend.

Het valt wel op ze winnen een paar wedstrijden en het halve elftal moet mee naar het EK

4 februari 2020 om 21:34

Het valt wel op dat jij geen normale reacties kan plaatsen.

4 februari 2020 om 21:46

Reacties als die van Ronny zijn altijd een signaal dat het goed gaat met Feyenoord, ik hoop dus dat Ronny vooral zo door kan blijven gaan.

Advocaat claimde niet dat hij NU in het Nederlands elftal moet, maar dat hij de keeper van de toekomst zou zijn.dat moeten we afwachten. Tot dan moet hij vooral vlieguren maken.

4 februari 2020 om 23:02

Die hij vooralsnog nauwelijks gemaakt heeft. Een enkele mislukt EL kwalificatie wedstrijd en iets van 22 wedstrijden in de eredivisie. En dat is het dan wel. In de pikorde staat hij toch mijlenver achter Bisot.

4 februari 2020 om 23:37

Dat is toch ook precies wat NJ bedoelt of mis ik hier iets?

4 februari 2020 om 23:46

Nee hoor je mist niets, ik vul het alleen even aan met de stats. Veel mensen zien die nog weleens over het hoofd. 22 eredivisie wedstrijden in drie jaar tijd en een enkele EL voorronde. Pas sinds deze winterstop eerste keeper van Feyenoord omdat Vermeer vertrokken is voor een Amerikaans avontuur. Advocaat is niet serieus, hij wil Bijlow gewoon even kietelen omdat AZ eraan komt. Net zoals hij Bas Nijhuis een geweldige scheidsrechter noemende, een van de beste van Nederland. Je zou je bijna afvragen. wie fluit de komende wedstrijd van Feyenoord?

4 februari 2020 om 23:50

Advocaat had het bij Rondo erover dat hij Bijlow een toekomstig keeper voor het Nederlands Elftal vind en daar is imo niks geks aan. Daarvoor moet hij nu gewoon vlieguren maken en zich bewijzen. Je maakt je, gezien je vele reacties, nogal druk om weinig.

4 februari 2020 om 23:54

Nee hoor, ik vind het allemaal geweldig wat Advocaat doet. Speler eerst op de bank laten ten faveure van Vermeer maar zodra Vermeer vertrekt, hard roepen dat Bijlow toch echt Oranje materiaal is. Geweldig gewoon. Net zoals die veren voor Nijhuis die komend weekend AZ-Feyenoord fluit, prachtig om te zien allemaal. Advocaat weet hoe hij het spelletje via de media moet spelen, geweldig om te zien.

5 februari 2020 om 00:12

SpeedyAFC. Als jou iets dwars zit zeg het dan gewoon. Beetje stoken hier en daar. Hierboven nog even de wedstrijd tegen Trencin benoemen, wat totaal irrelevant is op het topic. Je cynische reacties verraden je daadwerkelijke intenties hier. Fijne avond!

5 februari 2020 om 00:53

Advocaat moest natuurlijk Bijlow direct in de basis doen toen bij nog niet helemaal fit was. Bijlow is net pas terug en fit, maar volgens jou had Bijlow moeten keepen toen hij geblesseerd was. En lezen is duidelijk niet jouw sterkste vak. Waar die onzekerheid vandaan komt is mij een raadsel. Zo erg dat je denkt dat Bijlow nu in aanmerking zou komen om Cillessen te vervangen. Geweldig om te zien hoe onzeker je bent.

5 februari 2020 om 12:45

@repuiztav Er zit me niets dwars, ik vind het echt prima en best wel grappig. Een speler die in drie jaar 22 wedstrijden in de eredivisie speelt en dit seizoen eerst bankzitter was nu na het vertrek van Vermeer ineens bestempelen als Oranje materiaal. Dat doet Dick Advocaat prima, heel slim. Maar ik kan het niet serieus nemen.

Bijlow moet zichzelf niet alleen in de Eredivisie bewijzen. Ook Europees. Bij grote wedstrijden doe je ervaring op dus daarom valt hij voor mij af voor dit EK. Ik hoop wel dat hij met die zekerheid zoals nu blijft keepen en niet zoals de vorige keer ineens een flinke terugval in zelfverzekerheid beleeft. Ik gun het die jongen en 010 van harte. Wat is er trouwens mis met Bizot? Ik zie alleen maar goede resultaten. Kerel is al een tijdje zeer constant aan het keepen. Waarom blijft er dan zo veel kritiek op hem? Besef ook even dat hij niet met het beste centrale duo speelt en ze toch ateeds goed neerzet of coacht. Ik vind dat hij een kans verdient. Krul maakt af en toe nog fouten waardoor hij mij te onzeker is. Cilessen speelt nooit en Vorm vind ik niet eens de discussie waard.

4 februari 2020 om 23:03

Cillessen is zo ervaraen, die hoeft niet te spelen, die gaat gewoon mee en zal bij Koeman gewoon eerste keeper zijn. Op basis van prestatie suit het verleden. Bisot zou derde keeper kunnen worden als Zoet afvalt. Bijlow moet zich richten op U23, meer kansen zal hij echt niet krijgen totdat hij zich op internationaal niveau bewezen heeft.

4 februari 2020 om 23:58

Bijlow heeft geen flinke terugval gehad. Afgezien van zijn blunder tegen Ajax, was hij, tot aan zijn blessure, heel stabiel en had de concurrentiestrijd zelfs al gewonnen van Vermeer. Waarop Kenneth zich tijdens de blessure van Bijlow weer uitstekend herpakt had. Overigens vind ik niet dat Bijlow al bij Oranje hoort te zitten. Laat hem eerst maar vlieguren maken.

Leuk maar Advocaat heeft het er niet over gehad dat Koeman hem nu al moet oproepen. Alleen dat hij hem als toekomstig keeper van oranje ziet en dat mag. Frans Hoek vertaald dat naar Koeman moet hem mee nemen deze zomer. Jammer ook ik denk dat Bijlow potentie heeft.

Bijlow heeft zijn plek onder de lat bij Feyenoord te danken aan het vertrek van Vermeer. Ik denk dat die dus nog steeds de betere van de twee is. Bijlow doet pas weer enkele weken weer mee en is absoluut nog niet op oranje niveau. Gewoon Cillessen, Vermeer en Bizot meenemen en Bijlow eerst maar eens de onbetwiste en punten pakkende doelman van Feyenoord laten worden voor hij met oranje mee mag.

4 februari 2020 om 23:54

Je kan ook redeneren dat er zoveel vertrouwen in Bijlow was dat ze Vermeer dus met een gerust hart konden laten gaan. Bovendien is Bijlow al eens eerder verkozen boven Vermeer en gooide een blessure roet in het eten. Maar eens hoor, Bijlow moet het nog over langere tijd laten zien en daar heb ik wel vertrouwen in.

4 februari 2020 om 23:58

Vermeer had een aflopend contract, op deze manier kwam er toch nog wat geld binnen en werd er op salaris bespaard zodat een versterking aangetrokken kon worden. Die het afgelopen weekend erg goed deed. Slim gedaan door Feyenoord. En Bijlow zat zich te verbijten op de bank, na drie jaar pas 22 eredivisie wedstrijden gekeept, geen jong Feyenoord dus alleen de maandag wedstrijd tegen andere reserves, dat schoot ook niet op. Dus met het oog op de toekomst inderdaad slim om nu Bijlow te laten keepen in plaats van afwachten tot komende zomer wanneer Vermeer alsnog zou vertrekken.

5 februari 2020 om 00:00

Ook geen schande dat Bijlow nog niet beter is dan Vermeer. Vermeer keept al zo'n 10 jaar op het hoogste niveau. Voor mij was het om het even wie er eerste keeper zou worden, want ze pakte destijds beide wel punten maar hadden ook hun zwakheden. Er zit nog enorm veel rek in een jongen als Bijlow.

5 februari 2020 om 00:56

Want Bijlow kon er veel aan doen dat hij zo lang geblesseerd is geraakt. Steeds dat sneue “maar 22 wedstrijden” als enige stokpaardje.

5 februari 2020 om 05:06

Wat ben je toch een triest mannetje SpeedyAFCA. Ik snap heel goed dat je graag een Ajacieden of ex Ajacieden in het team wilt en zo min mogelijk Feyenoorders, maar je bent wel erg sneu. Je reageert volgens mij wel 20 keer en elke keer kom je weer met hetzelfde trieste argument aan dat hij “maar” 22 wedstrijden heeft gespeeld. Stel nou dat jou oh zo geweldige Cillessen dit seizoen geen wedstrijd meer speelt. Mag hij dan ook niet mee? Ik denk dat je het dan niet zoveel uitmaakt, want hij heeft al veel ervaring blabla. Ik vindt overigens ook dat Cillessen mee moet, maar als Bijlow dit seizoen alles keept en hiermee ook nog veel indruk maakt? Dan kan hij toch prima mee als derde keeper.

5 februari 2020 om 05:07

Dubbel

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren