Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Radio Continental: ‘Atlético wil wél twintig miljoen euro betalen aan Ajax’

Laatste update:

Atlético Madrid is bereid om twintig miljoen euro neer te tellen voor Nicolás Tagliafico, zo verzekert Radio Continental vrijdag. Volgens de Argentijnse radiozender is de verdediger van Ajax de belangrijkste kandidaat om de linksbackpositie volgend seizoen in te vullen in het Wanda Metropolitano. Omdat meerdere clubs echter belangstelling hebben, wordt het een 'ingewikkelde operatie' voor de huidige nummer twee van LaLiga.

Het is niet de eerste keer dat Tagliafico met Atlético in verband wordt gebracht. Internationale media, waaronder de Spaanse kranten, maakten deze maand meermaals melding van de belangstelling van los Colchoneros. Verder wordt onder meer Barcelona genoemd; de linksbackpositie is de enige plek in de selectie van trainer Ernesto Valverde die niet dubbel is bezet. Maar Mundo Deportivo verzekerde donderdagnacht dat men de vermeende vraagprijs van twintig miljoen euro niet als marktconform beschouwt in het Camp Nou.

Als de berichtgeving uit Argentinië klopt, is Atlético dus wél bereid om te voldoen aan die vraagprijs. De club heeft voor volgend seizoen behoefte aan versterking, links achterin. Filipe Luis vertrekt zo goed als zeker transfervrij uit het Wanda Metropolitano, net als centrumverdediger annex linksback Lucas Hernández. Laatstgenoemde vertrekt vrijwel zeker naar Bayern München. Tagliafico, die vrijdagavond met Argentinië oefent tegen Venezuela, heeft een contract tot de zomer van 2022 bij Ajax.

Woensdag zei Tagliafico het 'leuk' te vinden dat er over hem wordt gesproken, maar dat hij zich enkel op het heden concentreert. "We zijn bevoorrecht dat we kunnen voetballen. Het is ons werk, maar we moeten er wel van genieten. Ik doe dat bij het nationale team en mijn club. Ik kan daarom niet nadenken over wat er komen gaat. Dat zou niet netjes zijn tegenover Ajax. We moeten niet op zaken vooruit lopen", aldus de 26-jarige Zuid-Amerikaan.

Bij welke club zou Nicolás Tagliafico beter passen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat lijkt me wat weinig. International van Argentinie, relatief jong en draait een topseizoen, zou zeggen probeer het bedrag is te verdubbelen.

22 maart 2019 om 07:47

Misschien is hij gewoon niet meer waard als 20-25 mln?

22 maart 2019 om 08:01

Nou ik zou het anders ronduit bizar vinden als deze strijder voor 20 miljoen verkocht wordt deze zomer. Nico is 1 van de jongens die je echt aan boord wil houden, koste wat kost. Dan is 20 miljoen echt een koopje, waarom zou je dat als Ajax accepteren?

22 maart 2019 om 08:08

Begrijp je punt heel goed. Ook ik zou hem er niet voor verkopen, je weet wat je aan hem hebt. Was meer de vraaag van als er 2 clubs zijn die er niet meer voor zouden willen betalen, is hij dan wel meer waard of juist niet. Dat hij meer waard is voor Ajax en hun spel is een feit.

22 maart 2019 om 08:17

Hij is absoluut meer waard dan dan bedrag. Als je al bekijkt dat Wöber al 11 miljoen kostte en dat afzet met de prestaties van Tagliafico dit seizoen (erbij rekenend dat hij een zeer belangrijke rol bekleed in het huidige systeem), meermaals aanvoerder is geweest bij Argentinië (dus international) en in de CL speelt en belangrijk is geweest (aek Athene oa) dan kun je niet anders concluderen dat hij veel meer kan opbrengen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Ajax een bod van om en nabij 20 Mil ooit zal gaan accepteren (in de komende transfer window welteverstaan).

22 maart 2019 om 08:21

Ja precies, daar kan ik me wel in vinden. Ik snap wel dat een Atletico ofzo geen 40 miljoen op tafel wil gooien voor een back maar Ajax moet er alles aan doen om hem binnen te houden. Voor 20 miljoen hoeft Overmars van mij z'n telefoon niet eens op te nemen. Geld komt er voldoende binnen (CL + verkoop De Jong en De Ligt is al door de 200 miljoen), nu is het zaak om de rest van je vaste kern te behouden! Bovendien ook nog een 3-jarig contract komende zomer, lekker behouden dus, daar mag zelfs een eenmalige financiële beloning tegenover staan wat mij betreft!

22 maart 2019 om 08:24

Volkomen met jou eens. Daarbij zal Overmars hem niet voor 20-25 verkopen. Fijn nog een jaartje houden voor Ajax. Een echte strijder.

22 maart 2019 om 07:50

Nico is niet te koop wat mij betreft. Fantastische speler, door zijn inzet en energie onmisbaar. Ik vind hem onvervangbaar. Als je ziet dat City voor een Mendy bijna 60 miljoen betaald dan denk ik overigens dat Nico toch minimaal 50 miljoen waard zou moeten zijn. Een echte dappere strijder, fier en Koen.

22 maart 2019 om 08:20

Onvervangbaar is hij zeker. Ajax heeft 15 jaar gewacht op een goede linksback. Na Maxwell is de linksback altijd al een zorgenkindje geweest. Nu staat er eindelijk weer eens iemand die onbetwist is, zijn rol met verve invult en daarbij ook nog eens behoorlijk wat toevoegt aan de selectie met zijn drive en inzet. In de jeugd loopt er ook niemand rond die hem op ten duur zou kunnen vervangen, dus dat zou betekenen dat Ajax wederom weer op zoek zou moeten. Geen ideaal scenario.

22 maart 2019 om 10:59

Daarbij komt ook dat wanneer je hem vervangt, de stabiliteit helemaal zoek is achterin. Dat één flank af en toe niet waterdicht is, kan je nog oplossen. (door goede positionering/inzicht) Bij 2 flanken wordt dat al snel gatenkaas.

22 maart 2019 om 13:29

Grote kans dat er volgend jaar een compleet andere achterhoude staat. Ik hoop vooral dat er in 'topwedstrijden' wat meer verdedigers in de achterhoede staan en niet 3 middenvelder bijvoorbeeld. Ik hou ook mn hart een beetje vast tegen Juventus, omdat die toch wat beter op kracht kunnen spelen en tactisch vrij sterk ook.

22 maart 2019 om 07:53

20 miljoen voor een back die een jaar in de eredivisie speelt en verder nog niet veel heeft (kunnen) laten zien en niets gewonnen heeft is toch een heel aardig bedrag.

22 maart 2019 om 08:01

Ach, 86 miljoen voor een middenvelder die iets meer dan een jaar in de Eredivisie speelt, wordt ook betaald.

22 maart 2019 om 08:03

Dat was 3 jaar terug een aardig bedrag. Nu is Ajax sportief en financieel verder en wordt er op de markt met hogere bedragen gesmeten. Dit geeft Ajax ook de positie om veel meer te vragen. Tagliafico is gewoon enorm belangrijk in dit elftal, ik zou hem daarom onder de 50 miljoen niet verkopen. En zeker niet met het oog op andere (mogelijke) uitgaande transfers.

22 maart 2019 om 08:03

Dus als we de beker winnen en kampioen worden mag het wel 40 miljoen zijn volgens jou? Het is de reserve aanvoerder van Argentinië waar we hier over spreken. Backs zijn mega belangrijk in het huidige voetbal en goede backs zijn schaars. 20 miljoen is gewoon te mager.

22 maart 2019 om 08:06

Ja maar tel daarbij op dat Ajax het geld niet nodig heeft en hem niet zou moeten verkopen omdat je dan wel een leegloop heb van alle spelers dan is 20 miljoen ineens niets.
Voor dat geld zou ik zeggen hou hem aan boord. Die jongen niet voor minder laten gaan dan 45 miljoen.
En tuurlijk is dat teveel maar Ajax hoeft hem niet te verkopen en als ik eerlijk ben zou ik hem niet eens verkopen deze zomer omdat er al teveel weggaan.
Als een club hem dan perse wilt dan moeten ze dik betalen, Ajax moet die jongen dan ook weer vervangen en dat gaat ze niet lukken met 5 miljoen.

22 maart 2019 om 08:22

Ik heb het hier over de waarde van hem op dit moment.....
Niet over de financiele positie waarin Ajax nu verkeerd zodat ze in principe wel 200 miljoen kunnen vragen.
Ook niet over het feit dat hij wel prijzen wint en dan toch iets meer waard zou kunnen zijn.
Ook niet over een uniek talent als Frenkie die ook nog eens een middenvelder is.
Ook niet over het feit dat hij reserve-aanvoerder is bij Argentiniã« dat het helemaal niet zo geweldig doet ondanks dat het een van de beste voetballers ooit heeft.

22 maart 2019 om 09:05

Protukker dat begrijp ik. Echter kan je toch niet ontkennen dat wanneer je de reserve aanvoerder bent van argentinie een land dat altijd hoog aangeschreven staat al draaien ze nu wat minder, tel daarbij op nog geweldige potten hebt gespeeld internationaal op cl niveau en dan nog de huidige markt in ogenschouw neemt hij toch wel wat meer dan 20 miljoen mag opleveren?

22 maart 2019 om 08:12

Geloof die spaanse roddelbladen toch niet. Hij gaat echt niet voor 20 miljoen weg is gewoon bijna het dubbele waard. Die roddelbladen moet wat schrijven.

22 maart 2019 om 10:11

Ik denk dat je heel gemakkelijk denkt dat iedereen maar even 50 miljoen moet gaan kosten van Ajax. Vergeet niet dat ze in een Mickey mouse competitie spelen die niks voorstelt. 25 miljoen voor Tagliafico is een prima bedrag. Wat mij betreft inzetten op 30-35. Maar als ik Ajax was zou ik hem eerder behouden dan verkopen. Het geld hebben zij niet nodig en om dan weer een back te zoeken voor 10-15 miljoen met zijn kwaliteiten mag je weer flink gaan scouten. Gewoon hogere salaris geven en behouden.

22 maart 2019 om 10:52

hij wordt in de zomer 27. Dat is relatief jong voor een normaal beroep maar niet in de voetballerij. Daar is dat gewoon de middelfase.

20 miljoen vind ik toch aan de lage kant voor in mijn inziens een van de betere lb in de wereld. 25-35 miljoen zou een mooi bedrag zijn.

22 maart 2019 om 07:53

Een van de betere LB in de wereld? Dat is natuurlijk onzin. Hij doet het heel goed bij Ajax maar hij is zeker geen top 5 linksback.

22 maart 2019 om 09:30

Top 5 wellicht niet. Maar noem eens 10 betere. Backs zijn schaars en ik vind hem ook een van de betere backs. Zelfs zijn geringe fysiek is geen zwakte als je zo kunt timen als hij.

22 maart 2019 om 16:11

Het bod van 20 miljoen is inmiddels ook van tafel geveegd door Overmars. Clubs zullen toch echt met een hoger bedrag moeten komen om Tagliafico te kunnen vastleggen.

Mundo Deportivo en de ‘vermeende vraagprijs’. Doorgaans achterhalen ze deze vraagprijs na potje stevig zuipen en ongetwijfeld nog wat middeltjes. Lekkere bron weer :P

22 maart 2019 om 07:53

Inderdaad. 20 miljoen is niks voor een speler als Nico, een van de beste backs van Ajax in jaren. In de huidige transfergekte mag je gewoon 40-50 miljoen voor deze jongen vragen.

20 miljoen, hebben we vorig jaar zelf betaald voor Blind.. Een speler die 3 klasses minder is dan tagliofico.. Hoop dus dat dit bedrag niet klopt..

22 maart 2019 om 07:54

We hebben helaas teveel betaald voor Blind. Mocht het 25 miljoen worden dan zou ik kijken voor Jetro Willems. Schijnt niet super happy te zijn momenteel..

22 maart 2019 om 11:43

Willems echt een hele goede optie! Zou heel goed in het aanvallende voetbal van Ajax passen en zal gezien zijn plek op de bank niet veel hoeven te kosten.

Veel te weinig, ze verkopen een back voor 80 miljoen en dan een betere terughalen voor 20. Minimaal 25 en eigenlijk nog 25 erbij voor zijn vrouw.

Zelfs voor 40 miljoen zou ik hem niet weg doen, wat schiet je er mee op? Die jongen is fantastisch bezig dit seizoen, hem verliezen zou een enorme aderlating zijn zowel aanvallend als verdedigend. Perfecte vleugelverdediger waar Ajax al jaren naar op zoek is. Wordt tijd dat Ajax ook met gelimiteerde transersommen gaat werken.

Ik lees er niks over. Maar als ik juve was had ik hem zeker gehaald. Goedkoper dan Marcelo, die waarschijnlijk ook niet meer zal komen. En kan je Alex Sandro weg doen voor mooi prijsje. Met spina erbij kun je ze mooi laten concurreren voor een plek.

22 maart 2019 om 08:01

Marcelo is aanvallend alleen zoveel beter dan Tagliafico. Met hem kun je gemakkelijk een 5-3-2 systeem spelen bijvoorbeeld.

22 maart 2019 om 09:52

Is er serieuze aanleiding waarom Juve Sandro weg zou willen doen? Dat is toch gewoon een prima links back?

Het probleem is nu omdat er zoveel geld is neergelegd voor de Jong dat men nu bij alle transfers verschrikkelijke hoge bedragen verwacht. In mijn ogen is er een te belachelijke hoge bedrag neergelegd voor de Jong. Had ook het idee dat Barcalona er een prestigestrijd (neymar) van maakte t.o.v. PSG waar Ajax maximaal van heeft geprofiteerd.

Natuurlijk moet je proberen als Ajax zijnde zoveel mogelijk te krijgen voor elke speler. Maar voor een linksback van 26 is het geen verkeerde bedrag. In mijn ogen moet je hem dit jaar verkopen als je nog iets fatsoenlijks voor hem wilt vangen.

En anders gewoon een aantal jaar houden er hoeft tenslotte niet op elke speler winst gemaakt te worden. Het houden van kwaliteit is zeker ook wat waard!

22 maart 2019 om 08:10

Nico is 20 miljoen waard, maar dat betekent niet dat je hem voor 20 miljoen weg moet doen. Er is een leegloop bij Ajax deze zomer. Dus voor de spelers die niet weg hóeven betalen ze maar lekker 150% van de hoofdprijs.

22 maart 2019 om 08:23

@jjvh91

Helemaal prima wat mij betreft. Alleen moet je als directie wel verantwoord beleid voeren. Deze speler is volgend jaar gewoon minder waard vanwege zijn leeftijd. Zo werkt die markt nu eenmaal.

Dan moet een club een afweging voor zichzelf maken. Is het verantwoord om hem nu wel of niet te verkopen. Heb je eventueel een uitstekende vervanger, etc... Zo niet dat zit Ajax gelukkig in de positie waar men niet hoeft te verkopen. Maar desondanks heb je ook met een speler zijn ambities te maken. Kortom het is allemaal niet zo simpel als het lijkt.

Kortom de directie moet goede afwegingen maken in overleg met de betreffende speler.

22 maart 2019 om 08:37

Ja, het is inderdaad een lastige afweging.
Maar als je volgend jaar een elftal hebt dat flopt is het hele elftal minder waard.

Wat betreft de ambities van de speler overigens: tenzij er iets met hem is afgesproken toen hij werd aangetrokken heeft hij het maar te slikken. Hij zit nu pas een jaar bij Ajax, als je geen intentie hebt om langer te blijven moet je niet zo'n lang contract tekenen. "ontevreden spelers" is wat vermoeiend in het voetbal.

22 maart 2019 om 08:49

Jjvh91

Ajax is ondanks dit jaar geen topclub in Europa. Daar moet je gewoon realistisch in zijn. Veel spelers zien Ajax als een tussenstap naar de absolute top. Er is niks mis met de huidige positie van Ajax maar het is zoals het is.

En als club heb je ook weinig aan ontevreden spelers. Dat kan in in een team negatief doorwerken. Ook daar moet je als club rekening mee houden. Vandaar dat ik aangaf dat je ten alle tijden in goed overleg met de betreffende speler de opties moet afgaan.

Dus wat is wijsheid? Dat kunnen wij op afstand niet bepalen.

22 maart 2019 om 11:02

@steven west

Je hebt helemaal gelijk. De CL heeft bijna elk jaar wel een club uit de europese middenmoot/subtop bij de laatste 8 zitten. Dus dit jaar is helemaal geen uitzondering

2008/2009 Villareal, Porto
2009/2010 Lyon Bordeaux Cska
2010/2011 Sjachtar Schalke
2011/2012 Apoel Benfica
2012/2013 Malaga Galatasaray
2014/2015 Porto
2015/2016 Wolfsburg Benfica
2016/2017 Leicester
2017/2018 Roma Sevilla
2018/2019 Ajax Porto

aleen om 2013/2014 louter europese topclubs in de kwartfinales.
Al deze clubs hierboven zijn niet ineens topclub is Europa en vinden niet meteen hun LB de beste ter wereld. Beetje realiteit zou Ajacieden sieren..

22 maart 2019 om 12:04

Zeg, ik zeg nergens dat het de beste LB ter wereld is. Ik zeg alleen dat het voor Ajax een heel belangrijke speler is, zéker als De Jong, De Ligt, Ziyech en misschien Onana volgend jaar weg zijn. Daarom mogen clubs tot het uiterste gaan en anders halen ze hem volgend jaar maar op.

Nico is ten eerste niet het type dat de sfeer in de groep gaat verzieken. Ten tweede, en nogmaals: Hij zit een jaar bij Ajax en heeft een meerjarig contract getekend. Het is een volwassen vent, we moeten eens ophouden met deze onvrede normaliseren.

22 maart 2019 om 08:53

Hehe eindelijk iemand die volstrekt realistisch is. Ik walg op het moment een beetje van bijna alle Ajax supporters die hier reageren. Ze hebben het allemaal heel erg hoog in zijn bol zitten doordat ze twee toptalenten rond hebben lopen die voor absurd hoge bedragen de deur uit gaan. Je kunt dit niet verwachten bij de rest van de selectie.

22 maart 2019 om 09:12

Hou je mond joh met je 'walgen', wat een ongekend overdreven gedoe zeg.. Ajax haalt met de CL-inkomsten en verkoop van De Jong en De Ligt alleen al meer dan 200 miljoen binnen. Waarom zou Overmars dan een schamele 20 miljoen voor een van de belangrijkste spelers met een 3-jarig contract moeten accepteren? Omdat Mike uit Eindhoven anders van hem walgt? Kom op zeg, doe eens even normaal. Het is voor Ajax van levensgroot belang om niet de halve basis elf te verkopen. Aangezien de financiele situatie het (ruimschoots) toelaat zou een bod van 20 miljoen op Tagliafico dus met gemak geweigerd kunnen, en wat mij betreft moeten, worden. Heeft niets te maken met hoog in de bol hebben, gewoon met simpelweg realistisch kijken. Als je al meer dan 200 miljoen inkomsten hebt moet je er alles aan doen om de rest binnenboord te houden. Ik snap oprecht hoe je dit, zelfs ook al ben je voor PSV zoals jij, niet kunt snappen. Of zou jij ook graag willen dat jullie TD maar gewoon heel de vaste kern van de basiself verpatst? Nee toch?

22 maart 2019 om 09:27

Wel als het ook toppers zijn.

22 maart 2019 om 11:04

Tuurlijk kan Overmars meer vragen alleen de argumenten die Ajacieden hier aanhalen waarom er me gevraagd moet worden slaan nergens op. Tagliafico wordt hier door sommige als een vd beste backs ter wereld genoemd. Dat is echt onzin. ALs hij echt zo goed was, speelde hij 1.5 jaar geleden (op zn24e) niet meer in Argentinie. maar was hij zoals een Aguero als erg jong weg

22 maart 2019 om 11:56

Ik zie iemand stellen "een van de beste backs van Ajax in jaren", wat gewoon ontegenzeggelijk zo is. Ik zie niemand hem een van de beste backs van de wereld noemen in dit topic, maar dat kan aan mij liggen. En ja, er zal vast ergens een keer iemand zo'n gekke uitspraak eruit flappen maar dat maakt het Niet de algemene strekking. Daar hebben sommigen hier vaak last van, als ze ergens 1 vreemde uitspringende reactie lezen doen ze ineens alsof iedereen er zo over denkt..

Geloof mij, niemand in de Arena vind Nico een van de beste backs van de wereld hoor (absolute wereldtop), dat is wel een tikkeltje overdreven. Maar hij is een zeer sterke back voor ED-begrippen die Ajax zeker niet kwijt wil en daarom zal hij eerder 40 miljoen moeten kosten inderdaad, voor 20 miljoen lijkt me een vertrek echt niet eens bespreekbaar. Dat zou echt heel, heel dom zijn..

22 maart 2019 om 12:29

Ik heb hem er zeker tussen zien staan 'een van de beste backs ter wereld', vergelijkingen met absolute topspelers.
Het is zeker een goede back, maar 20, 25 miljoen is helemaal geen slechte prijs voor hem.

22 maart 2019 om 13:10

In dit topic staat het nergens in ieder geval, wellicht ergens anders, don't know. Maar nogmaals: waarom 1 rare uitschieter als standaard nemen en niet de tientallen meer genuanceerde opmerkingen? Hij is inderdaad een hele goede back en 20 miljoen is in deze situatie gewoon veel te weinig om Ajax te overtuigen. Ik zie geen enkele reden waarom Overmars hem voor zo'n prijs zou willen verkopen komende zomer.

22 maart 2019 om 09:36

iemand dat het begrijpt, mensen verwachten nu al voor een verdediger meer dan heel Feyenoord of lozano op zou moeten brengen, persoonlijk vind ik angelino niet onderdoen, gaan we daar ook maar 40 miljoen voor vragen? vind 20 - 25 mil wel een goed bedrag om eerlijk te zijn.

22 maart 2019 om 10:06

Nee, je vergelijkt appels met peren. Je moet het zo zien: PSV overwintert in de CL, verkoopt Lozano, Bergwijn en Schwaab (om even 3 belangrijke pionnen te noemen; ter vergelijking met De Ligt, De Jong en Ziyech). In totaal wordt er dik door de 200 miljoen in 1 jaar binnen gehaald. Bovendien heeft PSV al een eigen vermogen van 180 miljoen euro.

DAN komt er een club voor Angelino: een heel belangrijke speler in het team die je, zeker na het vertrek van 3 sterkhouders, absoluut niet kwijt wil. Bovendien heeft hij nog een contract voor 3 jaar.

Wat zeg jij dan: gelijk verpatsen voor 20 miljoen, of juist proberen te behouden? Het geld heb je immers niet nodig. Behoefte aan vastigheid en kwalitatief goede spelers juist wel.

Ik weet honderd procent zeker dat jij in de situatie die ik hier boven beschrijf hetzelfde zou denken als de meeste Ajacieden over deze kwestie denken.

22 maart 2019 om 10:13

Wat je zegt klopt, alleen dat bedoel ik niet helemaal. Ik zie iedereen roepen, da hij 40 plus waard is en dat is de grootste onzin ooit. Verder wel mee eens, dat je gewoon veel moet vragen, maar realistisch is het niet. Gewoon nee verkopen dus.

22 maart 2019 om 10:52

Ja dat klopt, maar een speler is waard wat de club bij wie hij onder contract staat voor hem verlangt toch? Daarom is een Tagliafico bij Ajax meer waard dan een Tagliafico bij pak em beet Feyenoord bijvoorbeeld. De clubs hebben een andere financiele situatie, de spelers krijgen daardoor automatisch ook een andere waarde. Of wij als buitenstaanders hem x miljoen waard vinden is geenszins van belang, al vind ik 20 miljoen sowieso wel te laag: dat is 5 miljoen minder dan zijn geschatte transferwaarde en dan wordt het belang dat Ajax heeft om een type als hij binnenboord te houden niet eens meegewogen.

22 maart 2019 om 11:48

Nee hij is niet meer waard omdat Ajax dat voor hem verlangt. De waarde wordt bepaald door partijen die bereid zijn te betalen. Dat heet vraag en aanbod. Ik verlang 1 miljoen voor mijn huis maar dezelfde huizen in de straat gaan weg voor 3 ton. Dus dat is dan de marktwaarde en niet de 1 miljoen die ik verlang.

Overigens wil dat niet zeggen dat Ajax hem moet verkopen voor een marktconform prijs. Want hij kan voor Ajax wel meer waard zijn omdat ze dan weer een nieuwe speler moeten halen en inpassen.

Als Overmars hem echt niet wil verkopen kan hij misschien beter aangeven dat de speler niet te koop is. Maakt het duidelijk voor geïnteresseerde clubs en voor Tagliafico en zijn zaakwaarnemer zelf ook. Maar goed misschien zijn er wel afspraken gemaakt tussen Tagliafico en Ajax waar wij niets van afweten. Bijvoorbeeld als er een top 5 club uit een topcompetitie komt dat hij voor een bepaald bedrag weg mag. De onderhandeling om Tagliafico binnen te halen liepen al niet erg soepel dus zou het moet goed kunnen voorstellen dat een dergelijke afspraak gemaakt is.

Het is echt schitterend om te zien hoe deze man zich heeft ontwikkeld en in relatief korte tijd zich heeft weten aan te passen aan zijn team, en vice versa.

Ik denk dat Tagliafico perfect bij een club als Atletico past, maar een Juventus of wellicht zelfs Bayern zou m.i. ook een mooie match zijn.

Wat betreft de biedingsprijs: Dat mag van mij ietwat worden opgeschroefd naar 30M exclusief variabelen 😂.

In de huidige markt natuurlijk een relatief risicoloze investering, vind hem ook wel passen bij Atletico.

Verdubbel het maar dan praten we verder. International en basisspeler bij Ajax.

Minimaal 60 miljoen gwn poot stijf houden

Minimaal 40 in deze markt

80 miljoen of lekker verder lopen.

Allemaal geruchten waar niemand wat mee kan. Als er echt nieuws is dan komt Ajax er wel mee naar buiten en daar hebben ze geen onbekend radiostationnetje voor nodig.

Nico en Atletico is wel echt een match made in heaven. Hoop alleen dat ie nog even wat langer bij ons blijft en we er toch wat meer geld voor gaan vangen.

Wat een reacties van sommige mensen hier . Tagliafico is geen Marcelo of Alba , dus die vraagprijzen die sommige mensen hier noemen slaan echt nergens op

22 maart 2019 om 16:15

Tagliafico is wel Argentijns international, de beste linksback van de eredivisie, hij heeft de kwartfinale CL bereikt met Ajax, heeft de potentie om de Europese top te bereiken. Plus Ajax hoeft hem niet per se te verkopen. Allemaal zaken die zijn vraagprijs omhoog laat schieten. Richting minimaal 30 miljoen en wellicht zelfs meer.

hij past het beste bij Ajax en dat ie er nog maar een paar jaar blijft !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren