Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ajax blijft, ook in deze wedstrijd, volharden in het tiki-taka-voetbal’

Laatste update:

De titelaspiraties van Ajax liepen zaterdagavond een grote knauw op. Een onthutsend zwak optreden werd bestraft door Heracles Almelo, dat voor eigen publiek met 1-0 won. Analist Gertjan Verbeek van FOX Sports merkt dat Ajax niet in staat is om de tactiek te wijzigen als het slecht gaat en dat heeft de Amsterdammers in zijn ogen opgebroken.

Een van de voorgangers van Erik ten Hag, Peter Bosz, kreeg de kritiek te verduren dat hij te veel vasthield aan zijn eigen speelwijze en geen 'plan B' had. "Maar dat hebben ze onder Ten Hag ook niet", stelt Verbeek. "Ze blijven, ook in deze wedstrijd, volharden in het tiki-taka-voetbal, het opbouwen vanuit achteren en de vrije man zoeken."

Volgens de voormalig trainer van onder meer Heracles toonde de thuisploeg veel durf tegen Ajax. "Heracles heeft het lef gehad om de hele wedstrijd vroeg te storen, al rond het zestienmetergebied van Ajax, en dat ging zó vaak fout. Heracles pakte Ajax waar ze heel kwetsbaar zijn. Als ze dit ook tegen Real Madrid gaan doen, staan ze met 4-0 achter na twintig minuten."

"Het was onvoorstelbaar amateuristisch", zegt Verbeek, doelend op een moment in de slotfase waarin ongemakkelijk samenspel tussen Daley Blind en André Onana uitmondde in een grote kans voor Kristoffer Peterson. "Alsof ze niet meer kunnen voetballen. Maar we moeten ook alle complimenten aan Heracles geven. Hun gekozen strategie heeft twee keer 45 minuten lang goed uitgepakt."

Ben je het eens met Gertjan Verbeek?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

" Als ze dit ook tegen Real Madrid gaan doen, staat het 4-0 na twintig minuten."

Zou ik opzich niet heel erg vinden aangezien Ajax thuis speelt.

Maar wat dat Tiki-Taka voetbal betreft.. 184x balverlies in een wedstrijd.. Als je dat ziet als coach dan kom je toch tot de conclusie dat het er deze wedstrijd niet in zit, en ga je van tactiek veranderen?

9 februari 2019 om 20:51

Ten hag niet, die denkt dat zijn plan altijd klopt. Vorig seizoen al, voor de winterstop al, tijdens het trainingskamp in de winter al, en nu nog steeds

9 februari 2019 om 22:48

Zijn visie klopt ook! Alleen die flappies van spelers voeren het niet uit! Ten Hag moet zijn spelers afmaken! En het bestuur moet er nog eens overheen, zo van: het is geen kinder-speeltuin, dit is je werk en het gaat om miljoenen! Wie niet 100% inzet vertoont mag op maandag met het 2e spelen. En klaar!! Ten Hag valt niets te verwijten, het ligt aan de spelers!!

9 februari 2019 om 22:55

Je geeft zelf al 't antwoord.... 't ligt dus wel aan ten Hag. Alle oplossingen die jij aandraagt, doet ie niet, dus fout van de trainer. Die had Ziyech en Tadic allang moeten wisselen.

9 februari 2019 om 23:09

Mijn punt is dus ook dat Ten Hag zijn spelers in de kleedkamer niet afmaakt. Verder valt hem NIETS te verwijten. Deze wedstrijd verlies je niet door wissels. Vervolgens moet het bestuur ( overmars en v/d sar) de spelers dreigen met terugzetting naar het 2e en EISEN dat ze de visie van de trainer uitvoeren!! Het bestuur doet dit niet, dus Ten Hag valt niets te verwijten....

9 februari 2019 om 23:36

als hij het niet doet, dan moet hij er dus uit, want hij voert zijn taken niet naar behoren uit. En als ze niet luisteren, dan is Ten Hag niet meer houdbaar, aangezien daaruit blijkt dat hij geen overwicht meer heeft op de groep. Slap gelul steeds dat hem niets te verwijten valt en alleen de spelers. Als Ten Hag zo goed was, dan had ie na 20 minuten ingegrepen vandaag. Hij wacht rustig tot er nog maar een half uur te spelen is. Hij laat zijn oren hangen naar dreigementjes van een donny, waardoor een van je productievere spelers op de bank zit te vernaggelen en dan ook nog met de meest idiote argument vandaag komt "labyad kwam erin omdat hij wat kan bij dode spelmomenten....". Neres kan ook wel tegen een stilstaande bal trappen, en voor de winterstop was labyad in geen velden of wegen te bekennen en nu ineens moest het de reddende engel zijn. ja man, smoke er nog een paar

10 februari 2019 om 00:08

Zeg vriend, snap jij het wel?? Wat zeg je volgende week als Neres in de basis staat en balverlies lijdt op eigen helft waar een goal uit komt? Is het dan weer Ten Hag zijn schuld omdat Carel Eiting maar steeds op de bank zit.... En sinds wanneer behoort je spelers afmaken STANDAARD tot het takenpakket van een trainer? Het gaat erom dat DEZE Ajax spelers het nodig hebben, maar door mensen als jij (in de media) denkt men in NL dat dat niet meer kan! Terwijl deze groep dat juist nodig heeft!! Wat is er voor nodig dat jij de schuld van dit falen bij de spelers legt?? Je moet wat minder aannemen van van de Gijp en Derksen. Want wat zij zeggen is: als Ajax wint komt het door de spelers en als ze verliezen komt het door Ten Hag. En jij gelooft dat.. Ik zal je zeggen waarom ze vandaag verloren hebben: omdat Onana de bal in de voeten van z'n tegenstander speelde!!! Punt! Al het andere is ondergeschikt hieraan! Deze bal van Onana was niet in opdracht van Ten Hag. En de opstelling is gemaakt in overleg met de dragende spelers! Ten Hag treft geen blaam. De spelers zijn schuldig en jij weigert dit in te zien.

Tiki taka in de voeten van de tegenstander ja. Woedend word ik ervan, zo’n frenkie die 20x balverlies leidt, twintig keer terwijl hij weinig risico in zijn passing legt. Schijnt dan niet fit te zijn, waarom speelt hij dan in godsnaam? En dan die idiote wissels, mijn hemel. Je zou zeggen dat je als wissel getergd bent en het eerste dat Mazroui doet is de bal verliezen en de volgende actie weer. Om gek van te worden! Weer een jaar niets, geen competitie geen CL en in de beker flikkeren we er ook wel weer uit. Grote aankopen staan niet op, wat hebben ze gedaan in de winterstop? Is het dan een gebrek aan kwaliteit? Aan mentaliteit? Of gewoon totale arrogantie dat er zo slap gespeeld wordt?

9 februari 2019 om 21:20

Is gewoon mentaliteit. Ik heb nu 3x een wedstrijd gezien waar Ajax het mentaal opgaf en daardoor ook voetballend niets meer presteerde. Dit was na de 3-2 bij Feyenoord, de 2-0 bij PSV en na de 1-0 van Heracles.
Kwaliteit is er voldoende, anders speel je niet zulke mooie wedstrijden in de Cl.
Ik denk dat men teveel bezig is geweest met transfers, en zichzelf misschien ook wel zijn gaan overschatten door de duizelingwekkende bedragen die werden genoemd.
Daarnaast heeft Ajax natuurlijk een aantal klappen te verduren gehad, waarbij die 4-4 tegen Heerenveen zeker niet onderschat mag worden.
Je kan na zo lange tijd die koppositie pakken, maar geeft het weg in de allerlaatste minuut. Misschien is er toen een bepaal gevoel ingekropen dat het weer niet ging lukken. Met de wedstrijd tegen Feyenoord als mentale knockout natuurlijk.

10 februari 2019 om 00:20

Ajax heeft geen plan B ... domineren met tiki taka maar als dat niet lukt, kunnen ze niet overschakelen naar een andere strategie hetzij lange ballen de 16 in pompen, hetzij counteren, hetzij fysiek duelkracht, hetzij voorzetten van vleugels, hetzij een pinchhitter inbrengen. Deze wapens heeft een PSV wel, dit keer waren er geen excuses dat die of die niet mee deed. Als PSV morgen bij Utrecht wint, zijn dat 8 punten. En nee ik zie Ajax echt niet alles winnen ...

Tja Ten Hag is gewoon een matige trainer. Heeft het best leuk gedaan bij Utrecht maar dat is wel wat anders dan Ajax. Daarnaast ook geen status als topspeler. Ik denk dat Valentijn Driessen gelijk heeft dat de spelersgroep Ten Hag niet moet. Ze falen collectief en lijken niet voor deze trainer en elkaar te strijden. Eigenlijk schandalig, Overmars heeft 60 miljoen ofzo in deze selectie gestoken en half februari zijn ze al uitgeschakeld voor de titel...

9 februari 2019 om 22:58

Het ligt niet aan Ten Hag! Die verwende jochies bij Ajax moeten aangepakt worden! De technische staf en het bestuur moeten de spelers afmaken!! Dreigen dat ze anders op maandag met het 2e moeten spelen!! Alleen dan gaan deze spelers tot het uiterste en kunnen ze succes boeken!!

9 februari 2019 om 23:25

Je zegt precies wat er moet gebeuren nl. dat de verwende jochies aangepakt moeten worden. Dat is nou precies wat Ten Hag niet doet. De zogenaamde vedettes worden nooit gewisseld. En 3 wedstrijden vd 4 verliezen na de winterstop heeft bij deze trainer geen consequenties. Falende spelers worden nooit door Ten Hag gepasseerd. Ze weten zeker dat ze altijd in de basis staan. Daar kan Ten Hag dus alles aan doen. Hij is verantwoordelijk voor de opstelling. 3x falen is wisselen. Hoe slecht moeten die andere selectiespelers dan wel zijn als hij ze nooit op wil stellen.

10 februari 2019 om 00:34

Ik begrijp je beredenering en je hebt zeker een goed punt. Het probleem van je dragende speler passeren is dat je hem daarmee niet alleen prikkelt om te verbeteren, maar ook prikkelt om je tegen te werken. En hierbij loop je ook het risico dat deze speler een andere speler met zich mee trekt. Dit zorgt voor onrust in de groep en is dus een te groot risico! Omdat meerdere dragende spelers wanprestaties leveren, MOET je van ze EISEN dat ze NOOIT een wanprestatie mogen leveren!! Desnoods dreig je ze met torenhoge boetes en/of
terugzetting naar het 2e. Je spreekt ze toe als groep en niet als individu. Dan pas BESEFFEN ze dat ze MOETEN presteren zodra ze in het veld staan. Het bestuur moet plotseling de kleedkamer instappen en hen dezelfde boodschap toeschreeuwen! Het heeft niets met Ten Hag zijn wisselbeleid of opstelling te maken. Het heeft te maken met dat elke Ajax speler zonder angst speelt. De angst dat ze in het 2e komen en dat het dan einde carrière is. Nu is het allemaal te vrijblijvend omdat ze zonder angst voor hun carrière spelen. Dit maakt het verschil en was de kern van het Ajax van Cruijff.

10 februari 2019 om 05:09

Dus passeren, wat overak ter wereld gebeurt, is erger dan naar ze schreeuwen en dreigen dat ze naar het 2e gaan? Haha, hoe denk je dat een Ziyech en Tadic hier mee omgaan? Dan heb je ze helemaal tegen.

De spelers weten dondersgoed dat ze slecht presteren. Je moet erover praten, zorgen dat je weet waar het aan ligt en hieraan werken.

10 februari 2019 om 09:41

Er is al genoeg gepraat, weet je nog? In de kleedkamer..... daar zouden harde woorden zijn gevallen. En weer zetten ze een wanprestatie neer! Hoe kan dat dan? Nee, het is duidelijk dat praten tegen deze groep niet meer helpt! Torenhoge boetes ook niet. Je moet ze op hun gevoel pakken! Stel een voorbeeld door Schone terug te zetten naar het 2e. Elke maandag staat hij voor lul tegenover de jeugdspelers, media en publiek! Als je dan de groep toeSCHREEUWT dat een ieder van hen dit kan overeenkomen waardoor het einde carrière is, zal je zien dat Ziyech en Tadic en de rest voortreffelijke wedstrijden zullen spelen!! Het BESTUUR moet ze in de kleedkamer toeschreeuwen en stellen dat ze het met Ten Hag moeten doen en dat ze zelf de keuze kunnen maken: een mooie carrière of einde carrière!! Dan pas worden de heertjes wakker!!!

Weg met ten Hag het was duidelijk het middenveld is veel te zwak.

9 februari 2019 om 20:49

En de verdediging en de aanval. Doelman ook. Heel Ajax was slecht

Ik hoorde 184 keer balverlies bij Ajax. 184 keer!!! Kortom de gehele tactiek was kaka. Wordt wat in de Ziggo dome.

9 februari 2019 om 22:11

Dit heeft niets met tactiek te maken maar dat spelers niet scherp zijn. 184 is gewoon te veel voor een club als ajax maar hoe kan het dat dit voor de winterstop niet gebeurde en nu wel? Ik neem aan dat de taktiek hetzelfde was, alleen de uitvoering is niet goed

Ligt gewoon aan Ten Hag ie Tadic ,Blind en Ziyech niet durft te wisselen. Had er eenvan die 3er na een half uur eraf gehaald en breng Neres maar nee gewoon laten staan die slappe hap. Neres gaat weg na dit seizoen tenzij Ten Hag er uit getrapt wordt.

9 februari 2019 om 20:56

Ziyech wisselen?voor wat. Die heeft de eerste 30min geen bal gehad en Ten Hag maar volharden met de rechtsbuiten plek voor hem.... voor de rest mee eens dat tadic echt wel een keer gewisseld mag worden. Vertraagd het spel enorm momenteel

9 februari 2019 om 21:57

Is er dan niemand die tegen Ziyech durft te zeggen dat hij het in de meeste gevallen Simpel moet houden? Dat levert vaak veel meer op dan dat ingewikkelde en op toeval beruste spel van hem. Vooral als het keer op keer fout gaat. Al gold dat vanavond voor het hele elftal. En dan heb je ook nog zo’n brabbelende slapjanus op de bank. En veel geld op een andere bank. Wij zijn Ajax, wij zijn de rijkste....

Tiki taka??? Gezien het balverlies kwamen ze niet verder dan de eerste "t". Ten hag wil koste wat het kost laten zien dat hij neres niet nodig heeft. Geeft de verkeerde spelers teveel vertrouwen of juist te weinig, dat was ruim voor de winterstop al te zien. Wober werd geslacht na bayern. Benieuwd wat er na de afgelopen maand overblijft van blind, de jong, schone. Maar t zullen wss weer de ziyechs en tadicen worden die het van voren krijgen

Ten Hag moet lekker ophoepelen met de gehele technische leiding en elke speler die weg wil. Schoon schip maken en opnieuw beginnen want dit ettert als jaren door zo, zonder enig rendament.

Verbeek die het beter weet? Die is zelf overal
weg gestuurd de laatste jaren maargoed.
Ik denk dat het toch mentaal zit. Als je zulke mooie wedstrijden in de CL speelt en verschillende topclubs hebben interesse in veel spelers van Ajax, tsja dan gaan spelers zichzelf erg goed vinden en al aan andere clubs denken. Het is niet meer motiverend als je bij Benfica en Bayern hebt gespeeld en ook voor het nationale elftal. Vervolgens moet je spelen uit tegen de Heracles die daar het hele jaar naar uitkijken, dan mis je gewoon net die 10% scherpte, wat doe je eraan? Lastig!
Verder, wat kan ten Hag er nou echt aan doen als Onana zon ongelooflijke domme fout maakt en Huntelaar een 1000% kans er niet inschiet? Dan sta je ook vrij machteloos.
Al vind ik wel dat Ajax wel meerdere systemen zou moeten gaan spelen/oefenen.

10 februari 2019 om 08:35

Sorry maar dit verhaal slaat echt nergens op. Dus jij vond het logisch dat deze spelers zich niet kunnen motiveren? In dat geval kunnen ze beter stoppen met voetballen. De jong gaat volgens jaar naar Barcelona dus volgens jou is het dan logisch dat hoj zich in de cl en de topwedstrijden kan motiveren maar de andere 30 wedstrijden niet? Hele rare redenering. En je opmerking over dat Heracles er het hele jaar al naar uitkijkt neem
Ik al helemaal niet meer serieus. Of bedoel je te zeggen dat Heracles daar naar uitkijkt omdat ze altijd punten pakken hahaha

Ik wijd het meer aan de onrust die binnenkamers is ontstaan nadat frenkie zn droomtransfer had gekregen. Dat zie je ook aan de onrust die vele spelers ineens in zich hebben. En zelfs de nuchtere frenkie lijkt er aardig onder te bezwijken. Wat is er binnenkamers gaande bij de club die de Bayern München van nl zou worden? (Uitspraak die ik bij ieder aanvang van seizoen lees en hoor). Het ligt simpelweg aan de cultuur van ajax die tegelijkertijd zoveel succes heeft opgeleverd. Je wordt opgeleid als bvtje en je moet een transfer verdienen om een nv te worden. Als ajax maar 1 vierkante meter rust van herdgang had, dan was ajax indd fc hollywood van nl geworden.

9 februari 2019 om 20:54

Ja creert toch een rare sfeer. Spelers zoals Ziyech denken misschien dat je eerst een tussenstap moet maken maar een dortmund of benfica voordat je naar de absolute top kan, maar het blijkt dus niet waar te zijn en als je je best doet bij ajax dan kan barcelona ja op pikken voor 90 miljoen. Denk dat er minstens een paar gasten jaloers zijn, maar hopelijk valt dat in de CL nauwelijks te merken en staan dan alle neuzen dezelfde kant op

9 februari 2019 om 21:29

Bayern staat ook niet bovenaan toch?
Probleem is gewoon dat je bij Ajax de zogenaamde vijfde colonne hebt. Iedereen heeft altijd wel een mening en dat blijft niet bij Sjaak Swart alleen. Bij PSV heb je de gebroeders Kerkhof maar die zijn gewoon aandoenlijk en wroeten niet intern. Bij Ajax lopen ook journalisten te wroeten naar interne aangelegenheden. De onrust is nooit verweg daar en hoort blijkbaar bij Ajax.

2e helft was ajax wel veel beter. ik denk dat ajax er tegen madrid weer staat.
Heracles heeft genoeg gehad aan 1 goede helft.
Als PSV morgen wint dan zie ik ze kampioen worden, 8 punten is veel.
En als ajax straks uit de CL ligt dan realiseren ze zich dat alle hossana is gebaseerd 2 gelijkspelen tegen een uit vorm bayern munchen, en in de laatste 15 jaar (inclusief dit jaar is ajax maar 4 keer kampioen geworden.
Toch slecht.

Mentaal issue. Al jaren. Je kunt nog zoveel goede spelers opstellen, maar als je bij de minste of geringste tegenslag de lood in schoenen krijgt houdt het op. Dat doet PSV al jaren beter. Voetbal is niet enkel gallery play,
Het is het mentale stuk dat het afmaakt. Voor de winterstop ging alles crescendo, want geen tegenslag. Nu meerdere tegenslagen en ze zijn ineens 50% minder. De balans is op zulke momenten zoek, geen spelers Ala Hendrik of L. De Jong die de ploeg op sleeptouw nemen. Wat een verschrikking.

9 februari 2019 om 21:02

Ajax moet zijn elftal gewoon bouwen zoals je een elftal hoort te bouwen dan zou je nu nog met PSV mee doen (ervan uitgaande dat die morgen winnen). Daarmee bedoel ik dus dat je met vleugelaanvallers speelt die niet alleen goede voetbalkwaliteiten hebben, maar ook snelheid en diepgang of dat je tenminste een middenvelder met duelkracht opstelt, die lekker de ballen kan veroveren. PSV heeft zeker niet meer voetbalkwaliteit maar het is wel een echt team waardoor ze beter presteren.

9 februari 2019 om 21:23

Eens, maar wij moeten alleen maar mooie voetballers hebben en spelen daarom al tijden zonder een echte 6. Dat werkt vaak maar zodra de mouwen opgestroopt moeten worden dan ga je kei en keihard nat.

9 februari 2019 om 21:31

Ze zouden een Wouters of Lerby op moeten leiden.

9 februari 2019 om 22:33

Eens, dat is ook deels wat ik bedoel. Als het goed gaat en meezit is het genieten van De Jong, Tadic en Ziyech. Zodra het niet loopt geven ze allemaal niet thuis. Er ontbreekt al jaren een verdedigende middenvelder, want die zouden niet oogstrelend kunnen voetballen. Geef mij dan maar zo'n '' veredelde houthakker '' als Hendrix. Zo'n jongen die nooit wordt opgemerkt als sterkhouder van het elftal, maar stiekem toch het elftal bij elkaar houdt. In goede, maar vooral juist in slechte tijden wanneer de mouwen moeten worden opgestroopt. Als ajacied om gek van te worden. Koop verdomme eens mannen, bikkels, spelers die weten wat er gevraagd wordt wanneer de ploeg op achterstand komt en die Frenkie te recht wijst als hij voor de 15de keer de hal naar de verkeerde kleur speelt. PSV heeft individueel minder kwaliteit, maar is als team zoveel beter dan dit Ajax.

Verbeek heeft zelden gelijk, maar hier maakt hij een terecht punt. Volharden in een type voetbal wat er gezien de vorm niet inzit in combinatie met de waardeloze veld in Almelo waar de ballen alle kanten op springen. Nog afgezien dat het falende combinatiespel de oorzaak was dat Heracles al zijn kansen kreeg. Zover ik kan nagaan zijn alle kansen van Heracles voortgekomen uit dom balverlies in de opbouw bij Ajax op momenten dat het niet mocht. Schiet die bal dan gewoon weg en laat Heracles opbouwen, want dan moeten ze ze proberen kansen te creeren in een beperkte ruimte in plaats van de zeeen van ruimte die nu onstaan bij balverlies in de opbouw.

Uithuilen en op naar woensdag zonder enige vorm van vertrouwen. Hopelijk gaan we dan gewoon 4-5-1 spelen of een variant op 4-4-2 zodat er wat grip komt op het middenveld. Op deze manier van spelen is het gewoon een uitnodiging om afgedroogd te worden.

Zwaktebod van ten hag om met de jong te starten, dit was niet de wedstrijd voor hem en hij had rust nodig. zonder hem hadden ze best kunnen en moeten winnen van heracles, begrijp me niet verkeerd hij is de beste speler van ajax maar hij was niet volledig fit.

Onder De Boer was er ook al geen plan B. Dat zei Ronald Koeman ooit al. Zolang we op de Overmars manier doorgaan, welke trainer je ook voor de groep zet, blijft het zo. Verbeek heeft volkomen gelijk

9 februari 2019 om 21:21

Lol je doet nu net alsof Overmars de tactiek en mentaliteit van de ploeg bepaalt. Reinste onzin natuurlijk.

9 februari 2019 om 21:33

Hij bepaalt wel mede het type coach en is dus indirect ook deels vernatwoordelijk. Al blijft de groep hoofdverantwoordelijke want ook zonder trainer moet je het gras op willen vreten. Het rare is dat je dit bij elk team wel een keer tegenkomt terwijl ik bij ons op het werk nooit een collectieve offday zie.

9 februari 2019 om 21:33

Mentaliteit is ook kwaliteit. Dat mis je al jaren bij Ajax waardoor je dit soort wedstrijden verliest en je geen prijzen pakt.
Je hebt ook waterdragers nodig op zijn tijd en niet alleen spelers die een leuk hakje kunnen geven. Soms moet je het over een andere boeg gooien en heeft het continu rondspelen van de bal geen zin

Je kan ook geen plan B hebben als je geen diepgang buiten Neres in je selectie hebt.
Weer totaal geen diepgang in het spel en iedereen die weer in de bal komt.
Wie dit gooit op mentaliteit of inzet die ziet de structurele problemen in het spel niet. Die spelers werken namelijk allemaal hard genoeg met uitzondering van Blind en Tadic.
Ten Hag doet het goed met de selectie die hij heeft. Een uiterst kwetsbare selectie zonder diepgang. Bij Ajax hadden ze bijna Neres verkocht.

Stuur Frenkie nu maar meteen naar Barcelona, aan hem heb je de rest van dit seizoen niets meer aan want die wil alleen nog maar heel blijven. Niet de technische staf maar dit keer is het v/d Sar en Overmars die voor grote onrust hebben gezorgd binnen de spelersgroep, zij waren het die tussentijds gingen onderhandelen terwijl ze maar 1 opdracht hadden, iedereen buiten de deur houden tot aan het eind van de competitie.
Zoals gewoonlijk zijn de supporters weer de grote verliezers door hebzucht van de directie.

9 februari 2019 om 22:31

Je hebt het goed begrijpen! De eurotekens in de ogen van de directie hebben de drive en de moraal uit de groep gehaald. Komt u maar terug in de zomer Barcelona...

10 februari 2019 om 01:57

Kijk straks hoe frenkie weer speelt. Top mentaliteit en laat zich niet gek maken

tiki-taka-voetbal?
Heb ik iets gemist of zo?
Natuurlijk heeft Ajax dit seizoen al een paar keer goed gespeeld, maar tiki-taka-voetbal?
Even serieus mensen.

Ik hoop dat PSV morgen het kado uitpakt, dan komt de mogelijke titel weer een wedstrijdje dichterbij.

#roadto25

Feyenoord heeft laten zien hoe je Ajax pijn kan doen en dat heeft Heracles goed uitgevoerd. Aan andere clubs raad ik aan om zo tegen Ajax te spelen want dan zijn ze erg kwetsbaar. Ze lijken er ook geen antwoord op weten te vinden en dat kan dus ng lijden tot veel puntverlies

ik hoop dat psv morgen wint. Dat kut ajax met die mentaliteit. Het is helemaal niks . Seizoen is alweer voorbij.hopen dat ze van de week ook maar flink onderuit gaan. Kunnen ze het seizoen rustig uitballen. iedereen lekker op vakantie..
eerst die Ter hag eruit. We moeten een trainer hebben die op durft te treden tegen de vaste spelers. Het is gewoon een watje heel die trainer.
Het is te hopen dat we er in de beker ook uitvliegen. Oh oh wat zijn we goed. Ja met onze mond maar op het veld niet.

Gegroet wederom een zeer teleurgestelde (bijna ex )supporter

9 februari 2019 om 23:42

bijna ex supporter? als je daarmee niet doelt op levensbedreigende dingen of sportswitch, dan noemen ze dat toch gewoon een nep-supporter of gloryhunter/successupporter? een echte supporter is teleurgesteld, kritisch en van alles, maar blijft de club gewoon steunen

10 februari 2019 om 01:54

Typische Ajax supporter. Wij Feyenoorders steunen onze club altijd!

10 februari 2019 om 08:04

(pietkees)
Lekkere supporter ben jij de spelers doen het niet expres hoor ik baal er ook van maar volgende week zit ik er gewoon weer , het lukt even niet en wat de oorzaak is kunnen we alleen maar naar gissen maar als je voor rust die penalty tegen Heerenveen er inschiet dan win je die wedstrijd zo dicht ligt het bij elkaar maar om je nu bijna ex Ajax supporter te noemen gaar wel erg ver , dat noemen wij succes supporters of nep supporters die alleen maar supporter zijn als er prijzen worden gewonnen en afhaken als het een tijdje niet lukt , in de ruim 25 jaar dar ik een kaart heb heb ik successen meegemaakt en mindere tijden , op supporters zoals jij zit mijn club niet te wachten hoor dus ik zou zeggen zoek een andere club uit die wel de successen aaneen rijgt , een echte supporter zit er ook als het wat minder gaat jij blijkbaar alleen als het goed gaat .

Wat een opportunisme weer. Ten Hag er nu uit ...en tot de winterstop was alles top. Nu kijken of iedereen echt top is. Bij tegenslagen zie je de echte winnaars. Wel mooi om te zien dat Ajax ook van de echte kleintjes kan verliezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren