Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Galatasaray en Chelsea houden alle opties open met gelijkspel

Laatste update:

Galatasaray en Chelsea hebben op 18 maart, als de terugwedstrijd in de achtste finale van de Champions League op het programma staat, nog veel om voor te spelen. Woensdagavond eindigde de eerste ontmoeting in Istanbul namelijk in 1-1. Galatasaray knokte zich na een vroege achterstand terug in de wedstrijd, al is de uitgangspositie van het saai voetballende Chelsea door het uitdoelpunt wel wat beter. Met name voor Didier Drogba was het een bijzondere wedstrijd: hij speelde tegen de club die hij met zijn laatste trap de eindwinst in de Champions League bezorgde.

/

Veel indruk maakte Drobga niet in de Türk Telekom Arena en na een kleine tachtig minuten werd hij naar de kant gehaald door trainer Roberto Mancini. De oefenmeester zal geweten hebben dat het moest gebeuren in de thuiswedstrijd: Cim Bom had immers slechts een van de laatste zeven thuisduels in de Champions League verloren. Desondanks begon de Turkse voetbalgrootmacht niet goed. Chelsea was feller, keeper Fernando Muslera blunderde met een slechte uittrap (hij herstelde zijn fout door het lobje van Willian weg te koppen) en na een minuut of negen lag de bal wél in het net. César Azpilicueta kreeg de ruimte op links en voor Fernando Torres was het een doodeenvoudig karwei om de bal tegen de touwen te schuiven.

Voor Torres was het zijn vijfde doelpunt in zes optredens als basisspeler in de Champions League en het leek nog erger te worden voor Galatasaray. Chelsea noteerde in de openingsfase tachtig procent van het balbezit en ook de kansen waren voor de Londenaren. Mancini vond het na een halfuur tijd om van systeem te veranderen en om te wisselen. De arme Izet Hajrovic ging van het veld en Yekta Kurtulus kwam binnen de lijnen als zijn vervanger.

/

Het zorgde ervoor dat Galatasaray, met de prima spelende Wesley Sneijer hangend aan de linkerkant in de basis, iets beter in het spel kwam. Na een kans voor Alex Telles kwam Burak Yilmaz zelfs tot scoren, maar een doelpunt werd niet toegekend. Verdediger John Terry stond na een snelle ingooi nog met een extra bal in zijn handen en om Burak te stoppen gooide hij het ding maar het veld in. Het resultaat: doelpunt afgekeurd, Terry geel. De eerste kansen na rust waren weer voor Chelsea, maar naarmate het bedrijf vorderde werd Galatasaray sterker.

Na iets meer dan een uur kwam de grootste kans van de Turken tot dat moment op naam van Selcuk Inan. Een hoekschop van Sneijder werd doorgekopt door Drogba en Selcuk zette bij de tweede paal zijn voet tegen de bal. Het ding belandde tegen de paal. Nauwelijks een minuut later was het wel raak. Opnieuw nam Sneijder een hoekschop en opnieuw maakte de verdediging van Chelsea geen beste beurt. Dit keer profiteerde Galatasaray wel: Aurélien Chedjou tikte binnen. Galatasaray rook bloed en kreeg ook de bal van Chelsea, dat het wel best vond en zich ingroef op eigen helft. Doelpunten vielen er echter niet meer en Galatasaray zal een krachttoer moeten uithalen: de Turken wonnen nog nooit in Engeland.

Galatasaray had alles op alles moeten zetten voor de 2-1

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed resultaat in de zin dat de neutrale toeschouwer er nog wat aan heeft want de wedstrijd in Londen is dus beladen. Sowieso in combinatie met de terugkeer van Drogba die wilt scoren en de Turken die per se willen doorstoten naar de volgende ronde.

Ik had wel wat meer verwacht van Chelsea, als ze echt mee willen doen en de CL willen winnen moeten ze spelen zoals Real en Bayern dat doen en de tegenstander compleet domineren.

26 februari 2014 om 23:09

De neutrale supporter heeft na 5 minuten al weggezapped hoor...wat een oersaaie, wanvertoning. Jammer dat ze beide niet nu al uitgeschakeld kunnen worden

26 februari 2014 om 23:31

De return moet wel spannend worden itt Real - Schalke. Dat bedoelde ik.

26 februari 2014 om 23:32

Dat sowieso!

26 februari 2014 om 23:29

Heb gewoon 3 en een halve Cl-uitzending lopen ergeren. Amusementswaarde op enkele wedstrijden na niet om naar huis te schrijven.

Pff wat een ongeinspireerd Chelsea. Je merkt in Europa dat er eigenlijk geen team is wat nog echt onder de indruk hoeft te zijn van de EPL elftallen. De tijden dat je bij dit soort wedstrijden blind een winst voor Chelsea/man U etc. invulde zijn wel voorbij. Leuk voor de neutrale kijker, maar zonde als dit betekent dat ze de aansluiting met de echte top van Europa gaan missen.

26 februari 2014 om 22:47

altijd excuses! elke ploeg zou wensen tegen jullie te willen spelen in de kwartfinale geloof mij.

26 februari 2014 om 23:48

bbarca en helemaal bayern zijn voor niemand bang en 1-1 voor een club als chelsea die zzoveel geld uitgeeft aan transfers is gewoon slecht

26 februari 2014 om 22:45

Nou ja ook niet onder indruk van Duitse clubs. Ik hoor overal dat die competitie aan een opmars bezig is, maar buiten Bayern stellen ze ook weinig voor. Leverkussen en Schalke zijn helemaal weg gespeeld.

Clubs uit verschillende landen doen het goed, dat is toch alleen maar leuk?

26 februari 2014 om 23:11

Dortmund ?? Of nooit van gehoord ?

26 februari 2014 om 23:52

Dortmund daarentegen legde een puike prestatie af. Met zoveel blessures in Rusland winnen is knap.

26 februari 2014 om 23:57

dortmund doet het prima en ze hebben ook nog zoveel blessures hummels,ilkay etc

Wat een saaie wedstrijd zeg, Chelsea countert terwijl Gala niks tot nauwelijks iets creëert.

26 februari 2014 om 22:42

Counteren? Over welke counter heb je het.. ik heb niet eens ons in de 16 gezien bij GS in de 2e helft..

26 februari 2014 om 22:46

Torres toch een keer. Maar we zijn het denk ik wel met elkaar eens, wat een enorme zaadpartij.

26 februari 2014 om 23:21

hij bedoelt de eerste helft denk ik. Na de komst van semih zag je torres eto'o hazard bijna nietmeer. maar dat is wel de tactiek van mourinho denk ik ( hij is de 3-2 vorig jaar niet vergeten) dus nam hij niet zoveel risico's.

26 februari 2014 om 23:32

Blijft een raadsel waarom Mourinho verdedigend de 2e helft in kwam. Net wanneer je denkt dat Chelsea door begint te drukken, komt Mikel erin. Waar slaat dat op? Na Torres' goal was het varkentje al gewassen. De KO-punch ontbrak en ja...dan wordt je zelf gehoekt.

26 februari 2014 om 23:41

@Zola#
Respect dat je als chelsea supporter eerlijk kunt zijn
We hebben echt 2de helft gedomineerd, ik hield van chelsea ma nu hoe ze laf hadden gespeeld.ik.haat elke speler van.hun buiten hazard en willian de rest probeerde tijd te rekken en laf te spelen dit ben ik niet gewoon van een engelse club echt laf liever moyes tacktiek en nederlaag dan zo laf spele bij chelsea.. KIJK WA JOHN TERRY DEED HIJ GOOIDE DE BAL gewoon in het veld om doelpunt van burak af te keuren hoe zielig?
Galatasaray gaat volgende mac winnen let op mijn woorden ;]
CIM BOMMMM !!

27 februari 2014 om 00:23

Waarom denk je? 1 uit doelpunt maken in de TT Arena is een behoorlijke prestatie en een 1-1 gelijkspel voor de return is ook geen slechte uitgangspositie om het vervolg in de thuiswedstrijd mee te nemen. Mourinho kennende gaat hij mooi achterover hangen tegen een Galatasaray die een op een laag tempo voetbalt om ze pijn te doen in de counter, een 0-0 of 1-0 is genoeg voor Chelsea. Thuis zou dat geen probleem moeten zijn, helemaal als je weet dat Galatasaray MOET aanvallen om die ene doelpunt te maken.

Goede uitgangspositie voor Chelsea. Maar wat een 2de helft van Gala en wat een fanatieke aanhang,
Echt mooi om te zien zo'n fans. Maar ik stoor me wel aan het gefluit richting de tegenstander. Foei...
Het word nog een spannende terugronde. Maar ik denk dat kwaliteit wel het verschil gaat maken.
Dit is een terechte uitslag wat mij betreft, maar wat is Chelsea de 2de helft teruggezakt.
Helaas was Hazard niet top.

26 februari 2014 om 22:45

Wat is er dan mis met het gefluit naar de tegenstander? Dat gebeurt toch zo veel. Ze kunnen moeilijk de tegenstander aanmoedigen he

26 februari 2014 om 22:48

Ja uitfluiten bij de tegenstander hoor je vaker, maar zolang als dit nog nooit.
Ik heb zelfs het geluid maar even uitgezet. Het geeft idd aan hoe begaan de fans zijn met gala.

26 februari 2014 om 23:54

Mensen hebben het altijd over het gefluit en dat het oneerlijk zou zijn.

Maar wat pas echt oneerlijk is vind ik is wat Chelsea doet omdat Abramovich met een oneindig budget Chelsea ondersteunt, wat is er nog oneerlijker dan dat?

Galatasaray heeft de club op eigen kracht opgebouwd, dan vind ik een beetje gefluit niet zo erg ook al vind ik het zelf ook niet leuk.

26 februari 2014 om 23:57

Dit meen je toch niet. De aanhang geeft zich bijna verloren tegen de moderne voetbal industrie. Gate 417 probeerde vandaag het eer te redden, de rest had zich overgegeven. Vandaag zaten er veel rijke mensen op de tribune die jaarlijks naar 1 a 2 wedstrijden komen en tickets voor absurde bedragen kopen, hierdoor is de sfeer weggezakt in europese duels. Je zult in de uitwedstrijd tegen Chelsea horen wie de echte aanhang is.

De Engelse teams maken er weinig van dit jaar in de CL. Kan best zijn dat er straks maar 1 club in de kwartfinale zit. Vorig jaar waren er ook slechts 0 clubs in de kwartfinale. Dat Mourinho dan ook weer vol voor de defensie kiest blijft mij een raadsel, had Gala nog wel een extra goal gegund!

26 februari 2014 om 22:42

Boeien, Chelsea en City hebben beide nieuwe coaches. Arsenal kan kopen in plaats van verkopen en United zal naar alle waarschijnlijkheid vervangen gaan worden door Liverpool.

No worries.

26 februari 2014 om 22:43

hoezo is dat niet boeiend dan? iedereen schreeuwt elke keer dat ze de beste competitie van de wereld hebben, maar ik zie het anders niet op het veld hoor. ben het op zich wel met de uitspraak van roy keane eens.

26 februari 2014 om 22:49

Dus omdat de Premier League de beste voetbalcompetitie van de wereld is, verwachten jullie dat de clubs met de prijs ervandoor gaan.

Hele domme redenatie zijn dit.

26 februari 2014 om 22:54

@respect2all

Zeg ik niet. Daarnaast vind ik de PL helemaal niet de beste competitie van de wereld. Al die Engeland fanboys hier roepen de hele tijd dat ze in de zwaarste, leukste en beste competitie voetballen. De leukste is feitelijk juist gezien de ranglijst, maar de beste totaal niet. Engeland presteert al ruim 2 jaar niks meer in Europa en het voetbal is om van te huilen.

26 februari 2014 om 23:00

Elphenomeno, wees realistisch. De nummer 2 van Duitsland vernederd door de nummer 7 van Engeland. De nummer 2 van Engeland verliest van de absolute topfavoriet. De nummer 2 van Italia uitgeschakeld door de nummer 2 van Engeland. De nummer 6 van Spanje eruit gegooid door de nummer 7 van Engeland. De nummer 3 van Engeland pakt 3 punten tegen de nummer 1 van Duitsland. De nummer Qua veldspel en lange halen snel thuis: De stats bewijzen anders, de meeste passes per wedstrijd is in Engeland, niet in Spanje of Duitsland.

26 februari 2014 om 23:08

Het gaat niet om 1 uitslag. Leverkusen faalde inderdaad tegen Man United. Maar als je naar dit jaar kijkt:

Bayern en BVB eindigen in de poulefase boven Arsenal en City
Chelsea en United zijn weer sterker dan Leverkusen en schalke

Op dit moment staat Duitsland er duidelijk weer beter voor. Bayern en Dortmund zijn zo goed als zekers door, de andere 2 liggen eruit. Vanuit Engeland gaat waarschijnlijk alleen Chelsea door.

Vorig jaar presteerde de Duitse teams ook al beter. Schalke eindigde in de poulefase boven Arsenal en Dortmund boven City. Er gingen drie clubs verder, Schalke ging eruit in de achtste finales en het werd een Duitse finale.

Aan de Engelse kant ging alleen Man United en Arsenal verder en die vlogen er allebei uit in de achtste finales.

Het gaat dus niet om 1 uitslag, maar de Duitse clubs presteren nu dus al 2 jaar beter dan de Engelsen, om over de Spanjaarden nog maar te zwijgen.

26 februari 2014 om 23:13

De nr 1 van england verliest van de nr 1 van Duitsland , of telt City - Bayern niet ?

26 februari 2014 om 23:18

En de nummer 1 van Duitsland verloor van de nummer 1 van Engeland

26 februari 2014 om 23:24

Bayern en BvB eindigden op doelsaldo boven die clubs. Dus ze waren gelijkwaardig.

26 februari 2014 om 23:25

Wat een slap gelul hier. Ja Bayern en Dortmund zijn goed! Maar we hebben het over de competitie daar spelen nog 18 andere teams en als je het zo bekijkt is de PL gewoon veruit de sterkste.

26 februari 2014 om 23:26

Bij mij is Chelsea de nummer 1, ik weet niet welke PL jij kijkt?

De PL is qua breedte een stuk sterker. In principe kan de nummer 7 van Engeland van vorig jaar gewoon de CL winnen(liverpool), dat zie ik Betis of HSV niet doen.

26 februari 2014 om 23:29

Ze eindigen erboven, maar zijn toch gelijkwaardig? Apart...

26 februari 2014 om 23:31

Liverpool van vorig jaar zou géén pepernoot raken in de CL. de nummers in de ranglijst stijgen in verhouding met het spel wat je vertoond. Wat je zegt is zo incorrect.

26 februari 2014 om 23:34

@stravven

tja je beweerde net al dat arsenal en city nog kans maken om barca en bayern uit te schakelen, dat is al onzinnig genoeg, maar dit spant de kroon. een everton (momenteel de nr 7 van engeland) zal never nooit de cl winnen hoor haha.

@feyenoordfan

bayern heeft die laatste wedstrijd rustig aan gedaan. normaliter zal een manchester city nooit bij bayern winnen, wanneer bayern die wedstrijd serieus neemt.

26 februari 2014 om 23:36

Ze hebben toch evenveel punten, zucht...

Liverpool van dit seizoen zal het goed doen in de Cl...

26 februari 2014 om 23:38

Elphenomo

Wat is daar onzinnig aan?

26 februari 2014 om 23:39

@elphenomeno
Lezen is moeilijk, hè?

26 februari 2014 om 23:46

@frank_lfc

Bayern en Barcelona gaan dat op eigen veld nooit meer uit handen geven. Ik zie eerder een Gala winnen op Stamford Bridge dan dat Arsenal met 0-3 in München wint.

26 februari 2014 om 23:49

Weet niet welke Buli jij kijkt maar Volgens mij staat Hsv 16e kerel. In principe kan HSV met wat geluk de Cl winnen . Hoor toch op man ! Er is maar éën reden waarom mensen denken dat de PL de beste competitie is !! Er lopen veel russische en Arabische sinterklaazen rond , die hun geld in het voetbal steken . Maar er komt een tijd dat deze gasten het loodje leggen en al deze geweldige clubs definitief ophouden te bestaan !! Kan voor mij niet snel genoeg gebeuren . Want laten we eerlijk zijn !!! Pure competitievervalsing . Maar dat is maar mijn bescheiden mening

26 februari 2014 om 23:51

Oke leuk. De PD is beter dan de EPL pff. Die discussie kan je eindeloos voeren ..

26 februari 2014 om 23:55

@zola

We hadden het niet over de PD vriend. De PD heeft in de breedte allemaal middenmoot Eredivisie niveau er rondlopen, dat is al helemaal minder.

27 februari 2014 om 00:01

Berlin66

Oow want Arsenal, Liverpool en Manchester zijn clubs die groot zijn geworden door sjeiks? Schei toch uit.

27 februari 2014 om 02:49

hahaha wat een geleuter de statistieken bewijzen dat de laatste 4 jaar de spanjaarden domineren, gewoon de feiten, een bilbao dat man united heel ergemakkelijk van de mat speels laat staan wat velcia en villareal en sevillia nog kunnen presteren, buiten dat word een atl madrid, real en barca makkelijk kampioen in spanje !!

Schandalijg gespeelt, dit kon chelsea toch vandaag al beslissen, inplaats daarvan neme ze gas terug. Wat een schande jemig

26 februari 2014 om 23:59

Ja en Galatasaray kon het ook beslissen.

Slim gespeeld van Chelsea. Had natuurlijk wel meer van ze verwacht. Eerste helft moesten we elke fout van Gala eigenlijk afstraffen want we kregen af en toe zeeën van ruimte.

Op Stamford Bridge gaan we de karwei natuurlijk afmaken
#FCCHELSEA

Jammer dat ze deze wedstrijd uitzonden. Wat een slechte wedstrijd van Chelsea zeg, leek wel voetbal van vorig jaar. In de competitie spelen ze lekker aanvallend, maar hier? lekker de 1-0 proberen vast te houden. Gala fans, gefeliciteerd met dit gelijkspel, ik hoop alleen dat Chelsea zichzelf laat zien volgende keer.

Motm Melo, en yekta die vuil werk opknapte aan de kant van Gala.

Ongelofelijk wat een anti voetbal van chelsea heletijd tijd rekken
achter rond tikken wat een team bah Gala had de 2-1 verdient 2de helft

Chelsea Anti Voetbal Mourinho

Forza CIM BOM !!!

Wat een achterlijke wedstrijd man. Het is dat GS niet beter kon en Chelsea blijkbaar niet beter wou ofzo. By far onze slechtste wedstrijd tot nu toe. En die Torres... ik zal maar niks zeggen over hem anders ga ik een ban krijgen ...

Pfff en tijdrekken? Mourinho Really???? Tijdrekken in begin van de 2e helft, you kidding me???

26 februari 2014 om 22:44

Dat het je nog verbaast... Business as usual, in 'belangrijke' uitwedstrijden hanteert Mourinho altijd dezelfde tactiek.

26 februari 2014 om 22:45

Nou eigenlijk niet ... City was compleet anders en er zijn nog genoeg andere wedstrijden waarin we ' probeerde ' aan te vallen..

27 februari 2014 om 00:02

Chelsea heeft geluk dat in Turkije de 6+0+4 regeld geldt waardoor veel spelers geen wedstrijdritme hebben.

Anders had Galatasaray over Chelsea heen gewalst, bovendien is de grootste talent van Galatasaray geblesseerd net nu we tegen Chelsea anders was Chelsea waarschijnlijk helemaal kansloos.

Het is niet voor niets dat bijna alle Engelse ploegen al hebben verloren.

26 februari 2014 om 22:46

What's new met captain overrated, veldmaarschalk in loopgraven oorlogvoering José Mourinho.

Zelfs tegen een zeer matig Gala spelen als een vaatdoek, ik heb het te doen met Chelsea fans

26 februari 2014 om 22:50

Nou we hadden GS vanavond echt met gemak weg kunnen spelen als we ook maar enigzinds 50% van ons potentieel hadden gehaald. Maar ik denk dat ze liever dachten aan het uitgaan vanavond ..

De enige die in mijn ogen een goede wedstrijd speelde was Azpi. Maakt niet uit voor die kerel waar die staat, links of rechts hij speelt altijd wel minimaal 6,5

26 februari 2014 om 23:15

Hou toch op man. 'als we ook maar enigzinds 50% van ons potentieel hadden gehaald'. Kom nou niet met dat als als als. Je speelt in de CL man, je gaat toch niet op 40 of 50% spelen(wat jullie ook altijd als smoes gebruiken).

26 februari 2014 om 23:18

Wees blij dat Galatasaray niet zijn niveau haalde, want die domme buitenlanders regel zit ons echt in de weg in de competitie waardoor spelers niet hun ritme kunnen opbouwen. Daarnaast vrat Melo gewoon jullie dramatische centrale middenvelders helemaal op. Kom op, Mikel komt zwaar tekort voor een topclub en ook Lampard kan het niet meer bijbenen. Ook Ramires speelt de laatste weken dramatisch. En jullie spitsen? Lachwekkend. Ik kan met zekerheid zeggen dat Drogba op deze leeftijd zelfs veel beter is dan jullie spitsen. In eigen huis is Galatasaray gewoon oersterk, hetzelfde geldt voor Chelsea op Stamford Bridge, daar zijn ze gewoon bijna onverslaanbaar.

26 februari 2014 om 23:19

Waar heb ik het over we speelde op 50? Ik zeg tkch dat als ze ook maar 50 van hun niveau hadden gehaald we dan beter hadden gepresteerd.

Niks te maken met dat we bewust zo speelden, gewoon dat we het .iet hebben gedaan.

26 februari 2014 om 23:20

Borkuz20

Kan je.niks anders dan gelijk geven.

26 februari 2014 om 23:31

Mijn excuses, heb het niet goed gelezen. Maar dat 'als' gedoe maakt mij gewoon gek. Ik heb het ook niet verwoord, ik kon het ook niet beter verwoorden maar Bozkurt20 heeft gewoon ook helemaal gelijk.

27 februari 2014 om 00:06

Inderdaad vorig jaar werd Galatasaray ook zwaar benadeeld maar het boeit niemand want de stand blijft staan en men accepteert de uitslag of deze nou goed of fout is door blunders van de scheidsrechter.

Maar als Chelsea zelf zwak speelt dan is dat niet alleen de schuld van Chelsea maar ook de verdienste van Galatasaray.

27 februari 2014 om 01:44

Begin 2e helft? Het begon al rond de 16e minuut ofzo bij Peter Chech!! had allang rood moeten krijgen, door dubbel geel!! en wat een stelletje aanstellers bij chelsea zogenaamd hard voetbal in de EPL!! Zielig tuig

Wat een slap zooitje die PL clubs, leuke competitie aangezien er 5 goede clubs zijn maar Europees heeft alleen city goed weerstand geboden, schalke toont dan weer aan dat de duitse league op bayern en borussia geen zak voorstelt...

26 februari 2014 om 23:35

ado spaar uzelf moeite je leeft in een droomwereld met u "waarschijnlijk" die Grieken zullen waarschijnlijk ook de CL winnen met 5-0 van Real. je wordt ni serieus genomen

27 februari 2014 om 00:08

Chelsea mag zich in zijn handjes knijpen.

Door de 6+0+4 regel in Turkije is Galatasaray zwakker, als die regel niet bestond had Chelsea een dikke pak slaag gekregen.

Goed resultaat van Chelsea, maar met name de tweede helft was ver onder de maat. Chelsea begon nog geconcentreerd aan het begin, maar met de minuut zag je de concentratie afnemen. Zoals altijd speelden we na enige tijd weer op 50 procent en werd jet steeds slordiger. Verder waren we totaal niet effectief met het afmaken van kansen. Hazard was dramatisch en meestal als hij slecht speelt, dan speelt de rest ook slecht. Torres teveel balverlies en Willian was fysiek zwak. Het publiek van Galatasaray was ook niet indrukwekkend, die floten alleen maar. Verder was Galatasaray vooral in de eerste helft matig met veel balverlies en gingen ze in de tweede helft meer druk zetten. In eigen huis moet Chelsea dit afmaken, maar Chelsea moet echt eens leren om gewoon 90 minuten geconcentreerd te spelen.

26 februari 2014 om 22:45

We mogen al blij zijn als die verwaande... langer dan kwartier spelen. Jeetje.. dat ging helemaal nergens over. Ik heb eht al eerder gezegd, was gewoon beach volleybal voor dementerende ouderen wat Chelsea speelde.

26 februari 2014 om 23:03

' Het publiek van Galatasaray was ook niet indrukwekkend, die floten alleen maar. '

Ik zou ook inderdaad gaan fluiten als Chelsea al in de 1ste helft tijd zit te rekken..
Mietjes en met name door Mourinho!

Wat is trouwens mis met fluiten?

26 februari 2014 om 23:13

Logisch, NOS verlaagt het stadiongeluid altijd. Bij de corners hoorde je heel goed dat schakelmoment van het geluid. Op de Turkse zender hoor je het altijd even hard, al vond ik dat alleen Utraslan vandaag echt aan het zingen was.

Fluiten is niks bijzonders, de ene club doet het harder dan de ander.

26 februari 2014 om 23:27

Het is irritant en klinkt negatief.

26 februari 2014 om 23:32

Ik hoor telkens dat het altijd een hel is om uit tegen Galatasaray te spelen vanwege de heksenketel. Dan verwacht ik veel gezang en dat de fans hun spelers aanmoedigen. Daarentegen hoor ik alleen maar gefluit, zelfs toen het rustsignaal klonk werden de spelers van Galatasaray uitgefloten. Alleen bij het doelpunt en toen Drogba erom vroeg gingen de fans het team aanmoedigen, maar in de rest van de wedstrijd waren ze alleen maar gericht op het uitfluiten van de tegenstander. Thuis tegen Real Madrid liepen ze ook alleen maar te fluiten vanaf het eerste fluitsignaal. Ik heb respect voor de fans van Galatasaray, maar dit noem ik geen heksenketel.

26 februari 2014 om 23:37

'het is irritant en klinkt negatief.'

Irritant voor de neutrale kijker, maar als fan vindt je dat het eigenlijk harder moet bijvoorbeel na het tijdrekken van Cech... Moet je maar eens naar een Turkse café gaan na een cruciale fout van de arbitrage...

Kort gezegd het is irritant als je geen bijzonder gevoel hebt bij de wedstrijd kwa emotie. En negatief hoort het te klinken om de Chelsea-spelers te irriteren en de scheids onderdruk te zetten.

26 februari 2014 om 23:58

Sfeer viel vies tegen vandaag. Heeft niets met NOS te maken.

27 februari 2014 om 00:03

Tegewoordig zitten er allemaal maar rijke lui op de tribune (op ultrAslan na dan). Tis niet meer zoals het vroeger was..

27 februari 2014 om 00:12

Ik vind het ook "irritant" dat Chelsea zoveel geld krijgt van een suikeroom waardoor Chelsea eigenlijk een oneerlijk voordeel heeft ten opzichte van de concurrentie.

Dan valt fluiten nog zwaar mee.

26 februari 2014 om 23:09

Ik wil Chelsea weleens zien als Galatasaray op voorsprong komt, net als tegen Juventus in Turijn. Galatasaray heeft niks te verliezen, Chelsea veel. Mourinho nog meer.

26 februari 2014 om 23:35

Chelsea in uit- en thuiswedstrijden is een wereld van verschil. Thuis zullen we aanvallender gaan spelen met meer balbezit. Wij zijn thuis onverslaanbaar, Mourinho is al meer dan 70 thuiswedstrijden in de competitie onverslagen, alleen Basel heeft kunnen winnen. Ik verwacht gewoon een gemotiveerd Chelsea in eigen huis, zeker omdat ik Galatasaray vandaag ook niet heel indrukwekkend vond spelen. Chelsea heeft ervoor gezorgd dat Galatasaray in de wedstrijd kwam door alleen maar achteruit te lopen en niet geconcentreerd te zijn.

26 februari 2014 om 23:46

Jij noemt nu één team dat heeft kunnen winnen en de overige teams hebben niet kunnen winnen om Stamford Bridge. Chelsea speelt helemaal niet het hele seizoen verdedigend. In de competitie hebben ze vaak veel balbezit en spelen ze veel aanvallender. Alleen in uitwedstrijden tegen topclubs (united en Arsenal bijvoorbeeld) spelen ze definisief en tekenen ze voor een punt. Vandaag vond Chelsea een gelijkspel ook prima. Ik ben zeer teleurgesteld in het vertoonde spel van Chelsea vandaag en vind het ook zonde dat er zo weinig is aangevallen, maar Chelsea speelde vandaag gewoon op 50 procent van wat ze kunnen.

26 februari 2014 om 23:54

Ik volg Chelsea niet op staande voet en wil jou best geloven. Echter heeft Chelsea ook tegen Everton erg veel moeite gehad thuis. In de slotfase met een goal van (notabene) Terry gewonnen. Die thuisreeks is een mooie statistiek, maar daar komen meerdere dingen bij kijken. Ook een Porto die thuis jaren ongeslagen was, heeft verloren.

Chelsea moet uitkijken, want ze zijn soms geneigd om door te slaan in het
''verdedigen van de gunstige uitgangspositie''. Vat het niet verkeerd op, maar ik moet in de bestaande kans geloven. Anders zou ik mijzelf niet zijn als Gala fan zijnde.

27 februari 2014 om 00:16

Nou Chelsea vond het blijkbaar nodig om vals te gaan spelen met die bal van Terry die de doelpunt heeft laten afkeuren.

Anders had Chelsea helemaal niks te willen uit of thuis.

Mocht Terry weer zoiets flikken of een van de andere spelers dan weet je in ieder geval waar jou Chelsea staat.

Niet alleen gesteund worden door een Miljardair maar ook nog eens vies vals spelen, eigenlijk had Terry er af gemoeten met rood!!!

27 februari 2014 om 00:23

@2045, wat praat jij van onzin? Allereerst was het dom dat die speler van Galatasaray zo snel ging ingooien want het was duidelijk dat er 2 ballen in het veld lagen. De scheidsrechter hield zich dan ook prima aan de regels. De bal was al ingegooid voordat Terry de bal weggooide. Hij kreeg hier overigens terecht geel voor. Rood zou nergens op slaan, want voor onsportief gedrag staat altijd geel. Verder was het duidelijk dat Cech zijn handen terugtrok en dat Terry niet ingreep, want zij zagen dat er al was gefloten. De bal was er dus nooit ingegaan. De haat richting Chelsea spat er bij jou duidelijk vanaf.

27 februari 2014 om 00:26

@bkorkmaz3, ik ben het zeker met je eens over de eerste zin in de laatste alinea. Chelsea heeft de neiging om achteruit te gaan lopen als ze op voorsprong komen. Daardoor zorg je er alleen maar voor dat de tegenstander meer aan de bal komt en vraag je om een tegendoelpunt. Galatasaray maakte dan ook meer dan verdiend een doelpunt. Thuis tegen Everton had Chelsea het zeer lastig, maar Everton zette goed druk en speelde uitstekend. De meeste clubs hebben het toch wel lastig op Stamford Bridge. Laten we in ieder geval hopen op een mooie wedstrijd over een paar weken.

27 februari 2014 om 01:20

@king_osgood

Extra balls on the field of play
-----------------------------------------

If an extra ball enters the field of play during the match, the referee
must stop the match only inf it interferes with play. Play must be restarted
by a dropped ball in the position where the match ball was at the time when the match was stopped, unless play was stopped inside the goal area, in which case the referee drops the ball on the goal area line parallel to the goal line at the point nearest to where the ball was located when play was stopped.

If an extra ball enters the field of play during the match without interfering with play, the referee must have it removed at the earliest possible opportunity.

Hoe bedoel je terecht afgekeurd? Galatasaray wordt hier gewoon genaaid.

galatasaray speelde tweede helft goed voetbal op een paar zwakke schakels na, selcuk was zeer slecht maar eboue geeft een nieuwe definitie aan slecht zijn.
semih kaya speelde meteen baas toen hij binne kwam en het leek wel alsof melo sneijder en drogba de enige waren die iets forceerden

Chelsea blijft laf verdedigend en niet om aan te zien. Kijk er nooit naar en zal het nooit doen behalve in Europa als ik geen keus heb, Chelsea en Morinho gaan alles winnen maar ik schakel over naar Tom & Jerry Coys

Galatasaray gaat echt niet winnen op SB, 2 doelpunten maken en gelijkspelen is heel erg lastig en waarschijnlijk te lastig, een 1-1 gelijkspel op SB is ook heel lastig. Waarschijnlijk gaat Chelsea 'gewoon' door.

26 februari 2014 om 22:52

Ook in Turijn wist Galatasaray veerkracht te tonen. Alles kan, we moeten niet doen alsof Chelsea een geoliede voetbalmachine is die alles afstraft. Basel won uit en thuis van Chelsea, ook waar ht om de echte knaken ging. Ik sluit niks uit. Chelsea favoriet en Galatasaray underdog.

27 februari 2014 om 00:54

Ik geloof dat Mourinho nog nooit een thuiswedstrijd met Chelsea heeft verloren, het wordt iig heel erg lastig voor Galatasaray.

27 februari 2014 om 01:24

Dan komt er een einde aan Mourinho's ongeslagen reeks! =)

Het wordt lastig, maar Galatasaray heeft het al eerder geflikt bij onder andere Juventus wat knap lastig.

Ik hoop op een mooie wedstrijd uit bij Chelsea en hopelijk Drogba als matchwinner met de winnnende goal! Zou mooi zijn.

27 februari 2014 om 00:25

Inderdaad, bij de loting was ik al blij met Chelsea en je ziet ook dat ze gewoon eigenlijk niet zo gevaarlijk zijn.

Galatasaray heeft 9 nieuwe spelers in de winterstop gehaald, als die nog een beetje wedstrijdritme krijgen dan vrees ik het ergste voor Chelsea.

Maar ach bal is rond.

Jammer dat chelsea heeft gewonnen ik ben voetbalfan ik haat het om te zien hoe chelsea speelt. Dit is echt de eerste keer dat ik me schaam voor mijn eigen club

Ik hoop niet dat Chelsea met dit resultaat op zak ook nog eens op save gaat spelen in Londen want dan wordt het echt een saaie terugwedstrijd.

Heeeeuj! Samen met United-Olympiakos de enige nog spannende wedstrijd in de returnronde

26 februari 2014 om 23:10

Oh? Atletico-Milan niet dan? Arsenal en City kunnen ook zeker nog wel door, enkel Schalke, Leverkusen en Zenit kan je echt al afschrijven.

26 februari 2014 om 23:19

Arsenal en City kunnen nog door? Tja dat gebeurt 1 op de 100 keer. Als je realistisch bent weet je zelf natuurlijk ook wel dat Arsenal totaal kansloos is en City evenmin.

26 februari 2014 om 23:30

Ik hoop natuurlijk ontzettend dat Arsenal voor een stunt weet te zorgen, echter als je realistisch bent weet je dat deze kans niet erg groot is aangezien Bayern niet hetzelfde zal laten gebeuren als vorig jaar. En geen een team, buiten Bayern en Madrid, heeft op dit moment een haast onmogelijke opgave om een 2-0 achterstand in Camp Nou ongedaan te maken. Dus, inderdaad buiten Milan (al vraag ik me ook echt af of het kwakkelende Milan dit ijzersterke Atlético kan verslaan) en United zijn de returns al zo goed als gespeeld.

Winnen op Standford Bridge, nee dat wordt hem niet. Chelsea zal het daar afmaken. We hadden thuis gewoon moeten winnen tegen dit zwakke Chelsea. 2de helft was Chelsea nergens te bekennen, alleen aan het verdedigen.

Btw, wat is eboue toch dramatisch zeg. Laat hem nooit meer spelen aub.

Wat speelt die Burak Yilmaz ongelooflijk slecht zeg! Ik zie liever Umut Bulut in de return inplaats van Burak. Verkeerde passes, staat telkens op de verkeerde plek op cruciale momenten, schiet niet op momenten wanneer er juist geschoten moet worden, zet nauwelijks druk. Kortom super slechte wedstrijd van hem

26 februari 2014 om 23:01

Ä°k heb liever een Sabri dan een Burak die nutteloos is.

Sneijder, Melo, Telles en Chedjou deden het goed bij Galatasaray als de rest het ook goed had gedaan hadden we hier met 2-0 van Chelsea gewonnen.

27 februari 2014 om 00:12

Die Telles laat ook echt zien dat hij Braziliaans is. Wat een aanvallend ingestelde back he.

27 februari 2014 om 01:26

Inderdaad aanvallend is hij zeker!

En was ook zeer verrast over zijn schoten!
Ik hoop dat hij een snelle en een goede ontwikkeling tegemoet gaat bij Gala en een top back kan worden! Talent druipt er vanaf.

Kijk, strategisch tijdrekken. Oké! Het mag, kan en gebeurt. Maar hey... 30ste minuut? Kom op zeg. Zitten de goals van Nihat Cech nog diep? Die gast straalde één en al irritatie uit. Wat een arme stakker. Jammer.

Galatasaray moest hier de genadeklap uitdelen. Chelsea verdiende géén goede uitgangspositie. Chelsea wilde helemaal niet voetballen. Melo en Eboue pakten het in de tweede helft op. De beste spelers aan de kant van Galatasaray waren de jonge Telles en Melo. Melo was op een gegeven moment de Cengiz Khan, tussen al die blauwe gasten.

Hier moest Galatasaray winnen, hét moest. Je hebt niet veel aan een 1-1. We moeten nu of 2-2 en met hoger aantal gelijk spelen of winnen. Dat is heel moeilijk, maar helemaal niks is onmogelijk. Chelsea zal met dit spel overal kunnen verliezen, zie Basel et cetera.

Ik ben alsnog trots op mijn club.

26 februari 2014 om 23:43

Als je vroeg achterkomt tegen Chelsea en je een aantal keren ontsnapt aan de 0-2, moet je heel tevreden zijn dat je zonder 1 uitgespeelde kans te creeeren toch 1-1 gelijkspeelt..


De bal is rond, je weet maar nooit wat er in de return kan gebeuren maar normaal gesproken is het natuurlijk klaar nu.. Niet alleen omdat Chelsea goed is maar meer omdat Gs uit met deze spelers weinig kan klaarspelen..

26 februari 2014 om 23:59

Realistisch gezien, zou Galatasaray hier ook verliezen. 1-3 was jouw voorspelling. Mijne was 2-1 voor Galatasaray. Ik was niet objectief met mijn 2-1 en jij was realistisch met je 1-3. Wat is de score? 1-1.

Als mijn tante een aanhangsel had, was het mijn oom geweest. Zoals Mourinho net al weergaf, voetbal is géén statistiek of wiskunde. Voetbal is voetbal en niks is klaar voor het daadwerkelijk klaar is. Hoop is mijn voeding. Chelsea is topfavoriet, maar Galatasaray maakt kans.

27 februari 2014 om 00:59

Huh? Wanneer heb ik iets voorspeld?

Je maakt t wel heel cryptisch allemaal..

Maar zeker, je bent nooit kansloos anders kun je net zo goed je B team opstellen

27 februari 2014 om 01:19

Bjkkartal1903 26 februari 2014 om 16:20 #75importantadd
Hahah ik hoop het voor je Russendall Los locos dus.. Ik denk dat het 1-3 wordt maar ik hoop een smerige overwinning voor Gs.

27 februari 2014 om 02:30

Oww vanmiddag haha stalk je mij of zo.. Ja ik had zoiets verwacht maar gelukkig is het niet zover gekomen..

27 februari 2014 om 00:44

Even serieus ik ben ook voor cimbom maar je praat onzin dat galatasaray moest afstraffen volgens mij heb je de kansen van chelsea niet hezien en de blunders van galatasaray het kon in 20 minuten 4-0 staan voor chelsea.

Wat kan Chelsea verschrikkelijk saai en slecht voetbal spelen zeg.

Eerste helft viel nog mee, die twee was echt afschuwelijk. Hazard geen enkel moment gezien. Zelfs Azpilicueta was meer in beeld. Schürrle kan echt niets, zonde dat Oscar pas in de extra tijd mag invallen terwijl Mata ergens in Manchester zit. Dramatische wedstrijd, hopelijk herpakt Chelsea zich in de terugmatch.

Chelsea had verdomt veel geluk dat Mancini z'n hoofd had gestoten ofzo, toen hij de opstelling voor de wedstrijd maakte. Beginnen Zonder semih? Zonder ceyhun? Sneijder op Links? en alsof dat niet genoeg is laat je hajrovic beginnen op het veld. Verdomt, maar echt verdomt veel geluk voor Chelsea dat GS met zo een ondoordachte opstelling begon...

Verder is het duidelijk dat als Mancini weer z'n hoofd erbij heeft en dit keer de juiste opstelling maakt in de return, Chelsea niet meer het geluk gaat hebben dat ze in de eerste helft ook hadden... Lopen experimenteren in een CL-wedstrijd is echt te belachelijk voor woorden...

27 februari 2014 om 00:04

Ik begreep ook echt niets van de basisopstelling. Hajrovic deed het leuk in de beker en had een paar mooie invalbeurten, maar om hem te belonen met een CL basisplaats ?

Waarom maar waarom ga je als team zijnde als je 1-1 maakt nog achterin tikken bij een belangrijk wedstrijd waarbij je thuis speelt? Heel jammer, er moet een wonder gebeuren bij uit t uitwedstrijd

Gala was toch echt beter hopelijk zorgen voor een stunt, gun het ze van harte.....

Ik ben allesbehalve een gala fan maar wat kan ik me groen en geel en vooral blauw ergeren aan die handbalvereniging uit london.
afgrijselijk om naar te kijken en voorlopig was dit mijn laatste keer weer

Eerste helft kwam chelsea dreigend. Galatasaray met veel foute passen op het middenveld. hajrovic, melo, eboue en selcuk die steeds de bal inleverden.... chelsea komt op voorsprong. overhand heeft galatasaray maat chelsea weet te prikken met snelle counters.

2de helft ( chelsea was tevreden met een uit doelpunt) en ging erop liggen. sommigen noemen het chelsea speelde maar op 40% anderen zullen zeggen dat galatasaray spelers de foute passen uit hun spel hadden gehaald. een bal op de paal,een mooie actie van selcuk waardoor burak ofwel kon schieten of kon afleggen ( koos voor het afleggen waardoor de bal tegen een voet aankwam)

en tijdens de eerste helft: voor mij is terry vanaf nu gedregadeerd tot donk2. schandalige actie met de bal. kan je niet goedpraten. 1-1 is het beste voor chelsea maar het is nog niet voorbij.

ik verwacht een winst van chelseain londen, maar hopen mag altijd!

26 februari 2014 om 22:57

Ik wou net zeggen, het was eigenlijk allang al 1-1 maargoed dat je dan 'maar' een gele kaart voor zoiets belachelijks trekt is vooral de reden waarom spelers zulke zielige acties begaan. Net als eto'o die de verdediger nog even neerhaalt en daar verder niets voor krijgt, daar mag je dus ook gewoon meteen rood voor trekken want dat heeft gewoon niets te maken met voetbal.

26 februari 2014 om 23:15

in het begin was er ook een actie van burak ( elleboog tegen ramires) waar rood voor getrokken kon worden. dat van eto'o heb ik gemist. op het einde kwam er ook een elleboog in het gezicht van melo ( van mikel denk ik, ben niet zeker) onvrijwillig lijkt me beide elleboogstoten.

27 februari 2014 om 01:26

Ja precies om het feit dat beide acties onvrijwillig waren kunnen ze beide ook niet bestraft worden, zeker niet voor rood. Terry loopt gewoon in het veld rond met een bal in z'n handen en vervolgens gooit hij de bal niet weg maar midden op het veld. Dat kan gewoon absoluut niet, en de bedoeling van zo'n actie is dus alles behalve onvrijwllig, hetzelfde geldt voor eto'o tegen het einde van de wedstrijd, toen semih hem voorbij speelde met een schijnbeweging, waarna hij nog even de benen van Semih klemt, en dat was ook gewoon overduidelijk niet om de bal af te pakken. Zulke smerige acties mogen altijd meteen rood krijgen.

Momenteel heb ik niks te zeggen, wie weet kom ik later met een analyse. Dit hadden we in de 2e helft moeten afmaken, maar helaas.

Pfff, wat een irritante pot was dit. De scheidsrechter maakt fouten om andere fouten te compenseren, Chelsea dit continu aan het tijdrekken was, een Burak die weer laat zien dat hij zijn plek moet afstaan, het belang van Semih Kaya..

1-1, ik kan binnenkort inpakken voor London.

Sneijder hoogste score? Doe die oranje bril af aub zeg!

Drogba was man of the match, by far.

26 februari 2014 om 23:17

Drogba?! Ik wist wel dat je Melo bedoelde.

Stelletje tijdrekkers bij Chelsea alsof ze 2 of 3 voorstaan in de wedstrijd. Een slechte wissel van Mancini om Drogba eruit te halen, ik zou Burak eruit halen want hij bakte er niet veel van vandaag. Galatasaray kon gewoon niet door de 6 defensieve blok van Chelsea heen en probeerde daarom met afvallende ballen te werken en voorzetten. vanaf de flanken, jammer dat we niet gewonnen hebben. De return wordt loodzwaar maar niet onmogelijk!!

Jammer, we konden en moesten winnen. Als we moesten kiezen we de drie punten het meest verdienen, is dat toch wel Gala. Wij wouden tenminste voetballen en deden het beter dan Chelsea.

Wat maakten we veel fouten zeg. Eboue, Selcuk, Hajrovic, Burak. Ook Drogba speelde teveel met de bal. Hij moest eerder passen.

Een grote fout van Mancini om Hakan Balta (te traag), Hajrovic (geen ritme, mede door de 6 0 regeling) en Eboue (zelfde als bij Hajrovic) te laten spelen. Balta was echt te traag. Onlangs Semih een blessure had gisteren? geeft hij veel meer vertrouwen. Chedjou speelde sterk naar mijn mening, evenals Sneijder en Telles. Wel was Telles geen partij voor Ivanovic. Muslera kwam te vroeg uit bij de goal. Yilmaz was bagger. Umut moest er eerder inkomen.

Op naar London. Zeg nooit nooit.

27 februari 2014 om 00:17

Semih is nog jong. Maar de verdediging met of zonder Semih was echt een wereld van verschil.

27 februari 2014 om 01:30

Inderdaad, in de tweede helft stond die jongen letterlijk als een muur in de verdediging, dat was ook de reden waarom chelsea in de tweede helft niets kon beginnen.

Door een snelle goal van Torres dacht men dat het een makkelijk karweitje zou worden, maar in mijn optiek ging Chelsea te roekeloos met hun kansen om. Bijvoorbeeld in de situatie waarin Chelsea met 5 spelers aanvalt tegen 3 verdedigers van Galatasaray. Afmaken lukte niet, onder andere omdat de schoten niet goed waren maar ook doordat het publiek heel veel moeite doet om de spelers uit hun concentratie te halen. Als de speler ook maar 1x dacht van 'wat een irritant publiek', dan heeft het publiek bereikt wat ze wilden.

Galatasaray pakte de wedstrijd weer goed op, mede door de paasjes tussendoor van Felipe Melo en Sneijder. In de tweede helft kwam Semih Kaya erin, een kind van de club. Hij heeft een strakke pass en is tevens sterk in de lucht. Galatasaray had weer organisatie achterin en begon weer vaker op te bouwen. Sneijder speelde ook erg goed in verhouding met de rest op het veld. Prima corner en een verdiende assist. De wedstrijd werd helaas op slot gegooid door Mourinho, mede doordat hij een verdedigende middenvelder erin zet voor Schurrle.

Willian speelde erg goed, hij controleert heel erg snel de bal en draait meteen weg. Ik snap niet dat Mourinho Ramires de wedstrijd laat uitspelen met zo een gigantiche pleister onder zijn neus, waardoor hij haast gedwongen speelde leek het.

Een gelijkspel is jammer voor beide teams, want ze hadden allebei kunnen winnen, maar Galatasaray speelde wel stukken beter door vaker naar elkaar toe te passen. We blijven natuurlijk de underdog in London, maar het zal zeker een interessante wedstrijd worden. Beide teams hebben elkaar een beetje afgetast en weet nu elkaars zwakke en sterke punten. Ben benieuwd hoe beide trainer hier mee omgaan. Ik denk dat de jongelingen van Chelsea trouwens wel beter zijn in London, vooral van Hazard had men meer verwacht.

Wauw, wat was Melo weer beestachtig. Zou echt met gemak in de basis bij Chelsea staan. Ook Telles is heel erg goed, eindelijk een uitstekende linksback na Unsal en Pembe. Daarnaast speelde we in de tweee helft veel en veel beter en was Chelsea weer echt laf en vies bezig. In de eerste helft waren we dramatisch en het verschil was Semih. Wat een koning toch, begreep al niet waarom hij niet startte, licht geblesseerd maar speelde als een beest. Eboue was in de eerste helft draaaama, in de tweede helft stukken beter. Ik denk dat we kunnen verrassen op Stamford Bridge. Vond Chelsea niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.

26 februari 2014 om 23:24

Niemand moet mij nu verkeerd begrijpen want ik ben ook fan van Telles, maar vergeet niet waarom hij gehaald is. We hebben aanvallers zat, verdedigend hebben we geen luxe en op zijn positie is dat toch de belangrijkste taak. Telles is aanvallend geweldig, maar verdedigend moet hij zich eventjes oppakken vind ik. Is nog erg licht en wordt vrij simpel gepasseerd. Als hij daar aan werkt hebben we echt een geweldige linksback in huis.

26 februari 2014 om 23:33

Ik vond Telles ook helemaal niet zo goed als sommigen hier op Vz.. Heeft veel aanvallende intenties net als iedere braziliaanse back maar verdedigend en positioneel vind ik m nog allesbehalve denderend..

Maar hij is nog jong dus kan veel beter worden..

Mooie uitgangspositie, maar slechtste wedstrijd die ik ooit van Chelsea in Europa heb gezien. Motm Azpilicueta voor mij.

Al die chelsea fans, gala was beter maar kon niet beter maar het zelfde geldt ook voor chelsea. Jullie voelen je echt hoog man maar we gaan zien op de return. Sowieso is helft van publiek Gala fan en drogba zal zich dan ook voed voelen.

26 februari 2014 om 23:21

Good luck om die away stand met 20000 man te vullen.

26 februari 2014 om 23:27

Geen stress, dat uitvak raakt echt wel vol. Ik zal naar je zwaaien.

26 februari 2014 om 23:36

Tuurlijk gaat dat uitvak vol maar die guy hierboven lult bs. The Bridge gaat vol zitten met 40000 Engelsen en een uitvak vol met GS fans, 40000 Engelsen met liedjes in plaats van dat bloedirritante gefluit de hele tijd. Man wat zijn die lui vervelend...

26 februari 2014 om 23:54

Niet haten Terry. Wij zijn niet diegene die zomaar een tweede bal in het veld gooien om een doelpunt te voorkomen.

27 februari 2014 om 00:04

Vriend jij vergeet ultraslan Avrupa factor. Die schreeuwen met 2000 man meer dan een gemiddelde thuiswedstrijd van gala waar 45000 man zijn.

27 februari 2014 om 00:08

Je hebt hersennen gekregen, gebruik ze dan ook. Denk jij dat Galatasaray alleen maar aan het fluiten was?. Je weet toch wel dat wij in Turkije Turks praten ofniet soms?. Dat jij geen Turks begrijpt begrijp ik zelf ook wel hoor, maar dan moet je niet met vooroordelen komen.

27 februari 2014 om 00:16

Als Galatasaray in de return op voorsprong komt, dan zingen 5000 Ultra aslan fans toch meer liedjes dan chelsea fans. Eens kijken hoe irritant je het gefluit dan nog gaan vinden van 40000 chelsea fans hahhaha. Daarnaast moet je toch eens beter luisteren of je geluid harder zetten van je tv tijdens een wedstrijd, want dan had je ook gehoord dat galatasaray fans 90 minuten lang zingen ipv fluiten.

27 februari 2014 om 01:35

Jij moet zeker niet lullen over vervelend als je fan bent van terry, want die man kan er meer van dan al die fans bij elkaar.

27 februari 2014 om 01:37

Er kan niks op tegen Engelse liederen. Engelsen zingen wanneer ze zin hebben. Het is niet zo geforceerd als in andere competities. En dat gefluit is inderdaad irritant. Ga dan toch je team aanmoedigen in plaats van het andere team zitten uitfluiten. 0 atmosfeer dat.

ON: Thuis maakt Chelsea het gewoon af, als GS al in de groepsfase moeite heeft met Kopenhagen lijkt mij een plek in de kwartfinales ver gezocht.

27 februari 2014 om 02:17

@fckdannebrog na zo moet je dat niet zien, want thuis was Galatasaray ook veels te sterk tegen over kopenhage 3-0 is gewoon een mooie resultaat maar dat we uit moeite hadden kan overigens klappen want we spelen champions lg. elke wedstrijd is lastig/moeilijk dat is nou de moeie aan dit toernooi

27 februari 2014 om 09:31

sorry hoor maar waar jij alleen op let is het winnen of verliezen van een team maar je noteert ondertussen niet dat Galatasaray van coach heeft veranderd.

27 februari 2014 om 13:47

John Terry heeft meer bereikt dan alle spelers van Galatasaray bij elkaar, 3 keer verkozen tot beste verdediger ter wereld (een record), alle prijzen gepakt die hij kon pakken met Chelsea en lang captain geweesd van Engeland. Als je iemand pikt om op te haten zou ik toch iemand anders kiezen. En wtf heeft Turks praten nou met dat gefluit te maken? Interesseert me echt geen bal wat voor taal ze spreken, ik erger me gewoon aan het feit dat het daar kennelijk belangrijker is om de tegenstander te ergeren dan om je eigen team aan te moedigen.

Het was dom van Mancini om zo te beginnen, Chelsea had gauw de middenveld onder controle. Daarna is Mancini wel zo slim om Yekta erin te brengen in plaats van Hayrovic die daar rechts op een eiland stond. Zodat we weer een extra man hadden midden op het veld.

Het blijft jammer, we konder hier misschien wel winnen. Uit gaat het misschien nog spannend worden als Drogba gaat vlammen

We kunnen paar conclusies trekken uit deze wedstrijd. 1) Turkse teams moeten echt leren wat positie spel is 2) Melo is beste speler van Gala 3) Eboue is slechtste speler van Gala 4) Telles is de beste aankoop van dit seizoen 5) Hajrovic is slechtste aankoop van dit seizoen 6) Sneijder is geen linkshalf!!!

Zegt al genoeg als je keeper geel krijgt na 60min voor tijd rekken..

Gs heeft hard gewerkt en het maximale eruit gehaald tegen een behoudend Chelsea.


Mancini had een paar rare keuzes zoals Hajrovic in de basis en Semih op de bank en Hajrovic werd al na 30 min geslachtofferd om die tactische fout te herstellen want Gs werd in de 1e helft centraal overlopen en had geluk dat Chelsea slechts 1x scoorde..


In de 2e helft stond het tactisch wat beter en werd door hard werken een 1-1 erruit gesleept nadat Torres een reuze kans miste op 0-2. Daar zag je de klasse van Muslera die Gs op de been hield..

Verder een oersaaie wedstrijd en vond ook de sfeer tegenvallen maar 1-1 is voor Gs geen slecht resultaat gezien de wedstrijd.. Nu hopen dat er in de terugwedstrijd wat meer te beleven is, ik verwacht een simpele overwinning voor Chelsea maar je weet maar nooit..

Sneijder op links, Burak op rechts.. Klopt natuurlijk niks van, ik snap niet waar Mancini mee bezig is want zo haal je natuurlijk niet het beste uit die spelers..

Vond Melo de beste man ondanks zijn smerige trekjes..

Eden Hazard viel wel zwaar tegen, ik had meer van hem verwacht..


26 februari 2014 om 23:30

Hajrovic kreeg voorrang omdat Mancini over de vleugels wilde spelen. Semih Kaya werd gespaard wegen lichte blessure aan zijn enkel.

26 februari 2014 om 23:50

Over de vleugels?

Hajrovic op rechts en Sneijder op links.. Dat slaat toch nergens op

Zet dan 2 vleugels en Sneijder op 10 met Melo en Selcuk er achter.. Maar ja dan moet je kiezen wie er in de spits staat, Drogba of Burak..


Conclusie: jullie hebben nog steeds geen systeem

27 februari 2014 om 21:08

Conclusie: ik ben nog steeds tegen Mancini. Maar als ik dat roep, mag ik niet klagen omdat we een keer 6-0 hebben gewonnen van Bursa.

Nonsens..

Beste medesupporters , wat spelen wij toch dramatisch. Sinds Macini aan de roer is spelen wij zo slecht dat ik er slaap van krijg. Wij als supporters moeten er echt een stokje voor zetten, want wat was het weer slecht voetballlll!!!

26 februari 2014 om 23:32

Grote vriend, al schreeuw je je dood, Mancini verandert niet. Dit is zijn spel, zijn manier van winnen en wen er maar aan. Wanneer ik kritiek uit over zijn spel, zelfs bij eventuele winst, mag ik niet klagen. Nu ziet iedereen bij een tegenstander van formaat wat zijn spel nou écht is, mooi hè?

Wat is Semih toch een baas. Hij kwam erin en het werd veel stabieler in de verdediging. Die gast straalt echt rust en vertrouwen uit. Prachtige voetballer, kind van de club! Je hebt mijn loftrompet in je zak!

die telles van galatarasay vond ik goed spelen ,verder viel chelsea me tegen wat speelde die laf,durfde geen druk te zetten en steeds maar balletje terugspelen.

26 februari 2014 om 23:47

goed totdat ivanovic hem tegenhield met zijn fysiek....

echt een LB die het spelletje van sneijder snapt. passen en doorlopen. zodat sneijder ofwel kan afspelen wanneer hij doorgelopen is of zelf kan kappen naar binnen om een actie in te zetten

Goespelende sneijder pff hou toch op zeg...

Jongens eff nog iets, 1e helft had burak yilmaz gescoord maar terry had 2e bal nog in het spel hij kreeg ook geel van scheids, kon de scheids ook een andere beslissing geven dan op opnieuw een ingooi?? Ik weet het eff niet

26 februari 2014 om 23:50

normaal is het geel + scheidsrechtersbal.

stel dat terry de bal had gegooid op de andere bal. in de 16

dan is het sowieso penalty en over de kaart weet ik niet. ik denk weer geel

27 februari 2014 om 02:11

mm oke broer thanks dan weet ik even voldoendoe..

Mancini. Gigantische tactische blunder in de eerste helft. Chelsea kreeg zo veel ruimte en de keuze voor een trage Balta was al helemaal onbegrijpelijk. Semih moest vanaf het begin in het veld staan, wat een baas op die leeftijd. Hajrovic is een speler die (nog) niet thuishoort op CL niveau, GS mist Bruma op zulke momenten. Chelsea had en moest het afmaken in de eerste helft, GS speelde ronduit zwak.

Tweede helft was een stuk beter, vnl. te danken aan de wissels. Melo moet een kans krijgen in de selecao, wat een vechter. Hazard viel enorm tegen en Terry blundert bij het tegendoelpunt. Telles heeft potentie.

De *rijkere* supporters van GS hebben me een beetje teleurgesteld, tijdens competitiewedstrijden gaat het daar meestal veel heviger aan toe, veel meer gezangen etc. Mourinho dacht daar wel anders over: "als de Chelsea fans op SB slechts 10% kunnen brengen van wat de fans hier laten zien, dan zou dat een geweldige prestatie zijn."

Ik kijk uit naar de return.

27 februari 2014 om 00:02

Prima analyse.. Vond het ook wat stilletjes idd.. Ik had meer sfeer verwacht..

27 februari 2014 om 00:07

Sfeer moet je in Stamford Bridge verwachten of in normale competitie wedstrijden tegen teams als Bursa, Eskisehir en Akhisar etc etc. Bij deze wedstrijden worden seizoenskaarten voor 1 wedstrijd verkocht voor 800/900 tl per stuk. Dan heb je snel het bedrag terug waarmee je één seizoenskaart koopt voor het hele jaar inclusief CL en Turkse beker.

De eerste helft was chelsea de betere, maar dit verwijt ik ook aan de opstelling van mancini. Chelsea kreeg teveel ruimte op de flanken en centraal in de verdediging door de stomme fouten en slap spel van eboue, hakan en hajrovic. Eboue en hakan zijn sowieso spelers die ik liever op de tribune zie zitten. Waarom mancini deze twee nog laat spelen snap ik niet. Hajrovic komt helaas nog tekort, maar hopelijk zal hij zijn draai snel vinden. Het is wel een speler die meer in huis heeft dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Gelukkig werd semih de tweede helft erin gebracht. Nadat hij en ook Yekta erin kwamen zag je dat galatasaray beter ging spelen en minder ruimtes weg gaf. Eerlijk gezegd heb ik chelsea tweede helft niet eens fatsoenlijk in de 16 gezien van gs. Dit laat toch weer zien hoe belangrijk Semih is. Het verbaasde mij dat sabri niet speelde, laatste tijd toch de man bij gs die in vorm is. 1-1 is gezien de wedstrijd een mooie uitslag. In de return wedstrijd heb ik er de volste vertrouwen in dat gs gaat winnen, omdat gs in uitwedstrijden vaak toch sterker speelt. Voor de mensen die verwachtte dat chelsea wel even over gs heen zou lopen vergeten een ding. In the hell win je niet zomaar van Galatasaray !!

1-1 Is niet zo denderend... Ik zie Gala wel stunten in Londen zoals ze Schalke vorig jaar eruit hebben geknikkerd pfff het zal wat zijn...Drogba???

27 februari 2014 om 02:14

Precies het zou eigenlijk 2-1 voor gala moeten zijn en chelsea heeft zoveel geld en zoveel goeie spelers en spelen ze zo ik had wel meer verwacht

Man of the match ; Aurelien Chedjou met afstand de beste speler op het veld

Eerste helft was Gala slecht vanwege verschuivingen in het elftal(hakan ipv semih en hajrovic al meteen in de basis na paar wedstrijden). Tweede helft was Gala stuk beter. Ik heb geen stem meer van het schreeuwen,vette sfeer in het stadium! Wat waren de chelsea fans stil in het algemeen :-)

Wat een idioot die Mancini! je laat je beste verdediger Semih de 1e helft op de bank voor Hakan Balta! Hajrovic, Eboue die 2 weken lang niet speelden en boem vandaag in de basis tegen Chelsea!! 2 spitsen laten spelen tegen een sterke counter ploeg als Chelsea.. Sneijder op links betekend zelfmoord voor Sneijder. Ongelofelijk veel fouten gemaakt door Mancini! en ja wat Terry deed was gewoon kinderachtig of de wedstrijd moet opnieuw gespeeld worden of een doelpunt gegeven worden. Vind de scheidsrechters schandalig op dit niveau zo een kinderachtige actie van Terry en hij word bestraft met geel! die is niet goed..

27 februari 2014 om 02:21

Het is niet voor niets dat Mancini jaren in en uit faalde in de groepsfase C.L door zich nooit te plaatsen. Bestuur van jullie hebben een blunder begaan door zo een matige coach aan te trekken.

Het was voor mij duidelijk genoeg dat Chelsea kwam voor de uitgoal en dat deze vrij vroeg viel kwam de wedstrijd niet ten goede. Ik denk dat Mourinho verwacht had dat Chelsea wel de 0 zou houden tegen Galatasaray, maar 1-1 is overall gewoon prima. Het boeit me dan ook totaal niet dat mensen het een zaad partij vonden het gaat om het resultaat. Thuis tegen Gala zal er vol gas gegeven worden en Gala is nou niet een makkelijk scorend elftal die juist mogelijkheden gaat krijgen op de counter.

Je kunt eigenlijk niet beginnen over Terry, want hij hield de bal misschien wel vast maar als hij die direct uit had gegooid was Yilmaz ook nooit uit zijn rug weggelopen , want Yilmaz had een duidelijke voorsprong omdat Terry nog bezig was met zijn commentaar op de arbitrage.

Verder hoor ik van iedereen dat uit tegen Galatasaray zoon enorme ''beleving'' moet zijn maar dat valt heel vies tegen. 18 Maart naar Stamford Bridge en dan kun je het verschil in sfeer wel horen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren