Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Twitter explodeert na debuut van Arsenal-tiener: ‘Hij is de nieuwe Messi’

Laatste update:

Gedion Zelalem maakte vrijdagavond in het bekerduel met Coventry City zijn officiële debuut voor Arsenal. De middenvelder, een zestienjarige Duitser met Ethiopische roots, werd een half jaar nadat Arsène Wenger in dienst trad van Arsenal geboren en dat gebeurde le Professeur nog niet eerder. Op social media als Twitter is men lyrisch over de Duits jeugdinternational.

“Wat een zelfvertrouwen. Wat een passing. Wie is Adnan Januzaj?”, zo luidt een van duizenden tweets over het debuut van Zelalem als Gunner. Ook Lionel Messi wordt erbij betrokken. “Hij wordt zeker beter dan Messi”, “Zelalem debuteert, een historisch moment. Hij is de nieuwe Messi” en “Hij dribbelt als Messi en heeft het overzicht van Xavi” zijn slechts een paar van de vele lovende tweets. Of: “Zelalem zorgt ervoor dat Serge Gnabry een kind lijkt. En Adnan Januzaj een amateur.”

Wenger was na afloop tevreden over het eerste optreden van Zelalem. “Het was een mooie gelegenheid om Gedion te laten spelen”, vertelde de manager. “Hij heeft laten zien dat hij niet bang is en wil laten zien dat hij er klaar voor is. Hij vraagt om de bal en je voelt dat er visie en persoonlijkheid achter zijn acties zit.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Daar gaat het ophemelen van spelers weer...

25 januari 2014 om 12:04

We moeten inderdaad rustig aan doen. Maar het was zeker een mooi debuut van deze jongen. En hij laat al een tijd zien dat hij geweldig kan ballen bij jong-Arsenal.

25 januari 2014 om 12:09

Daar gaat het weer met de reacties dat je niet iemand zoveel ophemelen. Wat is nou echt het probleem ermee? Hij wordt niet zo goed als gedacht: oke, dat kan. Maar is het dan een probleem dat je er nu veel aandacht aan geschonken wordt? Als een jongen dat helaas niet aankan, dan is dat een onderdeel ervan. Het hoort erbij. Dat eeuwige gezeik over het niet kunnen ophemelen van een goede voetballer, zonder duidelijke argumentatie.... Zucht

25 januari 2014 om 14:39

Bij het hypen van zeer jonge spelers ontstaat er nog een extra prestatiedruk op die speler. Dit kan het spel van de speler in kwestie aantasten, wat kan leiden tot een ongewenste terugval in de ontwikkeling. Bij Bakkali hebben we dat eigenlijk al gezien. Die jongen deed aanvankelijk gewoon zijn ding en werd daarvoor de hemel ingeprezen door media en voetbalsupporters. Je zag dat er daarna iets veranderde in zijn spel, want hij ging veel meer soleren en je voelde gewoon dat hij zichzelf echt aan iedereen wilde bewijzen. Achteraf gezien kunnen we stellen dat dat niet goed uitpakte en wie weet was hij wel gewoon 'zijn ding' blijven doen, en had daarmee een constantere ontwikkeling doorgemaakt, als hij niet overhyped was.

25 januari 2014 om 17:29

Wie weet.. Maar zo is het niet, het gebeurt wel en we kunnen beter dat accepteren dan continue zeiken op iets dat toch niet te stoppen is. Of denk jij dat het nog wel te stoppen is?

En daarnaast; dat hoort erbij. De echte spelers staan dan alsnog op. Sowieso vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat doordat hij 'gehyped' is, hij minder goed is gaan voetballen. Hij is minder goed gaan voetballen en dat heeft met heel veel verschillende dingen te maken. Het is niet één probleem.

25 januari 2014 om 18:52

"sowieso vind ik het wel erg makkelijk om te zeggen dat doordat hij 'gehyped' is, hij minder goed is gaan voetballen."

Maar zo stellig zou ik het ook niet durven beweren. Het is puur een theorie, maar ik kan me voorstellen dat plotseling veel aandacht krijgen psychologisch wel iets doet met zo'n jonge jongen.

Overigens denk ik ook niet dat het te stoppen is, maar jij vroeg je af wat het probleem zou kunnen zijn van jonge spelers hypen. En ik probeerde een idee op te werpen dat wellicht een antwoord op je vraag was.

25 januari 2014 om 12:20

Nja, je hebt talenten en je hebt supertalenten. Als jij op je 16e al een debuut mag maken in het huidige 1e van Arsenal, dan behoor je simpelweg tot die laatste categorie.

Neemt niet weg dat je er verder nog weinig over kan zeggen.

25 januari 2014 om 21:51

Het lijstje 16-jarigen die in het eerste van Arsenal hebben gedebuteerd over de laatste 10 jaar is toch vrij lang. Het aantal daarvan dat het echt heeft gemaakt is op twee vingers te tellen vrees ik. Je debuut maken (en zelfs goed spelen) zegt natuurlijk niet zoveel.

25 januari 2014 om 12:28

@Buffon-Juve hij zal vast en zeker een paar leuke wedstrijdjes gespeeld hebben in de asia tour maar laat hem nou maar eerst wat doen in een ''echte'' wedstrijd. Deze man mag nog lang niet vergeleken geworden met Januzaj.... Pff belachelijk zeg jezus deze jongen heeft nog geen reet gepresteerd en dan hoor je een paar Arsenal fans praten over de nieuwe Messi, maar dat konden we wel verwachten hé?

25 januari 2014 om 12:31

Je leest ook dat Gnabry een groter talent is dan Januzaj.. daar moet ik dan wel een beetje om lachen. Januzaj heeft simpelweg meer laten zien en staat voor mij hoger in de ranking dan Gnabry, laat staan Zelalem.

25 januari 2014 om 12:32

Januzaj en Zelalem hebben beide niks gepresteerd. Dit is is een vergelijking

25 januari 2014 om 12:36

@ajaxderek
Dit meen je? Januzaj is met de blessure van RVP en Rooney het enige lichtpunt bij United..

25 januari 2014 om 12:41

Een van de grootste clubs op sleeptouw nemen terwijl je 18 bent is natuurlijk niks of wel?

25 januari 2014 om 12:52

Doe niet alsof Januzaj al alles gepresteerd heeft en tot de wereldtop behoort Natuurlijk zijn er veel Arsenal-fans die denken dat Zelalem de nieuwe Messi is. Zo zijn er ook United-fans die denken dat Januzaj van het niveau Hazard is. Als je maar lang genoeg zoekt naar de grootste idioot..

Januzaj heeft meer bewezen dan Zelalem, maar zelf heeft hij ook nog lang niet genoeg gelegenheid gekregen om zichzelf echt te bewijzen. Als talent zeker, maar niet meer dan dat.

25 januari 2014 om 13:26

Dat zogenaamde op sleeptouw nemen heeft tot helemaal niets geleid!
Elke tiener die een paar keer een bal over twintig meter bij een medespeler in de voeten heeft gespeeld wordt gelijk de hemel in geprezen. Dergelijke jongens kunnen alleen nog maar mislukken! Beter dan Messi, laat me niet lachen!

25 januari 2014 om 13:27

Zonder januzaj stond man u waarschijnlijk lager

25 januari 2014 om 14:13

Januzaj is verder dan Hazard op zijn 18de. Hazard speelde in Belgie en Januzaj neemt de grootste club ter wereld in de zwaarste competitie met enige regelmaat op sleeptouw.

25 januari 2014 om 14:37

En alsnog verliezen
knap hoor hij pakt ze op sleeptouw en laat het touw knappen.

Dit is nu puur manchester united he
ze moeten altijd iets verzinnen wat ze het beste maakt in iets
seizoen is verloren
doen paniekaankopen
liggen uit de bekers
en nu wordt het talent januzaj er bij gehaald dat hij het team op 'sleeptouw' neemt
wat een lachertjes alles wat met manchester te maken heeft

25 januari 2014 om 14:46

Je mag je schamen dat een van 18 het team op sleeptouw moet nemen met al die ervaren spelers wat er alnjaren rondlopen.
zegt meer over het algemeen niveau van utd dan van jamuzaj

25 januari 2014 om 14:51

10 jaar geen prijzen pakken is pas een lachertje. Niet zo lullen gast, beetje respect voor de kampioenen van Engeland mag wel.

25 januari 2014 om 17:19

Op zijn 18 jaar speelde hazard reeds een volledig seizoen in de ligue 1 bij lille en won hij de prijs van grootste belofte in de ligue 1 hoor...

25 januari 2014 om 17:58

De grootste club ter wereld....

25 januari 2014 om 21:54

Zijn er hier nu echt Gooners die verontwaardigd reageren als iemand beweert dat je deze Zelalem nog niet met Januzaj mag vergelijken? Lijkt me logisch. Die laatste heeft gewoon al veel meer gepresteerd.

In plaats van altijd zo gepikeerd en verontwaardigd te reageren zouden sommigen hier ook wel eens een lesje objectiviteit kunnen gebruiken.

Wat Januzaj betreft, hij is het grootste talent dat ik persoonlijk bij United op die leeftijd heb zien doorbreken. En ik heb Giggs in zijn eerste jaren meegemaakt, het doorbreken van Scholes en Beckham, Ronaldo's opgang. Geen van hen was op z'n 18de al dermate goed, belangrijk, consistent en vooral volwassen als Januzaj op dit moment is. Waarmee ik niet wil zeggen dat hij het even ver gaat schoppen, zeker niet, maar het talent kan je gewoon niet ontkennen.

25 januari 2014 om 18:17

Binnenkort hebben we veel Messi's, Neymar's en Ronaldo's. Dus straks moet je iemand anders zijn om de beste te zijn.

Terecht dat hij hem op deze leeftijd al een kans geeft, goed is goed

Die jongen heeft belachelijk veel talent en kan zeker binnen 2 jaar zijn plaats veroverd hebben. Echter is een vergelijking met Messi echt dom. Maar hij is zeker het grootste talent van de club en een latere vervanger van Cesc.

25 januari 2014 om 12:02

16 jaar en jij weet nu al dat hij de latere vervanger van Cesc wordt. Knap hoor zo in de toekomst kijken. Allemaal ophemelen en meer hopen dat hij zo goed wordt, maar het presenteren als een feit is lachwekkend.

25 januari 2014 om 12:42

Niet de latere vervanger van Cesc bij Barcelona. Maar meer in de zin dat hij de vervanger van Cesc bij Arsenal is, maar dat dat wat verlaat is. Er zijn wel enige gelijkenissen, maar ik denk dat Zelalem een andere positie (aanvallender) zal krijgen dan Cesc.

Zeer goeie passing al gister, zag er goed uit. Lekker doorontwikkelen. Die jongen komt zeker vaker in het eerste van Arsenal. Heeft alles wat een Arsenal middenvelder nodig heeft. Heerlijk om te zien!!

De vraag is of het handig is dat deze jongen nu al aan zoveel aandacht wordt blootgesteld. Hij is niet speciaal de beste 16/17-jarige in Engeland, maar wordt nu wel meteen al enorm gehypet en met die hype komt druk. Het is leuk dat hij nu zijn debuut mag maken, maar grote kans dat het meer negatieve dan positieve gevolgen zal hebben. Als je hem mee laat trainen bij het eerste, merkt hij ook wel dat hij er dichtbij zit en dan komt hij onder minder druk te staan.

Persoonlijk vind ik het altijd goed om kansen aan jonge talenten te geven en hoeft leeftijd niet zoveel uit te maken. Als hij dan daadwerkelijk iets gaat toevoegen en meer gaat spelen. Dit zal eerder een gevalletje 'debuut maken in de cup en dan wekenlang weer niet spelen' zijn wat niks dan druk en aandacht oplevert.

25 januari 2014 om 12:08

Wenger zal hem rustig brengen, deze hype is maar kort. Voorlopig zien we hem even niet meer. Zelalem komt er wel!

Een supertalent, de nieuwe Iniesta.

25 januari 2014 om 12:04

Lol. Isco lijkt in zowat alle opzichten op Iniesta. Dan kom jij met Zelalem.

25 januari 2014 om 12:13

Isco is veel doelgerichter dan Iniesta.

25 januari 2014 om 12:10

Nee, de nieuwe Zelalem.

Noem me raar, maar ik vind dat hij echt zo'n naam heeft waarvan je zegt; Ja, dat kan weleens een grote gaan worden. Zè-lá-lem.

Beetje hetzelfde verhaal dat ik met Draxler heb of Hazard. Zulke getalenteerde jongens zijn gewoon geboren om een legende te worden.

Kijk maar naar alle grote voetballers. Allemaal hebben ze een prachtige voetbalnaam. En ja, natuurlijk is dat gewenning, maar dit is puur gebaseerd op het gevoel dat ik heb.

25 januari 2014 om 13:37

Freddy Adu was ook zo'n perfecte naam

25 januari 2014 om 17:28

Frank Demouge ook.
En wat te denken van Anderson.

Ik heb veel beelden van Zelalem gezien en denk dat hij de potentie heeft om een van de beste spelers van de wereld te worden. Hij heeft zoveel techniek en inzicht dat het niet lang meer zal duren totdat ie doorbreekt.

Ik weet niet wat er zieliger is. Het feit dat hij de nieuwe Messi wordt genoemd of het feit dat dit allemaal via Twitter gaat.
#soemotional

25 januari 2014 om 21:56

Vooral het feit dat VZ hier nu al artikels gaat maken over Twitter-trends en berichten vind ik vrij zielig...

en nu komt de tijd dat Wenger zijn vruchten kan afnemen uit de jeugd

25 januari 2014 om 12:47

Dat zeiden ze 7-8 jaren geleden ook al, Walcott zou de wereld gaan veroveren. Lachen

25 januari 2014 om 22:02

Om nog maar te zwijgen van al die andere hopen wereldtalenten die het nooit gemaakt hebben en waar we zelfs helemaal niets meer van horen. Walcott heeft het nog half gemaakt. Speelt toch regelmatig bij Arsenal. Maar ik kan me hypes herinneren... Je wil het niet weten. Er was zo eens een periode waarin Wenger altijd 16-18-jarigen opstelde in de League Cup. Die elftallen wonnen dan soms met forse cijfers van matige Championship of PL teams. Die spelers werden dan uiteraard meteen uitgeroepen tot de toekomstige wereldsterren. Maar het aantal spelers die het in die periode heeft gemaakt is vrij klein. Wilshere en Gibbs (al is die laatste ook ver van een wereldster uiteraard).

De laatste 'nieuwe Messi' was ene Jay Emannuel Thomas (jet). Ging ook de wereld veroveren. Speelt nu bij Bristol City. En zo heb je er nog een hele hoop.

Slaat nergens op, die tweets. Hij heeft niet eens gedribbeld.

wat gebeurde nooit eerder? dat er een kind geboren is? :' dat hele stuk klopt voor geen meter

25 januari 2014 om 12:44

Dat iemand bij Arsenal meedoet die is geboren na de aanstelling van Wenger.

De toekomst zal het moeten uitwijzen, maar getalenteerd is hij zeker. Dat hebben we ook al gezien toen Arsenal aan het toeren was afgelopen zomer in Azië. Toen speelde hij ook geregeld en was de klasse al te zien.

De nieuwe Messi de nieuwe Ronaldo dit dat zus zo. Wanneer houdt t eens op. Altijd dat ophemelen en vergelijken. Ja het is een talent, ja ook een mooi debuut. Maar als t de volgende wedstrijd een keer zwaar tegenvalt is t dan de nieuwe micheal breuer? Ik bedoel maar

Beter dan Januzaj en Messi, lol. Januzaj is samen met Rooney door omstandigheden de beste speler van United (blessure rvp) en Messi is de beste speler van Barcelona. Dat die supporters eens normaal doen. Dat ventje moet bij wijze van spreken zijn veters nog leren knopen en wordt al met mensen vergeleken die iets bewezen hebben in de voetbalwereld. Waar gaat het toch naartoe..

25 januari 2014 om 12:13

wat heeft Januzaj gepresteerd in de voetbalwereld??? Dit gebeurt altijd bij grote talenten je moet niet alles serieus nemen wat gezegd wordt zeker niet op twitter.

25 januari 2014 om 12:18

Dat laatste slaat op Messi en Xavi. Aangezien ze hem omschrijven als: "dribbels zoals Messi en de passing van Xavi".

25 januari 2014 om 12:24

Wat heeft Zelalem gedaan dan? Hij was helemaal niks speciaals hoor gister, veel te overhyped deze jongen. De nieuwe messi hhahahaha ik ga stuk!

25 januari 2014 om 12:30

Wat heeft Januzaj gepresteerd? Hij is op 18-jarige leeftijd misschien de beste speler van een slecht presterend United?! Hij speelt al een aantal wedstrijden op rij zeer sterk. Dat united daarbij zeer zwak speelt, maakt die rpestatie zelfs nog knapper imo.

ON: Prachtig voor Arsenal dat ze eindelijk weer eens jonge talenten hebben van de hoogste categorie. Gnabry en Zelalem zullen uitgroeien tot topspelers!

25 januari 2014 om 12:48

Inderdaad, Januzaj is een verschrikkelijk groot super talent. Die jongen neemt United nu al met zijn 18 jaar op sleeptouw, hij gaat zeker bij de beste spelers ter wereld horen daar twijfel ik niet aan.

25 januari 2014 om 12:57

@george Best
Ach jij vind alles wat bij Arsenal speelt over hyped als Arsenall morgen Messi haalt zal jij hem wel over the hill vinden.
@philippe10
Hij is de beste speler, omdat Rooney en RVP geblesseerd zijn en lijkt zo goed omdat de andere spelers technisch beperkt. Hij is op dit moment de creatieve brein maar zeker niet beslissend voor Manchester.
Ik vind Gnabry zeker niet minder als Januzaj qua talent maar is nog niet zo toonaangevend als Adnan maar dat komt omdat bij arsenal technisch betere spelers spelen dan United. Zelalem is pas 16 dus daar moeten we nog op wachten,maar wat ik van hem heb gezien is veelbelovend.

25 januari 2014 om 13:47

Ben jij zeker? Vrijwel iedere Arsenal fan geeft toe dat Gnabry minder is dan Januzaj, daar kan je niet omheen. Weetje wat Zelalem ooit zei, dat Januzaj de beste speler ooit is die hij heeft gezien. Zoek maar op. Gnabry is ook een groot talent, groter dan Draxler in ieder geval. Maar wel wat minder dan Adnan.

Interessant zeg.

Een paar opportunistische tweets van wat willekeurige mensen op Twitter. Erg veel nieuwswaarde. Bedankt VZ!

Vind het wel beziar hoe makkelijk hij lijkt te voetballen. Draait heel gemakkelijk om zijn as, is heel rustig en lijkt precies te weten waar hij mee bezig is. Tijdens zijn debuut heeft hij niet eens laten zien waarom men zo lyrisch of hem is; zijn steekpass dus.

Mensen die hem niet kennen, kijk even wat filmpjes van de Asian tour van hem.

25 januari 2014 om 12:15

Groter talent dan Gnabry nog, deze Zelalem. Weet echt niet wie er over 5 jaar uit moet voor hem. Ramsey, Wilshere, Ozil enzo zijn er nog over 5 jaar.

25 januari 2014 om 12:17

Op 10, Özil laat je vanaf de zijkant komen (interchange, voor ons werkt een lw als een verkapte 10, afhankelijk van de speler)

Draxler in de spits tegen die tijd.. mjam mjam. Make it happen!

25 januari 2014 om 12:18

Ozil moet plaatsmaken voor hem? Dan moet hij meer potentie hebben

25 januari 2014 om 12:22

Heb jij zijn steekpass gezien? Dat is van het niveau Fàbregas. Özil is meer het afwachtende type, het tactische brein en de spelverdeler. Zelalem lijkt heel veel risico in zijn spel te leggen, meer gericht naar de goal.

Maar wees maar niet bang, dat duurt nog wel een tijdje.

25 januari 2014 om 12:26

Word jaloers van die Duitsers man Waar zijn onze talenten.

25 januari 2014 om 12:28

Ik stap dadelijk nog over en wordt Duitser.

Wel ergerlijk, want telkens als Duitsland moet voetballen ben ik benieuwd hoe ''onze jongens'' het doen, haha.

25 januari 2014 om 12:30

Wat bedoel je met afwachtend bij ozil?

25 januari 2014 om 12:32

Özil bekijkt altijd eerst de situatie goed, hij is degene die de bal vasthoudt en het spel verplaatst. Hij scant als het ware het veld af om te zien waar de bal moet zijn om het spel als het ware te evolueren. Een echt tactisch genie.

25 januari 2014 om 12:38

Ben op het goede moment in Duitsland gaan wonen. Die kunnen straks gewoon Draxler, Gotze, Reus, Kroos, Muller en Zelalem op 10 zetten.

25 januari 2014 om 12:46

Ok zo, ja dan heb je absoluut gelijk, het tactische gedeelte wordt sws onderschat bij ozil.

25 januari 2014 om 12:47

En dan vergeet je voor de gein nog gewoon Ozil?

25 januari 2014 om 13:34

Talent genoeg in Nederland. Hier op Vz wordt alles wat uit het buitenland komt enorm overgewaardeerd terwijl alle Nederlandse talenten enorm worden ondergewaardeerd. Een heel raar Nederlands trekje!

25 januari 2014 om 17:48

Jullie vergeten misschien nog wel Dan Crowley, dat andere supertalent van Arsenal. Die zie ik het de andere middenvelders in de toekomst flink lastig maken.

25 januari 2014 om 22:54

Trouwens, Ozils steekpass doet niet onder voor die van Cesc, Cesc heeft wel een betere lange bal.

Ik weet niet wat ik triester vind: het constant teveel ophemelen van arsenal-talentjes of het feit dat vz serieus een topic maakt op basis van Twitter berichten....

25 januari 2014 om 12:22

Ook VZ moet met de tijd mee gaan toch? Veel grote nieuwswebsites maken op basis van tweets nieuwsberichten.

Natuurlijk wordt men lyrisch, het zou raar zijn als je een uitzonderlijk talent zo ziet voetballen en doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het probleem is echter dan men verwacht dat zo'n jongen dat constant kan vasthouden. Kans is groot dat iedereen hem weer afschrijft na een paar slechte balcontacten.

Hij wordt opgehemeld, wordt veel van hem verwacht, en wordt nooit een absolute wereldster. Bv: robinho


Hopen voor deze jongen dat hij het niet te hoog in zn bol krijgt, en gewoon rustig blijft en zn gezonde verstand gebruikt

25 januari 2014 om 12:29

Of hij wordf net als fabregas die ook rond zijn 16/17de 'gehyped' werd

25 januari 2014 om 13:35

Ook niet heel bijzonder dus!

25 januari 2014 om 13:49

haha als je fabregas niet hele bijzonder noemt eindigt de discussie best snel

25 januari 2014 om 14:02

Jawel fabregas is een extreem goede speler maar zoals er nu over deze zestienjarige jongen gepraat wordt lijkt het net alsof hij een kruising wordt van iniesta ozil xavi en messi of iets dergelijks. Dan zou je hem niet meer in het rijtje fabregas kunnen plaatsen.

25 januari 2014 om 12:50

Zou kunnen, maar het kan ook iets anders zijn. Misschien heeft Robinho wel nooit die potentie gehad en zat ie gewoon al heel vroeg aan zijn top.

Naar mijn mening zal iemand die daadwerkelijk die potentie heeft en op jonge leeftijd al een heel hoog niveau haalt zich vanzelf verder ontwikkelen vanwege de speeltijd (omdat op jonge leeftijd dat hoge niveau al gehaald wordt), die hij krijgt bij een grote club.

Heb hem tegen Coventry niet gezien, na de 1e helft kon ik niet meer kijken.
In die Asiatour aan het begin van dit seizoen was hij echter zo ontzettend briljant. Hij weet steekpassjes perfect te timen en te plaatsen. De wedstrijden werden natuurlijk tegen 'zwakke'tegenstanders gespeeld. Zelalem kan zomaar een grote worden. Ik vond het alleen wel prettig dat hij nog niet zo bekend was.

25 januari 2014 om 12:48

Maar eerlijk is eerlijk, ga je een talent baseren op Coventry en the Asia Tour? Laat hem een PL wedstrijd spelen en kijk wat hij dan kan doen.

25 januari 2014 om 13:18

Op je zestiende zijn coventry en vriendschappelijke wedstrijden goede graadmeters ja

25 januari 2014 om 13:49

Waarin hij niet zulke hele bijzondere dingen heeft gedaan. Zag je Januzaj in pre season, of in alle wedstrijden? Laat Zelalem eens tegen een goeie tegenstander spelen.

25 januari 2014 om 14:17

Dat is min of meer hetzelfde... die Aziatische ploegen uit pre season waren ook niet bepaald world beater.

Supertalent dit. Net als Fabregas en Wilshere staat hij al een paar jaar voor op zijn leeftijdsgenoten. Januzaj is ook een verschrikkelijk groot talent. Net als Zelalem de beste speler van zijn leeftijdscategorie. Mensen die hun beginnen afkraken zien het dus helemaal niet en hebben helemaal niets te zoeken in het voetbalwereldje.

25 januari 2014 om 13:37

Als je een beetje kritisch bent ben je gelijk aan het afkraken? Rare redenatie. Wat pas belachelijk is is het de hemel in prijzen van een jonge speler die het allemaal nog maar moet bewijzen!

Ik moet zeggen dat hij nou niet super speelde, eerder gewoon degelijk. Maar ja, hij is dan ook gewoon nog maar 16. Wenger is echter wel de ideale manager om met zulke spelers om te kunnen gaan. Het is vaak even laten ruiken aan het echte werk, waarna ze weer gewoon terug worden gezet. Het gevolg hiervan is dat ze nog harder gaan werken om uiteindelijk een vaste plek te bemachtigen en dat de grootse media aandacht over hun debuut al is geweest. Wat dat betreft is Wenger heel uitgekookt en succesvol.

talenten uit engeland is onzin kijk maar naar owen of rooneydie waren ook op hun 17de 18de de hemel ingeprezen. Ze zijn nooitvoor gekomen in de top 3 van de wereld.

Ja dit word echt de nieuwe messi, ken em niet en nog nooit zien spelen. Maar als hij zo de hemel in word geprezen dan zal et wel eeen heeeeeeeeele grote worden. Man man man en dat na een debuut tegen een 2divisie club.

Sjonge jonge! Ik weet wel welk land gaat domineren de volgende jaren, Duitsland. Niet normaal hoeveel supertalenten dat land tegenwoordig produceert, Götze, Draxler, Reus, Gundogan, Muller, Özil Kroos, Schurrle, Meyer, Goretzka, Gnabry, Volland, Ginter, Ter Stegen, Sven Bender, Lars Bender, Lasogga, en nu dus Zelalem. Spanje en Brazilie hebben ook hele grote talenten maar Duitsland springt er echt boven uit.

haha de vreemdste combinaties, een duitser met ethiopische roots die in engeland doorbreekt
bijzonder verhaal, de zoveelste duitser ook die van oorsprong geen duitser is(ozil,podolski,klose, gundogan). vind ik wel bijzonder, heb er verder niks tegen en is heel erg mooi voor die duitsers, wat een talenten hebben hun. is heel voorbarig, maar zal toch mooi zijn als hij het gaat maken.

AOC was ook een enorme hype en is nu zeker nog een goede speler maar is ook geen messi, al dat overdrijven er is maar 1 messi en dat is "fischer"

25 januari 2014 om 17:15

AOC is nu net terug van een blessure. Is zeker geen messi, maar als hij zich blijft ontwikkelen kan hij erg waardevol worden.

25 januari 2014 om 21:28

ja maar hij werd ook zo gehypt en schijnt uiteindelijk toch geen messi te zijn, dan kan je overigens nog wel waardevol zijn

Daar zijn ze weer. De mensen die te hard van stapel lopen.

En Messi nummer 47 is een feit. binnenkort word het een lastig verhaal wie de gouden bal moet winnen met al de nieuwe messi's in aantocht.

25 januari 2014 om 14:44

Mee eens man
al die vergelijkingen iedere keer
word daar stront ziek van
die lucas moura
en die bij chelsea waardoor mata weg is
werden ook met heel veel spectakel gehaald
ik vind ze niet extreem.goed.hoor? Zijn geen potenciele wereldvoetballers als je het mij vraagt

Ik heb zo'n zware hekel aan zoiets
de nieuwe messi
de nieuwe ronaldo
de nieuww ronaldinho
de nieuwe zidane

snappen mensen nu niet dat er van ieder mens maar 1 iemand bestaat.
er kan geen nieuwe messi komen want messi bestaat al
zeg dan zelalem wordt de nieuwe wereldvoetballer van het jaar.
altijd die vergelijkingen
volgens mij is zelalem al stukje bruiner en groter dan messi dus hij kan al niet de nieuwe messi worden

Geef hem wat eten en stuur hem het krachthonk in. 15-20kg spiermassa erbij lijkt me wel nodig.
Nu is het echt een typische ethiopiër, auswitch mode

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren