Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Zidane: ‘Real verkoopt hem niet, dat antwoord krijgen United en alle clubs’

Laatste update:

Manchester United kan komende zomer proberen wat het wil, het zal niet lukken om Gareth Bale naar Old Trafford te halen. Voorzitter Florentino Pérez gaf aan dat de vleugelspeler uit Wales niet mag vertrekken en volgens Zinédine Zidane, trainer van de Real-beloften, komt er ook echt geen transfer.

/

Real Madrid koopt de beste spelers van de wereld, ze worden niet verkocht”, maakt de voormalig topvoetballer duidelijk. Man United wordt al geruime tijd in verband gebracht met Bale en er zou meer belangstelling zijn voor de linkspoot. Daar kijkt Zidane bepaald niet vreemd van op. “Natuurlijk zijn andere clubs in hem geïnteresseerd, voor elk team op deze wereld zou hij een versterking zijn”, tekenen Engelse media op uit de mond van Zidane.

“Maar de voorzitter heeft gezegd dat Bale niet te koop is. En dat heeft hij gezegd omdat Bale echt niet verkocht zal worden. Dat is het antwoord dat Manchester United en alle andere clubs, die zich komen melden, zullen krijgen. Bale speelde een belangrijke rol in ons succes vorig seizoen, zeker in de Champions League, en ik weet zeker dat hij weer belangrijk zal zijn nu we die titel willen verdedigen.”

Denk je dat Gareth Bale nog lang bij Real Madrid blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet nou niet of ik hem zou verkopen. Als ik heel eerlijk ben zou ik Ronaldo verkopen, aangezien United nu nog bereid is om veel te betalen. Perez is meer een zakelijke man dus die zal wel met winst genoegen nemen. Ik zou proberen om hazard of reus dan als vervanger te halen. Oké, je doelpuntengemiddelde gaat wel omlaag maar kijk maar naar teams als Bayern en Chelsea. De beste speler in je team hebben betekent Niet altijd dat je appen prijzen wint. Misschien is het wel goed om Ronaldo na dit seizoen te verkopen Ookal is het een wereldster.

14 april 2015 om 09:34

Als ronaldo weggaat kan je beter bale naar links schuiven en beter een rechterflank speler halen ipv reus

14 april 2015 om 09:37

Dat kan ook inderdaad, prima optie bale heeft bewezen dat hij het kan. Ik dacht van tja Perez wil altijd nieuwe supersterren halen, vandaar dat ik direct Hazard en Reus opnoemde.

14 april 2015 om 09:38

Reus is toch echt een linkerflank speler..

14 april 2015 om 09:41

Dat supersterren verhaal bedoelde ik van dat bale gewoon op rechts blijft spelen en dat er dan een speler zoals Hazard of reus komt die op de plek van Ronaldo gaat spelen dus op links.

14 april 2015 om 12:03

Ronaldo is onaantastbaar. Reus is een verzwakking t.o.v. van deze wereldvoetballer. Reus is overschat en Ronaldo bevestigd ieder jaar dat hij de beste speler van Real is

14 april 2015 om 09:36

Ik zeg niet doen! Ronaldo is gewoon een wereldspeler en is het gezicht van real madrid de afgelopen jaren. Hij is niet te vervangen. Bale zijn tijd komt ook nog wel.

14 april 2015 om 09:38

Dat klopt ben ik inderdaad met je eens, maar heb je niet liever een Hazard erbij als Ronaldo weggaat? Ik geef toe dat hij inderdaad het gezicht is, maar ooit zal je toch moeten verjongen en als je er nu meer dan 100 miljoen voor krijgt zou ik het echt wel doen jij niet?

14 april 2015 om 09:55

Alleen ronaldo is garant voor heel veel goals en assists. Hazard niet. Dan zou je echt een neymar, messi moeten hebben. En die kun je niet zo halen. Ik zie hem nog wel een paar jaar meegaan. En met bale, james en isco heb je al de toekomst. Daar moet dan nog wel een toekomstig wereldspeler komen maar ik zou niet weten wie.

14 april 2015 om 12:04

@restyleznl

Hala Madrid!

Ronaldo verkopen is een grap, niemand kan hem vervangen.

14 april 2015 om 12:07

inderdaad, met beide ben ik het helemaal eens.

14 april 2015 om 12:24

Neymar? Hazard heeft meer assist en 6 goals minder. En in la liga is het makkelijker scoren.

14 april 2015 om 12:40

ik ken zo niet de statistieken uit mijn hoofd maar als het klopt heeft hazard in alle wedstrijden dit hij heeft gespeeld dit jaar (incl. interlands) een lager rendement dan Neymar. Verder speelt Madrid in La Liga en daar doel ik op.

14 april 2015 om 09:36

United is ook niet gek, die weten dat ondanks zijn gedrevenheid en gezondheid niet heel lang meer op zn absolute topniveau zal kunnen presteren. Overigens zal echter wel heeeeeeel veel van zijn transferbedrag terug worden verdiend door shirtjes van united aanhangers.

14 april 2015 om 09:40

Jaa dat bedoel ik, zou toch mooi zijn als Ronaldo besluit terug te keren. Maken ze veel winst op hem. Er zijn dan ook nog grotere kansen dat je de Premier league en CL kan winnen. Dat is eigenlijk een speler die man united echt kan gebruiken. Een superster die boven de 40 goals per seizoen praat. Dan praten we bij Ronaldo al over 60 / 70 goals per seizoen. Wat een geweldenaar!

14 april 2015 om 09:55

Ronaldo zal deze zomer zeker niet vertrekken, hem kennende zal die nog topschutter aller tijden van Real Madrid willen worden. Hij is er ook zeer dichtbij dus ik zou het ook wel weten. Ik zou gewoon volgend jaar 442 spelen zoals in het begin van het seizoen zonder Bale. Gewoon Bale ruilen voor De Gea en een som geld. Navas, Arbeloa, Illaramendi, Coentrao verkopen, Hernandez terug naar United. Danilo is gekocht, Gaya koop je voor zo'n 18m. Dan kan je nog altijd een 2 tal toptransfers doen. Dit wordt dan de basisopstelling:

De Gea
Carv/Danilo
Pepe/Varane
Ramos/Varane
Gaya/Marcelo
J. Rodriguez
Kroos
Modric
Isco
Benzema
CR7
14 april 2015 om 11:03

Jaa inderdaad, Ronaldo zal inderdaad wel topschutter willen worden. Verder heb je een goede opstelling en er komen inderdaad wel 2 sterren bij ofso Perez kennende

14 april 2015 om 11:21

Ik durf zelf te stellen dat eenmaal hij dat record te pakken heeft, hij terug voor 2/3 jaar in Engeland (man Utd) zal gaan spelen, om daarna wanneer hij 33/34 jaar is naar de MLS te vertrekken. Zo zal hij toch een schitterende carrière achter de rug hebben. Zowel een Real Madrid als Man Utd legende. Perez kennende zal er sowieso geïnvesteerd worden in nieuwe sterren, wat ik enkel goed vind. Vers bloed kan nooit kwaad. Ik hoop echt wel dat Bale zal vertrekken, ik vind dat een PL speler en zie veel liever Isco en James spelen. Denk dat ook Barca deze zomer zal anticiperen op transfers voor 2016. Ik vind dat algemeen transferverbod echt belachelijk, een andere sanctie (geldboete, verbod aantrekken jeugdspelers) had beter op zijn plaats geweest. Er zijn nog een aantal clubs die dergelijke praktijken hanteren, maar die niet/nauwelijks aangepakt worden... Het voordeel is misschien wel dat clubs nu 2x gaan nadenken, daarom hoop ik ook dat clubs die in de toekomst zich schuldig maken dezelfde feiten, minstens even hard zullen worden aangepakt.

Edit: spellingsfout

14 april 2015 om 23:18

Ben het met je eens, denk dat hij ook erg blij zou zijn met dat record. Tevens ben ik ook eens met wat je zegt over dat transferverbod. Oké ze zaten fout maar niet zoiets, er zijn namelijk ook andere clubs die niks krijgen inderdaad.

14 april 2015 om 10:06

Ronaldo verkopen zou ik niet zo snel doen.

Elke eer wanneer iedereen denkt dat het gedaan is met Ronaldo slaat hij toe me een geweldige reeks, altijd beter dan eerst. Ik denk dat Ronaldo tot zijn 34e echt e het niveau vasthoudt dat hij nu heeft.

Verder is Ronaldo een levende legende, die verkoop je niet zo maar (Denk aan raul, casillas). Het kan inderdaad kloppen dat man u 100 miljoen wil besteden aan Ronaldo, maar ik denk dat zijn prestaties tot en met zijn 34e meer gaan opleveren dan dat die 100 miljoen gaan doen. Sowieso smijt real altijd met geld alsof het niets is (bale, ronaldo, kaka).

Zelfs op zijn 34e/35e zullen er echt wel clubs zijn die meer dan 60 miljoen ervoor over hebben, omdat Ronaldo, zijn naam, al meer dan genoeg zegt. Een club maakt dan juist meer inkomsten, er komen meer fans, en ze kunnen zeggen dat Ronaldo bij hun heeft gevoetbald.

14 april 2015 om 10:07

Commercieel gezien is Ronaldo voor elke club, hoe oud dan ook een aanwinst.

14 april 2015 om 10:10

Ik zie hem als dank wel transfervrij vertrekken, of zijn carriere in madrid eindigen. Ronaldo is zoals boven mij genoemt werd ook heel goed en laten we niet vergeten dat ronaldo een van de boegbeelden van de voetballerij is, hoe je van helemaal niks zover kan komen, en hoe je met hard werken veel trainen zo goed kan worden.

14 april 2015 om 11:00

Jaa inderdaad daar heb je gelijk in het is zeker een legende en zeker wel een van de beste spelers ooit!

14 april 2015 om 11:01

Jaa precies, met zo een grote naam als Ronaldo maak je altijd wel winst. Waar hij dan ook zit maakt Niet uit.

14 april 2015 om 11:02

Denk je dat echt dat ze op zijn 34/35 nog 60 miljoen voor hem willen betalen? Dat lijkt me nog wat aan de dure kant. Ben het wel met je eens Dat hij nog lang belangrijk kan zijn.

14 april 2015 om 10:32

Ja als ik voor Barcelona zou zijn zou ik ook hopen dat Real Ronaldo verkoopt. Een speler die over alle wedstrijden op meer dan 50 doelpunten staat in 1 seizoen en de ene na de andere record breekt verkopen zou ik als concurrent zijnde graag zien gebeuren.

Ronaldo verkopen is gewoon het domste wat je kan doen.

14 april 2015 om 22:54

Doelpunten ga je wel krijgen, ik schat wanneer Bale op links mag, dat het snel kan gaan, hij hoeft alleen het vertrouwen te krijgen. Het zit hem nu een beetje hoog in zijn bol, dat komt natuurlijk omdat hij zich ook wil bewijzen tegenover de grote jongens(ronaldo vooral), hoe meer hij mist hoe meer hij voor zichzelf gaat. Ik heb wel vertrouwen in Bale, wat hij het eerste jaar liet zien is hij niet verleerd, dat ziet hopelijk iedereen.
Bovendien, met paasjes als die van Modric/kroos, ga je er zeker veel maken!

Als Bale zelf weg wilt, kan Real willen wat het wil.. maar dan gaat hij echt wel weg!

14 april 2015 om 09:35

Volgens mij heeft Real altijd nog het laatste woord als Bale weg wil, tenzij een club zijn afkoopsom (1 miljard euro) op tafel legt, wat me niet waarschijnlijk lijkt.

14 april 2015 om 09:36

Heeft bale een afkoopsom van 1 miljard euro? Dacht dat ronaldo dat had.

14 april 2015 om 09:38

Heb het even op internet opgezocht en daar staan C.Ronaldo en Bale met die afkoopsom idd.

14 april 2015 om 09:58

Beiden. Zozo, is natuurlijk te gek voor woorden. Ronaldo vertrekt als hij vertrekt gewoon transfervrij. Let maar op, net als raul deed.

Over de Gea: United verkoopt hem niet, dat antwoord krijgen Real en alle clubs

Net alsof Real Madrid nou de beste spelers van de wereld koopt. Groot praat

14 april 2015 om 09:34

Ze gaan hem zeker wel verkopen bij een goed bod anders is hij volgend jaar gratis op te halen. En manchester heeft niet voor niets Valdes aangetrokken omdat ze in eerste instantie weinig vertrouwen hadden in de Gea

14 april 2015 om 09:37

Weinig vertrouwen in de Gea? Van Gaal heeft Valdes aangeboden om conditie op peil te houden en wedstrijdritme op te doen bij het tweede. Dit eindigte in een contract omdat hij het goed deed, en hij is met zijn ervaring belangrijk. Hij is helemaal niet aangetrokken om De Gea te vervangen, eerder als concurrentie. Je slaat onzin uit.

14 april 2015 om 09:43

Wat een onzing gast. Valdes is aangetrokken als vriendendienst van Van Gaal. Uiteindelijk heeft hij het der mate goed gedaan dat hij in hem een uitstekende stand-in zag. De Gea is echt wel bereid zijn contract te verlengen bij United, niet elke speler valt met een zak geld (i.t.t. wat ze bij real denken) te halen.

14 april 2015 om 09:53

Ze hebben Valdes dit seizoen aangetrokken, het seizoen waar De Gea op z'n best is. Dus dat verhaal over het vertrouwen kun je weer in je broekzak steken

14 april 2015 om 09:53

Valdes? Die word niet gezien als eerste keeper waardig hoor, dan zal Lloris ofzo worden aangetrokken.

De Gea kan niet een pen beethouden en een goed contract tekenen?
De Gea komt uit de jeugdopleiding van Atletico Madrid, zegt al genoeg
De Gea deed het vorig jaar al erg goed en had alleen een langzame start in 2011

Als United De Gea weg zou doen voor een megabod, zullen ze waarschijnlijk ook iets van Real willen hebben

Dus Benzema08, dream on mate

14 april 2015 om 10:00

Met real madrid weet je het nooit. Zelf ben ik (een van de weinige) voorstanders van cassilas maar ik zie real wel ff 80 miljoen aftikken voor de gea.

14 april 2015 om 10:05

@restyleznl

Natuurlijk joh, 80 miljoen voor een éénjarig contract.

@schop1989

Ik denk dat je toch onderschat hoe groot de aantrekkingskracht van Real Madrid is en een mega bod is niet eens nodig met een aflopend contract. De kans zit er dik in dat jij van een koude kermis thuis gaat komen als hij daadwerkelijk vertrekt, maar nu kun je nog een arrogante houding aannemen met al die leuke knipoog emoticons.

@ontopic

Wat mij betreft verkopen ze Bale aan United, zou daar veel beter passen.

14 april 2015 om 10:11

Ik bedoel als de gea zijn contract verlengt. Mijn excuses.

14 april 2015 om 10:28

Dream on? Als real of Barca aan komen kloppen weet je als club zijnde nooit zeker of je speler blijft. Ook Manu weet dat niet (of wilden ze graag Beckham en Ronaldo verkopen bv?).

Jeugdopleiding bij Atletico maakt niet zo veel uit als je denkt. Hij speelt er al een paar jaar niet meer dus komt we goed. Ik denk dat de kans groot is dat hij komt. Als jij tot de zomer nog niet heeft bijgetekend dan is het gewoon zeker dat hij weg wilt. Naast dat real hem wilt, wilt hij misschien ook weer terug naar Spanje (begrijpelijk).

14 april 2015 om 10:56

Waarom zou de Gea zijn contract verlengen en vervolgens voor 80 miljoen alsnog vertrekken? Dan kan hij beter een jaar lang blijven en een contract teken met een dikke tekenpremie. Ik zie hem overigens deze zomer al vertrekken voor zo'n 30 miljoen. Of Real moet een jaar willen wachten maar dat zie ik niet gebeuren.

14 april 2015 om 11:39

@isco

Koude kermis? Voor mijn club zou het alleen maar beter zijn en United is toevallig de aartsvijand van mijn club. Lijkt me ook duidelijk dat ik daarmee automatisch een neutralere bril op heb.

Je reactie klinkt leuk en je probeert me goed te denigreren door mij arrogant te noemen, maar je negeert zomaar 2 argumenten door te zeggen dat de aantrekkingskracht van Real zo groot is. Yeah right (nog zo'n leuke emoticon)

Ik denk dat hij een nieuw mega contract tekent.

- Hij heeft 1 van de beste keeperstrainers van de wereld en hij weet ook wel dat het succes van dit jaar ook mede dankzij hem is
- Valdes achter zich.
- Louis van Gaal's project zit in de lift en heeft 1 ontevreden speler en dat is Falcao, wat dus betekent dat bijna iedereen blij met hem is.

Bij de aartsvijand tekenen van Atletico doe je niet zomaar 1,2,3. Je mag je Real-bril ophouden en argumenten blijven negeren, dat is jullie zaak.

Huh, wacht even? Wie maakt dat arrogant?

14 april 2015 om 14:06

@schop

Dat hij uit de jeugd van Athletico komt betekent niet dat hij een hekel heeft aan Real of weigert te spelen voor ze.

Voetballers zijn ver van zo kinderachtig als de kijkers. Zij kiezen gewoon voor datgene wat op dat moment het beste is. Daarbij was Athletico toen hij er nog zat, al jaren geen directe concurrent meer van Real.

Pas wanneer er grote druk op staat houden spelers enigzins rekening met hun keuzes, maar zelfs dan kiezen ze voor zichzelf.

Als ik uit de Ajax jeugd zou komen en Feyenoord kon mij een beter traject bieden of andersom dan zou ik heel even twijfelen en vervolgens voor mezelf kiezen.

Fans zijn wispelturig als wat en hun mening is constant aan verandering onderhevig omdat ze niet snugger(?) genoeg zijn om de hersenspoelende factor van de media en emotionele binding niet opzij kunnen zetten. Zelfde voor clubs die hierop moeten anticiperen wat je in weze zo goed als de vorm van de dag maakt.

Ik zou dus vooral niet aan de hand van een club en fans mijn beslissingen maken, dezelfde fans die je net zo hard uitkotsen aks je niet presteerd.

Ik denk dus dat als Real daadwerkelijk De Gea wilt hebben, United maar een mooi prijsje moet verzinnen.

Barcelona en vooral Real zijn de clubs die iedereen doet twijfelen aan zijn perfecte situatie thuis.

De status van deze clubs is simpelweg niet te weigeren

14 april 2015 om 14:09

Real Madrid heeft evengoed een uitstekende keeperstrainer in de naam van Villiam Vecchi. Jarenlang de keeperstrainer geweest bij AC Milan sinds 2001 en sinds de komst van Ancelotti bij Real Madrid. Dan zul je toch ook wel het één en ander goed doen lijkt me.

Waarom Valdes achter hem een argument zou moeten zijn is mij een raadsel. Bij Madrid heeft hij Casillas achter zich, die hij nog altijd de nummer één van Spanje noemt. En ja, allemaal leuk en aardig dat er een project gaande is, maar bij Madrid stap je gewoon in de absolute wereldtop, terwijl United daar nu net onder zit.

Daarnaast zou hij weer in Madrid gaan wonen, 'zijn' stad, een cultuur waar hij bekend bij is. De hele familie woont er en misschien zou hij daar toch wel liever wonen. Dat zou ik mij kunnen voorstellen, maar wil ik hier niet plaatsen als feit natuurlijk.

14 april 2015 om 10:54

Dan verkopen ze hem niet, loopt hij gratis de deur uit volgend seizoen wanneer hij niet bijtekent. We zullen zien wat er gaat gebeuren .

Ik vind ook dat hij nog een kans moet krijgen op de plek waar hij bij tottenham speelde. Dan kun je pas echt beoordelen of hij goed genoeg is voor Real, want op een plek waar die niet thuis hoort doet hij het alsnog vrij goef qua assist en goals.

Grappig dit antwoord eigenlijk. Zouden clubs ook tegen Real moeten zeggen, dan wordt die transfermarkt nog zieker dan die al is.

14 april 2015 om 10:04

Nee is meestal doe maar een extra zak geld erbij. Bij genoeg zakken is het opeens wonderbaarlijk ja.

14 april 2015 om 10:44

Alleen zal dat bij Bale anders liggen of er moet echt een bedrag verschijnen dat ongezien is. Richting 250 miljoen denk ik dan. Maar dat telt natuurlijk niemand neer voor Gareth dus ja, wat Zidane zegt klopt wel ongeveer.

14 april 2015 om 12:03

klopt, maar ik bedoelde meer als men maar genoeg geld bied.... hoop van mijn leven dat zulke bedragen als u noemt nooit realiteit worden.

Ronaldo of Bale naar United en rechtsbuiten Lucas of Alexis. Of beiden blijven en halen ze een echte topspits zoals Falcao of Aguero.

14 april 2015 om 10:05

Met benzema heb je al een perfectevspits voor real. Sociale spits, scoort redelijk veel met zulke doelgerichte vleugspelers.

14 april 2015 om 10:29

Ze hebben al een topspits. Een van de besten van dit moment denk dat aguero geen zin heeft om tussen die wingers van real te staan waar de meeste ballen naartoe gaan als de middenvelders niet zelf willen schieten.

14 april 2015 om 12:06

inderdaad, Benzema wordt ook vaak onderschat, scoort wel 15 goals in het bijzijn van Ronaldo seizoen op seizoen. Real Madrid kan zich echt geen betere spits in het systeem wensen.

Lijkt me logisch. Je kan denk ik niet meer winst maken op Bale. Wat een giga-bedrag werd er uit gegeven zeg voor hem.

14 april 2015 om 10:58

Dus omdat je geen winst meer kan maken hou je hem? Dat lijkt mij nogal raar. Real ziet gewoon toekomst in Bale en dat lijkt me niet meer dan logisch. Hij begint weer in vorm te raken en zal gewoon belangrijk zijn in de toekomst voor Real Madrid.

14 april 2015 om 11:08

In dit geval is de reden dat je hem niet verkoopt voornamelijk financieel. Real verkoopt Bale zo, wanneer een team 120m biedt.

14 april 2015 om 11:29

Ik denk eerder dat ze hem niet verkopen omdat ze toekomst in hem zien. JE gaat toch geen speler houden omdat hij zoveel gekost heeft? Als hij niet voldoet verkoop je hem toch gewoon? Illarramendi mag ook gewoon vertrekken ondanks het hoge bedrag.

Aankomende zomer CR7 verkopen als je nog geld voor hem wilt vangen. Bale is een prima opvolger voor de linksbuiten positie. Je doelpuntenproductie gaat dan wel gigantisch omlaag, maar ik denk wel dat er andere spelers zullen opstaan door het vertrek van Cr7.

Back in the days dat CR7 leuker was om naar te kijken met z'n 6 schaartjes en z'n dodelijke free kicks etc.

Ronaldo is onvervangbaar. Hij is een speler die je altijd in je team wil en hij is de beste aller tijden van Real. Hij zal ook alle records van Real verbreken

14 april 2015 om 13:57

Hazard zou hem prima kunnen vervangen.

14 april 2015 om 15:30

Je begrijpt niet hoe groot Cristiano is. En dat als Madridista bah

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren