Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger ziet wederom dragende kracht wegvallen na duel met United

Laatste update:
/

Arsène Wenger zal de komende periode geen beroep kunnen doen op Jack Wilshere. De middenvelder moest zich zaterdagavond tegen Manchester United na 55 minuten laten vervangen vanwege een blessure aan zijn enkel. Dinsdag maakte Arsenal bekend dat de speler 'voorlopig' rust zal moeten houden. Over de precieze ernst van de kwetsuur doet de club geen mededelingen.

De eerste scans in het ziekenhuis toonden weliswaar aan dat het gewricht niet gebroken is, maar Wenger verklaarde dinsdag dat Wilshere volgende week een medisch specialist zal bezoeken. Die zal inventariseren wat er precies aan scheelt en hoe lang de 22-jarige international niet inzetbaar is.

De nieuwe blessure houdt in dat Wilshere hoe dan ook niet inzetbaar is in het Champions League-duel met Borussia Dortmund van aankomende woensdag. Wenger moet het in die ontmoeting ook stellen zonder doelman Wojciech Szczesny en aanvaller Theo Walcott. Zij zijn licht geblesseerd, maar zijn waarschijnlijk snel weer inzetbaar. Laurent Koscielny, die sinds 5 oktober buitenspel stond, is wel weer van de partij.dra

Gaat Arsenal Jack Wilshere missen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
25 november 2014 om 14:22

Je doet glas nu tekort.

25 november 2014 om 14:41

@woutbrama

Iedereen die roept dat wilshere een man van glas is heeft blijkbaar de tackle van Mcnair op de enkel van wilshere niet gezien! Donkerrood! Hij had em wel kunnen breken!!

25 november 2014 om 15:31

Doordat hij niet had gescoord voelde hij zich geroepen om met het hoofd naar beneden de 16 in te dribbelen. Dat doet hij wel vaker waardoor hij de bal te lang in de voeten heeft en het overzicht verliest. Op zulke crusiale momenten ziet hij zijn medespelers niet en ziet hij een knullige tackle ook niet aankomen. Vreemd dat hij en zijn coach/trainer dat niet inzien terwijl hij in het nationale elftal een rol bekleed waar hij de bal het werk laat doen.

25 november 2014 om 15:47

Dat kan je ook zeggen over Reus, die nu de ene blessure na de andere heeft. Feit is dat ze allebei een aanslag op hun enkel te verduren kregen, en ze niet geblesseerd zijn omdat ze fragiel zijn of wat dan ook...

25 november 2014 om 17:21

Keer op keer teveel? Door zijn speelstijl krijg hij er veel te verduren, moet je maar eens op letten.

25 november 2014 om 20:37

Tja, CR7 is een fenomeen die zich extreem goed verzorgt om altijd beter te worden en geen blessures op te lopen.

Wilshere is inderdaad vrij blessuregevoelig, al vind ik het al beter dan vroeger.

25 november 2014 om 16:16

Het hele team ja, ligt denk ik aan wenger

Welja, dat kan er ook nog wel bij. Dit seizoen is al een flop, zolang we top 3 halen en Chelsea een keer verliest vind ik het allemaal wel best.

25 november 2014 om 14:24

Ik heb een voorgevoel dat beide nirt gaat gebeuren. Ten eerste omdat Arsenal en Manchester United niet in staat zijn de top 3 te halen door hun pech en door hun tekortkomingen op bepaalde posities, maar ook omdat ik tot nu toe geen enkele club in staat zie om Chelsea te verslaan.

25 november 2014 om 14:30

Wie staat er 3e in jouw eindklassering dan, als Arsenal en Utd het beiden niet halen?

Chelsea gaat sowieso nog een keer verliezen.

25 november 2014 om 14:38

Hoe kun je dat weten, 75draytonpark?

25 november 2014 om 15:05

Hij heeft blijkbaar een glazenbol in zijn achterhoofd

Zolang Wenger aan het roer staat, zie ik Arsenal geen 4e eindigen. Ik zeg het niet graag, maar.. Ik ben het denk ik eens met Mourinho, ik begin Wenger steeds meer als een specialist of failure te zien.

Ook vind ik Wilshere totaal geen dragende kracht, zijn stats zijn verschrikkelijk. Een van de overschatte Britten die er zijn in de PL.

25 november 2014 om 15:16

Zolang Wenger aan het roer staat, zie ik Arsenal geen 4e eindigen.

Wat is dit nou weer? ...

25 november 2014 om 15:41

Bpl winnen zonder te verliezen is onmogelijk, te druk programma en te veel kwaliteit over de gehele breedte van de bpl

25 november 2014 om 15:49

Nikes

Mooi verklaard. Goeie argumenten die je aanbrengt. "zolang Wenger aan het roer staat, zie ik Arsenal geen 4e eindigen."

Het is hem al 18x op rij gelukt, dus ik heb er vertrouwen in dat het nu ook weer zal lukken. You'll see

25 november 2014 om 14:25

Top 3 word gewoon Chelsea,City,United. Zie United echt een comeback maken.

25 november 2014 om 14:31

Ik ruik angst.

25 november 2014 om 14:34

Angst? Waarvoor? Ik zei al toen Cesc naar Chelsea ging dat Chelsea kampioen ging worden, en tot nu lijkt het daar ook op. En zolang Chelsea niet ongeslagen kampioen word vind ik het wel best, we kunnen er nu toch weinig meer aan doen.

25 november 2014 om 14:41

Of meschien is die Usmamov het helemaal zat.
En gaat hij in Januari Manchester Cityachtige aankopen doen.
Hij zij immers pas nog dat geld geen probleem is?

25 november 2014 om 14:55

Volgens mij gaat Wenger over de aankopen. Het zou raar zijn als die Usmamov dan ineens spelers gaat kopen, lijkt me dat dat zelfs niet kan.

25 november 2014 om 15:43

Usmanov heeft maar 30% van de aandelen. Hij wil graag een meerderheid van de aandelen kopen, maar Kroenke laat dit niet gebeuren, mocht dit wel gebeuren dan gaat Arsenal achter Chelsea en City aan. Dit is helaas misschien wel de enige optie om mee te kunnen met de top tegenwoordig.

25 november 2014 om 15:53

Usmanov is gewoon een fan, maar dan wel een die 30% van de aandelen bezit. Maar voor de rest is hij gewoon een fan, want hij kan niets doen. Hij heeft de meerderheid van de aandelen niet.

25 november 2014 om 16:22

Is er geen manier om die Kroenke af te zetten? Roep alle fans maar bij elkaar en ga protesteren voor wedstrijden ofzo. Die man wil alleen maar winst maken en geeft helemaal niets om Arsenal. Dan heb ik liever zo'n Chelsea-achtige eigenaar die wel geeft om de club dan zo'n Amerikaan die het als een bedrijf ziet en niks om de fans geeft.

25 november 2014 om 17:40

Zeg dat niet te hard, Arsenalcesc, anders wordt je niet meer geaccepteerd binnen de Arsenal-community. Desalniettemin snap ik je heel goed. Abramovich lijkt oprecht te geven om Chelsea als club en de prestaties. Bij die Kroenke heb ik dat gevoel ook minder.

Deze jongen is ook meer geblesseerd dan fit.. zonde want het was ooit een veelbelovend talent maar door de blessures staat hij al ongeveer 2 jaar stil in zijn ontwikkeling

Ik dacht dat Arsenal de medisch staf heeft veranderd. niet dus. Die maakten toch keer op keer blunders, zoals met Ozil gebeurde die eigenlijk nooit had mogen spelen, en door een blunder ernstig geblesseerd was geraakt, wat voorkomen had kunnen worden.

25 november 2014 om 14:25

De Medische staf kan er toch weinig aan doen dat Wilshere zo geraakt wordt tijdens een wedstrijd.

25 november 2014 om 14:28

Die hebben met Ozil toch geblunderd, door hem te vroeg terug te laten komen wat nooit had gemogen, en zo zijn er meer voorbeelden dat de Arsenal Medisch staf spelers vroeg terug laat komen, en blunder na blunder begaat. Ik had echt gedacht dat de medisch staf op de schop ging.

25 november 2014 om 14:38

Maar de situatie met Ozil heeft toch echt helemaal niets met deze blessure van Wilshire te maken.

25 november 2014 om 15:51

Je hebt een voorbeeld en schrijft meteen de hele medische staf af. Wilshere werd gewoon keihard op zen enkel getrapt,

25 november 2014 om 14:29

Was jij niet die samenvatter van cliches? Heb je gezien hoe Wilshere geblesseerd raakte? Er werd niet eens gefloten voor een overtreding, terwijl een kaart op zijn plaats was voor Carrick. Maar goed, het is veel leuker en makkelijker om te herhalen wat iedereen roept en niet zelf na te denken.

25 november 2014 om 14:39

Volgens mij raakte Mcnair hem. Zag er erg vervelend uit in ieder geval, al leek het mij op tv meer ongelukkig te zijn. In dat opzicht begrijp ik wel dat er geen kaart gegeven is.

25 november 2014 om 14:44

Oké, ik dacht Carrick. Hoe dan ook een beste tackle...

25 november 2014 om 15:02

Het was voor Wilshere beter geweest als hij gewoon rood had gekregen voor zijn poging tot kopstoot..

25 november 2014 om 15:05

Ongelukkig? gestrekt been op de enkel, het was echt een blinde, belachelijke aanslag.

Mijn definitie van ongelukkig is toch net iets anders als die van jou denk ik.

Maarja, de speelstijl van Wilshere lokt ook gewoon veel tackles uit, anders is hij onmogelijk af te stoppen. Het blijft een held, maar het is niet voor niets elke keer Wilshere wiens enkels naar de gallemiezen getrapt worden. Daar moet hij toch iets slimmer in gaan worden, eerder afspelen en deze tackle was er nooit geweest.

25 november 2014 om 15:18

thereddevil

Absoluut, waardeloze actie van hem. Maar ik kan me best goed voorstellen dat je kwaad wordt als een boom van een vent zo gemakkelijk zichzelf laat vallen en de scheids trapt erin.

25 november 2014 om 15:30

Kleuter, dit is gewoon mijn eigen mening en wat ik zie en meemaak. Kinderachtig hoe je op de man speelt.

25 november 2014 om 15:35

Ik een kleuter? Jij komt met iets wat helemaal niets met de blessure van Wilshere te maken heeft. Ga daar lekker een CE over schrijven of zet het op je profiel, maar dit is simpelweg off topic. Dan kaart ik dat aan.

Die is toch ook vaak geblesseerd hoor. Het zou zonde zijn als hij stagneert op dit niveau., heeft zoveel meer potentie.

Wilshere zal zeker wel gemist worden, was goed in vorm. Hoop dat Ramsey snel zijn vorm herpakt dan valt de schade nog wel mee. Wilshere en Ramsey samen werkt toch niet, omdat Wenger dan vaak 4-4-1-1 speelt om ze samen in te passen. Nu gaan we hopelijk weer gewoon 4-2-3-1 spelen.

25 november 2014 om 15:07

Slaat toch ook nergens op dat je een speler die net terug is van een blessure van 9 maanden gelijk oproept voor interlands? Die jongen had nog geen wedstrijd in de basis gespeeld bij Arsenal... slechts wat invalbeurten van 10-20 minuten.

25 november 2014 om 20:25

Ik snap niet dat er zoveel mensen "Ja" hebben ingevuld. Toch wel een onruststoker die elke wedstrijd meer domme dingen doet dan geniale dingen. Snap niet dat hij weinig rode kaarten heeft gehad, maar ik kan toch wel begrijpen dat een Arsenal het toch jammer vindt. Vooral na zoveel blessures.

25 november 2014 om 14:35

Laat die tegen Dortmund maar op de bank, tweede ronde CL halen we toch wel en eerste worden we niet in de poule. Beter Kosc volop inzetten in de competitie.

25 november 2014 om 15:10

Beter gebruiken om hem in vorm te krijgen dus.

25 november 2014 om 15:14

Klopt, maar ik zie hem zo weer geblesseerd raken als hij nu al ingezet wordt. Laat Per dan maar geblesseerd raken als er toch een verdediger uit moet, kan Chambers naast hem en Bellerin op rechts.

25 november 2014 om 16:24

Als Koscielny weer geblesseerd raken wordt dit seizoen definitief niks meer. De zwakheden van Mertesacker worden nu zo pijnlijk duidelijk zonder Koscielny.

25 november 2014 om 16:25

*raakt

Tja, ik zeg het niet graag. Wenger + Medische staf weg doen.

Vind hem de laatste weken echt niet bepaald imponeren. Hij springt er eigenlijk nooit uit, scoort bijna nooit en drijft z'n dribbel vaak te lang door.

25 november 2014 om 14:31

....bij Arsenal.
4x achter elkaar motm bij Engeland.

25 november 2014 om 14:44

Was bij 1 van die keren niet Joe Hart gekozen door de fans? Tegen San Marino dacht ik.

25 november 2014 om 14:45

Ja, Engeland, een veel minder team dan Arsenal, en tegen veel mindere tegenstanders. Landenteams stellen niets voor vergeleken met clubs.

25 november 2014 om 14:59

Gooner4eva

Veel minder? Dat vind ik op dit moment vrij overdreven.. Het is eerder frustrerend dat Wilshere het bij het nationale team zoveel beter deed dan bij Arsenal.

25 november 2014 om 15:49

Bij Engeland speelt Wilshere de laatste 4 wedstrijd als vm.. Deed die echt top, op die plek maakt ie geen hopeloze dribbels en z'n passing is vrijwel altijd vooruit. Tel daar zijn felheid en z'n behendigheid bij op en je hebt gewoon een goede vm lopen.

25 november 2014 om 15:55

Bob
Nee, hij is natuurlijk wel een cvm die fantastisch kan voetballen, maar hij is veel te onbevangen, zijn aanvalsdrang is te groot. Tactisch is hij ook niet slim genoeg denk ik.

'dragende kracht' wie heeft dit fabeltje bedacht? Wilshere is de eerste die we kunnen missen dit seizoen. Kijk de stats maar met of zonder hem op het veld. Is echt een enorm verschil in positieve zin als hij er niet in staat.

25 november 2014 om 14:39

Ik vind hem veel meer brengen dan Ramsey dit seizoen hoor.

25 november 2014 om 14:57

Maar Ramsey is het hele seizoen al niet helemaal fit. Speelt wedstrijden op 70%.

Daarnaast vind ik Ramsey ook geen dragende kracht. Alleen Alexis kan je zo bestempelen, en zelfs die kan veel beter.

25 november 2014 om 14:41

Het probleem is bij Arsenal juist dat ze helemaal geen dragende kracht hebben, ook Wilshere niet inderdaad.

25 november 2014 om 14:47

Noverca

Sanchez misschien?

25 november 2014 om 14:54

Ahja, die vergat ik. Dat is inderdaad dé dragende kracht.

25 november 2014 om 14:57

Ben ik met je eens. Alleen Alexis misschien, maar ook die maakt veel domme fouten.

Wilshere is in mijn ogen echter wel al heel vaak een reden dat het fout gaat.

25 november 2014 om 15:01

Alexis mag in principe domme fouten maken, dat moet dan achter hem opgelost worden en daar moeten ze er voor zorgen dat Alexis daarna de kans krijgt die fout te herstellen....en laat nou net achter hem het grote probleem liggen. Ons middenveld is totale wanhoop dit seizoen.

25 november 2014 om 15:09

Als Sanchez een fout maakt sprint hij in ieder geval het hele veld over om het goed te maken.

Wilshere is toch 3x niks blijkt. Zelfs Arteta speelt beter dan hem in de meeste wedstrijden imo.
Wenger moet gewoon weer terug naar die goede oude 4-4-2.

Podolski lekker weer op die linkerflank. Walcott op de rechter. Welbeck/sanchez met Giroud in de spits.

25 november 2014 om 15:51

Tuurlijk, en dan met een ruit op het middenveld met Ozil op 10 en Arteta als enige verdedigende middenvelder. Ja, de oplossing voor het probleem is gevonden!

25 november 2014 om 17:03

Nee zonder ruit. Viera-Edu / Arteta/ramsey/flamini

25 november 2014 om 17:06

Gaat niet werken met Podolski, als je al zo wilt spelen dan zou ik Sanchez daar neerzetten.

Walcott hield ook lichte pijntjes over tegen Manchester ???

Jammer. Wilshere hebben wij nu juist harder nodig aangezien Ramsey nog niet zijn vorm heeft

Vond Wilshere iets te gemotiveerd tijdens Arsenal - Man utd, dat gebeuren met Fellaini sloeg nergens op en was rood waardig. Je zou het niet zeggen, maar Fellaini gedroeg zich voorbeeldig en ging niet naar de grond terwijl dat makkelijk kon.

Dus in toppers vind ik niet dat je hem dragende kracht mag noemen, want hij heeft wel vaker van die fratsen.

Tackle op Wilshere was vrij onschuldig maar wel ongelukkig, knakte door de enkel en dat is weer een verrekte enkelband lijkt me.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren