Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wenger verrast door topaankoop Chelsea: 'Dacht dat hij naar Manchester ging'

Laatste update:

Het leek er lange tijd op dat Pedro naar Manchester United zou verhuizen, maar op het laatste moment werd de aanvaller toch nog voor de neus van Louis van Gaal weggeplukt. De aanvaller zette donderdagmiddag zijn handtekening onder een meerjarig contract bij Chelsea en zorgde daarmee voor een behoorlijke surprise. Ook Arsenal-manager Arsène Wenger was verrast.

/

De coach benadrukte vrijdag dat Arsenal nooit bezig is geweest met de komst van Pedro; volgens Wenger heeft hij al meer dan voldoende spelers die op de positie van de Spaans international uit de voeten kunnen. Hij volgde de transfersoap rondom de aanvaller natuurlijk wel. “Ik was verrast toen hij naar Chelsea ging, want ik dacht dat hij naar Manchester zou gaan”, zei Wenger.

“Er werd al zo lang geschreven over een transfer naar Manchester, dat ik dacht dat het al rond was”, vervolgde Wenger. “Maar 24 uur later tekende hij opeens bij Chelsea. We hebben dat wel eens eerder gezien op de transfermarkt, maar ik weet niet precies wat hier is gebeurd.” Van Gaal claimt dat hij zelf had besloten om geen werk meer te maken van de komst van Pedro, maar daar geloven de Engelse media niets van.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wenger loopt weer achter de feiten aan. Elke club heeft tenminste 1 topaankoop en Arsenal mist een topspits zoals Henry zei.

21 augustus 2015 om 13:09

Wie moet hij halen? Real laat Benzema nooit gaan, want dan hebben zij niemand. Lacazette heeft bijgetekend. Cavani krijgt een basisplek bij Psg. Ibra, daar heeft Wenger de ballen niet voor. Kane is van Spurs. Dan zijn we al bijna uitgepraat zeker? Dan kan je misschien nog wel een lange lijst maken met goede spitsen. Maar je hebt al twee 'goede spitsen' Giroud en Welbeck. Dus een derde aantrekken lijkt mij overbodig. Als er een spits komt, moet het echt een klepper zijn.

21 augustus 2015 om 13:23

Lukaku, maar die zal wel te duur zijn.

21 augustus 2015 om 13:27

Zooo, jij schijnt goed geïnformeerd te zijn Inzake Benzema.
Volgens mij is Wenger een aardig eind op weg om hem binnen te hengelen.

21 augustus 2015 om 13:30

Ja inderdaad nu kan hij geen spits meer halen, maar dit probleem heeft Arsenal al langer. Vorig jaar of een jaar ervoor wilde ze Suarez halen, kan je nagaan hoelang Wenger al een top spits mist. Een topclub dient altijd een schaduwlijst te hebben dan had hij nu allang zijn topspits binnen.
Kom niet met Giroud aan. Giroud is in vergelijking met andere topclubs in de PL een hele matige spits.

21 augustus 2015 om 13:39

@ Rooney_10

Hij had een maand geleden Edin Dzeko moeten binnen halen voor slechts 30 miljoen euro die nu voor 22 miljoen vertrokken is naar AS Roma. Over een ondergewaarde spits gesproken die perfect bij Arsenal had gepast. Fysiek sterk, kopsterk, voetballend goed, doelgericht. Eigenlijk een type Giroud alleen dan een klasse beter.

Dzeko veegt bijvoorbeeld de vloer aan met "topspitsen" als Diego Costa, Lewandowski etc qua statistieken. Alleen was Wenger weer eens te laat.

21 augustus 2015 om 13:50

Houd toch op met je Dzeko man, 30 miljoen voor een spits die bijna 30 is ook nog? Benzema past pas perfect bij Arsenal, beter dan wie dan ook, en zeker beter dan Dzeko. Hij schijnt al binnen te zijn, maar ik ben sceptisch.

Dzeko mocht van mij ook wel, maar hij is niet jong meer. We hebben het geld, dus moeten we het ook investeren. De tijden van zuinig zijn zijn voorbij. Maar goed, Dzeko kan dus niet meer.

21 augustus 2015 om 14:20

nou jij ook. Volgens mij gaat hij nergens heen en blijft hij bij real.

21 augustus 2015 om 14:23

@ at

Je zegt eerst dat ik goed geïnformeerd ben (wat niemand is, wij geloven wat de media ons vertelt en die vertellen waar ze 's morgens zin in hebben), om vervolgens met de quote 'volgens mij is Wenger een aardig eind op weg om hem binnen te hengelen.' af te komen. Dus van waar ben jij zo goed geïnformeerd dan? Ik redeneer gewoon logisch. Real Madrid = geld genoeg = topclub = Arsenal stapje lager = dus Benzema gaat niet moeilijk doen = in de Real selectie geen alternatief = zoals boven reeds vermeld: op de transfermarkt ook geen alternatief = Benzema gaat nergens heen.

Dzeko was inderdaad een goede optie geweest. Al vrees ik dat City hem niet had laten gaan. Liever voor 22 miljoen naar Rome dan voor 30 naar Arsenal. Ondanks dat ik Dzeko echt goed vind, is 30 inderdaad wel veel. Hij is niet meer van de jongste.

Ik ben in mijn lijstje Higuain vergeten. Misschien is dat wel dé speler voor Arsene.

21 augustus 2015 om 15:54

@ Gooner4eva

Een spits die op het moment van de transferperiode open ging slechts 2,5 maand 29 jaar oud was, ja dan ben je bijna 30 natuurlijk. Maar ach laten we Dzeko er dan eens echt bij pakken.

Bundesliga, 141 wedstrijden met 90 goals
Premier league, 188 wedstrijden met 72 goals

Benzema
primera division, 271 wedstrijden 131 goals

Dus je koopt liever een spits die bij een top 3 ploeg ter wereld speelt, altijd basis staat en dan net aan 1 op 2 kan lopen en regelmatig gigantische kansen mist. Of kies je voor een spits met ervaring in de Bundesliga en Premier league. Die zelfs als regelmatig wisselspeler en/of invaller vrijwel dezelfde cijfers kan overleggen.

Dat de prestaties van Dzeko als invaller bij een mindere ploeg vergelijkbaar zijn met een Benzema bij een top ploeg als basis speler. Dat zegt genoeg over het niveau van Dzeko.

21 augustus 2015 om 15:57

@ Rooney_10

Ach, soms moet je ook durven afschrijven en niet op de doorverkoopwaarde durven gokken. Dzeko was pas 2,5 maand 29 jaar oud en had dus nog makkelijk 2 jaar op een hoog niveau kunnen spelen voor Arsenal. City moest spelers verkopen vanwege de FFP en hadden een overvloed aan spitsen. Je had het op zijn minst kunnen proberen. Hij ging naar AS roma voor 19 mil + 3 mil variabel. Als je dus feitelijk 11 miljoen boven de prijs gaat zitten gaat ook City nadenken.

En zoals ik al aan Gooner4eva probeerde uit te leggen. Dzeko overlegd dezelfde statistieken als Benzema. Alleen speelt Benzema bij een top 3 club en standaard basis. Terwijl Dzeko vaak invaller was en bij een mindere ploeg speelt. Des te indrukwekkender zijn de cijfers daadwerkelijk.

Higuain is het ook niet,

21 augustus 2015 om 16:51

Benzema schijnt al binnen te zijn? Zijn er goede bronnen?

21 augustus 2015 om 16:54

Precies. Er is gewoon geen spits haalbaar op dit moment. Lacazette had je direct bij moeten zijn, maar dan was het nog de vraag of het zou lukken. Voor de rest was er gewoon niets. Ja, Martinez misschien, maar is die beter dan Giroud? Dzeko had gekund, maar is ook niet het type wat we zoeken eigenlijk.

Dit seizoen maar met Giroud, Welbeck en Walcott. Gaat 't wederom niet worden dit seizoen voor Arsenal. Zo enorm frustrerend dat Wenger weer zo naief is en zich niet goed genoeg versterkt.

21 augustus 2015 om 16:54

En Lukaku is goed? Nee.

21 augustus 2015 om 17:13

50 miljoen voor Lukaku nu neerleggen is te gek. Dan kan je beter Welbeck wat meer vertrouwen geven. Die moet toch ook nog wat progressie kunnen maken of niet?

Als ik Arsene was. Ik was in juni eerst naar Real Madrid gegaan en gevraagd: valt er te praten over Benzema? Zo nee, dan gewoon verder. Dan straight to Lacazette. Die moet je met je Franse enclave wel het hoofd zot kunnen maken. Derde keuze zou dan Dzeko zijn. Als je 1 juni werk van die drie spelers maakt. En het rijtje afgaat. Moet je op 1 juli toch altijd je mooiste pak kunnen aantrekken om met je nieuwe nummer 9 op de foto te mogen? Dit zijn spelers die niet uitvoerig gescout moeten worden. Want ik snap dat je voor een Braziliaan van 19 jaar niet meteen geld op tafel legt, maar dit ligt toch anders.

21 augustus 2015 om 18:49

Rooney_10
Het gaat mij er juist om dat jij zo stellig bent. Ik zeg enkel dat Wenger een eind op weg is, kan altijd mis gaan. Is idd een aanname, komt echter wel uit bron die vaak goed zit. Natuurlijk kan ik niets met zekerheid zeggen, jij ook niet.
We spreken elkaar nog wel........

21 augustus 2015 om 18:55

Als ik moet kiezen tussen Benzema en Dzeko, is de keuze natuurlijk snel gemaakt. Benzema is beter en past beter bij Arsenal dan Dzeko. Tegen Dzeko zeg ik geen nee, maar hij is niet de eerste optie bij mij natuurlijk.

21 augustus 2015 om 18:59

Ik zeg niet voor niets schijnt, het is en blijft speculeren. Alexisdun85 op Twitter zegt 100% zeker te zijn dat Benzema al binnen is en dat het wachten is op de officiële bevestiging. Bij andere clubs had ik het geloofd, maar dit is Arsenal...

Deze Twitteraar heeft wel al zijn eerdere transfers goed, dus maak ervan wat je wilt.

21 augustus 2015 om 20:08

@ at

Inderdaad, ik kan het ook niet met zekerheid zeggen. Het lijkt mij gewoon heel onlogisch dat Real Madrid één van zijn belangrijkste spelers laat gaan. Zeker aangezien Benzema niet echt een reden heeft om een transfer te forceren. Maar we zullen afwachten. Kan dat het bod van Arsenal te goed is om neer te leggen. Dan wordt het weer interessant om te zien wat Real nog gaat doen in de laatste week.

Aguëro lijkt mij de ultieme speler voor Real. Zou echt in alles een topversterking zijn. Maar wat zou die moeten kosten? 100? 120? meer?

22 augustus 2015 om 04:27

Mogelijk a.s. dinsdag Benzema naar Arsenal. Het blijft een gerucht, maar geruchten worden wel eens waar. Lewandowski wordt mogelijk zijn vervanger bij Real Madrid en anders Ronaldo in de spits. Uiteindelijk kan ik niets meer zeggen dan We Shall See

21 augustus 2015 om 13:11

Welke topspits is haalbaar en ook direct veel beter dan Giroud ?? Ik kan er geen verzinnen zo 1,2,3... Arsenal moet een goede breker halen voor op het middenveld en eventueel een nieuwe centrale verdediger. Ze hebben met Giroud, Alexis, Ox en Walcott al 4 spelers die in de spits kunnen spelen.

21 augustus 2015 om 13:19

Ach dat is toch echt wengers eigen schuld. Iedereen wist dat er nog een spits bij moest komen alleen nu is het weer te laat. Spitsen als jackson en bacca zijn nu al voor hun neus weggekaapt. En kramer gaat ook niet meer lukken..

21 augustus 2015 om 13:21

Icardi van inter is zowel voor man u als voor arsenal een aanwinst

21 augustus 2015 om 13:28

Hoezo te laat?? Transferperiode us nog lang niet gesloten

21 augustus 2015 om 15:39

Hoop nog steeds dat de deal van Benzema rond komt, maar ben bang van niet.. Anders Walcott laten ontwikkelen als spits, Oxlade & Alexis op de vleugels. Behendigheid & snelheid is dan zeker een pluspunt!

21 augustus 2015 om 16:55

Hij is met alles te laat. Er waren niet veel spitsen beschikbaar, maar Lacazette, Martinez en Dzeko had je kunnen proberen.
Spits is echter niet het belangrijkste. Die cvm positie is nog steeds te zwak en te dun, maar volgens Wenger niet.. Alleen met Coquelin red je het never nooit. Krijg je dadelijk Arteta en dan zak je door het ijs. Weer een jaar 4e.

21 augustus 2015 om 18:53

Snap je frustratie. Toch ben ik van mening dat Wenger echt niet op z'n achterhoofd is gevallen. Hij koopt enkel als hij denkt dat het Arsenal zal versterken. Ik durf rustig af te wachten

Er zijn wel meer spelers waarvan men dacht dat ze naar Manchester zouden gaan. Om even wat namen te noemen: Coleman, Clyne, Ramos, Otamendi, Muller, Gundogan, Pedro, Bale, Cavani, Kane. Wellicht nog meer.

Vroeger zou er minimaal 1 van deze spelers wel zijn gekomen. Feit is echter dat Manchester United een club in verval is de laatste jaren en ze het moeten doen met subtoppers als Schneiderlin en Depay en een middenvelder die niet goed genoeg meer is voor de echte top van Bayern Munchen.

21 augustus 2015 om 13:07

Sweinsteiger is echt nog goed genoeg voor de echte top en kan nog altijd heel veel bij brengen, zeker bij het middenveld van man utd.

Verder is Depay een groot talent en zie ik hem zeer zeker slagen bij man utd.
Schneiderlin was vorig seizoen in de top 3 cvm's.

Man utd heeft zoveel naam en geld dat ze denk ik heel moeilijk in verval kunnen geraken!

21 augustus 2015 om 13:10

Mits hij fit is,maar laat nou net het probleem zijn dat Schweinsteiger de laatste tijd structureel de nodige blessures (zij het klein) heeft. Depay is een groot talent, maar tegen Spurs en Villa redelijk onzichtbaar. Hij moet nog groeien en het is nog geen speler die er al staat, ook al waren zijn twee doelpunten tegen Club Brugge wel leuk (maar ja, het is wel maar tegen Club Brugge...).

Liverpool heeft ook heel veel naam en geld, maar presteert de laatste jaren in de Premier League ook weinig, dus dat zegt niet zo veel. De laatste twee jaren eindigde United als 7e en als 4e en dit seizoen schat ik Man City, Chelsea en Arsenal hoger in. Verder zie ik Liverpool ook wel in de buurt komen.

21 augustus 2015 om 13:17

Ja dat klopt, het verschil is dat Liverpool nooit 200m per jaar heeft uitgegeven.
Dat ze kampioen spelen daar ben ik vrij zeker van dat het niet zal gebeuren. Het zal inderdaag tussen Chelsea Arsenal en city gaan.

Liverpool heeft de spelers wel, maar het is nog te zien hoe Benteke en Sturridge gaan spelen. Als zij er 20+ in leggen spelen ze ook voor de 2-4plaats.

Ik denk echter wel dat man utd binnen een paar jaar weer kampioen zal spelen. Zeker als ze zoveel blijven uitgeven

21 augustus 2015 om 13:24

Subtopper Depay.. Grapjas depay is potentiële wereldtop. Schneiderlin idem dito.

21 augustus 2015 om 13:37

@gunner je hebt het alleen maar over andere clubs, terwijl jouw club heeel weinig gepresteerd heeft de laatste 10 jaar. Ik zie nou ook niet echt een beleid bij arsenal.

21 augustus 2015 om 13:38

Je zegt het juist, potentiële wereldtop, nu dus subtop. Schweini is wereldtop als hij fit blijft.

21 augustus 2015 om 14:07

Ik schat Arsenal man u even Hoog in alleen Chelsea en man city weer wat hoger en voor de plaatsen daarna Liverpool Tottenham enz..

21 augustus 2015 om 14:51

Beleid is juist het enige wat er WEL is bij Arsenal. Dat ontbreekt juist weer bij United sinds Sir alex weg is.

21 augustus 2015 om 14:59

Sir Alex had dan ook Ferdinand en Vidic tot zijn beschikking. Met daarachter Van der Sar en geweldenaren op het middenveld in de naam van Scholes en Giggs. Ja dan is het natuurlijk ook niet zo moeilijk om hoog te eindigen. De as is compleet weggevallen door ouderdom. Sir Alex was met het huidige materiaal ook niet bij de eerste 2 geëindigd afgelopen 2 seizoenen. Reken er trouwens maar op dat Ferguson nog steeds een hoop te zeggen heeft binnen de club.

21 augustus 2015 om 16:57

Neem aan dat je ook de reden weet waarom Arsenal weinig heeft gepresteerd? Goed beleid voeren is wat ze bij Arsenal doen. Probleem van tegenwoordig is Wenger die te naief en eigenwijs is en daardoor verliest Arsenal op de tranfermarkt en redden ze het volgend seizoen ook niet.

21 augustus 2015 om 18:58

Ik zeg niet dat ze 1e worden. Zelfs met Benzema en Krychowiak kun je dat nog niet stellen. Alle teams verbeteren zich dus.... verbeteren is wel nodig om minimaal bij te blijven.
Volgens mij komt er nog wel wat. Wacht maar af!

21 augustus 2015 om 13:08

Depay mag je nog niks verwachten. Met Pedro en Otdmendi zou United met ogen dicht kampioen zijn geworden. Bij Bayern had hij ook van die rare fratsen menee van Gaal. Wilde Neuer niet halen door zijn eigenwijze hoofd..

21 augustus 2015 om 13:12

Klopt, Depay moet eerst nog wennen aan het niveau van de Premier League en het moet blijken of hij dat niveau echt aankan.

Of ze met ogen dicht kampioen zouden worden, dat weet ik niet, maar ze zouden er wel beter op worden ja.

LvG is gewoon een aparte, eigenwijze man.....

21 augustus 2015 om 13:21

Over Neuer snap ik het wel. Niemand wou Neuer hebben in die tijd

21 augustus 2015 om 13:25

Depay mag je nog niks van verwachten??? 25miljoen pond. Daar mag best iets van worden verwacht hoor.

21 augustus 2015 om 14:09

Hahaha en Wenger dan doe al jaren een spits zoekt pffff

21 augustus 2015 om 13:10

Schneiderlin subtopper lol! Schneiderlin was vorige jaar 1 van de beste cvm van bpl

21 augustus 2015 om 13:13

Ik kan het geen wereldtopper noemen. Subtop is ook echt heel goed hoor, maar een echte wereldtopper op die positie heb je het toch al gauw over Busquets, Modric, Kroos, Vidal, Pogba, Matic.

Ik denk dat Schneiderlin daar net iets onder valt.

21 augustus 2015 om 13:18

Wie zegt dat United het daadwerkelijk bij hen heeft geprobeerd? Wat een bittere opmerking die ook nog eens triest heeft. Nee want Bayern, PSG en Liverpool waren niet concreet voor Depay? Schneiderlin na Matic vorig seizoen de beste CDM van de PL. Afgelopen jaren wereldnamen in di Maria en Falcao? Nu Schweinsteiger, een van de grootste namen in de voetbalwereld en Duitsland vooral? Echt een bittere misplaatse post.

21 augustus 2015 om 13:56

@gunner1612

United heeft Darmian gehaald die tot nu toe heel goed speelt en zeker niet minder is dan een Coleman en Clyne. United wou zelf niet doorzetten voor Pedro en voor de meeste namen die jij noemt is United nooit concreet geweest.

Ik vind Schweinsteiger nogsteeds een geweldige speler en Depay is een van de grootste talenten in Europa. Dat Schneiderlin geen wereldtop is ben ik met je eens maar ik denk dat als United echt wilt gaan voor een wereldtopper ze zo'n speler echt wel kunnen overtuigen.

Wat is nu de beste positie voor Pedro? Ik dacht dat hij meestal RB speelde maar las de laatste tijd ook vaker dat wanneer Pedro naar Manu zou gaan hij Depay op de bank zou houden, dus LB zou spelen.

21 augustus 2015 om 13:08

Pedro heeft veel op beide flanken gespeeld. Hij heeft altijd afgewisseld. Messi op rechts, was pedro op links. Henry links werd pedro op rechts. Sanchez op rechts werd pedro op links, ...

21 augustus 2015 om 13:10

Hij speelt al een aantal jaren linksbuiten, maar hij heeft daarvoor heel vaak rechtsbuiten gestaan. Hij kan dus op beide posities spelen. Ik denk trouwens niet dat van gaal op de bank zal zetten voor pedro. Eerder op een andere positie.

21 augustus 2015 om 14:13

Hoe gaan ze nu bij Chelsea spelen dan? neem aan dat hij nu weer RB gaat spelen toch?

Het is goed dat Arsenal hier niet naar keek want met ze hebben spelers genoeg daar.
Ik vraag me af of Wenger wel nog een transfer gaat doen. Hoe ik Martial heb zien spelen tegen Valencia deze week, zou hij vind ik de perfecte spits zijn (samen met lagazuette) voor Arsenal. Beide potentie om de nieuwe henry te worden

Ik dacht ook dat hij naar United ging zelfde geld voor Otamendi wat staat Van Gaal mij toch te blunderen. Met Blind red je het in C.L niet ook niet als je kampioen wil worden..

21 augustus 2015 om 13:08

Met die andere verdedigers: Darmian, Smalling, Jones, Shaw, Rojo enzo mag je blij zijn als je uberhaupt in de top 4 eindigt dit seizoen.

21 augustus 2015 om 13:10

Van Gaal blijft een rare gast in een transfer window. Van Gaal wil zich altijd bewijzen ofzo.

21 augustus 2015 om 13:16

Ach je kan zeggen wat je wilt maar het is en blijft beter dan Mertesacker en Koscielny... Manchester Utd hoeft zich echt geen zorgem te maken die worden gewoon derde achter Chelsea en Man City..

21 augustus 2015 om 13:21

Shaw, Darmian, Smalling zouden anders makkelijk basisspelen bij Arsenal. Koscielny is beter dan hen allen, maar Gibbs, Per wordt ik niet vrolijk van en Bellerin is nog een talent. Darmian overigens RB van het seizoen in Italie, en verkozen voor speler van het jaar van het Italiaans nationaal elftal. Weer een beetje zure opmerking. United staat defensief overigens goed, vorig jaar na Chelsea minste tegengoals en in 2015 tot nu toe zelfs het minst, de aanval is echter niet goed genoeg.

21 augustus 2015 om 13:40

Darmian de beste rb van de Pl en Shaw d3 beste Pb van de Pl. Smalling speelt tot nu toe erg sterk, terwijl bijvoorbeeld een Terry en ivanovic tegenvallen.

21 augustus 2015 om 13:40

Pb=lb

21 augustus 2015 om 13:41

Als je feiten noemt wel graag goede feiten noemen. Chelsea had 32 tegendoelpunten, Southampton 33, Arsenal 36 en pas daarna kwam United met 37 tegendoelpunten in de PL gedurende het voetbaljaar 2014/2015.

Verder sluit ik me aan bij je mening dat United defensief natuurlijk stabieler zal staan als vorig jaar maar dat komt omdat het middenveld defensief een stuk sterker is gemaakt door de aankopen van Schneiderlin en Schweinsteiger. Tevens is een hele goede back aan getrokken in de vorm van Darmian.

21 augustus 2015 om 14:04

@gunner1612,

En dan wordt je ineens geconfronteerd met de feiten.

Gerekend vanaf 8 November 2014 is United de minst gepasseerde ploeg van alle PL clubs. Ze hebben sindsdien slechts 23 doelpunten tegen gekregen in 30 wedstrijden.

Toont maar weer aan hoeveel mensen maar wat roepen zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben.

21 augustus 2015 om 14:19

Klopt, die statistiek die ik noemde was vanaf een bepaalde periode, daar zit ik fout in. Doet er echter niet zo heel veel van af.

21 augustus 2015 om 17:01

Gunner1612

Heb je iets tegen United? Je kunt wel zeggen dat die defensie niet goed is, maar Darmian, Shaw en Smalling zouden allemaal in de basis staan bij Arsenal. Verschil is dat ze in de breedte iets zwakker zijn (jones, Evans zijn om te huilen). Waar Arsenal het streepje voor heeft is dat ze op elkaar ingespeeld zijn, ze kennen elkaar en zijn samen één verdediging. Dit was het grote mankement van United afgelopen jaar: het was los zand. Gelukkigvoor United hadden ze De Gea

21 augustus 2015 om 17:03

Jij moet ook even je rode brilletje af doen. Subjectiever kan bijna niet.. Darmian beste rb? Net 2 wedstrijden gehad. Shaw beste lb? Vorig seizoen geen zak gepresteerd en veel geblesseerd geweest. Nu is hij na 2 wedstrijden al de beste? Maar toch.

21 augustus 2015 om 13:09

Hoezo blundert van gaal? Die doet de transfer niet zelf.

Wenger weet ook nooit iets

Ik denk dat niemand dat had verwacht Wenger.
Mourinho is ook gewoon een genie hij roept dat hij geen aankopen meer gaat doen zodat de concurrentie het rustig aan gaat doen geen haast maken met transfers en dan komt Mourinho uit het niets en kaapt hij Pedro weg.
Ja United zie nu nog maar een flank speler te halen die top is
en niet duur is ook heel belangrijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren