Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Gaal praat met Koeman over defensie en hoopt dat Maher 'punten scoort'

Laatste update:

Het Nederlands elftal begint woensdag met Bruno Martins Indi centraal in de defensie tegen Italië. De verdediger krijgt van Louis van Gaal de voorkeur boven Joris Mathijsen, terwijl deze er bij Feyenoord juist voor zorgt dat Martins Indi op de linkerflank moet spelen. Van Gaal geeft op die positie echter debutant Daley Blind een kans en haalt Martins Indi naar binnen.

/

Op de persconferentie van vrijdag zei de bondscoach dat hij met Ronald Koeman contact heeft gehad, om te vertellen dat hij Martins Indi in het centrum zal gaan laten spelen. "Ik kan me voorstellen dat hij daar niet helemaal blij mee is, maar hij heeft niet gezegd dat ik het niet mag doen", noteerde het ANP uit de mond van Van Gaal. Martins Indi vormt woensdag een centraal duo met Stefan de Vrij, ook zijn ploeggenoot bij Feyenoord.

Adam Maher speelt op de plek van Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart, die beiden afwezig zijn. "Hopelijk schakelt hij nog beter om na balverlies, dan scoort hij punten", zei Van Gaal, die een afmelding ontving van Klaas-Jan Huntelaar en Arjen Robben opriep als vervanger. Dat terwijl Van Gaal steeds zegt dat zijn internationals vaak moeten spelen om in aanmerking te komen voor een uitnodiging, maar Robben de laatste tijd niet verder komt dan wat invalbeurten bij Bayern München. Van Gaal legde uit dat hij 'soms een uitzondering' maakt: "Ik heb een spits nodig en Robben is er een van de buitencategorie", besloot de keuzeheer.

Bruno Martins Indi is in het centrum sterker dan op de linkerflank

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou wel raar zijn als Koeman zou zeggen dat het niet mag, aangezien heel Nederland kan zien dat Indi op de linksback positie foutjes maakt, of ongelukkig speelt (ook absoluut goede wedstrijden) maar in het centrum beter speelt.

5 februari 2013 om 17:19

precies, in het centrum kan BMI veel beter zijn kwaliteiten laten zien dan op de flanken. hoop ook dat koeman BMI in het centrum zet. dan kan mathijsen lekker naar de bank vertrekken. daar zullen niet veel mensen kritiek op hebben denk ik zo

5 februari 2013 om 17:35

Mathijssen is een grootverdiener en een aankoop, die zet Koeman niet zo snel op de bank.

5 februari 2013 om 17:41

Tot wanneer staat Mathijssen eigenlijk onder contract?

Edit;

Laat maar, ik zie het hieronder al in een reactie. 3 jaar, zijn ze mooi klaar mee daar bij Feyenoord....

5 februari 2013 om 17:41

Koeman zou als coach het sportief perspectief voorrang moeten verlenen aan het financieel perspectief.

5 februari 2013 om 17:44

Hierna nog 2 seizoenen, maar we moeten niet vergeten dat niemand had gedacht dat bmi zo snel zou ontwikkelen en ik was toen nog wel enthousiast over zijn komst, maar dit gaat idd ten koste van BMI helaas die gewoon geen lb is...

5 februari 2013 om 17:46

mathijssen is alleen een groot verdiener kwam voor de rest transfervrij over..

5 februari 2013 om 18:17

Wat ik bedoel is dat hij nieuw overgekomen is en een hoog salaris heeft. Dan beland je niet zomaar op de bank en zeker bij Feyenoord niet.

5 februari 2013 om 21:34

Je haalt immers en mathijssen en ze moeten in de basis blijven omdat ze gekocht zijn?Zal ik het zo zeggen,speel je goed blijf je erin.speel je slecht,naar de bank.Verder niks!Het beste team speelt,ik zou willen dat koeman ingrijpende keuzes durft te maken net als advocaat.anders is koeman gewoon een flutcoach(begrijp me niet verkeert heb veel respect voor koeman maar een coach moet het in het teambelang doen

Martins Indi is natuurlijk vele malen beter in 't centrum dan op de linksbackpositie. Onbegrijpelijk dat Koeman die prutser van een Mathijsen in het centrum zet waardoor Martins Indi gedwongen wordt om linksback te spelen. Zet gewoon Nelom linksback.

5 februari 2013 om 17:25

Kan hij ook niks aan doen. Is hem waarschijnlijk opgelegd van hogerhand. Feyenoord heeft Joris zelf dat hoge salaris gegeven en dan voor 3 jaar nog wel, dan is het zonde om hem dan niet te gebruiken.

Ben benieuwd morgen. Verwacht dat de talenten vast weer wat schoonheids foutjes gaan maken maar daar leren ze van. Hoop wel dat Louis nu meer naar een basis elf gaat werken. Vooral in de verdediging.

Mooi dat dit zo kan. Ik bedoel...onder de vorige bondscoach had je toch vaak dat spelers op verkeerde posities speelden enzo. Maar Martins Indi met De Vrij naast zich is in de toekomst natuurlijk een geweldig centraal duo.

Lekker bezig meneer van Gaal. Je hele beleid is in 1 klap niet meer serieus te nemen.

5 februari 2013 om 17:26

Was het mijn inziens allang niet meer. Hij werkt teveel met rancune tegenover bepaalde mensen in zijn achterhoofd.

5 februari 2013 om 17:30

Ach kwalificeren gaat wel lukken en dan komt het allemaal neer op de keuze van de selectie voor Brazilie. Dan gaat het er voor mij echt om.

5 februari 2013 om 18:32

Beleid interesseert me niks, als hij maar de juiste opstelling neerzet.

6 februari 2013 om 11:19

Van Gaal predikt toch zo hard dat hij een bepaald beleid / profielschets aanhoudt blablabla.

En hij neemt zichzelf nogal serieus.

Als je dan vervolgens nu Robben oproept, kan ik hem alleen nog maar uitlachen.

Misschien spelen ze wel de pannen van het dak morgen tegen Italie met zn tweeen in het hart van de verdediging, ik neem aan dat Koeman die wedstrijd ook ziet en dan misschien eens van plan gaat veranderen, zelfde geldt voor Vilhena, die laat het ook gewoon zien op 10.

Volgens mij weet iedereen wel dat Martins Indi centraal hoort te staan. Ik hoop dat Maher zich gaat bewijzen op topniveau want dit is wel zijn kans om te laten zien wat hij in zijn mars heeft tevens denk ik dat hij samen met van Persie heel goed kan functioneren. Dat situatie met Robben vond ik wel opvallend want hij speelt niet veel bij Bayern maar Louis van Gaal heeft uitgelegd dat hij buitencategorie is dus dat verklaart het maar ik vind het wel best wel opvallend. De nieuwe generatie moet zich nu bewijzen dat ze uitnodiging waard zijn zo'n drama team vind ik het niet ze zijn voor een grotendeels nog heel jong dan kan je ook niet veel verwachten. Ik hoop dat John goed zal spelen hij doet het heel goed bij Benfica.

Leuk zijn als Maher de vaste no. 10 van Oranje wordt. Oranje opstelling in de toekomst.

Krul
Janmaat
de Vrij
BMI
Buttner
Clasie
Maher
Strootman
Narsingh
L. de Jong
John
5 februari 2013 om 17:31

Met dat elftal zie ik het allemaal somber in voor de nederlanders in de toekomst.
Het is maar te hopen dat er 'echt' grote talenten gaan komen, want met alle respect.. met; Janmaat, Buttner, de Jong, Clasie, John, Narsingh breek je geen botten.
Je zou zeggen dat Nederland in de top 5 zou moeten blijven? Waar ze ook zeker horen.

5 februari 2013 om 17:37

Heb jij Ola John wel zien spelen tegen Barcelona? Ja, okee, het was het halve tweede elftal, maar hij speelde wéér-ga-loos! Zoals wel meerdere keren in de Champions League. Die jongen wordt echt zwaar onderschat. Janmaat kan je vervangen door Van Rhijn, maar Clasie en Büttner zijn ook twee geweldige talenten hoor. Het is toch niet voor niks dat Büttner bij Man United zit?
Ola John vormde een geweldige koppel met De Jong bij FC Twente, dus dat zie ik ook helemaal goedkomen.

5 februari 2013 om 17:42

Zie het maar als voorlopige opstelling voor de toekomst. Buttner zit nu bij een Europese topclub - Manunited en zoals ik heb zie hem spelen - zit er progressie in zijn spel en kan hij nog meer groeien. Voor de rest, zien wij het wel. Misschien breken nog wel andere spelers door.

5 februari 2013 om 17:31

Ziet er goed uit!

5 februari 2013 om 17:38

Nee,
Verdediging ben ik helemaal met je eens
Middenveld: Clasie of Strootman VM en Vilhena en Maher ervoor.
Aanval: Narsingh weet ik zo net nog niet en in de spits zou ik Dost of ander RVW zetten.

Maar meningen verschillen en het is mooi dat we op het middenveld weer concurrentie hebben:
VM: Clasie, Strootman, Brame (nee hoor grapje)
Cm/am: Maher, Vilhena, van Ginkel, Fer,
Dat is 6 voor drie posities en dan ben ik er nog een paar vergeten.

(apart detail, zowel jij als ik hebben geen Ajacieden in de opstelling staan)

Krul/Zoet
Janmaat
de Vrij
Martins Indi
Buttner
Vilhena
Clasie/Stroo
Maher
Boëtius
Dost
John
5 februari 2013 om 18:20

Nu we het toch over de toekomst hebben zie ik in Locadia toch een echte spits. En voor de verdediging kunnen er wel Ajacieden inkomen met Bazoer en Denswil. Ook vind ik Janmaat echt geen Oranje speler en v.rhijn is over een paar jaar echt een stuk verder.

6 februari 2013 om 10:37

Toch opvallend dat mensen nog zo enthousiast zijn over Zoet.
Die blundert steeds vaker bij RKC en is niet meer de Zoet waar we allemaal zo enthousiast over waren vorig seizoen.

Ajax speelt met veel buitenlandse talenten.
Wel ben ik van mening dat iemand als van Rhijn beter is dan een Janmaat.
Daarnaast hoop ik dat Boerrigter links wel uit de voeten komt want vorig jaar was hij gewoon goed en beter dan een speler zoals Boetius, Narsingh, Lens.
Het ligt er ook aan wie er op het middenveld spelen maar wanneer je voor een Maher, Clasie en Strootman zou gaan. (geen idee hoe Anita het doet bij Newcastle anders komt ook hij in aanmerking) zou een Siem de Jong niet misstaan.
Dan speel je met een 4-4-2/-4-3-3 opstelling dat vooral bij tegenstanders waar Oranje het spel moet maken je in het voordeel bent.

Over Boerrigter en de Jong valt te twisten, van Rhijn is NU al beter dan Janmaat

Ik denk dat Koeman wat de opstelling betreft nog wat kan leren van Pot en van Gaal

Zet Indi gewoon in het centum, veel sterker daar en beter dan Joris

Zet TTV nou gewoon op 10, hier speelt hij het best.

Mulder
Janmaat
de Vrij
Martins Indi
Nelom
Clasie
Vormer
Achabar
Vilhena
Boëtius
Pellè
5 februari 2013 om 17:38

Ik dacht even dat dit het Nederlands elftal was, haha. Scheelt niet veel!

5 februari 2013 om 18:25

Helemaal mee eens. Al vind ik dat we Ruben Schaken nog niet volledig moeten afschrijven na een paar matige wedstrijden en blessureleed. Aan het begin van het seizoen was hij echt fantastisch.

5 februari 2013 om 18:37

Complimenten Kfc, prima opstellingen (hopelijk leest Koeman mee)

Ik snap niet waarom iedereen de verdediging van Feyenoord zo goed vindt, want van de top 6 hebben ze het meeste doelpunten tegen en evenveel als Rkc. Dus iedereen kan BMI wel een beest vinden en dat hij ontzettend veel potentie heeft, maar ik zie hem vooral vaak domme foutjes maken.

5 februari 2013 om 17:55

Ik zag gisteren in de AD iets over Mathijssen staan. Als je wilt, kijk daar eens naar. Daar staan onder andere de fouten van Mathijssen en ook de doelpunten tegen uit standaard situaties.

Mathijsen moet spelen, want hij drukt enorm op het salaris en om hem dan op de bank te laten weg rotten, dat kan ook niet omdat er dan kapitaalvernietiging plaatsvindt.

Feyenoord heeft zichzelf de nek omgedraaid door deze beperkte mandekker aan te trekken, en al zeker door hem een driejarig contract te geven. Deze man wordt alleen maar minder en minder.

5 februari 2013 om 18:08

Het salaris wordt niet minder door hem te laten spelen, misschien zelfs wel hoger als er bepaalde bonussen in z'n contract zitten. Dat zijn transferwaarde minder wordt boeit niet aangezien alleen clubs als Willem II nog geïnteresseerd zullen zijn en die zullen toch bijna niets betalen. Wat dat betreft is het een win-win-situatie om hem niet op te stellen. Niet alleen komt BMI beter tot zijn recht, maar ook de kans dat hij (matijsen) vroegtijdig weggaat neemt toe.

Eindelijk weer eens BMI en de Vrij als centrum zien!!!.. Ben benieuwd, misschien opent dit ook de ogen van Koeman.

Die vent is niet serieus te nemen . die praat , en vreet zoals het hem uitkomt !
Misschien is het beter voor hem , dat hij een goeie dokter zoekt , en zich laten behandelen .
Sneijder heeft lang niet gespeeld , maar als hij speelt telt hij voor 2 . Hij is in ieder geval
van meerwaarde voor elk team . Behalve voor Oranje , daar zit een zieke coach te zwammen.
"" Ze hebben samen gesproken en ineens kan Sneijder niet meer voetballen"" Althans daar komt het op neer !! Onbegrijpelijk!!! Na een aantal
blessures en mindere beurten bij Bayern , staat Robben wel op het lijstje van de "bolleboos" .
Laat hem in godsnaam weer opstappen , of verstappen voor de trein , dan zijn we eraf !!

Maher, je kan jezelf morgen onsterfelijk maken. Ook al is het een oefenpartijtje, als je schittert ziet de rest dat ook. Je kan zelf in de kijker spelen, natuurlijk zal niet alles goed gaan. Maar hopelijk laat je het morgen zien.
Ga er toch vanuit dat je van de zomer vertrekt, en als er een mooie Europese sub/toppers langskomt om je op je halen. Zijn we alle blij

5 februari 2013 om 18:27

Jammer dat Italie niet het land is waar ik hem zie spelen. Maar inderdaad, een goede pot en we zijn niet meer afhankelijk van PSV en Ajax.

Ontsla deze trainer nu het nog geen kwaad heeft opgeleverd. Wat een belachelijk waardeloos team heeft hij verzameld. 1 en al drama. Een verdediging met janmaat de vrij BMI en blind, nou daar ligt zelfs San Marino of Malta niet wakker van.

5 februari 2013 om 19:04

Ja laten we de geweldige Nederlandse verdedigers van FC Twente oproepen, oh wacht...

5 februari 2013 om 19:09

Jij wilt grappig doen? Fc Twente heeft de beste verdediging van de Eredevisie. Douglas is op dit moment beter dan elke verdediger die in het nederlands elftal staat.

Rosales de beste rechtsback van de eredevisie. Heel aanvallend , veel assists en verdedigend ook heel sterk.

Douglas de beste verdediger op de nederlandse velden onverslaanbaar in de lucht en maakt dit seizoen bijna geen fouten.

Bjelland op dit moment geblesseerd maar was niet voor niets aanvoerder van Fc Nordsjelland in het kampioensjaar. Daarnaast ook Deens international.

Schilder/braafheid Is een drama maar toch nog beter dan de meeste Lb's in nederland.

5 februari 2013 om 19:12

Je moet mijn hele reactie lezen er staat "geweldige Nederlandse".

De linksbacks zijn Nederlands maar niet geweldig.

De rest is goed maar niet Nederlands.

Lezen is een kunst

5 februari 2013 om 19:20

Douglas is nederlands...

5 februari 2013 om 21:10

De Veste

Eigenlijk vind ik Van Rhijn de beste rechtsback van Nederland. Douglas maakt regelmatig fouten, tegen Utrecht bakte hij er ook vrij weinig van. Bjelland lijkt me inderdaad een goede verdediger maar zal zich moeten bewijzen. Schilder/braafheid zijn idd beide een drama als linksback.

5 februari 2013 om 21:32

@kfc Domme reactie.

Iedereen , behalve sommige feyenoord supporters, bevestigd dat Douglas veruit de beste verdediger van ons land is.

De vrij is redelijk maar moet nog veel leren. Indi is een simpele voetballer met veel inzet maar zal nooit de top halen.

6 februari 2013 om 06:18

Martins Indi zie ik bij de top eindigen.
Manchester United of iets dergelijks. Absoluut de beste verdediger die we in Nederland hebben. Douglas vind ik een domme kracht.

5 februari 2013 om 19:19

Onzin, prima opstelling en precies waarvoor een oefenduel bedoeld is. Kijken waar bepaalde spelers staan.

5 februari 2013 om 19:22

Ja man, laat die spelers maar ergens anders groot worden. We hebben het hier wel over het Nederlands Elftal hoor. Onze nationale trots. En dan komen we aan met een stel kleuters die het hier maar even moeten leren. Ik word er niet goed van. Als je speelt voor het Nederlands elftal moet je er staan!

5 februari 2013 om 19:54

Hallo, het is een Oefenwedstrijd. Ideaal om eens wat te proberen, en te kijken of bepaalde aan het Nederlands elftal toe zijn.

5 februari 2013 om 20:09

Ik vind het eigenlijk wel goed want door zulk soort wedstrijden kunnen we zien hoe de talenten ervoor staan. Anders kunnen we dat toch niet zien? Aangezien ze ieder weekend in de Eredivisie spelen.

Maher speelt bijvoorbeeld bij AZ grandioos maar ik ben benieuwd hoe die het tegen de absolute top doet. Zonder dit soort wedstrijden kunnen we daar niet achter komen tenzij dat soort spelers snel naar het buitenland gaan.

5 februari 2013 om 21:26

Je praat over Nationale trots en begint over Douglas.
Erg logisch!
Liever het WK niet eens halen met deze verdediging dan met Douglas het WK wel halen..
Rosales de beste rechtsback pff

5 februari 2013 om 21:39

Als Douglas voor feyenoord had gespeeld had je dan ook zon domme reactie gegeven.
Zullen we dan ook maar alle Surinaamse, Antilliaanse en Marokkaanse voetballers van Feyenoord uit het Ned.elftal verbannen?.

Het Ned.elftal zal blij zijn met supporters zoals jou.

5 februari 2013 om 22:25

Ook Kalou en Guzman zouden van mij niet in Oranje hoeven en zij waren op hun 12e al in Nederland..
De surinaamse, antiliaanse en marokkaanse voetballers die jij bedoelt zijn bijna allemaal hier geboren dus waar praat je over.. EN ze zijn sowieso als van jongs af aan opgegroeid hier in Nederland..

Ik denk dat een groot deel van het Ned.elftal ook niet op hem zit te wachten net zoals 3kwart van de Oranjesupporters.

Als dit de toekomst is van Nederland..

Nederland moest gewoon met de generatie 'robben, Sneijder, VDV en Van Persie' het EK 2008 winnen. (en wk 2010 mss ook) Wat waren ze goed op het Ek2008.. maarja.

5 februari 2013 om 20:03

Ik denk dat de nieuwe generatie veel meer potentie heeft omdat we aardig wat talentvolle verdedigers hebben, dat hadden we toen niet.

5 februari 2013 om 20:13

Die toekomst van Nederland heeft wel 2 edities op rij het EK onder 17 gewonnen...daar zit dus genoeg potentie in, in vergelijking met dezelfde generaties van andere landen.

5 februari 2013 om 20:26

Sowieso is het WK van 2014 nog veels te vroeg. Ben benieuwd hoe deze jongens het zullen doen in 2016..

Wat Louis ook doet achterin, we komen gewoon verdedigers van wereldklasse tekort. Hij kan ook geen ijzer met handen breken. Waar ik mij meer om erger is de houdvast aan het 4-3-3-systeem zonder dat we er de (top)spelers voor hebben. We hebben 1 topbuitenspeler die helaas egoistisch en zonder rendement is, daar waar je er 4 nodig hebt (op beide flanken plus reserves). Dat systeem gaat dus gewoon niet werken. Louis zou moeten roeien met de riemen die hij heeft en dat zijn twee topspitsen en enorm veel power op het middenveld met Strootman, Fer, Classie, Anita, De Jong (of is Nigel al te oud ?). Stuk voor stuk sterke lopers met ook nog een pass in de benen en diepgang. 4-4-2 met een Maher/snijder als nr 10 ligt veel meer voor de hand. Zo wordt de defensie ook beter ontlast dan met 2 van de 3 middenvelders die maar half mee verdedigen en na 70 minuten op zijn.
Enige minpunt is dat ik betwijfel of Robin en Klaas wel samen kunnen spelen. Maar een 4-3-3 is je ondergang Louis, bewaar die leuke, maar niet geweldige, flankspelers als John, Narsing en Lens maar voor de bank. Als alles tegen zit en je iets anders moet proberen. Uitgangspunt van de nieuwe generatie zou het middenveld moeten zijn. Met Louis zie ik dat helaas niet gebeuren.

Waarom wordt Maduro categorisch genegeerd ondanks zo weinig verdedigende opties ? Als Schaken en dat soort types een kans krijgen, waarom Maduro dan niet ? Of speelt hij nu amper ? En Van Wolfswinkel en Dost denk ik nu ook aan.
En De Zeeuw laat voor zijn vaderland zijn kaken kapot trappen en als dank wordt hij nooit meer opgeroepen. Nee het selectiebeleid getuigt niet van logica en loyaliteit (behalve voor Kuijt dan).

5 februari 2013 om 20:59

Maduro speelde/speelt niet veel bij Sevilla, vaak mag ie wel invallen. Van Wolfswinkel en Dost zitten er soms bij, soms niet. De Zeeuw speelde amper bij Spartak Moskou maar speelt na de winterstop bij Anderlecht dus misschien wordt ie in de toekomst weer geselecteerd.

Whaaa Robben speler van buitencategorie??? omdat ie zo vaak ''buiten'' de lijnen staat? Louis heeft een spits nodig dus haalt ie een vleugelspeler bij de selectie?? Ik hoop echt dat hij niet speelt want irriteer mij al 10 jaar aan die knuppel, de faalhaas met zn kalende arrogante huili huili hoofd. Serieus zie ik liever Schaken nog die is qua techniek natuurlijk niks vergeleken met robben maar qua teamspirit /mentaliteit/ instelling noem maar op, wel beter en dat is wat dit team nodig heeft. Die wil zich iig bewijzen en dat is wat die Robben allang heeft gedaan, althans dat vind Arjen zelf... ik zeg Robben net niet nu niet nooit niet niks nakkes nada. Haal dan Dost of L.de Jong, erbij voor nu. maja

Die Van Gaal word met de dag gekker
Overleg met De Boer over Blind
Overleg met Koeman over Feyenoorders
Gezellig daar in de randstad weer ouderwets

Wakker worden voordat het te laat is aub ... dit word weer een flop,
Koeman heeft niet gezegd dat het niet mocht???
Is dit sesamstraat of oranje ?

Gaan we serieus naar het wk met de internationaal totaal onervaren De Vrij en BMI centraal?
Italie is een oefenpotje die zullen nog rustig aan doen ...maar Belgie en Turkije lieten al zien hoe kwetsbaar dat was
Over Janmaat wil ik het niet eens hebben dat ziet iedereen

Verjongen is goed en De Vrij en BMI hebben talent maar Douglas is verder en heeft 10 keer meer ervaring

5 februari 2013 om 22:31

Het WK duurt nog anderhalf jaar.. Vandaar dat vgaal deze spelers nu vast (internationaal) laat spelen. Volgend seizoen spelen ze beide europees dus komt helemaal goed..

Vooral in het Oosten zijn ze gefrustreerd dat de o zo geweldige Leroy Fer en Douglas niet geselecteerd zijn en dat Louis niet met Mcclaren gaat overleggen. Maar Louis zit niet te wachten op brazilianen, pedofielen en de oneliners van die Engelse 'gentelemen'.

Twente zal iets aan de jeugd moeten doen dan wordt er over enkele jaren misschien ook met jullie coach gepraat. Denk alleen dat dat niet gaat gebeuren.. Twente gaat de verkeerde kant weer op..

5 februari 2013 om 22:44

Ik wil best reageren maar aan kinderachtig gepapegaai heb ik niet veel zin
Zijn al genoeg 12 jarigen hier
ga nog even zeggen dat Douglas de laatste 10 minuten tegen Utrecht niet goed was ... gaap

Nou goed ik zal maar over je 2e alinea heenlezen dan

Ten eerste mijn hele verhaaltje heeft met Twente niks te maken , wat jij van hun beleid vind zal allemaal best maar boeit niet ...opleiden of scouten , er leiden meer wegen naar Rome

Het wk duurt nog maar ! anderhalf jaar ...dit jaar speelden beide al europees en dat kwam helemaal niet zo goed ... ook niet tegen Belgie en Turkije
Als jij denkt dat ik iets tegen Feyenoord heb heb je het mis
De Vrij en BMI zijn talenten en komen er wel
Douglas is beter en meer ervaren ...ik zie het liefst BMI samen met Douglas centraal
Zet die bril eens af en reageer eerlijk en normaal ...de meeste niet Feyenoorders zijn het met mij eens

6 februari 2013 om 11:02

Douglas moet gewoon weg blijven in NL elftal..
Voor de rest weet ik niet wat je nou eigenlijk wil zeggen en waar je nou eigenlijk op reageert.

Oh, ik word toch zo moe van dit soort berichten en het eeuwige gezever over Mathijsen. Laat ik voorop stellen dat de doelen van deze twee teams en hun trainers compleet verschillen. Louis van Gaal bouwt een team voor de zomer van 2014 en speelt een oefenwedstrijd tegen een Italië met snelle spitsen (El Shaarawy en Balotelli). Koeman probeert zo hoog mogelijk te eindigen met Feyenoord en speelt in de Eredivisie tegen spitsen van een heel ander kaliber.

Martins Indi wordt zo enorm opgehemeld, iedereen vindt hem zo goed dat hij maar in het centrum moet staan. Wat dan wel weer vreemd is, is dat de hype rondom Martins Indi begon nadat hij fantastisch speelde op de linksbackpositie in het Nederlands Elftal. Toen was hij de toekomst op de linksback, en als hij nu een foute terugspeelbal geeft, ligt het ineens aan het feit dat hij linksback staat? Zo krom allemaal. Mathijsen speelt absoluut niet slecht bij Feyenoord, Martins Indi speelt de laatste weken zwak. Mathijsen heeft natuurlijk ook belabberde wedstrijden gespeeld, maar momenteel speelt hij beter dan Indi. Als men denkt dat dat aan de linksbackpositie van Indi ligt, kijk even een paar wedstrijden van vorig jaar en het begin van dit jaar terug. Wat mij betreft is Indi uit vorm momenteel en is de keuze voor Mathijsen door Koeman gerechtvaardigd.

Echter, ook de keus van Van Gaal is de juiste in mijn optiek. Mathijsen opstellen tegen de watervlugge spitsen is ten eerste al waanzin, maar een speler die er sowieso niet bij gaat zijn in 2014 wordt nu niet meer opgesteld. Martins Indi is de toekomst, dus speelt hij bij Oranje. Mathijsen is momenteel zeker niet minder in de Eredivisie dan Indi, dus speelt hij bij Feyenoord in het centrum.

6 februari 2013 om 06:23

Je hebt niet goed opgelet. Hij speelde absoluut een paar goede wedstrijden als linksback, maar iedereen weet dat hij in het centrum hoort te staan, daar heeft hij zijn beste wedstrijden voor Feyenoord gespeeld.
Hij heeft altijd goed linksback gespeeld tot Mathijsen naast hem kwam, vind je het gek als je als jongeling een zogenaamde ervaren speler naast je hebt die staat te schutteren. De Vrij en Indi hebben eerder een zorgenkindje aan Mathijsen dan dat hij hun leiding geeft.

Ik vind Mathijsen soms nog goed meekomen, maar de afgelopen weken maakte hij cruciale fouten waaruit tegengoals kwamen.
Ik hoopte het beste met Mathijsen had ook meer verwacht van iemand die meer dan 20 wedstrijden bij Malaga heeft gespeeld vorig jaar.
Maar hij komt handelingssnelheid te kort helaas.

En iedereen is de guzman al weer vergeten. Heft op dit moment echt wel hoger niveau dan maher.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren