Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Zaakwaarnemer Hazard bereikt akkoord met Engels toptrio’

Laatste update:
/

Het blijft onduidelijk voor welke club Eden Hazard komend seizoen speelt. De aanvaller van Lille had zich eerder al laten ontvallen dat het sowieso Manchester zou worden (City of United), maar de Champions League-winst van Chelsea zaterdag heeft hem doen twijfelen. Hij schuift de beslissing voor zich uit.

"Zo lang ik mijn handtekening niet gezet heb, zeg ik niet waar ik naartoe ga", krabbelde Hazard, die zondag tegen AS Nancy (4-1) zijn eerste hattrick in de Ligue 1 maakte, tegen Het Nieuwsblad . "Chelsea heeft de Champions League gewonnen en speelt daardoor ook volgend seizoen Champions League, zoiets doet twijfelen." De clubs uit Manchester waren al verzekerd van CL-deelname.

"Momenteel is er nog niets beslist, maar binnenkort wordt de knoop doorgehakt. Nu kijk ik er naar uit om naar de nationale ploeg te trekken en daarna op vakantie te gaan, dat zal veel deugd doen." Op Twitter wordt het uitstellen van zijn beslissing niet op prijs gesteld. Zo zou dit het shirt van zijn nieuwe club zijn.

Update 23 mei 9:55 uur - ‘Zaakwaarnemer Hazard bereikt akkoord met Engels toptrio’
De zaakwaarnemer van Eden Hazard beweert dat hij overeenstemming heeft bereikt met zowel Manchester City en Manchester United als met Chelsea. Het is nu aan de sterspeler van het Franse Lille om te kiezen voor welke club hij volgend seizoen wil voetballen. “We onderhandelen niet meer, we zijn er al uit, met alle partijen”, laat belangenbehartiger John Bico woensdag weten in de Engelse media.

Bekijk hier de samenvatting van Lille - AS Nancy:

Voor welke club zou jij kiezen als je Eden Hazard was?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eden past het beste bij City. Ik vind alleen arrogante en trieste voetballers passen bij Chelsea... (zie CL finale) met uitzondering voor Chech. En ik vind City een mooiere club voor je dan United. Ik denk dat je meer gaat bereiken en verdienen bij City , beter kan niet

21 mei 2012 om 08:43

Ramires, Obi Mikel, Cahill, Lampard en Malouda vind ik echt geen arrogante en trieste voetballers, deze willen echt wel voor passie voetballen, maar de anderen? dan sluit ik me wel bij jou aan

21 mei 2012 om 09:06

Gefeliciteerd maar je betoog slaat helemaal nergens op. Zelfs in de dramatische WK finale kwam Nederland veel vaker tot aanvallen dan Chelsea. Alle wedstrijden daarvoor werd gewoon beter gespeeld dan de tegenstander. Chelsea is een belediging voor het voetbal.

21 mei 2012 om 13:39

Hou toch op man.

Chelsea heeft het "moderne" voetbal gewoon even op z'n kop gezet. waar tegenwoordig iedere ploeg lekker volop de aanval speelt, speelt Chelsea lekker tactisch en op de Counter.

successupporters van Barca noemen het anti voetbal. Maar het voetbal van Di Matteo is gewoon veel tactischer. Ze hebben Barcalone die vol op de aanval speelde er hard uitverdedigd en Bayern ook. Plus als Chelsea wel lekker ging aanvallen dan klopte het ook (zie de comebacks). Dus zowel Tactisch,aanvallend,verdedigend waren ze de beste ploeg. En niet vergeten dat Cech 2 penalty's gepakt heeft. Dus dan zijn ze echt wel terecht door. Plus in de halve finale zijn ze niet door gegaan op Penalty's.

Ik ben absoluut geen Chelsea fan, Maar wat ze in de Champions league hebben laten zien getuigd gewoon van pure klasse. Of je nou van aanvallend voetbal houd ofniet, Chelsea was gewoon de beste, en het hele team heeft de beste prestaties geleverd

21 mei 2012 om 17:12

@ Thermisol:

kort maar snel: tactiek impliceert een keuze. En die was er niet.

Denk daar nou even goed over na, en je ziet in dat het tactisch concept van Chelsea niet bestaat. Dat waren zogezegd de riemen waarmee ze konden roeien. En nog aankwamen ook.

Verdedigend, gelukkig, knap, misschien zelfs klasse, maar zeker geen tactiek.

23 mei 2012 om 10:00

en jou stomme reactie een een belediging voor vz. de cup staat hoe dan ook lekker bij Chelsea!!!

23 mei 2012 om 10:15

@thermisol - Barca er hard uitverdedigd. De juiste dosis geluk, wat je ook nodig hebt bij een spelletje, kwam op het juiste moment. Het ijzerwerk heeft een boel geholpen.

Het is niet te hopen dat Chelsea het moderne voetbal op zijn kop heeft gezet , want dan moeten de liefhebbers van het spelletje een andere hobby gaan zoeken. Als dit de maatstaf word is het kijkplezier er snel af.

23 mei 2012 om 10:17

Iedereen zegt wel dat Chelsea zo ´anti´ was, maar niemand bij Barcelona steekt de hand in eigen boezem. Als je als Barcelona zijnde thuis een 1 - 0 nederlaag bij Chelsea niet ongedaan kan maken heb je het niet goed gedaan. Het verwijt dat je naar Barca kan maken is dat ze geen plan B hadden/hebben. Het is tiki-taki maar daar blijft het bij. Als Barca zijnde had je dit kunnen voorzien en als trainer zijnde had je hiervoor een tactiek moeten hebben.

21 mei 2012 om 09:07

En bij City passen enkel gloryhunters en golddiggers zonder clubgevoel... Ik hoop op Man U voor hem.

21 mei 2012 om 17:14

Ik help het je/hem hopen, maar vooral opdat hij dan in een gestructureerde club terecht komt. Niet in een opportunistisch collectief.
Bij Chelsea weet je niet eens wie de trainer is volgend jaar, bij City speel je een half seizoen, en bij United weet je zeker dat zelfs als SAF morgen omvalt de clubstructuur intact blijft. United kan van een talent een topper maken. Als enige van de 3.

23 mei 2012 om 10:08

Ik zou iemand als Kompany in het geheel geen gloryhunter of golddigger noemen.

23 mei 2012 om 10:34

Ja man. Klopt, bij United lopen inderdaad geen gloryhunters rond. Wat een onzin. City heeft van zichzelf als een redelijk grote supportersschare en die groeit natuurlijk met succes, net als die zou groeien bij elke topclub bij succes. Bovendien heeft City altijd erg leuke voetballers gehad om naar te kijken en hadden ze ook een heel leuk stadion.

Waarom word jij eigenlijk fan van een club, omdat een club in zijn verleden 20 kampioenschappen heeft behaald? Dat maakt jou dan toch ook een gloryhunter? Hazard wil waarschijnlijk kampioensschappen in de toekomst. Dan lijkt City een grote kans te hebben om deze speler binnen te halen.

23 mei 2012 om 13:02

In elke ploeg ztten golddiggers, een hele selectie zonder rotte appels erin kan bijna niet.

21 mei 2012 om 12:26

je gaat city toch niet vergelijken met United !!!
wat heeft city meer dan United ??? geld ...maar bij United kan je ook mooi verdienen en daar speel je wel in 1 van de allergrootste clubs aller tijden ....als je houdt van traditie en opkijkt naar een zeer goed gevulde prijzenkast dan is je keuze snel gemaakt.....in welk rijtje wil ik thuishoren ?? giggs , cantona , scholes , beckham , best , law en charlton , ronaldo , nani , neville of ......mike summerbee ????????

21 mei 2012 om 13:22

het verschil tussen Man utd en city

bij united speelt iedereen met hard en ziel voor de club den salaris komt echt op den 2de plaats

bij city speelt iedereen voor het geld niemand speelt met hart en ziel daarom zal deze ploeg ook kapot gemaakt worden hoe meer top spelers in de ploeg hoe meer ego hoe meer problemen hoe meer onvreugden voor sommige spelers

23 mei 2012 om 10:29

Onzin. Bij United-spelers staat geld op de eerste plek, dat is overal zo. En ik ben blij dat spelers niet alleen maar naar historie kijken, zo zou je alleen maar de traditionele top 3/4 hebben, dat vind ik als PL kijker ook minder leuk. Ik vind het goed dat een club als City er is. Tuurlijk het geld is daar de grootste drijfveer maar wat dan nog. Iedereen maakt wel verwijten richting spelers die daar heen gaan om te cashen, maar ik durf te wedden dat 9 van de 10 mensen hier ook simpelweg voor het geld zou kiezen. Wel vind ik dat je het toe moet geven en niet een schijnheilig verhaal op moet hangen over uitdaging enzovoort.

Hopelijk kunnen we hem zsm bewonderen bij een europese topclub. Ik gun het hem van harte

Laat hem alsjeblieft komen. We hebben al jaren zo'n type speler nodig.

Daarnaast wiil hij zeker zijn van speeltijd en dat heb je natuurlijk veel eerder bij Chelsea dan bij City. Volgens mij wou hij ook al een tijd naar Chelsea maar omdat wij buiten de top4 vielen had hij (terecht) geen interesse meer.

Edit voor jou Arsenaladdict.

21 mei 2012 om 11:42

gehad?

21 mei 2012 om 22:27

Hazard is niet zo sterk in verdedigen. Aangezien Cheksea met een soort van 9-1-1 speelt zouden ze beter nog een 3 tal verdedigers kopen ipv een aanvallende speler want die hebben ze al in overvloed bij Chelsea aangezien er max 2 kunnen meespelen.

23 mei 2012 om 10:35

Ik hoop het voor Chelsea. Ik vind dat je een middenveld moet creëren om Torres heen. Die gozer raakt grotendeels geen pepernoot omdat het systeem totaal niet bij hem past. Dat kan je deels Chelsea verwijten en deels Torres, als ze een beetje man met verstand van voetbal hadden kon je voorspellen dat dit niks ging worden. Ook zou ik als ik Chelsea fan was blij zijn dat Drogba weg gaat, fantastische speler natuurlijk maar er moet nodig wat gebeuren daar. De CL winst is ook voor een groot deel geluk, want wat heeft Chelsea een geluk gehad in de CL hahaha.

23 mei 2012 om 13:56

Ja idd, sinds vorig jaar schreeuw ik, dat deze jongen 100 procent voor Chelsea zal kiezen, mar daarna zei die dat hij naar Manchester wil. dus ik was teleurgesteld. Hopelijk komt hij alsnog naar Chelsea. Chelsea heeft hem echt nodig. Met Hazard, Modric, Mata en mssn Falcao/hulk heb je het beste team ter wereld.

Lekkere snelle dribbelaar.

Goede speler, niet alleen snel en trucjes maar ook nog uiterst effectief doordat hij heel veel assists geeft en heel veel scoort. Ik denk dat dit voor elke ploeg een versterking kan zijn, bij Chelsea zou hij zeker een basisplaats krijgen, zelfde geld voor Manchester United, op de vleugel blijf ik hem het best vinden maar ook op de vleugel is hij fenomenaal. Maar goed, hij moet zeker 40 miljoen euro kosten. Veel, we zullen zien wie dit op tafel legt.

Op welke positie wil hij gaan spelen dan bij Chelsea. De enige aanvallende positie zijn voor Mata en de spits (op dit moment Drogba). Links of rechtshalf zie ik niet echt in hem in het verdedigende systeem van Chelsea

21 mei 2012 om 08:25

Is heel simpel. Hij is op 3 posities inzetbaar (am, LW, Rw). Mata speelt vaak op 10, dus kan hij op rechts of op links.

21 mei 2012 om 08:29

Zoals ik al zei hierboven zijn de wingers (links en rechtshalf) bij Chelsea vooral lopers (kalou, Bertrand, Ramires) die hun werk blijven doen. Verdedigende taken zijn nou niet de specialiteit van Hazard, zoals iedereen wel weet. Daarom moet of het systeem om bij Chelsea (en waarom niet als er een nieuwe trainer komt) of Hazard moet goed nadenken voordat hij tekent.

21 mei 2012 om 08:42

Klopt, bij het systeem dat Di Matteo nu gebruikt moeten de wingers veel mee verdedigen. Maar het verdedigend spel is heus niet voor de lange termijn he. Roman wou sinds 2007 al dat we eens aanvallender gingen spelen en hebben meerdere managers in gebracht die daar in faalden (scolari, AVB etc) Di Matteo moest binnen 2 maanden resultaten behalen. Hij heeft er slim aan gedaan om een tactiek toe te passen dat werkt op deze spelersgroep, en dat is natuurlijk geen dominant voetbal, daar hebben wij de spelers totaal niet voor.

Wij zullen nu gerichte aankopen doen zodat we volgend seizoen een team hebben dat wel dominant voetbal kan spelen. Dit was vorig seizoen al het plan, maar AVB was zogenaamd 'zeer tevreden' met ons huidige team en besloot alleen Mata als echte versterking te halen.

21 mei 2012 om 09:21

@vedet:

Wat een lachwekkende reactie, puur gebaseerd op een 3(?)tal Champions League wedstrijden die je dit seizoen van Chelsea hebt gezien.
Chelsea speelt al zo lang ik me kan herinneren met vleugelaanvallers en nee die worden niet geacht alleen maar te verdedigen, maar vooral om aan te vallen. In de competitie probeert Chelsea altijd aan te vallen en doelpunten te scoren, ze waren alleen realistisch genoeg om in te zien dat aanvallen niet de juiste tactiek was tegen Barcelona en Bayern.
En overigens, Ramires afdoen als alleen een loper als Kuijt vind ik echt een grove belediging. Hij is ongelooflijk snel, heeft een goede dribbel, goed overzicht en kan ook nog eens goed afwerken, absoluut geen Kuijt-achtig werkpaard dus..

23 mei 2012 om 10:06

gebruikte di matteo een systeem?
T was toch 10 man voor de goal en Drogba soms voor de goal, soms op de middellijn...

Maar goed, volgend jaar zit er toch een andere trainer. Hazard is een prima aankoop

ik vind het een goede speler voor chelsea.
Er zijn nu ook veel belgen daar: lukaku, courtois, de bruyne.
hij zou mooi op de flank kunnen staan.
Ik vind dat chelsea ook nog hamsik en van der Wiel moet kopen.
Met deze opstelling moet torres wel doelpunten maken.

cech
van der wiel
ivanovic
terry
cole
lampard
ramires
mata
hamsik
hazard
torres
21 mei 2012 om 08:34

ga er niet van uit dat Chelsea zo aanvallend gaat spelen. ze hebben het in de engelse comp wel eens geprobeerd en dat koste ze punten

21 mei 2012 om 09:14

Chelsea wil juist wel overschakelen op een meer aanvallende speelstijl. dit heet Abramovich vorig jaar ongeveer gezegd, en hij is bereid flink te investeren in jeugd/spelers die dit mogelijk kunnen maken.

DM moest in 2 maanden er gewoon het beste van maken, en heeft (logisch met deze spelersgroep) een verdedigend ingestelde ploeg neer gezet. dit heeft hem de CL en de FA Cup opgeleverd.

Hazard is al bijna 1,5 maand bezig met het kiezen van een club, kies gewoon een club!!
Er staan clubs in de rij voor hem en dan is hij nog steeds bezig met puzzeltjes en raadseltjes.
Misschien wil hij gewoon publiciteit.

Allemachtig wat een naar ventje.
Doen ze nog aan mediatraining want dit mannetje roept alles.

Hij is al 2 maand bezig met welke club die zou moeten nemen, neem alsjeblieft een beslissing met je zaakwaarnemer/club en niet met de media.

21 mei 2012 om 16:24

Hoe zou je zelf zijn dan??? Het is mogelijks de belangrijkste beslissing die hij in zijn voetbalcarriere moet maken, het is zeker de belangrijkste die hij tot nu toe zal maken. Het kan zijn hele toekomst bepalen, bij de ene club kan hij een superster worden, bij de andere kan hij volgend jaar al op een zijspoor zijn beland. Daarbij krijgt hij nog eens minimum 30keren per dag de vraag van een journalist waar hij naar toegaat, en als hij dan ook nog maar het minste zegt worden zijn woorden helemaal verdraaid(bv dat verhaal dat hij in het blauw zou gaan spelen, wat hij helemaal niet gezegd heeft).

Hazard moet voor Manchester United kiezen mocht Manchester zich gaan terug trekken voor Wesley Sneijder

23 mei 2012 om 11:04

man u terug trekken voor sneijder? die jongen is al lang niet meer in beeld ze gaan nu voor kagawa en met het aanblijven van scholes is sneijder helemaal niet meer gewenst en man u moet sneijder sws niet halen want dat loop je rooney en de andere spitsen in de weg. ze moeten daar gewoon een type ala xabi alonso of bastian sweinsteiger halen een echte box to box player daar hebben ze meer aan

Wat hoop ik dat Hazard naar Arsenal gaat precies de speler die we nodig hebben.

21 mei 2012 om 09:02

Het gaat nu toch echt tussen City, United en Chelsea. Jullie zullen nooit genoeg geld betalen om hem aan te trekken.

Als hij naar Chelsea gaat zou ik dat echt vreemd vinden.

22 mei 2012 om 11:37

wat praat jij nouwe voor onzin door te zeggen dat arsenal niet genoeg geld heeft om hazard aan te trekken.
arsenal heeft als enige club in de pl geen grote schulden of zelfs geen schulden en door de verkoop van fabregas/nasri/clichy en eboue hebben wij al 120 miljoen aan transfers verdient.
wij kunnen deze zomer echte ster spelers aan trekken. dus niet praten dat arsenal niet genoeg geld heeft om ze te kopen.

22 mei 2012 om 12:15

Ik zeg helemaal niet dat ze niet genoeg geld hebben... ik zeg dat ze nooit genoeg geld zullen betalen. Hij zal ongeveer rond de 30 miljoen pond moeten kosten en het meest wat Arsenal ooit heeft uitgegeven aan 1 speler is 16 miljoen pond.

Dus niet praten.

23 mei 2012 om 10:19

Wat bedoel je met 'echte sterspelers'? Kaka, Robben of Falcao?

Ik denk niet dat Arsenal 'echte sterspelers' kan aantrekken. Die zijn A, veel te duur en B, willen ze naar een echte topclub die meedoet om de prijzen.

23 mei 2012 om 10:15

Je moet realistisch zijn en inzien dat er geen topspelers naar Arsenal willen. De topspelers willen naar: Chelsea, United of City. Daar kunnen ze en meer prijzen winnen, en meer geld verdienen.

Helaas zal Arsenal het moeten doen met spelers van het niveau Podolski

Pijnlijk maar de realiteit!

23 mei 2012 om 10:16

Denk dat Hazard te duur is voor Arsenal begrippen, hij zou al gauw rond de 30 miljoen moeten kosten. Arsenal zal voor Kagawa moeten gaan, al had United daar ook veel interesse in.

Ik denk dat hij nu zit te twijfelen vanwege het feit dat Chelsea gevestigd is in Londen. Londen is over het algemeen een leukere stad dan Manchester. En aangezien Chelsea nu ook CL speelt zou het me niets verbazen mocht hij naar Chelsea vertrekken.

Dit bewijst dus dat hij allerminst met het hart kiest. Hij wacht gewoon af welke club hem nu het meest zal bieden.zo leg je ook wel veel verwachtingen op bij de fans volgend seizoen.

ALs Utd supporter hoop ik werkelijk dat ie niet!! voor Utd kiest. Ik krijg telkens bij alles wat we van hem horen & lezen sterk het gevoel dat deze jongen alleen maar aan zichzelf denkt en totaal geen clubgevoel zal hebben...
Hij zou best goed kunnen voetballen maar ik heb toch werkelijk het idee dat deze jongen alleen maar onrust brengt.
Eerst zeker Londen, dan zeker het blauw in Londen of Manchester, dan weer alleen manchester, dan weer beide in Manchester vanwege "meeste speeltijd" & dan nu weer Londen?
Let maar op - wie het meeste geld op zijn rekening zet heeft hem binnen en dan verteld ie dat deze club altijd zijn voorkeur had...
AUB United, bied niet mee!!!!

21 mei 2012 om 09:57

Ik heb precies hetzelfde gevoel... 100x liever een kagawa erbij dan hazard. zijn kwaliteiten staan niet ter discussie, maar hij komt een beetje als een aandachtsgeile jongen over.

21 mei 2012 om 10:18

Geen clubgevoel ? Hij speelt nu al 7 seizoenen bij Lille ... topclubs staan al 3 seizoenen aan de deur te kloppen, maar hij heeft altijd gezegd dat hij liever bij Lille blijft voor de club Lille en uiteraard voor zijn persoonlijke ontwikkeling ... win-win noemt dit !!

Uiteindelijk heeft een speler het goed recht om zelf te bepalen wat hij zelf belangrijk vindt en als jij moe wordt van zijn verhaal, is dat jouw zaak.

En dat hij veel in het nieuws komt ? Ergens logisch als meest (terecht) gehypte speler op dit moment !

21 mei 2012 om 12:32

De keuze die hij nu maakt zijn belangrijk voor zijn toekomst.
En als hij voor het geld had gekozen had hij al lang voor City gekozen !

En hoe kan je nu liefde voor een ploeg hebben als je er niet voor gespeeld hebt ?
hij heeft 7 jaar voor Lille gespeeld terwijl hij meermaals naar andere topploegen kon gaan waar hij veel meer zou verdienen.

Sommige mensen twijfelen nu eenmaal langer, laat hem doen, het laatste wat hij wilt is spijt hebben van zijn keuze.

21 mei 2012 om 14:23

@ Coop & Tikke

Ik heb het niet over "club liefde" - Ik heb het puur over een Club gevoel!
Met clubgevoel bedoel ik:
1,- dat je als speler vast wel bepaalde gevoelens voor een bepaalde club hebt, een club waar je van droomt om er misschien nog eens voor te mogen spelen.
7 jaar Lille is leuk, knap & aardig en "clubliefde" maar deze Hazard zal ook net als zowat iedere speler (nee - aub nu geen lijsten met voorbeelden gaan plaatsen van spelers die hun 1ste club trouw blijven/bleven) uiteraard een club hebben waar ie - als die mogelijkheid zich voordoet - ooit eens voor zou willen uitkomen..
2,- Wat dan vooral bij United hoog in het vaandel staat, hij het clubgevoel (iedereen draagt bij aan het succes, van speler, trainer tot stewards & de koffiejuf) & historisch besef zal beleven...

Van mij mag ie twijfelen & hij moet vooral zelf bepalen waar ie uiteindelijk wilt spelen - ik zeg alleen dat ik hoop dat het geen United wordt...

21 mei 2012 om 14:42

Met zo'n supporters zou ik ook niet voor United willen uitkomen...
Zoals Coop en Tikke zeggen: Hazard kon al enkele jaren naar alle topploegen in Europa, maar heeft toch maar mooi bij Lille gebleven. Dit toont een zekere nuchterheid om stap voor stap te groeien in zijn carriere. Daar kunnen spelers als Lukaku, Castagnos ed. nog van leren.
Daarenboven is Hazard een klasbak die in gelijk welke topploeg kan meedraaien, daarom is hij ook gegeerd. Moest ik hem zijn zou ik me ook niet overhaasten om te tekenen.

Hazard jongen, het wordt tijd dat je een beslissing neemt. Ik begin sterk de indruk te krijgen dat hij naar de hoogste bieder wil gaan. Misschien is het op advies van manager of zelfs Lille, maar als topspeler moet je daar boven staan. Hij is nog jong en heeft een hele carrière voor zich. Ga op gesprek met Fergie, Mancini en het bestuur van Chelsea en maak op basis daarvan je keuze.

Spijtig, ik ben op dit moment best wel ontgoocheld in Eden. Hopelijk maakt hij alsnog de beste keuze en maakt hij die snel. Niet omdat hij snel moet beslissen want op zich heeft hij nog 2 maand de tijd, maar omdat hij al vaker een deadline heeft opgesteld die hij dan niet heeft nageleefd.

21 mei 2012 om 09:59

Inderdaad, zeg dan gewoon dat je op de hoogste bieder wacht in plaats van in raadsels te spreken de hele tijd.

Ik zou hem al niet meer moeten hebben moest hij zo twijfelen om naar mijn favoriete club te komen. Klinkt niet echt sympathiek naar de fans toe.

23 mei 2012 om 13:14

Zoals _buffalo_ hierboven al zei, die jongen moet de meest belangrijkste beslissing van z'n carrière nu maken. Stel dat hij naar een club gaat waar de coach of het systeem hem niet ligt of een club die al een heleboel dezelfde type's heeft wat dan.. Eden is nu alles aan het overwegen. Elke club is op een bepaald vlak meer aantrekkelijker dan de andere, maar wat Eden nu doet is alles tegen elkaar afwegen en eens goed nadenken wat de beste stap zou zijn. Wat er verder op de transfermarkt nog gebeurd is ook erg belangrijk. Haalt Man U nog eens Kagawa en houden ze Nani enzo, dan is Man U uitgesloten. Enz.

Hij speelt een raadsel spel met de journalisten en de fans.
Beetje frappant dit, alhoewel City genoeg offensief heeft, zie ik hem daar wel slagen.
Met zoveel goede voetballers om je heen die je prima kunnen laten renderen kan het niet fout gaan.

Chelsea zou ook kunnen, met Mata heb je al een creativeling, Chelsea zou er nog nog eentje kunnen gebruiken.

Chelsea mist juist heel veel creativiteit. Ik zou heel erg blij zijn als Chelsea het voor elkaar krijgt deze jongen te contracteren. Dan heb je Met Eden Hazard en de al eerdere gecontracteerde Marko Marin alweer wat meer mogelijkheden.

Op het website van United staat er dat zij de transfer van Hazard officieel hebben afgerond.

21 mei 2012 om 21:56

Onzin. Op een of andere fansite misschien?

23 mei 2012 om 11:22

Dat is een hoax.

Elke goal maakt hij ook gewoon precies vanaf dezelfde plek.

Arsenal speelt ook Champions League.
Maar alle die Engels teams die CL spelen hebben minimaal 1 andere Belg in de ploeg,.
Arsenal daarintegen heeft veel Fransen en Hazard komt van de Franse kant van Belgie.

Arsenal zal de beste keuze zijn, want bij die andere is de concurrentie moordend.

http://www.rnanutd.com/en/news-and-features/footba...
?

23 mei 2012 om 14:44

Dat is niet de officiële site van Manchester United.

Zo kan je ook onderhandelen, gewoon met alle clubs een akkoord bereiken en de speler dan laten kiezen. Ben benieuwd welke club hij kiest. Ik denk dat hij bij Chelsea wel veel kan spelen, die gaan nu echt verjongen.

23 mei 2012 om 10:01

Hahah ik vind gewoon echt baas hoor Stel je voor dat Messi ooit transfervrij is. Zie je ht al voor je ? Akkord met, AC Milan, Juventus, United, Munchen, Chelsea en bijvoorbeeld Dortmund.

Hahah ik denk dat dit een nieuwe trend word

23 mei 2012 om 10:04

Haha, dan wordt het echt als club zijnde heel spannend wat de keuze van de speler is.

23 mei 2012 om 10:07

Ik hoop dat hij voor Chelsea kiest. Zou dit ook weer zo'n hele soap worden dat hij over 4 weken nog geen club gekozen heeft ?

Op de United site staat dat hij bij united gaat tekenen.ik hoop dat hij naar United trekt.city word zijn dood.

23 mei 2012 om 10:07

Nee, daar staat dat ze akkoord zijn met een drietal clubs.

23 mei 2012 om 10:07

Helemaal niet, op de United site staat gewoon hetzelfde bericht. Dat die akkoord is met UTD en met de andere twee engelse topclubs.

23 mei 2012 om 11:13

Dat is een fake site waar je het over hebt.

23 mei 2012 om 14:43

Espn Sports maakte bekend dat hij naar United zou vertrekken, op basis van informatie van een nep-website van Manchester United.

Dit bericht is later weer teruggetrokken, omdat het niet de officiële site is van Manchester United.

Aanvulling: De manager van Hazard heeft ook nog gezegd dat de beslissing tegen eind volgende week genomen zal worden. Binnen dit en 10 dagen krijgen we hopelijk eindelijk een einde aan deze soap. Hopelijk maakt hij een wijze keuze en kan hij potten breken in de Premier League.

Jammer dit. Voor hem leek mij Arsenal de perfecte club. Zou een reden kunnen zijn dat Van Persie blijft. Ook United past erg goed bij hem en Chelsea misschien ook wel, maar hier maakt hij ook wel enigszins kans om op de bank te belanden in sommige wedstrijden. Bij City weet je dat je in een roulatie-systeem komt totdat je net zo goed als Silva bent of Kompany bent.

23 mei 2012 om 11:16

Bij Chelsea en United zal hij juist elke wedstrijd kunnen starten. Welke concurrentie heeft hij bij Chelsea nou? Hij is 3 keer beter dan spelers als Kalou en Malouda, die deze zomer zullen vertrekken. Hazard is dan vrij om te spelen op de rechter of linkerflank.

23 mei 2012 om 11:41

Er lopen ook nog jongens als Mata, Torres, Ramires, Lampard en Mikel rond. Mata zal echt geen plaats gaan maken, die is minstens net zo goed.

23 mei 2012 om 11:44

Ramires, Lampard en Mikel zijn toch geen flankspelers/aanvallende middenvelders. Alleen Mata is een soortgelijke speler. We hebben 3 posities waar hij kan spelen, op de linker en rechterflank en op 10. Noem mij eens 3 spelers bij ons die allemaal beter zijn dan Hazard en al die plaatsen innemen?

23 mei 2012 om 14:17

linkerflank Mata, op 10 Modric misschien wel na aankomende zomer? Hazard is geen rechtsbuiten. Dan kun je Ramires er ook wel neerzetten.

hopelijk chelsea of man u gho wat een luxe probleem heeft die jongen...

Ik gun deze jongen echt een top club in de premier leugue zoals Manchester United, Arsenal en Chelsea. Maar ga alsjeblieft niet naar Manchester City. Die hebben al zoveel aanvallende middenvelders zoals hem. Hoop dat hij de juiste keus maakt, en niet voor het geld ergens heen gaat.

Persoonlijk vind ik Hazard, het beste passen bij City!
Nasri of Hazard, die keuze is snel gemaakt door Mancini.

Joe Hart
Richards
Kompany
Kolo Touré
Kolarov
Yaya Touré
De Jong
Silva
Agüero
Hazard
Balotelli
23 mei 2012 om 18:58

Ik denk toch wel dat City in de zomer een Vm,cv een buitenspeler en spits zullen gaan halen dus dit zal het wel zijn

hart
richards
kompany
aankoop
clichy
Toure
aankoop
silva
aguero
aankoop/nasr
aankoop/teve

Manchester City 2012/2013

Hart
Richards
Kompany
Thiago Silva
Clichy/Kolar
Yaya Toure
De Jong/Bary
Silva
Aguëro
Hazard/Nasri
Tevez/V Pers

Maakt mij opzich niet uit wat het wordt, als hij maar niet naar Utd gaat. Ik hoopte eerst op Arsenal, maar nu dat niet meer kan, zou ik voor Chelsea gaan.

Betekent dit dat Hazard dan alleen nog maar hoeft te kiezen, voor wie hij het liefste speelt...en dan is hij weg bij Lille? of moet er dan ook nog iets anders worden geregeld?

Ik hoop dat hij kiest voor Chelsea, Chelsea heeft technische snelle buitespelers nodig misschien dat Torres dan meer scoort. Eden is een geweldige speler die op zo een jonge leeftijd zn team op sleeptouwen kan nemen.

Ik zou Hazard het liefste bij Liverpool natuurlijk zien.
Maar als ik eerlijk ben is hij onhaalbaar voor ons en denk ik dat Arsenal de juiste keuze is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren