Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Serero genoemd bij Milan: 'Ik moet keuzes gaan maken'

Laatste update:

Thulani Serero had even de tijd nodig om zich in de basis te spelen bij Ajax, maar is inmiddels een belangrijke kracht in het team van Frank de Boer. Dat is ook in het buitenland niet onopgemerkt gebleven: enkele weken geleden werd Serero in de Italiaanse media plotseling in verband gebracht met AC Milan. I Rossoneri zouden vijf miljoen euro willen betalen voor de Zuid-Afrikaan.

/

Het is maar de vraag hoe betrouwbaar dit gerucht is, maar Serero werd er in zijn vaderland toch maar even mee geconfronteerd. "Ik weet niet wat ik moet zeggen", wordt de middenvelder geciteerd door The Citizen. "Het is lastig, want als ik erover na ga denken kost me dat mijn nachtrust. Ik ben wel in een fase in mijn carrière waarin ik keuzes moet maken. Ik zal wachten tot het einde van het seizoen en dan kijken wat er gebeurt."

Als kleine jongen was de nu 24-jarige Serero supporter van Milan: "Het was een van de teams die ik aanmoedigde. Maar nogmaals, ik kan er niks over zeggen, omdat ik niet weet wat ervan waar is", besluit de international. Hij speelde tot dusver 68 competitiewedstrijden voor Ajax en heeft in Amsterdam nog een contract dat tot de zomer van 2017 doorloopt.

Denk jij dat Thulani Serero echt in beeld is bij AC Milan?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo'n Milan is wel enorm gezakt, als ze niet eens meer pogen spelers te halen die enigszins de potentie hebben de club vooruit te helpen. Prima speler natuurlijk, niet voor dat niveau waar Milan naar behoort te streven.

29 maart 2015 om 11:28

Serero is een leuke speler voor in de eredivisie, maar technisch gezien te zwak voor op het Europese strijdtoneel. Als Milan hem haalt dan is het grote Milan echt ver afgezakt.

29 maart 2015 om 12:17

Serero is juist wel technisch. Het enige dat hij mist is een krachtig schot.

29 maart 2015 om 12:20

Nou wat denk je van united? Het feit dat ze daley blind hebben gehaald geeft ook aan dat ze ver zijn gezakt.

29 maart 2015 om 12:24

En passing niet te vergeten.. zijn schijnbewegingen zijn onnavolgbaar zelf de top spelers trappen daar in

29 maart 2015 om 12:28

Serero is technisch juist sterk, blijft vaak op de been en heeft een goede balans. Intercepties zijn ook prima. Maar zoals we allemaal kunnen zien is het altijd prima tot dat hij de bal afpakt, zijn vervolg is vaak matig. Iets dat Andersen ook heeft, technisch goed, kan de bal goed bij zich houden maar het vervolg is altijd teleurstellend. Voor mij mag Serero wel vertrekken bij Ajax. Ik zie het toch meer zitten in een middenveld met Bazoer, Klaassen en Sinkgraven. Daarnaast eventueel een ervaren kracht erbij halen die het middenveld sturing kan geven en Bazoer en Sinkgraven iets kan bijbrengen.

29 maart 2015 om 12:29

Sommige voetballers passen zich snel aan. Kijk naar ericksen. Die speelde ook gemakkelijk mee in de eredivisie en later in de Premier League. Sommige spelers hebben dat nu eenmaal. Tegen Barcelona was hij ook de beste man van het veld en speelde hij de sterren van de hemel.

29 maart 2015 om 12:39

Dat is het enige wat hij mist...een goed schot??

Kopkracht? Scorend vermogen? Een linkerbeen?

29 maart 2015 om 13:05

Jij hebt er echt de ballen verstand van als je serero technisch vind! Hij is een goede bal afpakker maar dat is dan ook echt alles. Komt voor de rest veel en veel te kort

29 maart 2015 om 13:42

Technisch is hij juist domme. Heb jij wel verstand van voetbal?

29 maart 2015 om 13:51

Op technisch vlak is hij groeiende, maar kom op zeg, Ik zie geregeld balaannames, waarvan ik denk mijn hemel dat jij je benen nog niet gebroken hebt. Dat ziet er af en toe echt armoedig uit. Het is een prima balafpakker en staat vaak op de juiste plek. Maar het is Europese middelmaat.

29 maart 2015 om 15:04

Zolang dit soort clubs allemaal afzwakken, komen de eredivisie clubs qua niveau alleen maar dichterbij... Dus dat zou voor het Nederlandse voetbal alleen maar gunstig zijn...

29 maart 2015 om 15:11

Het feit dat deze clubs afzwakken betekend tevens de opkomst van andere clubs zoals bijvoorbeeld Napoli. Iedereen heeft Milan vorig jaar tegen Ajax gezien en Ajax was tweemaal de betere in de onderlinge confrontatie. Dat mensen Serrero niet goed genoeg vinden voor Milan kan maar die zien Milan nog steeds als de topclub van weleer. Dat is het al enkele jaren niet en dat zie je terug in de resultaten. Dat zo'n club als Milan dan uitkomt bij een Serrero verbaast me dan ook niet. Niet dat ik denk dat hij daarheen gaat maar het zegt genoeg dat er interesse is.

29 maart 2015 om 15:16

We staan ook in de keten en we zwakken mee af. Dat is het erg nu juist. Zie Ajax, PSV en Feyenoord in Europa en het huidige Nederlands elftal. Het verschil tussen de rijke clubs en de arme clubs wordt steeds groter en groter. Wie niet aanhaakt met het grove geld mist de boot.

29 maart 2015 om 15:21

Krachtig schot, assists, scorend vermogen, allemaal dingen waar hij aan zegt gewerkt t hebben maar waar niets van is terug te zien. Als dit waar is mag Milan zich best schamen. Een speler die bij Ajax niet giga veel toevoegt heeft daar helemaal niks te zoeken.

29 maart 2015 om 15:27

Je kan niet alles hebben

29 maart 2015 om 15:28

Ach de topclub van weleer speelden we indertijd ook weg.
En Man. City, Barca, Man. United niet te vergeten.

29 maart 2015 om 16:13

Ja, maar heeft jou reactie enkele betrekking tot het hedendaagse voetbal?

30 maart 2015 om 13:35

echt weer nederlands een type als Serero zal in het buitenland gewoon gewaardeerd worden om zijn vechtlust. Alleen in nederland klagen wij altijd over meer voetballers maar je ziet het tijdens de kwalificatie dat de goeie voetballers het moeilijk hebben en je dus vechters nodig hebt en die heeft nederland helaas niet

30 maart 2015 om 18:49

Wanneer je kijkt naar he profiel van de moderne middenvelder dan kom je uit bij een type zoals Pogba. Daarnaast heb je de Xavi en Iniesta's van deze wereld, maar die hebben zoveel technische bagage, die hebben dat atletische en sterke lichaam helemaal niet nodig. Ik vind Serero voor de Nederlandse competitie een leuke speler en in de Europese wedstrijden was hij een bikkel. De Europese top is voor hem gewoon een stap te ver. Milan wilt terug naar de top en dan vind ik persoonlijk dat een Serero niet past bij het volbrengen van die missie.

29 maart 2015 om 11:33

Waarschijnlijk is dit een grap. Kan het mij niet voorstellen dat zij een speler van zijn kaliber willen binnenhalen.

29 maart 2015 om 11:56

Milan is sowieso al aardig de kluts kwijt met zijn aankopen, dus kijk er niet gek van op als dit gerucht waar is. Prima speler die Serero, maar voor de Europese top komt hij natuurlijk tekort.
Ruildealtje regelen met De Jong dan maar?

29 maart 2015 om 12:14

De jong is transfervrij

29 maart 2015 om 13:20

Dat zeg je goed voor de europese top komt hij tekort, maar Milan heeft interesse en die zijn niet de top, anders is ajax ook top, iedereen die zegt dat serero niet technisch is, heeft hem nog niet zien voetballen lijkt me

29 maart 2015 om 13:58

Weet het niet. Is fenomenaal in aanname en eerste meters. Heeft geen schot en laatste maanden te weinig drang naar voren....maar dat laatste geldt voor heel Ajax. Als je Serero goed gebruikt kan hij nuttig voor Milan zijn denk ik.

29 maart 2015 om 12:11

Onderschat serero niet! Hij is een laatkomertje hij speelt al een aantal fantastische wedstrijden hij moet alleen nog gepolijst worden. De echte europese top zal hij nooit halen maar het niveau arsenal/tottenham hotspur, of Bayer Leverkusen, Sevilla, Valencia dat zijn mooie clubs voor hem

29 maart 2015 om 12:31

Serero wordt gewoon onderschat. Past gewoon in een topteam. Wereld van verschil als hij speelt. Met hem speelt Ajax om te winnen. Zonder hem, lijkt het op kijken hoe ver ze kunnen komen.

29 maart 2015 om 12:37

Om echt zo belangrijk te zijn zoals jij stelt, zal hij toch echt veel meer moeten scoren en assists geven. Zijn spel levert momenteel niks concreets op.

29 maart 2015 om 12:49

Ik vind dat hij vaak het spel ophoudt en de bal achter zijn medespelers geeft zodat de vaart uit de aanval gaat. Verder een prima speler die nog het een en ander moet leren maar zeker de moeite waard om energie in te steken.

29 maart 2015 om 12:54

Iniesta heeft al een jaar niet gescoord en geen assist gegeven, dus die moeten ze maar uit de basis halen bij Barca? Gaat niet om de vergelijking tussen deze spelers, maar om aan te geven dat je zonder assists en goals , gewoon heel belangrijk kunt zijn voor een team.
Feit is dat Ajax met Serero gewoon veel beter speelt dan zonder.

29 maart 2015 om 12:56

elninoo
De vaart uit de aanval? Dat komt veelal omdat de rest van het team niet zo snel vooruit denkt. Hij is juist een speler die het spel snel voortzet. Als het mogelijk is.

29 maart 2015 om 13:59

Elninoo, dat gevoel heb ik ook maar volgens mij zijn dat instructies vanuit de staf. Bij Zuid-afrika speelt hij veel frisser en meer naar voren.

29 maart 2015 om 14:38

Als je de wedstrijden ziet dat hij speelt en hij geeft een pass naar voren dan zie je vaak dat die bal of precies in de voeten is of achter de speler. Dan moet die speler inhouden en dat kost tijd. Je leert van jongs af aan dat je een speler in de loop moet spelen als je vaart wilt maken.

Verder is het een prima speler die strijd erin gooit en niet bang is om een vies broekje te krijgen. Wellicht de speler met de meeste agressie van de gehele selectie. Prima gozer om erbij te hebben ondanks zijn geringe lengte.

29 maart 2015 om 13:18

Jullie onderschatten serero, maar een ajax met serero is een veel beter team. Hij zorgt voor pressing, hij gaat er altijd 100% voor en is niet bang. Als je de CL wedstrijden tegen barcelona bijvoorbeeld hebt gekeken, zag je dat serero de beste speler van ajax was!

Ik gun serero wel een transfer, is (bijna) op zijn top en zo een kans krijgt ie misschien niet meer.
Ajax heeft genoeg alternatieven om hem op te vangen.

29 maart 2015 om 13:54

Strik erom en weg ermee. Kan je het geld mooi investeren in Gudelj/veijinovic.

29 maart 2015 om 14:01

Hou toch op met Vejinovic. Veel te traag. Kan een goede vrije trap nemen en in de eredivisie een mannetje uitkappen. Thats it

29 maart 2015 om 14:10

Ik geloof het zelf niet, maar pis in mijn broek van het lachen als Milan werkelijk 5 miljoen voor deze speler zou betalen. Is zelfs in vele opzichten te licht voor Ajax

29 maart 2015 om 14:22

Milan is al vrij lang geleden gestopt met het halen van echt goede spelers.
Ze nemen al jaren genoeg met spelers die niet goed genoeg zijn om aansluiting met de top te krijgen.

29 maart 2015 om 14:58

Eigenlijk een beetje zoals Overmars met aankopen als Duarte en huren van Zimling. Spelers waar je eigenlijk niets aan hebt

Voor 5-8 miljoen mooi laten gaan. Bazoer, Riedewald kunnen er spelen. Klaassen ook, al zie ik die liever in een aanvallende rol. Van de opbrengst evt een Veijinovic, Propper of Gudelj halen. Serero heeft niet veel gekost, dus je hoeft er ook geen dikke winst op te maken. Geld mooi een keer herinvesteren Marc Netto!

29 maart 2015 om 11:27

Christian Poulsen is ook prima. Staat de ontwikkeling van jeugdspelers tenminste niet in de weg.

29 maart 2015 om 11:31

Het aantrekken van Poulsen is nu te laat. Dan had hij moeten blijven imo. Wel een goed voorbeeld voor de jeugd idd.

29 maart 2015 om 11:28

Serero heeft niet veel gekost?? Volgens mij 3,5 miljoen en dat is best een hoog bedrag voor een Eredivisieclub...

29 maart 2015 om 11:30

O dat wist ik niet. Ik dacht wat minder door de constructie met Ajax Cape Town. Dat is inderdaad nog een behoorlijk bedrag.

29 maart 2015 om 11:33

2,5 miljoen om precies te zijn dus 5-8 is dan prima...

29 maart 2015 om 11:33

Is het niet zo dat Ajax alle spelers van Ajax Cape Town gratis mag overnemen omdat ze meerderheid belang hebben? Was met Enoh en Pienaar ook gebeurd toch?

29 maart 2015 om 11:37

Volgens mij niet gratis. Maar Ajax heeft volgens mij wel de eerste keus. Als een andere club bied op een speler van Cape Town mag ajax dit bod evenaren en dan heeft ajax de eerste keus. Ze mogen een vertrek echter niet tegenhouden. Dacht ik..

29 maart 2015 om 12:07

Ik meen dat de deal was voor de eerste twee spelers, inderdaad Pienaar en Enoh. Voor toekomstige spelers moet er gewoon betaald worden, al hebben ze wel voorrang t.o.v andere clubs. Maar de samenwerking lijkt een beetje op z'n eind te lopen.

29 maart 2015 om 11:37

Vanaf 3 miljoen mogen ze hem van mij hebben hoor, kan je als tekengeld gebruiken om Nigel de Jong op te halen.

29 maart 2015 om 14:24

2 of 3 mln tekengeld kan de Jong overal krijgen. En daar bovenop nog een salaris welke een veelvoudig is van dat wat Ajax kan betalen.

Nigel kan deze zomer gewoon naar een Europese topclub.

29 maart 2015 om 18:00

Maar is daar ook plaats voor hem na zijn carrière als voetballer? Bij Ajax kan hij voor de komende 20 jaar gewoon een baan krijgen als hij dat wil (jeugdtrainer).

29 maart 2015 om 12:11

5 tot 8 miljoen voor deze jongen? Kom op zeg 4 miljoen is marktcomfort.

29 maart 2015 om 12:23

Niet marktconform. Marktconform is 20 miljoen. Milan kan vast wel 10mil ophoesten.

29 maart 2015 om 12:16

Moeilijke beslissing.

Serero is eindelijk doorgebroken en heeft zijn plek op het middenveld gevonden en nu zou hij alweer moeten vertrekken? Daarnaast is hij 24-25 jaar oud en zulke oudere spelers heb je nu nodig, ook al komt Bazoer en Riedewald er aan. Je kunt niet alleen maar met 20 jarigen gaan spelen.

En verder gun ik Milan niks dus hoop dat ik er veel meer dan 5 miljoen gevraagd wordt. Vieze club.

Mocht dit gerucht op waarheid berusten, dan is Milan echt ver afgegleden.. Serero heeft een hoog piekniveau, maar is zeker niet het niveau dat Milan zou moeten nastreven...

29 maart 2015 om 11:46

Sowieso is Milan ver afgegleden, van eeuwige rivaal van Juve aan de top in Italië, en absolute top in Europa, tot meeloper in de Seria A en niet eens meer geplaatst voor CL voetbal. Zou mij nils verbazen eerlijk gezegd moest dit gerucht kloppen, van dat kaliber heeft Milan er wel meer lopen momenteel.

29 maart 2015 om 14:13

Hoog piek niveau? Ik neem aan dat dit cynisch bedoeld is?

29 maart 2015 om 14:25

Neh het klopt wel. Als Serero echt in vorm is dan is het gewoon een dragende speler bij Ajax.
Maar als hij niet in vorm is dan valt hij vrij ver terug en stelt het niet veel voor.

Dus, een hoog piek niveua, als hij piekt dan is dat flink beter dan wanneer hij niet piekt.

29 maart 2015 om 14:54

Maar als hij dan in vorm is, hij mist van alles. Je ziet hem niet met mooie paasjes strooien. Hij heeft totaal geen schot in huis. Als het fysiek wat harder is en het tempo wat hoger ligt dan sneeuwt hij onder. Verder als hij een keer zelf iets creëert en hij in scorende positie komt, weet hij dit weer zelf te verprutsen.
Verder zie je bijvoorbeeld ook nooit een schot van hem en als hij dat wel doet zijn het rollertjes. Dus ja.ik moet die piek momentjes dus nog gaan ontdekken blijkbaar.

29 maart 2015 om 15:52

Schei uit man! Serero heeft echt wel een hoog piekniveau. Ook als het fysieke wedstrijden betreft waarin het tempo hoger ligt, vaak zelfs juist in wedstrijden waarin het tempo hoger ligt. Geweldige balafpakker, kilometervreter en voetballend mist hij inderdaad dingen, maar als '6' heeft hij die ook niet nodig.. Hij kon daar het spel uitstekend verdelen. Als hij in vorm is, is hij zeker een bepalende speler voor Ajax.

29 maart 2015 om 16:21

Geweldige bal afpakker....maar levert hem ook zo weer in.
Van mij mag hij vertrekken, die ga je niet missen. Komt ook steeds vaker op de bank. Nou is de boer niet altijd te volgen, maar hierin steun ik hem van harte. Ik heb deze speler gewoon nooit wat gevonden en ga het ook nooit wat vinden.
Toen Serero kwam, zei Ruud Krol nog: "we hebben goud in handen....of helemaal niets". Ik vind het dus het laatste

Vijf miljoen zou Ajax gelijk moet accepteren voor Serero. Serero heeft de afgelopen drie jaar zeker zijn waarde gehad en hij is een goede balafpakker. Ik vind toch dat Serero net iets tekort komt voor het niveau dat Ajax wilt halen en vijf miljoen is dan een mooi bedrag. Ik hoop dat Ajax als hij vertrekt Propper haalt die dan met Klaassen en Sinkgraven het middenveld moet vormen.

29 maart 2015 om 11:33

En waar laat je bazour

29 maart 2015 om 11:40

Of kijk eens naar een ervaren goeie speler ipv de Proppertjes etc.

Ik denk dat het veel goedkoper is om stoelverwarming te kopen om de bank warm te houden.

AJAX zit niet krap bij kas, mooi het maximale vragen.

29 maart 2015 om 11:58

Ja want Milan heeft veel te besteden...

29 maart 2015 om 13:13

Vast wel meer dan 5 miljoen....
En als Milan interesse heeft, dan heeft er vast ook wel een middenmoter uit Engeland interesse.

29 maart 2015 om 15:03

Serero zal met zijn fysiek in Engeland zwaar door de mand vallen. Middenmoters zullen eerder een fysiek sterke Brit halen, dan lichtgewichtje Serero.

Spanje zou wel wat voor hem zijn.

Hier is een O M G wel op zn plaats... Verkopen die hap! Kom op Ajax er is een club zo gek die geld wilt neerleggen voor Serero. Weg ermee.

Zou 'n buitenkansje zijn. alles meer dan €1,000.000 is gevonden geld. Is van 't niveau PEC Zwolle, Groningen, Heerenveen.

29 maart 2015 om 11:42

Hij is zowat de beste middenvelder bij Ajax, waarom zijn die clubs dan zn niveau.

29 maart 2015 om 11:59

Omdat zelfs Ajax naar een hoger niveau dient te streven.

29 maart 2015 om 12:02

Nou, zowat de beste? Ik vind Klaassen, Bazoer en Sinkgraven allen beter. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik vind Serero wel iets beter dan Andersen, die te licht is, maar die wel meer potentie heeft.

Ik zie graag Gudelj komen en Serero vertrekken. Dan ga je er wat mij betreft op vooruit en kan je spelen met 5 spelers voor 3 posities: Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, Klaassen rouleren. Andersen als invaller voor Klaassen af en toe.

29 maart 2015 om 12:35

Of het zowat de beste middenvelder van Ajax is zijn de meningen verdeeld, Maar misschien zit een stukje van 't antwoord wel in je reactie, Het middenveld van Ajax is te licht, net iets beter dan 't niveau van de clubs die ik noem. dus Ajax moet zich ontdoen van de in mijn ogen middelmaat Serrero en naar versterking zoeken, Pröpper zou kunnen, over Gudelj heb ik mijn twijfels. In ieder geval iemand die groter is dan 1,65,

29 maart 2015 om 13:29

Serero is nu middelmaat, deze jongen is in de CL elke keer de beste bij Ajax en weet zich als enige te onderscheiden bijvoorbeeld. Opportunisme viert hoogtij.

WHhahahaha ja echt een toevoeging voor Milan. Oooh wat vind ik het zonde als deze jongen daar gaat spelen, plus hoe slecht het dan gaat bij Milan....

Momenteel bankzitter van Ajax toch? Geweldige versterking voor Milan.. Haha. Voor 5 miljoen moet je deze jongen wegdoen, hij wordt niet beter dan dat hij nu is. Als ik Milan was zou ik voor Schone gaan

Serrero is een goede reserve voor ajax. Maar ik zie liever bazoer op zijn positie, klaassen als box to box speler en sinkgraven als aanvallende middenvelder. Serrero mag op de bank zitten, als hij dat niet wilt mag hij vertrekken. Met riedewald en vd.beek zijn er al opvolgers voor hem.

Als dit waar is gewoon verkopen. Voor de zes positie een lichtgewicht. Voor de twee iets meer aanvallende posities net te weinig creativiteit. Rn Ajax heeft met Klaassen, Andersen, Sinkgraven, Bazoer, Nouri, van der Beek en eventueel Schone genoeg opties. Komt nog is bij dat Serero een behoorlijk salaris ontvangt aangezien hij van buiten de EU vandaan komt.

Is dit een vervroegde 1 april grap? Van mij mag hij, opvolgers staan al klaar en er moet een routinier bij op het middenveld dus is dat ook opgelost. Zou Milan trouwens weten dat hij nog een contract heeft?

die jongen is niet goed genoeg voor de europese top en ook niet voor de sub top .

Binnenkort denk ik contractbespreking en dan horen we alle parasieten die rondom zo'n jongen hangen weer allerlei onzinverhalen verspreiden. Ik heb zelf gehoord dat FC De Efteling interesse heeft! Weet niet of het wat wordt en wat Lange Nek er van vindt. Ligt er ook een beetje aan hoe zijn relatie met Doornroosje er voor staat!

deze man is nog slechter dan mokotjo, en die kan er ook bar weinig van.
totaal geen serie A speler.

Misschien is het een idee om mokotjo en serrero op elkaar te zetten, dan heb je een speler die qua fysiek mee kan op een middenveld van een Europese subtopper. Ik zeg Ajax doe 'm maar vast op Italiaanse les

29 maart 2015 om 14:03

Davids is not impressed met je uitspraak. Lengte zegt niets. Tactisch je lichaam gebruiken zegt alles en een paar stieren ballen zoals Davids had. Kijk alleen al naar 2 meter van een slungel crouch . Heeft een balans van een pas geboren baby

"het is lastig, want als ik erover na ga denken kost me dat mijn nachtrust. [...] Ik zal wachten tot het einde van het seizoen en dan kijken wat er gebeurt." Erg tegenstrijdig antwoord, niet?

Dus dat kost jou je nachtrust en Ajax een aantal wedstrijden. Duidelijkheid Soca-warrior, of je speelt niet meer.

Ik vind hem wel passen in een land als Italië, maar niet het niveau van de Serie A. Is niet een sublieme passer - geen A naar B speler. Maar wel een onuitputtelijke loper, goed in storen en de bal veroveren. Iets betere en snellere versie van Enoh, zeg maar.

Hij zal op een lijstje staan bij Milan, that's it.

29 maart 2015 om 15:18

Alleen al op een lijstje staan is al te veel, vind t doodzonde van zo'n prachtige club, Milan is als t zo doorgaat een sleeping giant aan t worden in plaats van een giant.

Als ze er 10 miljoen voor over zouden hebben laten gaan. Hij zou nog wel een jaartje mee kunnen bij Ajax, maar zal vroeg of laat door Bazoer uit de basis gespeeld gaan worden. Is ook behoorlijk blessuregevoelig. Ook klein en iel. Onderscheppingen zijn goed van hem, passwerk is matig, weinig scorend vermogen.
Bij AC Milaan is het echte grote geld verdwenen, maar ze hebben nog wel iets te besteden.

Inpakken en weg ermee! Een middenveld met Klaassen, Bazoer en Sinkgraven is om te watertanden in de Eredivisie. En voor Europese wedstrijden iemand met wat meer ervaring. Serero, brandhout-voetballer.

Van mij mag hij zo vertrekken. Serero is geen slechte speler, maar aanvallend is hij zwak (geen afstandschot, geen scorend vermogen) en in Europa heb je wat meer nodig dan de Zuid Afrikaan in huis heeft. Ik zou hem aan Milan verkopen en Gudelj er voor terug willen zien.

Die ruilen we voor de jong en 10 miljoen!! Hahaha die Italianen zijn het helemaal kwijt!

Te weinig rendement om links of rechtshalf te spelen maar als 6 vond ik ´t echt een openbaring, lekker fel, goed gepositioneerd, snelheid en een goede inspeelpass, beetje zoals Anita het invulde maar dan misschien nog wel beter.
Waaaaaarom Frenkie vervolgens Klaassen en Serero omwisselde van positie (klaassen 6, Serero rechtshalf) is echt compleet onduidelijk. Niet te volgen beslissing, de enige middenvelder met dynamiek en scorend vermogen in de punt naar achter zetten, HOE kom je erbij!?
Mijns inziens is Serero dus de beste optie voor de 6 positie, met Klaassen en Bazoer daarvoor.

Het moet niet gekker worden dit haha, als dit waar is is het een bewezen feit dat Milan Milan niet meer is..

welke fase van zijn carriere? het binnenharken van geld moment?

Als Milan hem echt wilt hebben gaat hij denk ik wel, die kans zal hij echt niet laten liggen en terecht overigens. Als stofzuiger doet hij het goed, maar zodra er vooruit gespeeld moet worden is het helaas niet veel. Het is tijd dat Ajax weer eens gaat door selecteren, al ben ik bang dat ik daar niet teveel op moet hopen.

Gewoon houden! Prima speler en 5 miljoen is een lachertje. Minimaal 12, de marktprijzen zijn ook flink gestegen.

29 maart 2015 om 18:57

Clasie 25 waard dan?

29 maart 2015 om 19:33

Nee.

Denk niet dat Ajax per se dwars zal liggen. Serero is een prima voetballer voor Ajax momenteel, maar het niveau van Ajax momenteel zit ver weg van waar Ajax naar toe wil. De stappen die daarvoor gemaakt moeten worden zijn stappen waarvan ik niet denk dat Serero ze kan zetten. Hij komt daarvoor simpelweg tekort. De afgelopen weken is die verandering ook al erg zichtbaar, De Boer kiest steeds vaker voor Klaassen, Bazoer en Sinkgraven. Ik vermoed ook dat dit volgend seizoen het middenveld gaat worden. Dan heb je op de bank nog een ervaren kracht nodig en je hebt ook nog Andersen.

Als Serero een transfer naar een club als AC Milan kan krijgen en Ajax een paar miljoen kan vangen zou dat in principe voor zowel Ajax als Serero geen slechte uitkomst zijn. Ajax hoeft hem absoluut niet kwijt, is zeker een nuttig kracht voor Ajax. Maar ik denk dat gezien de potentie en de concurrentie hij het uiteindelijk aflegt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren