Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Roger Schmidt doet in cruciale wedstrijd meteen beroep op Eran Zahavi

Laatste update:

Eran Zahavi start donderdagavond vanuit de basis bij PSV tegen Rosenborg. Woensdag werd bekend dat de Israëlische spits eindelijk speelgerechtigd is en trainer Roger Schmidt maakt direct gebruik van de aanvaller in de laatste voorronde van de Europa League. Zahavi start in de voorhoede naast Donyell Malen.

Zahavi trainde de afgelopen twee weken al mee bij PSV. Omdat het papierwerk lang op zich liet wachten kon hij niet bij de UEFA worden aangemeld. "Gelukkig is het opgelost”, zei Schmidt woensdag in het Noorse Trondheim. “Eran is fit en wilde zich de afgelopen weken al heel graag bewijzen. Daarom was de situatie ook lastig voor hem”, aldus de Duitse trainer. Hij verwacht een fysieke wedstrijd. “Rosenborg is een fysiek sterke en goed georganiseerde ploeg, die graag in de duels wil komen.”

Ibrahim Sangaré: wie is de nieuwe topaankoop van PSV?

Schmidt kan in Noorwegen nog niet beschikken over Ibrahim Sangaré. De Ivooriaanse middenvelder werd deze week gepresenteerd in het Philips Stadion. Doordat diverse administratieve handelingen nog niet zijn afgerond kan de miljoenenaankoop nog niet spelen. Technisch manager John de Jong is volgens de krant nog bezig met versterkingen. Zo bekijkt hij of het mogelijk is om de achterhoede of aanval nog te versterken. Daartegenover staat het mogelijke vertrek van Armindo Bruma en Jorrit Hendrix.

Tegen Rosenborg kiest Schmidt voor Yvon Mvogo tussen de palen. In het centrum van de achterhoede kiest hij voor Jordan Teze en Olivier Boscagli. Pablo Rosario en Ryan Thomas zijn de twee controlerende middenvelders, terwijl Mauro Júnior en Cody Gakpo vanaf de zijkanten zullen spelen. Mohamed Ihattaren moet genoegen nemen met een plek op de bank. De wedstrijd tussen Rosenborg en PSV begint donderdagavond om 19.00 uur.

Opstelling PSV: Mvogo; Dumfries, Teze, Boscagli, Max; Rosario, Thomas; Mauro Júnior, Gakpo; Malen, Zahavi.

Wie plaatst zich voor de Europa League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk is dit inderdaad de opstelling. Voor Mauro zou je eventueel Mo of Madueke kunnen opstellen. Ben benieuwd naar Zahavi. Als het gaat lopen voorin kunnen Malen en Zahavi hopelijk veel goals maken samen.

1 oktober 2020 om 08:27

Je moet eigenlijk mo ook gewoon op de positie zetten van Mauro. Mo is beter normaal gesproken alleen nu zit hij in een dip. Door vertrouwen en wedstrijden te laten spelen kom je uit een dip. Afgelopen zondag mo in de spits zetten slaat nergens op, als je hem wil opstelling dan moet dat rechtsbuiten of aanvallend op het middenveld zijn.

1 oktober 2020 om 08:42

Linksbuiten slaat ook nergens op, hij komt altijd vanaf rechts of vanaf 10. Aangezien PSV nu met 2 controlerende middenvelders speelt, kan hij alleen op de plek van Mauro.

1 oktober 2020 om 09:46

Ik zou Mauro op positie van Thomas zetten en Mo op positie Mauro. Mo in de spits slaat inderdaad nergens op. Hij moet juist die ballen kunnen steken.

1 oktober 2020 om 09:50

Deze wedsrrijd is cruciaal voor PSV, daar ga je niet mo laten spelen om vertrouwen te tanken. Dit moet gewoon zakelijk gewonnen worden zonder fratsen, dus stel de 11 spelers op die op het moment het beste zijn.

1 oktober 2020 om 09:54

Als je naar spelersmateriaal kijkt is het toch absurd dat PSV zo beroert speelt tot nu toe. Ik denk dat Schmidt een spelletje wil spelen wat bij 90% van deze spelers niet haalbaar is. Kijk naar Ihattaren, verreweg de beste speler van de selectie maar zit nu op de bank. Elke trainer zou het systeem iets veranderen zodat hij kan spelen, dat zijn spelers die het verschil maken in topwedstrijden. Zo heeft Ten Hag de laatste jaren ook lopen puzzelen om Ziyech in het team te krijgen. Dat werd rechtsbuiten terwijl hij eigenlijk geen buitenspeler is.we hebben allemaal gezien hoe bepalend hij werd. Zijn zelfvertrouwen groeide ook enorm en in een keer was hij ook een optie op het middenveld terwijl daarvoor hij altijd dwalend was op middenveld of tegenstanders liet lopen, nu ging hij er achteraan. Zo'n type speler is Mo ook, hij moet gewoon in het team. Hij is ook de enige speler die ik bij Ajax wel in de basis zou zien komen (al 10) kwalitatief is hij echt van een enorm niveau. Maar Schmidt blijft maar vasthouden aan zijn spelletje. Nu is het Zahavi die gehaald wordt, maar eerst maar eens zien wat hij kan in NL. Probleem bij PSV zit overigens achterin dat is echt matig (centraal bedoel ik dan) Verwacht overigens Viergever in de basis vanwege europese ervaring. Maar wie ze daar ook neerzetten het is te mager, in NL valt dat wellicht nog niet zo op maar je kunt hier echt niet mee aan komen op een beetje niveau. Zie je Boscagli of Teze al spelen tegen een type Ibrahimovic als ze in europa verder komen of een spits uit de bundesliga.... pffh. Overigens ook een Tadic, Promes, Antony of Neres lopen die twee aan alle kanten voorbij

1 oktober 2020 om 10:01

Waar heb jij het over Xajacfa. ''als je naar spelersmateriaal kijkt is het toch absurd dat PSV zo beroert speelt tot nu toe.'' Hoezo is dat absurd? Zei je dat ook bij de eerste wedstrijden van Bosz bij jullie? Schmidt heeft een speelstijl die dit psv echt wel kan spelen en ze hebben ook spelers gehaald die hier op aan sluiten. Hoezo is het dan absurd dat het nog niet helemaal in zit na 3 3/4 wedstrijden? Alsof Bosz en Ten hage meteen vanaf de eerste minuten elk team hebben weg gespeeld. Geef psv en de trainer nog de tijd om te wennen aan de speelstijl want je ziet met vlagen wel wat Schmidt wil.

1 oktober 2020 om 11:00

Mijn excuses ik bedoelde rechtsbuiten

1 oktober 2020 om 12:40

@xajacfa,wat is dit nu voor reactie. Ga je nu serieus Ihataren vergelijken met Ziyech? Iemand die voordat die naar Ajax kwam al 5 seizoen in de Eredivisie heeft gespeeld? Ik weet niet of je het eerste jaar nog kon herinneren van Ziyech, maar die werd toch voornamelijk uitgefloten door de eigen aanhang. Vast niet omdat die zo goed voetbalde . Volgens mij stonden ze zelfs op het punt hem te verkopen en is dat op laatst net niet doorgegaan. Maar je andere punt lijkt me ook zeer verstandig, het team om Mo heen bouwen. Mo krijgt een zware blessure of wil weg, dan heb je altijd nog je systeem waar je op kan terug kan vallen? Oh nee, toch niet, want je hebt alles om Mo heen gebouwd. Lijkt me echt een strak plan. Je andere vergelijking slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, alsof Ibrahimovic bang word van Per Schuurs? En je laatste opmerking slaat ook kant nog wal, want die 4 die jij opnoemt die hebben echt een verbluffende indruk achter gelaten tegen Vitesse, Was werkelijk waar kans op kans voor Ajax?

1 oktober 2020 om 14:25

@flamengobrasil, Mauro op het middenveld en Mo aan de rechterkant zou ook mijn voorkeur hebben. Hoewel ik wel twijfel of ik dat deze wedstrijd zou doen. Dit is geen wedstrijd om maar te proberen, en Mo heeft nu niet echt de vorm om het maar te proberen.

1 oktober 2020 om 14:27

@xajacfa, ik ben het met je eens dat Mo een geweldige voetballer is, maar ik vraag mij werkelijk af in hoeveel wedstrijden hij echt beslissend is geweest. Ik denk dat dit nog heel erg tegenvalt en dat een Gakpo dit bijvoorbeeld veel vaker heeft. Met alleen een goede voetballer zijn ben je er niet, het moet ook effect hebben. En dit effect zie ik bij hem nog veel te weinig.

1 oktober 2020 om 18:26

Goed gezegd, ik vond hem vorig jaar nog meer wedstrijden waarin hij niks toevoegde hebben dan Stengs.

Het zou voor mij een verademing zijn als Bruma vertrekt. Geen zorgen meer maken over al die miljoenen op de bank of medelijden voelen dat hij zo zwak presteert. Wel lekker om Zahavi vanavond eindelijk eens te zien. Hopelijk kan ie meteen prikken.

1 oktober 2020 om 08:20

Inderdaad, hopelijk vertrekt Bruma nog deze transfer periode.
En voor de toekomst lijkt me voor het blok op het middenveld, het koppel Sangaré en Guti een erg interessante. Dit in plaats van Rosario en Thomas.
Benieuwd ook naar Zahavi.

1 oktober 2020 om 09:31

Inti, ik hoop eigenlijk het koppel Rosario - Sangaré. Bij vlagen zie je dat Rosario prima vooruit kan voetballen en fysiek echt wel z'n mannetje staat. Het is alleen nog niet consistent. In ieder geval beter dan het grootste gedeelte van vorig seizoen. Vorig jaar was hij mijns inziens onterecht de zondebok. Ik zie een rustig stijgende lijn bij Rosario in ieder geval, hopelijk kan hij dit doorzetten. Er zit sowieso talent in die jongen.

1 oktober 2020 om 09:50

Mateja, ik verwacht ook het koppel wat jij noemt, dus met Rosario. Masr ik denk dat dit te statisch is. Met Guti heb je meer een verbindings speler. Met wat vertrouwen van de trainer (iets wat van Bommel hem niet gaf) verwacht ik echt nog veel van hem. Rosario is inderdaad goed begonnen deze voorbereiding, maar is ook vaak afwezig in een wedstrijd, zoals ook de laatste wedstrijd tegen Heracles.

1 oktober 2020 om 09:52

Ik zou niet graag een 10 zijn tegenover dat controlerende blok. Loop je telkens tegen betonne muren aan.

1 oktober 2020 om 09:56

zie je Rosario al spelen tegen Kudus, Promes, Berghuis dat type spelers als die vanaf het middenveld opkomen? Dat niveau kan hij niet aan en dat is nog maar NL

1 oktober 2020 om 13:29

Daar hebben we dan onze ivoriaanse vriend voor 😬

1 oktober 2020 om 14:31

@xajacfa, ik zag dat Schone ook niet doen, maar hij pakte het aardig op (tenzij de tegenstander zo slim was zoals in de EL finale een grote tegenstander tegen hem neer te zetten). En daarbij is Rosario nog veel jonger en atletiser. Ik zie zeker de potentie in hem. Meer dan in bijvoorbeeld Guti.

1 oktober 2020 om 08:34

Jij gaat er vanuit dat je miljoenen terug krijgt voor Bruma.dat lijkt eigenlijk niet heel aannemelijk..

1 oktober 2020 om 09:32

Ik denk dat PSV blij moet zijn met een miljoen of 5-6 voor Bruma. Lekker je verlies nemen.

1 oktober 2020 om 10:26

Sometimes you win sometimes you lose. Inderdaad je verlies pakken en kijken hoe je toch je selectie kunt versterken. Al ben ik wel benieuwd wie er 5 tot 6 miljoen euro over heeft voor Bruma

1 oktober 2020 om 10:38

Precies, 30 balcontacten de laatste wedstrijd waarvan 100% niet goed.sowieso verkopen lijkt knap.

1 oktober 2020 om 11:03

Benieuwd of er überhaupt clubs zijn die Bruma zouden willen hebben als PSV zelfs geld bijlegt. Ik krijg al stress wanneer hij aan de bal komt.. pfff

1 oktober 2020 om 11:44

Er zijn altijd wel clubs in Turkije en Griekenland die interesse hebben in dat soort spelers gelukkig haha

1 oktober 2020 om 13:10

Net gemeld in griekse media dat olympiacos interesse heeft

1 oktober 2020 om 18:23

Haha meen je dat @gingerpele? Lol. Snel aanbieden.

1 oktober 2020 om 19:08

Op dit moment is er geen 1 club die 6 miljoen bied voor Bruma. Dan is het te hopen voor PSV dat hij op z'n minst nog een paar goaltjes maakt de komende maanden.

Ik ben even niet helemaal bij maar gaat het weer om 1 kwalificatie wedstrijd?
Zo ja dan zeer nadelig dat het in Noorwegen is, een uitwedstrijd daar is toch lastig te winnen.

1 oktober 2020 om 08:19

@toss, ja één wedstrijd. Het is en blijft loting, maar vind het wel opmerkelijk dat bijvoorbeeld Standard Luik drie opeenvolgende thuiswedstrijden heeft geloot.

1 oktober 2020 om 08:35

Hadden thuis- of uitwedstrijden (in voorgaande rondes althans) niet ook te maken met een al dan niet geplaatste status, Diegelbereds? Of was dit echt gewoon loting?

1 oktober 2020 om 08:44

@Sanderk, ze hebben geplaatste en ongeplaatste teams aan elkaar gekoppeld. Dus PSV kon bepaalde clubs niet loten. Vervolgens werd geloot wie er thuis speelde, de geplaatste of ongeplaatste ploeg. In die zin is er dus echt gewoon sprake geweest van loting. Helaas heeft PSV de pech dat ze twee keer uit moeten spelen.

1 oktober 2020 om 09:10

Ah op die manier ja, ik meende me iets te herinneren over geplaatst/ongeplaatst bij de vorige loting van AZ en PSV inderdaad, zo zat het dus. Thanks voor de toelichting!

Ben benieuwd of Schmidt vandaag een betere opstelling heeft dan afgelopen weekend anders kan PSV zich lekker op de competitie concentreren.Denk dat Rosenborg sowieso niet onderschat moet worden. Zij hebben al een paar wedstrijden meer gespeeld en hebben alles gewonnen. Zou anders wel triest zijn voor een aantal nieuwe spelers die met verwachtingen komen en dat er dan geen Europees voetbal is.Vooral voor die voetballer die zei ook naar Ajax te kunnen met CL maar liever voorronde EL ging spelen met PSV.

1 oktober 2020 om 08:25

Zo zie je maar dat een aantrekkingskracht van een trainer ook spelers over de streep kan trekken om voor een bepaalde club te kiezen.

2 oktober 2020 om 13:44

uiteraard, was ook maar een plaagstootje..

Middenveld en aanval is echt hartstikke prima, maar waarom Boscagli en Teze? Is Baumgartl zo zwak? Ik zie het namelijk echt wel in hem zitten

1 oktober 2020 om 08:42

Baumgartl is traag en niet sterk aan de bal. Teze en boscagli zijn dit wel. Vooral boscagli is voetballend gewoon ijzersterk met een hele degelijke pass in de benen. Zeker voor het spel van Schmidt is het heel belangrijk dat hij erin staat. Teze is de verrassing van de voorbereiding en speelde voortreffelijk hierin. Hij is van nature een rechtsback dus het zit met de snelheid wel goed en voetballend is het ook veel beter dan baumgartl. Baumgartl is misschien verdedigend iets beter maar voor het algehele spel van Schmidt zijn boscagli en teze veel belangrijker.

1 oktober 2020 om 08:46

@rombomcu: Merci, dit bedoelde ik inderdaad. Persoonlijk pleit ik altijd voor een voetballende verdediger en meer een breker. Dus bijvoorbeeld Boscagli met Baumgartl. Klaarblijkelijk wil Schmidt dus enkel voetballers in het team. Ik vind het wel erg gewaagd, maar zijn aanpak heeft hem tot op heden nog geen windeieren gelegd. Dus ik zal het wel verkeerd zien

1 oktober 2020 om 09:27

Ik denk dat Teze meer een breker is dan Baumgartl. Die loopt als een ballerina over dat veld, terwijl Teze er af en toe nog eens inkleunt en uberhaupt een imposantere verschijning is. Ik denk dat het duo Teze en Boscagli zich nog goed kan ontwikkelen dit jaar.

1 oktober 2020 om 10:02

Boscagli voetballend 'ijzersterk'? Hij is aan de bal zeker niet slecht, speelt af en toe een goede bal naar de goede kleur (soms ook niet), maar ijzersterk vind ik wel zwaar overtrokken. Verdedigend is hij in ieder geval een ramp. Ik herinner me nog goed hoe hij helemaal dol werd gespeeld door een 39-jarige Barry Powel van GVVV. Ook tegen de Sloveense veredelde amateurploeg NS Mura had Boscagli grote moeite om zich verdedigend staande te houden. Vind het echt lachwekkend dat hij een basisplaats heeft.

1 oktober 2020 om 09:35

Teze & Boscagli doen het tot op heden gewoon heel behoorlijk. Misschien nog niet 100% perfect, maar wie is dat wel. Wat me opvalt bij beide verdedigers is dat ze een goede pass in de benen hebben. Ik heb die Boscagli vooral de afgelopen wedstrijden perfecte ballen over 50/60 meter zien geven. Tenzij er nog een sterke nieuwe verdediger komt, zou ik deze 2 gewoon lekker laten staan de komende tijd. Zie geen reden om hier iets te wijzigen.

Ben benieuwd hoe het gaat. Dit lijkt me nu toch wel de sterkst mogelijke opstelling voor Psv. De enige wisseling die je zou kunnen doen is Mo ipv Mauro, maar Mauro speelt wel goed de laatste weken, dus het is niet raar dat hij de voorkeur krijgt. Mo kun je dan, net als Madueke, inbrengen als PSV een comfortabele voorsprong heeft en de jongens vrij kunnen voetballen met wat meer plezier. Laten we hopen dat het zo ver komt vanavond.

Misschien heb ik iets gemist, maar wat is er met Baumgartl gebeurd? Of komt hij gewoon niet aan bod onder de nieuwe trainer?

1 oktober 2020 om 08:57

Misschien kan Baumgartl er echt niks van, maar dat weiger ik te geloven. Denk eerder dat Teze en Boscagli het als duo tot nu toe beter doen dan de andere varianten die PSV centraal heeft.

1 oktober 2020 om 11:44

Teze presteert al sinds de voorbereiding verassend sterk als cv en krijgt de voorkeur boven baumgartl

Van de vermoedelijke opstellingen van PSV heeft tot op heden nog niet veel geklopt. Het is elke keer een verrassing. Ik weet niet of je al meteen die die Zahavi moet beginnen. Je kunt hem ook nog achter de hand houden.

1 oktober 2020 om 15:40

Achter de hand houden? En dan wat? Bruma opstellen? Welnee, uiteraard gaat Zahavi gewoon spelen vanaf het begin. Lammers is weg en Romero voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Eventuele andere smaken zijn Madueke of Gakpo. Dan lijkt me Malen als diepste spits en Zahavi erom heen gewoon de beste optie.

Positief om te lezen dat ze opzoek zijn naar versterkingen. Het zou echt een nagenoeg perfecte transfermarkt zijn als er een ervaren sterke lcv komt en misschien ook nog een opvolger van Bruma wanneer hij vertrekt. Wat mij betreft mogen Hendrix en Piroe ook door geselecteerd worden. Voor de voorhoede is de spoeling dun en heb je een vervanger nodig. Hendrix is al opgevangen met de komst van Sangare.

De beste opstelling naar mijn idee, mits we een fitte mo hebben die in vorm is. Die hoorr altijd in de basis.

Sangare op de plek van Thomas zsm, dan heb je een heerlijk blok staan. Zie zelf nu het liefst Madueke starten op de rechterflank, maar die kan als invaller ook voor veel gevaar zorgen. We gaan het zien, wel vertrouwen in dat we de Europa League groepsfase gewoon halen!!

1 oktober 2020 om 13:13

Is nog niet speelgerechtigd zal dit weekend wel spelen denk ik

Ik vind het toch jammer dat het nieuwe optimisme rond PSV gebaseerd is op het aantrekken van spelers van buiten. Ik breng heel wat tijd rond de Herdgang door maar heb geen tijd om te kijken. Al zou ik tijd hebben geef ik heel eerlijk toe dat ik niet kan zien of een speler echt talent heeft.lopen daar op de Herdgang geen spelers rond die een kans zouden kunnen krijgen?

1 oktober 2020 om 12:42

Bijna alle jonge spelers met potentie zitten nu al bij het eerste. Bij Jong PSV heb je dan nog Ledezma en Sambo die nog een rol bij het eerste zouden kunnen spelen maar voor de rest lopen daar ook niet echt spelers bij met veel potentie. In de O18 zit ook nog Antonisse die ik best hoog heb zitten en ook wel bij Jong PSV zou willen zien.

1 oktober 2020 om 13:14

Die Van Duiven (spits) van onder-17, is ook wel een groot talent

1 oktober 2020 om 18:30

Wel ja? Kan je misschien wat meer over hem vertellen? Heb hem nog niet zien spelen.

weer geen Ihattaren. ik snap niks van die Schmidt

1 oktober 2020 om 18:10

Hij speelt niet goed, ik snap het in dat opzicht wel.

1 oktober 2020 om 20:08

er spelen er wel meer niet goed bij PSV en die zijn een stuk minder getalenteerd als Ihatarren. je grootste talent structureel op de bank zit vind ik persoonlijk een belachelijke beslissing

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren