Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid gaat voor Neymar: official praat met vader’

Laatste update:

Het lijkt erop dat Real Madrid werk probeert te maken van de komst van Neymar. Globo Esporte meldt donderdagavond dat een vertegenwoordiger van de Koninklijke naar de stad Santos is afgereisd om met Neymar sr. te praten.

Official Juni Calafat is er door Real Madrid op uitgestuurd om met de vader van Neymar te praten en om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Calafat vertegenwoordigt de Champions League-winnaar in Zuid-Amerika en hield zich eerder bezig met de komst van de tienertalenten Vinícius Júnior en Rodrygo.

Of het tot een transfer komt, dat is echter zeer de vraag. De Braziliaanse krant stelt dat het voor Real Madrid ‘vrij moeilijk’ wordt omdat er in het contract van Neymar geen gelimiteerde transfersom staat, hij nog tot medio 2022 vastligt en voorzitter Nasser Al-Khelaïfi niet van plan lijkt te zijn om reeds afscheid te nemen van de international.

De 26-jarige Neymar is zelf ook niet happig op een vertrek omdat hij het goed naar zijn zin heeft bij Paris Saint-Germain. De linksbuiten, die op het WK in Rusland goed was voor twee doelpunten en twee assists, ruilde Barcelona vorig jaar zomer voor 222 miljoen euro in voor een avontuur in de Ligue 1 en kwam er tot dusverre tot 28 doelpunten en 16 assists in 30 duels.

Neymar had overigens al eerder bij Real Madrid terecht kunnen komen, want hij liep er als dertienjarige stage, maar besloot terug te keren naar zijn vaderland. Op zestienjarige leeftijd kon hij opnieuw naar de Koninklijke, maar opnieuw koos Neymar ervoor om te blijven waar hij was. Uiteindelijk stapte Neymar in de zomer van 2013 over naar Barcelona, terwijl Real Madrid toen wederom in de markt voor hem was.

Denk jij dat Neymar deze zomer een transfer maakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als real fan hoop ik écht niet dat dit gebeurt. Uitstekende speler hoor, maar zo’n irritante houding en gedrag zie je maar zelden. Heb dan liever dat er meer geld wordt betaald voor een hazard/mbappe als dat lukt.

12 juli 2018 om 23:13

Ik hoop ook niet dat t gebeurt, hoewel ik hem ook een topspeler is denk dat hij door zijn gedrag er niet bij past.

Ik hoop dat ze voor Mbappe en Willian gaan, dat zou echt fantastisch zijn alleen is Willian niet nodig.

12 juli 2018 om 23:30

Inderdaad, Ronaldo is net weg en dan komt er weer een speler die zichzelf belangrijker vindt dan het team. Haal Hazard en Lewandowski a.u.b.

13 juli 2018 om 00:09

Weet niet of Ronaldo zich beter voelt dan de rest van het team, maar stel dat dat het geval zal zijn, dan was het niet alleen bij denken gebleven; hij heeft zijn gedachtes waar gemaakt!

13 juli 2018 om 00:25

Inderdaad ik vind hazard ook beter dan neymar

13 juli 2018 om 00:45

Ik mag Hazard sws en vind hem echt goed maar beter dan Neymar nee. Dit baseer je puur om dit wk meer niet

13 juli 2018 om 00:23

Het ergste is ook dat dit de duurste niet-Barca speler is die Madrid kan halen. Zowel wat betreft transferprijs als salariskosten. Dan zie ik inderdaad veeeeel liever Mbappe. Hazard kan een andere optie zijn inderdaad

Denk toch echt dat hij gewoon bij PSG blijft. Al Khelaifi laat hem echt niet gaan en heeft het dus zelf ook naar zijn zin

12 juli 2018 om 23:28

Gaat hij idd echt niet doen. Is Al Khelaifi’s zijn allerleukste, allerduurste en favoriete speeltje. Daar wil hij nog héél lang mee pochen.... Tenzij ze zwaar in de shit zitten door ffp en ze echt moeten verkopen. Maar dan nog zie ik dan eerder die Mbapé gaan...

12 juli 2018 om 23:59

Lijkt me niet. PSG moest zo'n60 miljoen bij elkaar sprokkelen met het verkoop van transfers afgelopen maand, dat is ze gelukt. Ik hoorde dat ze nu weer onderzocht worden, ik weet niet waarvoor, maar je kan moeilijk eerst zeggen dat er nog 60 miljoen moet komen, dat gebeurd dan en dan vervolgens ze weer gaan onderzoeken, aangezien ze er te makkelijk vanaf zijn gekomen. Ik denk dat er weinig gaat gebeuren met PSG en de Ffp.

13 juli 2018 om 07:39

Die 60 mln zal betrekking hebben op de transfer van Neymar. Afgelopen maand was het juni en hoort dus nog bij het seizoen '17/''18. Het nieuwe onderzoek zal wellicht betrekking hebben over het overnemen van M'Bappé, die vorig seizoen werd gehuurd met optie tot koop als ik me niet vergis. Al is een onderzoek voorlopig voorbarig lijkt me, want er kan nog vanalles gebeuren deze zomer waardoor PSG nog altijd kan voldoen aan de FFP

Dat gaat heel duur worden. PSG heeft maar een half jaar van Neymar kunnen genieten en het doel om de CL beker te winnen is nog niet bepaald gelukt. Ik zie hem deze zomer nog niet vertrekken, zelfde geldt voor Mbappe. Mocht Neymar toch vertrekken wordt het sowieso 300 miljoen+ met een salaris van 30 miljoen+.

Dat wordt 250 miljoen euro wat ze kunnen neertellen.

12 juli 2018 om 23:09

Denk wel minimaal 300 miljoen. Hij is al voor 220 miljoen euro gehaald. Als hij weggaat zal dat echt voor een niet te weigeren bod moeten zijn.

12 juli 2018 om 23:29

Hij is daar wel klaar bij Psg. Denk dat dat ook wel meespeelt in het bedrag. Hij vindt de Franse competitie helemaal niks. Niet meer gemotiveerd. Dus 75 miljoen euro gaan ze er niet aan verdienen ben ik bang.

12 juli 2018 om 23:49

betere giswerk dit

12 juli 2018 om 23:54

Waar haal je deze informatie vandaan, wat hierboven staat, je bent ook aan het gissen. Zo kan ik ook aan de andere kant gissen dat Real wanhopiger zal zijn aangezien Ronaldo al weg is en Neymar een van de weinige is die nog een beetje in de buurt komt van Ronaldo.

13 juli 2018 om 00:10

Giswerk? In diverse binnenlandse en buitenlandse media is dit naar buiten gekomen dat Neymar het niveau van de Franse competitie helemaal niets vond. Hij had zich daar lelijk op verkeken. Of zullen al die media dat uit hun duim zuigen om een verhaal te hebben? Denk het niet. Behalve de top 5 in Frankrijk is de rest kanonnenvoer voor de top. Het niveau in Spanje is wel hoger dan in Frankrijk.

13 juli 2018 om 00:57

Ja die media zuigen dat uit hun duim. Eentje verzint het bericht en de rest neemt het over, zo werkt dat nou eenmaal.

PSG heeft maar een doel, de CL winnen. Daarvoor hebben ze top spelers nodig zoals Mbappe en Neymar. Ze hebben alles uit de kast gehaald om het top elftal van de toekomst te worden.

Nu valt Ronaldo weg, is Messi begonnen aan de weg naar beneden en alle kansen liggen er voor Psg. Denk je nou echt dat ze dan voor een paar miljoen al dat werk van jaren in een keer in de prullebak gooien?

Het niveau in Frankrijk of Spanje doet er niet toe, het gaat om de CL. Daar is de roem te verdienen.

13 juli 2018 om 10:24

Het is wel vaker gezegd dat je een elftal niet kunt kopen om kampioen te worden of de CL te winnen. Je moet topspelers ook blijven prikkelen om beter te worden. En dat lukt je niet met 8 wedstrijden per jaar in je eigen competitie en dan nog een aantal wedstrijdjes in de CL.

Voor die oliesjeiks zijn het alleen maar speeltjes waarmee ze kunnen pronken want ze weten van gekkigheid niet niet waar ze hun oliedollars aan uit moeten geven. PSG gaat echt de CL niet winnen.

13 juli 2018 om 11:13

De meeste clubs in La Liga zijn toch ook gewonnen kanonnenvoer als je ziet wat voor doelsaldo Barça en Madrid jaar in jaar uit hebben.

Dit zou natuurlijk een droomaankoop zijn op dit moment, althans voor mij. Iemand die veel scoort en assist geeft. Iemand die Ronaldo een heel heel heel klein beetje kan doen vergeten.

12 juli 2018 om 23:31

Ik snap werkelijk niet waarom je de beste man zou willen halen. Iemand die een solidariteitsbonus van 25 miljoen euro wil opstrijken om drie dagen daarna te vertrekken heeft een zeer bedenkelijke mentaliteit en zal met zijn instelling ook zijn omgeving vergiftigen. Ik denk dat je dat niet moet willen.

Dit gaat echt niet lukken en als het wel lukt dan is dat zeer netjes van Perez. Maar de vraag is hij nodig? Dan zeg ik nee, niet hij. Alleen Perez kennende zal hij er alles aan doen, er is een nieuwe galatico nodig dat voor veel opschudding zal zorgen en marketing technisch gezien ook veel zal opbrengen. Maar toch ben ik bang dat het niet gaat lukken omdat PSG niet zal meewerken.

Ik zou liever voor Hazard of Mbappe (die ook lastig te halen is) gaan en daarnaast een Icardi. Maar ik zag ook dat Bale wellicht naar Man U gaat, dan heb je zeker Hazard en Mbappe nodig. Ook heb ik veel liever Mbappe dan Neymar, maar ik snap dat Neymar op dit moment een grotere naam heeft en dus marketing technisch ook de transfer moet zijn die naar Real moet komen. Dit gaat allemaal erg lastig worden voor Perez. Je ziet daarbij ook dat de macht die Real had minder is geworden door grote spelers met het grote geld zoals Psg, City e.d.

Ik ben benieuwd wat dit gaat worden. Het is duidelijk dat na het vertrek van Ronaldo er veel gaat gebeuren. Real zou hem ook anders niet zomaar laten gaan. En wat is het nog steeds niet te geloven dat Ronaldo echt weg is gewoon. Zeer vreemd en bijna onrealistisch maar goed. Real moet verder en het is nu zaak om de juiste zetten te maken.

13 juli 2018 om 00:25

Echt iedereen ziet liever Mbappe. uit een poll op Marca bleek Mbappe de droomaanwinst van de Madrid-fans. Liefst 54 procent stemde voor hem. Neymar kwam pas op de derde plaats met 14 procent, achter Hazard zelfs.

Ik hoop zo erg dat Perez hier niet doof voor blijft. Bijna 10 jaar geleden was er 1 man die iedereen bij Madrid wou zien, die werd bij een tweede poging gehaald voor een recordsom en heeft dit Madrid keer op keer bij de hand genomen. Nu is er wederom 1 man die we allemaal in het wit willen zien, hopelijk doet Perez deze zomer een tweede poging en lukt het dit keer. Wellicht ook ditmaal voor een recordsom. Ik schat dat dat 300 miljoen zal kosten. Dan zal de hele wereld ons wel weer uitkotsen maar dat laat me koud. Als Madrid Mbappe kan contracteren zitten we goed voor 15 jaar

13 juli 2018 om 06:41

En begrijpelijk ook. Die man is pas 19 jaar en al zo werelds. Ik hoop en droom ook van Mbappe. Vorig jaar baalde ik zo enorm dat het niet doorging en nadat hij verder ging met waar hij goed in is, deed het steeds meer pijn.

Alleen Perez kennende zal hij er alles aan doen om voor Neymar te gaan. En ook al heb ik liever Mbappe, we moeten niet vergeten hoe super goed Neymar is. Ik denk ook dat Real gewoon van hem nog een betere wereldspeler zal maken zoals we dat van Real kennen. We zijn een beetje Neymar gaan beoordelen op zijn laatste optredens op het Wk en dat hij niet in de hand is gehouden door een club als Psg, maar zodra hij weer met beide benen op de grond zal staan dan kan hij gewoon weer verder gaan met waar hij goed in was bij Barca. En bij Real kan dat absoluut, die zullen daar voor zorgen.

Ik ben eigenlijk al blij dat we nu zeker van kunnen zijn dat er wat gaat gebeuren, ondanks daar Ronaldo's vertrek voor nodig was (die we heel erg gaan missen). We gaan het zien, ...een Neymar of een Mbappe of een Hazard of 2 van hen. Heerlijk speculeren maar het moet niet te lang duren hopelijk haha.

Mbappe aub! Heeft alles wat een winger moet hebben en lord knows wat zijn piek is. Neymar is niet slecht, maar zijn manier van spelen vind ik niet passen bij real.

12 juli 2018 om 23:19

Ik kan mij niet voorstellen dat PSG Neymar en/of Mbappe al gaat verkopen. Het doel is om de CL te winnen. Er is niemand anders die ze kunnen halen die net zo goed is.

Daarnaast hebben ze 2 van de huidige top 10 spelers rondlopen (top 5 van aanvallers? zelfs) en dat voor Psg. Kun je niet anders dan bijhouden.

13 juli 2018 om 00:34

Naja voor 250-300 miljoen kan je flink wat spelers halen en andere posities versterken. Dit is zonder die som wellicht niet mogelijk vanwege ffp. Met dat geld haal je een uitstekende winger om Mbappe te vervangen en kan men tevens het middenveld versterken, wat zeker nodig is met het pensioen van Motta, het vertrek van Matuidi dat nooit opgevangen is (krychowiak) en het aanstaande vertrek van Rabiot. Zo houden ze Verratti over als enige middenvelder van formaat. Met 300 miljoen haal je Pogba en Kante en heb je op slag wellicht het beste middenveld ter wereld na Madrid. Ook nog eens met 2 Franse internationals.

Het zou net dom zijn om zo'n bod niet te accepteren gezien de huidige situatie imo.

13 juli 2018 om 01:04

Juist niet, met middelmaat win je geen CL, je hebt top aanvallers nodig. Dat heeft PSG de afgelopen jaren geleerd in de CL. PSG heeft afgelopen jaren alles uit de kast moeten halen om Neymar en Mbappe aan te kunnen trekken en toch aan FFP te kunnen voldoen. Nu is dat eindelijk gelukt en kunnen ze voor de CL winst gaan.

Real heeft te lang zitten slapen, PSG heeft de grootste spelers voor de nabije toekomst gekocht. Real heeft dat nu door en dumpt gauw Ronaldo en Bale omdat ze in paniek zijn geraakt door de veroudering van de ploeg. Aangewakkerd door het vertrek van Zidane.

PSG zal gewoon zijn aanvallers houden, zij moeten straks het verschil gaan maken in de CL. Spelers als Pogba en Kante maken het verschil niet.

13 juli 2018 om 01:52

In paniek? Ze hebben net 4 x de cL gewonnen in 5 jaar. Bale kan nog jaren mee. Het middenveld en de verdediging zijn (nog) intact. Ik denk dat Ronaldo weg is gegaan door het uitblijven van de salarisverhoging en het gedoe met de fiscus. Een volgende onderzoek zoi funest zijn voor hem, aangezien hij dan echt de bak in moet. Dan zie ik hier veel de naam van Icardi voorbij komen, maar wat heeft die man gepresteerd? En hoe moet hij Ronaldo gaan vervangen? Hetzelfde met Lewandowski (die ook nog maar enkele jaren meekan). Hazard is niet nodig, aangezien ze met Isco en Asensio al 2 spelmakers in huis hebben. Ik denk dat Real de plek van Ronaldo intern gaat opvangen. Ik hoop dat ze Bale de belangrijkste speler maken (op links) en voor op rechts Asensio (of Salah) gaan gebruiken. Als spits verwacht ik Benzema(/Kane)

13 juli 2018 om 10:37

@speedyafc: Spelers als Kanté maken het verschil niet? Dé motor achter het sprookjesachtige succes van Leicester, verkast naar Chelsea en maakt dat team kampioen en nu is hij goed op weg om als MVP Frankrijk naar de WK winst te helpen... Maar verder maakt hij het verschil niet hoor...

"de 26-jarige Neymar is zelf ook niet happig op een vertrek omdat hij het goed naar zijn zin heeft bij Paris Saint-Germain"

Volgens mij is dat totaal niet het geval. Hoorde meermaals de verhalen dat hij spijt heeft van zijn transfer. Hij zag er ook niet echt gelukkig uit. Veel minder gelukkig dan bij Barca. Denk dat hij het al wel gezien heeft in Parijs en deze zwakke competitie. Zal wel een heel groot mes in de rug van Barca zijn als hij naar Real gaat.

12 juli 2018 om 23:26

Vind je dat echt? Ik vind het wel meevallen hoe hij erbij loopt bij Psg. Ik zie geen grote verschillen dan bij Barcelona. Ik denk wel dat het merendeel van die verhalen gewoon geruchten waren om de kranten mee te vullen.

13 juli 2018 om 01:06

Heb je ooit Neymar het zelf in een interview horen zeggen? Of zijn het Spaanse sportkranten die vol geschreven moeten worden die dat soort bericht de wereld in slingeren?

Overigens gaat het niet eens om wat Neymar zelf zou willen, PSG zal hem gewoon aan zijn contract houden. Real is de grootste concurrent in de CL, die gaan ze echt niet versterken met een van de beste aanvallers van de wereld.

Real moet mbappe halen en firminio dan benzema nog een jaar houden als stand in. En dan bale behouden zodat de aanval bale firminio mbappe is. Firminio laat bale en mbappe vlammen

12 juli 2018 om 23:17

Moet mbappe halen? Lees je wel wat je zegt? Alsof ze even een nieuwe Levi’s jeans gaan kopen. Ze kunnen het altijd proberen, dat is waar. Maar even halen wordt sowieso een lastig verhaal natuurlijk, ook voor Real.

12 juli 2018 om 23:22

Volgens mij is As Monaco nog steeds eigenaar van Mbappe, had ergens vernomen dat ze een constructie hadden gezet dat er nog steeds andere mogelijkheden zijn.

12 juli 2018 om 23:26

Heb net zitten zoeken op google maar kan er niks over vinden, weet niet meer waar ik dat vernomen had maar denk dat t niet klopt.

12 juli 2018 om 23:28

Nee, PSG heeft hem inmiddels overgenomen voor 145 miljoen euro dat kan oplopen tot 180 miljoen euro. De clausule in zijn contract werd geactiveerd als PSG niet zou degraderen.

12 juli 2018 om 23:30

ik hield m'n hartje vast hoor..

13 juli 2018 om 02:17

Ja, dit seizoen spande het er echt om.

Zie geen enkele reden voor PSG om hem of Mbappe te laten gaan. Ze hebben ca. 400 miljoen aan die twee uitgegeven, dus voor het geld hoeven ze het niet te doen (ervan uitgaande dat ze geen problemen hebben met Ffp). Het tijdperk Messi/ronaldo loopt op z'n einde en dit WK heeft laten zien dat Neymar maar ook zeker Mbappe de sterren van de komende 5-10 jaar gaan worden. Als PSG die twee behoudt gaan ze dan ook naar alle waarschijnlijkheid de komende jaren Europa domineren, wat ook precies het plan is van de eigenaren en de hele reden waarom ze er zoveel geld in stoppen. Zou het dan ook een hele rare actie vinden als ze een van die twee, om welke reden dan ook, laten gaan.

12 juli 2018 om 23:19

Mbappe heeft zich idd wel bewezen, maar Neymar? Hou op hoor vond Coutinho meer indruk maken als Neymar, enige wat hij deed was rollen.

12 juli 2018 om 23:51

Neymar heeft zich allang bij Barça bewezen. waar praten we over

12 juli 2018 om 23:35

Neymar heeft bewezen eem filmster te kunnen zijn. Walgelijk vent. Als je toch zoveel geld wilt uitgeven ga dan voor mbappe.

13 juli 2018 om 01:08

Jij bent een walgelijk vent. Die jongen is na Ronaldo en Messi de beste. Wie kan jij vergelijken met hem? Hij heeft het bewezen bij Barça, PSG en bij de Braziliaanse elftal. Jullie kijken allemaal maar naar dit wk meer niet. Kom op wees realistisch man.

13 juli 2018 om 00:21

Wat jij zegt klinkt heel erg realistisch. Maar dan heeft Real een heel erg groot probleem, want beter dan die 2 is er op dit moment niet. Cr7 hebben ze verkocht en de andere geweldenaar speelt bij de aartsrivaal. Ik voorspel een droge periode bij de Koninklijke.

Onverstandig in mijn ogen. Geweldige voetballer, maar met zijn gedrag haal je niet echt een voorbeeld en boegbeeld voor de club binnen. Wat een verschil met Ronaldo. Ze kunnen beter proberen voor Mbappe en Hazard te gaan.

12 juli 2018 om 23:20

Met Ronaldo had je net als bij Neymar naast een wereldster ook een figuur op zich. Neymar rolt misschien 20 meter verder per overtreding maar zullen we niet vergeten dat Ronaldo zich ook enorm kan aanstellen? Over egoïsme (niet juichen bij goals van oa. Bale) en zelfoverschatting niet te beginnen (80 vrije trappen missen terwijl je ook nog gewoon Bale, Kroos en Modric heb staan).

12 juli 2018 om 23:59

Ik ben t met je eens hoor van dat gedrag bij Cr7, maar als je t waarmaakt, en de cijfers liegen er niet om, dan moet je dat op de koop toe nemen. Maar Neymar is meer dan alleen maar een vervelend figuur, ben ik bang. Ronaldo was een atletisch beest die alles er aan deed om op en top aan de wedstrijd te beginnen. Dat beetje extra, en volledige toewijding heeft Neymar denk ik niet.

Acht de kans erg klein, onmogelijk is niks meer tegenwoordig maar heel erg klein. Snap alleen niet dat ze hem willen ipv mbappe. Ik zou de keus voor mbappe veel beter begrijpen.

Ik vind Neymar qua houding niet passen bij een team als Real. Ik zou vol gaan voor Hazard en Mbappe, zeker als Bale ook nog vertrekt moet daar financiële afdoende ruimte voor zijn. Daarbij vind ik Neymar ook zo’n typische speler die vanaf een jaar of 29/30 vaker in de discotheek dan op het trainingsveld te vinden is. Dus financieel / commercieel gezien zou ik dit op de lange termijn ook nog eens een hele domme transfer vinden. Het ontbreekt Neymar aan persoonlijkheid en mentaliteit om echt zo goed te worden als Messi en Ronaldo. Niet dat Hazard dat wel is, maar die heeft mijns inziens een veel betere houding en toewijding. Mbappe behoeft geen verdere toeliching, die gaat de komende jaren het voetbal domineren en is weliswaar ook af en toe irritant maar met zijn 19-jaar kan ik me daar nog iets beter bij inleven.

13 juli 2018 om 00:57

Wat lul jij allemaal. Real heeft een killer nodig en een ballon d'or kandidaat en dat is Neymar of Mbappe(Hazard niet). Hazard kan voetballen maar zijn score vermogen zit veel lage dan die van Neymar. Ga maar de statistieken kijken tussen die twee

Na Ronaldo lijkt Benzema ook te vertrekken richting Italië, volgens betrouwbare bronnen is hij opweg naar Napoli. Ancelotti wilt heel graag weer Benzema terug in zijn selectie, deze transfer zal de komende dagen afgerond worden, afscheidvideo staat al klaar. ON: Over Neymar tja.. ik ben beginnen twijfel sinds het WK, zijn gedrag is storend en zal niet veranderen dus de vraag is in hoevere de Madridistas in Bernabeu dit zullen accepteren, zie hem ook niet als Ronaldo sterk staan wanneer hij uitgefloten word door eigen publiek.

12 juli 2018 om 23:52

Waar heb je dat gelezen van Benzema? Off: heb jij enig idee wanneer Cr7 gepresenteerd word bij Juve? Dat moment wil ik echt niet missen.

12 juli 2018 om 23:56

Maandag zal Ronaldo gepresenteerd worden bij Juve dacht ik

13 juli 2018 om 00:15

Oke, thanks. Ik zal t in de gaten houden.

13 juli 2018 om 00:09

als benzema echt vertrekt en bale ook dan hebben we een heel groot probleem

13 juli 2018 om 02:18

Denk dat Bale wel blijft. Benzema zie ik wel vertrekken.

Ik hoop zo erg dat dit niet gebeurd. Zie in Neymar geen opvolger van Ronaldo, is al 26 en nog niet echt bepalend genoeg imo. We kunnen beter Mbappe halen of Hazard met nog een killer spits.

waarom zou PSG Mbappe en Neymar moeten verkopen?? zie ik niet gebeuren. zie maar hoe het is gegaan met Veratti en Marquinos, zat Barça ook elk seizoen serieus achteraan maar die sjeik lacht elk aanbod weg. als ze wel een van deze 2 verkopen kunne ze gelijk beter stoppen met hun project.
Real moet zich focussen op icardi en hazard. meer haalbare opties

13 juli 2018 om 00:40

Ze moeten niets denk ik. Zeker nu ze aan de deadline van de ffp hebben voldaan. Maar als ik de media mag geloven zijn ze vanwege de ffp niet in staat deze zomer voor vuurwerk op de transfermarkt te zorgen. Als je dan 1 blik op dat middenveld werpt zie je dat ze zelfs met de beste voorhoede ooit (ik geef een voorbeeld, ik zeg niet dat dit e beste voorhoede ooit is) weinig kans op eindwinst in de cl maken. Dan is het niet onlogisch om 300 miljoen voor Mbappe te accepteren. Met Di Maria heb je een vervanger die momenteel evenveel kan brengen vanop rechtsbuiten als Mbappe (al is het duidelijk dat Mbappe op niet al te lange termijn hem ver voorbij zal zijn) en met dat geld kan je gerichte aankopen doen en ook je middenveld zodanig versterken dat het bij de beste ter wereld hoort. Zo win je de CL. Niet door al de rest op het tweede plan te schuiven vanwege je twee paradepaardjes en een misplaatst gevoel van trots

Ik zie Neymar wel graag komen lijkt me ook wel een goeie versterking voor Real. Maar aan de andere kant lijkt het me ook leuk om Viniscus Junior aan het werk te zien, het blijkt een hele goeie talent te zijn.

Het feit dat ze cr7 en bale gaan verkopen, is al een teken dat ze met een hele grote aankoop gaan komen, want waarom zou je ook bale verkopen. Dan heb je een nog groter gat op te vullen en dat kan alleen als je zeker bent dat er iets speciaals voor terugkomt. Misschien toch wel Mbappe?

geloof niet dat dit gebeurd heb ook liever mbappe maar die kans is ook zeer klein hazard zou wel een goeie en mogelijke keuze zijn

PSG heeft lijkt me het laatste woord , de spelers hebben weinig tot niks te willen?
En dit komt natuurlijk ook veel te vroeg dat PSG hun sterspelers na 1 seizoen al wegdoen, dan is hun project direct weggegooid.

Maar ik zie wel wat scenario's

Hoe concreet t artikel ook lijkt, geen artikelen omtrent Ney naar Real geloof ik en ook nooit gedaan (enkel de periode voordat hij naar barca ging).
En als Real Madrid, Ney anno 2018 zou (willen) wegplukken bij PSG dan gaat Real , Mbappe sws niet ook nog even kunnen weg plukken Dat zal niet gebeuren.

Het lijkt me eerder dat Real voor Mba gaat en ik geloof dat dat ook zal gebeuren, echter nog niet deze transfer periode, wellicht volgend seizoen of die er na, maar ik zie dat veel eerder gebeuren dan dat Ney komt.

Dat Real Bale weg wilt doen? Heb mijn twijfels er over, volgensmij is dat niet zo.
Voorop gesteld, Bale wilt absoluut niet weg, thats for sure.. maar nu CR weg is , en Bale hoe je het went of keert weer beslissend was, zie ik geen rede dat Real/perez hem juist nu weg doet, want dit is voor het eerst dat men zou kunne zien hoe Bale presteert zonder het heel CR-Madrid verhaal. hopelijk dan zonder blessures. Of ze moeten met eveneens een bod komen rond 100 milj .

Dan hebben we Benz nog, dit lijkt me het juiste moment dat de wegen gaan scheiden.
En dat gaat volgensmij nog deze transfer gebeuren, geruchten omtrent Benz weg geloof ik dan ook wel.

Maarre Real is bezig zwaar geld te sprokkelen, doen ze overigens al jaren , financieel tactisch zijn ze daar volgensmij echt sterk bezig.

Nu moeten er wel nodige aankopen gedaan worden.
Want alle ervaren spelers zijn binnenkort weg, en daar moeten echt alsnog enkele ervaren spelers voor terug komen lijkt me.
Anders krijg je weer een ander probleem, dan heeft Real weer een TE jonge ploeg en dat gaat echt niet werken.
En bijv kijk, Ramos hoelang gaat hij nog (willen) blijven?
Dit zijn echt cruciale tijden voor Real.
Maar ik verheug mij er enorm op ik heb jaren op dit moment gewacht.

Laat t aub niet waar zijn, dan nog liever hazard binnen halen ook al ben ik daar ook geen grote voorstander van. Liefst mbappe en een extra spits/winger erbij, zolang de rollende braziliaan maar weg blijft. Wil wel weer eens een mooi voetballend team zien ipv een elftal dat zich op 1 man richt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren