Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV zet in op grote naam: ‘Hopelijk binnen enkele dagen te melden’

Laatste update:

PSV wist de eigen achterban zaterdagavond in de verloren oefenwedstrijd tegen Eintracht Frankfurt (1-2) allerminst te overtuigen. De ploeg van trainer Roger Schmidt had grote moeite om kansen te creëren en op sociale media was de roep van de supporters van de Eindhovenaren om versterkingen duidelijk zichtbaar. Schmidt zelf verwacht dat PSV zich nog gaat mengen op de transfermarkt, maar roept op tot geduld.

"Ik heb al eerder gezegd dat ik me over nieuwe spelers geen zorgen maak”, aldus Schmidt na afloop tegenover De Telegraaf. "We werken eraan en proberen onze selectie verder te versterken, ook al zijn er nog geen nieuwelingen. Wie komt, zal ons ook daadwerkelijk beter moeten maken en moet concurrentie voor de spelers zijn die er al zijn. We willen in ieder geval bij aanvang van het seizoen alle spelers aan boord hebben. Op het moment focussen we ons op de spelers die er zijn en dat gaat goed."

PSV zoekt in ieder geval naar een nieuwe linksback, een positie die in de huidige selectie zwak bezet is. Technisch manager John de Jong mikt daarvoor op een speler van hetzelfde kaliber als Ricardo Rodríguez, die afgelopen winterstop een half jaar werd gehuurd van AC Milan. Voor die categorie spelers moet PSV geduld hebben, zegt Schmidt. "Het is op het moment moeilijk te zeggen of het nog lang duurt”, aldus de Duitser. "Maar ik hoop dat we in de komende dagen of weken de komst van een nieuwe speler kunnen melden."

De afgelopen twee dagen oefende PSV tegen Willem II (1-1) en Eintracht Frankfurt. Noni Madueke, Maximiliano Romero, Nick Viergever, Ritsu Doan en Bruma moesten de duels wegens lichte blessures aan zich voorbij laten gaan, terwijl aanvoerder Denzel Dumfries in de wedstrijd tegen Eintracht uitviel. Schmidt verklaarde na afloop dat de rechtsback een 'paardenkus' opliep en twee tot drie dagen uitgeschakeld zal zijn.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gelukkig valt het mee met Dumfie. Ik hoop dat er ook daadwerkelijk versterkingen komen die er meteen zullen staan, maak me toch wel zorgen over het beleid van JdJ.

22 augustus 2020 om 22:23

Inderdaad. Je hebt momenteel ook weinig aan spelers die er niet direct zullen staan. De aankopen moeten het team direct versterken, anders heeft het momenteel weinig zin. Benieuwd waarmee ze komen.

22 augustus 2020 om 22:24

Vind het artikel vooral speculatief. Er wordt nergens gezegd dat PSV een grote naam zoekt, alleen dat ze inzetten op een speler als Rodriguez. En ik kan me voorstellen dat je dat wilt. Echter hoeft dat dus echt geen grote naam te zijn. Ben wel echt benieuwd hoe PSV het dit jaar gaat doen onder Schmid

22 augustus 2020 om 22:59

Eerlijk gezegd is zo’n grote naam ook allemaal wel relatief. Rodriguez vindt ik bijvoorbeeld wel voor eredivisie begrippen een grote speler, maar naar mijn mening is Rodriguez geen grote naam. Dus denk ik dat ze vooral bedoelen dat ze een voor eredivisie begrippen, goede speler willen halen. Dat is natuurlijk leuk maar de vraag is op welke manier halen ze hem. Dat niveau spelers heeft PSV afgelopen jaren hooguit gehuurd. Als ik dan zie wat Ajax koopt wordt het gat alleen tijdelijk klein gehouden maar verlies je ook op dat punt steeds meer terrein.

23 augustus 2020 om 00:05

PSV heeft niet het geld dat Ajax heeft. Het verschil wordt dit seizoen weer groter. PSV kan dus ook niet de spelers kopen die Ajax koopt. Niet qua transfersom en niet qua salaris.

23 augustus 2020 om 10:21

Net zo slecht als van Bommel. Selectie is niet beter geworden en worden nu niet opeens grote sterren.

23 augustus 2020 om 12:58

Maar andere tactiek kan al een hoop schelen voor een team hè

Ik ben heel erg benieuwd wat er gaat komen. Verwacht wel een linksback. Maar wie blijft de grote vraag.

22 augustus 2020 om 22:03

Psv heeft minstens zoveel behoefte aan een goed voetballende nummer 6. Niet alleen een balafpakker maar iemand die een versnelling kan plaatsen. Zonder deze speler zie ik het somber in boor Psv. Misschien dat ze zelfs onder Feyenoord eindigen met dit materiaal

23 augustus 2020 om 00:55

Afgelopen seizoen eindigde ze ook onder Feyenoord en die hebben wel spelers aangetrokken die minstens het niveau halen van de spelers die zijn vertrokken.

23 augustus 2020 om 10:22

En onder AZ en Utrecht

Misschien ben ik wel naïef, maar ik heb die zorg nog niet zoals velen hier. Ik kan me niet voorstellen dat de Jong nergens mee bezig is, zeker niet als je een trainer als Schmid binnen haalt. Die zal ook zijn wensen hebben uitgesproken, Corona of niet, daar zal PSV wel degelijk rekening mee houden. Wie weet wordt ons geduld nu wel beloond.

22 augustus 2020 om 22:17

Moet PSV een voorronde spelen? Nee toch? Dan hebben ze ook alle tijd. Tuurlijk wil je het liefst zo snel je selectie op orde, maar beter een topper kopen met geduld, dan overhaast een Bruma/Baumgartl..

22 augustus 2020 om 22:22

@messibazoer, een knock out voorronde op 24 sept. En overhaast kan natuurlijk niet want we hebben al seizoenen lang dezelfde kwetsbaarheden: verdediging, niet-creatief middenveld. Edit: dus die (schaduw)lijstjes met namen moeten er ook al seizoenenlang liggen.

22 augustus 2020 om 22:25

@Mt87, Ah oké, dan hebben ze dus nog 2 week ongeveer. Om die aankopen dan ook in te schrijven. Maar met alleen een linksback los je de problemen ook niet op, een 6 (die beter is dan Hendrix en Rosario) aantrekken is ook een must. Slechter dan bovengenoemde 2 kan bijna niet.

22 augustus 2020 om 22:32

@ MessiBazoer , ik was de inschrijftermijn vergeten 🙃... nu zakt de moed me helemaal in de schoenen. Oioioi

22 augustus 2020 om 23:06

@MT87 dat het lang duurt wijst er eigenlijk steeds op dat ze wel erg afhankelijkheid zijn van de situatie. PSV is meer dan bv. Ajax afhankelijk van “de gelegenheid die zich voor doet’. Geen schande en je kunt er ook Suc6 mee halen maar een pijnlijk dat je niet wat meer zelf bepalend kunt zijn. Dat was ooit (wel lang geleden maar toch) wel anders. Ik kan me tijd van de Brazilianen bij PSV nog goed herinneren.

22 augustus 2020 om 23:22

@ Tipptopp , dat vraag ik me gezien de transferbalans van psv dus af. Zeker na de verkoop van Bergwijn ook nog eens. Daarbij zijn de pijnpunten al geruime tijd hetzelfde he? LB sinds Angelino, CV sinds Moreno, CM sinds Guardado (van Ginkel was huur en ik heb t over aankopen), dus die lijstjes met namen moeten er wel liggen. Als je TM dan voor 10+ miljoen met Bruma aankomt, op dat moment de 4e optie op links buiten, is hij gewoon knettergek. 5 miljoen moet je toch op zijn minst een type Pieters voor hebben. Dat is al genoeg. Nu staat er niets!

23 augustus 2020 om 00:09

PSV heeft inderdaad veel te veel geld verspeeld aan spelers als Bruma, Doan, Baumgartl en Romero. Maar het verval trad al veel eerder in toen PSV spelers als Engelaar ging kopen voor miljoenen.

22 augustus 2020 om 22:20

Waarop baseer je dat geloof/vertrouwen dan? Oprechte vraag. Want dan kan ik misschien ook wat minder gefrustreerd naar de kalender kijken. Voorronde EL is op 24 september. En ook nog over één wedstrijd. Dan moet er dus een op elkaar ingespeelde verdediging staan die niet onder druk bezwijkt. Die van ons heeft op dit moment niet eens een linksback en laat enorme steken vallen als de tegenstander een beetje drukt. Dan zie je bijvoorbeeld meteen dat Teze toch echt een rechtsback is. Maar die is duidelijk onze tweede rcv. Er moet zó veel gebeuren!

22 augustus 2020 om 22:27

Zie mijn reactie op SneekPSV hieronder, er gebeurt buiten de goedkope transfers nog niet veel, competities zijn net klaar, zeker voor PSV van belang als je ziet in welke vijver ze willen vissen.

22 augustus 2020 om 22:37

Ik zie De Jong gewoon niet in staat met meerdere transfers bezig te zijn, laat staan back ups mocht de gedroomde misgaan, wat wel nodig is. Ook het woord slagvaardig is niet op hem van toepassing. Het wordt nu al heel kort dag, en ik geloof wel dat het kan. Ik geloof alleen niet dat De Jong dat kan.

23 augustus 2020 om 00:06

Ik denk dat je de tekorten door corona onderschat. Er kan natuurlijk gehuurd worden, maar ook voor huurspelers heeft een club een salarisbudget en PSV heeft best een ruime selectie. Maar goed, als Schmidt zo stellig is, zal er wel wat geregeld worden.

23 augustus 2020 om 00:33

Ik zou me wel zorgen maken als John de Jong voor een linksback moet zorgen, zag zijn geweldige aankoop Baumgartl van 10 miljoen ook weer kinderlijk verdedigen bij die tegengoal.

23 augustus 2020 om 00:35

@Romarky, als er aangegeven wordt dat er tussen nu en een paar weken of dagen een speler zou komen dan zijn ze al ver in onderhandelingen. PSV is altijd wel goed geweest in het stilhouden tijdens onderhandelingen. Ik verbaas me niet als er snel een goede speler is binnen gehaald. Is het een bekende grote speler dan zal het huur zijn, anders zal je flink in de beurs moeten en PSV wil meer spelers aan de selectie toevoegen. Ben heel benieuwd.

23 augustus 2020 om 07:43

Psv heeft afgelopen seizoen anders best wat uitgegeven. Helaas zaten daar voornamelijk miskopen bij. Maar besef ook dat ze het transfergeld van Bergwijn hebben.

Er moeten sowieso versterkingen bij, met Rosario, Baumgartl, Boscagli en Hendrix ga je het niet redden, alleen maar ingrediënten voor opnieuw een gifzwart seizoen als er niet heel snel een linksback een centrale verdediger en een middenvelder erbij komt.

22 augustus 2020 om 22:21

Rosario is al heel de voorbereiding de betere. Snap niet dat je die nu zegt. Zowel Baumgartl als Boscagli spelen matig en Hendrix kan het beste vertrekken. Vond de wedstrijd vandaag sowieso erg pover.

22 augustus 2020 om 22:43

Sorry, ik heb 2 seizoenen Rosario moeten aanzien en kom tot de conclusie dat hij er helemaal niets van kan. Vorig seizoen liet hij in de voorbereiding ook leuke dingen zien maar werd het als nog niets. PSV moet gewoon van hem af .

22 augustus 2020 om 22:46

3 goede oefenwedstrijden veranderen toch niet die 50 superslechte wedstrijden toen het nog wel ergens om ging?

22 augustus 2020 om 23:03

@ El_Guaje7 , hier snap ik ook niets van. Sommigen lijken echt meer waarde te hechten aan 4 oefenpotjes dan aan een vol seizoen, of zelfs meerdere seizoenen. We weten onderhand precies wat voor een vlees we in de kuip hebben. LB, CV, maar zeker ook een nieuwe voetballend creatieve CM is broodhard nodig.

22 augustus 2020 om 23:37

Het eerste half jaar onder van Bommel was hij echt een prima speler. Hij zat volgens mij zelfs bij oranje. Dat hij daarna minder ging voetballen, hoeft niet te betekenen dat hij nooit meer iets kan... Vorig seizoen liet hij in de voorbereiding ook weinig tot niets zien. Hij is momenteel een van de enige die zijn vorm wel te pakken heeft. Ik vond het vandaag echt niet om aan te zien, en de wedstrijden daarvoor heeft alleen Gakpo, Madueke en Mauro mij kunnen imponeren.

22 augustus 2020 om 23:40

@ Zytto34wat een totaal ander systeem en vertrouwen met een speler doet. Dat iedereen hem hier zo afgebrand heeft, was vanwege zijn spel terecht. Nu dat hij goed speelt mag dan toch ook wel gezegd worden? Als hij het in de competitie weer minder doet, kan iedereen hem weer afbranden. Jammer dat iedereen altijd zo van die negativiteit uitgaat.

22 augustus 2020 om 23:42

@mt87mij hoor je ook niets zeggen dat er niets bij moet..? Het was vandaag echt niet om aan te zien, maar in de voorbereiding vind ik Gakpo, Rosario, Madueke en Mauro pluspunten. Dat mag dan toch ook een keer gezegd worden? Snap dat jij hem misschien liever afbrand, maar met een andere coach en het vertrouwen dat hij nu heeft, doet hij het aller aardigst

23 augustus 2020 om 00:24

@ Rossumpsv , ik brand Rosario toch nergens af? Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor het niveau dat PSV na moet streven. Als je bedenkt wat op ons middenveld gespeeld heeft de afgelopen jaren, daar komt hij niet in de buurt. En wat niet is kan nog komen, maar dan niet vanuit de basis wat mij betreft. Dat kost teveel punten. Liever vanaf de bank of een jaartje uitlenen aan een subtopper. Top eredivisie niveau gaat hij wel halen, maar PSV moet in die leeftijdscategorie grotere talenten de kans geven.

23 augustus 2020 om 07:41

Rosario begon goed bij Psv, maar toen hij meer verantwoordelijkheid kreeg kwamen zijn zwaktes duidelijk naar boven. Daarna heeft hij eigenlijk alleen maar slechte duels gespeeld. In elk duel zat er wel minstens een grote fout tussen. Dit kan deels met zijn leeftijd te maken hebben, maar Psv is wel een topclub en daar wordt verwacht dat je er direct staat. Ontwikkelen moet hij maar bij een ander team doen, maar ik denk persoonlijk dat het een groot risico is als je hoopvol Rosario gaat opstellen op basis van een paar oefenpotjes.

Ik hoop dan toch maar op dagen, en dat er blijkbaar bij PSV niemand naar de media lekt, aangezien het echt verdacht stil is. Als we nu pas in een beginstadium van onderhandelen met spelers zijn, dan zijn ze over 2 weken binnen en over 5 weken gewend. Oftewel, John de Jong is weer te laat. Dit lijkt mij de laatste kans voor een immer falende TD. Je kunt je toch niet voorstellen dat een Technisch Directeur van een normaal bedrijf gewoon meer dan 30 miljoen door het afvoerputje spoelt?

22 augustus 2020 om 22:02

Aan de andere kant zou het mij niks verbazen dat PSV achter de schermen bezig is met spelers, maar dat niks wordt gelekt naar de media.

22 augustus 2020 om 22:03

Dat is inderdaad waar ik dan ook maar op hoop, aangezien het er op lijkt dat Roger Schmidt er nog wel vertrouwen in heeft.

22 augustus 2020 om 22:42

Wellicht weet Schmidt meer dan dat wij weten. Laten we het hopen

23 augustus 2020 om 07:37

Tuurlijk spreekt Schmidt vertrouwen uit. Maar ergens wel frappant dat Psv ook nog niet gelinkt is aan spelers. Uiteraard is er nog tijd, maar dat werd een maand geleden ook al gezegd.

23 augustus 2020 om 12:34

Thijs Slegers heeft wat dat betreft altijd wel redelijk veel controle over wat er naar buiten komt.

Lyanco van Torino schijnt (weer/ nog steeds) in beeld te zijn als RCV. Die werkt ook aardig mee aan alle geruchten door Nederlandse tweets van PSV supporters te liken op Twitter. Ook van supporters van Sporting Portugal overigens. Die zit waarschijnlijk gewoon wat te trollen.

22 augustus 2020 om 22:19

Zou dat een echt versterking zijn ten opzichte van wat er nu achterin rond loopt? Ken de speler namelijk niet.

22 augustus 2020 om 22:29

Altijd lastig in te schatten maar ik denk het wel. Was vorig jaar ook lange tijd in beeld, bleek toen onhaalbaar dus de vraag is wel of het een realistisch doel is. Is wel een goede verdediger, kan zowel rechts als links centraal, braziliaans jeugdinternational en al vrij veel ervaring voor z'n leeftijd. Afgelopen seizoen paar keer zien spelen en viel me toen positief op ook, hoewel dat enkele momentopnames waren en het is de vraag is hoe hij zich bij PSV zou aanpassen.

23 augustus 2020 om 07:36

Je zou haast denken dat hij toch niet slechter kan zijn dan wat er nu rondloopt. Lachwekkend dat Psv zoveel geld heeft weggegooid voor spelers die tot op heden niks toevoegen aan het elftal. Als dat bedrag wat slimmer was geïnvesteerd, had je die zorgen nu waarschijnlijk niet.

Gezien de coronatoestanden is het onwaarschijnlijk dat er 4 basisspelers worden gehaald. Dat selectie niet helemaal rond is in juli snap ik ook. Maar op 22 augustus nog helemaal niets? Dat gaat er bij mij niet in. Je weet waar het elftal tekort komt. Daar heb je maaaaaaanden de tijd voor. Dan maak je mij niet wijs dat je tot september moet wachten. Allerlei clubs hebben zich al versterkt behalve......... PSV.

22 augustus 2020 om 22:21

Tsja, linksbacks van goed niveau liggen ook niet voor het oprapen. Hetzelfde geldt voor centrumverdedigers. Ik begrijp wel dat PSV moeite heeft om directe versterkingen voor die posities te halen...

22 augustus 2020 om 22:27

Kijk naar de relatief hoge kosten om Rodriquez een half jaartje te mogen huren of de hoge transfersom die voor Van Aanholt wordt gevraagd... AZ die hun tweede linksback al niet laat gaan...

22 augustus 2020 om 22:32

Denk dat PSV uiteindelijk nog blij kan zijn als een speler als Castillo of zo, die Ajax huurde van Chelsea afgelopen seizoen, komt en dan hopen op een voltreffer als Angelino was.

23 augustus 2020 om 12:39

Klopt. Die speelde ook best aardig bij jullie, toch? Van Vos en Gloster in de jeugd word ik ook niet erg warm.

22 augustus 2020 om 22:22

En waar hebben ze zich mee versterkt? Op Ajax na, die wel het geld heeft, zijn het voornamelijk transfervrije spelers en huurlingen die bij andere clubs aansluiten. En als je naar de Europese top kijkt is er ook nog geen vuurwerk, op Chelsea na. Dus het vraagt inderdaad op geduld.

22 augustus 2020 om 22:30

Manchester City was anders ook al aardig bezig. Juventus met Arthur, Bayern München met Sane.. Alsnog weinig vuurwerk, maar toch.. Ajax is echt verrassend daadkracht geweest.

22 augustus 2020 om 22:49

Het is maar net waar je naar wilt kijken natuurlijk. Transfers vinden gewoon plaats momenteel ook bij de grotere Europese clubs. Een City dat Ake haalt, Chelsea natuurlijk met Werner, Sane naar Bayern dat voor de rest ook niet veel nodig heeft, Arthur en Pjanic natuurlijk, Osimhen naar Napoli, David dan weer naar Lille, Liverpool met een Tsimikas een Dortmund met meer dan 20 miljoen voor een Engels talent van Birmingham City. In Nederland worden er sowieso weinig transfersommen betaald buiten Ajax, dus als PSV dan nog niks gedaan, dan gebeurd er op dat gebied niet veel. Sowieso verwacht ik relatieve rust en weinig vuurwerk. Real Madrid heeft de boel aardig rond, Bayern ook, Dortmund zal ook niet veel doen los van een vertrek van Sancho. Dus welke drukte kunnen we verwachten? Clubs zullen vooral eerst willen verkopen en hebben minder geld. Ik verwacht relatieve rust op de transfermarkt.

Ouwejan zat gisteren niet bij de selectie. Zou er dan toch wat spelen? AZ kan toch wel wat extra centen gebruiken dus misschien er bij een goed bod toch wat beweging komt?

22 augustus 2020 om 22:56

Lijkt mij het hoogst haalbare nu voor PSV.. Zal echter alsnog miljoenen kosten.

Zou toch niet moeilijk moeten zijn om een linksback te halen? PSV wacht elk jaar weer veel te lang. Worden dan door elk klein clubje uitgeschakeld omdat het team er niet staat. Zal toch in een van de Scandinavische landen, Roemenië, Bulgarije, Polen, Kroatië enz. wel een aardige back rondlopen. We wachten op afvallers/reserves uit de grote competities die we alleen maar kunnen huren of hoofdprijs voor moeten betalen.

22 augustus 2020 om 23:15

Denk dat ook dat wel tegenvalt. Een goede back kost tegenwoordig al miljoenen en hoe goed hij werkelijk is, is dan ook altijd nog afwachten. Kijk naar Ajax met Orejuela en Kristensen.. Daarbij zijn er natuurlijk zat andere clubs die ook in die competities rondkijken..

'We willen in ieder geval bij aanvang van het seizoen alle spelers aan boord hebben', aldus Roger Schmidt. Ik mag me vergissen maar het seizoen is al begonnen.

22 augustus 2020 om 23:28

Volgens mij zit PSV nu in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, kortom, seizoen nog niet begonnen.

22 augustus 2020 om 23:52

Je hebt je inderdaad vergist.

23 augustus 2020 om 00:46

Een vergissing is menselijk!!!

Psv zit in op een grote naam, ja welke dan? Wat een onnozele berichtgeving weer. Iets wat we al 2 maanden horen sinds hij trainer is maar elke keer in een net wat andere jasje ingepakt. Zo kan ik ook 10183373629191 artikelen schrijven.

Dit is duidelijke taal, Bale naar PSV een kwestie van tijd nu

23 augustus 2020 om 12:41

Alleen als hij belooft binnen een half jaar vloeiend Brabants te spreken.

Net zoals de voorgaande jaren wordt het naar alle waarschijnlijkheid een last minute/paniekaankoop zijn.

PSV moet zo snel mogelijk dat duo Hendrix-Rosario vervangen op het middenveld. Die bieden allebei te weinig creativiteit en voetballend vermogen om goed voetbal te kunnen spelen. Een van de twee icm een creatieveling kan wel, maar eigenlijk vind ik ze allebei te min voor niveau PSV. De linksbackpositie is nog triester en mocht PSV deze niet versterken, zie ik een dieptriest seizoen voor ze. Feyenoord speelt leuk voetbal en wint haar wedstrijden, Ajax ligt qua spel mijlenver voor en AZ heeft min of meer dezelfde selectie als vorig jaar. Als PSV niets doet, wordt het een demasque.

23 augustus 2020 om 07:34

Zet Mauro daar neer en haal een goeie 6. Wat mij betreft ben je dan klaar op het middenveld. Met Mauro & Ihattaren heb je voldoende creativiteit op het middenveld. Er ontbreekt echter wel een lb. Vorig seizoen merkte je dat Rodriguez direct een grote impact had. Niet alleen op die positie, maar hij zorgde er ook voor dat er meer stabiliteit was in het elftal. Mocht het echt niet lukken een lb te halen, dan kun je evt. Viergever daar neerzetten. Ik vind dat hij verdedigend solide is en hij kan ook mee opkomen. Wat je dan nog nodig hebt is een CV, het liefste een LCV. Ik denk dat iemand als Teze bijv. nog wel is kan verassen en voor eredivisie begrippen voldoende is.

Het zal alles met geld te maken hebben. Volgens mij is de verdediging en een goede ‘6’ al jaren de achilleshiel van PSV. Dan moet je toch zo onderhand wel een idee hebben van spelers op die positie? Kennelijk zijn die opties niet haalbaar. Ik hoop wel dat PSV dit op orde gaat krijgen. De concurrentie zit niet stil.

Rodriguez is voor 3 mlj verkocht. Is dat niet betaalbaar voor PSV

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren