Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Overmars gaat Van de Beek aanbieding doen na ‘stormachtige ontwikkeling’

Laatste update:

Ajax gaat proberen om komende zomer Donny van de Beek aan boord te houden. De Oranje-international heeft zich naar verluidt in de kijker gespeeld bij verschillende clubs uit het buitenland, maar Marc Overmars hoopt de middenvelder voor de selectie van trainer Erik ten Hag te behouden. De directeur voetbalzaken wil hem een nieuw contract aanbieden.

Van de Beek verlengde zijn contract bij Ajax in januari 2018 met twee jaar, tot de zomer van 2022. Dit seizoen heeft hij zich onder Ten Hag ontwikkeld als dragende kracht. “Hij heeft een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt en daarvoor moet hij worden beloond. We willen Donny niet kwijt”, laat Overmars weten in gesprek met De Telegraaf.

De middenvelder behaalde woensdagavond zijn eerste landstitel met Ajax. Na afloop werd hem door de NOS gevraagd naar zijn sportieve toeokmst. “Laat duidelijk zijn dat ik een prachtig seizoen heb gehad en ik ben heel blij om voor Ajax te spelen. Dat zal altijd zo blijven. Je weet nooit wat er gebeurt, maar ik heb nog een contract. Voor de rest zien we het wel. Ik heb het er nog met niemand over gehad.” Van de Beek speelde dit seizoen 34 competitiewedstrijden en was daarin 9 keer trefzeker.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik hoop dat hij zal blijven met een nieuw contract. Bovendien, als hij volgend jaar nog net zo goed zal spelen, kan hij uit meer clubs kiezen. Laten we eerst kijken of hij ook kan excelleren als Ajax met andere spelers speelt.

16 mei 2019 om 13:35

Het mooie is dat Donny een absolute Ajacied is, in hart en nieren. Mocht hij twijfelen - wat ik best zou begrijpen omdat hij ook gewoon hogerop kan met zijn kwaliteiten en hij dat ook wel verdient - kan Ajax hem altijd nog de mogelijkheid geven van het aanvoerders hap, bijvoorbeeld. Ik denk dat je vooral Donny daarmee best kunt overhalen. Echte leiders leiden ook wel zonder band, dus misschien is Blind volgend seizoen wel de echte leider. Maar ook Donny is op een andere manier een absolute leider. En gewoon een ontiegelijk grote baas.

16 mei 2019 om 13:41

Daley heeft niks van een leider in zich. Je kan m wel die band geven natuurlijk. Op het veld zie ik eerder schone de kar trekken en vd beek natuurlijk

16 mei 2019 om 13:59

"daley heeft niks van een leider in zich"

Misschien je ogen eens opendoen wanneer Ajax speelt. Blind is juist de eerste die zijn medespelers corrigeert in het veld, en scherp houdt. Kijk alleen al hoe hij meerdere malen in de Champions League bij een Ajax doelpunt zijn vierende teamgenoten tot rust maande. Ook zie je hem geregeld wijzen naar een ploeggenoot waar die moet staan als Blind aan de bal is en het staat positioneel niet goed.

Hij is geen geboren leider zoals Puyol maar is zeer zeker wel iemand die zijn ervaring gebruikt om het elftal sturing te geven.

16 mei 2019 om 14:03

Blind heeft niet de uitstraling van een leider, maar is dit wel. Is constant aan het coachen en zet zijn medespelers op de plek. Bovendien ook een intelligente speler en natuurlijk een echte Ajacied. Ik hoop dat hij de bang krijgt mocht de Ligt vertrekken.

16 mei 2019 om 14:11

Nouja, volgens mij heeft hij wel meermaals uitgesproken niet dusdanig een leider te zijn voor het aanvoerderschap. Daar wordt toch net wat meer gevraagd en vooral ook verwacht, ook naar buiten toe. Op het veld is Daley een strateeg en iemand die communicatief ijzersterk is. Echter, het is niet altijd de aanvoerder zoals het publiek bijvoorbeeld hem graag ziet (ikzelf wel trouwens haha). Wellicht doet die band hem juist totaal geen goed, omdat hij ook wel baat heeft bij die luwte blijkbaar. Die band is vooral ook wel iets naar buiten toe. Bij Liverpool is Henderson de aanvoerder maar is onze Nederlandse vriend de échte leider, dat ziet iedereen. Maar met Henderson is er nog wel even een Engelse aanvoerder en hij ligt bij alles en iedereen zeer goed. Van de Beek ook, net als Tagliafico bijvoorbeeld. Zij zijn wat mij betreft prima opties voor die band.

16 mei 2019 om 14:13

Wel mag Nico dan wat doen aan z'n soms wat domme overtredingen, haha.

16 mei 2019 om 14:18

Daley Blind is absoluut een leider in het veld, dan kijk je niet goed naar Ajax. Schone is helemaal geen leider, maar gewoon een goeie en ervaren speler.

16 mei 2019 om 14:19

@ Sjonnyvdbeek

Waar is jouw gevoel op gebaseerd dat hij een goede leider zou zijn ? Persoonlijk heb ik nog niets gezien aan hem waarvan ik denk dat hij over leiderschapskwaliteiten beschikt. De Ligt was niet perfect als leider, wat ook niet gek was gezien zijn leeftijd. Alleen de Ligt heb ik met name in de Champions League wel de leiderschapsrol zien pakken door bijvoorbeeld te temporiseren wanneer dat nodig was.

Met de Ligt pakte het leiderschap redelijk goed uit, maar persoonlijk zie ik toch liever iemand met meer ervaring. Ook al was de paniek die toesloeg in de tweede helft tegen de Spurs een van die typische (onacceptabele) Nederlandse voetbalkwalen; denk ik dat een persoon met meer ervaring dat beter zou hebben ingevuld. Zo'n speler moet je scouten, te vaak worden naar mijn mening in Nederland spelers bestempeld als "ervaren", maar die "ervaring" enkel en alleen gebaseerd is op het aantal gespeelde wedstrijden van een speler. Er word niets of nauwelijks naar mijn idee gekeken of zo'n speler ook in staat is om zijn ervaring over te brengen op anderen en vanuit die positie de leiding te nemen.

Of het leiderschap is een soort van beloning om een speler zijn ego te strelen in de hoop bijvoorbeeld dat hij nog een seizoen blijft. Net zoals voor elke positie er intensief gescout word moet hetzelfde gedaan worden voor leidinggevende ervaring.

16 mei 2019 om 16:02

Volgens mij heeft dit Ajax wel 6 (voormalige) aanvoerders.
Blind, De Ligt, Tadic, Huntelaar, Schöne en Veltman hebben allen de band van Ajax gedragen.

Daarnaast komt volgend seizoen voormalig aanvoerder Siem de Jong ook terug naar Ajax (weet niet of hij blijft). VD Beek aanvoerder maken zou m.i. alleen een symbolische waarde hebben.

Donny speelt nu een half jaar uitstekend en m.i. is een overstap naar het buitenland nu nog te vroeg. Als ik hem was zou ik nog een jaar bij Ajax spelen, als hij het volgende seizoen de lijn van de 2e seizoenshelft kan doortrekken, dan zou ie de stap kunnen wagen. Hopelijk blijft Donny lekker tot de zomer van 2021.

16 mei 2019 om 19:55

@F-18/TACP

Wellicht kijken we beiden verschillend naar het begrip 'leider'. Voor mij is dat iemand die andere stuurt, het team met z'n goede communicatie versterkt, jonge gasten zowel motiveert als gedeisd houdt en daarnaast volwassen en netjes is, zowel in het team als naar buiten toe.

Dat is Daley Blind.

Voor sommigen is een leider iemand die vooral veel schreeuwt (goed of slecht daargelaten), er stoer uitziet of de grootste mond heeft. Dat vind ik geen leiders. Dat is Daley Blind ook niet.

16 mei 2019 om 13:38

Er 100% van uitgaande dat ziyech deligt dejong vertrekken, moet je vd beek houden tegen een verhoogd salaris. Wat je zegt , kan hij het waarmaken met andere spelers. Het is makkelijker voetballen met dejong dan met zimling achter je.

16 mei 2019 om 14:01

Eens. Al doe je Zimling wel tekort.

16 mei 2019 om 18:38

Je kunt er nog niet vanuit gaan dat ziyech vertrekt. Ziyech zoekt een club die bij hem 0ast en doe vind je niet zomaar en zeker niet als je Hakim ziyech heet.

16 mei 2019 om 13:42

" Laten we eerst kijken of hij ook kan excelleren als Ajax met andere spelers speelt. "

Tja als er nu een absolute topclub komt, voor hem, is dat misschien een "once in a lifetime"-chance. Want als hij een minder seizoen gaat draaien, wat komt er dan nog voorbij. Zie het verval bij een Dolberg. Dat kan iedereen overkomen.

16 mei 2019 om 13:57

Ik heb Dolberg nog niet opgegeven. De blessure hakte er flink in bij hem en hij mist op dit moment zelfvertrouwen. Bovendien vond ik hem, op de wedstrijd tegen Tottenham na, niet altijd slecht spelen. En je kan wel naar een topclub gaan, maar wat als je daar op de bank belandt omdat je toch niet goed genoeg bent? Persoonlijk denk ik dat hij beter nog een jaartje kan blijven, zodat iedereen kan zien of zijn talent blijvend is.

16 mei 2019 om 14:02

Aan de andere kant; als het een gevalletje "royston Drenthe" is, pakken ze dat nooit meer van je af.

16 mei 2019 om 14:39

Donny van de Beek vergelijken met Royston Drenthe???
Drenthe is mislukt omdat hij de weelde niet kon dragen en Donny is juist een heel bescheiden jongen.
Dat is echt appels en peren.

16 mei 2019 om 14:42

pfff.... sommige mensen lezen ook echt wat ze willen lezen
vermoeiend.

16 mei 2019 om 15:27

Ja, of je maakt een ongelukkige vergelijking. Niet iedereen begrijpt die aanhalingstekens

Het zou mooi zijn als vdbeek nog een jaartje blijft. Door en door Ajacied, daar kun je er nooit genoeg van in je team hebben. Tenminste, als je Ajax bent natuurlijk.

16 mei 2019 om 15:35

Het is een argument, "wat als hij een gevalletje Royston Drenthe" is, maar wees even serieus. Drenthe had toen in 2 seizoenen 29 wedstrijden gespeeld voor Feyenoord en 0x gescoord, viel op tijdens het jeugd-EK, en weg was hij. Donny heeft al 138 wedstrijden in Ajax 1 gespeeld, 31x gescoord, 23 assists, is A-international, heeft met Ajax de EL-finale gehaald en op een haar na de CL-finale gemist en is een belangrijke aanjager in het huidige team (dat nu dus ook de nationale dubbel won).

Donny kun je gerust in het buitenland los laten bij een serieuze club, wees maar niet bang voor een Drenthe-scenario. Garantie is het niet, maar hij heeft genoeg bewezen.

Maar inderdaad, als Donny alleen maar hype was geweest, dan had hij nu moeten cashen, dã¡t ben ik dan wel weer met je eens. Maar Donny is geen hype maar een klasbak die ik nog graag langer in het Ajaxshirt zie!

Edit: correctie, want ik telde eerst alleen zijn Eredivisiewedstrijden, maar Europees heeft hij inmiddels ook aardig wat op de teller...

16 mei 2019 om 13:59

Hangt er een beetje vanaf hoeveel je ervoor kan krijgen. Als je er 60-70 miljoen voor kan krijgen moet je hem wat mij betreft gewoon verkopen. Ik heb een beetje het idee dat spelers als Frenkie, Tadic en Ziyech hem boven zichzelf uit doen stijgen. Ik hoop natuurlijk dat hij onze volgende wereldtopper wordt.

16 mei 2019 om 14:03

Waarom? Ajax heeft genoeg geld op dit moment. Je zou dan een vervanger moeten halen en tijd en energie moeten besteden om hem in te passen. En dan is het nog maar de vraag of de vervanger succesvol wordt. Probeer juist eens zoveel mogelijk spelers te houden een keer. Wie weet wordt het dan weer een prachtig seizoen.

16 mei 2019 om 14:21

Omdat je het ijzer moet smeden wanneer het heet is. Dit elftal zoveel mogelijk bij elkaar houden is leuk, maar er gaan sowieso wel 4 a 5 basisspelers weg dus je moet toch opnieuw beginnen.

Ondanks dat er een hoop weg gaan heeft Ajax zichzelf dit jaar weer echt op de kaart gezet. De volgende Lainez zal bijvoorbeeld echt niet meer Betis boven Ajax verkiezen. En ik heb ook wel vertrouwen dat Overmars een mooi lijstje heeft met eventuele opvolgers.

16 mei 2019 om 14:32

Ik betwijfel of er 5 spelers weggaan. Van Ziyech is het nog niet eens zeker. Als Ajax Neres meer geld geeft, zie ik hem ook nog minimaal een jaartje blijven. Dat De Ligt niet te houden is, klopt. Maar ik zie niet 'sowieso 4 a 5 basisspelers' weggaan.

Edit: en als ik denk aan het ijzer smeden, denk ik niet aan geld, maar aan het sportieve deel. Supporters kunnen niet genieten van geld dat op de bank staat, maar wel van spelers die op het veld staan.

16 mei 2019 om 14:43

Ziyech is absoluut klaar voor de stap hogerop. Ajax heeft al belooft hem een stap te gunnen dus die is nog voor een prikkie (30m ofzo) op te halen. Ik zie hem echt niet blijven. Met frenkie en de Ligt zit je dan al op 3.

Aan de andere kant kan ik maar 1 belangrijke speler noemen van wie ik zeker weet dat hij blijft, Huntelaar.

Als je dit jaar 400-500 miljoen kan bijschrijven dan kan je op sportief vlak ook echt goede zaken gaan doen de komende jaren. Kijk maar hoe clubs als Psg Chelsea en City zijn gegroeid sinds er goed geld zit.

16 mei 2019 om 15:34

F de Jong gaat nu al. Onana en Tagliafico blijven allebei nog maximaal 1 jaar. Dan staan VD Beek, Ziyech, de Ligt en Neres nog op de nominatie. Dat zijn 6 spelers in 2 transfer Windows. En dan zie ik of Blind of Tadic ook nog wel een keer gaan, zoniet allebei.

Betekent 7-8 spelers in 2 jaar tijd.

Daarnaast stoppen Huntelaar en Schone binnen een jaar. Oftewel dat zijn er 9-10.

Dus 4-5 spelers per transfer window is logisch.

16 mei 2019 om 15:51

Je kan geld van transfers niet vergelijken met jaarlijkse inkomsten die clubs als City en Chelsea hebben. Ajax heeft een veel lagere begroting en het geld dat dit jaar wordt verdiend, zorgt er niet voor dat je dan structureel meer geld kan uitgeven. Daarnaast zeg ik niet dat Ziyech niet klaar is voor een volgende stap. Hij kiest met zijn hart. Als de juiste club niet komt, zou hij zomaar kunnen blijven. Tot slot: Ajax schrijft echt geen 400/500 miljoen bij dit jaar.

16 mei 2019 om 18:49

Met de inkomsten van de CL + de verkoop van Frenkie en De Ligt zit je al bijna op de 300m. 400-500 is dus zeker niet ondenkbaar. En ik verwacht dat Ziyech de clubs voor het uitkiezen heeft, maar goed we zullen het wel gaan zien.

Het lijkt mij verstandig als Donny nog minimaal 1 jaar blijft en zich komend seizoen meer als leider gaat profileren. Jong talent uit eigen opleiding, international, en een aanjager. Laten we hopen dat hij er ook zo over denkt!

16 mei 2019 om 13:47

Misschien krijgt hij dan ook wel de aanvoerdersband. Gaat denk ik tussen Blind en hem! Begint er nu al goed uit te zien zien voor volgend jaar met al die opgewaardeerde contracten en geruchten van transfers! Ga zo door Marc!!

16 mei 2019 om 13:58

Maar als je naar een topclub toe kan, en in plaats van 1,5 mln bruto (als voorbeeld dan he), 3 miljoen netto kunt gaan verdienen, is blijven dan nog steeds verstandig?

16 mei 2019 om 14:22

Financieel gezien is bij Ajax blijven zelden verstandig als je buitenlandse opties hebt, dat weet jij ook wel. Het gaat mij er om dat hij pas dit jaar echt overtuigd heeft op hoog niveau, lees CL. Ik weet niet of er concrete interesse is, maar als ik clubs als Real Madrid of Barcelona voorbij hoor komen zet ik daar wel mijn vraagtekens bij. Maargoed, er zullen ook mensen zijn die hem nu wel al rijp vinden voor de absolute top.

16 mei 2019 om 14:36

Als ik kijk naar welk niveau hij dit jaar heeft laten zien, dan is hij ook wel klaar voor een stap hoger op. Hij heeft denk ik meer internationale ervaring dan bijvoorbeeld Frenkie de Jong, waarvan we allemaal vinden dat hij klaar is voor de volgende stap. Maar voor Ajax zou het zeker goed zijn als hij blijft, maar zeg maar eens nee tegen een goede club en een mooi salaris. Een club als Dortmund, of Valencia zie ik nu wel zitten voor hem. Of inderdaad nog een jaar Ajax, en wellicht dat er dan ruimte vrij komt bij Liverpool op het middenveld.

Donny moeten ze echt proberen te houden. Die maakt een stormachtige ontwikkeling door. Vond hem aan het begin van het seizoen een type Klaassen/Siem, maar hij heeft mij ontzettend verrast. Ziyech zal weggaan, dus bouw het team om Donny en Tadic heen. Maak hem belangrijk en geef hem vertouwen. Liever investeren in een verbeterd contract voor Donny dan in Bergwijn.

16 mei 2019 om 14:42

Ik denk dat ze na dit CL seizoen wel het geld hebben voor beiden.

Het kan verkeren. In het begin van het seizoen nog op de bank tegen o.a. Standard Luik en er werd zelfs gesproken dat hij wel zou willen/mogen/gaan. En kijk nu, na een stormachtige ontwikkeling is hij een dragende speler. Mooi man. Hopelijk blijft hij.

16 mei 2019 om 15:50

Bij Neres hetzelfde verhaal..

Hangt beetje af wat voor bedragen geboden worden. Laat ik voorop stellen dat donny inderdaad zich goed heeft ontwikkeld. Maar stel er is een club die 60 miljoen of meer biedt... Dan zou ik hem laten gaan. Want zon bedrag dat geboden wordt, is een gevolg van CL campagne dit seizoen. Stel je gaat volgend jaar roemloos ten onder in de voorronde, kan je zon bedrag op je buik schrijven. Het is een hele moeilijke situatie. Ene kant wil je je spelers behouden andere kant je wil financieel profiteren van je laatste prestatie in de CL.

16 mei 2019 om 14:48

@ Ridirkulous

Tja, als je zo gaat redeneren kun je iedereen wel verkopen als je bang bent dat het volgende seizoen weleens minder kan worden. Overigens vind ik persoonlijk de situatie helemaal niet zo moeilijk, de sportieve doeleinden moeten altijd de eerste prioriteit zijn, Ajax moet er alles aan doen om hem nog minimaal een seizoen in Amsterdam te houden. Als je een nieuwe speler haalt heb je een grote kans dat hij een seizoen nodig heeft om te wennen, en wanneer je een jonkie doorschuift zal die ook niet meteen een heel seizoen in staat zijn om dat niveau aan te tikken.

Als Ajax structureel het goed wilt doen in Europa (beide Europese toernooien) dan moet je er alles aan doen om elke sterktehouder zolang mogelijk te behouden. Daarnaast ben ik ook van mening dat er niet op elke speler grote winsten hoeft worden behaald, geen of een minder groot transferbedrag kan ruimschoots gecompenseerd worden door Europese inkomsten, prestige en de ontwikkeling van het team als geheel.

We weten allemaal dat het moeilijk is voor Nederlandse clubs op sterktehouders lang vast te houden. Spelers na hun eerste echt doorbraak als sterktehouder vragen nog minimaal 1 seizoen te blijven, waarna Ajax beloofd het seizoen erna zich schappelijk op zal stellen bij een eventuele transfer (in combinatie met een loonsverhoging); is denk ik de manier om kwalitatief na een goed seizoen niet zo ver terug te vallen. Waardoor de kans op een volgend mooi seizoen groter is. Natuurlijk zou het geweldig zijn wanneer je het beter zou kunnen doen dat het vorige seizoen; maar als je een kwartfinale haalt en/of erin slaagt om structureel te overwinteren is de missie ook geslaagd. En dan is de iets mindere groot transferbedrag ruimschoots gecompenseerd, overigens geldt dit niet alleen voor Ajax; naar mijn mening geldt hetzelfde ook voor AZ, Feyenoord, PSV en eigenlijk elke andere Nederlandse club met serieuze aspiraties (uiteraard wel afgestemd op wat realistisch individueel mogelijk is per club)

Mooi dat VD Beek het goed doet. Vond hem in het begin een tweede Klaassen, maar ik denk dat hij in een aanvallend team toch hogerop kan. Dat heeft hij inmiddels wel bewezen in de CL. Heel mooi dat Ajax dit soort talenten weet op te leiden.

Off-topic: Hoe doen Lang, Danilo Pereira, Brobbey en Traoré het? Wat is hun potentiële top en wat voor type spelers zijn het? Heeft Ajax voor de rest ook andere talenten die het wellicht kunnen maken in de absolute top of subtop?

16 mei 2019 om 13:49

Geloof dat Gravenberch en Unuvar onder de kenners wel als de pareltjes van de opleiding worden beschouwd. Brobbey is nog afwachten omdat zijn fysieke voordeel tov zijn leeftijdsgenoten straks wegvalt.

16 mei 2019 om 13:53

Is al weggevallen bij Brobbey. Die is namelijk doorgeschoven en houdt zich goed staande.

16 mei 2019 om 13:55

Nou dat voordeel blijft wel hoor, die jongen is al verder dan veel volwassen spitsen. De Lukaku van NL zeg maar. Unuvar en Gravenberch moet hem worden. Heb ook wel vertrouwen in Eiting. De Wit en Ekkelenkamp vind ik niet echt Ajax spelers.

16 mei 2019 om 15:46

@ Piranha

Eiting komt er alleen als hij enorm het kracht honk in gaat. De Wir en Ekkelenkamp gaan het niet halen.

Brobbey is door geschoven vanwege zijn fysiek en doet dat zonder problemen. Unuvar, Gravenberch, Traore staan ook hoog op de lijst. Danilo word waarschijnlijk verhuurd.

Buiten Brobbey allemaal leuke spelers voor Jong of op de bank maar geen Ajax 1 materiaal.

Van de Beek is nog jong en heeft dit jaar al een enorme stap gemaakt ten opzichte van een jaar terug.

Voor mij is hij één van de belangrijkste redenen waarom Ajax het in de CL zo goed heeft gedaan. Duikt vaak op de juiste plaatsen op en het is ook geen toeval dat ie bij veel doelpunten betrokken is.

Geheel logisch natuurlijk. Is inmiddels al weer flink gestegen in rol en waarde voor het elftal en dat dient beloond te worden. Donny is echt een speler die je nodig hebt op je middenveld. Hij is in staat goals te maken, weet vaak op de juiste momenten druk te zetten en maakt ook de nodige vuile meters. Een goede allrounder eigenlijk.

Wat een werkgever zeg. Zo dien je om te gaan met je werknemers oftewel de spelers. Hen belonen die optimaal presteren. Deden ze met Ziyech e.d. ook al en nu van de Beek en het is terecht. En natuurlijk heeft Ajax ook het geld ervoor. Het is iig een goede ontwikkeling. Je moet hem proberen te behouden en ik denk dat ze hem ook als aanvoerder zien voor volgend seizoen. Je kan en mag niet teveel spelers verliezen. Frenkie, de Ligt en wellicht Ziyech (Neres) zouden max. kunnen gaan, niet meer. Wil je volgend seizoen weer kunnen presteren. Met Onana, Taglia, Blind, Van de Beek, Maza, Tadic heb je nog een heerlijke kern en wat nieuwe impulsen en je kan weer verder. Mazran, een spits, een verdediger (die Martinez) en een vleugelspeler (Bergwijn? Odegaard?) ... en je kan weer verder.

16 mei 2019 om 17:29

Een spits lijkt me erg overbodig. Als je het vertrek van Ziyech en of Neres opvangt heb je Tadic, Huntelaar en Dolberg voor de spits en daarnaast ook nog spelers als Traoré. Een spits staat de ontwikkeling van Dolberg en Traoré alleen maar in de weg.

Zei mister Ajax niet; gewoon zijn salaris verdubbelen.?
Lijkt mij niet overdreven, al zou het wel niet alleen een centenkwestie zijn voor Donny..

Dat is een goede zaak, als ik dit serieus moet nemen. Probeer het team bij elkaar te houden, en maak de club groter en sterker. Heel veel geld binnen harken heeft niet altijd zin zorg dat het op veld staat!! Om volgend jaar weer prijzen binnen te halen. Naar het buitenland kun je altijd nog, talent is talent.

Zéker nu laten gaan. Wordt met getaxeerde bedragen van 50/60 miljoen zwaar overschat. Leuke speler voor middenmoot Engeland, niet meer.
Nu een hele goede periode en daarom teveel gehypet

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren