Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Man United lijkt achter het net te vissen: ‘Nee, ik verwacht niets meer’

Laatste update:

José Mourinho verwacht geen aankopen meer op de slotdag van de transfermarkt. De trainer van Manchester United is al de hele zomer op zoek naar een nieuwe centrumverdediger, maar de jacht op meerdere doelwitten bleek onsuccesvol. Met nog zeven uur te gaan tot de transfermarkt de deuren sluit, lijkt Manchester United achter het net te vissen.

Mourinho sprak donderdag op de eerste persconferentie van het nieuwe Premier League-seizoen, voorafgaand aan de seizoensouverture tegen Leicester City van vrijdagavond. "Ik heb er geen vertrouwen in", zei de Portugees over de komst van eventuele nieuwe spelers. "De transfermarkt sluit vandaag, dus ik moet stoppen met nadenken over de transfermarkt. Ik moet me richten op de spelers die ik heb. Volgens de informatie die ik heb, zullen er vandaag geen transfers meer plaatsvinden bij Manchester United."

Manchester United werd in verband gebracht met verdedigers als Harry Maguire, Toby Alderweireld, Jérôme Boateng en Kurt Zouma. Naar verwachting moet Mourinho het echter doen met de spelers die hij nu tot zijn beschikking heeft. Volgens Mourinho is het, ondanks het gebrek aan last-minute-aankopen, onrealistisch om te verwachten dat zijn ploeg tegen Leicester al volledig op elkaar is ingespeeld. "In Championship Manager kun je een knop indrukken om de tactiek te wijzigen, maar in het echt heb je tijd nodig om eraan te werken."

"Toen ik dat aangaf in de voorbereiding, was het alsof ik iets absurds zei, iets wat totaal ongepast was. Maar ik herhaal: de voorbereiding is lastig als je niet over al je spelers beschikt. Zo simpel is het", benadrukte de oefenmeester, die niet ontevreden is over het verloop van het afgelopen seizoen. De kritiek uit de media neemt Mourinho met een korrel zout. "Als ik hoor of lees wat jullie schrijven, is het moeilijk te geloven dat we vorig seizoen tweede zijn geworden."

"Jullie kunnen doen alsof mensen die op de tweede plek eindigen zijn gedegradeerd, terwijl mensen die niks winnen en lager eindigen, overkomen als winnaars", vervolgde Mourinho. "Ik blijf zeggen dat ik acht keer kampioen ben geworden, waarvan drie keer in de Premier League, maar dat de tweede plek van vorig seizoen voelt als een van mijn grootste prestaties." Manchester United begint het seizoen vrijdag op Old Trafford.

Is de selectie van Manchester United goed genoeg om mee te doen om de titel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd, volgens mij wordt dat helemaal niets dit jaar met United. En ik betwijfel ook ten zeerste of een andere trainer nu veel beter gaat presteren. De aanwezige selectie is echt vrij pover.

9 augustus 2018 om 11:07

Ik denk dat een degelijke manager zeker wel zou kunnen werken. Iemand als een Blanc ofzo.

Ze hebben een spits die er 20 per seizoen maakt. 2 talenten als martial en Rashford. Sanchez is wereldtop. Idem voor pogba.
Mata en matic zijn degelijke middenvelders.
De Gea is de beste keeper ter wereld. Of een van de beste.
Alleen de verdediging is niet op niveau.

9 augustus 2018 om 11:14

Dejan/ Hmmmm.. De Gea / Bailey / Smalling / Shaw / Matic / Pogba / Lingard / Mata / Martial / Rashford / Lukaku / Alexis ..... Hoe kan iemand dit als matig omschrijven vraag ik me af, ik vind het terecht dat die eigenaren nu zeggen dat het genoeg is geweest voor Mourinho, waar trekken ze anders pas de grens? Hij heeft recent nog Pogba en Alexis mogen verwelkomen. Kom nou zeg

9 augustus 2018 om 11:38

Ik vind ook dat Mou beter voetbal op tafel moet/kan zetten maar hier wordt Mou wel echt ongelooflijk genaaid wordt.

United moest gerenoveerd worden. Dat doet een goede trainer a la mou/pep/klopp niet in een periode a la milan, maar in 3 perioden.
1. periode haal grote namen om cl te halen en weer in aanzien te stijgen.
2. periode haal je gros van je kern
3. periode doe je de laatste key aankopen.

De periode 2 en 3 zijn niet echt gebeurd bij united door mister woodward.

De selectie herbergt zeker veel energie maar is totaal niet in balans. Martial en rashford zijn schaduwspitsen of spitsen. Geen vleugelspelers. Sanchez is eigenlijk de enige vleugelspeler, aangezien lingard eigenlijk centraal beter tot zijn recht komt. Sanchez speelt weer bizar ruk en weigert aan de vleugel te blijven.

Het middenveld van united heeft geen creativeling a la eriksen/ozil/silva. Pogba heeft immers niet deze eigenschappen, maar meer box to box.

Het middenveld van united heeft geen speler die kan temporiseren a la kdb/keita/jorginho/dembele

De backs van united zijn oude aanvallende middenvelders en niet beter tov een walker/trippier/bellerin/dave/robertson

Behalve baily heeft united geen een cv die bij city/chelsea/spurs/liv in de basis zou staan.

Ja er is genoeg kwaliteit maar het is niet juist verspreid. Je mist net 1-2 spelers om echt te domineren. Cv enz kan nog wel later maar je hebt gewoon een vleugelspeler en spelmaker nodig.

Wat doet mourinho dan? Die kiest eieren voor zijn geld en speelt op de 1-0. Ik zie ook liever een Klopp team dat dan denkt boeien we gaan er gewoon voor. Maar ik vind wel dat Mou door Woodward in de steek wordt gelaten.

Ik bedoel deze periode kon je toch prima een malcom/thiago op de kop tikken? Dit is toch echt falen.

Ik zou zeggen Mou haal alderweireld dembele rose bailey voor 200 mil. Laat iedereen je haten en zeggen dat je teveel heb betaald maar dan kan je iig weer 2de worden.

9 augustus 2018 om 14:25

United moet zo spelen.

Sanchez in een vrije rol a la Ronaldo bij United. Pogba hangend op links zodat Shaw er veel over heen kan komen en een creatieve allround middenvelder voor naast Matic.

Voorin heb je dan de opties: Lukaku, Rashford, Martial en Sanchez.
voor de vluegels kunnen eventueel ook nog Mata en Lingard en Chong.

Er moet vooral veel gesleuteld aan de verdediging worden. Een aldeweireld lijkt me een goede en hopelijk kan die nieuwe rechtsback doorbreken.

De Gea
aankoop
aankoop
Baily
Shaw
Sanchez
Matic
aankoop
Pogba
Lukaku
Rashford
9 augustus 2018 om 11:14

Ik moet bekennen dat er wat minder vertrouwen is, maar anderzijds vind ik ook dat velen wel erg dramatisch doen.

Vorig seizoen tweede geworden en met Fred wel een speler aangetrokken die de specifieke kwaliteiten brengt die op het middenveld wel ontbraken.

Sanchez daarnaast duidelijk scherper in de voorbereiding. Pereira heeft een ook zeer goede voorbereiding gedraaid en lijkt in de 6 rol prima te kunnen gaan presteren. Goede passing vooruit en ook tussen de linies, waar het dus ook veel aan ontbrak.

Geen centrale verdediger vind ik ook helemaal niet erg. Had liever wel een linksback gezien. Shaw was toch niet bijzonder sterk in de voorbereiding en Young blijf ik niets vinden op linksback.

9 augustus 2018 om 11:40

Dit dus.. Je kan er op wachten dat men Mourinho hier de schuld van gaat geven, maar de selectie die hij heeft is gewoon enorm matig voor topclub begrippen! Mourinho zal echt het onderste uit de kan moeten halen om een top4 plek af te dwingen en ik denk dat dit wel eens het meest defensieve Man Utd van de afgelopen 30 jaar kan gaan worden! Ik hoop dat het hem lukt hoor, want het bestuur van United heeft hem echt enorm in de steek gelaten!

9 augustus 2018 om 12:52

Onzin. De selectie waarmee hij kampioen werd bij Chelsea was niks beter. De tactiek die hij hanteert is gewoon niet meer bruikbaar. Allemaal doorgestoken kaart waar goede ploegen echt wel een antwoord op hebben.

9 augustus 2018 om 12:57

Enorm in de steek gelaten? Alleen deze transferperiode is hij een beetje in de steek gelaten. Mourinho wou Pogba, die kreeg hij, hij wou Zlatan, die kreeg hij, hij wou Lindelof, die kreeg hij, hij wou Alexis en die kreeg hij ook. Men moet zich ook niet aanstellen door te doen alsof Mourinho nooit de spelers krijgt die hij wil of spelers waar niet mee valt te werken. De selectie is ook absoluut niet enorm matig voor een topclub, dat is gewoon kul. United kan misschien niet 11 toppers opstellen a la City, maar ze kunnen zeker wel 7-8 toppers/bijna toppers opstellen en dat aanvullen met goede krachten als Lingard. Het is helemaal niet zo pover als men allemaal denkt. Mourinho is zich nu gewoon aan het indekken, precies zoals hij bij Chelsea deed en bij Real.

9 augustus 2018 om 12:59

Dat is natuurlijk pertinent niet waar! Chelsea had dat jaar een geweldige verdediging met Cahill, Terry, Ivanovic en Azpiliqueta. Zij waren veel en veel beter dan die rommel die nu achterin staat bij United. Chelsea had de beste Matic die ik tot nu toe gezien heb en een geniale Fabregas. United heeft Pogba, maar verder is het absoluut niet te vergelijken! Sanchez en Hazard zijn vergelijkbaar maar ook op de andere posities was Chelsea vele malen beter. Ik zelf vind ook Costa een veel betere speler dan Lukaku. Dit United kan echt totaal niet tippen aan dat Chelsea onder Mourinho!!

9 augustus 2018 om 13:02

@jackieboy10,

United heeft echt enorm veel 'deadwood' in de selectie lopen. Manchester City is al jaren aan het uitlopen en op Spurs na heeft ieder top team zich enorm versterkt. United blijft achter. Ik vind dat je gasten als Lingard nog niet kan zien als echte toppers. Op Pogba, De Gea en Sanchez na is het allemaal maar pover.

9 augustus 2018 om 14:00

Cahill was altijd matig en Terry en Ivanovic waren tijdens het laatste kampioenschap al over hun top heen. Je bent groot fan van Mourinho wat ik snap, hij heeft Chelsea veel gebracht. Maar er was toendertijd gewoon minder weerstand, Spurs, Liverpool en City hebben hun beste selecties in tijden. Chelsea toen en United nu doen echt niet veel onder voor elkaar.

9 augustus 2018 om 16:13

@JvL-United

Met alle respect hoor maar dat selectie van Chelsea was natuurlijk veel beter dan het huidige United. Hazard-Fabregas-Costa-Terry-Matic(destijds) schat ik toch veel sterker in dan de kernspelers van dit Man Utd. In het huidige United selectie zitten er een aantal middelmaat die echt niet goed genoeg zijn. United heeft wel een selectie om in de top 4 te eindigen, maar ik denk niet dat zij City en Liverpool kunnen uitdagen.

Maar ik ben het wel met je eens dat Chelsea destijds minder weerstand had dan nu. Maar Chelsea was echt wel beter.

Vaak als managers zoiets zeggen is een deal dichtbij. Het is pas definitief als de markt sluit.

Ik zit op sziget en heb vrij matig internet, en het laatste wat ik las was dat alderweireldvoor 65 miljoen naar united ging. Waarom is deze transfer van de baan?

9 augustus 2018 om 11:15

Omdat we er niks meer van hebben gehoord.

9 augustus 2018 om 11:24

Sziget goeie ouwe tijd.

On: Dat was in de wandelgangen en ook hoogst onwaarschijnlijk voor iemand met een 1-jarig contract.

9 augustus 2018 om 11:28

Geweldig festival! Geniet ervan!

Het is toch ongekend dat je de afgelopen jaren als club zoveel hebt uitgegeven (met Mourinho voorop) en je hebt nog steeds geen selectie staan die enigszins in balans is.

9 augustus 2018 om 11:36

De resultaten waren niet zo slecht afgelopen seizoen. Al vind ik wel dat ze Sevilla hadden moeten uitschakelen in de CL, dus dat is wel een minpunt. City was gewoon ijzersterk in de competitie. 2e worden daar achter is geen schande. Probleem is wel dat het vaak resultaatvoetbal is en er dus vaak weinig entertainment is. Ik hoop op positieve veranderingen.

9 augustus 2018 om 11:39

Zoek de definitie van balans anders op. Met Fred is juist aan " balans" gewerkt. Kwalitatief kan er mss nog wel wat bij.

Ohhh en kun je nagaan hoe ongebalanceerd de andere ploegen wel niet waren, als dit team gewoon keihard het op 1 na beste team vd League werd.

9 augustus 2018 om 14:17

Kwalitatief dus niet in balans.

Mourinho zegt: In Championship Manager kun je een knop indrukken om de tactiek te wijzigen, maar in het echt heb je tijd nodig om eraan te werken.

Maar hij heeft nu toch al twee jaar dezelfde selectie onder zich. Raar dat ze dan nog op elkaar ingespeeld moeten worden.

Of het is zand in de ogen gooien van Jose n zien we vanmiddag nog twee spelers komen - maar ik begin toch meer te geloven dat het bestuur niet meer achter Mourinho staat en daarom ook niet echt hun best doet om “zijn gehoopte versterkingen” te halen. En om eerlijk te zijn, de namen die ik hoor welke Jose wilt halen en voor de bedragen die daarvoor neer gelegd moet worden, dan ben ik blij dat Woodward niks doet. Lijkt wel dat United de hand op de knip houd om een volgende manager vol te steunen met het kapitaal dat aanwezig is.

9 augustus 2018 om 12:00

Dat zou je denken. Maar als ze niet achter hem staan moeten ze hem gewoon ontslaan. Het is het één of het ander imo.

9 augustus 2018 om 12:00

Dat zou je denken. Maar als ze niet achter hem staan moeten ze hem gewoon ontslaan. Het is het één of het ander imo.

9 augustus 2018 om 12:00

Dat zou je denken. Maar als ze niet achter hem staan moeten ze hem gewoon ontslaan. Het is het één of het ander imo.

9 augustus 2018 om 12:30

@manuforever

Ik weet het fijne er niet van, maar als je spelers als Kroos en Kante op je shortlist hebt staan, dan begrijp je er als Mou ook niet veel van. Kan je Woodward daar wel de schuld van geven, maar dat is gewoon een stukje realisme wat ontbreekt bij Jose.

Ook krijg ik de indruk, maar dat is meer mijn gevoel, dat er steeds minder echt voetballende spelers trek hebben om onder Jose te voetballen, wellicht ook gevoed door de negatieve berichtgeving vanuti de media.. Het is een prijzenpakker, dus als je wilt winnen ben je nog steeds aan het goede adres, maar veel spelers willen ook gewoon lekker voetballen, en dat kan je waarschijnlijk ergens anders meer krijgen.

9 augustus 2018 om 12:54

Hoop het zo, dan kunnen ze hem in de winter lozen.

Kortom.. Er komt/komen speler(s) bij vandaag..

dit worden 5 hele lange maanden voor united fans. Alleen maar gezeur, geklaag en smoesjes van een trainer, die ruzie gaat zoeken met al zn spelers omdat het vooral niet zijn fout is dat het niet goed gaat. Maar halverwege december zijn jullie eindelijk van hem verlost! Hopelijk komt er dan iemand die al die goede aanvallers van Man Utd wel laat voetballen, zodat ook de neutrale toeschouwer weer een lekker potje united kan kijken.

9 augustus 2018 om 14:06

Amen.

Even een serieuze kritishe vraag voor alle Manchester United/voetbal fans: Hoe lang denken jullie dat het gaat duren voordat Manchester United weer terug komt aan de absolute top? Daarmee bedoel ik dat het elftal niet zo wisselvallig speelt en er een goede balans is in het team?

Een nieuwe CV en lb had niet misstaan, maar op zich is het geen ramp om met dit team het seizoen in te gaan.
De belangrijkste aankoop Fred was al snel gedaan en daarmee is de grootste zwakte aangepakt.

Ik zie niet in waarom dit team niet minimaal halve finale CL en top 2 pl zou kunnen halen.

Ze hadden Van Gaal nooit moeten ontslaan, zodat hij zijn plan verder kon uitvoerren. Sinds Mourinho er zit is het spel meestal niet om aan te zien. Dat ze tweede zijn geworden is knap, maar dat was met vgaal ook wel gebeurd denk ik. Mourinho weet niks extra's uit deze selectie te krijgen.

9 augustus 2018 om 13:13

Van Gaal heeft 350 miljoen laten verdampen aan pure middelmaat, die leverde daar een totale wanprestatie.

het spel leek nergens op en er zat ook totaal geen vooruitgang in en de resultaten vielen ook nog eens zwaar tegen. daarnaast heeft hij clubiconen als Scholes en Giggs de deur uitgewerkt voor nobody's als bv een Stuivenberg. 100 procent terecht dat hij ontslagen werd imo

Mourinho vind ik ook helemaal niks maar dat ze Van Gaal hadden moeten houden vind ik grote onzin want die heeft er ook echt 0,0 van gebakken daar

9 augustus 2018 om 13:32

Heb deze reactie al vaker van je gezien, maar Giggs ging weg toen Mourinho kwam en zijn vertrek had helemaal níets met v Gaal te maken.

9 augustus 2018 om 13:43

sorry, dan zat ik daar naast maar Scholes moest wel plaats maken voor een nikszeggende assistent van Van Gaal

9 augustus 2018 om 14:13

Scholes kraamt vaak onzin uit dus kan begrijpen dat vgaal hem weg wilde hebben. vgaal werd juist gehaald om United terug te brengen naar de top. Dat doe je niet na een seizoen en vgaal weet precies hoe je een team weer kan opbouwen. Ze hebben hem dit niet laten afmaken en het is nu nog altijd een bende.

9 augustus 2018 om 14:13

Heb er echt naar gezocht, maar ook bij Scholes heb ik nergens kunnen vinden dat hij weg ging of moest door v Gaal, dat die 2 geen vrienden waren is wel duidelijk, maar zover ik kon vinden was Scholes al weg voordat v Gaal in dienst trad.
Maar dat ook v Gaal Man U geen goede combinatie was dat was wel duidelijk.

9 augustus 2018 om 14:25

@redondono5

dat doe je inderdaad niet na een seizoen maar als zowel het voetbal als het resultaat na 2 seizoenen nog nergens op lijkt en iemand heeft je 350 miljoen armer gemaakt en heel je selectie bestaat nog steeds uit pure middelmaat dan snap ik heel goed dat je zo een trainer loost als club.

juist als je naar de top wil als club wil je een bepaalde progressie zien en die progressie was er niet onder Van Gaal

9 augustus 2018 om 14:26

@wandering

ik ken het precieze verhaal niet maar het schijnt dat Van Gaal Scholes wilde weg hebben en nog wat mensen daar en dat hij zijn eigen technische staf wilde neerzetten

9 augustus 2018 om 15:03

Ik begrijp op zich nog wel dat mensen zich afvragen of Mourinho nog de juiste man is bij United. Maar om dan over van Gaal te beginnen? Onder hem waren zowel het voetbal als de resulaten nog slechter. En het werd slechter ipv beter. Er is echt geen enkele reden om te denken dat van Gaal het beter gedaan zou hebben. Zijn ontslag was volledig terecht en te verwachten.
Als Mourinho zn zaakjes niet snel op orde krijgt, zal ook zijn ontslag volgen en terecht zijn. Al kun je je nog afvragen of je serieuze verbetering kunt verwachten zonder versterking. Top 4 is imo misschien wel gewoon netjes voor dit team. Helaas.

Seizoen is nog niet begonnen of Mourinho is zich al aan het indekken.
Hij wist eind vorig seizoen al dat hij bepaalde spelers er niet bij zo hebben en bepaalde, op zijn verzoek, verkocht zouden worden.
Hij heeft dat allemaal ingepland.
Man Utd zal dit seizoen waarschijnlijk 4de eindigen. Beetje geluk 3de

Seizoen is nog niet begonnen of Mourinho is zich al aan het indekken.
Hij wist eind vorig seizoen al dat hij bepaalde spelers er niet bij zo hebben en bepaalde, op zijn verzoek, verkocht zouden worden.
Hij heeft dat allemaal ingepland.
Man Utd zal dit seizoen waarschijnlijk 4de eindigen. Beetje geluk 3de

Bizar dat een club als Manu geen fatsoenlijke CV kan aantrekken. Wellicht dat spelers steeds minder zin krijgen om met Mourinho te werken?

PSV wil Isimat nog verkopen José, dus ik zou snel zijn want de clubs staan in de rij ;-)

Ik speel met fifa 18 altijd met manu omdat ik vind dat zij de beste basis 11 ter wereld hebben maar dan wel met deze opstelling.

De gea
Valencia Smalling Matic Bailly
Herrera Pogba
Mata
Lukaku Martial Sanchez

Waarbij Smalling de enige zwakke schakel is. Matic gaat trouwens in het echt ook centraal achterin spelen heeft mourinho aangegeven. Lukaku op rechts speelt heerlijk als aanspeelpunt hij is snel redelijke dribbel om naar binnen te dribbelen en af te maken.

9 augustus 2018 om 13:21

met fifa kan hij dat voor een spits prima heel moeilijk van de bal te krijgen. plus hij heeft met beide benen een prima voorzet😂

"in Championship Manager kun je een knop indrukken om de tactiek te wijzigen, maar in het echt heb je tijd nodig om eraan te werken."

Hij heeft toch praktisch de zelfde spelers, die moeten toch nu zijn spelletje wel kennen wat is dit voor vreemde uitspraak

Hij doet net alsof hij de beschikking heeft over 23 tactische onbenullen die niet weten hoe Mourinho wil spelen. Hij heeft nagenoeg dezelfde selectie met twee nieuwe gezichten (fred en Dalot). Ook verwacht ik niet dat z'n manier van spelen veel afwijkt van dat van vorig seizoen.

De man is de realiteit een beetje kwijt. De kritiek was er op het spel van United en bovendien is een tweede plaats helemaal niet zo knap. De club heeft het uitgavepatroon en de financiele middelen van een absolute kampioen en is dat inmiddels al een aantal jaren niet meer.

Voor Mourinho is de tweede plek van vorig jaar 1 van zijn grootste prestaties? Ik weet niet of het aan mij ligt, maar voor mijn gevoel klinkt dit als een sneer naar de spelersgroep. Alsof ze eigenlijk maar matig zijn en het dus heel knap is dat ze tweede zijn geworden. Vind het maar een achterdochtig mannetje.

9 augustus 2018 om 13:26

@hangover96: nee. Tuurlijk niet. 100 punten is een record. Ter vergelijking: the Invincibles haalden in het seizoen 2003-2004 'slechts' 90 punten. Mourinho heeft een prima ploeg, alleen niet uitgebalanceerd. Ze missen een topspeler als aanvallende middenvelder (mata te traag, Pereira niet goed genoeg) en hebben maar 1 sterke CV. Maar zo heeft ieder topteam in de PL wel een iets mindere positie/minder onderdeel. Bij Chelsea is dat momenteel de keeper en spits, Liverpool mist een sublieme CV naast Van Dijk en een creatieve middenvelder, Tottenham heeft moeite met de bank (vooral op de plek van Dembele) en Arsenal heeft geen echte toppers op de flanken. Alleen City bezit op alle posities een goede speler.

Een 2e plek voor United is gewoon geen succesvol seizoen. Dat snapt Mourinho ook heus wel. Bij United word je gehuldigd als je wint, als je eerste wordt. De 2e plek is geen prijs. Aangezien Mou al zijn hele carrière in de top werkt, zou je zeggen dat-ie dat ook wel snapt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren