Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Krul en Cillessen genoemd bij PSV in zoektocht naar nieuwe nummer één’

Laatste update:

Tim Krul of Jasper Cillessen zou zomaar eens de nieuwe doelman van PSV kunnen worden. De namen van de twee Oranje-internationals zijn volgens het Eindhovens Dagblad 'bij een eerste inventarisatie weleens gevallen'. PSV is niet tevreden over de ontwikkeling die Joël Drommel momenteel doormaakt. Reservedoelman Yvon Mvogo, die donderdagavond tegen Leicester City (0-0) de voorkeur kreeg boven Drommel en het seizoen lijkt af te maken onder de lat, keert in principe deze zomer terug bij RB Leipzig.

Drommel gold lange tijd als eerste keus voor Schmidt, maar moest na een uiterst slechte beurt tegen FC Twente (3-3) afgelopen donderdag voor de tweede keer dit seizoen zijn plek afstaan aan Mvogo. In Eindhoven zijn ze niet tevreden over de ontwikkeling die Drommel doormaakt, waardoor de club deze zomer op zoek gaat naar een concurrent voor de van FC Twente overgenomen goalie. Mvogo wordt gehuurd van RB Leipzig en keer in principe terug naar de huidige nummer vier van de Bundesliga. In de zoektocht naar een geduchte concurrent voor Drommel zijn bij PSV onder meer de namen van Krul en Cillessen gevallen.

Steven Gerrard zat op tribune voor drietal PSV'ers tegen Leicester City

Steven Gerrard greep het Conference League-duel met Leicester City aan om een drietal PSV'ers live aan het werk te zien.Lees artikel

"Er is geen enkele zekerheid dat PSV hen kan oppikken, maar daarmee is in ieder geval duidelijk dat PSV zoekt naar een nieuwe nummer één onder de lat", schrijft PSV-watcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad. "Wat de positie van Joël Drommel daarbij wordt, is nog niet duidelijk. Als er geen gekke dingen gebeuren, keert hij dit seizoen niet meer terug in het doel." De reserverol komt voor Drommel uiterst ongelegen, daar de fase is aangebroken waarin de prijzen worden verdeeld. PSV strijdt nog mee om het kampioenschap, staat in de finale van de TOTO KNVB Beker en is kwartfinalist in de Conference League.

Cillessen is doorgaans eerste doelman bij Valencia, maar stond de voorbije maanden aan de kant met een blessure. Afgelopen zondag zat hij tegen Cádiz voor het eerst sinds 19 januari weer bij de wedstrijdselectie. Hij moest onder meer de vriendschappelijke interlands tegen Denemarken en Duitsland aan zich voorbij laten gaan. Krul is de nummer één bij Norwich City, maar heeft een wonder nodig om zich te handhaven in de Premier League. De achterstand op de veilige zeventiende plek bedraagt zeven punten. Het contract van Cillessen loopt nog door tot 2023, terwijl Krul tot 2024 vastligt.

Wie zie jij liever komen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Krul vind ik even dramatisch als drommel.

9 april 2022 om 10:05

PSV en keepers blijft - afgezien van de legendarische Gomes - al 25 jaar een hilarische combi.

9 april 2022 om 10:08

Vergeet je dan expres Ronald.... KOEMAN! te benoemen?

9 april 2022 om 10:11

Ronalllllddddddd Koemannnn!! Pardon... Ronalllllddd Waterheus.
Daar moet ik aan denken bij de woorden hilarisch en keepers PSV

ON: Cillessen zou echt een topkeeper zijn voor PSV, echter wel veel last van blessures gehad de laatste jaren, is toch ook een risico

9 april 2022 om 10:12

Shit je was me voor Diegelbereds!

9 april 2022 om 10:17

Nee die is te veel geblesseerd. Ook is die niet zo goed als vele denken. Beetje overhyped toen die ergens anders speelde.

9 april 2022 om 10:18

Zoet had tussentijds wel een seizoen waarin hij enorm sterk speelde en belangstelling trok van grote clubs. Tegen Atletico in de CL was hij toen magistraal. Verder is het bij PSV onder de lat inderdaad armoede

9 april 2022 om 12:31

Waterreus was toch ook een redelijke keeper uiteraard geen topper maar een prima keeper voor in de eredivisie.

9 april 2022 om 12:46

Tyton vond ik ook geen slechte keeper

9 april 2022 om 13:59

Tyton vondt ik persoonlijk in prima doelman voor psv.

9 april 2022 om 14:07

Bij Zoet wordt ook altijd wel naar zijn laatste seizoen PSV en latere carrièrestappen gekeken, die heeft wel een paar prima seizoenen gedraaid voor PSV.

Het was geen geweldenaar, maar de meeste seizoenen wist je wel gewoon wat je aan hem had en dat is bij Drommel maar de vraag.

9 april 2022 om 14:11

Het is allemaal zo oneerlijk inderdaad. Zoet de keeper van de UCL 2016 (boven Oblak! Zegt een hoop) en 4 uitstekende seizoenen voordat hij eindigde met 1 matige. Tyton was een keurige keeper ook. Alleen Isakson (heb ik niet een goed beeld van zelf maar is impopulair bij de achterban), Waterman en de keepers nu zijn zwakke schakels

9 april 2022 om 15:53

😅 kijk voor de lol de penaltyserie tijdens de bekerfinale van 2001 even terug. Met speciale aandacht voor het dansje. Wat een clown!

9 april 2022 om 10:21

Ja hè. In Oranje heb ik hem op die penaltyserie tegen Costa Rica na, nog nooit goed zien keepen. Mislukt bij AZ, en met Norwich de meeste premier league goals tegen, nou is dat niet heel gek als je bij Norwich keept, maar PSV moet hogere ambities hebben. Cillessen tja.

9 april 2022 om 10:22

Volgens mij zijn met Ortega uit de Bundesliga en Acevedo uit de Mexicaanse competitie al twee keepers genoemd die veel interessanter klinken bij PSV. Kan me niet voorstellen dat je dan voor Krul of Cilessen gaat die niet veel minder zouden moeten kosten

9 april 2022 om 10:48

En hoevaak heb je die Ortega en Acevedo dan zien keepen? Toen Guti werd gehaald deed een groot deel hier ook net alsof de nieuwe Jezus werd gehaald terwijl 98% hem nooit of amper had zien spelen

9 april 2022 om 12:13

Wat een onzin. Zo werd helemaal niet over Guti gedaan. Het was gewoon een goede voetballer in Mexico, niet heel veel meer of minder.

9 april 2022 om 12:58

Acevedo heeft denk ik bijna nog niemand zien keepen, maar Ortega zie je gewoon wekelijks keepen als je een fanatieke voetballiefhebber bent. Ortega blinkt wel echt uit in de Bundesliga hoor, hij heeft alleen z'n leeftijd niet mee. Komende zomer ook transfervrij dus lijkt me heel verstandig om hem te halen, verdient bij Bielefeld momenteel 300k per jaar dus een vet salaris heeft hij niet nodig. Staat bij mij iig hoog op het lijstje tussen de namen wat ik nu heb gehoord.

9 april 2022 om 13:43

@Fossen Nou, ik herinner me nog dat Guiterrez wel echt als een coup werd gezien van PSV hoor, veel toeters en bellen. Dat was niet geheel onterecht en blessures hebben roet in het eten gegooid, maar hype was er wel.

9 april 2022 om 19:11

Sinds Gomes vond ik Tyton een goede keeper, alleen verloor hij zijn moed na die ernstige blessure en werd de Pool nooit meer de keeper die bij Roda JC zijn transfer naar PSV zo dubbel en dwars verdiende. Maar de middelmaat waar PSV om wat voor reden wel vertrouwen in had om de Champions League mee te bereiken of zelfs in te trekken is onderhand een dubieus legertje grabbelaars geworden die nooit stelselmatig een punten pakkende rots in de branding werden voor PSV. Andreas Isaksson, Boy Waterman, Eloy Room, Jeroen Zoet, Robbin Ruiter, Yvon Mvogo, Joel Drommel... Slungelige middelmaat en karakterloze clowns die stuk voor stuk de uitstraling van een gedroogde vijg hebben. Het is toch amateurisme dat men die trend wil doorbreken en verwacht dat met Krul en Cillessen de kwaliteit in huis haalt om wel weer aan de Champions League kunt deelnemen? Wat een gebrek aan ambitie en professionaliteit heb je dan als topclub zeg!

Waardeloos als dit gebeurt. PSV heeft momenteel drie spelers die echt potentieel topniveau kunnen halen in de toekomst en de kans dat Madueke en vooral Sangaré en Gakpo komende zomer bijdragen aan een recordbedrag aan inkomsten is levensgroot. Vorig jaar kon je nog met 'corona' als argument aankomen om toen Dumfries en Malen transfereerden en PSV koos voor terughoudendheid op de transfermarkt. Maar als deze zomer de leegloop bij PSV rond de €90M oplevert en de gaten worden gevuld met oude bekenden die met EL-niveau het geraamte van de selectie moeten vormen en geen enkele kans op waardegroei maken is dat echt een dikke middelvinger naar je supporters. Roepen dat je bij de beste 32 wil horen in 2023, maar intussen aan komen kakken met oude bekenden als Luuk de Jong, Jeroen Zoet, Riechedly Bazoer, Andreas Pereira, Jesper Cillessen, Tim Krul en andere inner-circle 'aanwinsten' wiens profiel rammelt of over de grens een marginale rol van betekenis heeft gehad. In deze ontwikkeling verwacht ik niet alleen tumult in het Philips Stadion zoals men rond het vertrek van Mark van Bommel om het ontslag van John de Jong schreeuwde, ik hoop het zelfs. Wanneer breekt deze club eens met het nepotisme, het amateurisme en het gebrek aan ambitie om echt eens volle bak te investeren in groei en prijzen?

Cillessen prima Eredivisie keeper, beter dan Drommel. Krul vind ik altijd beetje overschat, maar uiteraard ook beter dan Drommel. Zou als ik PSV was wel in een andere categorie zoeken dan deze 2 bekende namen.

9 april 2022 om 10:06

Ik vind Cillessen eigenlijk wel een aangename verrassing, had ik zelf nog niet zo snel bedacht. Ik denk dat hij echt een betrouwbare doelman kan zijn voor PSV. Uiteindelijk heb je in je selectie naast jeugdig talent ook ervaring nodig. Dat brengt Cillessen volop mee. Mocht hij te halen zijn voor een bescheiden bedrag en zijn salariseisen niet te gortig zijn, dan juich ik zijn komst van harte toe!

9 april 2022 om 10:23

Zeker waar. Zie Cillessen wel als een type die wat zou willen inleveren voor speeltijd, ook met het oog op Nederlands elftal zou het voor hem geen slechte keuze zijn.

9 april 2022 om 10:34

@messibazoer - Volgens mij is Krul niet echt overschat als je de comments hier volgt. Die wordt hier vaak afgemaakt. Dus ik denk dat hij gewoon op waarde wordt geschat hier.

Cillessen zou ik snappen, maar Krul? Lijkt me niet een hele logische keuze, die is voetballend veel te matig en dat was voor PSV een reden om Unnerstall te laten gaan.

9 april 2022 om 10:19

Nu kan het natuurlijk zo zijn dat ze bij PSV wel in hebben gezien dat Unnerstall laten gaan niet hun beste beslissing is geweest, en dat zij daarom een soortgelijk type nu wel weer in overweging nemen. Of je echter voor Krul moet gaan...?

9 april 2022 om 10:20

Alleen andere trainer andere wensen misschien? Misschien vindt Ruud het wel belangrijk dat ie ballen kan tegenhouden ipv ook met de voeten goed is

Alsjeblieft geen Cillessen. Ook al zou die volstaan, hoef hen niet te zien in Eindhoven. Ondanks dat vrijwel alles beter is dan drommel of mvogo.

9 april 2022 om 10:12

Precies, die hoef ik ook absoluut niet in Eindhoven te zien.

9 april 2022 om 10:24

Cillessen is veel te vaak geblesseerd, dan sta je alsnog de helft van de tijd met Drommel in de goal.

9 april 2022 om 10:27

Ja qua kwaliteiten een prima keeper voor PSV maar naast veel blessures is het niet de meest sympathieke persoon in de voetballerij hahaha. Maar ach, tikt ie er 2 uit de kruising is dat ook snel vergeten hoor.

9 april 2022 om 10:36

Cillissen zie ik ook liever niet. Ik heb niet per definitie iets tegen een (ex) Ajacied, maar dit was een échte. Arrogant en uit de hoogte en zeer onsympathiek..... Krijg de kriebels van die man. Die mag van mij wegblijven.

9 april 2022 om 10:53

Vind het ook vrij onsympathiek om iemand uit de hoogte en arrogant te noemen, de pot verwijt de ketel.
Cillessen was ik zelf niet snel op gekomen maar lijkt me mits hij blessure vrij blijft een prima keeper voor PSV.

9 april 2022 om 11:15

Kijk even z'n interviews terug Daanson. Hij zegt t niet voor niets.

9 april 2022 om 12:34

Vroeger haalden ze vaantje, kieft, gullit, koeman, arnessen, lerby en weet ik wat allemaal met een ajax/hoofdstad achtergrond kijk wat het ze bracht man 😂

9 april 2022 om 13:00

@salerno1919 Je leest de reactie van Sneekpsv niet eens. Hij zegt toch duidelijk dat hij niks tegen een (ex) Ajacied heeft? Mijn hemel zeg

9 april 2022 om 13:26

Vriendje ik bedoel het ook niet als aanval of negatief oid. Gewoon ter kennisgeving.
Heel het nederlandse voetbal teert op ajax, en nee ik ben geen jaximan

9 april 2022 om 13:45

Aldus een fan van de club waar Luuk de Jong jarenlang één van de belangrijkste spelers was.

9 april 2022 om 10:48

Echt he, als JdJ dat flikt is hij al helemaal klaar bij de supporters.

9 april 2022 om 11:11

En als Cillessen dan in de voorronde van de CL een dijk van een wedstrijd keept, waardoor PSV zich plaatst voor de CL dan zijn die supporters ineens vergevingsgezind. Iets met waan van de dag

9 april 2022 om 10:08

Ben jij toevallig voor Feyenoord of Ajax? 😅

9 april 2022 om 10:21

Ik wel, maar mijn voorkeur voor Ajax heeft er niets mee te maken. Gewoon Drommel weer de kans geven volgend seizoen, wie weet draat hij een wereld voorbereiding. Een kapitaal is betaald voor die jongen.

9 april 2022 om 10:21

Een topclub uit Afghanistan?

Ramiz klinkt Afghaans.
Rambo ken ik van de film in Afganistan

of zit ik naast

9 april 2022 om 10:27

@Sulejmanii, Maar wat als jou geschetste scenario niet zo uit pakt, en Drommel gaat op dezelfde voet verder als dit jaar? Dan heeft PSV een gigantisch probleem. In sommige situaties moet je gewoon je verlies pakken. Drommel is zo’n situatie. Ook gewoon weg doen. Die vind zichzelf zo goed, die gaat met zijn hele houding de sfeer verpesten als 2e keeper.

9 april 2022 om 10:28

Ik denk Twente ;-)

9 april 2022 om 10:19

Als Drommel eens een balletje pakt wil ik hem best steunen hoor.

9 april 2022 om 10:35

Het blijft toch een beetje lastig om een keeper te steunen die in 30 minuten 3 (of 4) goals doorlaat. Helemaal als hij dan na die wedstrijd nog een ereronde gaat doen... voor de fans van de tegenstander.

9 april 2022 om 11:05

Dus omdat Drommel een ereronde doet voor andere fans die hem wel steunde terwijl hij net 2 punten en daarmee bijna zeker het kampioenschap weggegooid heeft moet ik hem blijven steunen? Logica wel.

Hoop op geen van beide, Krul heeft het niveau niet en Cillesen is altijd geblesseerd dan zit je in het ergste geval alsnog met Drommel opgescheept. Gewoon die Mexicaanse keeper halen.

9 april 2022 om 10:23

Acevedo inderdaad. Of Ortega van Bielefelt die al 2 a 3 jaar goed keept in de Bundesliga.

9 april 2022 om 10:50

Zelf groot voorstander van Ortega. Doet het al jaren goed bij Bielefeld, is met 29 jaar nog relatief jong voor een keeper en ja dat verleden bij 1860 is voor mij altijd een pluspunt.

9 april 2022 om 13:03

@gillesdb9 Inderdaad. Ortega staat ook bovenaan op mijn lijstje, een van de betere keepers in de Bundesliga samen met Neuer, Baumann en Gulasci. Hij mag van mij echt wel komen, is ook transfervrij dus die gok kan PSV gewoon wagen, prima eerste keeper voor PSV.

9 april 2022 om 15:14

Zeker ook omdat Ortega eigenlijk altijd basis staat, ritme heeft en zeker over lijkt te komen. Drie zaken die PSV nodig heeft. Het hoeft niet eens een nieuwe Gomes te zijn, als het maar een keeper is die niet constant loopt te schutteren en waarbij je als supporter altijd met samengeknepen billen zit.

Cillessen hoef ik dus echt niet in een PSV shirt te zien. Krul is ook niet meer wat het geweest is.

9 april 2022 om 10:15

Na die flaters van Drommel zou ik een gat in de lucht springen als Cillessen zou komen. Altijd een hele goede betrouwbare keeper gevonden.

9 april 2022 om 10:18

Oh ik zeg dat ook niet om zijn keepers kwaliteiten, maar gewoon omdat het een grote kwal is.

9 april 2022 om 13:11

Agreed.

Krul is het ook gewoon net niet. Cillessen heeft wel het niveau wat PSV nodig heeft maar hij is wel heel vaak geblesseerd. Gunstig voor Drommel wan dan staat hij de helft van de wedstrijden alsnog op doel, maar dat is toch ook niet wat PSV moet willen.

Nou flekken dan hahaha kunnen we hem wekelijks zien spelen. Hahahha succes daar in Eindhoven.

Ik mag toch aannemen dat de scouts van PSV ook naar andere keepers aan het kijken zijn. Wellicht om de aandacht weg te halen en de prijs te verlagen ?

Ambitieus zijn en gewoon een keeper uit de Bundesliga benaderen. Zou Flekken niet iets zijn? Salaris moet hopelijk te doen zijn en met PSV speel je meer om de prijzen dan Freiburg.

Krul kan totaal niet meevoetvallen en is eigenlijk gewoon een soort (te dure) kopie van Unnerstall. Zou het wel heel raar vinden als PSV bij hem uitkomt. Maar met John de Jong kijk ik nergens meer van op. Cillessen zie ik wel graag komen. Voorlopig nog altijd de beste keeper van NL in mijn ogen

Drommel is dus afgeschreven. Wederom 6 miljoen door het afvoerputje. Zijn er in jong-psv geen keeperstalenten die kunnen doorgroeien? Cillissen zou een goede keeper zijn, alleen heeft hij wel trek in Psv?

9 april 2022 om 11:14

Nee, in de jeugd zit niks. Moller kan er niets van en Delanghe is het ook niet. Dan moet er nog eentje zijn, maar die heb ik nog te weinig aan het werk gezien. Feit blijft dat PSV twee keepers moet halen.

9 april 2022 om 12:07

Hoe kom jij bij die 6 miljoen?

Misschien dat PSV dan ook eens naar de keeperstrainers moeten kijken die zouden de keepers ook beter moeten wat niet gebeurt

9 april 2022 om 11:11

De keeperstrainer van der Gouw gaat dus ook al weg. Contract wordt net verlengd.

Krul is niet eens beter, dan drommel. Komt ook nooit uit zijn doel. Jasper is op zich wel een goede keuze, maar dan krijg je een beetje wat feyenoord ook heeft. Goede eerste keeper, maar heel vaak niet fit en dan val je weer terug op je 2e keeper.

9 april 2022 om 12:29

Ik denk dat Krul weldergelijk een betere keeper is dan Drommel. Als Drommel in de Premier League moest gaan spelen bij een club als Norwich, dan had de beste man 0 clean sheets en 50+ goals tegen. Je kunt vinden wat je wilt van Krul, maar hij heeft echt een slechte verdediging voor zijn neus spelen, en krijgt zoveel ballen op hem af. Terwijl Drommel met de betere verdedigers van de Eredivisie speelt.

9 april 2022 om 12:58

Ik beoordeel krul ook niet op wat hij bij norwich laat zien. Sterker nog ik zie zelden een wedstrijd van norwich en wat je over drommel zegt in de pl. Dat is geen feit, dat is jouw mening. Dus dat weet je niet. Dus laten we het bij feiten houden. Ik heb krul namelijk ook bij az en ajax gezien en daar bakte hij er niks van en zoals je zelf zegt, met betere verdedigers. Krul durft net als drommel ook niet uit te komen, plus krul kan niet meevoetballen, dat kan drommel dan weer wel. En psv heeft juist een keeper nodig, die wel uit durft te komen. Omdat vaak wedstrijden van psv beslist worden, door standaardsituaties.

9 april 2022 om 13:15

Tuurlijk is het geen feit, want hij speelt ook niet in de Premier League. Daarom stelde ik een huidige scenario voor. Maar lekker makkelijk om Krul te beoordelen op prestaties bij AZ en Ajax nadat hij zijn kruisbanden heeft gescheurd. Alsof je dan super makkelijk weer je niveau haalt dan wat je daarvoor haalde. En bij Ajax speelde hij mee met Jong Ajax he, dus volgens mij heb je hem ook niet echt gevolgd. En bij Az speelde hij met Rens van Eijden en een uitgebluste Vlaar. Weet niet in hoeverre je dat kunt spreken van een goeie verdediging? En ook tevens na zijn kruisbandblessure. Dus beetje makkelijk om prestaties van 6 jaar geleden als maatstaf te gebruiken dan op basis van zijn huidige prestaties?

9 april 2022 om 16:09

Waarom niet Segio Padt?

9 april 2022 om 16:27

Neh, ik zal daar niet mijn vingers aan branden. Een hele goeie keeper voor de Eredivisie, maar dan krijg je weer mensen die opmerkingen gaan maken over zijn incidenten die hij is begaan in het uitgaansleven, in de trein, en dat hij een beetje dikkig uitziet.

Ken je m nog? Die Duitse keeper die ze hebben weggestuurd omdat Drommel kwam? Dat manneke zou ik terughalen

Van Mvogo naar Drommel naar Cillessen/Krul....
haal gewoon een ervaren goedkopere keeper die een hoop ritme heeft op niveau.

9 april 2022 om 12:37

Maar wie dan? Ajax en PSV hebben lopen slapen bij Okoye, verder zie ik niet veel keepers die ervaren, goedkoop en haalbaar zijn.

Krul (34), Cillissen (32), voor beide zou PSV (hoogstwaarschijnlijk) het eindstation zijn. De transfersom krijg je dus nooit terug. Ik vraag me dan af of ze echt zoveel beter zijn dan Drommel. Zou een nieuwe keeperstrainer (Lodewijks?) Drommel niet op de rit kunnen krijgen? Als je als club denkt van niet, zou ik eerder voor een keeper kiezen waar je later nog iets voor terug kunt krijgen

9 april 2022 om 12:35

Tja Drommel is jong maar gaat op deze manier ook geen geld opbrengen, laat staan punten. Dan maar een keeper zonder restwaarde die in ieder geval wel ballen tegenhoud zou ik zeggen. Niet elke basisspeler moet miljoenen opleveren.

Vind niet dat we dit moeten willen… ja, ze zijn ervaren, maar beiden zijn voor mij over hun top en Jasper ook nog aardig blessuregevoelig. Is er nergens een 28 jarige stabiele keeper te vinden waar je nog een paar seizoenen wat aan hebt?

9 april 2022 om 12:05

Persoonlijk vond ik Cillissen nooit zo'n fijne speler. Altijd een beetje een mieper, maar als keeper is hij wel gewoon een betrouwbare doelman. Hij is de laatste jaren inderdaad vaker geblesseerd. Dat laatste doet mij twijfelen, maar qua kwaliteiten, hebben we al heel lang niet meer zo'n keeper gehad.

Jammer toch van Cilessen, de gedroomde nl elftal keeper. Heeft het helaas, zoals beetje verwacht, niet gered tegen Ter Stegen. Verder te veel blessures de laatste jaren gehad. Maar gek genoeg ook in de afgelopen jaren een aantal potten een heel behoorlijk niveau gehaald. Mits fit veel te goed voor de eredivisie!

Een keeper die hetzelfde profiel heeft als Unnerstall en een keeper die de laatste seizoenen elke 5 wedstrijden geblesseerd is, als je dit als opties ziet voor de basis dan zou ik de TD gelijk ontslaan.

Allebei niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft

Cillesen te duur voor wat je ervoor krijgt en Krul wordt te oud. Gewoon iets anders zoeken.

Dan heb je drommel en dan wil je een Krul? Dat is ook een grabbelaar geworden. Daar moet je ook niet meer aan beginnen. En Jasper is ook te vaak geblesseerd. Wat moet psv daar mee. Moet het perse een Nederlander zijn ofzo?

Krul is een waardeloze keeper. Cilessen is erg vaak geblesseerd en een zenuwpees. Van allebei wordt PSV niet sterker. De keepers van Basel en Anderlecht zijn een stuk interessanter. Lijken financieel ook goed haalbaar. En anders Lafont, heel groot talent.

9 april 2022 om 13:59

👍

Krul alsjeblieft niet zeg. Vind ik echt een heel matige keeper. Cillissen ben ik ook geen fan van, maar is denk ik na Bijlow de beste Nederlandse keeper.

Waarom niet Sergio Padt terug halen naar Nederland

Dan zie ik liever Zoet terugkomen. Op zijn laatste seizoen na een degelijke keeper voor PSV.

Gadverdamme wat weer fantasieloos zoubdat zijn zeg! Dit is toch je reinste middelmaat man! Krul is een 34-jarige degradatiekeeper die z’n beste jaren al lang en breed heeft gehad en Cillessen is een heel gewone doelman die persoonlijkheid en leiderschap ontbeert en bovenal toch totaal niet de kerel is die ten koste van alles zijn doel leeg houdt?

Zo typisch weer dat PSV’s kutscouting met deze usual suspectst op de proppen komt. Er is toch wel wat beters te vinden? Bernd Leno, Stefan Ortega, Augustin Rossi, Hugo Souza, Hendrik van Crombrugge…

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren