Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kees van Wonderen bevestigt eindelijk akkoord met sc Heerenveen

Laatste update:

Kees van Wonderen wordt de nieuwe trainer van sc Heerenveen, zo bevestigt de coach vrijdagmiddag in gesprek met De Stentor. De 52-jarige oefenmeester heeft laten weten dat de overstap 'op een haar na' afgerond is. Afgelopen week was al bekend dat beide partijen op hoofdlijnen tot een akkoord waren gekomen, al wilde Van Wonderen toen nog niets kwijt over de overeenkomst. Van Wonderen wordt in Friesland de opvolger van Ole Tobiasen, die na het ontslag van Johnny Jansen als interim-trainer voor de spelersgroep in Heerenveen staat.

"Het ziet er goed uit, ik ga er vanuit dat we er op korte termijn uitkomen", bevestigt Van Wonderen tegenover het dagblad, nadat hij zich eerder nog op de vlakte hield wat betreft zijn toekomst. Een eventuele degradatie van de Friezen uit de Eredivisie zou overigens geen gevolgen hebben voor zijn besluit. "Dat is voor mij geen issue."

Van Wonderen kon rekenen op de benodigde belangstelling nadat hij eind vorig jaar bekendmaakte dat hij bezig is aan zijn laatste seizoen in Go Ahead Eagles. De 53-jarige oefenmeester kiest volgens Voetbal International voor een dienstverband bij Heerenveen omdat hij daar veel te winnen heeft. Bovendien krijgt hij de mogelijkheid om veel te veranderen vanwege de vele aflopende contracten in de selectie.

Al op 5 januari maakte de Leeuwarder Courant melding van gesprekken tussen Van Wonderen en Heerenveen. Dat was toen pijnlijk voor de Friese club, omdat Jansen op dat moment nog in dienst was als hoofdtrainer. "We zijn hier niet mee bezig", reageerde De Haan destijds fel. "Ik wil er verder niets over zeggen, omdat het niet speelt." Jansen werd op 24 januari alsnog ontslagen bij Heerenveen vanwege de tegenvallende resultaten.

Momenteel staat Ole Tobiasen als interim-trainer voor de spelersgroep in Heerenveen. Het is de bedoeling dat Van Wonderen het stokje na het seizoen overneemt. Het gesprek tussen De Haan en Van Wonderen bevindt zich in de afrondende fase en het duo kent elkaar al van hun gezamenlijke periode als spelers van Feyenoord. Tussen 1998 en 2002 stonden ze allebei onder contract in De Kuip. Ze wonnen samen het landskampioenschap, de Johan Cruijff Schaal (beide in 1999) en de UEFA Cup (2002).

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajb niet zeg van Wonderen past niet bij deze club. Heerenveen is een club die voor mooi en aantrekkelijk voetbal gaat, dan heb je niets aan jongens zoals Wonderen en Fraser.
Buys of Dick Lukkien als ze willen zijn betere opties, maar er zijn er natuurlijk meer

23 februari 2022 om 14:02

Buijs alsjeblieft niet. Enorm verdedigend en saai voetbal. Heeft ook altijd praatjes, maar maakt er niets van waar. Daarnaast denk ik dat hij zelf ook niet geïnteresseerd zou zijn, is nou niet echt een stap omhoog.

11 maart 2022 om 11:58

Dick Lukkien zou inderdaad wel goed bij Heerenveen passen. Is ook niet van het afbraak voetbal maar probeert zijn elftal naar de mogelijkheden te laten spelen. Gemiste kans voor Heerenveen. Eerlijk gezegd is het ook niets meer sinds Riemer daar weg is gegaan en Foppe het nog voor het zeggen had. Ik zie Cambuur tegenwoordig meer als de club van friesland boppe.

11 maart 2022 om 12:16

Je ziet de club die zichzelf niet wil associëren met Friesland als club van friesland boppe? Vrij opmerkelijk. Dit jaar kwalitatief wel ja. Maar laat Cambuur eerst maar 5 seizoenen zonder te degraderen in de eredivisie blijven. Voor Heerenveen is dit echt het eerste jaar dat het spannend zou kunnen worden.

19 maart 2022 om 07:45

Niet bekend met de achtergrond van het anti Fries verhaal, merk ik wel. Heeft niks met de provincie/taal te maken. Alleen met de rivaliteit. Heerenveen noemt zich de super Fries, als reactie Cambuur de anti Fries. Nu Heerenveen het friesche volkslied tot clublied heeft gemaakt, is het voor Cambuur geen volkslied meer. Overigens speelt dit voor de harde kern, genoeg mensen die komen bij Cambuur die Fries spreken , die worden echt niet bedreigd.

23 februari 2022 om 14:02

Buijs staat voor alles behalve attractief voetbal hoor. Verder niet oneens met jou

18 maart 2022 om 16:01

Hahaha echt hoor. Van Wonderen niet willen omdat je attractief voetbal wilt en dan Buijs aandragen.

Als er iemand antivoetbal speelt in de Eredivisie is het Buijs wel. Ik kijk nog liever anderhalf uur naar een schijtende lama dan naar Groningen in de Eredivisie

23 februari 2022 om 14:06

Juist Buijs en attractief voetbal gaan totaal niet samen. Die stelt het liefst 11 verdedigende spelers op.

23 februari 2022 om 14:07

Buijs? die speelt veel defensiever dan Van Wonderen en Fraser. Overigens vergeet je ook dat die laatste twee actief zijn bij degradatiekandidaten. Dan kun je moeilijk de poorten opengooien en vertrouwen op het aanvallende spel. Kwaliteit is daar inherent aan.

23 februari 2022 om 14:19

Hoe zijn ze daar terecht gekomen? Door dat voetbal van ze, of misschien moet ik schrijven het niet-voetbal. Hopen op een puntje.
Bij Buys zie ik dat spelers naar voren willen, maar vaak terug gedrongen worden. Bij Eagles en Sparta zie ik dat trainers de spelers achter willen houden

23 februari 2022 om 14:54

Buijs speelt defensief bij een club waar je niet hoeft te hopen op een puntje waar waar er genoeg geld is om effectief aan te kunnen vallen. Dan kun je met recht een defensieve trainer genoemd worden. Bovendien zie ik geen enkele ontwikkeling bij FC Groningen onder Buijs. Hij is al eens gered door een goede transferperiode in de winter, anders had hij er waarschijnlijk allang niet meer gezeten. Ik zie meer in Van Wonderen en Fraser (al vind ik die laatste ook niet bijzonder) dan in Buijs. Overigens vind ik Jonk zeker in de KKD de meest getalenteerde trainer. Daar is een duidelijke speelwijze zichtbaar.

11 maart 2022 om 14:06

Mwoa, als je elk jaar weer ongeveer vanaf 0 moet beginnen omdat je sterkhouders vertrekken, wordt het er ook niet gemakkelijker op.
Moet zeggen dat ik er de laatste wedstrijden wel weer wat lijnen in terugvindt, nu het zootje een beetje op elkaar is ingespeeld en de aankopen van afgelopen zomer uit hun schulp kruipen (duarte, Kasanwirjo)

11 maart 2022 om 14:07

En hoe verklaar je die 25x de nul van vorig jaar in de KKD dan?
Kijk naar Cambuur, met matig materiaal kun je best presteren én attractief voetballen

11 maart 2022 om 14:10

Daar doe je buijs toch tekort mee
Ontwikkeling matisuwa, gudmundsson, Meijer,suslov,strand larsen., kasawirjo.
Hij is mij ook te verdedigend ingesteld maar heeft best een aantal jonge jongens stappen laten maken.
Ook itakura trouwens, in paar jaar enorm ontwikkeld.

Vertrouwen in Wormuth, maar buijs heeft het qua begroting prima gedaan en hoop dat hij het ook goed afsluit, net als de fanatieke poldervaart.

23 februari 2022 om 14:12

Het kan natuurlijk wel zijn dat van Wonderen bij een club als Heerenveen met een betere selectie ook wat attractiever voetbal op de mat legt.

11 maart 2022 om 11:54

@barraa Dat zou zo maar eens kunnen inderdaad, want als coach is het voor een degradatiekandidaat (wat GAE met alle respect normaal gesproken dit seizoen geweest zou zijn) over het algemeen niet het belangrijkste om attractief voetbal te spelen, wanneer lijfbehoud hoger in het vaandel staat. Echter is Heerenveen de laatste jaren ook steeds verder afgezakt van een stabiele subtopper naar een ploeg die nog moet oppassen dat ze niet in degradatiegevaar komen. Echter hoop ik natuurlijk dat hij naast succesvol voetbal ook attractief voetbal gaat realiseren.

On: Zelf zou ik zeer tevreden zijn met van Wonderen. Doet het erg knap met GAE en vind het altijd een mooie nuchtere vent.

11 maart 2022 om 13:13

Van Wonderen heeft als trainer de kwaliteit om aantrekkelijk te spelen wanneer het kan (eerste helft tegen Ajax, wedstrijd tegen Heracles thuis, Fortuna thuis) maar ook heerlijk betonvoetbal te spelen als het moet om een resultaat te halen. Heel knap hoe hij dat bij de spelers erin geslepen heeft de afgelopen 2 jaar

23 februari 2022 om 14:19

Blijft natuurlijk maar afwachten hoe Van Wonderen het doet met beter spelersmateriaal maar zijn team staat verdedigend in ieder geval goed en strijd is er ook. Dat alleen is voor Heerenveen al wel een upgrade lijkt me.

23 februari 2022 om 14:20

Wat is dit nou voor kul redenering. Het gaat toch om wat je met je spelersmateriaal doet? Volgens mij doet Van Wonderen dat prima.

23 februari 2022 om 17:17

Das war einmal. Heerenveen is een club van vergane glorie en als het zo doorgaat met een jaar of wat kkd

11 maart 2022 om 11:51

Het is ook afhankelijk van het spelersmateriaal dat je tot je beschikking hebt. Vandaar dat v. Wonderen defensief speelt. Toch heb ik wel echt een goed gevoel bij hem. Erg rustig, veel voetbal know how, bouwt zijn carrierre langzaam op en zou me niks verbazen als hij over paar jaar trainer van feyenoord wordt. Hij gaat de verwachtingen meer dan waarmaken...let op mijn woorden.

11 maart 2022 om 14:26

Fred Grim! Serieus, die presteert altijd aardig met beperkte middelen en ondanks zijn ontslag bij Willem II denk ik oprecht dat hij zou passen bij Heerenveen. Anders inderdaad Jonk als beste optie maar ook van Wonderen is geen verkeerde keuze toch?

11 maart 2022 om 14:47

Denk aub, en jij niet alleen, eens iets verder voor je iets roept.

Go ahead heeft by far de selectie met de minste eredivisie ervaring! Sterker nog; op cordoba, Brouwers en Nauber na zie ik niemand direct een stap omhoog maken… oratmangoen en kuipers misschien.

Als jij dan van van wonderen verwacht dat hij prachtig voetbal gaat proberen te spelen ben je de realiteit in het voetbal compleet uit het oog verloren! Je degradeert finaal.

Zie RKC in het seizoen dat ze gered werden door covid!

18 maart 2022 om 16:42

Goede coach maar Heerenveen moet nog geen wonderen verwachten

19 maart 2022 om 01:02

Lekker aanvallend en attractief voetballen met een matig elftal, dan gaat je kop eraf. Als trainer heb je maar een doel en dat is overleven. Dat betekent niet in de gevaren zone komen. Als Heerenveen met minder attractief voetbal Europa in mag staan ze allemaal te juichen. Realisme is ver te zoeken tegenwoordig.

19 maart 2022 om 10:50

Het hangt er maar van af hoe je er in staat.
De een zegt dichtgooien, schijt aan het publiek als ik maar overleef.
deze trainers en clubs komen nooit ver
De ander zegt : ik waag het erop, ik probeer het publiek te vermaken, we zullen tegen zeperds aanlopen maar de concurrentie ook, ik probeer iets extra´s te bedenken.
Lang heel lang geleden, ongeveer 100 jaar geleden toen Vanenburg nog bij Ajax speelde was ik erbij n het Olympisch stadion.
Ajax en Vanenburg waren fantastisch, ik heb genoten, maar helaas verloren we wel met 2-1 van Psv.
JC haalde Vanemnburg eruit, terwijl hij om nog geen 3 meter bij mij vandaag schitterde.
Kijk, zie je we verloren, maar ik weet het allemaal nog; genoten.

Ned. elftal met twee supersterren in de voorhoede (RvP en Robben) waardeloos voetbal, wel ver gekomen geloof ik. Dit beklijft nooit

19 maart 2022 om 02:25

Droom lekker verder, we staan momenteel nergens voor. Er moet opnieuw opgebouwd worden en daar is deze trainer geschikt voor. Eerst de punten en progressie, dan maar weer eend mooi voetbal.

Van Wonderen lijkt mij inderdaad de meest realistische optie. Tomasson is nu al clubloos, dus die had anders na ontslag van Jansen direct wel kunnen beginnen. Van Nistelrooij zou prachtig zijn, maar ik denk dat PSV hem niet laat gaan. Ben benieuwd wat Van Wonderen kan, komt op mij toch over als een redelijk verdedigende trainer, al kijk ik niet veel naar Go Ahead. Iemand die meer kan vertellen over de speelstijl die hij aanhoudt?

23 februari 2022 om 14:56

Hij past zich aan aan de tegenstander en heeft niet het spelersmateriaal om aan te vallen. Dan krijg je wat RKC in 2019-20 had toen ze gered werden door corona, waarbij je leuk voetbal speelt maar roemloos en stijf onderaan eindigt.

23 februari 2022 om 15:13

Ik zie dan liever het Rkc in dat coronajaar dan het Sparta van dit seizoen, beide keren ga je degraderen maar dan zie je iig nog leuk voetbal.. Van Wonderen lijkt me wel een prima trainer, heeft het bij Go Ahead gewoon heel goed gedaan, Heerenveen zal dan iig verdedigend beter voor de dag gaan komen dan nu onder Jansen

Hmm. Mwoah. Zeker niet waar ik op hoopte. Ik hoopte zo op Wim Jonk en anders toch Tomasson. Maar eerlijk is eerlijk: Hij presteert uitmuntend met een niet bepaald uitmuntende selectie. Alleen het voetbal waar hij voor staat, staat mij niet aan. Het is in Heerenveen al jaren niet sprankelend en hij gaat hier vermoedelijk geen verandering in brengen

23 februari 2022 om 14:18

Inderdaad. Heel goede trainer, maar staat niet echt voor het voetbal dat Heerenveen kan reanimeren. Die identiteit is al weg, dan is het denk ik verstandiger om een oud-speler als Tomasson te benaderen. Identiteit wordt vaak interessanter gemaakt dan het is, maar Heerenveen is nu zo grauw dat het dat wel even nodig heeft

23 februari 2022 om 14:51

Ik denk dat we door leuk spel ook weer onze identiteit kunnen terug "verdienen". We hebben zo'n leuke selectie. Er zit echt veel meer in dat zichtbaar is geweest. Hier ben ik heilig van overtuigd. Alleen Jansen met zijn afbraakvoetbal heeft dit verkloot. Dat statische spel heeft, ondanks dat er een clubicoon aan het roer stond, hetgeen verkloot waar wij voor stonden. Aanvallend voetbal. Tomasson probeerde dat nog te spelen met Malmo. Van Wonderen niet met GAE (ander niveau, ik weet het). Dus nee, ik ben hier niet direct wild van

23 februari 2022 om 16:55

Vind je het echt een leuke selectie? Ik word er niet zo warm van. Welke spelers vind je van het niveau linkerrijtje Eredivisie?

23 februari 2022 om 16:59

Van Beek, Van Ewijk, Halilovic, Al Hajj (wacht maar!) en ik heb hele hoge verwachtingen van Sarr en Haye. Ik noem bewust onze beste verdediger niet eens, omdat het altijd afwachten is hoe het is om een jaar te revalideren (bochniewicz).

De rest zie ik inderdaad niet als potentiele goede speler, maar prima opvulling. Stevanovic kan duidelijk voetballen, maar is een bijzonder bang mannetje. Kaib is een tank op de linkerkant. Technisch wel zeer zwak. Mous en Mulder zijn prima middenmootkeepers. Heel zwak is het allemaal gewoon ook niet. Madsen is oké.

Siem De Jong en Woudenberg vind ik wel echt twee hele, hele zwakke spelers. Maar de rest niet hoor. In ieder geval zeker niet plekje 16. Top 10 moet gewoon te doen zijn!

23 februari 2022 om 19:41

Ik vind Heerenveen op dit moment wel echt een van de minste ploegen van de Eredivisie, helaas. Het was altijd zo leuk om naar te kijken. Vijftien jaar geleden speelden types als Karlsson bij Heerenveen. Wel leuk dat Van Beek het prima doet. Die wordt vaak belachelijk gemaakt om zijn eigen goals, maar het is een zeer behoorlijke verdediger. Hopelijk krijg je gelijk in ieder geval

23 februari 2022 om 14:18

Begrijp ik. Als Eagles supporter ben ik dolblij met van Wonderen. Toch is het minder verdedigend dan je denkt. Vorig jaar in de 1e divisie hebben we echt wel mooi aanvallend voetbal gespeeld. Alleen begint het bij hem wel met een goede organisatie. En die bouwt die van achteren op. Dus kan me voorstellen dat veel mensen het verdedigend noemen. En eerlijk is eerlijk, we zijn de Eagles en dus zijn 12 (misschien wel 14) van de 17 ploegen beter dan wij. En dan verdedig je meer.

23 februari 2022 om 14:53

Ik volg de eerste divisie niet (wellicht na dit seizoen wel, als we zo doorgaan), maar dat wist ik inderdaad niet. Deze woorden zijn iets bemoedigender! Bedankt :P

23 februari 2022 om 15:06

Gelukkig heb ik vernomen dat jij nooit Heerenveen kijkt. We hebben trouwens een betere selectie dan we de afgelopen jaren hebben gehad. En laatste partijen zijn weer om aan te zien. Alleen drie jaar verloedering van Jansen moet je weg zien te werken en dat kan Tobiasen niet in 3 weken.

23 februari 2022 om 16:55

Ah. Zo te zien ben je iemand die ook denkt dat Henk Veerman een steunpilaar was. Helder.

Siem De Jong is inderdaad wel verreweg onze zwakste speler. Dat klopt. En Woudenberg ook. Tegen PSV waren we om te huilen. Klopt toevallig ook nog eens!

23 februari 2022 om 17:04

Scheelt wel dat een Mulder, de Jong, Dresevic, Musaba, Madsen, en volgens mij ook Woudenberg weg zijn na dit seizoen. Allemaal aflopende (huur)contracten. Deze winter al begonnen met de grote schoonmaak, komende zomer daarmee door. Hopelijk komen er dan spelers die meer toevoegen qua rendement en drive. Dan kan de nieuwe trainer ook wat meer.

23 februari 2022 om 17:08

Klopt inderdaad. En Haye en Sarr kunnen mij wel bekoren. Als ze nu maar op de juiste plek worden neergezet. Sarr lijkt mij op links wel echt minder

23 februari 2022 om 15:38

Denk zelf dat we Jonk volgend seizoen in Eindhoven gaan zien. Tomasson is inderdaad ook geen verkeerde maar van Wonderen snapt het spelletje echt wel. Moet de beste man niet onderschatten.

Ik hoop voor Heerenveen dat dit niet doorgaat. Speelt altijd met zijn hele team achter de bal op de counter, dat past niet bij Heerenveen. Die moeten weer terug naar op balbezit spelen en combinatie spel spelen. Welke trainer dater wel inkrijgt weet ik ook niet maar dit lijkt mij geen goede match.

23 februari 2022 om 14:19

Onzin. Een goede organisatie is niet hetzelfde als op de counter spelen. Als je goed kijkt zie je dat ze compact spelen en dus met het hele team verdedigen en met het hele team aanvallen. De linies spelen kort op elkaar.

23 februari 2022 om 14:26

Adrie Koster misschien???

23 februari 2022 om 14:30

Mwah, ik denk dat hij zich gewoon aanpast aan het materiaal dat hij heeft. Ik had het gevoel dat ten Hag ook verdedigender speelde bij Utrecht dan bij Ajax. Nu zie je dat zelfs Berghuis als linkermiddenvelder wordt opgesteld, maar dat kan ook vanwege de kwaliteiten in de selectie. Van Wonderen lijkt me gewoon een realistische trainer, en dat lijkt me precies wat Heerenveen op dit moment nodig heeft.

23 februari 2022 om 14:58

Dat hangt niet alleen van de trainer af. Daar heb je ook het spelersmateriaal voor nodig.

Titel lijkt me verkeerd. Heerenveen is serieuze degradatie kandidaat.
Ik hoor heel positieve geluiden over Van Wonderen. Mocht Heerenveen erin blijven, uitstekende match

23 februari 2022 om 14:34

Ik vind het ook nog geen zekerheidje dat Heerenveen erin blijft. Je zou zeggen dat ze voldoende kwaliteit daarvoor hebben, maar als het tegen gaat / blijft zitten, kan de paniek zomaar toe gaan slaan.
Los daarvan heb ik van Wonderen wel hoog zitten. Heeft het bij GAE toch goed gedaan.

23 februari 2022 om 15:01

Zes punten boven de onderste drie plekken na 23 wedstrijden is wel behoorlijk flink. Die onderste ploegen gaan ook niet zomaar ineens beduidend meer punten binnenhalen, evenals de ploegen in de middenmoot. Om ze dus een degradatiekandidaat te noemen, zover wil ik momenteel niet gaan.

23 februari 2022 om 15:11

Het gat is idd nog best wel aanwezig, en ik vond Heerenveen tegen PSV een periode ook nog best wel aardig spelen, echter als je gaat kijken wanneer ze deze punten gepakt hebben, moeten we toch concluderen dat toch vorig jaar was. Dit jaar hebben ze toch veel punten verspeeld tegen de mindere ploegen. En na de wedstrijd tegen Utrecht treffen ze Willem II, RKC, Heracles en Sparta. Dan kun je los staan, of er volledig tussen.

23 februari 2022 om 19:25

Tegen PSV geeft Heerenveen de wedstrijd in een paar minuten weg. Eerst zwak keepen van Mulder, daarna slaper Madsen die zich door Veerman o zo makkelijk de bal laat afpakken; leidend naar klutssituatie en 3-1. Waarom moest Mulder opeens op doel? Niets geleerd van de situatie bij PSV? Die Tobiassen moet in ieder geval niet door als hoofdtrainer. Lijkt op een kloon van Jansen....

Ben ik nou echt de enige die denkt om eens te vragen aan Marcus Allback of hij er zin in heeft?

Veel trainers ervaring met Zweedse nationale team, spreekt Nederlands, kent de club en de aanhang. Volgens mij allemaal goede eigenschappen.
Is dat niet iets? Of ben ik inderdaad de enigste die dat denkt. Ik hoor nergens anders zijn naam.

23 februari 2022 om 15:27

Wat een spits was dat zeg. En nog steeds een zeer graag geziene gast in Heerenveen. Hoe doet hij het in Zweden dan? Ik weet namelijk helemaal niets van die competitie

11 maart 2022 om 17:53

Is dat niet iets? Je noemt het al toch? Steekhoudendheid druipt er vanaf! Assistent geweest hij Zweden, taal- club- en fankennis… Als ie ook nog zijn veters kan strikken, zon boven regen waardeert en met zijn ogen dicht slaapt lijkt het me zelfs een toptrainers in de dop! Doen!

Dan weten we nu gelijk waarop de Haan zijn beleid baseerd: op vriendjespolitiek en niet op wat past bij, en het beste is voor de club! Bijna iedereen hier wil Tomasson!!!

23 februari 2022 om 16:05

Is dat niet een beetje kort door de bocht? van Wonderen doet het prima bij de Eagles. Hij lijkt me een heel wat betere optie dan de vertrokken, tactisch zwakke Johnny Jansen. In die zin kan het alleen maar beter. Al is het gemis van J. Veerman natuurlijk wel enorm voelbaar. Heerenveen moet nu en komend seizoen gewoon proberen bij de onderste plaatsen weg te blijven. Want de selectie is nu eenmaal niet Europees voetbal waardig. Leer er maar mee leven. Of je moet de boel van bovenaf schoonvegen. Maar ik denk niet dat het Rozemondje zich laat wegjagen. Met in zijn kielzog de falende Rvc....

23 februari 2022 om 16:48

Selectie is geen plek 6 inderdaad, zeker niet, maar ook geen 16. Plekje 10 zouden we horen, maar JJ heeft dit verkloot, zoals je terecht aankaart. En Tomasson zou leuk zijn, maar ik ben zojuist hier overtuigd. Van Wonderen is zo gek nog niet.

Ik verwacht voor ons Van Wonderen, gewoon deurdonderen!

23 februari 2022 om 17:07

Ik wou deze zomer ook Messi. Maar waardeloos dat de Haan hem ook niet heeft gehaald. Wat een ramp

23 februari 2022 om 19:22

Messi wilde ook wel - gratis! -, maar Ferry heeft hem resoluut de deur gewezen!

voor van Wonderen zelf een mooie stap vooruit natuurlijk.
maar is niet waar de meeste supporters op hopen.
maar benieuwd of ze dit doorzetten

Van Wonderen is een type trainer die realistisch speelt en dat hebben we momenteel nodig in Heerenveen. Eerst veilig spelen, nieuwe trainer ervoor, en dan een flink aantal spelers weg die niks toevoegen en gaan bouwen aan een nieuw team.

Heerenveen zou de handen dicht moeten knijpen met van Wonderen. Goede kijk op voetbal, past tactiek uitstekend aan het benodigde materiaal, zelf op niveau gespeeld, goede uitstraling en altijd rustig. Snap niet dat mensen hier negatief over zijn

Gaan we eindelijk de nul houden

11 maart 2022 om 13:29

Met Mulder op doel gaat dat niet lukken hoor. Maar goed, misschien dat Kees zijn naam wel daadwerkelijk wonderen meebrengt.

11 maart 2022 om 20:31

Nou, er zijn er veel die minder zijn in de Eredivisie haha.
Pakt nog wel eens wat hoor

Volgens mij een prima trainer met een goede kijk op het spelletje, goede uitstraling en zegt geen rare dingen.
De speelstijl waar hij voor kiest hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn als wat jij nu hanteert, het spelersmateriaal bepaald uiteindelijk wat er gespeeld kan worden en ook wat er vooral niet moet worden gespeeld.

Ik snap dat argument van behoudend spelen omdat ze net gepromoveerd zijn, matige selectie e.d. niet zo.
De man is vorig jaar tweede in de KKD geworden door 26x de 0 te houden. Tuurlijk staat hij niet voor attractief voetbal

Presteert conform de financiële mogelijkheden bij Go Ahead Eagles echt uitstekend. Ben benieuwd wat Van Wonderen kan presteren bij een ploeg met spelers, die over het algemeen een hoger potentieel hebben.

Hopelijk heeft Keesie Womderboy de vrijdagavonden vrijgehouden. Heerenveen gaat het nog heel moeilijk krijgen in het restant van de comp. Denk ik

Er zijn een hoop trainers vrij denk bv aan een v D brom , fraser , de boer , koster , van Bommel etc etc .. maar denk dat dit de beste oplossing is voor Heerenveen. Van wonderen is een correcte trainer die wel van waarde kan zijn. Maar goed zoals ze zeggen… elke trainer is net zo goed als zijn materiaal. Heerenveen heeft echt wel wat nieuwe frisse spelers nodig volgend seizoen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren