Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Invaller Ricardo Pepi bezorgt PSV in allerlaatste seconde de zege

Laatste update:

PSV heeft in de 97ste speelminuut een overwinning geboekt in de Eredivisie. Lang zag het ernaar uit dat het Eredivisie-duel met FC Twente uit zou draaien op een doelpuntloos gelijkspel, maar in de slotseconden zorgde invaller Ricardo Pepi voor de enige treffer van de wedstrijd: 1-0. Doelmannen Walter Benítez en Lars Unnerstall blonken uit, maar uiteindelijk werd laatstgenoemde toch nog verschalkt.

Walter Benítez stond onder de lat bij PSV. De Argentijn zag vier verdedigers voor zich staan: Jordan Teze, André Ramalho, Olivier Boscagli en Sergiño Dest. Jerdy Schouten keerde terug op het middenveld en vormde die linie met Joey Veerman en Guus Til. Luuk de Jong werd in de aanval geflankeerd door Johan Bakayoko (rechts) en Hirving Lozano (links).

PSV begon uitstekend aan de wedstrijd en kreeg direct een grote kans. In de zesde speelminuut belandde de bal met enig fortuin voor de voeten van De Jong, die vervolgens de paal trof. Na de goede start volgde er een zeer slordige fase.

In de 26ste minuut kreeg PSV eindelijk weer een goede mogelijkheid. Ditmaal kreeg Til de mogelijkheid binnen te knikken na een voorzet van Joey Veerman, maar de kopbal ging voorlangs. Op slag van het rustsignaal was Dest eveneens dicht bij een treffer, al werd zijn schot geblokt door ploeggenoot De Jong.

Direct na rust kwam FC Twente heel dicht bij de 0-1. Myron Boadu knikte binnen uit een hoekschop vanaf de linkerkant; zijn doelpunt werd echter afgekeurd vanwege het vermeend hinderen van Benítez. Na een uur spelen was er een hoofdrol weggelegd voor doelman Lars Unnerstall. De Jong kopte vanaf de vijfmeterlijn hard op doel, waarna de sluitpost op indrukwekkende wijze redding bracht.

Enkele minuten voor het einde van de reguliere speeltijd werd ook een doelpunt van PSV afgekeurd. Uit een vrije trap van Veerman kopte De Jong raak, maar hij deed dat vanuit buitenspelpositie. Vervolgens had Teze een grote kans om de openingstreffer aan te tekenen; hij raakte de bal echter compleet verkeerd.

Diep in blessuretijd kwam Mitchell van Bergen oog in oog met Benítez te staan na een razendsnelle counter. De doelman was op tijd uit zijn doel en bracht redding. Uiteindelijk viel de beslissing in de 97ste speelminuut. De bal belandde voor de voet van Pepi na een voorzet van Tillman, waarna hij uitstekend binnenschoot: 1-0.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik snap het geklaag op de scheids van Twente op de scheids want wat was hij slecht zeg! Maar goed dit is ook voetbal want paar weken terug had psv hem tegen zich. Wat een belangrijke redding van Benitez en wat heerlijk dat psv hem aan de andere kant nog maakt in een wedstrijd waar het voor geen meter liep! Kampioenschap weer wedstrijd dichterbij!!

17 maart 2024 om 22:04

Geweldige tweede helft gezien, wauw!
Twente heeft gevochten en gesleurd, maar uiteindelijk toch Unnerstall nog gepasseerd. Prachtig voor Pepi. Bosz is toch heerlijk, die gaat gewoon vol voor de overwinning met het grote risico dat je de ongeslagen status verliest. Die van Bergen had hem echt op zijn schoen maar faalt.

17 maart 2024 om 22:26

Ja zo waren er over en weer kansen. Die van De Jong zit normaliter ook, maar daar hoor je ineens niemand over. PSV heeft meer schoten op goal, heeft nog een keer de paal geraakt en had uiteindelijk meer wil om te winnen.

17 maart 2024 om 22:06

Soms mee, soms tegen. Maar dit sloeg werkelijk alles. Helaas....geknokt maar verloren. Gefeliciteerd Psv-ers.

17 maart 2024 om 22:20

Treurig die Kooij ja... En niet voor het eerst. Toch vind ik de afgekeurde goal best begrijpelijk. Puur omdat Boadu zijn arm uitsteekt en daarmee Benitez blokkeert. Slap gekeept is het zeker, maar je kunt niet zeggen dat Boadu het duel niet opzoekt. Benitez kan door die arm niet meer springen, dan valt er wat voor te zeggen.

17 maart 2024 om 22:32

Kooij zou dit soort wedstrijden niet mogen fluiten. Een zwager bij Feyenoord en schoonvader Ajacied. Los daarvan kan hij niet fluiten.

17 maart 2024 om 22:34

Als Benitez was blijven staan was het een beginnersfout van hem...

17 maart 2024 om 22:36

Die afgekeurde goal is terecht afgekeurd. Boadu springt tegen de keeper aan. Dat is nou eenmaal zo geregeld.

Wat wel belachelijk was is zijn temper tantrum met die minuut extra tijd. Hij werd echt heel erg boos en geeft na 1 minuut extra tijd vanaf de 90e minuut meteen een hele minuut extra tijd erbij. Dan ben je gewoon niet meer serieus te nemen. ook hoe woedend hij was toen hij dat meldde.

17 maart 2024 om 22:43

Nee Feye88, de keeper stond daar nog niet, die springt zelf richting Boadu.

17 maart 2024 om 22:44

Hij springt. Niet tegen de keeper aan. Vrijwel geen 'expert' gehoord die anders vindt. Inclusief de trainer van Psv.

17 maart 2024 om 22:49

Benitez springt inderdaad richting de bal, helaas wordt dit onmogelijk gemaakt door boadu die tegen hem aan springt en met zijn arm benitez blokkeert om fatsoenlijk bij de bal te kunnen. In het 5 meter gebied zijn de keepers toch altijd meer beschermd en dit is echt al jaren zo. Terecht afgekeurd. Hinderen van een keeper in de 5 meter is vrijwel altijd een overtreding.

17 maart 2024 om 22:49

Sorry man. Hij springt richting de bal, krijgt terwijl hij net de lucht ingaat een zetje van Boadu en valt de goal in. Het kan nog zo licht zijn, maar je mag de keeper van de tegenstander niet duwen in t 5 meter gebied.

17 maart 2024 om 22:55

Boadu springt niet tegen de keeper aan. Kooij wil geen ruzie met Stengs en met z’n schoonpa. Dat hebben we 103 minuten gezien.

17 maart 2024 om 23:37

Benitez staat achter Boadu, die heeft hem niet eens gezien. Springt naar bal en speelt de bal. Er is geen regel die de keeper in dat soort situaties beschermd.
Probeer die regel namelijk maar eens te vinden in de spelregels.

18 maart 2024 om 06:58

Boadu springt gewoon om de bal te koppen, de keeper komt heel zwak uit en valt om nadat ze elkaar amper raken.

Het word echt heel makkelijk afgekeurd deze goal. Bij elke volgende vergelijkbare situatie zou ik me als keeper gewoon laten vallen nu.

18 maart 2024 om 09:40

hij springt dus wel tegen de keeper aan... terecht afgekeurd

18 maart 2024 om 10:35

En wat was er dan treurig aan Kooij? Dat hij geen 2e gele kaart heeft gegeven aan Unnerstall vanwegen het aanhoudende irritante tijdrekken?

17 maart 2024 om 22:07

Nou de scheidsrechters hebben zich vandaag sowieso (wederom) van hun slechtste kant laten zien. Higler en Kooij zijn echt ongelofelijk incapabel en staan echt wekelijks te schutteren. Hoe kan het nou dat elke week wedstrijden worden beslist door arbitrale dwalingen? Bizar. PSV heeft met deze overwinning toch ook wel het laatste procentje hoop van alle Feyenoorders weggehaald (als deze uberhaupt nog bestond). Ongelofelijk seizoen waarin zelfs dit soort wedstrijden over de streep worden getrokken. Dik verdient wat mij betreft.

17 maart 2024 om 22:08

Kampioenschap is dikverdiend. Deze wedstrijd absoluut niet. PSV heeft grote kansen gehad, maar het effect van de scheids is echt te groot. Ben er echt helemaal zuur van.

17 maart 2024 om 22:08

Ach feyenoord had vanmiddag toch precies hetzelfde met die 2-3..

17 maart 2024 om 22:10

Precies hetzelfde als wat precies, waar je doel je op?

17 maart 2024 om 22:11

Wat bedoel je daarmee Hazardinho?

17 maart 2024 om 22:12

Boadu duwt benitez gewoon half de goal in. Terecht afgekeurd hoor en fijn dat we dat tijdrekken in de blessuretijd ook eens gaan afstraffen. Hoe vaak zie je niet dat er van de blessuretijd maar effectief de helft van de gegeven tijd wordt gespeeld? Constant. De druiven zijn zuur in Rotterdam zeg, maar dat is ook logisch ze presteren dit seizoen beter dan vorig jaar maar worden gewoon overklast door PSV.

17 maart 2024 om 22:12

PSV heeft vandaag verdiend gewonnen. Ze hadden de grotere kansen en gingen de laatste minuten voor vol voor de overwinning, terwijl Twente meer energie leek te hebben maar stopte met voetballen. Dat de scheidsrechter foutjes maakte; ja dat was aan beide kanten. Er was ook een moment waarbij hij geen voordeel gaf toen PSV in een overtal op de goal afging. En die goal van Boadu is toch gewoon terecht afgekeurd? Hij springt tegen Benitez aan. Ik snap dat het zuur is, maar misschien moet je als Feyenoorder ook blij zijn dat je nu minimaal tweede bent

17 maart 2024 om 22:12

Eerlijk Berend, ik werd vanmiddag al helemaal gek door die verdediger van Heerenveen die aan Sinterklaas deed, maar Bruns maakt dat weer compleet goed. Sneu voor die jongen, want die speelde fantastisch. Heel Twente verdedigde geweldig. Na een paar minuten waren de irritaties over Kooij er al, maar uiteindelijk mogen wij vandaag niet klagen over de scheidsrechter. Hele fijne overwinning. Oh en Propper hadden we dit seizoen moeten halen, goede cv en prima vent.

17 maart 2024 om 22:13

@RomBomCu - De keeper wordt hier in mijn ogen te veel beschermd. Enorm zwak gekeept

17 maart 2024 om 22:13

Rombom, onzin. De 6 minuten waren al lachwekkend. Maar nu 25 seconden een extra minuut is helemaal krankjorum. Dan hebben we het nog niets eens over alle andere dubieuze beslissingen.

17 maart 2024 om 22:13

Haha RomBomCu jullie keeper maakt een ongelofelijke blunder en gaat er dan bij liggen.

17 maart 2024 om 22:15

Niet omdraaien he....benitez is uit positie en springt maar tegen boadu aan in de hoop dat de scheids af fluit. Met Kooij is die kans dan ook erg groot

17 maart 2024 om 22:19

Een keeper heeft ook een beschermde status in het 5 meter gebied, dat is al jaren zo. Hinderen van de keeper daar is gewoon een overtreding, vandaag dus ook.

17 maart 2024 om 22:21

Uiteindelijk fluit elke scheidsrechter hiervoor, terecht of onterecht. Dat zit tussen de oren bij scheidsrechter en het is altijd save.

17 maart 2024 om 22:26

Verdediger die uitglijdt waardoor ze scoren.. wedstrijd over de streep trekken..

17 maart 2024 om 22:36

Je kunt toch als PSV fan blij zijn dat je hebt gewonnen, maar dat je vindt dat Kooij neutraal gefloten heeft ben je een sneuneus.

17 maart 2024 om 22:49

@Hazardinho77 Wat heeft dat met scheidsrechters en arbitrale dwalingen te maken? Ik volg hem niet zo goed

17 maart 2024 om 22:52

Oenieboy, dan had twente niet de heletijd moeten tijdtrekken. De winst van PSV komt niet door Kooij maar door het tijdrekken van twente.

17 maart 2024 om 22:54

Helemaal mee eens. Kooij besteelt Twente vandaag met een punt. Dat was een zuiver doelpunt. Sterker nog, Boadu zou nooit zo met de keeper in botsing komen als hij geen duwtje had gekregen. En hij komt ook nog eens voor de keeper, dus eigenlijk botst Benitez zelfs tegen hem aan. Volkomen bizar dat dit doelpunt afgekeurd werd.

Wanneer ziet de KNVB nou eindelijk eens in dat die Kooij thuis hoort bij de amateurs en niet in het betaalde voetbal. Hij ziet het spelletje niet, is niet bestand tegen de druk en maakt de ene fout na de andere. Het is eigenlijk lachwekkend wat hij elke keer laat zien.

17 maart 2024 om 23:00

Lachwekkend 6 minuten? Alleen Boadu en Unerstall samen hadden al 2 minuten lopen rekken vanaf minuut 10. Nee. Ik snap de zure reacties na zo n nederlaag waar er meer in had gezeten, maar als je zo loopt te rekken is het wel gewoon goed dat die tijd er bij komt.

Je mag het van mij proberen, ik snap het volledig, maar dat ook niet huilen als de tegengoal juist in de weg xtra tijd valt.

17 maart 2024 om 23:18

Ik vond die minuut extra het enige goeie wat die Kooij gedaan heeft in de hele wedstrijd. De manier waarop was overdreven, maar die eerste inworp duurde al een halve minuut. Mocht ie nog een keer ingooien doet ie er weer zo lang over. Kijk maar eens terug, na de gele kaart waren er ong. 45 seconden verstreken van de eerste minuut.Sterker nog als Psv eerder had gescoord in de blessure tijd had hij van mij alsnog na 6 minuten blessure tijd af mogen fluiten. Je mag best je tijd nemen en zeker als je de bal niet kwijt kunt, maar zo overdreven tijdrekken mag wel eens afgelopen zijn en afgestraft worden.

18 maart 2024 om 10:38

Misschien kan je een aangeven wat hij allemaal heeft gedaan in het voordeel van PSV?

17 maart 2024 om 22:07

Ik snap ook echt niet waarom Joey Kooij zulke wedstrijden krijgt. Die man wordt al verguisd in de KKD..
Dit is gewoon echt gunnen, in plaats van scheidsrechters beoordelen op basis van prestaties. Precies ook de reden waarom zo’n Joey Kooij niks meer goed kan doen

17 maart 2024 om 22:07

Wat een nette reactie van Propper op de vraag van de afgekeurde goal: ik vind het een goal maar zo zullen wij ook een keer iets mee krijgen wat niet helemaal zo is.. klasse!

17 maart 2024 om 22:12

Jan Joost probeerde hem allemaal woorden in de mond te leggen maar hij kwam zeer goed over. Ook bij dat moment met Sadilek. Klasse aanvoerder.

17 maart 2024 om 22:12

Propper is in alles de perfecte aanvoerder voor Twente. Ook met dat moment met die schwalbe van Sadilek.

17 maart 2024 om 22:16

Daar had til natuurlijk wel een hele moeten hebben....dat gebeurd dan opmerkelijk genoeg niet

17 maart 2024 om 22:26

Til heeft altijd van die fratsen

17 maart 2024 om 22:42

Pröpper was pas een echte aanvoerder geweest als hij Kooij ter verantwoording had geroepen. Nu wil hij mister nice guy uithangen, maar hij had gewoon moeten zeggen dat Kooij 103 minuten lang PSV heeft bevoordeeld. Als Kooij het talent van het scheidsrechterskorps moet zijn, dan is het droevig gesteld bij de KNVB.

17 maart 2024 om 23:01

Goede gast inderdaad en een prima verdediger. Overigens Bruns ook echt sterk, op de tegengoal na.

wat is bakayoko een belachelijk slechte voetballer, en Bosz mag best een verwijt gemaakt worden. Je linksbuiten rendeert niet op links en je rechtsbuiten niet op rechts. Hoezo wisselen ze nooit van positie tijdens de wedstrijd? Dat Guus Til zo lang mag blijven staan, zonder letterlijk een pepernoot te raken is natuurlijk belachelijk. Ik vond de commentator wel belachelijk z’n commentaar met betrekking tot de afgekeurde goal. Terecht afgekeurd, boadu springt in de sprong van Benitez tegen hem aan, dan kun je nog Hulk Hogan zijn je brengt de ander altijd uit balans. Dat gebeurt hier ook waardoor Benitez niet bij de bal kan. Dan kunnen ze bij ESPN nog 100X roepen dat het onterecht is.

17 maart 2024 om 22:07

Wat een klote team he dat psv... Best aardige resultaten voor zo'n amateurs
Slaap lekker he!

17 maart 2024 om 22:12

Laten we heel eerlijk zijn, de klad zit er aardig in bij PSV, vandaag kom je er mee weg. Tegen Dortmund, Feyenoord, Utrecht en Ajax uit al niet meer. Dan zul je van de kleintjes nog wel winnen en makkelijk kampioen worden, maar het frivole aanvallende PSV dat elke tegenstander de wil oplegt is weinig meer over.

17 maart 2024 om 22:16

Hahaha man man man je zal idd maar gelijk spelen bij Feyenoord, Ajax en Utrecht. Wat gek zeg? Of moeten ze elke wedstrijd met 3 doelpunten winnen? Mensen leggen opeens hele andere lat bij psv omdat ze niet verliezen dit seizoen in de eredivisie.

17 maart 2024 om 22:17

Natuurlijk. Ik had woensdag ook op meer gehoopt. Maar als je zo in verval bent als jij beweert, dan is 13 tegendoelpunten en 0 nederlagen wel heel bijzonder. Buiten dat zal het me jeuken dat niet alle wedstrijden even frivool zijn. Dat niveau van de eerste seizoenshelft was simpelweg ook niet vol te houden. Dus als je jou mening legt langs de andere clubs in NL zijn het allemaal amateurs. Ga lekker de PL volgen joh!

17 maart 2024 om 22:18

We kunnen het nog verder doortrekken, tegen Lens 2 maal de mindere, en tegen Sevilla ook 2 maal de mindere waarbij je door een zwarte waas van Ocampos toch een resultaat kan boeken.

17 maart 2024 om 22:24

Op deze manier wil ik prima 30 jaar zo verder komen in Europa. Wat heb jij een ontzettend rare kijk op resultaten. Ik vond het tegen Sevilla fantastisch! En dan boeit voor mij alleen het resultaten en de ontzettende vechtlust van toen.

17 maart 2024 om 22:25

Man, je kraamt zo ongelooflijk veel onzin uit. Ben je zo teleurgesteld dat Psv nog steeds ongeslagen is? Leg de focus is op andere ploegen en trek daar eens conclusies over, dan is de ranglijst meer dan terecht

17 maart 2024 om 22:32

@aycette, in de voorbereiding verloren ze ook een oefenduel! Hoe durven ze! Ze zijn zo slecht eigenlijk dit seizoen...

17 maart 2024 om 22:48

Hij heeft een punt. PSV geeft niet thuis in de toppers dit seizoen. Eruit in de beker. Tegen het zwakste ajax ooit gelijkgespeeld, thuis zelfs in de rust op achterstand tegen ze. Uit Feyenoord win je met 1-2 maar had je ook echt geen overwicht. Sterker nog, Feyenoord had daar meer verdiend. Zelfde geldt voor de CL poulefase waarin je uit bij Sevilla tot die rode kaart kansloos bent. Eigenlijk alleen Dortmund thuis vond ik PSV echt sterk. Ook uit Twente met die rode kaart zat het erg mee. Die running gag dat psv niet getest was, nou ze zijn nu behoorlijk getest en de uitkomst is dat ze gelijkwaardig zijn aan Feyenoord en het tegen elke tegenstander van enigszins aardig formaat erg moeilijk hebben. Alleen de middenmoot eredivisie leggen ze hun wil op. Nouja dat mag ook wel in dit matige eredivisieseizoen en met deze selectie. Az uit troffen ze op een perfect moment

17 maart 2024 om 22:57

Tegenover Feyenoord vind ik ze inderdaad gelijkwaardig in onderlinge wedstrijden. Over een competitie gezien is psv duidelijk sterker natuurlijk. Die weten aanzienlijk makkelijker te winnen van de kleinere tegenstanders dan Feyenoord. Waar Feyenoord gewoon toch te weinig kwaliteit, en met vlagen ook vorm, heeft. Wat dat betreft is psv dus weldegelijk een beter team natuurlijk, en uiteraard de terechte aanstaande kampioen. Wordt erg leuk volgend seizoen in ieder geval!

17 maart 2024 om 23:26

Psv is nu wat minder omdat ze aardig wat blessures en een vol programma hebben gehad. Logisch dat het wat minder is dan in het begin. En ze hoeven ook niet meer zo nodig nu met de grote voorsprong.

18 maart 2024 om 10:44

Alleen de middenmoot..daarom hebben ze nu 72 punten. 81 doelpunten voor en 13 tegen. 0x verloren. Ik vraag me serieus af hoe oud je bent als je zo'n reactie plaatst.

18 maart 2024 om 11:30

Haha Aycette wat een gast ben jij zeg. 8ste finale CL, op weg naar een puntenrecord en 34 punten voor op Ajax, maar nee: dat komt doordat Ocampos een waas voor de ogen had en Joey Kooij zijn werk niet goed doet.

Of zou het waarschijnlijker zijn dat PSV gewoon een uitstekend seizoen speelt en dat elke ploeg zulke gelukjes kan afstrepen tegen momenten dat het even tegen zit?

En om even inhoudelijk op het rijtje Dortmund, Feyenoord, Utrecht en Ajax in te gaan. Sure, Dortmund was PSV niet goed, die geef ik je. Maar in die andere wedstrijden waren ze zeker niet de minderen en hadden ze eigenlijk gewoon moeten winnen. Manchester City verliest ook elk seizoen wel een keer of 3/4 van een middenmoter; die kunnen er dan zeker ook geen kloten van volgens jou?

17 maart 2024 om 22:11

Ik vind die Bakayoko ook een vrij beperkte maar bovenal voorspelbare voetballer, die vaker in grote wedstrijden niet thuis geeft. Bracht vandaag helemaal niks. Als ik Bosz was had ik hem er veel eerder uitgehaald. Wat een wedstrijd verder zeg. Deze wedstrijd verdiende eigenlijk geen winnaar. Dat doelpunt van Twente had nooit afgekeurd mogen worden. Van Bergen had die laatste aanval er in moeten prikken, en dan dat doelpunt van Pepi. Haha, wat een einde zeg. Ik vind Peter Bosz ook wel een aparte vent. Scoor je in de 96e minuut, blijf je als een dooie op je stoel zitten. Wat een act. Waarom doe je zoiets, wees eens blij. Pröpper trouwens net bij het interview, toonde zich een goede verliezer. Realistisch en sportief. Echt een voorbeeldige prof en aanvoerder. Nu ga ik zelf wel even smullen van enkele reacties vanuit Twente kamp. Wij mochten natuurlijk niks zeggen over Higler. Maar ik vermoed dat het veel over Kooij zal gaan nu. Het niveau van de scheidsrechters alsmede de VAR, is echt om te huilen in dit land.

17 maart 2024 om 22:13

Is afgelopen weken niet echt in goede doen. Maar werkt hard en had vandaag zo 2 a 3 assists kunnen hebben met wat meer scherpte voor doel. Die gast is 20 jaar en titularis bij psv, niet slecht voor een belachelijk slechte voetballer.

Fijne avond😉

18 maart 2024 om 11:32

En de klad zit er totaal niet in wat mij betreft. Deze pot kon in de top 3 van slechtste wedstrijden van het seizoen, maar zelfs dan was PSV op alle statistieken nog gewoon de bovenliggende partij.. dus dan kun je concluderen dat de ondergrens ook behoorlijk hoog ligt.

Kooij zal goed slapen. Wat een griezel. Sadilek en Kjolo zij toppers. En Bruns kop op, jij komt er wel. Trots

17 maart 2024 om 22:05

Bizar om voor 5 seconden tijdrekken er een minuut bij te tellen.En die afgekeurde goal is gewoon onkunde van Benitez, hij springt zelf tegen Boadu aan.Dit is gewoon sneu voor Twente. Over de gehele wedstrijd ook alle twijfelgevallen aan psv geven

17 maart 2024 om 22:06

Dat tijdrekken deed Gijs Smal al vanaf minuut 30, elke corner sjokkend naar de bal toe. Elke corner duurde 45 seconden tot 1 minuut.

17 maart 2024 om 22:06

Het is gewoon een hele matige scheidsrechter. Niet zijn 1e blunder. En ook zeker niet de laatste..

17 maart 2024 om 22:07

Boadu duwt Benitez in het 5-meter gebied zo ongeveer met bal en al de goal in.

17 maart 2024 om 22:08

Dus besluit je nadat je al 6 minuten blessuretijd hebt gegeven er een minuut bij te doen? Wat een onzin zeg!

17 maart 2024 om 22:08

Bizar? Dit zou iedere scheidsrechter moeten doen, dan is het zo afgelopen.

17 maart 2024 om 22:08

Hij staat linksback en moet rechts de corner nemen....wat verwacht je, dat hij er heen sprint iedere keer. Dat zijn sprintjes van 50 meter....dan gaat je conditie er ook aan

17 maart 2024 om 22:08

Benitez springt omhoog. Boadu springt richting de goal. Als die 2 in aanraking komen dan ontvangt Benitez een beuk. Omdat keepers in bescherming worden genomen is dit een overtreding.

17 maart 2024 om 22:09

Kooij fluit altijd in het voordeel van de grote clubs. Beetje tegenovergestelde van Higler

17 maart 2024 om 22:09

Ik denk dat jij niet zo goed gekeken hebt. Er wordt TEGEN Benitez gesprongen, gewoon terecht afgekeurd. En die tijd erbij is ook gewoon terecht.

17 maart 2024 om 22:11

Draai het eens om. Stel dat het doelpunt goedgekeurd was dan was er ook gezeik geweest dat weet ik zeker. Was gewoon een twijfelgeval aanvallen keeper in doelgebied. Hij geeft Benitez wel degelijk een licht duwtje alhoewel Heurelho Gomez dit anders gedaan zou hebben.

17 maart 2024 om 22:13

Echt he, vervolgens 1 minuut lang feestvieren.
En dan geen extratijd voor dat :P

17 maart 2024 om 22:13

Boadu kopt de bal gewoon. Moet hij dan verdwijnen? Hij springt niet eens naar Benitez toe, Benitez springt naar hem toe, maar is te zwak

17 maart 2024 om 22:14

Om meteen vanaf de eerste blessure minuut duidelijk aan te geven dat Twente moest stoppen met tijd rekken.

17 maart 2024 om 22:15

Dit is geen officiële regel. Speler mag springen naar bal, en als hij de bal speelt is er niets aan de hand. Et zijn een paar speciale regels in regel 12, maar een algemene regel om de kerperyte beschermen is er niet (meer).

17 maart 2024 om 22:16

Twente rekte al de hele wedstrijd tijd. Tel daarbij de wissels en blessuregevallen erbij op en het is niet heel gek dat er veel blessuretijd bij kwam. Overigens had Twente wel de treffer van Boadu moeten hebben.

17 maart 2024 om 22:18

6 minuten kon prima, maar om er zo theatraal een minuut bij te trekken gaat helemaal nergens over.

17 maart 2024 om 22:21

Precies, lijkt voor de meesten toch moeilijk te begrijpen

17 maart 2024 om 22:07

Ik neem overigens aan dat het nu ook een week in de media over de scheids en dit moment gaat?

17 maart 2024 om 22:08

Hopelijk wel. Kooij is gewoon echt een slechte scheids.

17 maart 2024 om 22:09

Haha woow. Nog steeds heb je het over dat moment? Je gaat die beker winnen, waar maak je je druk over?

17 maart 2024 om 22:09

Als je doelt op de penalty van Lang, dat was toch wel een heel andere situatie waar je gewoon volledig bestolen werd

17 maart 2024 om 22:10

Kijk, van dit soort kinderachtigen gefrustreerde reacties kan ik als Ajacied meer genieten dan de provocerende opmerkingen in het live meepraten bij Ajax over “wonderboy Kaplan” en Henderson de een vrije trap neemt. Thanx man.

17 maart 2024 om 22:10

FR, denk het niet. Is over het algemeen alleen tussen de traditionele top 3 clubs.

17 maart 2024 om 22:12

@felix,
Geloof mij, Twente is hier ook bestolen

17 maart 2024 om 22:31

Jullie spelen thuis gelijk tegen Twente met een zeeeer dubieuze strafschop. Cadeautjes moet je uitpakken!

17 maart 2024 om 22:45

Niks aan toe te voegen. Kooij moet geschorst worden.

17 maart 2024 om 22:52

@psv-er, wat heeft dat met deze wedstrijd te maken?

17 maart 2024 om 23:18

Daar hadden we het ook nog lang over kunnen hebben. Gimenez mist dus was het klaar. PSV heeft gemazzeld vandaag met thuisfluiter Kooij maar cadeautjes moet je ook uitpakken.

17 maart 2024 om 23:37

Maar bij Twente uit hadden wij er 1 moeten hebben, die was duidelijker en toegegeven door de Knvb, dus dat streept elkaar weg Wel met je eens dat je het af moet maken, dus hopelijk pakken wij de beker

17 maart 2024 om 22:08

Ik ga er toch vanuit dat we hem de rest van het seizoen niet meer zien fluiten. Man wat slecht!

17 maart 2024 om 22:13

Wat een topper die Sadilek. Na een duwtje in de borst ligt hij huildend met zijn handen op zijn hoofd op de grond totdat Propper hem vertelt dat hij normaal moet doen. Zulk gedrag moet snoeihard afgestraft worden in de toekomst.

17 maart 2024 om 22:18

Altijd raar gedrag tegen PSV, die Sadilek.

17 maart 2024 om 22:20

Dit gedrag heb ik bij zoveel spelers gezien. Luuk de Jong, Santi, walgelijk altijd, maar Pröpper had hem beter kunnen laten liggen. Scheelt net die minuut

17 maart 2024 om 22:24

Toch was hij fantastisch vandaag, hoe hij die bal voor Lozano nog even pakt. Til had gewoon geel moeten krijgen voor die domme duw.

17 maart 2024 om 22:25

Maar bij Sadilek lijkt het altijd erger wanneer hij tegen zijn oud-werkgever PSV speelt. Echt op het trieste en kinderachtige af.

17 maart 2024 om 22:25

Eens, Sadilek moet normaal doen. Die maniertjes worden hier absoluut niet gewaardeerd.

17 maart 2024 om 22:47

Altijd raar gedrag tegen Twente, die Kooij

17 maart 2024 om 22:15

Mee eens, Bruns was gewoon heel goed. Propper laat weer zien waarom hij de aanvoerder is.

17 maart 2024 om 22:28

Ik snap ook niet hoe iemand stengs als miskoop kan bestempelen bij feyenoord. Die vent is al minimaal 10 miljoen waard omdat je die verschrikkelijke kooij nooit meer hoeft te zien

Dankje Pepi, Benitez en Joey Kooij!!!! Verschrikkelijke kut scheids die nooit meer Eredivisie mag fluiten maar wat is deze lekker!

17 maart 2024 om 22:05

Zo onverdiend. PSV heeft zat kansen gehad, maar zonder Kooij was dit nooit gebeurd. Ben niet van het zeiken op de scheids, maar dit is echt ongelooflijk.

17 maart 2024 om 22:06

Tsja die goal kan je afkeuren dat zie je bijna overal maar hij floot alle 50/50 gevallen in ons voordeel vandaag. Smerige thuisfluiter is het.

17 maart 2024 om 22:08



Geluk van de kampioen zullen we maar zeggen. Maar Kooij is echt een dramatische scheidsrechter. Zegt zelfs genoeg dat de meeste PSV ´ers dramatisch vonden fluiten
Maar ben eigenlijk nog bozer op van Bergen. Contract direct verscheuren. Totale miskoop van Bruggink. Unuvar had deze afgemaakt.

Gefeliciteerd Psv

17 maart 2024 om 22:10

Unuvar had Dest er niet uitgelopen, dus ja, heb je helemaal niks aan.

Een leuke pot gezien, die geen winnaar verdiende maar er toch een krijgt. Dat had Twente kunnen zijn, maar uiteindelijk is het toch PSV. Maar oh oh wat floot Joey Kooij in het voordeel van PSV. Het was echt 12 tegen 11, iedere bal waar je ook maar enige discussie over kon hebben floot hij tegen FC Twente.

17 maart 2024 om 22:05

Vond ik ook. Twente verdiende een punt. Staan terecht derde!

17 maart 2024 om 22:11

Hoe kom jij daarbij dat Twente een punt verdiende. Die mensen hebben met 11 man zitten verdedigen terwijl ze nummer 3 staan. Het is gewoon een rot ploeg en psv heeft terecht gewonnen. Meeste kansen gehad meeste balbezit gehad en hoger doelpunt percentage. Nogmaals als je nummer 3 staat en zo gaat spelen tegen psv dan verdiend je helemaal niks.

17 maart 2024 om 22:18

Andre, je snapt toch wel dat Twente probeert dat puntje te koesteren. Psv is het beste team van NL.

17 maart 2024 om 22:28

Je staat 3e op de ranglijst nogmaals je staat nummer 3 van Nederland. Kijk als je laatste zou staan of in de rechter rijtje dan zou ik dat begrepen maar nogmaals nummer 3. En je speelt als een 4e klasser tegen psv.

Jij doet nu voorkomen alsof psv PSG is. Het was gewoon anti voetbal en zoals gezegd verdien verloren. Als je zo speelt verdien je niks.

17 maart 2024 om 22:34

Man ze staan 3e op een straat lengte afstand. Dan is het natuurlijk logisch dat je uit bij de koploper wel even het spel gaat maken...

17 maart 2024 om 22:34

Wat een sneue reactie zeg.. Twente staat heel terecht 3e en Twente heeft absoluut niet alleen maar verdedigd. Gun PSV absoluut de titel, supporters als jou absoluut niet.

17 maart 2024 om 22:35

Haha als 4e klasser? Bosz vertelt net nog dat Twente goed speelde en ook kansen had. Het was een voetbalgevecht en Twente speelt uit tegen de nummer 1 die nog niets heeft verloren. PSV heeft in 95 minuten geen doelpunt kunnen maken. Meer dan trots op hoe Twente zich heeft laten zien vandaag.

17 maart 2024 om 22:37

Ok Andre anti voetbal nog wel? Toch nog wel aardig wat kansen gecreëerd dan door Twente. Mag ook hopen dat psv niet zoveel moeite heeft met een 4e klasser. Twente speelt gewoon enorm compact maar werd vaak terug gedrongen omdat psv gewoon enorm goed is aanvallend. Als je met Boadu en v Wolfswinkel speelt kun je ook niet spreken v anti voetbal of defensieve instelling vooraf. Gelukkig zijn veel v je medesupporters een stuk minder neerbuigend over mijn club.

17 maart 2024 om 23:25

Kom net uit het stadion Andre. Vond Twente realistisch (dus ja ook alle tijd nemen) spelen en dat deden ze heel aardig. Als er een goal afgekeurd wordt en aan het einde kan een invaller nog bijna de winnende binnentikken, maak je toch gewoon aanspraak op een punt? Maar goed agreed to disagree makker!

17 maart 2024 om 22:06

PSV was overduidelijk veel beter met veel meer kansen. Dus verdiende zeker de overwinning. Voor de spanning en neutrale toeschouwer is het inderdaad jammer dat Twente hun enige kans in de wedstrijd niet erin schoot in de blessuretijd.

17 maart 2024 om 22:11

Nee, PSV was niet overduidelijk veel beter. Misschien heeft PSV iets betere kwaliteit kansen gehad, met die bal op de paal en die kopbal die Unnerstall pakt. Maar over het hele wedstrijdbeeld was een gelijkspel terecht geweest.

17 maart 2024 om 22:11

Allemaal alweer wetenschappelijk bewezen, knap van je! PSV was helemaal niet veel beter. Ze hadden betere kansen, maar ze hadden ongelofelijk veel moeite met Twente.

17 maart 2024 om 22:14

Wetenschapper: ik heb de wedstrijd met een vrij neutrale blik bekeken aangezien Twente en PSV allang niet meer in te halen zijn voor mijn club. En ik vond dat een gelijkspel uiteindelijk wel verdiend was geweest. PSV had twee echt grote kansen, Twente kwam ook een paar keer met best veel ruimte in de 16 van PSV. Twente zag een goal zeer en zeer makkelijk afgekeurd worden, PSV goal terecht afgekeurd voor buitenspel. Die kans van de Jong kunnen we afstrepen tegen die kans van die jongen die alleen kan rennen (ben zijn naam kwijt) van Twente. Veel beter vind ik zwaar overdreven.

17 maart 2024 om 22:37

@ JtjeVtt Goal was gewoon 100% volgens de spelregels terecht afgekeurd. Voor de rest is de enige kans van Twente in heel de wedstrijd die in de blessuretijd. Je zegt: Twente kwam paar keer met ruimte in de 16. Dit is geen kans en PSV kwam minstens 3 keer vaker met veel ruimte in de 16 van Twente. Stel dat Twente zoals PSV gevoetbald had en PSV zoals Twente had iedereen geclaimd voor een overwinning voor Twente, omdat de underdog meer de gunfactor heeft. Die Unnerstal is trouwens echt een geweldige keeper, gek dat PSV hem zo makkelijk liet gaan.

17 maart 2024 om 22:38

Huh? Welke wedstrijd heb jij gekeken Wetenschapper? Één kans? Tuurlijk was PSV beter, maar we hebben zeker meer kansen gehad, laat staan de afgekeurde goal waarvan jullie trainer van zei dat Boadu niet iets fout deed

17 maart 2024 om 23:31

Ik heb de hele wedstrijd gekeken beste Robinho. Jullie hebben 1 schot op doel gehad, laat mij dan even weten welke andere grote kans je hebt gekregen?

18 maart 2024 om 00:30

Welke spelregels? Daar zijn geen spel regels voor dat een speler op springt en de keeper er naast zit en dan maar valt. Een gelijkspel was terecht geweest, maar die goal had nooit afgekeurd mogen worden. Zelfs Bosz zei al dat ze daar goed weg kwamen.

17 maart 2024 om 22:13

Hij floot bij psv ook paar keer voordeel af joh, zeur niet zo. Als Twente had willen winnen hadden ze gewoon moeten scoren. Psv had sws de betere kansen ondanks matig spel.

Arm Twente, die hadden meer verdient. Kooij helemaal de weg kwijt. Die van Bergen heeft daar de 0-1 nog op zijn voet. Kaarten lijken geschud. 1 PSV en 2 Feyenoord

Van Bergen.. kereltje wat een kans. Scheidsrechter was (weer) drama. Hele matige scheidsrechter. Bijzonder dat hij zo’n wedstrijd krijgt

17 maart 2024 om 22:14

Van bergen... Ik wist al van tevoren dat hij hem niet ging maken. Wat ie nou ook weer probeert, buitenkant rechts? De keeper houdt nu tegen, maar dat was een rollertje naast de goal geworden denk ik. Zucht.

Twee sterkste verdedigingen van de eredivisie. Was wel te verwachten deze uitslag.

17 maart 2024 om 22:06

Feyenoord heeft vanmiddag al gespeeld

17 maart 2024 om 22:07

Twente heeft de 4e. Als je kijkt naar het aantal tegendoelpunten.

17 maart 2024 om 22:08

AZ en Feyenoord hebben minder tegengoals gehad, maar goed. Een wedstrijd waarin het dicht bij elkaar lag was inderdaad wel te verwachten. Heb me vermaakt, op het “werk” van Joey Kooij na dan…

Verloren dank zij kooij. Ik heb serieus nog nooit zo'n slechte scheidsrechter gezien.

17 maart 2024 om 23:08

Verloren door het tijdrekken. Had twente dat minder gedaan was het 0-0 gebleven. Twente speelde goed. Maar door al het tijdrekken krijg je er nog 1 minuut bij.

18 maart 2024 om 09:12

Het doelpunt was op exact minuut 96, dus die ene minuut deed het hem niet meer. Het tijd rekken in het eerste kwartier was trouwens erg effectief, want Twente haalde daarmee PSV uit haar stormachtige ritme.

17 maart 2024 om 23:14

En natuurlijk door van Bergen die een 100 procent kans om zeep helpt en bruns die ipv terug tikt ervoor kiest Luuk de jong uit te spelen.

18 maart 2024 om 00:07

Of vanwege Benitez, of vanwege Pepi, of vanwege Bruns, of vanwege van Bergen. Zegt u het maar. Als je overigens nog nooit zo'n slechte scheids hebt gezien, kjik dan even Graham Poll terug, of die Russische drankneus (ivanov denk ik?), of gewoon Lahoz. Kooij probeert in ieder geval de regels nog een beetje te volgen, hij snapt alleen niks van het spel en denk zijn natuurlijk gebrek aan overwicht te kunnen vervangen met een beetje sportschool en wat arrogantie. Dat zorgt voor weinig ruimte tot nuance en dus warrig gefluit.

Met dank aan Kooij, Van Bergen en het tijdrekken van Unnerstall dat ons zeven minuten blessuretijd bezorgt (wat een keeper trouwens). PSV is de tweede seizoenshelft wel echt een stuk minder dan de eerste

Laat die Joey Kooij alsjeblieft vandaag nog z’n fluit inleveren. Wederom een wanprestatie. Iedere bal die ook maar enigszins een twijfelgeval was werd aan PSV gegeven

Op karakter gewonnen. Langzaam werden we steeds gevaarlijker en die goal van Pepi is absolute klasse. Eerst missen en dan Tillman die het overzicht bewaart 👍

17 maart 2024 om 22:05

Dat die Lozano, op zo’n moment, daar op het veld, voor een lege doel, zo over de bal heen maait.. wat een gozer..

17 maart 2024 om 22:14

Ik zou hem alleen voor die misser 2 wedstrijden schorsen als trainer.

17 maart 2024 om 22:26

Niet mee eens, er komt een speler letterlijk voor hem langs glijden vrij normaal dat je dan oriëntatie kwijt bent want je ziet de bal niet.. Tenminste zo zie ik t Als die hem maakt zou t geluk zijn, want hij kan niet weten hoe de bal komt, verdediger kan hem raken dat gebeurt niet maar daarom is die de bal kwijt

18 maart 2024 om 00:09

Wel weer typisch dat hij woensdag gelijk bij het invallen een bal bijna de kruising injastte. Met terugwerkende kracht had ik hem dan toch liever zien starten tegen Dortmund (zeker tegen Süle) en vandaag juist Tillman in de basis gezien.

17 maart 2024 om 22:05

Op karakter van Joey Kooij? 😂

Wat mij betreft had deze wedstrijd geen winnaar verdiend.

Dit is de beslissing in t seizoen

Er is 1 iemand het gelukkigst .. de scheidsrechter denk ik .. man man man … die was zo duidelijk voor PSV

23 overwinning in 26 wedstrijden en nul keer verloren, gaat echt helemaal nergens over haha

17 maart 2024 om 22:05

Deze had psv nooit gewonnen met een betere scheidsrechter. Twente is echt bestolen vandaag

17 maart 2024 om 22:20

Jullie aanvoerder heeft een betere uitleg dan dat jij hebt.

18 maart 2024 om 17:05

Echt heel knap! Ben zelf feyenoorder en wij hebben momenteel meer punten dan vorig jaar na deze speelronde.. als je dan alsnog 10 punten achter staat op PSV kunnen we daar met zijn allen alleen maar een hele diepe buiging voor maken..

El Tren doet het weer!! Wat een moeizame pot zeg. 90+7’ dat zijn de lekkerste.

Joey Kooij een top wedstrijd geven goed gedaan KNVB… wat een enorme falpdrol.

Constructie heeft sinds vandaag een nieuwe betekenis. Man man man. Wel een mooie wedstrijd, 2 ploegen strijden voor de winst.

Jammer zeg, Twente had hier gewoon kunnen winnen vanavond. Het afgekeurde doelpunt is vrij discutabel en van Bergen mist een gigantische kans. Die jongen kan niets buiten hard redden. En daar zit je nog tot 2027 aan vast, zucht. MOTM is voor mij Underwall, wat een keeper is dat. Joey Kooij is overigens met afstand de aller slechtste scheidsrechter van Nederland. De beste man heeft nooit grip op een wedstrijd en maakt continue verkeerde beslissingen. Wedstrijd op wedstrijd. Grijp in KNVB, want die Kooij kan niet meer als scheids.

17 maart 2024 om 22:24

Unnerstal heeft oprecht goed gekeept vandaag, maar met al dat tijdrekken vanaf minuut 1 verdient ie t totaal niet om motm te zijn. Slaat gewoon nergens op en 1x geel pas zo laat in de wedstrijd voor hem is echt ongelofelijk.

Ongeacht de club die je support, Joey Kooij is een vreselijk slechte scheidsrechter. Ik ben blij dat Pepi de winnende in de laatste minuut scoort, maar de frustratie van de Twente fans is volledig terecht

17 maart 2024 om 23:12

De supporters waren de scheids niet positief aan het toezingen . Ik denk dat iedereen het daarmee eens was.
Hij floot echt aan beide kanten wazig.
Doelpunten beide terecht afgekeurd. Natuurlijk mag iedereen bij twente er van balen maar is volgens de regels

Tijdtrekken afgestraft

Las vandaag dat iemand vond dat Twente altijd de scheids mee heeft. Joey Kooij heeft dat ook gelezen. Wat een aanfluiting.

Ik ben niet van het zeuren op de scheids, maar wat een wijkagent die Kooij. Ik heb hem volgens mij nooit op een goede wedstrijd weten te betrappen.

17 maart 2024 om 22:08

Ik zou hem niet eens een wijkagent noemen, eerder een boa 😂

17 maart 2024 om 22:21

En dan ook nog een BOA die op fietsers in een lege winkelstraat gaat controleren, dat type.

18 maart 2024 om 00:12

Precies dat. Zo iemand die met zijn gefluit 's nachts een hele buurt wakker maakt, en dat allemaal om te zorgen dat 1 iemand die totaal geen overlast veroorzaakt in die lege straat van zijn fiets af moet stappen.

Van die gasten die de regeltjes belangrijker vinden dan dat waarvoor de regels uberhaupt in het leven zijn geroepen. Brr.

Uiteindelijk verdiend gewonnen en niet door een kado,tje

17 maart 2024 om 22:06

En eerlijk is eerlijk we hadden de scheids niet tegen

Gefeliciteerd met de overwinning Joey Kooy. De aller, maar dan ook allerslechtste scheidsrechter op de Nederlandse velden. Waarom krijgt deze matige thuisfluiter, een topper als deze pot?

17 maart 2024 om 22:10

Wat vond je ervan dat hij die twente speler een gele kaart gaf voor tijdrekken en riep naar de 4e man 1 minuut extra tijd erbij?? dit was uitstekend gefloten van hem, en uitgerekend Twente verliest de wedstrijd in de allerlaatste minuut van de blessuretijd, geweldig gedaan van Kooy.

17 maart 2024 om 22:29

Vond ik ook goed.
Snap alleen niet waar de eerste 6 minuten vandaan komen.
Of waarom na meer dan een minuut feesten er niet nog een minuut bij komt xD

17 maart 2024 om 22:30

Duurde het een hele minuut dan dat tijdrekken? Dat was al na de 90e minuut he. Extra tijd geven is geen straf, maar gewoon een optelsom van verspilde tijd.

De extra extra tijd (die begint vanaf minuut 90) gaat alleen over de tijd na de 90e minuut. Wat jij zegt is dat Kooij het goed heeft gedaan door voor een paar seconden tijdrekken een hele minuut extra bij te tellen?

17 maart 2024 om 22:30

Vond je het tijdrekken? Heb veel voetbal gezien, maar nooit een scheids met deze eigenzinnige reactie.

17 maart 2024 om 23:14

Was een optelsom van eerdere momenten. Gewoon goed gedaan. Spelbederf werd een keer niet beloond. Volgens mij kreeg de verkeerde bij die actie geel

18 maart 2024 om 00:05

Dit was alles behalve spelbederf. Heb veel extemer gezien, zonder enige consequentie.

Wat een verschil tussen de eerste en tweede helft zeg. Daarnaast had dit echt beide kanten op kunnen vallen... Ook valt het echt op hoe weinig PSV vanaf de vleugels klaar heeft gespeeld, bizar want dit was eerder juist het wapen van PSV.

18 maart 2024 om 00:07

We missen Lang.

Kan gebeuren, was wel duidelijk dat de ploeg die zou scoren ook zou winnen. Twente kansen gehad, Psv voldoende kansen gehad. Het geluk van de kampioen zullen we maar zeggen.

Maar jongens, laten we Kooij toch alstjeblieft niet meer aanstellen. Wat heeft die man waardeloos gefloten. Die moet echt eerst ervaring op gaan doen in de kkd.

Schaam je kapot knvb.
Zo’n scheidsrechter hoort niet thuis op de velden.

Iedereen die roept de scheids was slecht, er mag ook wel eens een compliment worden uitgedeeld aan hem, Twente zit in de blessuretijd tijd te rekken bij een ingooi, vervolgens fluit die, geeft die geel en roept hij naar de 4e man 1 extra minuut erbij voor tijdrekken, en vervolgens scoort PSV in die extra 1 minuut de winnende, heerlijk gewoon, Twente heeft overigens zelf nagelaten om PSV de eerste nederlaag toe te dienen. maar dat gezegd hebbende mag Kooy ook wel eens een compliment ontvangen, en nee ik kan niks met al dat geklaag op hem.

17 maart 2024 om 22:08

Eric wat ben jij een ongelofelijke pannenkoek. Enge troll dat je bent.

17 maart 2024 om 22:13

Hoezo ben ik een troll, dit is gewoon zo. Ze zitten gewoon tijd te rekken bij een ingooi, van Wolfswinkel pakt de bal binnen het veld, Small treuzelt, heerlijk dat het direct wordt aangepakt met een gele kaart en een extra minuut blessuretijd, het is daarom ook heerlijk als uitgerekend PSV scoort in de laatste minuut van de extra tijd. Oohjaa ik ben geen troll maar ik haat tijdrekken dus ipv dat je roept dat ik een trol ben geef Kooy eens een compliment voor het aanpakken van die tijdrekkers van Wolfswinkel en Small. (en het was helemaal nergens voor nodig)

17 maart 2024 om 22:13

Eric heeft hier gewoon 100% gelijk! Heeft niks met trollen te maken.

17 maart 2024 om 22:28

Hoe kun je als er nog geen minuut voorbij is in de extra tijd 1 minuut extra extra tijd rekenen? Dat is gewoon een rare straf uitdelen, die niet gestoeld is op de werkelijkheid.

17 maart 2024 om 22:13

Ik neem aan dat je een vriendje bent van Joey? Ik denk dat echt geen enkele voetballiefhebber het met je eens is.

17 maart 2024 om 22:14

Ik wel

17 maart 2024 om 22:15

Ik neem aan dat je voor Twente bent gezien je reactie?

17 maart 2024 om 22:17

Dan ben je vermoedelijk geen voetballiefhebber. Wat een trieste pipo is die scheids, echt een aanfluiting voor de KNVB. Iedereen op het veld ergerde zich aan hem.

17 maart 2024 om 23:23

@redisthecolour

Nee ik ben niet voor PSV en niet voor Twente, ik ben voor helemaal niemand in Nederland op dit moment, hoopte overigens wel dat PSV door zou gaan in de CL maar dit betekent niet dat ik voor PSV ben.

Wat Kooy betreft vind ik gewoon dat hij prima heeft gefloten, snap ook alle ophef niet zo, heeft die wel eens slecht gefloten? ja natuurlijk, maar de hetse op hem is gebaseerd op sentiment en niks anders, vandaag deed hij het perfect in de extra tijd door 1 minuut erbij te geven voor dat vieze tijdrekken.

17 maart 2024 om 22:24

Ben ik met je eens. Die situatie heeft ie goed gedaan. Tijdrekken, geel en een minuut erbij. Twente schoot door het tijdrekken zichzelf in de voet

17 maart 2024 om 22:28

Een minuut erbij omdat iemand 5 seconden over een ingooi doet? Die gele kaart was ook lachwekkend.

17 maart 2024 om 22:41

Twente was steeds aan het tijdrekken. Bij de gele kaart was dat ook langer dan 5 secondes. Twente heeft door het tijdrekken zichzelf in de voet geschoten.

18 maart 2024 om 09:15

Even terugkijken Eric. Het doelpunt viel precies op 96:00. Die ene minuut had het hem niet meer gedaan.

Pepi verdient toch echt wel een kans in de basis. Krijgt weinig minuten maar presteert bijna altijd.

Geldige goal afkeuren en alles met een mega arrogante houding affluiten. Brr wat n griezel die kooij. Bah

17 maart 2024 om 22:11

Goal terecht afgekeurd natuurlijk loopt de keeper omver verder had psv licht voordeel van de scheids maarja dat is in de kuip normaal maar bij lav mag het niet een keer meezitten

17 maart 2024 om 22:20

Dat was toch geen geldige goal? Hij was discutabel, met naar mijn mening een grote hang naar een juiste afkeuring.

Wat een ongelooflijk lullige blunder van die Bruns. Scheids overigens keurig gewacht met affluiten tot nadat psv had gescoord

Ik denk dat ze in Rotterdam ook aan het juichen waren. Feyenoord rekent volgens
Mij niemand op het kampioenschap en weer uitlopen op twente is toch fijn. De CL miljoenen zijn ook voor hun binnen. Het was geen beste wedstrijd even goed als het niveau van de scheidsrechter. PSV wint in de laatste seconde en zo wordt je kampioen.

Holy Fuck, Zo'n slechte scheidsrechter zie je echt alleen maar in Nederland.
Wat een clown is die arrogante Joey Kooy.

17 maart 2024 om 22:35

Kijk je weleens Spaans voetbal? Daar doen de scheidsrechters ook flink hun best om negatief op te vallen hoor ^^

17 maart 2024 om 22:55

Haha, ja die gast die Valencia - Real floot, ook erg droevig.
Alleen is het daar alleen dat moment, bij onze pipo de clown Joey Kooy is het de hele pot lang

18 maart 2024 om 01:14

Voor de grap eens een wedstrijd van Fenerbahce of Galatasaray kijken

Dramatische scheids zeg, vooral het moment met Van Wolfswinkel dat hij die per ongeluk aan tikt, maar gewoon niet eens zijn excuses aanbied, engnek 1e klas.

Nare ontknoping voor Twente supporters. Van Bergen de overwinning op de schoen en dan Bruns zo de fout in aan de andere kant.Joey Kooij is een drol van een scheids, maar wel beiden kanten op vind ik (al gingen de twijfelgevallen wel allemaal naar psv). En die goal kan je wel afkeuren, al is het vooral heel slecht gekeept.

Beide teams verdiende de winst.
Heb echt geen enkel idee waar die 7 minuten vandaan kwamen.
100% goal afgekeurd, zelf 1 op 1 de goal niet gemaakt, fantastische redding.
En dan komt de winnende toevallig op de voet.

Scheids wel heel erg voor PSV, maar we zelf ook niet alle kansen benut.
Aan de andere de kans die wel benut werd, was afgekeurd dus.... haha

Niet de beste wedstrijd, maar toch genoten.

17 maart 2024 om 22:28

Extra tijd was vlgsm voor aantal veldbehandelingen en het extreme tijdrekken van Twente😬

17 maart 2024 om 23:07

Meer met het oog op de nadere 8 eredivisie wedstrijden.
Het tijdrekken was echt niet erger dan op de andere velden, vond het zelfs redelijk mild vergeleken sommige wedstrijden. Toch 2 gele kaarten voor tijdrekken en 6 minuten, waar er nog 1 bij komt voor naar de corner vlag lopen.

Zelfs de commentator vond het nodig om het te benadrukken, dat hij Smal van de linksback positie komt en hij toch echt niet hoeft te rennen om de corner te nemen.

De goal valt in de laatste seconde van de 96ste minuut dus 95minuten en 50+ seconden. Vervolgens is de aftrap pas in de 98ste minuut en fluit hij af na 10 seconden voetbal.

1 minuut voor 5 seconden tijdrekken. Hoeveel moet er dan bij komen als het meer dan een minuut duurt voor ze stoppen met juichen?

17 maart 2024 om 23:14

Alleen Unnerstal heeft al minimaal een kwartier tijd zitten trekken. Gelukkig is het tijdtrekken terecht afgestraft.

17 maart 2024 om 23:22

Het wandelen wat hij deed eas tijdrekken. Mijn opa is met rolator nog sneller.
Bij twente waren er een paar blijven liggen (aanstellen)waar verzorging voor nodig was. Met alle wissels en opzichtig tijdrekken was 6 normaal. Als je dan tijd blijft trekken gooit de scheids er 1 bij. Eigen schuld dus.

Waarom werd de 0-1 afgekeurd, was toch prima?

Wat een rommelige wedstrijd. Gelijkspel was ook wel terecht geweest. In ieder geval wel een vermakelijke wedstrijd. Espn heeft er meer een TwenteTv uitzending van gemaakt maar dat terzijde. Ze mogen ook wel eens de aandacht krijgen.



Boadu springt tegen de keeper aan in het doelgebied. Dat wordt altijd afgefloten. Gewoon een terechte overwinning.

Kooij- FC Twente 1-0. Wat een ongelooflijke slechte scheids is dat zeg. Wat zijn we bestolen vandaag door het arbritale trio. Gooi die var ook maar in de ton, heb je niets aan.

17 maart 2024 om 22:16

Hierbij nodig ik kooij uit voor ons 🥳 feestje

17 maart 2024 om 22:33

Vanuit PSV kant, kan ik dat goed begrijpen. Ik gun PSV het kampioenschap dit jaar, want ze zijn gewoon de beste ploeg dit seizoen, maar je snapt natuurlijk wel, dat je als Twentesupporter, je bestolen voelt vandaag.

De goal van Boadu had gewoon moeten tellen, er is wel in de voordeel van PSV gefloten.

kan me nog een podcast met Waterreus herinneren die Benitez niet zo vond.. Hij zou niet verlengen en naar een betere keeper op zoek gaan.. Man wat hoop ik dat deze man blijft.. Ik noem maar even: Issakson, Drommel, Mvogo, Waterman, Zoet.. By far is hij de beste

17 maart 2024 om 22:15

Unnerstall is de beste van allemaal***

18 maart 2024 om 00:53

Mee eens. Een goed keeper moet je koesteren.

Kooij vs Fc Twente, 1-0
Belachelijk
Kooij zou straks heerlijk slapen in zijn PSV nachtjapon.
Dit kan alleen in Nederland
100% goal Boadu abnormaal.
PSV is een prima ploeg absoluut de nummer 1 van Nederland. Maar zo kun je nooit verliezen natuurlijk

PSV speelde na de 0-1 bij de Eagles wederom een matige pot, heel slordig, slechte passing, en wederom een dramatische Bakayoko. Zelfs Boscagli leed veel balverlies. Aan beide kanten een goal afgekeurd en in de slotseconden van de extra tijd 1-0 door Pepi. Nu eerst het interlandweekend en misschien komt PSV daarna weer iets frisser op het veld. De drie records (ongeslagen kampioen, langste ongeslagen reeks, max aantal punten in seizoen, zijn nog steeds in zicht.



De drie punten zijn weer binnen.en zonder hulp van de scheids want wat hij floot was zeer terecht.dat gezeur altijd over de scheidsrechter.de spelers moeten het doen niet de scheidrechter.

17 maart 2024 om 22:44

😂 vanuit jouw oogpunt snap ik je reactie. Maar gefeliciteerd met het kampioenschap, het is jullie gegund imo



Als FC Twente 2 minuten voor tijd Psv nog steeds op de nul heeft dan hopen ze met een punt terug te gaan naar Enschede. Niet zeuren over tijdrekken dat is gewoon logisch. Vroeger hadden wij een cafetariahouder die heette Kooij dat kan deze man ook beter gaan doen. Trouwens vindt dat je je beste scheidsrechters deze wedstrijden moet laten fluiten. Kooij matig gefloten maar wat nog veel erger is wat blijf je ongelofelijk arrogant. Doelpunt afkeuren, ik heb mijn twijfels ik zou zeggen kijk de beelden nog eens terug. Eerst 6 minuten erbij en dan er een minuut bij tellen, belchelijk want in de extra minuut pakt Psv de 3 punten. Dan moet toch als scheids niet lekker voelen... Wedstrijd had eigenlijk geen winnaar verdient, maar ja.... Twente trots zijn

17 maart 2024 om 22:29

Even los van de discussie Kooij, wie is de beste scheidsrechter in Nederland?

Kooij en Higler mogen wat mij betreft een maand terug naar de eerste divisie na vandaag.

17 maart 2024 om 22:31

Een maandje maar? Kooij hoeft iig niet meer terug te komen. Higler is zeer matig maar Kooij is gwn week op week extreem slecht

Ee was maar 1 club die de overwinning verdiende en dat is pav op basis van de 2e helft en kooij had helemaal geen invloed op de goal van psv , het doelpunt terecht afgekeurd van twente en die 7 minuten extra tijd al helemaal met dat tijdrekken

Ik heb een katerig gevoel aan deze wedstrijd overgehouden. scheidsrechter drukte een zeer negatieve stempel op deze wedstrijd en dat kan zomaar.

De koptitel had beter kunnen zijn "scheidsrechter Kooij bezorgd PSV de overwinning"

17 maart 2024 om 22:28

Voor de psv'ers mooi toch? Dat het een keer mee zit.
de last minute winners zijn de lekkerste!

17 maart 2024 om 22:32

Boadu springt tegen de keeper aan in het doelgebied. Daar wordt altijd voor afgefloten. Ook nu is dat gewoon een overtreding. Verder heeft Twente het gewoon aan zichzelf te danken dat ze niet scoren.

17 maart 2024 om 22:37

Last van de ogen? Hij springt helemaal niet tegen de keeper aan.

17 maart 2024 om 23:16

Of twente geeft het zelf weg

Ik zeg eigenlijk nooit iets over de scheidsrechter omdat het soms mee zit en soms tegen. Maar Kooij maakte er echt een potje van. In de eerste helft floot hij werkelijk in iedere situatie tegen Twente. Als Twente supporter had ik de goal van Twente goedgekeurd, maar in alle eerlijkheid wanneer wij zo'n goal tegen zouden krijgen dan zou ik het andersom zeggen. Maar deze man wekt zoveel irritatie op bij iedereen door zijn warrige fluiten. Verder had van Bergen natuurlijk moeten scoren, maar bij van Bergen is het net zo als bij die andere superster van ons. Krijgen van Bergen of Vlap een kans dan ga maar rustig even naar de WC want hij gaat er toch niet in. . Jammer voor Bruns die gewoon echt goed speelde. Maar wordt hij een grote jongen van. Ik zou hem gewoon laten staan, ook wanneer Hilgers weer fit is. Prima speler.

Twente schiet zichzelf in de voet met tijdrekken.

17 maart 2024 om 22:34

Tegenstrijdig is dat Bakayoko wel naar de kant mag sjokken zonder boze scheids. Dat Veerman wel z'n tijd kan nemen bij een dode spelsituatie. 6 minuten was overigens totaal overtrokken, laat staan 7 na 5 seconden langer doen over een inworp. Twente speelde alles behalve anti-voetbal. De perceptie is een beetje vreemd.

Joey Kooij, werknemer bij de hoofdsponsor van AZ, verklooit totaal een wedstrijd van de directie concurrent. Bent u nog verbaasd? KNVB was even niet op de hoogte, maar ook dat mag nauwelijks een verassing heten. Deze sport, een topsport in Nederland, is een miljoen bussiness en daar strijden teams ook voor. Waarom komt de KNVB dan telkens met zulke incapabele flierefluters als Kooij, Higler en Kamphuis aankakken? Dat kan toch gewoon niet, of zit daar wat achter? PSV was de betere partij vandaag hoor en verdiende het meest een overwinning, zeker het kampioenschap want ze zijn duidelijk de beste, maar Twente is wel echt genaaid voor een voor hen heel belangrijk punt, en wellicht 3 maar dat zullen we nooit weten na het moment met Boadu. Geel voor tijdrekken aan een keeper terwijl er gewisseld word, dat doe je toch expres?

Kooij beslist de wedstrijd
Gelijkspel was beslist, zelfs Peter zegt gewoon een goal.

Maar ja, gebeurd.
Dit was zeker 2e helft de beste wedstrijd waar alles in zat van de eredivisie. Wat een gevecht, Bos verwoorde dat goed.
Wat een wereldpot....alleen Kooij maakte het kapot

Toch wel mooi dat de tijdrekkende ploeg bijna altijd de deksel op de neus krijgt en dan dat aanstellige gedrag weer van die sadilek wat een drama queen maar ze waren tevreden met een gijkspel en psv niet

18 maart 2024 om 00:07

Interpunctie. Leest prettiger. Verder vreemde mening. Tijdrekken of de tijd nemen; een wereld van verschil. En over aanstellen mag je als supporter van Lozano niets zeggen.

Wat een wedstrijd. Zowat heel het seizoen heb ik als een volgevreten supporter op de bank gezeten. Soort suffering from success. Winst gelijk en verlies ongeveer hetzelfde beleefd. Af en toe een zucht of een gebald vuistje. Op 2x na! Beide door een goal van Ricardo Pepi. Ik heb door de kamer gesprongen. Wat een apotheose. Twee onverdiende punten en oh wat smaken die lekker. Deze zag ik ammenevernooit niet meer aankomen. Zo voelde dat dus ook alweer.

Ps: ik zei het vooraf al, maar welke gek zet Joey Kooij op deze wedstrijd? Laat hem in de KKD zijn examens afleggen, want hij krijgt weer een onvoldoende op zijn rapport. Kost Twente definitief de strijd om plek 2. En dan heb ik het niet eens over die goal van Boadu, maar overall. Zijn hele team. Corners, ingooien, overtredingen... ze zien het gewoon niet. Kater voor de Twente supporters. Ik ga voor een ander soort kater. Santé!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren