Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik zie in Nederland geen andere club dan Feyenoord, laat dat duidelijk zijn’

Laatste update:

Feyenoord wil het tot medio 2023 lopende contract van Justin Bijlow graag openbreken en verlengen. De 23-jarige doelman schoof hiervoor samen met zijn zaakwaarnemer al aan bij het bestuur van de Rotterdamse club. Een definitief akkoord is er nog niet tussen beide partijen, maar Bijlow benadrukt woensdagmiddag op een persbijeenkomst wel dat het zijn intentie is om Feyenoord trouw te blijven.

"De club is er mee bezig, verder wil ik er niets over zeggen", verklaart Bijlow op de persconferentie in aanloop naar de tweede wedstrijd tegen FC Drita van donderdagavond in De Kuip. "Ik ben heel blij dat de club het vertrouwen naar mij uitspreekt. De rest is voor de zaakwaarnemers." De sluitpost sluit overigens niet uit dat hij in de toekomst alsnog kiest voor een vertrek bij Feyenoord. Het is aannemelijk dat Bijlow dan kiest voor een buitenlands avontuur, want een transfer richting een andere club in de Eredivisie is wat hem betreft geen optie.

"Ik wil altijd het hoogst haalbare halen en ik zie in Nederland geen andere club dan Feyenoord, laat dat duidelijk zijn", aldus Bijlow, die Steven Berghuis Feyenoord onlangs zag inruilen voor Ajax. De sluitpost kende door de jaren heen de nodige blessures, maar lijkt nu eindelijk de onbetwiste eerste keus te zijn onder de lat bij Feyenoord. De teller staat inmiddels op 51 wedstrijden namens de club uit Rotterdam-Zuid. Bijlow kwam in het voorjaar zelfs in aanmerking voor het Nederlands elftal, al nam toenmalig bondscoach Frank de Boer hem uiteindelijk niet op in de definitieve EK-selectie.

Voor Bijlow lijken de contractonderhandelingen even van later zorg te zijn, want donderdag wacht het returnduel met FC Drita in de tweede voorronde van de Conference League. "We kennen het belang natuurlijk. Voor Feyenoord als club is het goed om in de Conference League te spelen. Natuurlijk wil je Champions League of Europa League spelen, maar dat is niet gelukt. Nu moeten we goed presteren in dit toernooi en dat begint donderdag", aldus de ambitieuze Feyenoord-keeper.

Zie jij Justin Bijlow uitgroeien tot international van Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

eerst zien, dan geloven

28 juli 2021 om 16:53

@nuanceman - Dan kan je lang wachten.

28 juli 2021 om 16:56

Bij bijlow is het wel duidelijk dat hij het meent. Een echte jongen van de club. Vroeger ook al Ajax afgewezen omdat hij daar niks mee te maken wilde hebben.

28 juli 2021 om 17:00

Vroeger was alles anders, money runs the world now....

28 juli 2021 om 17:04

Je hebt ook nog loyaliteit. Bijlow is wel loyaal in tegenstelling tot anderen. Hij is ook al van jongs af aan fan van Feyenoord. Dan ga je dat dus niet doen.

28 juli 2021 om 17:15

Zeg nooit, nooit...
Heb gekkere verhalen gehoord waarbij men voor minder geld de gekste dingen hebben gedaan. Juist in de voetballerij wordt het je zo in de schoot geworpen en is het een absolute luxe positie als je als speler een exponentieel hoger salaris kan verdienen elders. Al ben je die-hard fan, geld zet mensen altijd tot denken toe.
Maar uiteraard respect als hij de concrete aanbiedingen in de toekomst zou afslaan wanneer het ook om grote bedragen gaat.

28 juli 2021 om 17:26

KorAslan, Ajax heeft ooit geïnformeerd bij zijn broer. De reactie: 'Denk je dat mijn broer met dat logo op zijn borst gaat lopen? Haaaha!'

28 juli 2021 om 18:24

Zo belachelijk als speler, loyaliteit aan een club. Tuurlijk zolang je betaald wordt doe je je stinkende best, maar als prof wil je toch ook verder en andere mogelijkheden in je carriere.

28 juli 2021 om 18:27

Het zou Bijlow sieren als hij het meent en ik geloof hem ook nog, maar wat als Ajax aankomt en hem het tienvoudige aanbied?
Van der Meijde en Kluivert speelden ook bij PSV, Cruijff bij Feyenoord. Dat zijn ook echte Ajacieden.

28 juli 2021 om 18:31

Raffa1 en lunny, schijnbaar kennen jullie geen echte Feyenoord fans. De familie bijlow is dat. Die gaan dus echt nooit naar Ajax al krijgen ze 100 keer zoveel salaris.

28 juli 2021 om 19:05

Ik kan een hele lijst maken van loyale spelers dus loyaliteit is echt niet dood, vooral niet voor jongens van de club zoals Reus bij Dortmund. Het is niet altijd de schuld van de speler en soms is de verleiding van geld te groot voor een club om weerstand te bieden en heeft de speler er weinig over te zeggen. Neem Kaka. Ik was weer helemaal van Milan gaan houden dankzij hem maar in 2009 deed Madrid een bod van ongeveer 70 miljoen euro. Hij maakte duidelijk dat hij blij was om bij AC Milan te blijven, maar de club besloot hem te verkopen.

28 juli 2021 om 19:11

@Lunny Cruijf en Kluivert is een wat andere verhaal want Ajax zelf wilde ze beide niet meer.

28 juli 2021 om 19:27

Is niet relevant of ik echte Feyenoordfans ken. Hij zal het ongetwijfeld mening en het zou romantisch zijn als Bijlow daadwerkelijk Ajax afwijst wanneer dat de enige club is dat hem zou willen hebben (hypothetisch gezien).

28 juli 2021 om 19:44

Het is wel degelijk relevant of je Feyenoord fans kent. Als je die zou kennen weet je dat ze nooit naar Ajax zouden gaan. Vooral niet iemand als bijlow die uit een rasechte feyenoord familie komt.

28 juli 2021 om 19:49

Niet iedere weg hoeft langs Ajax te lopen ook al denken ze in Amsterdam misschien van wel. .

29 juli 2021 om 01:40

Ik heb dat verhaal al een keer bij Klaiber gehoord. Geboren en getogen in de regio en al sinds kleins af aan bij Utrecht. Voor de camera lopen verkondigen dat je niet naar Ajax kon gaan als Utrechter. Zie nu..

29 juli 2021 om 08:31

@lunny denk je niet dat als ajax hem het tien(!!)voudige (wat natuurlijk infantiel onrealistsich is) aan wil bieden dat er geen enkele andere club in hem geinteresseerd zou zijn?

28 juli 2021 om 17:00

Hij spreekt zichzelf hier behoorlijk tegen. Hij wil voor het hoogst haalbare gaan, zegt hij. En dan komen in de toekomst PSV, Ajax en Grenada op zijn pad. Hij kiest dan dus voor Grenada of blijft bij Feyenoord. Dan gaat ie toch niet voor het hoogst haalbare??

28 juli 2021 om 17:03

Mooi, onrealistisch, hypothetisch voorbeeld.

28 juli 2021 om 17:07

Feit is dat hij niet persé voor het hoogst haalbare gaat als hij zegt in Nederland alleen voor Feyenoord te willen spelen. Kan ook zijn dat hij aan het eind van zijn carriere nog een paar jaar kan keepen voor een subtopper in Nederland. Maar dat kan ie dan niet doen?

28 juli 2021 om 17:11

Ga nog even door met muggenziften ...

28 juli 2021 om 17:18

Naar Psv of Ajax gaan is niet gelijk aan het hoogst haalbare, want dat zegt helemaal niks over of hij speelt. Om vervolgens op de bank te belanden is niet het hoogst haalbare. Je moet wel de zaken in context plaatsen als je een slimme reactie maakt.

28 juli 2021 om 18:26

Marcoes met dat tweede punt zit je natuurlijk spijkers op laag water te zoeken. Aan het eind van zijn carrière is alles anders dan nu.

Met het eerste punt heb je wel gelijk. Hij zegt in één zin dat hij het hoogst haalbare nastreeft, en dat hij in NL alleen Feyenoord ziet. Tja. Clubliefde is prachtig, dat hij nooit naar Ajax, PSV of AZ wil is allemaal prima, maar die uitspraak is natuurlijk nogal krom. Maar laat hem lekker, hij houdt van Feyenoord, dus dan zit hij goed.

28 juli 2021 om 18:46

Is wel zo'n speler waar je als supporter blij van wordt toch. Spelers als Totti etc (niet qua niveau) zijn al snel helden voor ons.

Veel spelers zeggen het om een wit voetje te halen. Maar bij Bijlow geloof ik het zeker. Een kind van de club. Zeker weten.

28 juli 2021 om 16:58

Klopt helemaal, de familie Bijlow zijn ras echte Feyenoorders

28 juli 2021 om 17:13

Totdat er met geld gezwaaid wordt

28 juli 2021 om 17:32

Niet alles is met geld te koop. Hij heeft in de jeugd Ajax ook reeds afgeslagen. Waarom hij dan nu de stap maken? Dit is gewoon een supporter die toevallig goed genoeg is om het eerste te halen. Die gaat niet naar Ajax of PSV, daar geloof ik niks van.

28 juli 2021 om 18:00

Grappig dat jouw loyaliteit dus met geld af te kopen is als het er op aan komt, gezien je reactie. Ik ben geen Feyenoorder maar bij Bijlow geloof ik er niks van dat hij naar Ajax gaat als ze genoeg geld bieden.

28 juli 2021 om 18:29

In de jeugd hoefde hij niet te kiezen tussen een salaris van half miljoen of 2 miljoen. Op die leeftijd is geld sowieso niet zo belangrijk.
@Fossen, iedereen is te koop voor de juiste prijs. Ook jij.

28 juli 2021 om 18:59

@Lunny, exact, ik ben dat op dit moment ook. Omdat ik mij op dit moment niet loyaal heb verbonden aan een bedrijf/kantoor/club. Bijlow heeft dat wel. Mooi dat hij een uitzondering is op de regel.

Die gaat dus naar Ajax...

28 juli 2021 om 16:55

Dit is natuurlijk sarcastisch voordat bepaalde reageerders weer boos gaan reageren. Bijlow is echt een kind van de club. Die blijft nog 2/3 jaar en gaat dan naar de Europese subtop.

28 juli 2021 om 17:04

Ik zou hem ook niet bij Ajax willen zien, hij is namelijk echt een kind van de club. Een Rotterdammer in hart en nieren, die hoort gewoon alleen voor Feyenoord te spelen in Nederland. Als hij fit blijft en zich blijft ontwikkelen, gaat hij wellicht rechtstreeks naar de absolute top. En tevens is er een goede kans, dat hij als eerste doelman mee gaat naar het Wk wat gunstig is voor Feyenoord.

28 juli 2021 om 17:11

Ja dat dacht ik ook. Hij moet haast wel 1e keeper zijn op het WK als hij zijn groeiende lijn doortrekt. Daarna kan Feyenoord cashen.

28 juli 2021 om 17:15

Net zoals onze Johan uitkwam voor F-Rotterdam? Zeg nooit nooit. Rancune kan ook een reden zijn voor pittige overstap

28 juli 2021 om 17:37

Gaat niet gebeuren. Als Cillessen een sterk seizoen draait gaat hij gewoon weer banken en terecht. Wat nou als er geen Europees groepfase gehaald gaat word? Heb je een keeper die geen Europees voetbal speelt en keeper die een goed seizoen heeft zowel nationaal en Europees. Tja, sorry....maar dan is het echt banken.

Het is al duidelijk, dat als Feyenoord wilt cashen, dat ze dat zelf moeten laten zien Europees en niet nationaal, want andere keepers het beter doen in het land waar ze spelen, gaan ze niet cashen. Sterker nog wie van Feyenoord gaat nu opgeroepen worden?

Maar Bijlow mag best voor altijd bij Feyenoord blijven hoor, mij maakt het niet uit. Hij is op dit moment wel de topper daar.🤷🏾‍♂️

28 juli 2021 om 18:29

Johan is een geval apart en dat was 40 jaar geleden. Dus dat zegt niet zoveel over Bijlow. Ik ben geen Feyenoorder maar ik van Bijlow zie en hoor, komt bij mij heel geloofwaardig over. Dus geen reden om allerlei wilde scenario’s te gaan verzinnen.

28 juli 2021 om 18:48

Johan is Johan. Een echte ajacied maar ook een eigenwijze man die echt even zijn gelijk moest halen zoals alleen hij dat kon. Die wist al, ik maak Feyenoord kampioen. Heb er als ajacied alleen maar respect voor. Dat hij op de meest pijnlijke manier zijn gelijk heeft gehaald past gewoon heel goed bij het karakter van Cruyff, bedoel ik positief, als Cruyff fan.

28 juli 2021 om 20:00

Dan als groot fan nog wel even zijn naam goed spellen (Cruijff). Geintje natuurlijk. Met je eens dat Cruijff een grote persoonlijkheid was.

En dit was afbouwen bij een kleinere club om te bewijzen dat hij nog goed genoeg was.
Lijkt mij veel pijnlijker als een speler naar een rivaal gaat voor een stapje omhoog (zoals een Berghuis).

28 juli 2021 om 17:59

Het eerste wat ik dacht . Maar nee, Justin is een kind van de club. Die maken die overstap net iets doordachter

Deze uitspraak heb ik al eens eerder gehoord.. desnoods op de fiets

Altijd mooi die spelers die geboren zijn in de stad van de club. Gravenberch, Bijlow, Malacia, Gakpo. Hebben bij de supporters toch altijd een streepje voor.

Bijlow heeft notabene de skyline van Rotterdam en de kampioensschaal uit 2017 op zich getatoeëerd (met bijpassende tekst). Is een soort harde kern supporter op doel. Die hoeft niet te bewijzen dat die niet naar Ajax zou gaan.

28 juli 2021 om 17:27

Zoals Immers met zn Fc Den Haag tattoo naar Feyenoord ging en Andy van der Meide met Ajax op zn kuit naar PSV. Er zal echt wel liefde zijn voor de club maar je weet nou eenmaal nooit hoe het gaat lopen in het leven. Zelfs Cruyff maakte een overstap.

28 juli 2021 om 17:32

Tussen ADO en Feyenoord is er toch niet echt een rivaliteit, eerder een soort band. Het is inderdaad met Van Der Meide en Cruijff eerder gebeurd, maar toch zie ik het Bijlow gewoon niet doen.

Goede zaak als hij bijtekent. Een hele goede keeper die binnen de kortste keren in Oranje staat, ondanks dat ik Feyenoord niet bovenin zie meedraaien. Is gewoon de beste van alles wat er rond loopt in de eredivisie. En dat verhaal dat hij na die tijd naar het buitenland wil gaan, dat geloof ik wel. Hij is teveel Feyenoorder om nog bij Ajax of PSV te gaan spelen. En via Oranje speel je je in de kijker bij de buitenlandse clubs.

Uhu, totdat een club als Ajax of PSV miljoenen meer salaris zou bieden dan wat hij nu bij Feyenoord krijgt.
Wil dan wel even opnieuw zijn reactie zien, respect als hij zoveel geld laat gaan anderzijds is het nog steeds begrijpelijk als een voetballer voor (meer) geld kiest.
Daarbij spelen ook vaak de sportieve aspecten een rol waar Ajax en Psv toch wel constant in de CL of EL meedoen.

Vind het vaak gedurfde uitspraken anno 2021 van voetballers die trouw zweren aan een club.
Is nu toch al vaker gebleken dat alles te koop is voor geld, zelfs clubliefde en loyaliteit zullen dat niet overtreffen.

28 juli 2021 om 17:02

Als die teams komen dan zijn er ook zeker clubs die hem in het buitenland willen, waar ze vaak ook nog meer betalen. Daarnaast komt hij echt uit een feyenoord familie. Pas las ik ook een stuk waar ajax voor hem kwam in de jeugd, maar zn pa lachte ze uit en zei dat hij echt niet naar ajax ging.

28 juli 2021 om 17:10

Dat zijn mooie anekdotes uit het verleden waarbij de salarissen op dat moment wellicht niet eens van grote relevantie of hoge waarden waren gezien hij destijds nog een erg jonge speler was (wellicht begin of mid tiener?).
In zijn huidige fase van zijn carrière zou het mij niet verbazen als een Ajax of PSV nog eens een concrete aanbieding doen met een flink hoger salaris en bonussen die behaald kunnen worden.

Zoals ik al zei, er zijn gekkere verhalen waarbij mensen alles doen voor het geld ook buiten voetbal om. Dit is juist nog meer in de schoot geworpen, maar respect als men toch loyaal blijft richting zijn huidige club uiteraard.

28 juli 2021 om 17:55

Ik zie het juist andersom, er gaat dat ook echt wel geld naar die jongens (hun ouders) toe, zal dat om een paar duizenden euro's gaan maar toch op die leeftijd is het nog heel onduidelijk waar hij gaat eindigen het kan in de premier league zijn maar zo maar ook bij quick boys. Zat grote talenten op die leeftijd het toch niet halen. Maar nu als psv en ajax met meer geld komen, heeft hij vast veel meer keuze dan die 2 clubs. Maarja het zou zo maar kunnen maar acht de kans bij hem echt klein, denk dat hij dan liever een buitenlandse uitdaging aan gaat. Als keeper is het misschien ook nog wel wat anders als veldspeler, dan kijk je ook wat meer naar de competitie, of die manier van spelen bij je past en of de opstelling niet zo maar kan veranderen naar bijvoorbeeld een 5-3-2 waardoor je buiten de boot valt. Bij een keeper zal dat toch minder spelen.

Over twee jaar de nieuwe keeper van ons, heb er zin in. Groot talent, hopen dat hij nu langere tijd fit blijft dan kan het WK niet meer mis gaan voor hem.

28 juli 2021 om 17:14

Zou er niet te hard op rekenen JK, misschien dat Scherpen tegen die tijd wel terug wil.
Ben benieuwd of LvG het aandurft om hem gelijk eerste keeper te maken, heeft verreweg de meeste potentie en is een van de weinigen die wekelijks speelt.

Je vraagt je af waarom zo'n jongen zou bijtekenen. Als ie dit jaar fit blijft en goed keept, kan ie volgende zomer een mooie transfer maken. Dan is zijn transfersom relatief laag en kan ie zelf flink wat tekengeld opstrijken.

28 juli 2021 om 17:05

Zekerheid, igv een zware, carriere beeindigende blessure toch verzekerd van 4 jaar hoog inkomen,

28 juli 2021 om 17:15

Daar kun je je ook tegen verzekeren.

28 juli 2021 om 17:22

Weet jij wat de premies zijn met dergelijke kapitalen / rentes?
Ik denk dat deze beroepsgroep dicht tegen 'onverzekerbaar' aan zit.
Iets te kort door de bocht, Wanny.

28 juli 2021 om 17:13

Hij heeft nogal veel blessures. Wat is de garantie dat hij nog een paar jaar blessurevrij blijft? Talent is er zeker maar geen club in het buitenland zit te wachten op een 1e keeper die minstens 15 wedstrijden per seizoen mist

28 juli 2021 om 17:16

@wanny
Die jongen is geboren in een Feyenoord-nest, waarschijnlijk gunt hij zijn club gewoon een mooie transfersom.

@repelsteel

Als je je een beetje had verdiept in zijn situatie had je niet zo'n onzin gespuwd. Er is een enorm groot verschil tussen impact-blessures en chronische blessure problemen. Iemand die jaarlijks een hamstring of kruisband scheurt is blessuregevoelig, iemand die eens iets breekt of kneust is dat niet.

Voor de gasten die met nee antwoorden op de poll ben ik toch wel heel benieuwd, waarom jullie vinden van niet en wie dan wel? Ben erg benieuwd want ik zie echt niet snel een betere, nu soms nog wat onhandig maar wordt al een stuk minder en daarnaast een zelfverzekerde keeper die tenminste van zijn lijn durft te komen.

Ik kan van Bijlow wel geloven dat hij nooit naar Ajax zou gaan, omdat hij als jochie ook al als supporter in de Kuip zat volgens mij. Maar toch vind ik dit soort uitspraken vrij bijzonder. Wat wil je er mee bereiken? De weldenkende Feyenoord supporter moet kunnen begrijpen waarom Berghuis naar Ajax over stapt. De simpele Feyenoord supporter (elke club heeft simpele supporters) zal deze uitspraken met gejuich ontvangen. In mijn ogen is het ook een makkelijke manier van Bijlow om zieltjes voor zichzelf te winnen.

En wat gaat Bijlow doen als hij de komende jaren toch niet de eerste keeper van Feyenoord zal zijn? Dan kan hij door deze uitspraken dus ook niet naar een Nederlandse subtopper. Ik vind dit net zo'n domme uitspraak als de toezegging van sommige spelers dat ze na een buitenlands avontuur hun loopbaan bij een bepaalde Nederlandse club willen afsluiten. Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar bepaalde mensen zullen je altijd aan deze uitspraken gaan houden.

28 juli 2021 om 17:08

Dat wordt ongetwijfeld aan hem gevraagd n.a.v. het vertrek van Berghuis. Vind dat hij het netjes zegt, noemt Ajax niet eens, en dit is ook hoe hij het echt ziet. Daarnaast, denk je dat een subtopper hem niet meer wil na deze uitspraken? Daar ligt niemand wakker van hoor. Denk je dat die tattoos van Bijlow ook waren om zieltjes te winnen? Die jongen is een grotere fan van Feyenoord dan iedereen hier bij elkaar bij wijze van spreken.

28 juli 2021 om 17:16

Zoals ik al zei, ik verwacht niet dat Bijlow naar Ajax zou gaan, daar is hij veel te veel Feyenoord supporter voor.

Maar even andere voorbeelden, Sven van Beek en Jeroen Zoet, werden ooit gelikt aan grotere buitenlandse clubs, maar hebben het om verschillende redenen niet gered en zijn vertrokken/verhuurd aan andere Nederlandse clubs.

Dit zou ook met Bijlow kunnen gebeuren, gezien zijn blessure gevoeligheid (wat ik hem niet toewens natuurlijk). Stel dat hij om deze reden niet meer de 1e doelman van Feyenoord is, kan hij door deze uitspraken eigenlijk niet meer naar een Nederlandse subtopper om zijn carrière weer een boost te geven. Er zijn altijd simpele supporters die dit soort uitspraken er bij gaan halen.

Natuurlijk word hij er naar gevraagd vanwege de transfer van Berghuis, maar je bent niet verplicht om daar zo 'n specifiek antwoord op te geven. De weldenkende Feyenoord supporter zal Bijlow niet verketteren als hij zegt dat hij niet in de toekomst kan kijken, maar dat hij graag een transfer naar het buitenland wil maken.

Dan geef je ook een antwoord, maar sluit je de rest van Nederland niet direct uit.

28 juli 2021 om 17:24

Hij had het inderdaad wat minder stellig kunnen zeggen. Maar 'ik zie geen andere club dan Feyenoord', is niet hetzelfde als 'ik ga nooit naar een andere club', Hij doelt sowieso op een eventuele overgang naar een topclub (ajax, Psv). En als hij bij Feyenoord tekort komt in de toekomst, gaan de supporters het waarschijnlijk al niet erg vinden dat hij vertrekt, dus dan zal deze uitspraak geen verschil maken.

28 juli 2021 om 17:14

Wat niet vermeld wordt in dit stuk is dat er specifiek wordt gevraagd of hij in Nederland alleen bij feyenoord wil blijven, dus dat maakt het misschien wat logischer. En daarnaast kan het toch ook dat hij echt niet bij psv of ajax wilt spelen als hij zo'n liefde voor feyenoord heeft. En dat hoeft echt niet te betekenen dat hij niet ergens anders minder moet verdienen. In het buitenland zal die waarschijnlijk nog meer kunnen verdienen en dat zal dan ook zijn doel zijn. En daarnaast snapt iedereen natuurlijk wel dat deze situatie compleet veranderd als hij geen 1e keeper meer zou zijn en het moet doen met een paar knvb beker wedstrijden in het jaar, dan snapt iedereen wel dat die weg zou willen maar dan lijkt het me stug dat clubs als psv en ajax hem wel willen en dan wordt een subtopper hem wel vergeven denk ik.

28 juli 2021 om 17:18

Het is gewoon een uitspraak die scoort bij het simpele deel van de aanhang. Het weldenkende gedeelte van de supporters prikt hier zo door heen en nemen dit soort uitspraken nooit serieus.

28 juli 2021 om 17:39

Wat een onzin Paul, hij heeft Ajax in het verleden al afgewezen. Niets duidt erop dat hij ooit in Amsterdam zou willen spelen, maar jij weet zeker dat hij dit alleen zegt om te scoren.

3 jaar later......bijlow naar Ajax voor 1 miljoen

28 juli 2021 om 17:15

Nog waarschijnlijker dat Tadic naar VVV gaat.

Het eersta dat mij te binnen schoot was :"dit is een uitspraak met eenhoog Berghuis gehalte". Ik denk echter dat Bijlow echt nooit naar Ajax zal willen. Overigens vind ik het jammer dat de Boer hem niet mee nam in zijn selectie. Zou heel leerzaam voor hem zijn geweest en ik denk ook dat hij het verdiende.

Het eersta dat mij te binnen schoot was :"dit is een uitspraak met eenhoog Berghuis gehalte". Ik denk echter dat Bijlow echt nooit naar Ajax zal willen. Overigens vind ik het jammer dat de Boer hem niet mee nam in zijn selectie. Zou heel leerzaam voor hem zijn geweest en ik denk ook dat hij het verdiende.

Als er iemand is waarbij ik 100% zeker weet dat ie het meent is hij het.

Dus Bijlow wordt de opvolger van Steek! Goed nieuws!

Nummer 1 van Eredivisie

Ik durf ook wel met 100 procent zekerheid te zeggen dat ik nooit voor Feyenoord zal gaan voetballen!

Zou een goede opvolger zijn voor Onana

‘Het hoogst haalbare wil ik en ik zie in Nederland alleen Feyenoord’… Vindt hij dat zíj́n hoogst haalbare dus Feyenoord is?
Zonder gekheid, er bestaat niet veel groters dan Feyenoord natuurlijk, dan is het buitenland een eventueel logische stap.

29 juli 2021 om 13:54

Je conclusie klopt niet helemaal, al was hij ook niet serieus bedoeld. Mooie gozer, uitstekende doelman. Hoop dat hij nog lang voor Feyenoord speelt.

Ben nog steeds niet overtuigd van zijn keepers kwaliteiten waarvan iedereen zo lovend over zijn. Of praat iedereen elkaar na. Hij wordt de toekomstige Oranje keeper hoor ik wel vaak voorbij komen. Ik weet het niet, want ik zie het nog steeds niet. Ik vind hem bijvoorbeeld 1tegen1 zeer zwak. Zet zich lichaam nooit voor. Bang om eventueel contact te komen met de aanvaller. Hij vermijd contact om geen blessure te krijgen en daar is hij juist zo gevoelig voor. Voor een aanvaller is het gratis doelpunt, die hoeft maar rustig in de hoek plaatsen. Als voorbeeld : De gemiste kans van Malen op het EK tegen Tsjechië waarbij de keeper uitkwam en zich voor gooide zie ik bij Bijlow never nooit doen. Voor Feyenoord begrippen is het een degelijk keeper. Komt ook nog eens uit eigen jeugd.

28 juli 2021 om 17:37

Je hebt hem duidelijk nog nooit zien keepen. Het kritiekpunt is juist tijden geweest dat hij iets te fel het duel inging, waardoor hij blessures op liep. Hoe je er bij komt dat hij bang is voor contact mag Joost weten.

28 juli 2021 om 18:20

Dat gaat moeilijk als je steeds in de lappenmand bent en in verpakt als een mummie. Klopt, daar zijn we beide volledig mee eens dat we hem nooit zien keepen

28 juli 2021 om 18:27

Haha dat zie ik Bilow niet doen. Dat doet hij juist constant, hij gooit zich er vol voor en vergeet zichzelf te beschermen.

29 juli 2021 om 13:56

Waar heb jij het nou weer over? 1 op 1 is hij juist zeer sterk, hij gooit alles wat hij heeft in een duel. Dat is ook meteen de reden dat hij zichzelf nogal eens geblesseerd heeft. Je zit er echt volledig naast met je 'analyse'.

Man wat gun ik hem een leuke carriere. Hij moet aankomend seizoen gewoon laten zien dat je als Feyenoord keeper prima onder de lat bij het Nederlands Elftal kan staan.

Als Ajax komt met een zak geld ca €3m(salaris) is meneertje verkocht.
En terecht. Uiteindelijk doe je het voor de poen.

@cannigia Zoals jij Bijlow beschrijft zou hij een lachertje in het doel van Feyenoord zijn. Elke (keepers)trainer die ziet dat zijn doelman angst heeft bij 1 tegen 1 zal hem onmiddellijk zijn contract afnemen en naar buiten helpen. Dat kan helemaal niet op het niveau ere divisie. Ik zit wekelijks op niveau tweede en derde divisie te kijken en zelfs daar ken ik geen keeper die angstig is bij 1 tegen 1 situaties.

29 juli 2021 om 13:58

Zijn beschrijving klopt ook voor geen meter, het zit wel goed met Bijlow.

Hoe harder ze dit roepen, hoe sneller ze weggaan , vraag maar aan Berghuis

Niks mis mee, als je ambitie is om lekker bij een subtopper te blijven spelen zit ie al goed.

Een hele goede en talentvolle keeper. Ik had hem liever naar Amsterdam zien komen dan Berghuis moet ik eerlijk zijn. Mooi dat hij zich als échte Feyenoorder uitspreekt (en zo hoort het ook). Hopelijk blijft hij fit dit seizoen, goed voor Feyenoord én oranje !

Ach dat zijden Wim Jansen, en Wijnaldum ook dat ze nooit voor een andere Nederlandse club zouden gaan,spelen.......

29 juli 2021 om 13:57

Wim Jansen was voor mijn tijd, maar ik weet zeker dat Wijnaldum dat nooit heeft gezegd. Niet in de media in elk geval.

Het verschil met Berghuis is dat hij WEL een supporter is. stond met z'n familie bij de fanatieke aanhang en heeft de kampioenschaal getatoeëerd op z'n been. Berghuis zijn band was puur als werknemer. That's the difference. Justin geloof ik dan inderdaad ook wel op z'n woord.

28 juli 2021 om 18:42

Klopt, sterker nog, er gingen zelfs foto's van vroeger van Berghuis met Ajax broekje. Dus die was geen fan van Feyenoord. Ik kan me wel voorstellen dat als je ergens speelt, je wel sympathie voor een club kan krijgen. Maar Bijlow is een Rotterdammer, Berghuis inderdaad een werknemer.

28 juli 2021 om 21:36

Ach van der Meyde heeft ook een tatoeage van Ajax en speelde ook bij PSV. Dat zogenaamde supporter gevoel en nooit bij een andere club willen spelen is ook wel een beetje ouderwets. Ik zou zelf persoonlijk toch echt kijken naar welke opties je zou hebben en daar een goed plan op maken wat voor jou persoonlijk het beste is voor je ontwikkeling. De keuze of je dan voor een andere club in Nederland zou moeten spelen is in mijn ogen echt niet belangrijk. Maar goed ieder heeft zijn eigen keuze natuurlijk erin.

Ik hoop dat hij naar Ajax gaat. Niets ten nadele van Feyenoord, maar Nederland heeft echt een goede keeper nodig en dit is in potentie toch wel het allergrootste talent die wij in het land hebben (De rest is echt heel slecht). Dan is het voor zijn ontwikkeling het best als hij de beste club gaat keepen. Heeft hij ook gelijk CL ervaring.

28 juli 2021 om 18:34

Heb je het artikel gelezen? Hij geeft juist aan dat dat voor hem geen optie is, zonder Ajax bij naam te noemen.

Als hij zegt dat hij voor het hoogst haalbare gaat kan dat toch ook met Feyenoord? Tuurlijk, op dit moment kunnen ze Ajax en PSV niet bedreigen, maar dat kan snel veranderen. Zo lang is het nu ook weer niet geleden dat ze kampioen werden. En een goede keeper scheelt in ieder geval al een behoorlijke slok op de borrel.

Bijlow moet eerst maar eens over lange termijn bewijzen dat hij een bepaald (hoog!) niveau kan aantikken, èn blessurevrij blijft. Pas dan kan er sprake zijn van een stap hogerop. Ondertussen mag hij gerust doorgaan met het bashen van vooral Ajax. Dat gaat er bij Feijenoord supporters in als zoete koek;-))

29 juli 2021 om 14:00

Bashen? Hij zegt gewoon dat er voor hem maar 1 club is in Nederland. Voor Godenzonen klinkt dat misschien vreemd in de oren, maar voor sommige mensen draait niet alles om Amsterdam.

29 juli 2021 om 17:38

Klopt. Behalve in een groot deel van Rotterdam....

Als hij zich als keeper wil ontwikkelen, kan hij inderdaad veel beter bij Feyenoord blijven. Als hij bij Ajax ging spelen, zou hij minstens de helft van de wedstrijden in de NL-competitie de gehele 90 minuten tegen een van de doelpalen geleund staan. Dan ontwikkelt hij zich dus niet.

Justin is een jongen van de tribune, heeft bijna net zoveel met de sfeer als dat die heeft met het voetbal zelf. Hij is opgegroeid met de club en heeft hetzelfde clubliefde als de supporters.

Een stap in nederland is dan inderdaad ook niet een optie, bij de meeste die het zeggen geloof ik er niks meer van maar van justin is dat wel echt te geloven.

Justin is 1 van ons !

Nou nou, ik lees zowat alleen maar ajacieden reageren weer in een post wat overduidelijk door VZ is bedoeld om de boel weer scherp te zetten door deze uitspraak in de kop te zetten.

Van Justin is allang bekend dat hij Ajax al afgewezen heeft en die hard supporter is van Feyenoord.

Hopelijk kan hij dit seizoen laten zien dat Louis hem een kans in oranje moet geven. WK komt wellicht nog te vroeg als basisspeler aangezien Jasper nog relatief jong is voor een keeper, maar de jaren na het WK is Justin nummer 1 op doel. Als Feyenoorder of als speler van een buitenlandse club, dat maakt geen reet uit want hij heeft de beste potentie als keeper van Nederland.

Sorry hoor deze zogenaamde club liefde om een wit voetje te halen bij de supporters maar deze jongen heeft toch ook wel een ambitie? Als bv wel de mogelijkheid zal komen van een Ajax dan ga je er toch wel serieus over nadenken lijkt me? Dan speel je om de titel en speel je CL en weet je dat je voor een buitenlandse club veel interessanter bent om te volgen en of over te nemen. Maar goed we gaan het zien ik zie toch niet dat Ajax interesse gaat tonen voor hem.

Misschien moet Overmars het gewoon proberen, ook al komt hij uit een Feyenoordnest. Toekomstige keeper van oranje, zou gek zijn als je hem niet zou polsen. Nee heb je…

29 juli 2021 om 10:24

@curtazimo
Nee heb je en ga je in dit geval ook krijgen. Niks geen disrespect naar Ajax maar deze jongen is echt uit het Feyenoord nest, zo zul je bij Ajax ook spelers hebben die nooit naar Feyenoord zouden overstappen en dan heb ik het niet over het sportieve of financiële plaatje maar puur uit principe. Ik vind het mooi dat er nog spelers zijn zoals Bijlow die dat openlijk uitspreken en waar bij je weet dat het ook gemeend is.

29 juli 2021 om 15:56

@ramondiaz
Ik verwacht ook een 'nee' hoor. Maar bij zo'n talent MOET je het gewoon een keer geprobeerd hebben.

Ik vat het zeker niet op als disrespect. Niet van jou en ook niet van Bijlow en zijn familie. Principes en clubliefde zijn schaars, ik hou daar wel van. Net als de grasmeester van De Kuip, die vertrekt van zn leven niet daar, mooi toch!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren