Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ik las de uitspraak van Fischer ook en ik geloof er heel weinig van'

Laatste update:

Feyenoord was afgelopen donderdag te sterk voor PEC Zwolle, terwijl Ajax een dag eerder De Graafschap uitschakelde in de KNVB Beker. De twee aartsrivalen werden voor de volgende ronde aan elkaar gekoppeld en er worden al wat speldenprikjes uitgedeeld. Zo beweerde Viktor Fischer afgelopen vrijdag doodleuk dat hij helemaal niet wist dat Ajax Feyenoord had geloot.

/

Michiel Kramer, de spits van Feyenoord, moet er om lachen: “Ik heb het ook gelezen van Fischer en geloof er eerlijk gezegd heel erg weinig van. Het zou toch wel heel vreemd zijn, toch?'', zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. Fischer verbaast zich op zijn beurt over de ophef die door zijn uitspraak is ontstaan.

“Ik had niet gedacht dat het zo'n groot item zou worden”, zei de Deen. “Tja, ik was gewoon eerlijk. Mijn ploeggenoten zeggen wel vaker dat ik 'in een grot leef'. Maar ik was vrijdag gewoon met de wedstrijd tegen Groningen bezig.'' De bekerwedstrijd tussen Feyenoord en Ajax wordt op woensdag 28 oktober afgewerkt.

Denk je dat Viktor Fischer dit speelde?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

het is toch niet zo heel raar. die loting was donderdag avond laat en als hij dan al sliep en er meteen in de ochtend al mee geconfronteerd wordt dan is het niet vreemd dat hij dit niet wist.

28 september 2015 om 07:43

Zo groot is de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord ook niet meer. Er is toch geen sfeer te beleven. Supporters die niet aanwezig zijn. Ajax die al jaren heeft gewonnen in de Kuip.

28 september 2015 om 07:45

De laatste 2 keer ja.

28 september 2015 om 07:45

Heb inderdaad ook meer het idee dat het een soort obsessie wordt vanuit Feyenoord omdat ze de laatste jaren gewoon bijna altijd verliezen. Waarom Fisher in godsnaam liegen over zoiets.

28 september 2015 om 08:11

Inderdaad, voor Ajacieden is een wedstrijdje tegen Feyenoord leuk omdat die vrijwel altijd gewonnen wordt. Niet omdat het zogenaamd een klassieker is want er valt tijdens de klassieker voor de fans barweinig te halen.

Voor Feyenoord is het een kans om eindelijk Ajax eens te kloppen en te laten zien dat ze ook (nog) een topclub zijn. Beide clubs beleven deze loting totaal op een andere manier. Dat het voor Kramer belangrijk is wilt noet zeggen dat Fisher daar ook zo over denkt.

28 september 2015 om 08:25

Kramer zegt niet dat voor hem belangrijk is alleen dat vreemd is dat hij het niet weet.
Dat er de laatste 2 jaar door ajax gewonnen is was niet doordat ze zo goed waren maar dat geeft niet.

En om nu te zegen dat deze wedstrijd voor Ajaxsupporters niet belangrijk is , is helemaal lachwekkend

28 september 2015 om 08:47

Precies was er afgelopen jaar bij in de arena, het was een 0-0 maar verder ook echt niks aan!

28 september 2015 om 08:59

@bliek.

Het feit dat Kramer of iemand in de Feyenoordselectie ermee bezig is dat Fisher op een vrijdagmorgen niet weet dat er donderdagavond tegen Feyenoord geloot is geeft wel aan dat Kramer het belangrijk vindt.

Ik snap niet waar hij dan op zon moment mee bezig is. Zieltjes winnen voor Feyenoord denk ik dan maar weer. Als Fisher zegt dat hij het niet weet kun je dat toch gewoon geloven? Hij kan zich beter op zijn eigen spel gaan richten in plaats van zich met Fishers uitspraken bezig houden want daar valt nog genoeg aan te verbeteren.

@ajaxfcz

Ik weet niet of je sarcastisch wilt zijn maar als je de klassiekers van nu met vroeger in de meer gaat vergelijken (zonder uitfans, illegaal vuurwerk, knokpartijtjes op het veld, vanaf minuut 1 de grens opzoeken en corners die niet genomen konden worden door fans die spuugden en bekers op het veld gooiden) dan is er momenteel ook verder niks aan als je erbij optelt dat het voetbal ook nog eens heel erg achteruit is gegaan. Zal wel met je leeftijd te maken hebben dat je dat vergelijkingsmateriaal niet hebt..

28 september 2015 om 09:28

Haha ja! Tegenstanders waren al de dood om de ebt corner te nemen in die goeie oude "de Meer".kans dat je een klodder kwat op je kreeg als corner nemer. Een hel voor de tegenstander was t daar. Mis t nog steeds.. Tram ritjes met tram 9

28 september 2015 om 10:02

Jij bent iemand die denkt dat je een goede nep psycholoog wordt. Wat een lachwekkende uitspraken.
Die wedstrijd is heel belangrijk voor beide ploegen. Het is de arrogantie van Ajax

28 september 2015 om 10:05

Ik ben Feyenoord supporter, maar van dit soort verhaaltjes kan ik genieten! Ik heb De Meer nooit bewust meegemaakt, maar als ik mensen erover hoor praten had het echt iets.

28 september 2015 om 07:47

Voor een Feyenoorder is dit een grote wedstrijd, want ze spelen tegen een grotere club. Snap Fischer ook wel goed, zo belangrijk is deze wedstrijd niet.

28 september 2015 om 08:42

De arrogantie druipt er wederom vanaf

28 september 2015 om 09:36

@Roel hap nou toch niet, dit soort kleuters moet je gewoon negeren.

Ik ben voor Ajax en deze loting is natuurlijk gewoon een van de zwaarste lotingen die we kunnen krijgen. Feyenoord is wat mij betreft favoriet. Ik ben er wel blij mee want het bekertoernooi kan wel wat leven in de brouwerij gebruiken.

En Fischer, ach. Die leeft kennelijk vaker "in een grot". Waarom zouden wij daar iets van moeten vinden.

28 september 2015 om 07:49

Nouja in zijn Whatsapp, Facebook, Twitter, Instagram etcetera is het vast allemaal voorbij gekomen, kan me niet voorstellen dat hij die 's ochtends niet checkt. Ik geloof het eerlijk gezegd ook niet, maar snap de ophef hierover ook totaal niet. So what denk ik dan.

28 september 2015 om 08:08

Er zijn ook mensen die niet obsessed zijn over social media, oftewel die wel een leven hebben.

28 september 2015 om 08:22

Definieer 'een leven hebben'.

28 september 2015 om 08:51

''een leven hebben'' Niet iedere morgen net na het wakker worden gelijk die rotzooi hoeven checken.

28 september 2015 om 09:27

Ja die had ik verwacht en zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar wat doet iemand die wel 'een leven heeft' dan volgens jou?

28 september 2015 om 10:34

Zich bezighouden met belangrijke dingen dan mensen te 'volgen' die 95% zelf niks boeiends doen of melden en daarmee beginnen als hij/zij net wakker is, toch?

Waarom zou het vreemd zijn Kramer. Dat jij voor het eerst een klassieker speelt. Dat jij het allemaal nog groter aanvoelt dan een Fischer. Voor mij als Ajax supporter is PSV een grotere wedstrijd. Die hebben veel meer kwaliteit op sportief gebied. Ajax moet nog tegen Molde, PSV en waarom zou je dan bezig zijn met Feyenoord. Ik begrijp Fischer compleet.

28 september 2015 om 07:50

Vraag 10 ajacieden welke wedstrijden groter zijn. Die tegen PSV of Feyenoord. Ik wed dat er 9 supporters Feyenoord noemen die ze het liefst winnen.

28 september 2015 om 08:14

Het gaat er niet om of de wedstrijd groter is in deze context maar of hij belangrijker is. Feyenoord is misschien qua sfeer en historie groter maar op papier is drie punten van PSV afsnoepen de afgelopen jaren veel belangrijker.

28 september 2015 om 08:20

Ik verkies ook PSV boven Feyenoord. Een nederlaag tegen Feyenoord voor Ajax doet minder pijn dan 10, 20 jaar geleden. De enige serieuze tegenstander de laatste jaren is PSV.

28 september 2015 om 09:25

Dat is natuurlijk niet waar he. In 2012, 2013 en 2014 was Feyenoord net zo goed of misschien zelfs meer een concurrent voor ajax dan psv. Kijk de ranglijsten er maar op na.

28 september 2015 om 09:44

Achteraf gezien op de eindranglijst wel ja maar op het moment dat de wedstrijden gespeeld werden tegen Ajax niet. Toen stond PSV er beter voor dan Feyenoord en was dat de enige ploeg die het ons moeilijk kon maken. Statistieken zeggen niet alles. Het spel van PSV ligt Ajax nu eenmaal lastiger dan het ''werkvoetbal'' van Feyenoord. Je denkt toch niet echt dat Ajax in de kampioensjaren ook maar een keer de hete adem van Feyenoord in de nek heeft gevoeld? Heb jij ook maar een keer het gevoel gehad dat Feyenoord om het kampioenschap mee kon doen?

Het feit dat die tweede plek als kampioenschap werd gevierd geeft eigenlijk aan dat zelfs de Feyenoordfans daar eigenlijk niet in geloofden en het ''te gek'' was wat er gebeurden. En zelfs nu als ik het bestuur van Feyenoord weer hoor praten. Dan denk ik, Profileer jezelf als topclub en spreek je kampioenswensen uit, misschien dat de spelers er dan ook een keer in gaan geloven.

28 september 2015 om 10:31

100% PSV, Feyenoord is gewoon geen bedreiging voor de titel geweest de afgelopen 10 jaar. Die afgezwakte rivaliteit aan Ajax kant komt zeker ook doordat Feyenoord 5 jaar geleden echt vernederd werd in klassiekers tot het punt waarop Ajacieden medelijden kregen. Vrij logisch dat Ajacieden nu PSV als dé wedstrijd zien.

28 september 2015 om 10:34

Ja na een seizoen dat je 10e werd. Je moet dat ook in perspectief plaatsen. Maar goed vooralsnog staat Feyenoord dichterbij ajax dan psv en heeft psv serieuze problemen met blessures. Ik zie ajax psv op 8 punten zondag en Feyenoord winnen bij de graafschap. Dus op dit moment is Feyenoord net zo goed een concurrent ajax als psv. Dus stop met die arrogantie aub want het is op dit moment gewoon misplaatst.

28 september 2015 om 10:51

@MSP is snap vooral niet dat je je standpunt blijft verdedigen terwijl iedereen aangeeft PSV als gevaarlijker concurrent te zien. Begin dan helemáál niet over arrogantie. Ik zie psv overigens ook als grotere concurrent atm

28 september 2015 om 10:54

Vernederd? Welke wedstrijden is Feyenoord door ajax vernederd de afgelopen jaren. Ik kan me vooral wedstrijden herinneren waarin knullig werd verloren. Ajax mag Feyenoord qua uitslag dan de baas zijn, qua spel zeker niet de laatste edities.

28 september 2015 om 13:30

Sinds 2010 is de wedstrijd Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax 15 keer gespeeld in de competitie/beker. 10 keer won Ajax. 4 keer speelden de teams gelijk en 1 keer won Feyenoord. Doelpuntensaldo van de onderlinge wedstrijden is 30 voor Ajax en 15 goals voor Feyenoord. Dan is het toch niet vreemd dat Ajax Feyenoord niet als gevaar ziet?

Natuurlijk is het een mooi affiche, dat zeker. Maar ik snap niet dat mensen blijven zeggen dat het elkaar rivalen zijn als de een de ander vrijwel altijd verslaat. En als Feyenoorder kun je ook niet weten hoe Ajacieden denken over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord en Ajax en PSV aangezien je dat gevoel niet kent en voor Feyenoord bent.

28 september 2015 om 15:38

Ik kan me in de competitie vanaf 2010 geen vernederingen herinneren eigenlijk. Vaak lag het dichtbij elkaar.

28 september 2015 om 16:17

Ik zeg ook nergens dat Feyenoord vernedert werd maar wel dat Feyenoord niet meer gezien wordt als serieuze rivaal. Dat is PSV op het moment. Deze wedstrijden zijn (buiten dat het klassiekers zijn) niet meer dan een wedstrijd..

28 september 2015 om 16:27

Concurrent en rivaal zijn niet hetzelfde. Feyenoord zal altijd de grootste rivaal zijn van ajax en niet psv. Ken genoeg ajacieden die dat kunnen bevestigen.

28 september 2015 om 09:12

En daarbij leeft het minder, daar uit-supporters (viceversa) niet meer welkom zijn. Dat gaat ten koste van het echte Klassieker-sfeertje.

En ik denk dat ook meetelt, dat veel ex-Ajacieden bij Feyenoord voetballen, dat het nu meer een leuke onderlinge wedstrijd wordt als een wedstrijd tegen de grote rivaal.

Kramer zal het nu zo voor de eerste keer héél anders beleven....

Oh jeetje Kramer gelooft het niet, wel een heel artikel waard waarin 80% als een keer eerder voorbij gekomen is. Fischer moeten we niet geloven maar Kramer wel natuurlijk als hij uitspraken over Kazim doet, wat een clown.

28 september 2015 om 07:44

Kramer wordt gewoon gevraagd wat hij er van vindt. En hij gelooft er weinig van, wat niet eens zo heel onlogisch is.

28 september 2015 om 08:42

Kramer zegt nergens dat je hem moet geloven. Ik weet ook zeker wanneer jij aan hem verteld dat je hem niet gelooft dat hem dat echt niks zal doen.

Kramer geeft hier aan dat hij het niet gelooft dat Fischer het niet weet. Niet meer dan logisch. Hij zal 's ochtends toch wel even in de krant neuzen? Op zijn telefoon kijken? Dat een speler het niet weet noem ik desinteresse in de tegenstander. Prima dat je nog niet met de tegenstander bezig bent, maar om even snel te kijken naar de loting van gisteravond is niet te veel gevraagd. Het is maar 5 minuten werk.

28 september 2015 om 09:16

Is het zo moeilijk voor te stellen dat iemand niet bezig is met een tegenstander/ wedstrijd die volgende maand pas op het programma staat? Een echte prof is alleen bezig met de aankomende tegenstander.. en dat is Feyenoord niet!

28 september 2015 om 13:34

Ja, alsof Fisher dan alvast iedere avond een uur eerder naar bed gaat en vlak daarvoor een warm glas melk drinkt omdat hij over een maand tegen Feyenoord moet spelen.

Waarom houden mensen zich met dit soort dingen bezig? Er zijn toch wel belangrijkere dingen te bespreken dan het wel of niet weten van een tegenstander?

Waarom zou je als Kramer zijnde hierop willen reageren? Dat vind ik dan weer raar

28 september 2015 om 08:43

Omdat hij die vraag krijgt gesteld en hem beantwoord. Wat is daar raar aan.

28 september 2015 om 08:47

Je weet als speler dat je onzinnieuws aan het verkondigen bent. Wat heb je eraan?

Fischer is misschien een beetje wereldvreemd? Het verbaast me eigenlijk niets er zijn tegenwoordig spelers die vier dagen voor een wedstrijd niet weten tegen wie ze spelen en wie hun directe tegenstander is, vrij onprofessioneel vind ik dat.

28 september 2015 om 08:28

Ach, is zoiets in de Eredivisie benoemenswaardig? Als je als Ajax tegen de onderste regionen van de Eredivisie speelt en je speelt in de Arena dan weet je dat je 11 man op eigen helft tegen gaat komen. Speel je uit tegen die onderste regionen dan speel je tegen 9 man op eigen helft en 1 spits en een valse linksbuiten.

Of je in de Eredivisie als Fisher zijnde nu tegen Groningen of tegen Excelsior speelt, je weet toch wel wat voor een wedstrijd je te wachten staat.

28 september 2015 om 10:04

Dat fischer niet binnen 12 uur weet tegen wie hij op 28 oktober speelt lijkt me niet echt wereldvreemd. Die loting is leuk, maar niet echt bijzonder toch. Hij is bezig met de volgende wedstrijd ipv met eentje over een maand. Lijkt me prof zat...

Welkom bij het nieuws van tegenwoordig.
De ene...."Hij heeft dit gezegd,
De ander...." daar geloof ik niets van, De ene weer...."waar mensen zich druk on maken", De ander weer....."wedden dat dit een nieuws-item word,

Toch heb ik het gevoel dat dit meer leeft bij Feyenoord dan bij Ajax. In Amsterdam wordt er veel luchtiger gesproken over Feyenoord dan in Rotterdam over Ajax. Alleen al de termen die over tafel vliegen in Rotterdam bevestigen dat. Ajax wint meestal en als Feyenoord een keer wint is het 1 groot feest en staat de hele stad op zijn kop.

Ik moet helaas bekennen dat ik Feyenoord in oktober 2x zie winnen. Als ze hetzelfde op kunnen brengen als vorig seizoen waar ze absoluut zonder twijfel 2x hadden moeten winnen dan is Ajax echt de pineut. Ze staan leuk bovenaan maar tot nu toe hebben ze een beetje tegengas gekregen van Twente en Boem 2 punten verloren.

Ik vrees dat ze dit weekend en tegen Feyenoord gewoon punten gaan laten liggen en dan staan ze niet meer bovenaan.

28 september 2015 om 09:20

Denk ook dat Ajax punten laat liggen tegen Feyenoord dit weekend, sterker nog: ik denk dat de Ajax selectie niet eens komt opdagen in Rotterdam

28 september 2015 om 10:49

Ze spelen tegen PSV dit weekend maar ik snap wat je bedoelt :P Tegen PSV wordt het lastig maar tegen Feyenoord worden ze overlopen denk ik. PSV is ook niet echt 200% op het moment. Dus dat kan nog een gelijkspelletje worden. Tegen Feyenoord wordt een drama gok ik.

Dat hier serieus nog een stuk over is vind ik briljant. Loting donderdagavond na de laatste wedstrijd. Fischer wist het op vrijdag bij de training nog niet. Ik vergeet me eigen verjaardag nog tot het eerste berichtje 's ochtends. Lekker boeiend. Die jongen was happie eten, even naar de bios, thuis potje fifa spelen nog. Daarna lekker naar bed, goed ontbijtje 's ochtends, in auto'tje naar werk met zijn favoriete mp3'tje aan.... geen krant gezien geen nieuws gehoord..

Ach, denk niet dat Fischer er wakker van ligt dat 'Kramer' off al people hem niet gelooft. Waar hebben we het over zeg.. Fischer heeft al zo veel klassiekers gespeeld en ook beslissend geweest. Plus dat de wedstrijd tegen PSV veel belangrijker is. Het enige waarin Meneer Kramer tot nu toe mee op viel tegen Ajax waren structurele misdragingen.

28 september 2015 om 15:54

Ik kan me anders maar 2 klassiekers herinneren waarin hij mee deed dus dat zoveel is ook zwaar overdreven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren