Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hoe Erik ten Hag de selectie van United voor zich won: ‘Iedereen dacht: ‘wauw‘’

Laatste update:

Bruno Fernandes is lovend over de manier waarop Erik ten Hag leiding geeft aan Manchester United. De 28-jarige middenvelder, die bij afwezigheid van Harry Maguire de aanvoerdersband draagt bij the Red Devils, ziet dat de manager elke speler hetzelfde behandelt en noemt daarbij het voorbeeld van Marcus Rashford, die op de bank moest beginnen nadat hij te laat was gekomen. “Ik zat naast David De Gea en we beseften: dit is hoe het hoort te zijn”, aldus Fernandes in gesprek met BT Sport.

Ten Hag nam afgelopen zomer het stokje over van interim-manager Ralf Rangnick op Old Trafford. United eindigde als zesde in de Premier League en kende daardoor een uiterst teleurstellend seizoen. Onder Ten Hag moest er een nieuwe wind gaan waaien en Fernandes herinnert zich de eerste weken van de Nederlander nog goed. “We gingen tijdens de voorbereiding op rondreis. Ten Hag vroeg veel van ons tijdens die trainingen. Hij zei: het is aanhaken of wegwezen.”

De Portugees geeft aan dat de selectie in het begin niet goed wist wat het moest verwachten. “Iedereen keek in eerste instantie de kat uit de boom en vroeg zich af of hij wel echt zou ingrijpen. We vroegen ons af of hij ook een grote speler zou aanspreken, mocht dat nodig zijn.” Fernandes geeft aan dat Ten Hag dat iedere keer consequent deed. “Dat was inderdaad het geval. Hij deed het bij Cristiano Ronaldo, Jadon Sancho en Rashford.” Laatstgenoemde moest in het uitduel met Wolverhampton Wanderers (0-1) op de bank beginnen omdat hij te laat was bij de wedstrijdbespreking.

Die beslissing van Ten Hag maakte indruk binnen de selectie, zegt de reserve-aanvoerder. “Marcus was in vorm, maar de manager passeerde hem meteen. Marcus was onze grote man en we hadden hem nodig, zo dachten we. Maar Ten Hag zette hem op de bank. Iedereen dacht toen ‘wauw’. Even later zat ik naast De Gea en beseften we: dit is hoe het hoort te zijn.” Fernandes zegt dat jongere spelers hadden kunnen denken dat zij ook te laat konden komen bij wedstrijdbesprekingen, mocht Ten Hag niet hebben ingegrepen.

Rashford was logischerwijs niet blij met zijn reserverol tegen Wolves. “Hij was boos en wilde spelen”, zegt Fernandes. “Maar hij gedroeg zich voorbeeldig en kwam op de bank zitten. Uiteindelijk maakte hij nog de winnende treffer ook: hij won de wedstrijd voor ons. Vervolgens liep hij samen met Ten Hag lachend het veld af. Daarmee was het einde verhaal. De manager vroeg tijdens elke training en elke wedstrijd het maximale van Marcus. Niet alleen op het veld, maar ook daarbuiten.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat dit nieuwswaardig is zegt genoeg over hoe die voetballers van tegenwoordig behandelt worden. Vind je het gek dat het bijna allemaal van die diva's zijn?

23 februari 2023 om 15:56

Dit is enkel nieuwswaardig omdat het over Ten Hag gaat. Kan me niet voorstellen dat er coaches zijn die wel doen alsof iedereen maar te laat mag komen zonder consequenties. Dan ben je de groep in no-time kwijt.

23 februari 2023 om 16:01

Veel coaches zullen zeggen dat niemand te laat mag komen, maar als de absolute sterspeler en de man in vorm vervolgens te laat komt zullen ze niet ingrijpen. Sterk gehandeld en goed leiderschap van Ten Hag.

23 februari 2023 om 16:10

Dat Bruno Fernandes dit noemenswaardig vindt, zegt toch juist dat het bijzonder is..

23 februari 2023 om 16:16

Jeetje Samcro, word je niet moe van jezelf. Als dat zo wel, zou Bruno dit toch ook niet op deze manier belichten?

23 februari 2023 om 16:19

Ik word moe van jou AC, zie jou enkel op anderen reageren die iets zeggen dat jij niet leuk vindt en vaak is het ook nog zo'n reactie als deze nu. Ik word nooit moe van mezelf.

Dit is iets doodnormaals wat elke moderne coach doet, Xavi bij Barca en Arteta bij Arsenal als voorbeelden, maar het is hier nieuwswaardig omdat het ons aller Erik is. Dat Bruno dit een wauw-moment vindt zegt meer over Bruno.

23 februari 2023 om 16:25

Ik vind dat je een beetje gelijk hebt en een beetje ongelijk. Dat dit deze site haalt is 100% omdat het over Ten Hag gaat, en zelfs ik als Ten Hag fanboy ben wel een beetje klaar met die hype nu. Goede trainer, maar voor mijn gevoel is het nu allemaal ook weer niet zo buitenaards als ik hier soms lees. Tegelijk weet ik ook bijna zeker dat er echt wel coaches zijn die niet consequent zijn, die wel grote spelers anders behandelen dan minder grote spelers of jonge talenten etc. En inderdaad, die zijn regelmatig de groep kwijt.

23 februari 2023 om 16:31

Er wordt anders ook genoeg geschreven over Xavi, of over Arteta, het ligt er maar net aan waar je zoekt en kijkt.

Het feit dat Bruno en De Gea, twee ervaren spelers, die onder veel verschillende coaches hebben gewerkt, dat moment deelden, zegt al dat het iets noemenswaardig is. Daarbij geen oordeel of het noemenwaardig moet zijn, maar blijkbaar zijn dus genoeg coaches (die zelfs bij een van de grootste clubs hebben gewerkt), niet zo. En is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.

23 februari 2023 om 16:34

Ewoud, er zullen zeker wel coaches zijn die bepaalde spelers net wat anders behandelen, maar nu wordt er gedaan alsof Ten Hag iets baanbrekends doet - wat idd bijdraagt aan die hype.

23 februari 2023 om 16:54

Samcro,

Ik snap je punt zeker. Als ik naar mijzelf kijk dan sla ik de topics over die voor mij niet interessant zijn en/of regelmatig voorbij zijn gekomen.

In dit geval mbt Ten Hag bij United vind ik het juist interessant om het te lezen. Ik wil graag weten hoe de spelers van United zelf denken over Ten Hag. En Fernandes is niet de minste. Hij geeft ons een kijkje in de keuken en werkwijze van ETH. Fernandes heeft verschillende trainers gehad en kan daarom goed vergelijken.

Het is extra interessant omdat United sinds Alex Ferguson een kerkhof voor trainers en spelers is geworden. Zoveel trainers en spelers mislukten daar. Dan is het toch juist leuk om te zien dat het ETH wel lukt en de spelers door het vuur voor hem gaan. Helemaal omdat er wat wijsneuzen waren die Schreuder de credits gaven. Hij zou het meesterbrein zijn achter het succes van Ten Hag.

En om het af te maken is ETH een Nederlander. Daar heb ik iig persoonlijk meer mee dan bijv. Arteta of Xavi of welke buitenlandse trainer dan ook. We zitten hier op een Nederlandse voetbalforum en is het logisch dat bepaalde trainers, clubs, trainers, spelers extra aandacht krijgen. Zeker de Nederlandse

23 februari 2023 om 17:00

Ja goed, dat het hier een heel artikel is ligt ongetwijfeld aan het feit dat ETH nogal popie jopie populair is momenteel. Ik had voorheen ook weinig met United, maar sinds er afgelopen zomer wat Ajacieden naartoe zijn gegaan ben ik veel meer geintresseerd.

En een strakke discipline zou overal normaal moeten zijn en is dat meestal ook wel denk ik, maar blijkbaar was dat bij United niet zo.
En wat Bruno volgens mij vooral aangeeft is dat men in eerste instantie dus kat uit de boom keek of dit nu eindelijk een manager was die dat wel zou doen.
Voor Bruni en De Gea was het dus een soort van openbaring.
Ook weer overdreven, want waarschijnlijk zijn ze vergeten dat ze wat jaartjes terug in hun carriere ook gewoon trainers hebben gehad met strakke discipline

23 februari 2023 om 17:13

Marc 433,

redelijk overdreven hoe je hier doet, want Utd was helemaal geen kerkhof voor spelers en trainers, ze hebben zeker dure miskopen gedaan maar er zijn gewoon prijzen gepakt onder Mou en Louis, daarnaast heeft Ole ook gewoon CL gehaald. Het was geen Liverpool dat rond de 8e plek eindigde jaren achter elkaar. Je probeert het hier wat mooier te maken dan het daadwerkelijk is imo.

Het is zeker mooi om te zien hoe Erik het doet, ik gun het hem ook van harte, maar door opmerkingen zoals die van jou gaan we het overwaarderen en dat is best jammer.

23 februari 2023 om 18:32

Nou Samcro, da’s ook niet zo raar aangezien dit een Nederlandse nieuwssite is en dus logischerwijs meer aandacht heeft aan Nederlandse spelers en trainers. Als je een lofzang over Spaanse trainers wilt, ga je maar naar Spaanse websites. Zo werkt dat.

23 februari 2023 om 20:29



Top zeg .... wat een reactie .....mensen die het hier niet mee eens zijn vergeten wellicht zijn combinatie ..... streng ...rechtvaardig en vaderlijk. Houden van je spelers en blijven eisen ....leveren vriend ...zo iets


23 februari 2023 om 16:29

Wat een onzin. Alsof sterspelers vroeger geen voorkeursbehandelingen kregen? Bijna elke Braziliaanse superster liep er de kantjes vanaf. Rooney, en nog vele andere spelers ook. Vroeger was niet alles beter. Ze dronken zelfs alcohol en rookten sigaretten. Juist nu zijn er veel meer wedstrijden, intensievere trainingen en overall meer druk vanuit de media voor een voetballer.

23 februari 2023 om 17:18

"vroeger was niet alles beter. Ze dronken zelfs alcohol en rookten sigaretten. "

Jij spreekt jezelf in korte tijd keihard tegen

Zou niet noemenswaardig moeten zijn. Maar weet zeker dat het grootste deel van de coaches hun ster spelers wel ontzien. Gebeurt niet alleen in de voetballerij. Toppers krijgen vaak een uitzonderingspositie.

24 februari 2023 om 11:59

Hahaha om het nog beter te maken, ze snoven zelfs cocaïne op ‘t veld.

Wat je zegt klopt, maar dat verdienen die spelers ook wel. Aan de andere kant is het vaak zat ook niet het geval geweest. Bv Mourinho en Casillas, Pep en Ibra, Ten Hag en Ronaldo. En nog super veel andere voorbeelden. Denk dat alleen Mbappe en Messi op dit moment ongenaakbaar zijn.

23 februari 2023 om 17:43

Ze moeten die voetballers gewoon nog meer betalen, dan gaan ze nog verder naast hun schoenen lopen.

Tja dat dit ontbrak onder Rangnick en vooral Solskjaer was wel raar achteraf. Dit is gewoon topsportklimaat wat Ten Hag aan het doen is. Hoort eigenlijk de normaalste zaak van de wereld te zijn bij een grote club zoals Manchester United. Maar goed United was de afgelopen 10 jaar sinds Ferguson ook niet best dus ook wel een reden waarom ze niet terug kwamen naar de top.

23 februari 2023 om 17:43

Ik snap al die kritiek op Solskjaer niet. De beste man, werd tweede en derde met United. Dan moet je echt wel iets goeds doen. Laten we eerst eens kijken of Ten Hag tweede en derde weet te worden, voordat we Solakjaer zijn prestaties naar beneden halen. Zijn derde seizoen was idd minder. Rangnick kan ik me wel in vinden. Die heeft er een potje van gemaakt

Lijkt wel een kleuterklas. Niet zo gek dat United zo slecht presteert.

23 februari 2023 om 16:50

Misschien moet je iets vaker naar het voetbal kijken, want zo slecht gaat het dus niet.

Huh haha, dat lijkt me meer dan normaal? Te laat = banken. Rare wereld dat voetbal ooit.

Ja hou nu maar ff op met al die hosanna berichten rondom United, ik ben nu al gespannen voor vanavond! De enige manier waarop Ten Hag nóg meer veren in z'n kont kan krijgen is namelijk dat United vanavond helemaal wordt dolgedraaid door Frenkie, en iedereen zegt 'zie je wel! #backthemanager die had -ie willen hebben! #glazersout'

En daar heb ik vanavond niet zo'n zin in om naar te kijken...

23 februari 2023 om 16:02

Alsof een United in vorm tegen een Barcelona zonder Pedri en Gavi nog in de problemen gaat komen?

23 februari 2023 om 16:48

@thenry_228: Het is 2-2, uitgescoorde goals tellen niet meer dubbel, en ik vind Ter Stegen en Lewandowski echt geen koekenbakkers. Ik hoop dat United hoe dan ook doorgaat, maar er is nog echt een wedstrijd te spelen.

23 februari 2023 om 16:55

Eigenlijk waanzin dat die uitdoelpunten niet meer dubbel tellen. Zo maak je de eerste wedstrijd overbodig. En je gaat veel meer verlengingen krijgen. Ik vind het echt onzin. De redenatie was dat clubs nu sowieso wel meer aanvallend spelen dan vroeger, maar ik denk dat deze beslissing er weer voor zorgt dat uitspelende ploegen juist defensiever gaan spelen, omdat uit gescoorde doelpunten toch niet meer tellen. Als die doelpunten uit wel dubbel zouden tellen, dan heeft het nog nut om uit een doelpunt te maken, nu niet.

23 februari 2023 om 16:11

Door Frenkie? In welk universum leef jij?

23 februari 2023 om 16:48

@futballeke: die waar de bal rond is.

Ik lees alle anecdotes maar al te graag. Heb zelf het gevoel dat ik ook bij de omekeer live was, tegen Liverpool thuis voor mijn eerste wedstrijd in Engeland. Ten Hag doet het hartstikke goed en iedereen is logischerwijs lyrisch. United was geen makkelijke klus, maar ben er altijd overtuigd van geweest dat hij het zou doen. Wij hebben 4 jaar heerlijk voetbal en geweldige resultaten gezien van een geweldige trainer een perfectionist. Lekker dat NL weer een echte toptrainer heeft, verwacht ook dat Slot binnenkort zo'n stap kan maken.

23 februari 2023 om 16:07

Precies, in het begin was iedereen sceptisch, hij moest het niet doen, ook hem gaat het niet lukken! heb vanaf begin gezegd, laat die man het nu eens proberen voordat iedereen hem afbrand! Maar zo zit het helaas tegenwoordig in elkaar!En btw, laat slot nu nog maar even een seizoen op zuid zitten :-)

23 februari 2023 om 16:10

Hoezo WAS United geen makkelijke klus? Of vind je al dat hij geslaagd is? Ze hebben nog niets tastbaars bereikt, ze zijn 2 jaar geleden nog 2e geworden en het jaar ervoor 3e. Het is niet dat hij nou enorm uitzonderlijk presteert bij United. Begrijp mij niet verkeerd, hij doet het echt meer dan prima hoor. Laat hem eerst maar eens wat tastbaars pakken en volgend jaar een mooi CL en PL seizoen draaien.

23 februari 2023 om 16:18

Het is zeker wel uitzonderlijk, gezien waar United vorig jaar stond? Hij heeft na een stroeve start en geweldige reeks neergezet in een seizoen met tegenslagen rondom sterspelers (Martial, Ronaldo, Sancho) en nog meer blessures. Hij doet nog mee in elke competitie, staat in een finale en is maar 3 punten verwijderd van City.

23 februari 2023 om 16:44

Je hebt wel deels gelijk, maar in Engeland is de top alleen maar groter geworden sinds 2 of 3 jaar geleden en vind dat je hem een beetje doet hem te kort. Dat United 2 of 3 jaar geleden het iets beter deed is waar, maar dat was met hangen en wurgen en slecht voetbal. Ten Hag heeft zijn eigen eigenwijze visie en moest ook dealen met de Ronaldo affaire waar echt veel druk op kwam te staan. Ook zie je onder hem spelers als Rashford hun echte potentie eruit halen. Weet je ze zullen het wel niet worden, maar ze kunnen zelfs nog het kampioenschap pakken. Bij United is het vooral heel constant geworden, buiten de eerste paar weken zinken ze niet meer door het schip. Zelfs als ze niet thuis spelen en niet een top niveau halen zitten ze niet aan de bodem van de put. Er is gewoon heel lang niet zo'n positieve sfeer om United zitten hangen. Ik zelf heb niks met de club, maar al mijn vrienden die United fan zijn zijn lyrisch en dan heb ik het over Amerikanen, Nigerianen en Engelsen. Natuurlijk heeft hij nog niks gehaald, maar ze zijn een overwinning weg van de League Cup doen nog om alles mee , de cultuur is terug, er word weer goed gelachen en ze spelen gewoon prima. Misschien overdrijf ik een beetje, maar alles ziet en voelt heel anders dat zeker.

23 februari 2023 om 17:04

Ik hoor wel alleen maar positieve verhalen rondom Ten Hag bij United, dus dat gedeelte heeft hij zeker al gewonnen. Ik denk dat hij ook al redelijk wat monden heeft gesnoerd, door al zo snel een bepaalde mentaliteit in en rondom het team te krijgen. Het zou fantastisch zijn voor het Nederlandse trainersgilde dat hij onze nieuwe toptrainer in het buitenland wordt.

23 februari 2023 om 19:18

Geef nou toe dat je geen enkele wedstrijd hebt gekeken in de laatste jaren.

Deze aanpak zou meer dan normaal moeten zijn. Vraag me dan vooral af hoe soft Ole en Rangnick dan wel niet waren

Niets tegen TH en hij doet het duidelijk geweldig maar is dit genoeg om je kleedkamer voor je te winnen? Simpelweg doen wat doodnormaal zou moeten zijn? Vraag je je af hoe het er bij United aan toe ging de laatste jaren. Zeg wat je wil over managers maar ze maken ze niet meer als vroeger. Fergie bv betaalde elke buitenwipper in Manchester. Als er een United speler naar de discotheek kwam belde de buitenwipper Fergie op en 20 minuten later stond ie voor de neus van zijn speler, al was het 3 uur 's nachts: "what the fuck are you doing here". Wat een vent. Nu is het blijkbaar spectaculair wanneer een manager zijn eigen regels daadwerkelijk handhaaft.

23 februari 2023 om 16:12

Deed Fergie dat? Haha geweldig. Weet je waar ik hier meer over kan lezen? Google is niet mijn vriend in deze.

23 februari 2023 om 16:30

Meerdere mensen die dat hebben aangehaald in het verleden. Keane, Fletcher... Mark Hughes ook geloof ik.

Ferdinand vergeleek hem eens met een maffia-baas omdat ie iedereen in Manchester kende, overal 'spionnetjes' had en hij alles wist wat zijn spelers uitvraten.

Als je Ferguson spies nightclubs ingeeft vindt je vast wel een interview of artikel.

Naar verluid vond hij het ook heerlijk toen United die keer Chelsea een erehaag moest geven nadat ze de titel wonnen omdat hij wou dat zijn spelers zich vernederd voelden en er daardoor harder voor wilden vechten dat nooit meer te hoeven voelen. Nu gaan trainers flauw doen en het juffertje uithangen wanneer ze een rivaal een erehaag moeten geven.

Als volstrekte buitenstaander had ik het idee dat Ten Hag de selectie al voor zich had gewonnen toen hij zelf de 13,8 kilometer mee rende die hij als straftraining oplegde aan de selectie. Maar het is mooi dat de spelers zo lovend zijn over de rechtlijnigheid, iets wat door sommige 'analisten' als Tukkerse koppigheid werd uitgelegd.

Ik denk dat de KNVB trainerscursus eens goed naar Ten Hag moet kijken om te zien waar hun opleiding tekort schiet.

23 februari 2023 om 16:11

Ik moest bij het lezen van de kop ook gelijk aan dat moment denken! Ik kreeg toch ook echt het idee dat vanaf dat moment de spelers voor hem door het vuur wilden gaan.

23 februari 2023 om 16:12

Dan kunnen ze beter Ancelotti opbellen.

Voor mij althans niet verwonderlijk maar blijkbaar gebeurt nog te vaak dat er sommige regels niet zouden gelden voor de toppers. Ook bij Barcelona was er blijkbaar geen regels of boetes bij het niet naleven van het reglement. Xavi heeft daar nu ook een waslijst aan regels bij toegepast.

Goed gedaan van Ten Hag maar ik denk dat hij vooral door de aanpak rond Cristiano Ronaldo enorm veel respect heeft afgedwongen.

23 februari 2023 om 16:16

Dat zou op mij in ieder geval meer indruk maken dan iemand passeren die te laat komt, ook al is het op dat moment een belangrijke speler.

23 februari 2023 om 16:25

@samcro

Zeker, het is ergens ook wel benoemswaardig dat hij een inform Rashford op de bank durft te zetten in een moeilijke verplaatsing, maar idd als je een grootheid als Cristiano Ronaldo gewoon opzij durft te zetten, dat wekt veel meer indruk op.

Hoe die het doet, doet ie het. Maar het werkt. Als je pech hebt, dan keert zo’n selectie zich tegen je, willen ze meer vrijheden* etc. Maar zoals het nu gaat, niks dan lof.

*was het bv niet ooit Gertjan Verbeek bij Feijenoord die op zijn manier ook rechtlijnig te werk ging, maar die selectie destijds (veel ervaring) vrat dat niet.

24 februari 2023 om 18:47

Klopt

Hij heeft de wil om te winnen en topsportmentaliteit terug gebracht op Carrington, iets dat sinds het vertrek van Mourinho afwezig was. Iets wat broodnodig was bij Man United. En het werpt zijn vruchten af. Eigenlijk te bizar voor worden dat profs hier versteld van staan. Te laat is banken, ook ik heb dat sinds de E-tjes meegekregen.

Ik dacht dat het zou gaan over de straftraining waar TH zelf ook in mee liep.
Als speler zou ik dat nog net iets meer waarderen als iets wat eigenlijk gewoon normaal is.

Sommige mensen lijken niet te beseffen wat voor een puinhoop United was. Sinds Ferguson met pension ging was het gewoon drama na drama na drama. Moyes werd door niemand gerespecteerd. Van Gaal kon zijn transfers niet binnen krijgen en had veel kritiek op zijn ''saaie'' speelwijze. Mourinho is gewoon altijd een drama ook wanneer het goed gaat. Wanneer het goed gaat vergeef je het hem. Wanneer het niet goed gaat zie je alleen de drama. Ole wilde gewoon iedereen z'n grote vriend zijn. Hij was meer een assistent dan een hoofdcoach. Ole zou waarschijnlijk een geweldige tweede assistent zijn. Want tactisch gezien zou ik hem niet als eerste assistent nemen. Als tweede assistent is hij goed voor de sfeer. Dat zegt ook alles over hem als hoofdcoach. Rangnick was zo enorm overschat. Nooit wat bijzonders bereikt maar werd naar binnen gehaald als de voorvader van het voetbal. Dan heb je Ten Hag die een moeilijk begin had, maar niet in paniek vloog en de juiste maatregelen nam. Hij won spelers zoals Casemiro over vrij snel terwijl hij Casemiro er relatief langzaam in bracht terwijl hij 1 van zijn vrienden, Ronaldo, naar buiten aan het werken was. Fernandes lijkt ook niet in een Ronaldo kampje te zijn gaan zitten maar is gewoon meegegaan met Ten Hag's groep proces. Rashford is ook helemaal opgebloeid door Ten Hag's speelwijze. Ten Hag kreeg zoveel kritiek op het kopen van ''kleine'' Martinez maar hij is juist 1 van de betere spelers gebleken en 1 van de betere verdedigers die United heeft gehad in de recente geschiedenis. Hij gaat feilloos mee met het niveau nadat hij uit de mickey mouse competitie is gekomen. Enige teleurstellende aankoop tot nu toe is Anthony. Misschien heeft hij een seizoen nodig om aan te passen dus ik wacht met mijn oordeel tot volgend seizoen. Dat doe ik ook met mickey mouse competitie speler Gakpo bij Liverpool.

23 februari 2023 om 17:30

@porque

Eens, maar je beschrijft alleen factoren in de selectie en staf. Terwijl er bestuurlijk ook zo vreselijk veel mis is bij United. De problemen gaan dus nog een stukje dieper.

"we vroegen ons af of hij ook een grote speler zou aanspreken, mocht dat nodig zijn."

Zo zitten ze er dus in. Niet gewoon professioneel zijn, maar eerst kijken of de trainer wel streng genoeg is.

Mijn hemel... dit stuk tekst heeft mij oprecht aan het denken gezet.

Waar is ons fatsoen... waar is het leiderschap... hoe moeilijk is het nog om trainer te worden?

Wat Ten Hag doet is normaal zou je denken in zo'n wereld met zoveel geld, maar kennelijk kijken spelers hier van op! Met deze fatsoensnormen ben ik opgegroeid en opgevoed. Gelukkig heb ik trainers in het lage amateurvoetbal gehad die dan meer op Ten Hag leken dan op Ragnick of Schreuder. Anders was het één grote pleurisbende in onze groep geworden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren