Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Halve finale tegen Nederland wordt een zware dobber voor Argentinië'

Laatste update:
/

Net als in Nederland kijkt men ook in Argentinië tevreden naar het speelschema van de knock-outfase op het WK. De Zuid-Amerikaanse toernooifavoriet ontloopt tot een eventuele finale de gevestigde toplanden. Alleen Nederland komt voor dat predicaat in aanmerking, vindt spits Diego Milito. Oranje kan, wanneer de twee landen hun achtste en kwartfinale winnen, in de halve eindstrijd het pad van la Albiceleste kruisen.

"Dat is natuurlijk niet zeker", zegt de voormalig Argentijns international, die onlangs afscheid nam van Internazionale en terugkeert naar zijn geboorteland. "We hebben al genoeg verrassingen gezien. Wat bijvoorbeeld te denken van Costa Rica? Ze hebben de volgende ronde gehaald door met goed voetbal te winnen van twee grote landen."

Het is voor Argentinië vooral zaak om bij de les te blijven, vindt Milito. In de achtste finale wacht Zwitserland en daarna mogelijk een duel met de winnaar van het treffen tussen België en de Verenigde Staten. "Spelen tegen landen met weinig historie kan gevaarlijk zijn. Het risico bestaat dat je te relaxed wordt en de benodigde spanning verliest. Maar je kunt Zwitserland en zelfs België of de VS niet onderschatten."

"Maar", vervolgt de 35-jarige Argentijn in gesprek met Goal. "als alles gaat zoals verwacht, dan zal een halve finale tegen Nederland een zware dobber worden. Maar het kan natuurlijk altijd erger", vindt de goalgetter. Argentinië speelt dinsdag eerst om 18.00 uur tegen Zwitserland.

Nederland - Argentinië wordt de halve finale

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Goed om te lezen dat België bij voorbaat wordt onderschat. Wordt dus een lastige kwart finale voor Argentië.

29 juni 2014 om 12:22

Ook wel handig om de vs niet te onderschatten?

29 juni 2014 om 13:42

En Nederland te overschatten?

29 juni 2014 om 13:52

Het Nederlandse systeem is een bedreiging voor Argentinie. Argentinie is aanvallend zeer sterk maar is verdedigend kwetsbaar. Nederland heeft het achterin dichtgetimmerd en speelt voorin met een messcherpe counter.

29 juni 2014 om 14:06

Nederland heeft mij nog niet kunnen overtuigen om hen als favoriet te beschouwen. Ik wil het nog wel eens zien tegen Mexico.

29 juni 2014 om 14:10

Dus winnen van de wereldkampioen en 10 goals maken in 3 wedstrijden is niet overtuigend wou je zeggen?

29 juni 2014 om 14:14

Yup, voorlopig teren ze enkel op de klasse van Robben en van Persie. Wat als zij een off-dat hebben, dan kan je het wel schudden. De Mexicanen hoeven ook niet te komen m.i.

29 juni 2014 om 14:28

Ik denk ook echt dat VS België kan verassen en door kan stoten naar de kwartfinale. Klinsmann heeft het daar goed voor elkaar en Team USA hoef je niet te motiveren om te presteren. Als zal Klinsmann alles uit de kast halen.

29 juni 2014 om 14:29

@flamezzz, Nederland heeft 10 keer gescoord en slechts 1 velddoelpunt tegen gehad tegen Spanje, Australië en Chili. De andere twee doelpunten waren onterecht gegeven strafschoppen.

Als dit jou niet overtuigd, dan vraag ik mij af wat jou dan wèl overtuigd. Spanje en Chili zijn Janneke en Mieke niet, he, zoals jullie het zo mooi zeggen. Wij zeggen Spanje en Chili is andere koek dan Algerije en Zuid Korea.

Hoe dan ook, ik hoop op Nederland- België in de semi's, dat zou erg tof zijn, om een term te gebruiken die zowel in Nederland als België gebezigd wordt.

29 juni 2014 om 14:59

@doncoxxx
Hoe komt iedereen er toch bij dat er twee onterecht gegeven strafschoppen in het nadeel van Nederland zijn gegeven? De eerste tegen Spanje was onterecht, maar de tweede was gewoon terecht: hands in de 16. Dat Janmaat dat niet expres deed heeft niets te maken met of het terecht was.

@enaxor
Zijn er landen die niet in de problemen raken als hun twee beste spelers een off-day hebben? Alle landen zijn afhankelijk van een paar toppers die het verschil elke keer maken. Als de volgende spelers een off-day hebben dan zijn deze landen ook een stuk minder:
Brazilie: Neymar
Argentinië: Messi
Colombia: Martinez en James Rogriguez
Frankrijk: Benzema en Griezmann

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Andere landen hebben überhaupt geen echte topspelers, zoals Mexico. Daarom verwacht ik ook dat Nederland gaat winnen tegen Mexico, de teams zijn gelijkwaardig met uitzondering van de topspelers.

Voor mij geldt dit trouwens ook in het algemeen: de meeste teams zijn gelijkwaardig met uitzondering van hun topspelers en dan in het bijzonder de topaanvallers.

29 juni 2014 om 15:30

@ Doncoxxx

Ik zeg toch niets over België? Ik besef ook wel dat we met bijzonder matig voetbal winnen van drie nog matigere landen.

Wel heb ik gezien dat Nederland mij nog maar 45 minuten heeft kunnen overtuigen op het WK. De andere 225 minuten vond ik niet speciaal. Dus: ik wil het nog wel eens zien tegen Mexico. Lijkt mij geen verkeerde uitspraak. Ik zal straks gewoon op café voor Nederland suporteren.

Off: je poging om Vlaamse uitdrukkingen te gebruiken is niet geslaagd

29 juni 2014 om 15:46

Wie heeft jou dit WK dan wel overtuigd?

29 juni 2014 om 16:08

@ jollie18

Eerlijk gezegd heb ik nog geen team gezien dat een constant hoog niveau weet aan te houden. Veel hangt af van details, de scheidsrechter en het momentum.

Op basis van intrinsieke kwaliteiten moet ik Frankrijk en Duitsland naar voren schuiven als topfavorieten. Op een goede dag winnen die ploegen van iedereen.

De gevaarlijkste outsider was en is Colombia. Afgeschreven na de blessure van Falcao, maar een heel degelijke ploeg. Een ploeg die niets te bewijzen heeft en met passie speelt. Ze kunnen binnenkort bewijzen dat ze de beste ploeg van het continent zijn als ze Brazilië pakken. Ik heb zelf een tijd in Colombia gewoond, dus ik ben fan van het idee.

Als Nederland van Mexico wint, gaan ze waarschijnlijk door tot de halve finale. Dan kan alles gebeuren. Maar Mexico is echt niet te onderschatten, denk ik. Ik kijk al uit naar de wedstrijd. Hopelijk gaat Oranje knallen en kunnen jullie de hele avond feesten

30 juni 2014 om 00:28

@jzanetti, Bij hands moet er sprake zijn van het opzettelijk spelen van de bal. Als de bal niet opzettelijk geraakt wordt, is het dus geen hands. Janmaat had zijn arm achter zijn lichaam en had geen enkele intentie de bal met de arm te spelen.

Maar neem het jezelf niet kwalijk, er zijn veel regels die het gros van de fans en zelfs spelers en trainers niet kennen. Bv ook gevaarlijkspel in het strafschopgebied, zoals Vlaar op Herrera vanavond. De meeste mensen denken dat dat een penalty is, maar het is een indirecte vrije trap.

29 juni 2014 om 12:22

Mwa.. Belgie heeft tot dusverrre ook niet bijster veel indruk gemaakt toch? Denk dat die een zware dobber aan Usa gaan krijgen.

29 juni 2014 om 12:25

Vindt jij dat Nederland wel indruk heeft gemaakt? Minste kansen, slechtste voetbal op het WK. Winnen natuurlijk wel 3 potjes maar dat hebben die Belgen toch ook gedaan? Die Belgen hebben slecht gespeeld maar toch gewonnen, dat is een kwaliteit. Nederland heeft slecht gespeeld maar het kan niet beter. Ik zeg nu niet dat die Belgen ver gaan komen maar de VS zal wel geen probleem zijn. Tegen Argentinie liggen ze eruit peins ik.

29 juni 2014 om 12:29

Zeker heeft Nederland indruk gemaakt! Om te beginnen bij die 1-5 tegen Spanje. Heel de wereld is lovend over Nederland maar jij vind weer van niet.

29 juni 2014 om 12:30

Umad?

Je bazelt maar wat. Want Nederland heeft zeker niet de minste kansen gehad. Tegen Chili was de kansverhouding 8 om 1 in het voordeel van Nederland en tegen Spanje had het 8/9-1 kunnen worden. Die wedstrijd tegen Spanje heeft Nederland de tweede helft overigens volledig gedomineerd tegen de voorgaande wereldkampioen, wat zeker wel indrukwekkend is. En het land dat Brazilie tot aan de strafschoppen op 1-1 kon houden, heeft eigenlijk tegen Nederland geen kans gehad. Met 10 goals was Nederland ook nog eens het meest scorende land in de poulefase. Ook nog eens bijkomend dat Nederland veel sterkere tegenstanders in de poule had dan Belgie.

Jij bent duidelijk het verdedigende spel van Nederland nog niet gewend. Het is niet mooi combinatiespel wat Nederland laat zien, maar voorlopig bijt iedereen zich stuk op de verdediging en dat is zeker ook wel bewonderenswaardig.

Dus ja, Nederland speelt misschien verdedigend, maar heeft daarmee veel meer indruk gemaakt dan Belgie.

29 juni 2014 om 12:32

Haha serieus? Ga lekker een andere sport kijken als je durft te beweren dat wat Nederland laat zien slecht is. Nederland heeft in 3 wedstrijden weinig weggegeven. vooral de laatste wedstrijd was een fantastische prestatie qua verdediging. Aanvallend spelen ze vanuit de counter en zijn ze behoorlijk effectief. Prima dat je de minste kansen hebt maar als je er 25% van de ballen inschiet doe je het gewoon onwijs goed. Nederland speelt gewoon heel verdedigend voetbal maar komen er op de juiste momenten gewoon goed uit met 2 van de beste 5 aanvallers van de wereld op dit moment. Snap dat je gewoon graag loopt te zeiken op NL maar probeer dan wel met goeie argumenten te komen want wat je nu zegt is echt de grootste bullshit die er is.

29 juni 2014 om 12:36

Umad bro? Slechtste voetbal van het WK? Dat is natuurlijke complete onzin.
Nederland heeft gewoon terecht gewonnen van Spanje en de 2e helft tegen Spanje was misschien wel de meest indrukkende 2e helft op dit WK. Tegen Australie en Chili waren we de 2e helft ook gewoon beter. En wat hebben we tot nu toe tegen gehad? 2x een onterechte penalty en een wereldgoal. En zelf scoren we aan de lopende band. Dit Nederland moet aan de bal nog veel beter worden, maar qua verdediging en kansen afmaken zijn we al top.

29 juni 2014 om 12:42

Umad? Hoe weet jij nou dat Nederland niet beter kan?
Ps. 10 goals in 3 (WK!) wedstrijden,wie doet dat na? Precies, niemand.

29 juni 2014 om 12:45

Ik snap jouw opmerking niet. Meer schoten op doel, meer goals, meer punten dan in de poule in 2010 en je vindt het niet indrukwekkend? Door een andere opvatting lijkt het wat minder sprankelend, maar de cijfers liegen niet... Ik ben zeker onder de indruk van Oranje. In 2010 dacht volgens mij ook niemand dat we (na de poule) ver konden komen, maar nu hebbenw e een zware poule gehad en als alles mee zit een relatief gemakkelijke 1/8e en 1/4e finale... Ik ben benieuwd, maar et begint alweer aardig te kriebelen...

29 juni 2014 om 12:51

Haha je zegt maar wat, Nederland hoort bij de ploegen met de meeste doelpogingen , minste kansen tegen, hebben het meeste gescoord, en de hele wereld was lovend na de wedstrijd tegen Spanje. Er is 1 heel groot verschil, Spanje /chili. Of Rusland/algerije. Tegen die landen heeft belgie niet weten te overtuigen, maar wel 9 punten, maar de echte test komt pas eventueel tegen Argentinië. Belgie heeft nogmaals heel erg veel geluk gehad met de loting van de groepsfase en nu de achtste finale. Anders hadden ze er al uitgelegen.

29 juni 2014 om 13:08

Waarom begin je over Nederland terwijl het om België gaat? België zal echt beter moeten gaan spelen want anders kun je er zo maar uit liggen tegen Team Usa.

Nu je er toch over begint ; Nederland gaat voor het resultaat. Je hebt meer aan minder spel en een ronde verder dan mooi voetbal en toch uitgeschakeld worden of heb ik dat verkeerd?

29 juni 2014 om 13:26

Da's dan aardig knap van Nederland, minste kansen op het WK maar toch de meeste doelpunten van iedereen in de groepsfase scoren, en ook het beste doelsaldo in de groepsfase samen met Colombia.

29 juni 2014 om 13:57

@umad?

Qua resultaat heeft Nederland grote indruk gemaakt. Slechts één goal tegen uit veldspel , verder twee enigszins dubieuze penalty's en maar liefst tien goals voor.

Kan me heel goed voorstellen dat Argentinie met een goede aanval maar een matige verdediging zich daar wel enige zorgen om maakt, al moet Nederland eerst maar eens van Mexico zien te winnen.

29 juni 2014 om 12:23

//maar je kunt Zwitserland en zelfs België of de VS niet onderschatten\\

Hij zegt dit letterlijk dus ik snap niet hoe je er bij komt dat hij België onderschat?

29 juni 2014 om 12:27

Het woordje "zelfs" geeft aan dat Milito 'zelfs' Zwitserland eigenlijk hoger inschat dan Belgie en Usa. Daarbij ook nog eens het feit dat hij Nederland de eerste mogelijke echte topper noemt, geeft eigenlijk wel aan dat hij het tot de halve finale wel vrij makkelijk te doen vindt.

29 juni 2014 om 12:37

Even het artikel lezen. Het gaat hier namelijk om de uitspraken van Diego Milito.

29 juni 2014 om 12:46

Hij schat ze niet hoger in. Goed lezen, gaat over het feit dat het landen zijn die qua geschiedenis veel minder zijn. Daar moeten ze voor oppassen, mbt de motivatie en scherpte.

29 juni 2014 om 12:46

Ja, maar dat geeft toch niet aan dat ie België onderschat, hooguit dat ie Zwitserland overschat. Verder zegt ie nergens dat Nederland de eerste topper is, want dat staat namelijk in de inleiding. Hij zegt alleen dat wanneer alles volgens plan gaat (dus dat ze de 8e en kwartfinale gewoon winnen, want ze zijn wel de favoriet in die wedstrijden), dat Nederland heel moeilijk gaat worden in de halve finale.

29 juni 2014 om 12:49

Wel het artikel gelezen, een foutje gemaakt bij de comment, kan gebeuren toch?

29 juni 2014 om 14:42

Is toch logisch wat hebben die belge laten zien dan?
Vind het maar een matige statische ploeg met alleen Mertens die het verschil kan make.
Hazard hebt het niet en de rest van België gaat her nooit krijgen ook

29 juni 2014 om 12:24

Ik moet het nog maar zien met die belgen, ik vraag mezelf af of ze wel voorbij de usa komen.

29 juni 2014 om 13:53

laten we eerst vanavond maar eens winnen. en dan is er nog een kwartfinale. wat een stom gezeik zeg.

Mocht het zo ver komen teken ik voor een herhaling van 1998

29 juni 2014 om 12:45

Zeker, een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Alles zat erin, rode kaarten, goals, met natuurlijk het doelpunt van bergkamp als hoogtepunt.

29 juni 2014 om 12:59

Dan nu graag een ronde later wel winnen van Brazilië haha.

29 juni 2014 om 13:19

Dat zijn iets minder goede herinneringen Laten we nu idd maar van Bazilie winnen, dan kunnen we meteen die Cup omhoog houden. Ach ja, dromen mag.

29 juni 2014 om 13:25

Maar voor 1 keer een droom die geen bedrog is zou wel fijn zijn

29 juni 2014 om 13:56

Idd met wat wij voor de voetbalwereld in de geschiedenis betekent hebben verdienen we het toch gewoon om die cup een keer te winnen. Dat dat dan niet met het mooiste voetbal gebeurd is niet erg. Duitsland heeft drie sterren op de borst, en die zijn nou ook niet met mooi voetbal behaald.

haha, leuk dat "zelfs" voor belgie

Zullen we eerst vanavond eens afwachten voor we over de halve finale gaan praten...

29 juni 2014 om 12:28

Laten we dan nog een wedstrijd wachten voor we overde halve finale praten.
Wedstrijd voor wedstrijd kijken.

29 juni 2014 om 12:40

Wij praten niet over de halve finale, dat doet Argentinië. En van mij mogen ze..

Het is absoluut geen garantie dat ze allebei in de halve finale komen al zie ik het wel het liefst Nederland vs Argentinië of België vs Nederland als halve finale. lijkt me de mooiste wedstrijd.

Gok een 3-1 robben 1x van persie 1x depay met invalbeurt 1x

29 juni 2014 om 12:46

Ik heb bij jou altijd het idee dat je fan bent van Depay...

29 juni 2014 om 13:09

Met jouw vermogen om op subtiele persoonlijke details te letten, ga je het nog ver schoppen. Ook ik heb het gevoel dat hij fan is van Depay.

29 juni 2014 om 13:39

Sdgo30 hoe zou dat toch komen? Maar ik meen het echt il denk echt dat het drie een word en dat depay mag invallen en weer een doelpuntje meepikt

Mooie worden maar laten wij ons nu maar gewoon richten op Mexico want van dat vooruit kijken kan het alleen maar fout gaan. En dan zien we wel wie we tegen komen op welk moment. Als de spelers ook zo zouden denken dan weet ik wel wat er vanavond gebeurt. Ik zeg gewoon focussen op Mexico en dan zien wel wie de volgende tegenstander is.

Dit keer zijn het niet de belgen die in de laatste 10 min gaat scoren,maar wel de amerikanen en dan liggen de belgen eruit.

Laat de halve finale ajb Nederland - België zijn. Dan kunnen we onze zuiderburen weer even met beide benen op de grond zetten.

29 juni 2014 om 12:58

Heel België hoopt ook op een halve finale tegen Nederland ... Je mag 2 keer raden waarom :-)

29 juni 2014 om 13:05

2 x maar? Jullie denken het betere team te hebben vermoed ik.

Moge de beste winnen

29 juni 2014 om 13:14

Jullie belgen maken geen kans tegen zowel argentinie als nederland.

29 juni 2014 om 13:45

Om gehakt te maken van Oranje ?

29 juni 2014 om 13:46

Inderdaad, moge de beste winnen :-)

Jezus mannen, de Belgen spelen dan wel crappy voetbal, maar we steunen Chadli, Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld, Mertens (ik niet),= en Dembele toch nog wel?

29 juni 2014 om 14:09

Hoezo? Ik snap dat nooit waarom we zo genaamd voor 'onze buren' moeten zijn. We zijn toch ook niet voor Duitsland? Ja, als ze mooi voetbal spelen, maar anders niet.

29 juni 2014 om 15:11

Nee, omdat ze voor Nederlandse ploegen hebben gespeeld.

30 juni 2014 om 02:00

Omdat ze voor Nederlandse ploegen hebben gespeeld? Er zijn zoveel spelers die in Nederland hebben gespeeld. Mertens en Vertonghen zijn trouwens twee eikels.

Ik ben er achter gekomen tijdens dit WK dat er geen enkel land is dat bij voorbaat kansloos of favoriet is. Chili had bijvoorbeeld gewoon kunnen winnen gisteren tegen Brazilië.

Over eventuele halve finale tussen Nederland en Argentinië brand ik me vingers nog niet aan. Maar ik hoop het natuurlijk wel.

Hahahaha eerst maar van dit mexico winnen. Voor het WK allemaal roepen dat nederland geen schijn van kans heft en na de 1-5 overwinning zijn ze opeens titelfavoriet en steunt iedereen oranje. Hoop echt dat ze vanavond er uit vliegen! Al dat gehyp iedere keer.

29 juni 2014 om 14:43

Idd ik hoop ook dat ze eruitvliegen met hun anti-voetbal en grote bek.

29 juni 2014 om 15:34

Waarschijnlijk hoopten of verwachten jullie dat voor het toernooi ook al, moet toch vervelend zijn geweest om er zo naast te zitten.

Wij hebben geen grote mond meneer Sal, wij hebben ons gewoon geplaatst, dat is voor jou kennelijk al reden om dit te zeggen en voor Madriedsta (die gelet op de naam hoogstwaarschijnlijk Spanje 3-0 toedichte tegen NL) reden om het hype te noemen.

Nederland heeft zich gewoon geplaatst en mag straks de 1/8 spelen, we zien wel wat dat brengt maar het is normaal enthousiasme voor elk land dat de 2e ronde gehaald heeft.

Persoonlijk hoop ik als Belg op een halve finale tegen Nederland. Zou heel leuk zijn. Met een kwartfinale ben ik allang tevreden, maar met het schema dat we hebben durf ik om voor meer te dromen.

Argentinië laat geen sterke indruk achter. Vooral verdedigend, maar wij ook niet en zij hebben ook Messi.

29 juni 2014 om 14:33

Als ik heel eerlijk ben zie ik Nederland 4 van de 5 keer gewoon van ons winnen.
Ok wij geven net als hun weinig kansen weg, maar zei doen dat tegen sterke landen, en die weinige kansen die wij telkens weg geven maken hun spitsen wel gewoon af.

Verder denk ik niet dat wij bij hun aan de goal gaan komen,

Nee Nederland is ook voor ons het minst aantrekkelijke land voor tegen uit te komen, veel liever Argentinie.

waarom heeft iedereen het al over de halve finale? kan ik me zo aan ergeren..mexico is veel belangrijker..

'zelfs belgie of de Vs',

Daarmee zegt hij eigenlijk dat Zwitserland sterker is dan België of de VS, want natuurlijk niet zo is. De VS en België zijn subtoplanden, beide erg aan elkaar gewaagd en de vorm van de dag en de fitheid zal uiteindelijk de doorslag gaan geven wie er door stoot. Argentinië zal ook nog beter moeten gaan spelen om de Zwitsers eruit te gooien.. Ik zie ze wel, ondanks dat ik nog altijd niet erg onder de indruk ben, zonder veel moeite langs Zwitserland en VS of België gaan.
Als het tot een halve finale tegen Nederland komt, gaan ze het ontzettend zwaar krijgen met Oranje, ik denk zelfs dat als het zover komt, dat NL dit Argentinië net zoveel pijn kan doen als het met Spanje al gedaan heeft. Het is achterin zo ma als een lammetje en Robben en vpersie steken in bloedvorm.

Hou nou eens op met dat gezeik over niet overtuigen. We spelen solide, en zijn messcherp op de counter. Het gaat niet om mooie voetbal maar om resultaat. En niet om het 1 of ander, maar wij hebben 1 veldgoal tegen en 2 o terechte penaltys. Tegenover 10 goals voor. Dat is gemiddeld 3 per wedstrijd. Hoezo niet overtuigend ...

België wordt hier keihard onderschat, Nee, het voetbal trekt op niks, maar het is door toedoen van de belgen dat de tegenstander ook niet tot voetballen komt. Sommigen noemen de VS favoriet op basis van de wedstrijd tegen Duitsland, ik zeg een droge 2-0 voor België. Argentinië moet ook niet te hoog van de toren blazen want zij spelen net zo slecht als België, alleen zij hebben Messi voor een geniale actie te maken, zij vliegen eruit tegen Zwitserland. Nederland maakt gehakt van Mexico, daar ben ik ook zeker van.

België zit er nog in en nederland nog 35minuten en het is over .-)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren