Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gudelj lag op de grond: ‘Het is mijn man, maar hij liet me struikelen’

Laatste update:

Het was niet de week van Nemanja Gudelj. Ajax kreeg tegen FC Twente (2-2) en Celtic (2-2) vier tegentreffers die voorkomen hadden kunnen worden en drie keer speelde de van AZ overgekomen middenvelder een kwalijke rol. Bij de tweede goal van Celtic struikelde hij, zo geeft Gudelj te kennen.

/

“Mijn mannetje laat me struikelen. Ik zag niks en hij kopte hem binnen”, laat Gudelj weten aan Amsterdam FM. “Of ik me dat doelpunt aanreken? Het is mijn man natuurlijk, maar ik lag op de grond. Op de grond kun je moeilijk een duel winnen.”

Verdediger Mitchell Dijks baalde ervan dat Ajax zich weer moest terugknokken van een achterstand. ”Ik heb al in meer wedstrijden gezien dat het zo loopt. Op trainingen lukt het aardig en in de wedstrijden gebeurt dat dan niet. Ik kan er niet echt de vinger op leggen hoe dat komt. Misschien spelen tegenstanders anders tegen ons of leggen sommige spelers zich een bepaalde druk op. Het is in ieder geval teleurstellend”, aldus Dijks tegen NUsport.

Is Nemanja Gudelj een goede aankoop voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

pff zwak excuus zeg.. laat je niet struikelen! kom op zeg...

18 september 2015 om 11:35

Wat is dat nou voor rare reactie? Net alsof je altijd kan voorkomen dat de tegenstander je laat struikelen. Ja het was zijn man maar die bal had cillessen gewoon moeten plukken. Of anders Sinkgraven op de lijn. Mensen zien alleen dat hij fouten maakt. Hij was gister anders wel de speler met de meeste balveroveringen en counters onderscheppingen. Daar hoor je niemand over.

18 september 2015 om 11:38

Hij was ook degene die er vaak voor zorgde dat de bal weer veroverd moest worden, maar daar hoor ik jou dan weer niet over. Gudelj zit gewoon in een matige periode, het is niet deze ene fout of zelfs deze ene wedstrijd, hij is keer op keer een van de minderen.

18 september 2015 om 11:41

Precies wat jij zegt! Gudelj is een geweldige aankoop en heeft dat ook al bewezen. Die penalty van vorige week tegen Twente sloeg natuurlijk ook nergens op en dan wordt je gisteren gestruikeld. Maar 1 fout waar die iets aan kan doen. Alle spelers maken fouten, dus ook Gudelj

18 september 2015 om 11:43

Hij was gewoon de zwakste gisteren, als je een corner ergens achter het doel schiet en een vrije trap zo ongeveer de 2e ring op en vrijwel alleen balverlies lijdt hoef je je niet te verschuilen achter het feit dat je nog een paar ballen veroverd hebt.

18 september 2015 om 11:43

Hou op man, je moet je gewoon niet zo makkelijk laten wegzetten. Er mag wel wat meer power in bij die "mannen". Dan mag je nog zoveel technisch vernuft hebben, maar ook Messi, Aguero en zelfs Serero gooit gewoon af en toe zn lichaam erin. En dat zijn echt niet de grootste. Als hij gewoon aan de goede kant staat te dekken moet die vent door gudelj heen en krijgt Ajax een vrije trap.

18 september 2015 om 11:44

Dat hij veel balverlies lijdt is zeker waar. Je kan hem moeilijk kwalijk nemen niet hard te werken want dat doet hij wel degelijk. Zelf is hij betrokken bij zowel tegengoals als goals voor Ajax. Tegen Twente uit een corner en die handsbal is gewoon pech. Gisteren ook dat is een fout van Cillessen. Gudelj liet zijn man gaan maar Cillessen moest gewoon plukken.

18 september 2015 om 11:48

Eens

18 september 2015 om 11:48

Ik zeg nergens dat Gudelj niet hard werkt, ik zeg dat ie matig speelt. Als jij op je werk hard werkt, maar keer op leer het resultaat negatief beinvloed, denk je dat er dan geen kritiek komt? De kritiek is gewoon terecht en het is onnodig om deze jongen de hand boven he hoofd te houden. Als deze jongen is wie we dachten dat ie zou zijn, dan toont ie karakter en knokt ie zich erbovenop. Daar acht ik hem ook wel toe instaat, maar dat betekent niet dat terechte kritiek niet gegeven mag worden.

18 september 2015 om 11:49

Ik reageer op zijn bericht.. "hij liet mij struikelen" kom op zeg je moet dat niet laten gebeuren.. ik zeg voor de rest niet dat hij slecht heeft gespeeld of een slechte speler is.

18 september 2015 om 12:02

Dan word het toch gewoon tijd dat hij eens gaat banken? Hij zit bij Ajax toch, niet bij een club die tegen degradatie speelt.

18 september 2015 om 12:12

Gudelj is een miskoop! Kan geen fatsoenlijke vrije trappen en corners nemen. Laat staan zijn tegenstander dekken bij standaard situaties. Snel schone ipv Gudelj opstellen.

18 september 2015 om 13:08

Nee, jij snapt het wel... Gudelj speelt gewoon tot nu toe vrij goed in de eredivisie. Een 'klootzak' had Ajax nodig en Gudelj kan dat zijn als dat nodig is. Daarnaast, Schone controlerend neerzetten lijkt mij niet slim. Hij wint amper duels en kan zijn creativiteit niet goed kwijt. Stel dat je net als gisteren Sinkgraven en dan Gudelj wisselt voor Schone. Sinkgraven speelde gewoon slecht, die won ook geen enkel duel en Schone doet dat ook niet en zijn beide verdedigend gewoon niet goed.

18 september 2015 om 13:46

Tegen twente is toch geen pech meer? Ik kon dr niet mee zitten maar hij liet guti gwn helemaal vrij

18 september 2015 om 23:00

7 fouten in 7 zinnen is ook wel knap. Over resultaten op het werk negatief beïnvloeden gesproken.....

18 september 2015 om 11:47

Het vervelende is is dat het niet de eerste keer struikelde.
Ik heb het idee dat de drempel genaamd de 5 meterlijn geeoon te hoog is en dat hij daar niet overheen kan stappen.

Gudelj was sowieso gister heel erg matig. Heb hem heel weinig goed zien doen. Maar goed daar waren er helaas gister wel 'weer' meer van natuurlijk.

18 september 2015 om 11:49

Gudelj had echt zijn avond niet inderdaad. Gelukkig kun je nu wel de 'supporters' eruit filteren die er de ballen van snappen en roepen dat Gudelj slecht is en eruit moet. Zijn werklust en power zijn onmisbaar, ook in zijn slechte vorm van gisteren. Je kunt bovendien ook stellen dat Cillesen een corner in de 5 meter moet vangen/wegboksen, omdat dat soort situaties heel snel een goal zijn wanneer de tegenstander eerder bij de bal is. Hij was echter helemaal verrast door het snelle dalen van de bal.

18 september 2015 om 12:08

Grapjas.. Gudelj speelt bij een nationale topclub, daar hoort concurrentie te zijn. Als je dan een periode slecht in vorm bent, kan je op de vank terecht komen en daar is niets mis mee. Wat heeft dat nu te maken met het wel of niet zijn van een echte supporter? Ik zie Sinkgraven en Gudelj graag een keer banken, boehoe ben ik nu een nepperd?

18 september 2015 om 12:54

Ik doelde meer op het feit dat er behoorlijk veel mensen zijn die in de waan van de dag leven, van alles roepen en elke speler tot op de grond af lopen te zeiken na een fout of slechte wedstrijd, zonder fatsoenlijke onderbouwing. Dan valt het type persoon wat ik beschrijf naar mijn mening niet onder de noemer supporter (het steunen van je favoriete team) of wel?

Daarmee zeg ik niet dat je geen supporter bent als je vindt dat een speler er wel/niet in hoort te staan. Ik doe alleen mijn beklag over dat eindeloze gezeik op de club en de spelers.

18 september 2015 om 11:52

Die jongen kon zo lekker ballen bij AZ. Ik was jaloers dat ie niet naar ons kwam. Wat is het dan toch wat er voor zorgt dat ze er bij Ajax ineens niks meer van kunnen? Janssen, Gudelj, Sinkgrave, Zivkovic,sulejmani...... allemaal niet wat ze er van gedacht hadden/hebben.
Het Ajax-systeem ligt als een zware last over de schouders van de spelers, het plezier is er vanaf lijkt wel. Als ik Cruijff ooit hoor praten, sorry, maar dan snap ik er ook ooit niks meer van. Ze zijn zo bezig met het taken uitvoeren, het erover nadenken wat en hoe ze het nou eigenlijk moeten doen, dat ze vergeten lekker te voetballen. Sana (niet de meest representieve) had het er al over na zijn vetrek. Zet de juiste mannetjes op de juiste plek en laat ze eens gaan. Gewoon een wedstrijdje in de eredivisie tegen een minder clubje (de Graafschap ofzo)
Maak die Toekomst nou eens iets minder ingewikkeld en als laatste.....geef nou eens wat geld uit aan een goede speler met wat ervaring....dan komt alles weer goed met Ajax

18 september 2015 om 13:46

Ik heb al vaker gezegd dat ze met bv de selectie van afgelopen seizoen makkelijk aanvallend kunnen spelen en de bal naar voren kunnen spelen ipv terug en breed. Maar Frank wilt dat liever niet om onduidelijke redenen.

Celtic had zo'n avond waarop ze veel gelukjes hadden en een paar keer goed wegkwamen. Milik en Klaassen hadden echt nog wel twee goals erin kunnen prikken. Voor de rest heb ik een zeer dominant Ajax gezien, dat eigenlijk maar bij vlagen het beste voetbal liet zien. Fischer, Tete en Younes waren dik in orde, alleen jammer dat Fischer en Younes er de tweede helft doorheen zaten.

Ik heb er veel vertrouwen in dat we gewoon doorgaan in deze poule. Fenerbahce is echt belachelijk slecht en nu dus zelfs in eigen huis. Molde worden leuke duels, maar zijn niet van wereldklasse. Wel sterk op de counter geloof ik, dus oppassen. Celtic uit is niet meer wat het vroeger was. Daar kun je gewoon precies hetzelfde spelen als in de Arena

18 september 2015 om 11:29

Helemaal met je eens. Er wordt nogal negatief gedaan. Maar gister zag ik inderdaad een redelijk goed ajax wat zelf ook het beetje geluk misten wat celtic wel had. Ik deel jouw vertrouwen dat we deze poule door kunnen/gaan komen

18 september 2015 om 11:32

Jemig, als dit een redelijk goed Ajax is, wat is een matig of slecht Ajax dan? De bovengrens ligt in ieder geval niet erg hoog meer tegenwoordig. Maar misschien heb je helemaal gelijk en is het materiaal gewoon ook enorm matig.

Tweede helft zag ik een tijdje een heel aardig Ajax en eerste helft bij een paar aanvallen zag het er goed uit. Maar verder viel het me niet mee hoor. Neem bijv het tandem Gudelj-Sinkgraven... pfoeh.

18 september 2015 om 11:48

Het probleem lijkt wel of dit ' ongeluk' structureel is bij Ajax. Ze creëren voldoende mogelijkheden maar op de een of andere manier gaat de bal er vaak net niet in.
Dan spelen ze de gehele wedstrijd dominant, zoals nu ook tegen Celtic, maar dan geven ze de doelpunten zo makkelijk weg...wordt bijna de standaard als ze niet meer dan 2 doelpunten voorsprong hebben.

18 september 2015 om 11:50

Maar ondanks dat Ajax matig was, had je geen moment het gevoel dat Ajax punten hoefde te verspelen

18 september 2015 om 18:00

Eens, ze hebben in de tweede helft gestreden en de 3de goal zat in de lucht. Alleen de tijd hadden ze tegen. Zo zat sinkgraven totaal niet in de wedstrijd en gudelj niet helemaal. Maar ik heb er wel vertrouwen in.

18 september 2015 om 11:36

De teleurstelling zit 'm bij mij niet in het spel in balbezit, maar juist zonder bal. Het gebeurt gewoon veel te vaak dat dit soort fouten Ajax de das om doen, daar kan je niet tegenop aanvallend. Als je er elke wedstrijd 3 moet maken, dan houdt het op. Tegen Rapid hetzelfde en ook tegen Twente gaat Ajax pas iets doen wanneer ze 2-0 achterkomen. Maar ieder jaar is het weer hetzelfde liedje en kan je je als Ajacied de ogen uit de kop schamen omdat Ajax er ieder jaar weer intuint. Ik ben gewoon klaar met dat hele naieve gehannis achterin. Het als team druk zetten zoals in de eerste anderhalf jaar onder de Boer, zien we ook al jaren niet meer terug. Het is gewoon veel te vaak slappe hap, met soms een positieve uitschieter zoals tegen Barca.

18 september 2015 om 11:40

Inderdaad. Met een beetje geluk win je gewoon 3-2 en is er niets aan de hand. We geven die 2 goals persoonlijk weg. Celtic heeft zelf geen 1 kans gecreëerd en is 3x over de middenlijn geweest. Overdrijven is ook een vak heb ik gemerkt. Altijd zo makkelijk praten achteraf door het resultaat. Genoeg kansen gehad om te winnen maar niet gescoord. Als er helemaal niets gecreëerd werd zou ik het pas matig noemen.

18 september 2015 om 12:23

@ Toni9

Wel mooi dat je zelf zegt 'overdrijven is ook een vak', en dan gaat zeggen dat Celtic geen kans heeft gecreeerd en maar 3x over de middellijn is geweest. Dat is pas overdrijven, Celtic heeft aardig wat kansen gehad, of heb jij een andere wedstrijd gezien? Ikk vond Ajax ook beter, maar Celtic heeft zeker zijn kansen gehad.

18 september 2015 om 13:04

Celtic heeft 1 kans gehad uit een ingooi waar eigenlijk een doeltrap voor gegeven had moeten worden. Verder is Celtic niet gevaarlijk geweest. Tenzij je speldenprikjes van de 3e lijn mee gaat tellen. Dan tellen we die afzwaaiers van Gudelj en Sinkgraven ook ff mee.

18 september 2015 om 11:40

Heb de wedstrijd gisteren niet kunnen bekijken. Ben toch wel heel benieuwd hoe Younes het heeft gedaan?

18 september 2015 om 15:11

Ik vond Younes echt dik in orde, durfde een man uit te spelen en vervolgens ook nog eens een passende oplossing te vinden. Weet niet of ik het goed heb gezien, maar viel mij op dat hij een hele goede klik had met Fisher en Klaassen.
Was 2e helft erg vermoeid, maar verwacht dat het wel eeen basisspeler wordt van Ajax 1.

Gudelj struikelde volgens mij over zijn eigen benen, dat deed hij namelijk al de hele wedstrijd. Wat was hij matig.

18 september 2015 om 14:43

Inderdaad. Ik heb de beelden regelmatig terug gezien, maar de enige reden waarom hij struikelt is omdat hij veel te laat in de gaten heeft dat zijn man (wederom) bij hem weg loopt. Bijzonder zwak. Net als verleden week en eerder tegen Rapid Wien cruciale fouten die je verwacht van een broekie. Niet meer van iemand die 5 volle seizoenen in de eredivisie er op heeft zitten.

Het zal best dat de tegenstander hem liet struikelen, maar eigenlijk moet je zo'n tegenstander gewoon met handen en voeten de baas zijn. Nu laat hij het gewoon gebeuren. Harder worden en dan vallen dit soort goals ook niet.

Iedereen is vol van de aankoop gudelj, maar van de laatste 5 tegendoelpunten van Ajax was hij er betrokken bij 4! Als je dan gehaald wordt voor body en kracht en je je zelf zo makkelijk laat aftroeven is er echt iets mis met je concentratie of iets dergelijks. Verder blijkt hij ook nog uit in passjes breed. Nee hij overtuigd nog allerminst.

18 september 2015 om 11:32

Vol van de aankoop? Genoeg Ajacieden sceptisch zien wezen, waaronder ikzelf, dus waar je deze onzin vandaan haalt.. Sinds zijn aankomst bij Ajax is het ook niets dan kritische benaderingen de ik hoor.

In de eerste helft gleed Gudelj veel vaker weg, misschien wel verkeer schoeisel. In de 16 duelleer je nu eenmaal bij een corner, dat ie hem liet struikelen is echter overdreven. Gudelj was gewoon wederom ondermaats.

Onervaren in dit soort wedstrijden.

18 september 2015 om 11:35

Heeft er anders zat gespeeld voor AZ, plus zijn interlands.

Gaat Gudelj de volgende worden die De Boer blijft opstellen hoe matig hij ook speelt? Man wat doet hij weinig goed en veel fout.

18 september 2015 om 11:47

Overdrijf niet en praat niet blind iedereen na. Ja veel balverlies maar ook de meeste duels gewonnen en ballen veroverd. Dus weinig goed is onzin. Hij is gewoon ontzettend belangrijk ondanks zijn fouten. Aan de andere kant is hij ook betrokken bij Ajax goals. Geef hem tijd.

18 september 2015 om 11:51

Gudelj heeft al 5 jaar de tijd gehad, hij is juist gehaald voor kracht en duels en om er direct te staan. Dat net alles goed gaat en dat ie moet wennen, a la, maar zijn matige schoten en corners doen eerder vermoeden dat het vormgebrek is. Gravity overdrijft, maar jij houdt Gudelj heel overdreven de hand boven het hoofd en dat lijkt me ook onnodig.

18 september 2015 om 11:53

Ga alsjeblieft de wedstrijd opnieuw kijken. Gudelj was de grootste primadonna op het veld. Verdedigend dramatisch, aanvallend pover. Moet je eens kijken hoe vaak Gudelj op een sukkeldrafje aan komt huppelen als de tegenstander gevaarlijk wordt vanuit het middenveld.

Die gast is gewoon slecht. En maar stoer doen met zijn moeder de diëtiste en hoe goed hij wel niet op zijn voeding let en serieus hij wel niet bezig is met de sport. Hij wordt weggeblazen door een gastje van 18. Dat gastje is fysiek verder, heeft gevaarlijkere schoten op doel en kan het allemaal wel belopen.

Gudelj mag nog keihard aan zichzelf gaan werken wilt hij aanhaken anders is dit de zoveelste mislukte aankoop van AZ (en wat mij betreft de laatste).

18 september 2015 om 12:20

ninjakai
Daarbij speelt hij alles breed en terug. Ballen naar voren (die hij dus nauwelijks geeft) leveren steevast balverlies op.
Ik wil Toni9 en Shorty1991 vragen om een wedstrijd (of 2) lang daar eens op te letten. Het lijkt erop dat Gudelj een hoop voetbalintelligentie en handelingssnelheid tekort komt om echt van waarde te zijn op ons middenveld. Als hij dan ook nog kinderlijke fouten opstapelt blijft er weinig over.

Edit: en Toni9, het feit dat ik misschien dezelfde mening ben toegedaan als anderen wil niet zeggen dat ik die blind heb overgenomen. Er zijn namelijk ook een hoop mensen die Gudelj graag geloven met zijn stoere uitspraken en daardoor misschien zijn fouten en tekortkomingen niet willen zien.

18 september 2015 om 13:09

Waarom? Omdat ik let op het verdedigende aspect? Bij 2 corners is Gudelj inderdaad negatief betrokken. Dat had net zo goed iemand anders kunnen zijn. Jullie Nederlanders zijn altijd goed in alles negatief bekijken maar positieve dingen zien ho maar. Hij is ook belangrijk geweest bij goals voor Ajax dit seizoen. Hij is vooral belangrijk in onderscheppen. Iedereen verwacht aanvallende kwaliteiten maar vooralsnog speelt hij verdedigend veel beter door ballen te veroveren. Dat is gewoon een kwaliteit. Ajax staat gewoon 1e hoor in de eredivisie en 2-2 tegen celtic is ook geen schande.

18 september 2015 om 14:27

"jullie Nederlanders" nog een overhaaste aanname en bovendien een generalisering.

Mijn punt is dat zijn tekortkomingen en fouten niet opwegen tegen de goede dingen die hij gedaan heeft. Wat heb je aan die balveroveringen als hij vervolgens zijn man laat lopen? Ik ben misschien minder gauw tevreden dan jij, maar ik laat me ook niet verblinden door resultaten. We hebben vorig jaar kunnen zien waar dat toe kan leiden.

18 september 2015 om 11:54

Mee eens, maar Sinkgraven doet het nog veel slechter.

18 september 2015 om 12:14

Ik heb Sinkgraven nog geen vrije trap op de 2e ring zien schieten of een corner gewoon ergens achter het doel. Ja hij verliest de bal wel eens, maar zolang dat uit een bal vooruit met risico is. prima. Sinkgraven is de enige die wel in 1x diep probeert te spelen, dat het niet altijd lukt is jammer, maar de rest kan beter postbode worden, zelf de bal brengen, nooit een mannetje overslaan, risicoloos breed tikken, daar scoor je niet mee

18 september 2015 om 12:25

Bij Sinkgraven is het een andere situatie vind ik.
Ik heb die jongen dingen zien doen waar het talent vanaf druipt.
Dan is het gewoon een kwestie van vertrouwen, tijd en de juiste begeleiding dat hij een waardevolle speler voor ons wordt.

18 september 2015 om 14:07

Sinkgraven schoot gisteravond een bal vanaf rand 16 totaal verkeerd, die bal ging niet op doel maar halverwege richting de cornervlag. Sinkgraven maakte gisteren bij de 0-1 bovendien precies de zelfde fout als tegen Rapid Wien. Prutsen voor je eigen 16, bal af laten pakken als een schooljongen, goal om je oren krijgen. Niks van geleerd dus.

Het komt vast nog goed, met beide spelers, want ze hebben echt wel talent. Maar op dit moment is het echt prut.

18 september 2015 om 14:29

Ben ik met je eens hoor.
Het was natuurlijk belachelijk wat Sinkgraven liet zien, maar dat is inherent aan de positie waar wij als Ajax nu in zitten. Jonge spelers gaan nu eenmaal door diepe dalen. Overmars en De Boer hebben er echter voor gekozen om geen speler á la Guardado te halen.

18 september 2015 om 14:48

Sinkgraven was gisteren minimaal net zo pover als Gudelj. En niet voor de eerste keer. Gigantisch verschil is natuurlijk wel dat Gudelj er 5 volle seizoenen eredivisie op heeft zitten en juist voor de stabiliteit is gehaald.
Indien je na zo veel wedstrijden nog zulke cruciale fouten maakt ben ik sceptisch over de mogelijkheden van Gudelj.
Ter vergelijking: Veltman wordt vrijwel gelyncht in de media en door supporters omdat hij nog te veel van zulke cruciale fouten maakt. Terwijl hij nog niet de helft van de wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld heeft van Gudelj.

Nou volgens mij stond Gudelj gewoon voor zijn man, en viel hij pas toen hij alsnog probeerde hem te dekken. Verkeerd opgesteld, proberen te corrigeren, maar mislukt. Gewoon eigen schuld dus.

18 september 2015 om 12:05

Simpel en correct

Nemanja ga nu niet huilie huilie doen. Wees gewoon een vent en zeg gewoon dat je glashard fout zat. Klaar. Hij was dan gewoon slimmer dan jij...

Volgend seizoen staat Nederland op de 16de plek van de uefa coefficientenlijst. Dan staan we 1 plek boven Zweden... Waarom schaffen we het prof voetbal niet gewoon af? Ajax moet zich schamen na gisteren.

18 september 2015 om 12:15

Helaas niet alleen Ajax, AZ was gister de eerste helft ook ongehoord slecht en Groningen liet zich ook lekker naief inpakken. PSV had een leuke meevaller, maar dat heeft Ajax in de CL ook meerdere jaren gehad en is ook niet genoeg om het land op sleeptouw te nemen. De duelkracht en professionaliteit bij Nederlandse ploegen is gewoon om te lachen.

Ik ben nog niet overtuigd, had er meer van verwacht en dat komt er nog niet uit. Aankopen van AZ slagen tot nu nauwelijks bij Ajax en kosten steeds een aardige duit.

Ajax maakt zich onder De Boer ten schande.
Altijd A zeggen en B doen.
Zwakke excuses gebruiken na zeperds ipv zelfkritisch te zijn.
Er wordt niet geleerd van steeds terugkerende fouten.
Het baltempo blijft veel te laag.
Er zijn te weinig spelers die een mannetje kunnen passeren met individuele acties.
Spelers worden misbruikt op andere posities dan hun favoriete positie.
De verdediging blijft ondermaats.
Cilessen beleeft een vormdip.
Spelers presteren zeer wisselvallig.
Er is een groot gebrek aan ervaren spelers.
Zo kan ik nog wel een paar uur doorgaan met wat er allemaal mis is bij Ajax.
En dat noemt zichzelf een professionele club. Het amateurisme gloreert eerder in Amsterdam.

Ik had niet het idee dat Gudelj struikelde. Ik had het idee dat Gudelj met opzet naar de grond ging om een vrije trap eruit te slepen of om een excuus te creëren.

18 september 2015 om 14:09

Hij was te laat. Hij stond verkeerd opgesteld, namelijk achter zijn man. Dat probeerde hij te corrigeren, maar dat lukte niet meer, en daarbij viel hij.

18 september 2015 om 17:24

Dat klopt, en ik denk dat hij opzettelijk viel en niet struikelde.

Zolang Ajax spelers van dit niveau aantrekt zal het nooit meer een rol van betekenis in Europa spelen.

prachtig verwoord...

idd 2 zaken die ajax de das om doen

prachtig verwoord...

idd 2 zaken die ajax de das om doen

Handelingssnelheid van een oude opa met zijn fysiek laat jij mensen struikelen niet andersom.

Gudelj komt er wel

Ik zou zo spelen, of 4-4-2

Cilisen
Tete
Veltman
Riedewald
Dijks
Bazoer
Gudelj
Schone/Sink
Schone/Sink
Fischer
Milik

Is niet de eerste keer dat een mannetje van Gudelj dit seizoen zomaar een doelpunt mag maken. Vorige week ook al een knullig moment tegen Twente. Tegen Rapid voor open goal naast geschoten, waardoor ze de CL missen.

Het is nog niet zijn seizoen zullen we maar zeggen.

Gudelj is een goede speler maar niet complementair aan spelers als Bazoer en Klaassen. Zijn eigenlijk alle 3 min of meer dezelfde type spelers. Middenveld met die drie heeft te weinig creativiteit. Maargoed, echt veel andere opties heeft De Boer ook niet. Serero is ook niet echt de oplossing en Sinkgraven doet als middenvelder ook niet veel goeds. Kostte op Europees niveau al gewoon 2 tegengoals. Begrijp nog steeds niet waarom Ajax Ziyech niet heeft genomen in de zomer van 2014. Nu deden ze een halfjaar later voor bijna het dubbele van het geld een paniekaankoop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren