Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Gravenberch vertelt wat zijn opdracht is en is het niet eens met Van Gaal

Laatste update:

Ryan Gravenberch vindt het niet helemaal terecht dat hij afgelopen interlandperiode niet in de Oranje-selectie is opgenomen. Te gast in het programma Humberto vertelt de middenvelder van Bayern München dat hij de opdracht meekreeg van de bondscoach om ‘dominanter aanwezig te zijn’. Gravenberch vindt, ogenschijnlijk in tegenstelling tot de keuzeheer, dat hij na de winterstop van afgelopen seizoen wel degelijk ‘aanwezig’ was. Verder spreekt Gravenberch over zijn eerste ervaringen bij zijn nieuwe club en blikt hij kort terug op zijn periode bij Ajax.

Sinds zijn eerste kennismaking met München is Gravenberch onder de indruk van alles wat er op zijn pad is gekomen. De middenvelder maakte onlangs de overstap van Ajax naar der Rekordmeister voor een bedrag van 18,5 miljoen euro plus bonussen. “Het is een mooie stad. Ik ging daar eerst heen voor mijn medische keuring en toen zag ik gewoon dat alles top is geregeld. Het verschil met Ajax is groot, want ze hebben bijvoorbeeld echt een complex waar alleen het eerste elftal komt. Ze hebben er echt alles. Eigenlijk is Bayern München een beetje Ajax in het groot.”

Gravenberch erkent dat Mino Raiola het ‘traject’ om hem naar Bayern te krijgen is gestart. Eind april kwam Raiola tijdens de onderhandelingen te overlijden. Het was een moeilijke periode voor de voormalig Ajacied. “Hoe die tijd was? Eerst Rest in Peace Mino Raiola natuurlijk. Het was best lastig. Hij is gewoon een persoon in mijn leven die plotseling wegviel. Uiteindelijk zijn we er rustig onder gebleven. Zijn partner, José Fortes Rodríguez, heeft vervolgens de deal rond kunnen krijgen.”

Tot slot vraagt presentator Humberto Tan Gravenberch naar zijn kansen op een plek in de WK-selectie van Oranje. Tijdens afgelopen interlandcyclus viel de middenvelder buiten de boot, maar hij hoopt nog altijd op WK-deelname. “Wat de opdracht van Van Gaal nu is? Ik moet vooral dominanter aanwezig zijn op het veld. Over scoren heeft hij niet veel gezegd, maar het is meer een doel van mezelf om meer goals te maken. Ik ben het niet helemaal met hem eens. Misschien had ik hem voor de winterstop gelijk gegeven, maar ik denk dat ik daarna wel aanweziger was. Het was dus wel een teleurstelling dat ik afgelopen interlandperiode niet opgeroepen werd. Na mijn laatste gesprek heb ik geen contact meer gehad. Het WK is nog altijd onzeker voor mij, dus ik moet me gaan bewijzen bij Bayern. Ik moet daar mijn plek gewoon afdwingen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd, was inderdaad aanweziger maar of dat goed was? Mooie club Bayern, maar zie hem nu nog geen basis staan. Jongens ala robben en van bommel kwamen er toch met een stuk meer status binnen.

21 juni 2022 om 00:22

Hij gaat daar geen belangrijke wedstrijden spelen, wie moet hij uit de basis spelen? Kimmich? Goretzka? En dan heb je nog Sabitzer die zeer bekend is in de Bundesliga en overigens ook gewoon beter.
Ik vind dit geen beste transfer

21 juni 2022 om 00:24

Als we 1 ding hebben geleerd onder t bewind van lvg en Danny blind, is dat je niet hoeft te spelen of succesvol hoeft te zijn bij je club om geselecteerd te worden. Dus dat argument vervalt.

21 juni 2022 om 00:36

Sabitzer gaan ze weg doen, en is zeker niet beter dan gravenberch. Zeker niet voor het spel dat bayern wil spelen. Gravenberch maakt echt wel kans op veel minuten daar hoor. Goretzka is best vaak geblesseerd ook overigens. Kimmich speelt ook zeker niet alles

21 juni 2022 om 00:45

@bochherief

Mwoah, als je zo'n periode neemt, voeg daar ook Hiddink, Advocaat, Lodeweges, Frank de Boer aan toe. Je weet dat we onder de periode Hiddink/blind/advocaat een EK en een WK achter elkaar hebben gemist...

En dat Koeman steevast hield aan Ballon D'or winnaars Strootman, Babel, Promes, Hateboer en Maarten de Roon.

We kunnen veel Louis van Gaal vinden, maar hij laat Oranje weer goed spelen en brengt ons land naar het WK. Het plezier is terug bij Oranje en de meeste supporters.

Gravenberch moet het laten zien. Hij heeft veel concurrentie op het middenveld. Op de plek waar hij eigenlijk hoort te spelen, speelt ene Frenkie.

21 juni 2022 om 01:18

@marc persoonlijk vind ik dat je de Roon te kort doet in dit verhaal.
De rest klopt als een bus en ben ik het helemaal mee eens.

21 juni 2022 om 03:22

Sabitzer speelt op een andere positie normaal gesproken alleen speelt daar een zekere Thomas Muller. Sabitzer moest daardoor genoegen nemen met een plek op de bank en invalbeurten op de positie van kimmich en goretzka. Daar is hij vies tegen gevallen. Begrijpelijk natuurlijk, aangezien het niet zijn beste positie is. Om Sabitzer(mag weg), Roca(is al weg) en Tolisso(transfervrij) hoeft die zich geen zorgen te maken. Hij zal het in eerste instantie moeten doen met invalbeurten, maar ik denk dat die heel veel speeltijd gaat krijgen. Hij is wissel nummer 1 voor de positie van Kimmich en Goretzka. Het eerste jaar moet die zich ook niet druk gaan maken en gewoon gaan leren van de beste. Over 2 of 3 jaar zal hij beter zijn hoop ik. Dan pas kun je ook gaan kijken of die echt een versterking voor Bayern is.

21 juni 2022 om 03:24

Kimmich speelt hij nooit uit de basis, maar Goretzka en Sabitzer vind ik absoluut niet beter.
Bovendien heeft Gravenberch nog veel meer potentie dan die 2.
Het is niet voor niets dat er met bonussen 23 voor hem betaalt gaat worden (1-jarig contract).

Mij is het sowieso allang opgevallen dat Nederlanders vaak denigrerend praten over Nederlandse voetballers of het Nederlandse voetbal. Zeker als er vergeleken gaat worden met buitenlandse voetballers.
En dan vaak ook de concurrent altijd opnoemen om zogenaamd te laten zien dat je de speler kent, en dat je weet waar je het over hebt.
In het buitenland wordt er veel positiever gepraat over het Nederlandse voetbal en over Nederlandse voetballers.
De Ligt zou slechter zijn dan Demiral, en zou langzaam het van Bonucci en Chiellini overnemen, maar vanaf het eerste seizoen al maakte hij meer minuten dan ieder ander verdediger, en is nog steeds maar 22jaar? Of 23?
De Jong ook de meeste minuten gemaakt op het middenveld van Barca, ondanks het vele rouleren.

21 juni 2022 om 06:22

Klopt,Dumfries, Wijnaldum, Memphis kunnen er ook niet veel van..

21 juni 2022 om 07:11

@mvbfan, nu ben ik het helemaal met je eens dat velen altijd Nederlandse spelers omlaag praten. Ook al hebben ze het fantastisch gedaan bij hun club. Maar wil ik wel een paar nuances in je verhaal plaatsen, vaak zie je dat hele dure aankopen wel vaker mogen aanmodderen bij een team, zeker als er niet overduidelijk betere alternatieven zijn. Ik vind niet dat Frenkie het slecht doet bij Barca, maar meeste speelminuten maken op dat huidige middenveld met veel jong talent (die hij al voorbij moet zijn, uitgezonderd Pedri) en een Busquets op retour, mag het? Maguire speelt ook bijna alles bij ManU, maar die kan er niks van. Daarbij is Gravenberch in potentie beter dan Sabitzer en Goretzka, maar hem zeker niet voorbij. Ik vind dat je nu weer de andere kant opslaat door een speler, die in een winnende CL-team gewoon heel belangrijk was, kleiner te maken. Als Gravenberch laat zien ook makkelijk mee te kunnen in zo’n machine als Bayern, dan kunnen we weer praten lijkt me.

21 juni 2022 om 07:33

.Niet mee eens.. een Till is geen concurrentie...laten we eerlijk zijn. Frenkie is een 6 op het veld...Ryan is een 8.

21 juni 2022 om 09:19

Hoe kom je er nu weer bij dat je Goretzka niet beter vindt? Kijk je dan wel is voetbal vraag ik mij af? Zowel Kimmich als Goretzka zijn klassen beter dan Gravenberch. Echter zal hij genoeg minuten maken als back up.

21 juni 2022 om 11:57

Helaas, De Jong is al een heel stuk verder dan Gravenbach. Die mag wel nog even toekijken hoe het allemaal gaat. Laat em maar eerst zorgen dat hij in de basis komt bij Bayern.

21 juni 2022 om 18:07

Kimmich is beter, maar van Goretzka en Sabitzer ben ik niet onder de indruk.

21 juni 2022 om 07:57

Kampioen open deuren intrappen?? Hoe oud waren Robben en Bommel toen ze daar kwamen? Wat een opmerking zeg pfoe😂😂

21 juni 2022 om 12:53

Robben en v Bommel hadden natuurlijk ook dezelfde leeftijd als Rayen bij binnekomst

Ben benieuwd of hij veel zal spelen bij Bayern en of Louis hem mee zal nemen.naar het WK. Ik vind dat hij wel mee moet ongeacht apeeltijd. Al is het alleen al om de ervaring op te doen, dit is toch wel een toekomstige basisspeler van Oranje en het is niet zo dat de andere spelers veel beter zijn..

21 juni 2022 om 01:12

LvG is er niet om spelers op te leiden. Hij moet kiezen voor spelers die er klaar voor zijn. Dat zou Gravenberg kunnen zijn maar er zijn ook nog genoeg andere. Ligt er ook aan op welke positie LvG vindt dat hij het beste rendeert natuurlijk.

21 juni 2022 om 13:44

Was Gravenberch niet geblesseerd afgelopen interland periode? Bij de titelviering liep ie iig nog op krukken.

21 juni 2022 om 12:56

Van Gaal moet vooral de spelers mee nemen waarmee hij denkt het beste te kunnen presteren.

Het gaat denk ik nog knap lastig worden voor Gravenberch om zich daar tussen te spelen.
Zoals het er nu naar uit ziet mogen er maar 23 mee, bij de afgelopen nationsleague wedstrijden zaten 26 spelers in de selectie zaten en er 3 of 4 spelers die normaal bij de selectie zitten om uiteenlopende redenen niet bij waren (danjuma, Malen, De Jong en voorlopig ga ik er van uit dat Wijnaldum ook nog mee gaat).

Dan moeten er, mits iedereen fit is, van die groep eigenlijk al 8 spelers afvallen voordat een aantal jongens die nu niet mee waren als Gravenberch, Frimpong, Geertruida, Brobbey, Botman, Veerman misschien zelfs een fitte Ihattaren mee kunnen. Nou zijn er een paar makkelijk weg te strepen maar het wordt nog een flinke klus om op 23 te komen zonder een paar "grote" namen thuis te laten, zeker wanneer er ook nog ruimte gemaakt moet worden voor jonge spelers.

Nu is het de zaak voor gravenberch om veel minuten te gaan maken, wil die nog kans gaan maken op wk deelname. Maar speelt die goretzka en kimmich eruit, ik denk het niet. Eigenlijk moet die hopen dat goretzka of kimmich geblesseerd raakt, hoe lullig dat ook klinkt

21 juni 2022 om 01:27

Klopt, maar Goretzka is er ook niet altijd bij en Gravenberch komt eigenlijk op de plek van Corentin Tolisso. Die is transfervrij vertrokken bij Bayern. Er komen best wel kansen om te spelen.

21 juni 2022 om 09:28

Is toch ook prima als hij 3e middenvelder wordt? Kimmich en Goretzka zijn normaal gesproken zeker van een plek. Als Gravenberch elke pot kan invallen en daarnaast in pak weg 10 wedstrijden een basisplek krijgt is het toch prima? Kan hij rustig wennen.

Ik heb wel een zwak voor gravenberch. Ik bewonder zijn eerlijkheid, maar lvg kennende zal hij hem nu niet meer oproepen voor t wk. Want o wee als je het niet eens bent met lvg. Terwijl gravenberch aka de nieuwe rijkaard een enorme potentie heeft, ik zou hem altijd meenemen.

21 juni 2022 om 00:31

Na dat hele verhaal van zijn vader dat ie door een smoes van overmars (mbt eenzijdige eenjarige contractverlenging van overmars) overstuur was geraakt, weet ik dat Gravenberch in het leugenachtige rijkenmensencircuit zit. Gravenberch is ook totaal niet zoals rijkaard.

21 juni 2022 om 00:36

Hij wordt door gerenommeerde analisten al jaren vergeleken met rijkaard en ook ik zie de gelijkenissen qua techniek, power, grote passen t middenveld oversteken.

21 juni 2022 om 01:09

Dat werd Bazoer ook. Die vond ik niet minder talentvol. Weliswaar wat lastiger dan Gravenberch, maar ook minder nonchalant

21 juni 2022 om 02:08

Gravenberch komt niet eens in de buurt van de leiderschap kwaliteiten die Rijkaard bezat. Tenminste naar mening van Bergkamp en ik ben het daar volledig mee eens. Lijkt Pogba nu ook ook op Rijkaard volgens die kenmerken die je benoemt? Leiderschap kan groeien, maar laten we komende jaren eens kijken als die maar het niveau haalt in Duitsland.

21 juni 2022 om 06:26

Rijkaard was geen leider op gravenberchs leeftijd. Dat is de reden dat hij botste met cruyff bij ajax in de jaren 80 en naar sporting vertrok. Cruyff pushte dat hij meer een leider werd en rijkaard vond dat niet prettig. Pas bij milan leerde hij van anderen leiderschap en toonde hij het zelf bij oranje 94 en ajax 95.

21 juni 2022 om 07:23

@bochherief; en toch vergelijk je een speler met de speler in zijn prime toch, als je hem de 'nieuwe Rijkaard' noemt? Dus pak je ook leiderschap enzo mee. Maar goed wat maakt het uit, want ik heb al zo vaak gehoord van die is de nieuwe die en die is de nieuwe zo en die redden het over het algemeen niet. Ik zie Gravenberch echt niet slagen bij Bayern. Ik mis 'm ook totaal niet bij Ajax als speler, wel vind ik het jammer dat Ajax weer moet kijken hoe ze dit gaan oplossen.

21 juni 2022 om 07:38

Heb je Rijkaard wel eens zien. Spelen??? Voor dat hij terug kwam naar Ajax?.....

21 juni 2022 om 09:37

Enorme potentie van Gravenberch die bij geen enkele corner klaar stond om te koppen omdat hij bang is om te koppen (lijkt het wel). Verder heel vaak heel laks overkomt in zijn wedstrijden. En dan nu al nieuwe Rijkaard noemen. 90% zeker dat hij niet meegaat naar het WK omdat hij nooit genoeg speeltijd krijgt. Bij Ajax had hij veel grotere kans gehad. Maar keuzes gaan niet alleen maar om interland voetbal natuurlijk.

Ik vond Gravenberch echt heel goed spelen in de tweede seuzoenshelft en hij was wel degelijk aanwezig in het veld. Ik zie hem liever in Oranje dan Klaassen b.v. Die heeft het niet slecht gedaan in Oranje, maar ik vind Gravenberch de betere voetballer

21 juni 2022 om 00:28

Maar ik denk dat Louis hem niet vergelijkt met Klaassen maar met Frenkie. Dat is de positie waar hij moet spelen dus frenkie + Gravenberch of Koopmeiners.. tussen die laatste 2 zal het dan gaan denk ik

21 juni 2022 om 07:50

Haalt ie zelf Frenkie een keer niet aan, ga jij voorzetjes lopen geven... Wel met Japie eens eigenlijk. Tenzij Louis het inderdaad bekijkt tov Frenkie, maar dan speelt Gravenberch nooit in oranje...

21 juni 2022 om 09:38

Gravenberch heeft bij Ajax toch ook de positie van Frenkie overgenomen? En je hebt voor iedere positie minimaal 2 spelers nodig die daar kunnen spelen. Daarom gaf ik aan dat het tussen koopmeiners en Gravenberch zal gaan aangezien frenkie onbetwist is bij LVG

21 juni 2022 om 00:28

Het probleem met Gravenberch is dat hij te regelmatig door de ondergrens zakt en dat zie je Klaassen niet doen. Dat is denk ik ook wel waar de twijfels omtrent Gravenberch vandaan komen. Het is te vaak niet acceptabel, ondanks z'n pieken naar boven. Als je dan naar z'n directe concurrent kijkt (koopmeiners), die's stabieler.

21 juni 2022 om 00:33

Noem dan Til ipv Klaassen. Dat is normaal gesproken niet het niveau waar je naar moet streven maar Klaassen levert gek genoeg wel altijd voor Oranje, al vanaf Noorwegen-uit. Spelen ook in totaal verschillende rollen trouwens

21 juni 2022 om 02:08

Til vind ik idd nog minder maar die staat zelden in de basis van Oranje

21 juni 2022 om 10:57

Het gaat niet om hoe een individu speelt. Klaassen is een mindere voetballer, maar Gaal heeft hem nodig voor de wijze waarom hij wil ballen. Frenkie is de spelmaker. Bovendien is er een vervanger voor Frenkie in de selectie
Voorin wil hij Depay en Bergwijn, maar er moet een loper erbij °, iemand die opduikt in de 16. Daar is Gravenberch niet geschikt voor.
Dit valt allemaal natuurlijk met de speelwijze. Gravenberch heeft een keuze gemaakt en naar bayern vertrokken. Hopelijk voor hem pakt het goed uit. Ik gun het hem, maar ik zou hem als ik een oprechte zaakwaarnemer was geadviseerd hebben nog 1 jaar te wachten

21 juni 2022 om 13:41

Kom op, heel goed? Een afstandsschot tegen Cambuur maakt geen zomer hoor. Eens dat hij veel beter is dan Klaassen. Echter zijn spel blijft in mijn ogen niet urgent genoeg. Het is te vrijblijvend allemaal. Plus we weten allemaal dat hij niet gaat spelen in Munchen.

Ik denk niet dat hij meegaat naar het WK eerlijk gezegd. Hij is er al een tijdje niet bij en hij heeft ook niet echt een echt goede indruk achtergelaten bij Oranje. Op termijn komt ie er natuurlijk wel, maar 3 maanden banken zit dik in de lijn der verwachting. En dan is je WK weg normaal gesproken.

21 juni 2022 om 11:30

Zou het wel gek vinden als je gravenberch niet meeneemt hoor. Voorlopig lijkt het berghuis of koopmeiners te worden naast frenkie. Vind gravenberch sowieso beter dan koopmeiners. Dat is echt een slapjanus joh. Heeft een geweldige trap en is ook wel sterk in de coaching, maar speelt zelf in het tempo alsof het een benefiet wedstrijd is. Kan ook niet kort draaien en is gewoon heel erg langzaam in zijn handelingen. Kan ook niet echt onder druk spelen, en zakt altijd ver uit omdat hij dan op een veilige plek met veel ruimte de bal kan krijgen. Gravenberch is veel sterker in het onder de drukt uitvoetballen en kort wegdraaien.

Ik denk niet dat LVG hem meeneemt eerlijk gezegd. Gravenberch liep bij Ajax al bijna een kalenderjaar rond met de attitude dat hij iedereen voetballes gaf, maar grossierde door zijn klungeligheid in balverlies.

Hij heeft vorig seizoen een eerste goede seizoenshelft gedraaid en afgelopen seizoen had hij vlak na de winterstop een aantal wedstrijden waarin hij sterk speelde. Maar een paar goede wedstrijden is niet genoeg voor speelminuten bij Bayern

Gravenberch moet keihard strijden om een plek bij Bayern, anders neemt Louis van Gaal hem zeker niet mee naar het Wk.

Qua positie is het ook best lastig bij Oranje. Frenkie is onomstreden. Berghuis andere type speler en die zie ik ook wel spelen. Klaassen is een loper en zijn kwaliteit is om op het juiste moment in de 16 te duiken en te scoren. Dat zie ik Gravenberch niet doen.

Hij zal dus moeten strijden met Koopmeiners, Clasie, Til, als reservespeler bij Oranje. Als basis sowieso niet.

21 juni 2022 om 06:18

Hoe vond je Gakpo vanaf 10 tegen Wales? Die naam wordt consequent vergeten door een deel vd mensen hier. Al dan niet bewust..

21 juni 2022 om 14:05

Ik vond Gakpo een van zijn beste wedstrijden spelen in Oranje. Schreef ik direct na de wedstrijd. Of hij in aanmerking komt voor een basisplek en ook nog eens op '10'......dat durf ik nu niet te zeggen.

Normaliter vind ik Gakpo op z'n best vanaf linksbuiten. Op snelheid, dribbelen en schieten.
Zoals dus bij PSV.

21 juni 2022 om 18:05

Helemaal eens ,al zei Kieft heel mooi dat Gakpo meer dan alleen een goede linksbuiten was. Ik kan me daar wel in vinden. Als ie fit blijft, gaat t beste nog komen. Uitgebalanceerde jongen

Ik weet niet of hij zich in de basis gaat spelen bij Bayern, voetballen kan hij zeker. Ik vond hem soms te afwezig, bij Ajax kon hij dat een serie wedstrijden vol houden maar bij Bayern moet je vol gaan.

Buiten beschouwing gelaten of hij veel gaat spelen ja of de nee.

Je schuift als voetballer toch zeker niet aan bij een talkshow om over je transfer etc te praten.

Ik zie hem niet 123 basisspeler bij Bayern worden eerlijk gezegd. Zal vooral eerste seizoen erg lastig worden. Misschien geen handige move met oog op WK..

Deze speler is echt een grote grap en ik ben blij dat we van hem af zijn. Heeft in het veld zijn zogenaamde talent echt veel te weinig laten zien de afgelopen jaren, heeft sinds zijn debuut nauwelijks stappen vooruit gemaakt en was 1 van de 2 minste basisspelers dit seizoen. Dat hij vind dat hij op basis van zijn prestaties in Oranje hoorde, past in mijn ogen perfect in het vertekende beeld dat Gravenberch over zichzelf liet zien met eerdere uitspraken. Hij denkt dat hij al een hele meneer is, terwijl hij nog niks heeft klaargespeeld. Hij kan zich moeilijk opladen voor de kleine wedstrijden, hij voelt zich zo belangrijk dat Overmars meer haast had moeten maken met zijn contract en nu vind hij na een redelijk anoniem seizoen dat hij een plek in Oranje verdiende. In mijn ogen is dit echt een speler die verwacht dat alles aan komt waaien, maar ik snap wel dat Van Gaal op zijn positie kiest voor De Jong en Koopmeieners.

21 juni 2022 om 07:22

Een grote grap noemt een iemand een grote grap….. en als je vindt dat hij geen stappen heeft gemaakt ben jij echt de grote grap hoor🤣 en je kan ook niet zeggen dat hij in de 2e seizoenshelft geen goed spel heeft laten zien

21 juni 2022 om 07:30

Als je dat al goed vindt... Wat ik zeg, hij was over het hele seizoen 1 van de 2 minste basisspelers. Hij is in verdedigend opzicht niet beter geworden, hij is in aanvallend opzicht niet bepalender geworden, hij is niet de speler die het spel maakt. Er wordt gezegd dat hij soortgelijke rushes als De Jong heeft, maar die heb ik nagenoeg niet gezien. Gravenberch is in mijn ogen een omhooggevallen speler qua status, salaris, transfer. Hij heeft veel gekregen van Ajax, maar er nooit voor hoeven werken en veel te weinig geleverd.

21 juni 2022 om 12:37

Als je hem bijvoorbeeld verdedigend niet beter vindt geworden, dan snap je het gewoon niet, sorry hoor. Gravenberch stond in de jeugd structureel als nummer 10 of als linksbuiten. Hij is pas veel later als 8 gaan spelen en heeft de 2e seizoenshelft zelfs geweldige potten als 6 gespeeld ipv Alvarez. Tuurlijk, houd jij je maar vast aan dat hij niet beter is geworden. Dan kijken wij met z'n allen wel gewoon de wedstrijden.

21 juni 2022 om 07:25

Och, och, wat laat jij je kennen zeg. Deze jongen is net 20 en heeft het uitstekend gedaan bij Ajax. Dat jij als Ajacied gefrustreerd en teleurgesteld bent dat hij vertrekt (want dat lees ik wel degelijk tussen de regels door) is nog geen reden om zo af te geven op dit grote talent (want dat is hij en dat zal ook blijken de komende jaren, bij Bayern zijn ze ook niet gek hè?).

21 juni 2022 om 07:31

Haha dan moet je mijn vorige berichten over Gravenberch ook lezen. Gravenberch vind ik als speler en als persoon niks. Doe mij maar Taylor.

21 juni 2022 om 08:14

🤣🤣🤣🤣 en wat doet hij als persoon verkeerd dan?

21 juni 2022 om 15:47

Niet bijtekenen bij ajax, hoe durft hij naar een grotere club te gaan met meer mogelijkheden.

21 juni 2022 om 07:28

Ik weet niet of hij zichzelf heel wat vindt, maar ik zie nou geen speler vertrekken waarbij ik denk: zo die heeft puik werk afgeleverd. Hij staat in het rijtje van spelers: joh bedankt voor alles, maar missen.. nee.

21 juni 2022 om 07:43

Dit is echt het domste bericht die ik ooit van je gelezen heb!.. hoe oud is die gozer?? Blj dat je ervan af bent??? Maar wel springen toen hij de winnende maakte toch?.... Wat laat jij je nu kennen zeg... En dan ook nog zeggen dat je liever Talyor heb dan Ryan...PS bijna even oud..maar wie heeft meer minuten? En wie gaat er nu naar Bayern??

21 juni 2022 om 11:12

Taylor is precies even oud als Gravenberch.

Van Nistelrode is ook precies even oud als Kluivert. Dat Kluivert eerder naar het buitenland is gegaan wil niet zeggen dat Nistelrode een mindere carrière heeft gehad. Sommige spelers hebben een andere aanloop dan anderen.

Als hij een WK plek wil krijgen had hij gewoon bij Ajax moeten blijven.

21 juni 2022 om 08:15

Kan je mij vertellen wie nog meer in de wk zit, want zo te zien weet jij dat al.

O o o, de zelfoverschatting van een tiener die geld ruikt. Het had zo'n mooie carrière kunnen worden... Nu is het cashen en vergeten.

Al zijn er zeker kansen op het middenveld bij Bayern is hij te vroeg gegaan. Had best nog een jaar bij Ajax kunnen spelen waar hij wekelijks in de basis had gestaan, ook in CL wedstrijden. In de periode dat Ajax zeer goed was was hij dat niet. Toen het wat minder draaide stak hij er wat bovenuit. Dan is het ook makkelijker om op te vallen zeker als dat op eredivisie niveau is. Van Gaal heeft dus zeker een punt over dominanter aanwezig zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren