Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord wil binnen vier weken nog van drie man af zijn’

Laatste update:

Feyenoord heeft nog een maand om spelers te kopen en te verkopen en zal die tijd ook nuttig willen besteden. De Rotterdamse clubs is volgens Voetbal International voornemens om Mitchell te Vrede, Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena nog te slijten aan andere clubs.

/

Te Vrede is derde keus voor de positie centraal voorin, achter Colin Kazim-Richards en Dirk Kuyt. Aan de linkerkant van de aanval heeft Giovanni van Bronckhorst de beschikking over Elvis Manu, terwijl ook Kuyt daar uit de voeten kan. Dat betekent dat er voor Boëtius ook weinig perspectieven zijn. Vorig seizoen trok Feyenoord overigens nog een aanbieding aan hem in en sindsdien lijkt de relatie tussen club en speler troebel.

Vilhena heeft ook al langer ‘problemen’ bij Feyenoord. De middenvelder werd uit het elftal gespeeld en kon vorig seizoen overstappen naar Southampton, maar de Engelsen wilden hem huren en dat zag Feyenoord weer niet zitten. Hij heeft nog een contract voor een jaar in Rotterdam-Zuid en wil zich nog terugknokken, maar de vraag is of het lukt. In de voorbereiding werd Vilhena nog uitgescholden door een paar supporters. Martin van Geel wil hem voor de zomerse transfermarkt eindigt graag nog verkopen.

Wie moet Feyenoord eigenlijk niet wegdoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vergeet alsjeblieft ook Immers niet. Die man heeft lang genoeg Feyenoord dwarsgezeten met zijn haast genante gebrek aan voetballende kwaliteiten.

30 juli 2015 om 11:05

Precies, stiekem hoopte ik dat ie in de koffer van Berghuis meezat na Engeland. Belachelijk dat we ooit zo'n speler gehad hebben die zo lang ons elftal heeft geterroriseerd.

30 juli 2015 om 13:56

Wat een prachtige krachttermen toch. Immers is een speler die elke wedstrijd 110 procent geeft. Het is misschien niet de perfecte speler voor Feyenoord, maar om dan te zeggen dat hij Feyenoord dwarszit en terroriseert gaat mij te ver.

30 juli 2015 om 14:20

Ja en op die 110 procent hebben we 0 kampioenschappen behaald. Als je een werkpaard hebt, moet ie de kar kunnen trekken zoals Kuyt. Immers is op dat vlak meer een blind paard, plus misschien zou hij goed staan als invaller en stofzuiger maar hij zit nu echt het dynamische middenveld in de weg.

30 juli 2015 om 15:37

@forzasitterd

Hoeveel landstitels heeft Kuijt eigenlijk opgeleverd? Hoezo Immers dan verwijten dat er niks gewonnen is terwijl hij qua prijzen een op een loopt met Kuijt die ook niks heeft gewonnen met Feyenoord.

30 juli 2015 om 16:24

@master Omdat we Kuyt nog enigszins konden genieten zoals de dubbel in de klassieker, en je Kuyt echt niet kunt vergelijken met Immers.

30 juli 2015 om 11:08

Toen Immers achter Pelle stond was hij de meest scorende middenvelder.
Waarom niet Kuyt in de spits en hem erachter kan je hetzelfde creëren.

Ik hoop echter dat Toonstra op 10 komt maar ja hij is dan een optie.

Maar deze 4 mogen idd weg dan nog een cv en spits halen en klaar voor het seizoen

30 juli 2015 om 11:16

Immers was nuttig puur en alleen omdat Pelle en Kazim luie spitsen zijn. Die immers jaagt heel de verdediging af wat hun niet doen

30 juli 2015 om 11:55

Pelle heeft iedereen beter gemaakt. Immers, Schaken, Boetius. Maar stuk voor stuk zijn ze zwak zonder goede spits. Hebben niets wat een topclub ambieert.

30 juli 2015 om 11:10

en Colin Kazim-Richards.

Met te veel middelmaat ga je het gewoon niet redden.

30 juli 2015 om 11:11

In de tekst staat dat Te Vrede derde keus is voor de positie centraal voorin, achter Colin Kazim-Richards en Dirk Kuyt. Echter, ook Anchabar is een centrumspits. Kuyt kan dan weer ook op de flank uit te voeten. Verder moet Feyenoord Te Vrede, Vilhena en eventueel Immers verkopen. Wat betreft Immers, hij kan voor bepaalde wedstrijden handig zijn, maar is niet goed genoeg voor de basis. Boetius zou ik houden, vertegenwoordigt transferwaarde (indien hij betekent) en Feyenoord kan wel wat creatieve spelers gebruiken. Met Botteghin en een veelscorende (technische) spits in plaats van Kazim en Te Vrede, zou Feyenoord kampioen kunnen worden, nu niet.

30 juli 2015 om 11:18

Boetius vertegenwoordigt helemaal geen transferwaarde meer, kan na dit seizoen gratis de deur uit lopen namelijk. Slechts wanneer hij zijn contract nog deze zomer verlengt kun je er in de toekomst nog wat voor vangen. Het is nu gewoon bijtekenen of verkopen, niet een jaar laten spelen terwijl hij daarna niets meer zal opbrengen.

30 juli 2015 om 11:24

Ervan uitgaande dat hij bijtekent, uiteraard.

30 juli 2015 om 11:32

Dat verandert de zaak zeker! Ben het dan helemaal met je eens.

30 juli 2015 om 12:24

Als Boetius bijtekent en blijft spelen zoals hij vorig jaar deed, zal je hem nooit voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Want hij staat stil in zijn ontwikkeling en het is maar de vraag of hij op zo een korte termijn van speelstyle gaat veranderen.

30 juli 2015 om 12:49

Onder Fred zijn wel meerdere spelers gestopt in hun ontwikkeling. Je kunt je dan afvragen of dat niet door de trainer komt die Feyenoord schade heeft bezorgd.

Gedurende seizoen gingen Boetius, Vilhena, Toornstra, Immers,Kongolo,Nelom en zelfs Kazim achteruit.

Ik zou Boetius houden, Vilhena is een twijfelgeval.

30 juli 2015 om 11:13

Blijf me toch verbazen dat ze zo graag van te vrede af willen op dit moment. Is geen topspits en is ook niet het niveau dat je wilt nastreven maar kazim... Te Vrede in mijn ogen nog steeds beter dan Kazim die nog geen bal raak schiet met zijn wortelvoet.

30 juli 2015 om 12:51

Kazim puur vanwege de strijdlust en kracht. Die kan je een beetje een Pelle rol geven. Voor de rest is hij gewoon een drama inderdaad hij neemt een bal drie keer verkeerd aan voordat hij op doel schiet.

30 juli 2015 om 11:35

Immers lekker houden voor de breedte. Voor het kick and rush als je een voorsprong moet vasthouden is hij ideaal

30 juli 2015 om 13:32

Precies. Snap niet dat mensen zo haastig zijn om hem weg te doen. Goeie voor de bank, houdt zn concurrenten ook scherp.

30 juli 2015 om 16:05

Immers lekker houden, precies @draaiknop altijd nuttig.
Nu hopen dat Feyenoord die Drie weg kan doen.
Al vindt ik Jean-Paul Boëtius nog wel bruikbaar.

Ik her er voor komend seizoen eigenlijk een hard hoofd in. Kom op man, Kuyt is leukben aarid, maar is hij echt heel veel beter dan Kazim? Volgens mij niet. En op de flanken komen we sws te kort. In Bilal zie ik jet nog wel zitten, maar wie moeten we in hemelsnaam verder opstellen? Ik heb vertrouwen in Gio maar met deze spelersgroep wordt het zeker niks.

Wat een aanval heeft Feyenoord.. Kuyt, Kazim en Bilal. De enige die iemand kan passeren is Bilal (en nu nog Achahbar en Boëtius, maar die spelen amper en Boëtius gaat dus waarschijnlijk weg).

Boetius is gewoon de beste linksbuiten. Als Gio daar Manu of Kuyt neer gaat zetten, heb ik nu al mijn twijfels aan zijn inzicht.

30 juli 2015 om 11:09

Lex is ook niet onbelangrijk gebleken. Een middenvelder met een goed inzicht en het loop vermogen. Ik zou persoonlijk links boetius, spits kuyt, rechts manu. Ik heb niet het idee dat Gio het veel beter gaat doen dan Fred.

30 juli 2015 om 11:31

Wij kunnen niet aan de Boëtius onder Koeman blijven denken. Feit is dat Boëtius vrijwel niets heeft laten zien vorig seizoen én ook in de voorbereiding van dit seizoen niet.

Het oogt bij Manu allemaal niet zo soepeltjes maar hij heeft wel scorend vermogen.

30 juli 2015 om 11:56

En een nog veel groter vermogen om de simpelste kansen om zeep te helpen. Manu is simpelweg niet goed genoeg en zal dat ook nooit worden. Daarmee is Boetius dus nog altijd de beste optie, al ben ik ook wel benieuwd naar Sleegers. Als we maar niet weer van die halfzachte oplossingen voorin krijgen met Achahbar, Kuyt of Kazim op de flanken.

30 juli 2015 om 12:37

Ik vind dat je het nu negatief bekijkt. Denk dan ook aan de momenten waarin Manu het verschil maakte of (erg) goed was.

- Zoyra
- Besiktas
- Az
- Psv
- Gae
- Luik
- AS Roma

En zo zullen er nog meer wedstrijden zijn geweest. En waarom nu al aangeven dat hij het nooit gaat worden terwijl vorig seizoen nog maar zijn eerste volledige seizoen waarin hij regelmatig mocht spelen bij Feyenoord? 12 goals en 5 assists is helemaal niet slecht.

Manu is nog maar 21 jaar en je serveert hem nu al af. Ongelooflijk.

30 juli 2015 om 13:48

Misschien ietsje negatief, maar zo simpel is het wel in mijn ogen. Manu mist gewoon echt voetballende kwaliteiten, hij doet maar wat. Natuurlijk is hij (zeer) belangrijk geweest dit seizoen, maar dat doet niets af aan zijn gebrek aan kwaliteit. Overigens serveer ik hem af als basisspeler, ik zal nooit roepen dat hij weg moet of iets dergelijks.

30 juli 2015 om 13:16

Kuijt links naar binnen komend, de back eroverheen betekent dat er 2 kopsterke types staan bij zowel een voorzet van Bilal, als van de linkerkant.

Je moet wel heel hoog spelen en dat is risicovol, je verdediging tegen het middenveld aan en je middenveld halverwege de helft van de tegenstander.

Krijg je meer ruimte en moet je van achteruit de diepte zoeken, tsjaa dan heb je een probleem!

Van Boëtius begrijp ik het eerlijk gezegd niet. Natuurlijk hij tekent niet bij, maar dat kan veranderen mits hij een goed seizoen draait. Het is 1 van de creatievere flankspelers en die mist Feyenoord voorin.
Wat betreft Vilhena en Tevrede kan ik het goed begrijpen.

30 juli 2015 om 11:07

Dan loopt ie transfervrij de deur uit.

30 juli 2015 om 13:12

Tenzij hij het vertrouwen krijgt van Gio, een goede eerste seizoenshelft draait en zichtzelf een mooie transfer en Feyenoord een mooie transfersom te gunnen na dit seizoen, al zal dat nu een moeilijk verhaal worden.

De laatste keer dat VI iets goed had over Feyenoord is bijna langer geleden dan ons laatste kampioenschap.

Neem dit met een heel groot korreltje zout.

30 juli 2015 om 11:13

Ik neem dit heel serieus.

Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena willen niet verlengen en lopen over 1 jaar gratis de deur uit. Als je daar nu nog 8-10 mln voor kan vangen, moet je dat gewoon doen anders is het kapitaalsvernietiging. Te Vrede is niet goed genoeg.

Helder toch?

30 juli 2015 om 11:20

8 tot 10 miljoen???? Als ze niet eens goed genoeg zijn als basisspeler bij Feyenoord?

30 juli 2015 om 11:21

Ben al blij als we voor alle drie de spelers in totaal 5 miljoen krijgen.

30 juli 2015 om 11:22

8 tot 10 miljoen?????
En wie gaat dat betalen voor spelers met een 1 jarig contract die bij feyenoord niet eens basis spelen.

30 juli 2015 om 12:57

Er was een tijd dat ze iets van 3 mil wilden betalen voor Vilhena, dat gaat m niet worden nu.

Boetius zie ik wel 2 miljoen opleveren vergeet niet dat hij kan voetballen.

30 juli 2015 om 11:22

Klopt watje zegt, maar toch heb ik al enige jaren mijn vraagtekens bij het beleid van Feyenoord. We hebben jaren lang de beste jeugdopleiding gehad, sinds jaar en dag breekt het ene talent na het andere door, maar toch zijn er teveel talenten die zoals, Castagnois, Fer, Wijnaldum,van Persie, Bruma Aka,rekik en ga maar door niet langer bij Feyenoord willen blijven en onvrede tonen over hun contract en perspectief. Ook nu zie je bij JP, Vilhena en eigenlijk ook Kongolo dat het gewoon rommelt. Spelers vanbuiten af verdienen direct meer dan hun en worden (vooral onder Rutten) heel snel afgeserveerd. Feyenoord heeft toch duidelijk problemen om al hun talenten langer aan de club te verbinden en ja dan heb je jongens met een echt hart voor de club zoals Vlaar destijds, maar ook De Vrij, Bmi, Clasie, die toch bijtekenen maar niet elk talent en jeugdspeler denkt daar zo over.

Ik denk echt Feyenoord moet evalueren hoe ze met hun talenten omgaan zodra ze de stap naar De Kuip hebben gezet, waarschijnlijk zal het er ook mee te maken hebben dat we het geld niet hadden om ze langer aan ons te binden, maar ik vind het wel vreemd dat ze eigenlijk allemaal zeggen dat geld niet de issue was/is, maar meer het perspectief. Kijk naar Kongolo, nu wordt er gezegd dat Gio hem misschien links back wil zetten en dan Jan Arie CV en dat Kongolo dat niet wil en daarom ook weg zou willen. Vilhena idem, hij speelde echt niet slecht onder Koeman maar toch kwam hij op de bank terecht voor El Ahmadi en hoe slecht hij later in het seizoen ook speelde, Vilhena werd niet gebracht. JP wil niet bijtekenen en komt daarom ook op een zij spoor.

Wat is nou elke keer de ware reden waarom die gasten niet willen tekenen voor 2 of 3 jaar??

30 juli 2015 om 11:27

Ben het met je eens. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat het te makkelijk is gegaan. Vroeger waren Boëtius en Vilhena absolute toptalenten. Liepen makkelijk de jeugdteams door en vanwege gebrek aan geld kwamen ze heel soepel in het eerste bij Feyenoord.

Nu heeft Feyenoord wat centen en willen ze dus sterker worden, ook in de breedte. Dat betekent dus vechten voor hun plekkie. En juist dat zijn de talenten niet gewend. Je ziet bijvoorbeeld ook dat de toptalenten er moeite mee hebben en dat talenten zoals De Vrij, Clasie, Van Beek, Karsdorp etc. niet teleurgesteld zijn of gaan zeiken maar gaan bikkelen zoals de in de jeugd hebben gedaan.

Dus ook al zouden Boëtius, Vilhena en zelfs Kongolo vertrekken, vind ik het nog steeds dat Feyenoord goed gehandeld heeft.

30 juli 2015 om 11:36

Ja dat is precies mijn idee inderdaad, Vilhena was net 17 toen hij debuteerde en eigenlijk direct een basis plaats had, net als Wijnaldum, maar ook die andere hadden vrij vroeg een basisplaats en in de jeugd waren zij ook de talenten die redelijk makkelijk door de opleiding fietste. Maar als dat de reden is dat ze later dus een probleem hebben met het knokken voor een plekje of moeite hebben met een reserve rol dan is daar juist de bottleneck voor de club en zullen ze daar eens aan moeten werken.

Dit zag je vroeger ook heel erg bij Van Persie en Leonardo, zij waren de talenten en werden op handen gedragen op Varkenoord, tot ze in de Kuip aankwamen en mensen als Van Hooijdonk tegen kwamen die van de oude stempel waren (de jonkies dragen de water tas en ruimen de kleedkamer op) Dat liep niet goed af

30 juli 2015 om 12:25

@ Rbn

Goed verklaring, petje af. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben.

Ze hebben het afgelopen jaar niet het beste seizoen uit hun carriere gespeeld, maar ik zou zeker TV en JPB niet direct afschrijven. Niet iedereen piekt al meteen op die jonge leeftijd. Zou prima materiaal zijn voor een Az/vitesse/heerenveen. Wie weten knokken ze zich op die manier terug naar de Top 3.

30 juli 2015 om 11:24

Ik hoop ook dat AZ Boëtius koopt want AZ kan nog wel een buitenspeler gebruiken

Boetius en Vilhena hebben genoeg kansen en vertrouwen gehad. Op de een of andere manier komt het er niet uit. Je kunt je afvragen of het weldegelijk super talenten zijn. Ik heb daar al lange tijd me twijfels over. Wat betreft TeVrede is het vrij logisch. Die moet gewoon elke week bij een club spelen op zijn niveau.

Stuur ze alle drie maar naar Groningen, dan mogen jullie wat mij betreft Botteghin kopen. Nog een nieuwe CV erbij en onze selectie is weer rond voor het komende jaar.

30 juli 2015 om 11:14

Lol. Groningen kan hun salaris tot de Kerst niet eens betalen

willen ze niet hetzelfde krijgen als vorig seizoen ( op het einde inzakken ) en uberhaupt nog een kleine kans hebben op het kampioenschap dan kunnen ze vilhena en boëtius beter houden, laat je te vreden gaan en haal je nog een aanvaller. als feyenoord ze alle 3 laat gaan word hun selectie over het algemeen kwalitatief minder want dit zou dan opgevangen moeten worden door jeugdspelers neem ik aan. anders hebben ze wel een erg dunne selectie.

30 juli 2015 om 11:15

Momenteel hebben wij 29 man, wij moeten juist spelers verkopen. En met het halen van Gustafson hebben wij een vervanger van Vilhena. Te Vrede was sowieso al vierde keus. En verwachting is dat er nog een aanvaller zal worden gehaald zodra Boëtius weg is.

30 juli 2015 om 11:33

29 man is indd genoeg maar dat wist ik niet. Vilhena en Boëtius zijn toch altijd wel goed genoeg om erbij te hebben? feyenoord hoeft niet perse te verkopen toch? Dan snap ik dat ze Te Vrede verkopen. Maar Boëtius en Vilhena kunnen ze altijd wel gebruiken. Verkoop dan de relatief wat zwakkere spelers en haal voor te vrede nog een aanvaller

30 juli 2015 om 11:37

Beide talenten hebben een 1-jarig contract en Feyenoord probeert al maanden contracten te verlengen. Helaas willen de talenten tot nu toe niets weten van een contractverlenging en daardoor is Feyenoord genoodzaakt om de talenten te verkopen.

Als PSV koopman wil zijn, haal Boetius. Het is veelzeggend dat deze twee talenten het niet in Feyenoord zien zitten, ze zijn in Rotterdam een iets andere weg ingeslagen zo lijkt het.

30 juli 2015 om 11:12

PSV is niet gek...
Die hebben wel de middelen om een betere speler te halen voor linksbuiten.

30 juli 2015 om 15:07

Toch zou zo'n andere omgeving wonderen kunnen doen. Ik kan gewoon niet begrijpen dat Boetius ineens niet meer zou kunnen voetballen. Hij is al zo lang uit vorm, heel raar.

30 juli 2015 om 11:12

PSV is niet gek...
Die hebben wel de middelen om een betere speler te halen voor linksbuiten.

30 juli 2015 om 12:43

Ze zien het niet in Feyenoord zitten? Ze zijn gewoon niet goed genoeg voor de basis momenteel, en daarom willen ze niet verlegen. Heeft niks met "niet in Feyenoord zien zitten" te maken, maar met mentaliteit.

Te Vrede is vierde keus, je vergeet Achahbar. Te Vrede is natuurlijk veel te slecht voor ons. Scorend is die aardig maar met alleen scoren kan je beter in de JL gaan ballen. Meevoetballen is erg belangrijk.
Boetius heeft genoeg kansen gehad en komt gewoon tekort, we moeten niet altijd maar de jeugd heilig verklaren. Vilhena heeft nog wel wat, hoop dat we die als back-up erbij kunnen houden.

30 juli 2015 om 11:14

Boetius komt te kort?

Die jongen heeft het meeste talent van alle aanvallers van Feyenoord. Is misbruikt en weg laten rotten door Rutten. Hij moet veel vertrouwen krijgen en dan is ie echt heel goed. Onder Koeman speelde hij fantastisch.

30 juli 2015 om 11:17

Je bent voor Feyenoord dan moet je toch wel concluderen dat hij niet goed genoeg is. Hij is niet misbruikt, hij heeft genoeg kansen gehad op dezelfde positie die hij onder Koeman speelde. Hij zou eerst een jaartje moeten ballen bij een mindere club, zou hem misschien goed doen.

30 juli 2015 om 11:20

Ik ben vrijwel altijd positief of zelfs lovend over Boëtius geweest maar ook dit seizoen laat hij het niet zien. Zelfs tegen een bierteam kon hij geen indruk maken, laat staan een mannetje passeren. Ik weet niet wat er aan de hand is.

Ik vind het jammer dat wij moeten wachten op Boëtius en Vilhena. Ik had het liefst zo snel mogelijk duidelijkheid gehad waardoor wij snel konden handelen. Tighadouni was denk ik een prima vervanger van Boëtius geweest. Nu zit hij al een tijdje in Spanje.

30 juli 2015 om 11:31

Die jongen drijft enorm op vertrouwen wat hij voelt, onder Koeman kreeg hij heel veel vertrouwen en toen liet hij het wel zien maar na zijn blessure nooit meer helemaal de oude geworden.

Rutten zette hem bijna direct er naast en ik denk dat hij bij Gio ook geen vertrouwen voelt.

Maar dan zal er wel een buitenspeler bij moeten komen want Kuyt als linksvoor zie ik zelf niet zitten en Manu komt wel tekort en daarnaast is één buitenspeler voor een heel seizoen veel te weinig.

Sleegers heb je nog maar ik weet niet of hij al klaar is voor Feyenoord om daar iedere week te presteren.

30 juli 2015 om 11:31

Toch zag je hem in de voorbereiding ook op rechts, zijn oude positie uit de jeugd, en dat zag er wel veel beter uit. Maar op links heeft hij het alleen goed tot redelijk gedaan onder Koeman,vorig jaar was het gewoon bagger.

Ben het eens met Frgiooo, spelen bij een elftal uit de middenmoot zou goed zijnvoor JP, ook voor Vilhena denk ik. Sommige mensen zeggen hier dat ze naar Psvof Ajax moeten komen , maar dat is pas echt onzin, niet op de bank willen zitten bij Feyenoord maar wel bij Ajax of Psv?? Die gasten moeten spelen!!

30 juli 2015 om 11:34

Ik weet niet of AZ en/of Vitesse middenvelders nodig hebben maar dat zou ik prima clubs voor Vilhena vinden. Hij blijft daardoor in Nederland en op hoog niveau spelen. Als hij vertrouwen krijgt dan zou ie echt het verschil kunnen maken.

Vilhena liep met twee vingers in de neus door de jeugdopleiding en mocht als B junior zelfs al zijn eerste minuten in het eerste maken. Helaas is hij op een druk middenveld voorbijgestreefd door anderen. Op een gegeven moment moet je dan de knoop doorhakken en hem laten gaan. Voor zijn ontwikkeling en voor de club zelf ook.

Te Vrede is nooit goed genoeg geweest en zal het ook niet worden ook.

Boetius vind ik een ander verhaal. Met alleen Manu en in hoge nood Kuyt op de linkerflank ben je onderbezet. Tevens vind ik Manu een zeer beperkte voetballer die parasiteert op zijn snelheid en opportunisme. Technisch schort er toch wel het een en ander aan onze vriend.
Geef dan Boetius in ieder geval een laatste kans om te laten zien dat hij bij Feyenoord in de basis thuishoort. Hij stond op de nominatie om mee te gaan naar Brazilie met de equipe van van Gaal, dan kan je toch iets?

Geef Boetius aub de kans! Het is en blijft een geweldig talent die Feyenoord verder brengt dan Manu! Wat zou ik dit erg vinden

30 juli 2015 om 12:34

@neverbackdown

Als je serieus denkt dat boetius zo'n geweldig talent is dat het feyenoord verder kan brengen dan manchester united, dan begrijp ik waar die down voor staat in je naam

ontopic:te vrede en vilhena komen duidelijk te kort voor het niveau. Boetius zal wel niet willen bijtekenen gok ik.

Te Vrede dan maar in de deal betrekken met Botteghin.

ik had gehoopt dat kazim weg zou zijn en immers en vilehna en jp nog een kans geven op voorwaarde dat ze hun contracht verlengen en tevreden weg doen. van dat geld van wolfswinkel huren dan we kopen
ik hoop stiekem ook dat lelom weggaat deze matige back ook wilkshire deze weg doen daar ook nog goede vervangers voor halen

Misschien is Boeties wel iets voor ajax, heeft er geen best seizoen opzitten, maar momenteel is het vrij dun op de flanken vooral na de blessures van Fisscher en Younes

Dan zie je in de titel dat ze 3 spelers willen verkopen, hoop je dat het immers el ahmadi en kazim zijn ofzo, zijn het 2 van je grotere talenten... hoopte dat het slechte inkoopbeleid van vorig jaar een beetje door rutten kwam, maar nu gaan ze gwn weer op dezelfde manier verder. Feyenoord is er financieel en sportief weer redelijk bovenop gekomen door de goede jeugdopleiding maar langzamerhand wordt het talent dat je hebt weer weggegooid...

30 juli 2015 om 11:36

Feyenoord probeert al maanden contracten van beide talenten te verlengen maar als Boëtius en Vilhena niet willen dan houdt het op. Beide hebben een 1-jarig contract dus ze moeten deze zomer verkocht worden.

30 juli 2015 om 11:47

Tsja zonde, ook voor die jongens, als ze net even wat harder doorzetten en de club trouw blijven gaan ze het nog redden. Voor Vilhena is er nog een kans denk ik via een andere club, Boetius wordt een aflopende zaak zonder Feyenoord. Maarja dit probleem zag je met Kishna bij Ajax ook en zo zullen er nog velen zijn die mentaal de stap niet kunnen maken.

30 juli 2015 om 11:50

Dat begrijp ik, maar ze (zeker vilhena) hebben geen/weinig vertrouwen gekregen vorig seizoen onder rutten, dan berijp ik dat je niet wil verlengen... en dat er nu allemaal 'oude' spelers worden gehaald spreekt ook niet echt van veel vertrouwen. Had gehoopt dat gio het vertrouwen in ze zou uitspreken en dat ze dan ook een nieuw contract zouden tekenen.

vilhena en boetius moeten voor hun carrière naar Zwolle of Heerenveen. lekker veel spelen.
te vrede kan naar NAC om zelfvertrouwen op te doen en dan mee te promoveren.
niet hun volgende club van van geel laten afhangen.

30 juli 2015 om 12:17

Ga Heerenveen er a.u.b. niet bij betrekken. We hebben met Mulder al een afdankertje van feyenoord en dat is meer dan genoeg. Wat zouden ze trouwens moeten toevoegen aan Heerenveen als ze het bij Feyenoord niet redden?

30 juli 2015 om 15:13

Bij Heerenveen ligt er veel minder druk. Zie Bilal.

Jammer maar helaas. Deze spelers hebben het niet waar kunnen maken, waarbij Te Vrede natuurlijk gewoon niet goed genoeg is. Hopen dat ze verkocht kunnen worden en dat er nog wat anders voor in de plaats kan komen.

Nelom, El Ahmadi en Kazim zijn wat mij betreft de andere zwakke schakels en ook Immers zie ik liever vertrekken. El Ahmadi is mijns inziens een goede speler geweest maar is nu vooral van het tikkie breed en terug, het duurt allemaal veel te lang als die kerel aan de bal is en buiten het doelpunt tegen Sevilla om vind ik het vreselijk om aan te zien als die vent gaat schieten.

Ik was bang voor een scenario als vorig jaar, waarbij er vrijwel niets zou gebeuren qua inkomende transfers. Tot nu toe ben ik echter tevreden met wat er gehaald is en hoop ik dat van Geel nog wat spelers tevoorschijn haalt, waaronder Botteghin!

Feyenoord heeft niet echt een selectie met een transferwaarde als je het zo ziet. De 2 grootste talenten gaan nu voor een flut bedrag weg. Voorin verder geen toppers die over 2 jaar voor veel geld verkocht gaan worden. Op het middenveld oudere spelers zonder al te veel waarde. Achterin is het nog afwachten.

30 juli 2015 om 11:52

Zijn nog zat spelers die op termijn voor veel geld verkocht zou kunnen worden.

Ajax haalt Vilhena en Boetius. Dat zou een stunt zijn

30 juli 2015 om 12:03

Zouden beide goede aankopen zijn voor Ajax. Vilhena en Boetius waren twee van de grootste talenten.

Laat Vilhena en Boetius maar naar PSV komen. Het is dat PSV Bergwijn al heeft, anders zou ik hem direct halen. Zou mooi zijn als ze bij Southampton terecht zouden kunnen. Ze kunnen het voetballen niet verleerd zijn.

Nou Ajax ik zou zeggen probeer het eens met Boetius kan hij mooi als Back-up aan de rechterkant. Duur zal hij niet zijn en hij komt beter tot zijn recht aan de rechterkant. Mooie Back-up achter El Ghazi.

30 juli 2015 om 12:24

Dan kan die net zo goed back-up bij ons blijven, logisch..

Wat gaat Feyenoord toch dom om met hun talenten. Boetius hoort gewoon de vaste linksbuiten te zijn en vilhena moet er ook in in plaats van el ahmadi (vind dat een beperkte voetballer met 0,0 aanvallende kwaliteiten).

Jammer dat wij al wat middenvelders hebben anders had ik Vilhena graag bij Ajax gezien. De Boer vind het een leuke speler.

Boetius, Manu, Bilal en eventueel Kuyt zijn toch de enige vleugelspelers in de selectie van Feyenoord? Dat Vilhena en Tevreden door onvrede en gebrekkig speelperspectief willen of moeten vertrekken vind ik logisch, maar Boetius heeft Feyenoord hard nodig.

Ik mis Immers en Nelom op dit lijstje. Over Immers is volgens mij wel genoeg gezegd. Hij mist veel om een goede 10 te zijn bij Feyenoord en Nelom is een dromer die zijn man te vaak laat lopen.

Het zou zo verschrikkelijk dom van Feyenoord zijn als zij Vilhena verkopen. Dat is echt een klasse voetballer (inzicht, passing en techniek zijn echt goed) die de trainer gewoon vertrouwen moet geven en blijven opstellen, ook na een paar mindere wedstrijden. Ik had hem graag bij Ajax gezien als we niet al zo een ruime bezetting op het middenveld hadden gehad.

30 juli 2015 om 12:46

Het kan wel maar dan moet je Serero verkopen en Andersen verhuren.

Zonde hoe het is gegaan met de ontwikkeling van Boëtius en Vilhena. Het waren echt grote talenten. Ze zaten zelfs nog bij de voorselectie van Oranje voor het WK 2014. Feyenoord had denk ik aardig kunnen cashen als ze hen op het juiste moment bij clubs hadden aangeboden. Misschien was het voor de carrière van beide heren ook beter geweest om eerder weg te gaan bij Feyenoord. Natuurlijk kun je niet in de toekomst kijken, maar het is jammer dat het zo is gelopen. Ik denk dat het verstandig is voor deze 2 jonge spelers om een stap terug te doen, ook al is dat misschien lastig voor hun ego. Clubs als AZ, Twente of Vitesse zouden volgens mij perfect zijn, omdat ze zich daar in wat meer rust kunnen ontwikkelen. Ik verwacht alleen niet dat deze clubs ze kunnen of willen betalen. Ook zouden ze België kunnen proberen, voor Vormer is dat wel een aardig succes geworden en ook Donk deed het daar aardig. Denswil heeft zich alleen nog niet laten zien.
Ik ben benieuwd of ze hun oude niveau weer kunnen oppakken, bij Feyenoord, of ergens anders.

Ik zou vilenha en Boëtuis niet verkopen te vrede daarin tegen wel maar dat is logisch

Ik stel voor dat een aantal feyenoord supporters de titel "kampioen" eigen spelers afkraken krijgen...
Wat een eeuwige zeikreactie op jongens die uit eigen opleiding komen en spelers die als aanvallende middenvelder er gemiddeld 12 to 13 per seizoen erin leggen ach ach trieste zooi....

Van mij zijn alle drie per direct welkom bij de ADO Den Haag deze jongens hebben vertrouwen nodig, ik denk dat Fraser ze dat kan geven...en kom nou niet met die BS aan dat ze het zgn stenentijdperk "niveau" van Feyenoord niet aan kunnen...

Als 1 van jullie verstand van voetbal heeft. Dan weet je dat boetuis nooit een linkbuiten van klasse kan worden. Hij is ten eerste niet doelgericht. Hij zou in een 442 op rechtshalf gewoon aardig doen met leuke voorzetjes maar hij is ook gewoon veel te licht. Ik heb vilhena zovaak zien voetballen en ik weet nog steeds niet na al die jaren waar zijn kwaliteiten liggen. Hij geeft af en toe 1 of 2 lange ballen maar zo bijzonder is hij ook niet. Het is geen Bazoer of depay waar je ogen van glinstert

30 juli 2015 om 13:54

Allemaal heel simpel gezegd. Boëtius zou dus niet een linksbuiten van klasse kunnen worden vanwege zijn doelgerichtheid? Volgens mij scoorde hij 10 doelpunten en gaf hij 10 assists in één seizoen onder Koeman. Verder was hij levensgevaarlijk met zijn acties. Op dat moment was hij wel degelijk een klasse linksbuiten.

En Vilhena vind ik heel allround. Hij is verdedigend sterk, heeft loopvermogen maar is voetballend ook goed. Je zou hem als verdedigende middenvelder, centraal middenvelder, linkshalf en als aanvallende middenvelder kunnen gebruiken. En vergeet zijn creativiteit niet. Hij geeft soms heerlijke passes. Deed hij onlangs nog tegen bierelftal Kematen.

31 juli 2015 om 13:59

Ten eerste 10 doelpunten is niet een geweldig aantal na zoveel gemiste kansen. Het is ook niet geweldig als je nooit uitblinkt in grote wedstrijden. Hij kan als narsingh zijn maar dan een klasse minder. Je ziet het echt verkeerd want zo goed is hij echt niet. Iedereen kan furieus voetballen in zn eerste wedstrijden maar nadat je energie opraakt dan hou je nog inzicht en overzicht over. Hij heeft ze beide niet. Vooral met zo een dun lichaam moet je altijd de overzicht houden. Anders had hij nooit op de bank gezeten. Hij is gewoon veel te jong om voor Feyenoord te spelen.

31 juli 2015 om 14:11

Het lijkt wel alsof wij over hele verschillende spelers hebben.

''na zoveel gemiste kansen''
''het is ook niet geweldig als je nooit uitblinkt in grote wedstrijden''
''hij heeft ze beide niet'' (over in- en overzicht)

Boëtius miste onder Koeman helemaal niet veel kansen. Verder scoorde Boëtius of gaf hij assists tegen Ajax, FC Twente, PSV en Vitesse. Hij was in deze wedstrijden wel degelijk uitblinker.

En als je Boëtius zou volgen dan zul je realiseren dat hij juist wel goed overzicht behoudt.

ik hoop dat JP en tonny gewoon blijven zijn toch jongens uit de eigen jeugd en beschikken toch wel over het nodige talent. ik zie lievers te Vrede, Immers en Bilal vertrekken.

Sneu dat ze Boetius en Vilhena kwijt willen, ooit getipt als helden van de toekomst voor het Nederlands voetbal, maar vorig jaar een beetje verwaarloosd.

Ik hoop dat vilhena eindelijk een keer een paar wedstrijden achter elkaar de kans op 10 krijgt, zijn oorspronkelijke plek.. Te Vrede & Immers mogen weg, Jean-Paul wil ik nog wel op rechts zien..

Utime wraak jean -paul en vilhena lekker naar aja gaan ,dus sla je slag ajax haal ze op voor een prikkie

Feyenoord zou een poging moeten wagen om de transfervrij Berbatov op te pikken. Dan kunnen die drie spelers inderdaad inpakken en wegwezen. Bovendien lijkt die Braziliaans verdediger van FC Groningen me ook een goeie versterking voor Feyenoord. Ben benieuwd wat Feyenoord de komende weken nog gaat doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren