Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente vangt bot met ‘uitstekende aanbieding’ en staakt gesprekken

Laatste update:

FC Twente en Bilal Ould-Chikh zijn niet meer met elkaar in gesprek over een eventuele langere samenwerking. Voorzitter Aldo van der Laan liet donderdagavond tijdens een door de club georganiseerde informatiebijeenkomst weten dat de onderhandelingen definitief zijn gestaakt. De verbintenis van de aanvaller met de Tukkers loopt volgend jaar zomer af.

/

Volgens Van der Laan heeft het management van de pas zeventienjarige aanvaller ervoor gekozen om niet in te gaan op ‘een uitstekende aanbieding’ van FC Twente. Dat wil niet zeggen dat de tiener komend seizoen niet meer op de loonlijst staat. “Hij moet wel eerst een andere club zien te vinden. Anders speelt hij komend seizoen gewoon voor FC Twente.”

In de voorbije weken werd de naam van Borussia Dortmund genoemd. Media in Engeland stellen dat enkele Premier League-clubs interesse hebben. Ould-Chikh maakte in mei 2014 zijn debuut in de hoofdmacht. Twee maanden eerder debuteerde hij al in het elftal van Jong FC Twente. De jeugdinternational speelde dit seizoen vijftien duels in de Eredivisie, waarvan elf als invaller

Denk jij dat Bilal Ould-Chikh komend seizoen nog voor FC Twente speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben benieuwd. Weet niet of Tuchel de jeugd kansen gaat geven. In Engeland misschien Southampton, Arsenal of Manchester United.

7 mei 2015 om 21:30

Hoop dat hij een slimme stap zet en niet te hoog probeert te grijpen. Ik vind het echt een geweldig talent. Zou denk ik veel aan het spelen toekomen als hij blijft en een paar voorhoedespelers vertrekken, dus in dat perspectief zou ik blijven. Van de andere kant zou ik ook graag weggaan in die bodemloze put. Je weet niet wat er allemaal nog gaat gebeuren bij Twente en wat voor lijken er nog uit de kast komen, Schreuder zal blijven wat inhoudt dat als je de eerste paar wedstrijden verliest begint het gefluit weer.

Wel grappig dat Aldo zegt dat hij nog maar een andere club moet zien t vinden, ik weet zeker dat die in de rij staan hoor. Had beter kunnen zeggen dat er veel interesse is en hij niet voor een stuiver wegmag.

7 mei 2015 om 23:41

Je snapt het niet he. Wij zijn niet tegen schreuder omdat twente financieel aan de grond zit of dat twente verliest. De meeste fans willen dat twente weer aanvallend gaat spelen met strijd en niet dat afwachtend en verdedigend.

8 mei 2015 om 10:16

Dus jij wil zeggen dat als het nieuwe seizoen begint en ze 3 wedstrijden weinig punten pakken jullie niet beginnen te fluiten als het maar aanvallend is? Schei uit man, paar weken geleden 6-0 moeten winnen, goed aanvallend spel en het publiek was niet tr genieten omdat er werd verloren. En mij woorden in de mond leggen wil nog niet zeggen dat ik ze uitgesproken heb, dus volgens mij snap jij het niet helemaal

7 mei 2015 om 21:56

Hoop dat hij naar een nederlandse topclub, Dortmund, of naar de gebroeders koeman bij southampton.
Dat zijn volgens mij de enigste manieren om te blijven spelen en door te ontwikkelen.

Toeslaan psv een uitzonderlijk talent neem dan ook gelijk corona mee zitten we weer vol op de vleugels.

7 mei 2015 om 21:17

Hele goede speler, maarja...... Z'n mentaliteit. Ik wil niet weer een gevalletje Bakkali in "onze" club.

7 mei 2015 om 21:34

Zelfde mentaliteit als labidad en bakhali aan dit soort voetballers heb je niks.
Geen een club.

7 mei 2015 om 22:03

Ken je hem persoonlijk, als je veder opzoek gaat naar informatie gaat zie je dat hij maar 100.000 jer jaar verdien. Bakkali en Labyad verdieneden minsten 5 keer zoveel en wouden nog meer. Hij vraagt meer omdat hij een van de grootste talenten die nederland nu heeft. Dus hij heeft het recht om wat meer loon te krijgen dan een gemiddelde jeugdspeler.

P.S. Reageer dus als je pas weet over welke bedragen gaat en waarom hij meer vraagt.

7 mei 2015 om 22:30

iets met pot en ketel wesawesa, jouw reactie is net zo ongefundeerd als de rest, aangezien jij niet weet wat die prima aanbieding was

7 mei 2015 om 22:40

Typ eerst de namen maar eens goed

7 mei 2015 om 23:51

Want een gemiddelde jeugdspeler verdient een ton .....

8 mei 2015 om 00:49

Maar 100.000? Hij is pas 17.

8 mei 2015 om 08:40

Hij is ook een van de drie grootste talenten van Nederland

8 mei 2015 om 10:08

Hij wil 8 ton verdienen, beetje gortig voor een 17 jarige

Snel weg met deze respectloze geldgraaier. Laat hem maar mooi zo snel mogelijk vertrekken, zien we hem over een paar jaar wel weer terug in de Jupiler League. Gaf laatst nog aan dat hij graag bij Twente bleef maar kan blijkbaar niet begrijpen dat Twente het momenteel financieel zwaar heeft en zelfs ondanks dat nog een uitstekend aanbod heeft gekregen. Duidelijk dat hij dus voor het geld kiest want ik denk dat hij volgend seizoen gewoon in de basis zou hebben gestaan. Typisch een gevalletje Bakkali, zonde van het talent.

7 mei 2015 om 21:20

Een uitstekend aanbod? Hij kreeg volgens mij een bod van 100.000 per jaar en dat is wat je bij een maximum jeugdcontract kan verdienen. Als je kijkt naar zijn leeftijdsgenoten is hij de grootste talent en dat van een gouden lichting de Oranje O19. Deze jongen verdiend een beter contract dan dit op zijn 18e en dat gaat hij zo krijgen bij PSV of een ander Nederlandse topteam.

7 mei 2015 om 21:22

Dus jij vind het weinig als je een ton per jaar verdiend als 18-jarige?

7 mei 2015 om 21:27

Wel als je het vergelijkt met wat hij zou kunnen verdienen. Het staat hem vrij om voor een beter salaris te gaan voetballen toch?

7 mei 2015 om 21:27

Als je de beste talent van Nederland bent en dat je dat bedrag al kunt verdienen met een jeugdcontract vind ik dat zeker weinig. Op zijn 18e krijgt hij gewoon een senior prof contract en dan verdiend hij het echt wel om meer te verdienen. Bakkali een gelijkwaardig talent kreeg ook een aanbieding in de buurt van 3/4 ton per jaar maar die wou om onduidelijke redenen niet tekenen.

7 mei 2015 om 21:28

Waarom vergelijk je een profvoetballer met iemand die vakken vult in de supermarkt?

Je zou moeten zeggen, wat zou je ervan vinden als je bij mac donalds werkte voor 4eur per uur en bij de mac donals in een andere stad of sterker nog.
Bij bijna elke andere mac donalds krijgt men 6eur per uur.

Jij zou blijven zeker?
Omdat je collegas zo aardig zijn of de stad is zo gezellig?
Of wilde je soms anno 2015 een term als clubliefde erbij halen?
lol, nee sorry. behalve dat, liefde moet van 2 kanten komen..

7 mei 2015 om 21:29

wel als hij ergens anders er drie kan verdienen of dacht jij dat al die gehaalde twente spelers zo graag voor twente wilde spelen,natuurlijk niet die komen ook voor het geld

7 mei 2015 om 21:30

Haha, 100.000 per jaar voor een 17 jarige speler die net komt kijken bij het echte werk is te weinig? De meeste volwassenen verdienen dit nog niet eens. Als hij echt zijn potentie waar zou kunnen maken dan kan hij later nog veel meer verdienen. Nogmaals, als hij echt zo graag bij Twente wil blijven zoals hij ook gezegd had, dan had hij dat contract gewoon getekend. Snel verkopen, het liefst aan een buitenlandse club.

Ik lees net dat hij een aanbod van 150.000 per jaar heeft gekregen, hij wil echter 600.000(!!!) gaan verdienen. Ik kan je vertellen dat zelfs PSV dat niet gaat geven.

7 mei 2015 om 21:39

@matsumatsu

Tja als je vier jaar oudere collega vijftien keer meer verdiend... alles is relatief natuurlijk.

7 mei 2015 om 21:43

Kom nu met de bron dat hij een aanbieding heeft gekregen van 150.000 en dat hij 600.000 per jaar wilt verdienen. Dit is zware onzin zelfs Klaassen of Clasie verdiend dit niet eens.

7 mei 2015 om 21:44

Wat lul je nou?

Corona staat er voor anderhalf miljoen op bij jullie!

Anderhalf miljoen!
Moet ik het even herhalen?
Nee?

Ik doe het toch!

Anderhalf fuckin miljoen per jaar.

En dan vinden jullie het gek dat deze jongen niet tevreden is met een ton?
Of graag wat meer ziet ook al is hij 18?

Een van Neerlands betere talenten..

Het is simpel, we willen dat de talenten hier blijven.
Maar zo gierig dat wij Nederlanders zijn moet het wel voor een appel en een ei natuurlijk.

En anders zijn het gewoon geldgraaiers. Jaja. Vast.

Kijk nog ff een uur in de spiegel en ben lekker boos op jezelf.

Hij gaat straks gewoon bij PSV ballen en die betalen hem 2/3 ton ofzo.
Minder als ze Bakkali boden, wedden dat hij tekent?

Met je 6 ton eis. Geloof er niks van.
Maar ja wat moet je anders als Twente zijnde in de wereld brengen?
Kan moeilijk verkopen aan de achterban dat je hem niet kan betalen omdat Luc Castaignos voor weet ik hoeveel op de lijst staat.

Hypocriete onzin imo.

7 mei 2015 om 22:29

Salarissen van Castaignos en Corona komen nog uit de tijd dat het beter ging met Twente. Castaignos is na dit seizoen sowieso weg en Corona waarschijnlijk ook. Daarnaast zie ik Ould Chikh straks niet "gewoon" bij PSV spelen, en al helemaal niet voor 2 a 3 ton als hij 150k te weinig vind. Ik zie Ould Chikh uiteindelijk gewoon naar het buitenland verkassen omdat er geen Nederlandse club is die wil voldoen aan zijn absurde salariseisen.

Word gewoon een gevalletje Bakkali, Twente is niet voor niets al de 3e of 4e club van Ould Chikh. Deze jongen kiest gewoon voor het geld. Heel erg dom natuurlijk, volgens mij kan je van 150k per jaar makkelijk rondkomen en vrij luxe leven. We zien hem over een paar jaar wel weer terug in de Jupiler League nadat hij een paar seizoenen in het buitenland op de tribune heeft gezeten

7 mei 2015 om 22:44

"We zien hem over een paar jaar wel weer terug in de Jupiler League nadat hij een paar seizoenen in het buitenland op de tribune heeft gezeten"

- Groot verschil in wat jij hoopt dat gaat gebeuren en wat daadwerkelijk gaat gebeuren. Ik zeg dat we die jongen over een paar jaar bij een Europese subtopper/middenmotor zien.

Gevalletje Bakkali?
Ja misschien, maar ook Bakkali speelt straks bij Benfica of Atletico dus ja.
Behalve dat..
Is Hoedt ook een gevalletje Bakkali of een gevalletje Ould-Chick?
Die liep transfervrij de deur uit.
Bij hem heb ik die reactie nooit maar dan ook nooit gelezen..

Toch opvallend.

Anyway, we kunnen constant boos blijven worden op die gasten of er iets gaan doen/veranderen.
Dit blijf je houden.. altijd en ongeacht afkomst.

7 mei 2015 om 22:56

Ook zeg je, die salarissen komen nog uit een ander tijdperk.

Ja daar ligt nu het probleem.
Waarom denk je dat ze bij Ajax of PSV niet eens hun Key players 1.5 miljoen betalen?
Sterker nog, Bij Ajax zou zelf Nigel de Jong geen 2 miljoen krijgen.
Heeeeeel misschien dat Wesley Sneijder anderhalf/twee miljoen zou krijgen.

Meanwhile in Eschede...

Nee maar ff serieus, Die Bilal heeft al die tijd tegen die salarissen aangekeken, waarschijnlijk verwacht dat hij echt wel meer als een of anderhalve ton geboden zou krijgen.
Misschien is zoiets hem al onofficieel ooit door Munsterman toegezegd, weet jij veel. (vergezocht ok, maar toch..)

Ik bedoel, kan jij die jongen dan echt helemaal niet begrijpen?

8 mei 2015 om 00:00

Helemaal gelijk heb je Hans.....Twente boet gewoon voor hun belachelijke beleid....ze mogen blij zijn dat ze nog zo'n hoge begroting mogen houden van die slappe knvb...

En dat die munsterman die jongen gouden bergen heeft belooft is zeker niet vergezocht...die had hem ook zo een half miljoen per jaar gegeven

8 mei 2015 om 00:28

Corona staat voor 3 ton op de loonlijst. Rest betalen de andere eigenaren, oa zijn oude werkgever en investeringmaatschappijen

8 mei 2015 om 00:50

Ok. Cool.

Bedankt voor de informatie, ik dacht zelf de helft voor Twente en de helft voor de investeringsmaatschappijen.
Hoewel dit logischer klinkt omdat ze (maar) 30% van hem bezitten (geloof ik).

Het ging in mijn post natuurlijk om hoeveel hij verdient, ik heb me niet zorgvuldig uitgedrukt door te zeggen "op de lijst".

Maakt natuurlijk weinig uit voor de verhoudingen in de selectie.
Die blijven scheef ongeacht de herkomst van het salaris.

8 mei 2015 om 00:59

@J. Staatsen

En zoals ik je al eerder meldde, vervolgens krijgt Corona er nog 1,2 miljoen bij omdat hij tachtig procent van zijn transferrechten bij een investeringsmaatschappij heeft ondergebracht.

Denk dat elke jeugdspeler maar wat graag zo´n deal tekent, of een relatief laag salaris van een ton maar dan wel tachtig procent ontvangen bij doorverkoop.

De verhoudingen bij Twente zijn veel te scheef gegroeid in de selectie. Een aantal spelers en de trainer zijn/worden in korte tijd multi miljonair. Logisch toch dat dan jonge spelers snel hetzelfde willen bereiken.

8 mei 2015 om 09:27

Lol, en Hans Kazan maar blaten als een gekke geit!

8 mei 2015 om 11:46

Ja ach, je denkt toch niet dat ik ook maar verwacht dat er een Twente fan het met me eens is?

In dit geval zullen PVV stemmers en Twente fans het niet met me eens zijn, de rest waarschijnlijk wel.. all good.
Straks zeg ik weer iets kritisch over een ander team en dan gaan daar weer fans janken..

Allemaal zo voorspelbaar toch?

Die wilt heel graag in Nederland blijven voor zijn ontwikkeling maar wilt niet bij Twente blijven. Hij gaat denk ik naar PSV.

7 mei 2015 om 21:20

Bij Twente zou hij volgend jaar basis staan en bij PSV word het 4/5de keus. Nou wat een ontwikkeling.

7 mei 2015 om 21:28

Salaris keer 2 waarschijnlijk. De meeste vinden dat al ontwikkeling genoeg. Daarbij, als hij het goed doet dan speelt hij gewoon.

7 mei 2015 om 21:30

Bij PSV komt hij te beginnen bij Jong PSV hij heeft laten zien bij Jong Twente dat Jupiler League een te makkelijke niveau is. In de 1e elftal heeft hij alleen Narsingh en de nu nog geblesseerde Jozefzoon voor zich dit zijn ook niet de beste dus dat hij minuten gaat maken gebeurd vast wel.

7 mei 2015 om 21:30

Gewoon 2de keus achter narsingh en kan hem dan over 2 jaar mooi opvangen.

7 mei 2015 om 21:37

PSV heeft zowel op links als op rechts momenteel nou niet echt toppers rondlopen. Narsign doet het minder slecht dan begin van het seizoen, maar je zou die 2 nu al prima kunnen rouleren. Op links is het maar de vraag wat er voor komt, dus 4e/5e keus lijkt me wat overdreven. Eerder 2e keus met realistische kans op veel speelminuten en na de winterstop een vaste waarde wanneer die het goed doet.

7 mei 2015 om 21:46

Alsof Ould-Chikh wel een topper is, die gast heeft 2 keer een leuke wedstrijd gespeeld. Het zou me werkelijk een zorg wezen als een gast met zo'n verwende stink instelling weggaat

8 mei 2015 om 01:03

Je zal hem wel weer moeten vervangen en de vervanger wil ook een goed salaris ontvangen. en als je geen jeugdspelers genoeg hebt, zal je moeten kopen en een transfersom moeten betalen. Loopt zo in de miljoenen.

Deze jongen heeft zoveel talent en kan zo'n goede speler worden. Ik heb 10 keer liever een Ter Avest een jongen uit de regio, die altijd keihard werkt dan deze Bilal die op geld uit is...

7 mei 2015 om 23:29

En het goede nieuws is dat Ter Avest vandaag 3 jaar heeft bijgetekend. Echt top!

7 mei 2015 om 23:29

Hij heeft voornamelijk zoveel 'talent' omdat iedereen steeds maar blijft roepen dat hij dat heeft. Wat heeft hij nou laten zien dan? 1 goede wedstrijd tegen nota bene heracles die toen laatste stonden in een wedstrijd waarin heel twente goed speelde. Geweldig.

Heb situatie niet echt gevolgd. Waarom komen ze er niet uit? Financieel of sportief?

7 mei 2015 om 21:19

Financieel uiteraard, volgend seizoen zou deze jongen waarschijnlijk gewoon in de basis staan, ook dit seizoen heeft hij al aardig wat minuten gemaakt voor een 17 jarige.

7 mei 2015 om 21:24

Kon ook sportief zijn. Spelers weten ook van de problemen van Twente af. Kan me voorstellen dat ze hun bedenkingen hebben als ze contracten moeten ondertekenen. Stel je voor dat je een nieuw contract ondertekent en paar jaar in de subtop/middenmoot moet spelen.

7 mei 2015 om 21:39

Klopt, maar als je over zoveel talent beschikt als Ould Chikh dan maakt het volgens mij niet uit bij welke club je in de Eredivisie speelt, als je dan zoveel potentie hebt dan moet je je ook kunnen onderscheiden wanneer het wat minder gaat.

7 mei 2015 om 21:37

Ik denk dat die jongen al die tijd salarissen van het "munstermann" tijdperk in zijn hoofd heeft (logisch imo).
Ik bedoel, we horen vandaag allemaal pas voor het eerst dat Corona voor anderhalf miljoen op de lijst stond.
(althans, ik..)

En dat was geen " ervaren" of "dragende" speler, maar ook een "talent" uit Mexico.

En nu vind hij een ton te weinig, ik begrijp dat eerlijk gezegd wel.
Nu vind iedereen hem een geldgraaier, terwijl je eigenlijk kunt stellen dat Munsterman met die rare salarissen dit zelf heeft gecreerd imo.

In Nederland willen we altijd dat mensen dankbaarheid tonen aan de club e.d.
Maar zelf zijn de meeste hier zo ondankbaar als wat dan ook voor wat ze hebben..
(kijk bijv de lachende reacties op de verdronken vluchtelingen)

Hypocriete shit jonge, niks anders dan dat.

7 mei 2015 om 21:40

Of je het gevolgd hebt of niet, maar als Feyenoorder moet je het met me eens zijn dat het tijd wordt een leuk talent bij Twente weg te roven voor weinig geld. Haal deze jongen erbij en dan heb je Boetius, Manu, Bilal, Ould-Chikh en eventueel Kuyt op de flanken. Daar moet toch wat van te maken zijn in de komende jaren!

7 mei 2015 om 21:47

Klopt, lijkt me een prima speler als Boëtius besluit te vertrekken.

7 mei 2015 om 23:32

Ik vraag me af of hij graag terug wil naar Rotterdam. Hij is er immers al eens afgeserveert.

Is dit geen leuk materiaal voor Psv?

Ik zou zeggen terugzetten naar jong Twente en volgend seizoen alleen maar op de bank bij de beloften. Net zoals bakalli bij psv. Maar helaas is Twente niet in die positie. Dus gewoon verkopen en hopen dat je er nog een aardig bedragje voor krijgt.

Ligt het aan mij of ben ik niet de enige die niet snapt dat een jonge speler al na 1 seizoen in de hoofdmacht weg wilt?

7 mei 2015 om 21:39

Zijn collega verdiend vijftien keer beter dus hij wil ook omhoog qua salaris. Dat is toch niet zo raar?

7 mei 2015 om 22:00

Verbetering : na 1 seizoen een paar keer te zijn ingevallen in de hoofdmacht...

Het is op dit moment vrouwen en kinderen eerst bij FC Twente, je kunt het spelers niet kwalijk nemen dat ze ergens anders gaan kijken.

't Is graag of helemaal niet, maar mensen moeten 'm niet als 'waardeloze geldgraaier' gaan uitmaken want waarschijnlijk weten ze de feiten niet eens.

7 mei 2015 om 21:40

Als hij naar pak hem beet City gaat is het een geldgraaier, als die naar de Nederlandse top of buitenlandse subtop naar een club met aanvallend voetbal en oog voor de jeugd gaat dan is het een niet meer dan logische keuze om het zinkende schip Twente te verlaten voor een beter team en een beter salaris.

AZ en Vitesse zie ik overigens ook nog wel als gegadigden, zeker AZ als Berghuis vertrekt.

7 mei 2015 om 23:09

AZ zou hem idd goed kunnen gebruiken ! ik vraag mij af of Stewart hem ook op het oog heeft! Adje van nac is ook niet verkeerd!

Als je op je 17e al bij Feyenoord, Rbc, Willem2 en Fc Twente hebt gevoetbald klopt er denk ik iets niet. Lijkt mij dat zijn ouders, hijzelf en/of zijn zaakwaarnemer iets goed fout doen. Voor de jongen zelf hoop ik dat ze allemaal weer met twee voetjes op de aarde landen want voetballen kan hij wel!

Voor weinig op te halen dus. Lijkt een gevalletje verkeerde instelling te gaan worden.
Met z'n 17 jaar nog wel erg jong om nu al naar het Buitenland te gaan, dan verzuip je sowieso.

Az waag een poging, misschien een gevalletje Berghuis.
Samen met Adje (nac) en Az heeft de boost voorin weer.

7 mei 2015 om 22:03

Totaal niet te vergelijken met Berghuis! Die had veel betere spelers voor zich in een tijd dat alles kon bij Twente en mocht dus ook zonaar vertrekken, wat ik trouwens wel betreur!
Als Bilal Twente ook maar een beetje volgt dan weet hij dat de jeugd volgend seizoen veel kansen gaat krijgen, wat voor hem dus waarschijnlijk veel minuten gaat betekenen!

De club heeft voor zijn begrippen een hele goede aanbieding gedaan, de speler heeft deze aanbieding naast zich neergelegd. Simpel. Zijn zaakwaarnemer gaat nu met de aanbieding bij del clubs langs. Om te kijken of er een betere aanbieding eruit valt te halen. Dan moet de club nog met twente om tafel voor een transfersom. Die ligt van wat ik gehoord heb rond de 6 ton. Peanuts voor topclubs. Verhuren aan andere clubs en mocht het niks worden. Dan kun je hem altijd nog verkopen met flinke winst. Er zijn altijd clubs die iets in hem zien zitten. En anders eindig je als collins john als nomade clubs verslijten en te verdwijnen uit beeld.

Mocht deze jongen na dit seizoen geen nieuwe club krijgen zal het een gevalletje bakkali worden vrees ik. Zal wel weer een spelertje zijn die denkt dat die al tonnen per jaar kan verdienen omdat die het al heeft laten zien.

Gewoon verkopen,weer zo'n speler met een instelling van: Ik kan alles maken,en ben de beste''.'
Twente heeft een prima aanbieding gedaan,en als hij niet wil moet Bilal dat zelf weten.

7 mei 2015 om 22:51

De aanbieding was niet prima want Twente wilde wel alle transferrechten. Als Twente een ton bood en genoegen nam met twintig procent van de transferrechten, dan was deze speler misschien wel akkoord gegaan. Dan kon hij straks tachtig procent van zijn eigen transfersom in zijn zak steken.

7 mei 2015 om 23:23

Waarom zouden ze de transferechten uit handen geven. Dat is op dit moment juist het probleem bij twente. De rechten van een aantal spelers zij in veel partjes verdeeld onder derden en eigen bestuurders.

7 mei 2015 om 23:51

Omdat andere spelers bij Twente dit wel gedaan hebben en daardoor 1,5 miljoen euro per jaar verdienen. Dan kan je toch niet verwachten dat een groot talent ineens wel voor een ton tekent en afstand doet van alle rechten?

8 mei 2015 om 00:17

Je weet toch dat twente mede daardoor in de problemen is gekonen? Logisch dat twente dit niet neer gaat doen

8 mei 2015 om 00:21

Ik begrijp dat Twente dit niet meer gaat doen, dat lijkt me duidelijk. Echter als een speler dan verder gaat kijken omdat ie elders meer kan verdienen, dan moet je ook niet afgeven op die speler. hij traint dagelijks tussen spelers die bij Twente in zeer korte tijd multi miljonair zijn geworden. Inclusief de trainer notabene. Toch logisch dat die jongen zich daar aan spiegelt=

gelijk verkopen danmaar en dik doorverkoop percentage regelen. had hem graag nog jaren gezien maar als die niet wil tekenen danmaar vertrekken. alles is beter dan transfervrij vertrekken

Die jongen kan door de omstandigheden op zijn leeftijd al basis spelen. Ontwikkelen en spelen in een groot stadion. Vind hij nergens anders. Je eigen ruiten ingooien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren