Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

De Boer waarschuwt Kishna: 'Hoop dat kwartje alsnog valt'

Laatste update:

Frank de Boer is nu vijf jaar de hoofdtrainer van Ajax en had in die periode maar met twee spelers echt problemen: Mounir El Hamdaoui en Ricardo Kishna. Eerstgenoemde werd al snel na de aanstelling van De Boer uit het elftal gezet en vertrok via de achterdeur naar Fiorentina, terwijl ook Kishna naar Italië vluchtte. De linksbuiten werd afgelopen zomer verkocht aan Lazio.

/

De Boer vindt het jammer dat hij niet het maximale uit Kishna heeft kunnen halen. “Ricardo is echt een supertalent", stelt de coach van Ajax in gesprek met Voetbal International. "Maar ik vond niet dat hij er alles aan deed om een topspeler te worden. Hijzelf vond van wel. Dat was de kern van ons probleem.”

“Ik hoop dat het kwartje alsnog valt”, vervolgt De Boer. “Dat zou voor het Nederlands elftal goed nieuws zijn. Maar als Ricardo bij Lazio zijn vak benadert zoals hij dat bij Ajax deed, dan gaat hij de top niet halen. Dat zou doodzonde zijn." De twintigjarige Kishna speelde 34 competitiewedstrijden voor Ajax; in het shirt van Lazio staat de teller op 9 competitieduels.

Denk je dat Ricardo Kishna de top kan halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Lazio is wel zo een beetje het hoogste dat hij gaat halen. Betere clubs als deze zie ik niet in het verschiet voor hem in de rest van zijn loopbaan.
Simpelweg niet goed genoeg..

25 november 2015 om 10:59

Hoe weet jij dat nou? Lijkt me dat de Boer er veel meer kijk op heeft en volgens mij geeft hij aan dat wanneer hij er alles aan doet en voor laat hij wel de top kan halen!

25 november 2015 om 11:08

Jij mag vinden dat de Boer er meer kijk op heeft.
Ik ben van mening dat de Boer voor de zoveelste keer gewoonweg "uit zijn nek lult".
Ik heb namelijk ook ogen in mijn hoofd en daarmee zie ik dat Kishna echt niet zo goed was/is als dat de Boer wil beweren.
Hij (de Boer) dekt zich ook al in: als Kishna niet de top haalt (wat ik nu al zeg) , kan de Boer weer zeggen dat dezelfde Kishna er dus niet alles voor gedaan heeft. Makkelijk praten van de Boer dus, linksom of rechtsom kan hij zijn gelijk gaan halen..

25 november 2015 om 11:11

Na 34 competitie wedstrijden mag je toch wel concluderen dat deze jongen gewoon te kort komt. Zie hem wanneer het kwartje dan toch wel gaat vallen nog steeds niet de top bereiken.

25 november 2015 om 11:16

In de beste wedstrijd van hem, haalde hij anders toch echt een gigantisch niveau. Dat vaker halen en zijn bodemniveau opkrikken en meneer kan gewoon een topper worden. Echter moet ie dan wel meer motivatie tonen.

25 november 2015 om 11:17

Het hoeft niet per sé gaan om gelijk te hebben. Als voetballiefhebber en tevens Nederlanders zie je mijns insziens liever dat zo'n jongen alsnog weet te slagen. Persoonlijk vond ik hem niet echt vaak overtuigen bij Ajax, maar hopelijk weet hij het alsnog waar te maken.

25 november 2015 om 11:46

Dus omdat hij in een wedstrijd een geweldig niveau haalde kan hij de top wel aan?

Wat een onzin verhaal zeg. Zou wat zijn als scouts zo denken.

Als je echt talentvol / goed bent kun je dat over een langere periode laten zien. Als je een keertje piekt en op basis daarvan ga je beoordelen of iemand de top wel of niet kan halen dan wordt de lijst met toekomstige topspelers wel heel eeg groot.

Zelfs ik piek wel eens een keer...zet mij ook gelijk bij Feyenoord in de basis dan...want als die piek mijn niveau bepaald....

25 november 2015 om 11:57

Paste simpelweg niet goed in het systeem van Ajax. Kreeg veel te weinig vrijheid om zijn ding te doen en een van zijn belangrijkste taken was om geen balverlies te leiden en ruimte te maken voor de back. Bij Lazio krijgt hij veel meer ruimte om te zwerven voorin, en vanuit daar kansen te creeren.

25 november 2015 om 12:05

Kishna is voetbal technisch een wereldtalent, van het niveau ' talent ' als, ik noem een, Januzaj, Marco Asensio, Sterling. Ik zou hem qua talent zelfs boven bijvoorbeeld een Ferreira Carrasco of Kingsley Coman zetten. Dat bedoel ik dan echt aan de bal, want met de bal aan de voet is hij echt een geweldenaar. Alles daarbuiten is qua inzet gewoon zwaar ondermaats. Geen strijdlust, geen teamspeler, te arrogant.

25 november 2015 om 12:32

Hoe goed je ook kijkt, de toekomst ga je nooit kunnen voorspellen. 34 wedstrijden blijft niets op een gehele loopbaan en daarop kan je simpelweg geen definitief oordeel baseren. Alsof je drie jaar geleden ook had kunnen zien dat een Vardy dit jaar furore zou maken in de bpl .

25 november 2015 om 13:18

Bij Lazio krijgt hij ook weinig ruimte. Om te spelen dan.

25 november 2015 om 16:24

Snizzle, toptalenten zijn spelers die het niveau van een topper halen, maar dat nog te weinig doen en aan de andere kant een te laag basisniveau halen. Ervoor zorgen dat het topniveau vaker wordt gehaald en het basisniveau omhoog wordt gekrikt, is iets wat het verschil kan maken tussen een wereldtopper en een flop. Er zijn uiteraard ook spelers waarvan het topniveau iets lager ligt, maar deze hebben het basisniveau zo omhoog gehaald, dat ze ook daarom wereldtop zijn geworden.

Zie het zo: Een speler die een niveau (de cijfers zijn gebaseerd op geen enkele gegevens, maar gewoon een voorbeeld) van 9,5 van 10 als topniveau heeft, maar een basisniveau van 3,0 uit 10, zal talentvoller zijn dan een speler die een topniveau haalt van 7,0 op 10 en een basisniveau van 6,0 uit 10 heeft. Echter wanneer, de speler met het hogere topniveau zijn basisniveau niet ontwikkeld, zal deze ook bij mindere clubs niet uit de verf komen, terwijl de andere speler wel een constante factor kan worden bij mindere clubs, omdat hij over het algemeen een hoger niveau haalt.

25 november 2015 om 11:02

Simpelweg niet mentaal goed genoeg. Als hij het talent van een topspeler heeft, zou hij de top halen als hij in zijn koppie er goed mee bezig was geweest. Als je dat al bij Ajax, de club waar talenten de tijd krijgen en groot worden, niet kunt..zie ik het somber in.

25 november 2015 om 11:03

Kan Frank zich niet beter op zijn eigen spelers gaan richten? Het is te hopen voor hem dat hij El Ghazi en Bazoer wel met beide beentjes op de grond kan houden. Lijken me nou ook niet echt de makkelijkste spelers om mee te werken en komen over alsof ze zelf denken dat ze al heel wat zijn...

25 november 2015 om 11:11

Ik denk juist dat Bazoer helemaal niet lastig is om mee te werken. Volgens mij heeft die ze allemaal wel op een rijtje. Heel bewust in Nederland gebleven, speelt als een maestro op het middelveld van Ajax en betrap hem eigenlijk nooit op rare fratsen of maniertjes. Lijkt me als trainer zijnde juist een heerlijke speler om in je team te hebben.

25 november 2015 om 11:11

Waarschijnlijk wordt Frank er naar gevraagd. En als dat niet zo is mag hij dit toch zeggen? Hij geeft tenslotte aan dat hij een meningsverschil met Kishna had en hij geeft verder zijn mening.

Dat je verder El Ghazi noemt kan ik nog een heel klein beetje begrijpen, maar Bazoer? Bazoer heeft letterlijk nog nooit een teken gegeven dat hij naast zijn schoenen loopt.

25 november 2015 om 11:36

Hoezo? Frank de Boer mag uiteraard dit soort complimenten geven. Kishna snapt het nog steeds niet. Hij is een magatalent en daarom werd er bij Ajax meer van hem gevraagd. De enige reactie was 'laat me met rust'. Ontzettend stom. Als oud spelers als De Boer, Bergkamp, Overmars en Stam het zo in je zien zitten dan je die kennis links laat liggen. Het is inderdaad te hopen dat het kwartje alsnog valt en hij zijn talent echt gaat benutten.

25 november 2015 om 12:24

@nickskess, wat je zegt klopt weinig van.

Bazoer kan zeker wel een lastige zijn, heeft Wat mentale problemen als het niet gaat zoals hij het wil. Zie reden vertrek PSV (kreeg niet wat hij wilde, een meer aanvallende rol) maar zie ook zijn eerste periode bij Ajax toen hij na een korte meetrain periode met het eerste toch met de beloften mee moest doen (toen nog maar 17/18 jaar). Hij raakte gelijk in een dip en kon niet de motivatie opbrengen om er weer vol voor te gaan (strijden), tot een goed gesprek met Ronald de boer....toen kreeg hij het inzicht weer.

Bazoer is ook niet bewust in Nederland gebleven, als het aan hem lag zat hij bij Manchester city, zijn moeder vond dit geen goed idee en heeft er een stokje voor gestoken.

On: wat br-7 al zegt. Aan de bal is kishna fantastisch, maar niet aan de bal is het een redelijk arrogante zoutzak met geen inzet.

25 november 2015 om 13:28

@ toss

Mag ik vragen hoe je aan deze gedetailleerde informatie komt? Klinkt alsof je 'm kent of erbij was. Hoe dan ook, ik vind 'mentale problemen' wel erg overdreven, als hij in een dipje komt qua inzet en na een gesprek met zijn trainer er weer uit komt heb je nou niet bepaald mentale problemen. Ook 'lastig' lijkt me overdreven, dat lijkt me meer als je recalcitrant bent of moeite hebt met discipline. Een dip in motivatie en inzet heeft volgens mij elke jeugdspeler toch wel als het een keertje tegenzit?

25 november 2015 om 16:33

Toss, je informatie klopt niet helemaal. De reden van zijn vertrek is niet alleen de positie die hij kreeg, maar ook het feit dat er helemaal geen perspectief was om bij PSV door te breken, aangezien er helemaal niemand de kans kreeg bij het eerste elftal. Dat dit een jaar later alweer wat veranderd was, doet daar niets aan af.

Zijn dip bij de beloften klopt, dat heeft hij zelf ook aangegeven, maar dat houdt niet in dat ie lastig is of mentale problemen heeft. Hij ging gewoon bij zichzelf te rade (tuurlijk krijgt je vertrouwen een klap, als er zoiets gebeurd) en bij Ajax zag men al gauw dat er iets was en toen is Ronald de Boer met hem gaan praten en heeft duidelijk gemaakt dat men hem een gigantisch talent vond en dat dit geen teken was dat ie het niet goed deed, maar dat ze vonden dat het ook even goed zou zijn als ie met zijn leeftijdgenoten meetrainde.

Iedereen weet trouwens dat Bazoer zelf liever ook niet naar City wilde. Echter doordat ie geen perspectief zag bij PSV en City in eerste instantie de enige was die aanklopte, was ie daar bijna heen gegaan. Hij is toen echter met zijn broer (ook zijn zaakwaarnemer) eerst bij Ajax aan gaan kloppen, omdat ie toch liever in Nederland bleef en bij Ajax wel perspectief zag. Aangezien Ajax zich gewoon aan het 'herenakkoord' wilde houden, mocht men echter niet zelf de speler benaderen. Toen Bazoer zelf Ajax benaderde, bleek dat Ajax uitermate geïnteresseerd was, in hem meer een middenvelder zag (iets wat hij zelf ook vond) en hem graag wilde aantrekken.

25 november 2015 om 11:06

Hij is pas 20, sommige hebben een aantal tegenslagen nodig voordat het kwartje valt (zoals de Boer al zegt). Uitzonderingen daargelaten, Balotelli... Ik heb Kishna wel iets hoger zitten.

25 november 2015 om 11:31

Ik vond het altijd al tegenvallen eigenlijk..

25 november 2015 om 12:58

Ik ben het niet helemaal met je eens. In potentie vond ik Kishna een speler voor de absolute wereldtop.

Hij is ontzettend compleet: fysiek, lang, snel, sterk, voorzet, dribbel, schot; hij heeft alles. Alleen moet hij óók alles verder ontwikkelen en constanter worden. Daar is mentaliteit voor nodig en er moet een kwartje vallen.

Als dat kwartje valt en hij hard gaat werken, kan hij een geweldenaar worden. Maar de mentaliteit is schijnbaar juist het probleem.

Jammer, had gehoopt dat hij en El Ghazi samen Ajax naar een hoger niveau zouden tillen. Talent heeft hij zeker, maar het kwam er vaak ook niet uit tijdens de wedstrijden.

Kisnha hoopt andersom dat het kwartje bij Frank ook een keer gaat vallen. Dat niet iedere speler hetzelfde is , en sommige misschien wel een andere manier van benaderen nodig hebben om wel het maximale eruit te halen. Frank heeft het liefst 22 x Davy Klaassen , pure middelmaat die heel goed naar hem luisteren , hard werken en hem vooral nooit tegenspreken.

25 november 2015 om 11:02

Pfff als ik 19/20 jaar was en mijn trainer had de champions league gewonnen, meer dan 100 interlands gespeeld en aanvoerder van nationale elftal, Barcelona en Ajax was geweest zou ik wel luisteren. Deze gasten behoren allemaal tot categorie top talent maar met alleen talent haal je de wereldtop niet. Klaassen waarschijnlijk wel op wilskracht en inzet.

25 november 2015 om 11:06

Al zou hij 10 keer wereldkampioen geweest zijn. Zegt nog niet dat hij de perfecte trainer is.

25 november 2015 om 11:08

Juist, of je frank een goede trainer vind of niet. Hij heeft de top gehaald. Als broekie hou je gewoon je mond en luister je. Is ook een stukje opvoeding.

25 november 2015 om 11:20

Waarom je mag toch gewoon je mening geven broekie of niet het wilt niet zeggen omdat Frank goed gevoetbald heeft dat je niks tegen hem mag zeggen . Dat is wat Ajax graag wilt ja maar niet iedereen is zo

25 november 2015 om 11:24

Maradonna is arguably een van de beste spelers ooit, maar als trainer komt hij bij velen niet eens in de top 50. Je kwaliteiten als voetballer hoeven geen garantie te zijn voor je kwaliteiten als trainer. Een beetje karakter kan een mens ook sieren.

25 november 2015 om 11:24

Kishna wil de top halen. De Boer weet hoe je de top haalt. Kishna weet dat niet. Kishna moet dus naar De Boer luisteren.

25 november 2015 om 11:48

Robins, hij mag gerust iets zeggen en zijn mening geven. Echter moet je ook kunnen accepteren dat je trainer het er niet mee eens is en het anders wil zien. Zeker als je jezelf nog niet eens bij Ajax hebt bewezen en je trainer je wil helpen dat te bereiken.

25 november 2015 om 12:20

Welke top heeft de Boer dan gehaald ? Was een degelijke verdediger die best veel fouten maakte. Mag Van Gaal bedanken dat hij bij Barcelona heeft gespeeld want verder was het niet heel erg veel hoor.

25 november 2015 om 12:30

Man cr7, jij bent zeker pas rond 2000 geboren? De boer was tijdenlang 1 van de beste verdedigers ter wereld en qua opbouw en traptechniek DE beste verdediger van de wereld.
In 1995 heeft hij samen met Ajax de champions league en wereldbeker gewonnen en het jaar erop de CL finale verloren van een gedrogeerd Juventus en dat Ajax was toen een stuk beter dan barca, real, man unt. Of welke club dan ook haha.

We leefden toen nog in een tijd dat niet alleen de grote clubs uit grote competities wat konden presteren, wat mis ik die tijd zeg. Iig hogere top en prijzen dan dit zijn er niet!

De boer ging alleen in zijn laatste jaren nog naar barca om van het avontuur te genieten maar zijn topjaren waren bij Ajax...toen de beste club ter wereld.

25 november 2015 om 11:06

Ik heb ook graag een team vol Daveys :@ Het beste team ooit zit vol jaknikkers die goed luisteren en hard werken. Dat team geeft teams vol met Kishnas 6-1 billenkoek.

25 november 2015 om 11:14

Ja, want de Boer heeft zoveel problemen met spelers? Vind het altijd zo raar dat mensen roepen dat de Boer niet met 'moeilijke' jongens om kan gaan, maar als we moeilijke jongens allemaal hun gang laten gaan is het ook niet goed want dan is een trainer te slap. Hoe weet jij dat de Boer denkt dat elke speler hetzelfde is? Als de Boer een bepaald niveau van inzet en toewijding eist, samen met zijn technische staf (want hij doet dit echt niet alleen), en Kishna laat dit niet zien, wat is dan de fout van de Boer? Kishna moet gewoon in de pas leren lopen, hoezo zou de Boer Kishna anders moeten behandelen?

25 november 2015 om 11:14

Al die ventjes met hun primadonnagedrag halen bijna nooit het maximale uit hun carrière.

Hadden ze maar de mentaliteit van Dirk Kuyt. Dan waren we al twee keer wereldkampioen geweest.

25 november 2015 om 11:23

@ Baradona

En Frank de Boer en Bergkamp zijn twee mensen naar wie je als 19 jarig ventje gewoon moet lusiteren. Zeker als je bedenkt wat die jongens in hun carriere behaald hebben en weten wat er nodig is om de absolute top te halen. Daarnaast heeft de Boer problemen gehad met Kishan en El Hamdaoui. Waarbij de laatste wel geconcludeerd kan worden dat die vrijwel overal met iedereen problemen heeft gehad.

25 november 2015 om 17:02

Je moet je eens voorstellen dat Kishna de mentaliteit van Klaassen had. Voetbalkwaliteiten van het niveau Kishna zijn aangeboren maar komen met de mentaliteit die hij nu tentoon spreid nooit tot ontplooing, doodzonde

Ach Frank misschien moet je bij jezelf te rade gaan dat je dus niet zo een hele goede coach bent dat als er mensen zijn die net wat mondiger zijn of een eigen mening hebben dan dat ze wordt gezegd door Ajax dan moeten ze maar we want dan worst het te lastig voor hem

25 november 2015 om 11:32

Waarom draait iedereen de zaak steeds om? Het was juist niet dat Kishna mondig was en zijn eigen plan trok. Het probleem was dat de Boer juist veel meer eiste van Kishna. Juist het maken van acties, spelen met bravoure, tegenstander opzoeken en risico's nemen. Kishna speelde veel vlak en was grotendeels afwezig in wedstrijden. Hier praat iedereen elkaar na dat De Boer hem in een keurslijf wilde binden. Juist niet.

25 november 2015 om 11:49

Ach de waarheid zal wel een beetje in het midden liggen misschien moet de Boer ook een een beetje flexibeler worden in zijn benadering , en een speler ook een beetje zich zelf laten zijn en niet met allerlei opdrachten in het veld sturen want iedereen heeft een eigen persoonlijkheid en dat is iets wat een toptrainer maakt omgaan met allerlei persoonlijkheden en daar schort het wel een aan bij de Boer vind ik , van El Hamdoui kon je nog zeggen dat hij een stoorzender was maar bij Kishna leek mij dat nou niet zo alleen hij is pas 19 en een groot talent misschien haalt hij de top we zullen zien de toekomst zal het uitwijzen.

Hoeveel supertalenten zijn er de afgelopen jaren wel niet doorgekomen bij Ajax?! Ik hoor alleen maar verhalen over supertalenten, er zit geen normaal talent meer bij, ze zijn allemaal super. Wat waren Eriksen, vd Vaart en Seedorf dan vroeger?! Hypertalenten?

25 november 2015 om 11:51

Ook supertalenten. Maar niet elk talent is hetzelfde en niet elk talent zal zijn talent ook dusdanig benutten.

25 november 2015 om 12:06

En hoe onderscheid je een supertalent van een gewoon talent?

25 november 2015 om 12:18

Wie noemt het supertalenten? Jij? De media? Ik snap het niet.

25 november 2015 om 12:27

Hier noemt de Boer Kishna een supertalent. Gisteren werd vd Beek een supertalent genoemd. Fisher, Andersen, Boilesen hebben het predicaat al eerder gehad, terwijl Klaassen de nieuwe Bergkamp zou zijn. Hebben we nog Bazoer, de nieuwe Rijkaard, Nouri de nieuwe Cruijff, Tete, Riedewald die ook aardig worden opgehemeld. En die Cerny, dat is toch ook niet gewoon een talent? En ik vergeet er nog heel wat.

Ik hoor het alleen rondom Ajax, maar nooit bij PSV of Feyenoord dat ze een supertalent hebben, terwijl daar toch ook wel de nodige spelers doorbreken die uiteindelijk niet zelden beter zijn dan het 'supertalent' dat bij Ajax zou spelen, maar het niet kon waarmaken.

25 november 2015 om 13:09

@ baardgrasmus

Is weer lekker overdreven, je hoort het net zo goed bij PSV en Feyenoord, over Bergwijn, Hendrix, Karsdorp enz. Dat het misschien bij ajax wat vaker in de media komt, heeft denk ik te maken met het feit dat er de laatste jaren gewoon even wat meer talenten aan de deur kloppen en ook daadwerkelijk de kans krijgen in het eerste. Dat is bij PSV en Feyenoord wat minder, en als je als jonge gast een paar goede wedstrijden in het eerste speelt ben je al snel een toptalent, dat heeft vooral met de media te maken.

25 november 2015 om 14:20

Ze krijgen het stempel al voordat ze hebben gedebuteerd waarna we later concluderen dat ze zich niet hebben ontwikkeld. Maar misschien waren ze wel helemaal niet zo goed? Ooit iemand van Feyenoord horen zeggen dat De Vrij een toptalent was/is? Kijk eens hoe hij er nu op staat. En bij PSV waren ze zelfs met Depay nog een stuk terughoudender in zijn eerste seizoenen. Misschien heb ik het mis en breken er weldra 11 supertalenten door in Amsterdam, maar tot nu toe vind ik het allemaal een hoop gebakken lucht. Laat het maar eens zien eerst, dan gaan we daarna wel stempels plakken.

25 november 2015 om 16:41

Zoals ik hierboven al ergens zeg:
Toptalenten zijn spelers die het niveau van een topper halen, maar dat nog te weinig doen en aan de andere kant een te laag basisniveau halen. Ervoor zorgen dat het topniveau vaker wordt gehaald en het basisniveau omhoog wordt gekrikt, is iets wat het verschil kan maken tussen een wereldtopper en een flop. Er zijn uiteraard ook spelers waarvan het topniveau iets lager ligt, maar deze hebben het basisniveau zo omhoog gehaald, dat ze ook daarom wereldtop zijn geworden.

Zie het zo:
Een speler die een niveau (de cijfers zijn gebaseerd op geen enkele gegevens, maar gewoon een voorbeeld) van 9,5 van 10 als topniveau heeft, maar een basisniveau van 3,0 uit 10, zal talentvoller zijn dan een speler die een topniveau haalt van 7,0 op 10 en een basisniveau van 6,0 uit 10 heeft. Echter wanneer, de speler met het hogere topniveau zijn basisniveau niet ontwikkeld, zal deze ook bij mindere clubs niet uit de verf komen, terwijl de andere speler wel een constante factor kan worden bij mindere clubs, omdat hij over het algemeen een hoger niveau haalt.

Verder zijn niet alle talenten bij Ajax supertalenten. Echter zijn er wel heel veel grote talenten. De supertalenten, die op het punt staan de stap naar boven te kunnen maken, zijn Nouri, Van de Beek en Cerny in mijn ogen. Iedere leeftijdscategorie heeft er wel 1 of 2 en sommige zelfs 3 of 4, maar soms is het geen toptalent dat doorbreekt, zoals Van Rhijn, Klaassen en Dijks, maar juist een groot talent dat al heel stabiel is en toch een aardig topniveau heeft.

Het is jammer dat Kishna zo veel heeft aangenomen van zijn zaakwaarnemer, want deze heeft zijn hoofd op hol gebracht en niet de boer. Hij eist van al zijn spelers concentratie en inzet.
Hij heeft in 5 jaar tijd 2 spelers gehad, die dit niet deden. De een had reeds een grotere ego en zelfkennis, die meende dat hij beter was dan iedereen en kijk waar deze nu is, terug hier in nederland. Hopelijk loopt het voor kischna anders af, want deze heeft talent genoeg.

25 november 2015 om 11:53

Die Raiola mag zich ook wel eens in de spiegel kijken betreft spelers met veel talent maar een zwakke mentaliteit. Hij profiteert van de onwetendheid over professionalisme van de talentjes en stimuleert geen mentale ontwikkelingen van spelers. Ofwel hij lult lekker mee met jongens als Bouy, Kishna etc over hoe goed ze zichzelf wel niet vinden; maar luisteren naar de trainer hoeft niet.
Raiola is een goeie vent voor gearriveerde spelers die geen mentale begeleiding meer nodig hebben. Want met z'n connecties brengt hij iedereen overal binnen.

Ach De Boer en aanvallers bij Ajax is vaak niet heel erg gelukkig.

De teller voor Kishna bij Lazio staat op 9 competitieduels en dat is niet slecht voor een 20 jarige, die zich moet aanpassen aan de nieuwe club, competitie en leefomgeving.

Het is aan De Boer om wel alles uit het supertalent Younes te halen.... Eens kijken of deze vleugelspeler wel slaagt onder De Boer....

25 november 2015 om 11:53

Ach, bij Psv kunnen ze er ook wat van. Bakkali is exact hetzelfde verhaal, alleen heeft die een stuk minder kansen gehad om het te laten zien.

25 november 2015 om 11:55

Wat een kul..in 5 jaar 2 probleemgevallen waarvan el ham bijna met elke coach bonje heeft gehad en kishna op hol is gebracht door de pizzabakker. Op je 20e zulk gedrag vertonen..wees blij dat je zo'n prachtig vak uitoefent voor zo'n salaris..

25 november 2015 om 16:45

Overigens, Younes een supertalent noemen is onzin.

De Boer waarschuwt?? Zou Kishna dat niet gewoon zelf bepalen.

25 november 2015 om 14:39

Natuurlijk bepaald Kishna het allemaal zelf, het is zijn carrière en niet de van De Boer. Echter Frank de Boer beantwoord gewoon een vraag van een journalist en meer niet. Dus maak je hier nou niet zo druk.

Ik vond Kishna altijd al een van de betere spelers van Ajax en nu zit Ajax opgescheept met die rare neptalenten zoals Fisher en el Ghazi. Ik vind het nog steeds jammer dat ze Kishna voor een prikkie weg hebben laten gaan echt een heel stomme zet waar ze miljoenen hadden kunnen verdienen.
Laat Frank zelf maar eens in de spiegel kijken wat ie aanricht want het beleid bij Ajax is echt om te janken. En dan komt die de Boer aan komen kakken dat Jonk terecht is ontslagen. Ze laten Cruijf die notabene de beste speler die 10 keer beter is dan een Pele en Maradona samen zo makkelijk gaan. Het is een kwestie van tijd voor het als een kaartenhuis in elkaar stort. Cruijf is een god en daar is er maar 1 van in Nederland. Enige respect is ver te zoeken.

25 november 2015 om 12:44

Onze beste flankspeler in tijden!! Deze haal je niet snel weer. Zegt al genoeg dat jongens met een beetje attitude niet slagen onder de boer! Als hij destijds met zlatan,vdv etc had moeten werken waren die jongens ook de deur uitgewerkt zo simpel is het. Niks tegen de boer btw maar het is wel opmerkelijk dat dit wel begint op te vallen onder zijn bewind. Niet iedereen moet het zelfde worden behandeld ieder is een individu en zijn stats waren niet eens zo slecht alles gaat met ups en downs! Klaassen mag genoeg fout doen maar die word ook niet zomaar geslachtofferd. Want dat is nou 1 vd lievelingen... zo zijn er wel meer ben er wel beetje klaar mee! Cmon kishna hoop dat je er komt!!!! En helaas gaat vlammen buiten Amsterdam

25 november 2015 om 13:20

@ pienaar8

Welke 'jongens met een beetje attitude' bedoel je dan? Want El Hamdaoui had bij meer clubs problemen, en verder gaat het enkel om Kishna. En verder vind jij dus dat een coach zich moet aanpassen naar een speler die niet de werklust en inzet toont die hij eist? Wie zegt daarnaast dat alle spelers hetzelfde worden behandeld? En als dat zo zou zijn, moet je dan juist verschillende dingen gaan eisen van je spelers? Dan krijg je juist ongelijkheid. Dan wil ik je ook nog wel even vragen wat Klaassen volgens jou allemaal fout heeft gedaan?

25 november 2015 om 16:51

Zlatan en VDV konden moeilijk doen af en toe, maar een gebrek aan inzet en mentaliteit was niet iets wat je ze kon verwijten. Jongens die binnen of buiten het veld commentaar hebben op de manier van voetballen of coachen, maar zich wel gewoon inzetten om het team zo goed mogelijk te laten voetballen, kunnen gewoon met De Boer door 1 deur. Veltman, Fischer, El Ghazi en Bazoer zijn ook geen gasten die altijd maar in de pas lopen, maar ze zullen wel hun stinkende best doen op het veld. Kishna snapt nog steeds niet dat een wedstrijd 90 minuten duurt, er ook verdedigd moet worden en een handjevol goede wedstrijden in een seizoen niet voldoende is. Raiola heeft daar ook heel mooi aan meegewerkt.

25 november 2015 om 13:16

Cruijf was een god als voetballer ja, maar als bestuurslid of adviseur lijkt hij nou niet echt veel waard te zijn geweest. Als anderen het niet deden zoals hij wilde, of hij het oneens is met een beslissing is hij meteen weg. Dat is natuurlijk bij Cruijf zijn hele leven na zijn voetbalcarriere al zo geweest, 'my way or the highway'. Het is wel erg makkelijk om niet te durven toegeven dat je plan niet helemaal gewerkt heeft, maar te zeggen dat het niet goed is uitgevoerd. Kom dan niet aan met respect enz, omdat je een fantastische voetballer bent geweest moet je alles maar kunnen maken? En hoezo, laten gaan? Hij is toch zelf weggegaan omdat hij het niet met bestuur eens was?

Ze hebben Kishna overigens ook voor 3 miljoen verkocht, dus echt een prikkie is dat niet voor een speler die misschien wel een erg groot talent is, maar feitelijk nog niet veel heeft laten zien. Daarnaast wilde Kishna zelf weg, wat moet Ajax dan doen? en de Boer? Hun beleid volledig aanpassen naar één jongen die niet in de pas wilt lopen? Dat is goed beleid zeg!

Echte Ajax kenners weten dat hij op zijn 16de zo goed was dat hij 100% zeker de top zal halen..
Echt een superster in wording.

Toen kwamen beide knieen om hoek kijken... Is lang geblesseerd geweest (1,5 jaar!)
Krabbelde terug door de wetenschap om weer te kunnen voetballen, nu is het de mentaliteit*

Dat hij het in potentie kan halen, lijkt mij duidelijk. Qua talent was hij veel beter dan de andere spelers bij Ajax. Of hij dan de drive heeft om ook echt de top te halen is altijd afwachten.

@mistermiagy dat bedoel ik nou hoezo geen mentaliteit

25 november 2015 om 17:25

Kishna heeft het talent om minimaal de Europese subtop te halen. Of dat hij dat haalt valt zeer te betwijfelen als hij zich niet dagelijks de ballen uit de broek traint om zich te verbeteren.
De laatste speler die een vergelijkbaar talent had, maar verweten werd niet te brengen wat er gevraagd wordt in de top is na een lange reeks teleurstellingen uiteindelijk weer terug in de subtop van Nederland.

Volgens mij hoort de Boer zich vooral bezig te houden met Sinkgraven en Amine om die enigszins aan het spelen te krijgen. Vooralsnog is het kleuterschool voetbal wat die 2 laten zien

Qua techniek en potentie zal de Boer het wel goed gezien hebben...echter mentaal moet je ook top zijn anders behaal je nooit je potentie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren