Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Contractverlenging weerhoudt Lang niet van gesprek met grootmacht’

Laatste update:

Noa Lang wordt inderdaad nadrukkelijk gevolgd door AC Milan, zo bevestigt La Gazzetta dello Sport woensdag in navolging van enkele Engelse media. De 22-jarige aanvaller van Club Brugge, die voor het eerst bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal zit, moet volgens de roze sportkrant een bedrag van veertig miljoen euro opbrengen.

De clubleiding van Milan heeft naar verluidt zelfs al contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Lang om over een mogelijke transfer te praten. Stefano Pioli, de trainer van i Rossoneri, beschouwt de voormalig Ajacied als een optie voor alle drie de plekken achter de centrumspits. La Gazzetta bevestigt dat er ook vanuit de Premier League belangstelling is van in ieder geval Arsenal.

Lang is bezig aan zijn tweede seizoen bij Club Brugge en maakte zowel in de Belgische competitie als in de Champions League indruk op de grootmachten. Tegen Paris Saint-Germain (1-1) en RB Leipzig (1-2 winst) viel Lang op met zijn goede spel, al produceerde hij in die duels geen doelpunten en assists. Club Brugge verlengde het contract van Lang onlangs tot medio 2025.

AC Milan kijkt volgens de Italiaanse krant niet alleen naar Lang in de Belgische competitie, want ook Yari Verschaeren wordt gevolgd. De aanvallende middenvelder is op twintigjarige leeftijd een vaste waarde bij Anderlecht en heeft al zes interlands voor België op zijn naam staan. Het zou niet voor het eerst zijn dat Milan zakendoet met Anderlecht: vorig jaar namen de Italianen Alexis Saelemaekers over van Paars-Wit.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat is niet zo raar. Is nog jong en presteert uitstekend op het moment.

6 oktober 2021 om 15:34

Nou dat zou ik bij Lange na niet voor Lang betalen. Misschien op Lange termijn als Lang Langdurig goed presteert. Maar ben wel zeker dat Lang Langzaam maar zeker die 40 mil waard gaat worden

6 oktober 2021 om 19:09

bij lange na niet? hij is toch zeker 35-40 waard naar mijn mening, maar hij moet wel zorgvuldig zijn in de keuze van een andere club. er moet een trainer zijn die hem écht wil hebben.

6 oktober 2021 om 20:49

@bobmarleyajax wat vind jij dat Ajax moet vragen voor Neres?

Weinig nieuwe info tov de vorige keer dat dit op vz stond. Benieuwd wat ze voor hem vragen, voor 25-30m wel een interessante optie voor ons vind ik.

6 oktober 2021 om 14:36

" De 22-jarige aanvaller van Club Brugge, die voor het eerst bij de definitieve selectie van het Nederlands elftal zit, moet volgens de roze sportkrant een bedrag van veertig miljoen euro opbrengen. "

Vind je dit een realistisch bedrag? Mocht hij de lijn van vorig jaar doorzetten toch al 2 goede seizoenen achter de rug.

6 oktober 2021 om 14:56

Ja die 40 had ik gelezen, maar dat is wat het krantje erop plakt. Ik vind 40 teveel, het blijft de Belgische comp waar hij het laat zien, al was hij in de CL natuurlijk ook goed bezig maar dat rechtvaardigt niet meteen 40 imo.

6 oktober 2021 om 16:18

Samcro 40 is niet teveel voor Noa lang, al helemaal als je het omzet naar pond. Als we £50m kunnen betalen voor Ben White en United Donny koopt voor 40 miljoen euro is dat het zeker waard.

6 oktober 2021 om 18:34

Ben White is duurder vanwege de EPL regels over homegrown players. VdBeek was ook duidelijk geen 40 miljoen waard dus snap niet waarom dat een goed argument zou zijn

6 oktober 2021 om 19:13

van de Beek is juist een goed argument, het bewijst dat er wel 40 miljoen voor Lang betaald kan worden.

6 oktober 2021 om 14:36

De 14 miljoen euro die genoemd wordt vind ik wel karig in ieder geval. Nu liggen de transfersommen in België wel wat lager dan bij ons, maar je moet hier toch minimaal 25 miljoen voor krijgen lijkt me. Zeker gezien zijn leeftijd en contractduur

6 oktober 2021 om 14:37

Er staat veertig.

6 oktober 2021 om 14:37

Oh ik las 14 miljoen, 40 is een heel ander verhaal. Dat vind ik weer vrij veel voor een speler die het nog niet zo heel lang laat zien😅

6 oktober 2021 om 14:39

@craig, er staat 40 niet 14, maar inderdaad 25 lijkt me een zeer realistische schatting

6 oktober 2021 om 14:41

25 lijkt me totaal niet realistisch. Dat is gewoon te weinig. Kossounou verkopen ze al voor bijna 30, dan gaat Lang zeker meer dan 35 op moeten leveren.

6 oktober 2021 om 14:45



@lierse
Je kunt transferbedragen pas dan vergelijken wanneer de resterende contracttermijn even lang is. Anders is het meten met twee maten.

6 oktober 2021 om 14:53

Koussounou lag vast tot 2024 toen hij deze zomer vertrekt. Lang ligt vast tot 2025. Exact hetzelfde dus.

6 oktober 2021 om 15:26



Dan heb je mazzel
Overigens speelt leeftijd en positie op het veld ook een rol!

6 oktober 2021 om 15:51

Positie: verdediger voor 30mil, een buitenspeler is normaal gezien duurder.

Ze verschillen zo'n 2 jaar, 22 is ook niet zeer oud

Lang is een goede speler en snap dat Brugge een hoog bedrag vraagt maar je moet toch wel een idioot zijn om 40m voor Lang te betalen..

6 oktober 2021 om 14:41

Langlopend contract en misschien op zeer korte termijn wel international. Daarnaast sleutelspeler bij een topclub in eigen land en hij doet het in de CL ook goed. 40 is misschien wat veel, maar natuurlijk is dat een vraagprijs die puur gehanteerd wordt om uiteindelijk een heel mooi bedrag aan de transfer over te houden.

6 oktober 2021 om 14:48

Kan je dit ook onderbouwen? Ik vind 30 het absolute minimum en 35 a 40 zeer correct gezien zijn talent en de markt.

6 oktober 2021 om 14:56

Dit is toch ook niet echt onderbouwen? Ik vind de Belgische competitie nu niet bepaald een niveau om een waarde te kunnen bepalen op basis van talent. Qua markt is 25 miljoen meer op zijn plaats dan 35-40.

6 oktober 2021 om 14:57

Dat is dus feitelijk niet waar. “De markt” heeft namelijk bepaald dat een verdediger van Brugge 28 miljoen waard is. En aanvallers leveren meestal meer op dan verdedigers.

6 oktober 2021 om 15:22

Lierse1997, mee eens. Wanneer de competitie alles bepalend is dan kunnen wij hier in Nederland alle spelers ook voor een appel en een ei van de hand doen en zo gek zijn we ook niet, dus waarom België wel? Maar goed, wie weet krijgt hij een kans in Oranje en als hij daar goed speelt, zullen hier ongetwijfeld mensen zijn die 40 miljoen nog te weinig vinden

6 oktober 2021 om 17:32

23m was deze verdediger.. scheelt toch bijna 20%

6 oktober 2021 om 17:55

25 miljoen staat in alle betrouwbare Belgische media met bonussen tot 30 miljoen.

6 oktober 2021 om 18:49

Hoezo is de Belgische competitie dat niet? Je zag bij een Kossounou, Danjuma, Doku, Ndidi etc toch ook gewoon dat ze talent zat hebben wat heeft de competitie er dan mee te maken? Is Mathijs de ligt er maar 25 waard omdat Ajax look maar in de eredivisie speelt? Wat een groteske onzin.

Enfin, tegenwoordig vertrekken jonge spelers meestal voor zo'n 1,4x de waarde op transfermarkt of zelfs nog meer, Brugge heeft deze zomer zelf 9 miljoen betaald voor een speler die er 3 'waard' is. Wel, Lang is er 25 waard volgens transfermarkt. Een bedrag van 35 is echt gewoon billijk voor iemand die nu gewoon al het goede van vorig jaar bevestigt, en ook in de CL presteert.

Is het een nieuwe Ronaldo of Neymar? Neen. Maar er zijn geen 20 betere linkerflankaanvallers van die leeftijd. Hij is ook echt stukken beter dan de Danjuma van Brugge, die toch ook voor 18 vertrok, en dit al een jaar of 3 geleden - de prijzen stijgen alleen maar. Als Club nog eens stunt in de CL met een glansrol voor hem en hij international bij Oranje kan worden, lijkt 35 a 40 me niet onrealistisch. Al zie je wel dat buitenlandse topclubs deze zomer minder dan ooit uitgaven - op uiteraard chelsea en city na dan.

6 oktober 2021 om 15:05

Waar bazeer jij dat op? Zijn marktwaarde is 27,5 miljoen volgens transfermarkt en de absolute smaakmaker in Belgie en nu ook A-international. Niet vergeten dat Koussounou ook voor 25 mil is verkocht na een goed seizoen als 20-jarig uppie. Dan komt er ook nog bij dat ze het ook al hebben laten zien tegen PSG en Leipzig, dat is heel wat anders dan Kortrijk en RFC Seraing. Brugge heeft goud in handen met hem en Charles de Ketelaere, die gaan voor minimaal 30-35 miljoen weg en waarschijnlijk voor wel meer.

6 oktober 2021 om 15:48

Is hij al international dan? Hij heeft toch nog geen debuut gemaakt?

6 oktober 2021 om 15:17

Voor een Milik werd ook 38 miljoen betaald

6 oktober 2021 om 17:28

Ja en voor Coutinho werd 160m betaald. Zo kun je alles beargumenteren.. een reactie op jullie allemaal aangezien de meeste vragen redelijk overeen komen. Laat me voorop stellen dat ik het vanuit Brugge logisch vindt dat zij hoog in de boom gaan zitten, dat is hun goed recht. Dat is mijn punt ook helemaal niet. Lang doet het in België erg goed en dit seizoen ook in de CL (maar 2 wedstrijden met alle respect), is nog geen international en al maakt hij zijn debuut hij is geen speler die daar rondom de basiself zit voor een langere periode.. Ik ben benieuwd hoe een speler als Lang zich staande zou houden in de PL. Vooral als buitenspeler aangezien hij niet de snelste is.. Daarnaast heeft hij nog net boven de 50 competitie potjes gespeeld in Nederland en België.. 25-30m zou ik een stuk realistischer vinden. Maar goed jullie hebben ook een punt, de markt is totaal verziekt en daarom worden er enorme bedragen betaald voor jongens die een jaartje leuk spelen.. zou in ieder geval mooi zijn voor Brugge als ze er een dergelijk bedrag aan over kunnen houden! Het ligt ook echt puur aan de stap. Ik betwijfel of Lang het goed zou doen in de PL..

6 oktober 2021 om 15:21

Dit is toch helemaal geen raar bedrag? Wanneer ie nog in Nederland had gepeeld, hadden we het een normaal bedrag gevonden….

6 oktober 2021 om 17:31

Hoeveel spelers zijn in de Nederlandse competitie voor 40m of meer voor vertrokken? De Ligt, Frenkie en Ziyech? Die gaan we toch met alle respect niet vergelijken met Noa Lang? Dus hoezo als hij in Nederland had gespeeld,.? In België ligt het niveau trouwens wel degelijk lager, ook qua transfers.. de duurste uitgaande is David voor 27m? Is Lang dan met afstand de beste speler ooit in België?

6 oktober 2021 om 19:37

Domme vraag. Is hij de beste ooit in België? Neen, natuurlijk niet. Maar de prijzen evolueren aan een ongeziene snelheid. Middelmaat van nu is even duur als toppers van 10 jaar geleden. En aangezien hij momenteel wel 1 van de beste spelers in België is, is het logisch dat hij 1 van de duurste transfers ooit wordt. Zoniet de duurste. Hoewel ik verwacht dat de Ketelaere meer opbrengt.

6 oktober 2021 om 20:06

Inderdaad misschien niet helemaal juiste vraagstelling. Maar nog steeds, Jonathan David haalde geweldige cijfers en werd voor 27m verkocht en dat was pas vorig jaar dat hij werd verkocht.. dan is van 27 naar 40 toch wel een enorme sprong. Zoveel goede spelers in België die naar mijn mening minimaal net zoveel hadden laten zien als Lang (of meer) en die haalden allemaal de 30m niet. Ook spelers met veel meer potentie (Doku, Tielemans, Oshimen etc.). Voor 40m kon je vorig jaar bijna een speler als Thomas Partey halen die al meerdere topseizoenen had gehad bij een absolute topclub in zowel de CL als een topcompetitie. Ik vind 40m voor een speler als Lang gewoon erg veel maar snap dat Brugge hoog in de boom gaat zitten.

6 oktober 2021 om 21:20

Goh, ik vond 40m voor Donny, Lozano, Milik ook veel hoor. Waarom zou Lang geen 35 a 40 kunnen opleveren? Jonathan David was bijzonder goed, en is inderdaad wellicht het groter talent, maar had niet die impact op Gent die Lang vorig jaar op Club had. Dat niveau dat hij enkele maanden lang haalde tot aan zijn coronabesmetting hadden we al jaren niet meer gezien in Belgie. En David had zich niet op CL niveau bewezen, zo'n dingen spelen allemaal hun rol. David werd dacht ik toch voor 31 miljoen verkocht als ik het goed heb? Met nog aardig wat doorverkoopbonussen bij. Dus dat is ook geen slechte deal geweest en die zal uiteindelijk wel even veel opleveren als Lang. Doku en Osimhen daarentegen hadden nog geen vijfde van Lang laten zien en over een veel kortere tijdspanne gepiekt, dan ben je logischerwijs goedkoper. Partey had een afkoopclausule in zijn contract van 50 miljoen anders was die ook duurder geweest. Ik vind met alle respect dat je vergelijkingen nogal mank lopen.

7 oktober 2021 om 02:04

Gent valt niet te vergelijken met Club Brugge qua aanzien momenteel. Dat is een beetje als Feyenoord of AZ met Ajax vergelijken. En Oshimen kwam van Charleroi, dat is eerder Heerenveen of Groningen. Tielemans is dan weer al bijna vijf jaar geleden en Doku was toch ook rond de 25-30 miljoen. Voor minder dan 35 miljoen blijft Lang gewoon in Brugge durf ik te zeggen.

7 oktober 2021 om 13:31

En dat snap ik ook. Vanuit Brugge is het logisch. Ik zou als club gewoon niet snel 40m neerleggen voor Noa Lang..

Ik ben wel benieuwd naar Lang in het Nl elftal. Maar als Milan fan zou ik toch veel liever andere aankopen voor in de aanval zien. Lang voelt toch nog heel erg als een jongen die een keer ontspoort. Ik geef hem graag het voordeel van de twijfel, maar Milan heeft net weer de weg omhoog gevonden. Moeilijke gasten kan je nu even niet gebruiken. En met Leao heb je al een linker spits die moeite heeft met consistentie in niveau. Ik zou het niet toejuichen, zeker niet voor 40(!) Miljoen

6 oktober 2021 om 15:01

Leao is wel bezig met z’n beste periode ooit, bij Kessie duurde het ook 2 jaar tot hij z’n draai vond. Noa Lang zie ik, zeker op zijn plek, na een jaar aanpassen best zien slagen, alleen gaat hij zich koest houden? Enige wat in zijn weg zal staan is zijn karakter. En dat is het nou net; ik durf bijna met honderd procent te zeggen dat Milan niet zijn verleden kent, alleen zijn stats en wat hij nu laat zien. Het is wel een gok

6 oktober 2021 om 15:29

Leao is echt een fantastische speler, Las nog berichten dat AC Milan hem een tijdje geleden misschien wilde verkopen. Maar dat zou echt een blunder geweest zijn. Ben blij dat AC Milan het niet gedaan heeft

6 oktober 2021 om 15:36

Klopt! Stond op de nominatie om deze zomer te verkassen. Mooie talentvolle speler, is goed bezig nu, maar nog steeds moet z’n rendement omhoog.

6 oktober 2021 om 20:17

Welke verleden?
Neemt niet weg dat ik 40 miljoen echt teveel vindt voor hem.

7 oktober 2021 om 00:40

Welk verleden?

Ik lees dat Arsenal ook interesse zou hebben, ik zou hem graag willen zien bij Arsenal. Hij zal denk ik wel meer concurrentie ondervinden dan bij Milan. Pepe, ESR, Saka en Odegaard zijn 4 behoorlijke namen voor de 3 posities achter de spits. Bij AC Milan met Diaz, Saelemaekers, Castillejo en Rebic, denk ik dat hij zich sneller zal kunnen onderscheiden.

6 oktober 2021 om 14:39

Als er 1 speler is die we niet nodig hebben is het Lang wel. Die vind ik zeker niet meer talent hebben dan ESR, saka, Odegaard of martinelli.

6 oktober 2021 om 14:42

ESR, Odegaard, Martinelli kunnen bij lange na niet wat Noa kan op de vleugels. ESR komt naar binnen met rushes, Odegaard heeft geen vleugels, Martinelli is een final-third player en kan niet zo goed dribbelen en meevoetballen als Lang.

Saka komt het dichtst in de buurt als we spreken over type, maar nog zo een speler op de andere flank en je hoort me echt niet klagen.

6 oktober 2021 om 14:40

Geen van die spelers zijn specialisten op links, Noa is dat wel. Pepe is een speler die je zsm in de box wilt hebben, geen dribbelaar op lange afstanden. Odegaard moet je niet op de vleugels willen, hebben we ESR voor als het moet. Saka op links goed, maar op rechts eng. Daarnaast is Saka wel een dribbelaar, maar niet perse zo flegmatiek als Noa lang. Waar Saka in uitblinkt is zijn spelinteligentie en all-round kwaliteiten. Uiteindelijk een echte vleugel hoor, maar zo goed dat hij niet enkel op de vleugels blijft hangen.

6 oktober 2021 om 14:54

Precies dit Coco, nu moet het op links vooral van Tierney komen want elke speler die we op links zetten trekt naar binnen. Niet dat Lang dat nooit zou doen, maar die heeft veel meer de kwaliteiten van een flankspeler dan wat we nu hebben. Maar dan de vraag wat je voor hem wilt betalen, haal je voor 40 een betere linksbuiten?

6 oktober 2021 om 17:29

Ja Lang gaat beide kanten op, heerlijke speler.

Nog zo een seizoen bij Brugge en een mooie CL campagne, en ze kunnen zo tot 45 vragen.

Misschien dat een Zaha met korting op te halen is, maar is inmiddels ook alweer tegen de 30 aan het drukken. Die Saint Maximin ook een goeie, maar blessuregevoelig en toch weinig rendement.

Ik zou voor Noa gaan. Zelfde geld bij het NL elftal, zo een vleugelspeler hebben we niet en zijn er ook niet veel van. Het is een type Neymar, anders kan ik hem niet omschrijven.

6 oktober 2021 om 20:33

Ik zie liever iemand met meer ervaring komen. We hebben al zo’n enorm jonge selectie. Een nieuwe spits zal er sowieso komen, Saka is vanaf rechts het best en dan ook zeker van zijn plek. Als linksbuiten zie ik dan het liefst Zaha komen zoals je zegt gezien zijn PL ervaring en 1-jarig contract. DAarnast is hij een Arsenal fan!

7 oktober 2021 om 08:49

Ja, maar alweer bijna 30. Zaha is een goede speler, maar die kans is gewoon voorbij, zowel voor Zaha als voor Arsenal.

6 oktober 2021 om 14:41

Concurrentie wordt eerder Leao, Diaz, Rebic. Castillejo is nu optie C voor de RW positie. Maar idd denk dat die bij ons eerder een plaatsje zou kunnen veroveren.

6 oktober 2021 om 14:41

Waarom noem je leao en junior messias niet?

Zou een prachtige aankoop zijn voor Arsenal. Een type vleugelspeler die we nog niet hebben. Type Alexis, iemand die lekker risico durft te nemen vanaf de vleugels. En als hij hetzelfde als nu op een nog hoger laat zien, is hij zelfs wat verfijnder met het voetenwerk als Alexis. Maar goed, Alexis moest het vooral hebben van absurd goede momenten waarin hij zsm in scoringspositie kwam. Lang is dan weer wat meer betrokken op het middenveld.

Dit jaar lekker knallen bij Brugge en bewijzen bij Oranje, daarna is hij zeker weten klaar voor de volgende stap. Nooit gedacht dat ik zo weg zou zijn van Lang, vond hem een beetje slap met een leuke techniek. Vet ongelijk.

AC Milan een grootmacht? Historisch gezien zeker maar op dit moment toch niet bepaald. Zitten al meer dan 10 jaar te wachten op een landstitel.

6 oktober 2021 om 14:49

Noem het een slapende reus, maar waarom zou je Milan geen grootmacht mogen noemen en neem Manchester United wel?

6 oktober 2021 om 15:10

Een slapende reus klinkt idd beter. Manchester United is sportief ook al jaren niet meer wat het geweest is maar is in financieel opzicht echt een paar maatjes groter en dus machtiger dan Milan. Bijna 4x de omzet en 8x de marktwaarde,

6 oktober 2021 om 15:12

Die spelen dan ook in de BPL, als Milan daar spelen zaten ze in het zelfde bootje want Milan heeft op het hoogste Niveau veel meer gepresenteerd dan MANU; 11 CL finales, 7 CL titels. Maar in recente verleden Manu natuurlijk meer in vorm van ELmaar dat is niet waar beide clubs op mikken. Ook heeft BPL honderdduizend prijzen in vorm van Carabo cup,EFL cup,FA cup etc etc terwijl Milan alleen Coppa Italia heeft als extra prijs buiten de landstitel, daardoor lijkt het ook anders.

6 oktober 2021 om 15:25

Het is ook een kwestie van interpretatie. Wanneer mag je spreken van een grootmacht. Er staat nergens aan welke criteria het moet voldoen. Qua naam is Milan uiteraard een grootmacht, maar qua budget zullen ze het afleggen tegen een hele waslijst aan clubs. Echter wint de rijkste club niet, maar de beste. Kijk naar Brugge tegen PSG en vergelijk de marktwaarde van alle spelers die op het veld staan eens. Dan vallen je de schoenen uit dat PSG niet met ruime cijfers wint.

6 oktober 2021 om 15:49

Laten we het dan houden op persoonlijke interpretaties want dit zal een semantische discussie worden waar men niet snel uitkomt. Hoewel de criteria kunnen verschillen is het wel zo dat de term grootmacht impliceert dat je de (financiele) capaciteit en invloed hebt om grote macht uit te oefenen binnen het gebied waar je opereert. Dit is momenteel simpelweg niet het geval bij Milan.
Niet vergeleken met de huidige Europese top5 at least en ik neem aan dat in dit geval gerefereerd wordt aan grootmacht in Europees verband.
Als je de prijzenkast en de prestaties uit het verleden mee gaat wegen dan kijk je naar een plaatje uit het verleden. We leven echter in een dynamische wereld en daar komen soms nieuwe grootmachten bij, noem een PSG of Man City en naturally vallen er ook een paar af van tijd tot tijd. Ondanks dat ze weer lekker aan de weg timmeren noemen we Ajax ook nog steeds geen Europese grootmacht.

Zo kan het ook. Gewoon contract verlengen en afspraken maken dat als er een mooie club langs komt je niet te moeilijk doet. Win-win voor beide zou ik zeggen.

Zijn zakenwaarnemer is gespot bij Casa Milan dus het is best serieus, maar no way dat het rond komt mits Brugge echt 40 mil wilt. Milan heeft buiten Bonucci nog nooit 40 mil betaald

6 oktober 2021 om 15:28

Rui Costa heeft Ac Milan ook veel geld gekost. Zeker voor de tijd waarin hij zijn transfer van Fiorentina naar Ac Milan maakte.

6 oktober 2021 om 15:45

Oja klopt, 45 mil, duurste aankoop. Dacht altijd dat Bonucci dat was. Maar goed, 40 mil zit daar gevaarlijk dichtbij.

Ik vind Lang niet in Italie passen. Daar wordt veel te berekenend gevoetbald. Lang heeft flair en die gaat ie in Italie kwijtraken denk ik. Veel meer geschikt voor Spanje. Duitsland zou ook kunnen. Ik denk dat hij moet mikken op Sevilla, geweldige club en ik verwacht ook niet dat Ocampos lang zal blijven daar. En Munir en Idrissi speelt ie er wel uit denk ik.

6 oktober 2021 om 15:21

Niet mee eens; kijk naar zijn collega’s ,Dybala,Diaz,Correa,Anderson, hebben die hun flair verloren na komst Serie A? Nope. In de Belgische en Nederlandse competitie heb je zeeën van ruimte, tja dan is het wel makkelijk, in Italië kan het nog steeds maar sta je tegenover spelers die je minder ruimte geeft, dus aan hem de taak om beter te zijn

6 oktober 2021 om 15:29

Enkel Anderson speelt aan de buitenkant. De rest speelt zo goed als centraal. Als 10 kun je je overal wel uitleven. En Anderson is ook een stuk sneller dan Lang. Cuadrado heeft ook wat flair maar dat is ook een snelle back. Lang is niet snel genoeg om zulke gasten na te doen. Zeker niet traag maar hij heeft vooral een goede versnelling met bal aan de voet. Italië is gewoon niet ideaal. In Spanje heeft bijna elke subtopper wel een speler met flair aan de buitenkant, past Lang veel beter tussen.

6 oktober 2021 om 15:44

En als 10 of in de spits is het makkelijker om je flair te laten zien? Ik denk juist moeilijker. Dusja blijf bij mijn standpunt; hij hoeft niets in te leveren; alleen maar zijn vak nog beter leren kennen?

6 oktober 2021 om 15:51

Ja, als 10 kan je veel dichter bij je eigen speelstijl blijven vind ik. Juist als buitenspeler moet je veel leren. Kijk maar naar die kleine Kluivert. En die zegt dat ie progressie heeft gemaakt in 3 jaar tijd, maar ik heb het zelden gezien. En zeker als je ziet dat een Chiesa, Anderson, etc. allemaal in een 433 aan de buitenkant spelen en relatief jong zijn, toch een ander niveautje qua snelheid met name. Lang moet pas over 10 jaar naar Italie gaan en dan lekker op ervaring spelen net als Pedro, nu kan ie beter zichzelf ontwikkelen in een betere league zoals Spanje. Villarreal was ook top geweest alleen die hebben net Danjuma.

6 oktober 2021 om 16:08

Er is meer ruimte in Italië dan in België. Daar staat erover dat ze in Italië sterker zijn in het aanvallen, vooral tactisch en technisch.

Zou voor Lang echt een prachtige overstap zijn, mocht dit waar zijn en ik denk dat hij ook echt wel een serieus goede kans van slagen heeft bij AC Milan.

Kunnen nog wel een creatieve nummer 10 gebruiken en Lang heeft natuurlijk ook als voordeel dat hij in een vrije rol vanaf de vleugels kan spelen en ook daar voor creativiteit kan zorgen. AC Milan is nu de afgelopen periode ook gewoon weer goed bezig en aan het opklimmen naar de plekken waar ze thuishoren en ze investeren nu ook gerichter en hebben een goede combinatie van jonge talenten met wat (meer) ervaren spelers erbij.

Ook speelt AC Milan voetbal waarin Lang ook wel goed past, dus zou een overstap van Lang naar Milan zeker toejuichen.

Zijn marktwaarde is nu 25, nog een paar keer in de CL presteren en Oranje en die 40mil is realistisch

Of hij het waard is laat ik in het midden, want de hij is net zoveel waard als wat men voor hem wil betalen. Milan gaan in iedergeval niet 40 miljoen uitgeven voor 1 speler. Berlusconi zit er namelijk al een tijdje niet meer.

7 oktober 2021 om 02:05

Tomori was laatst toch ook gewoon rond de 30 miljoen hoor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren