Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Comeback onder leiding van Santiago Giménez komt te laat voor Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord is op teleurstellende wijze begonnen aan de groepsfase van de Europa League. Op bezoek bij Lazio ging de ploeg van trainer Arne Slot met 4-2 onderuit. De score werd in de vierde minuut al geopend door Luis Alberto, waarna Felipe Anderson en Matías Vecino (tweemaal) de rest van de Romeinse doelpuntenproductie verzorgden. Santiago Giménez nam beide treffers van de Rotterdammers voor zijn rekening.

Slot koos voor Marcus Pedersen als vervanger van Lutsharel Geertruida, die met de ziekte van Pfeiffer kampt. Na het uitduel met Go Ahead Eagles van afgelopen weekend (3-4 winst) had een aantal spelers klachten. Pedersen werd in de rust al gewisseld met een lichte blessure, terwijl Dávid Hancko en Danilo in de tweede helft met pijnlijke gezichten naar de kant strompelden. Uiteindelijk bleek het trio dat afgelopen weekend nog last had van pijntjes 'gewoon' fit te zijn. Verder maakte aanwinst Igor Paixão als invaller zijn debuut voor Feyenoord.


Het niveauverschil tussen Lazio en Feyenoord werd al in de openingsfase pijnlijk duidelijk. Vecino had een fraaie steekpass in huis op Luis Alberto, die doelman Justin Bijlow op koelbloedige wijze verschalkte: 1-0. De 2-0 viel nog voor het verstrijken van het eerste kwartier. Felipe Anderson werd aan de rechterkant van het veld weggestuurd en hij passeerde eenvoudigerwijs linksback Quilindschy Hartman. Met een schot in de korte hoek verschalkte hij ook Bijlow, die niet vrijuit ging. De 3-0 kwam op naam van Vecino, die profiteerde uit de rebound.

Aan het einde van de eerste helft kropen de bezoekers nog door het oog van de naald. Luis Alberto probeerde het ineens uit een hoekschop, maar Feyenoord werd gered door de lat. Drie minuten na de hervatting noteerde Feyenoord zijn eerste corner van de wedstrijd, die geforceerd werd door Alireza Jahanbakhsh. De hoekschop leverde geen gevaar op, al was de actie wel het startschot van de toegenomen aanvalslust. Feyenoord kreeg meer grip op de wedstrijd en creëerde onder meer via Quinten Timber, Patrik Walemark en Hartman enkele kansen, maar de eretreffer bleef lange tijd uit.

De laatste hoop van Feyenoord op een goede afloop verdween als sneeuw voor de zon in de 63ste speelminuut. Luis Alberto stuurde Vecino door de as van het veld weg met een steekbal op maat het zestienmetergebied in, waarna laatstgenoemde Bijlow in de linkerbenedenhoek klopte: 4-0. Uiteindelijk slaagde het team van Slot er ruim twintig minuten voor het eindsignaal toch nog in de ban te breken. Arbiter Ricardo De Burgos kende een strafschop toe aan Giménez na een overtreding van Vecino. De spits ging zelf achter de bal staan en tekende met een hard schot door het midden de eretreffer aan: 4-1.

In het restant van de wedstrijd ging Feyenoord dapper op zoek naar een nieuw doelpunt, en dat werd enkele minuten voor tijd gevonden. Invaller Oussama Idrissi raakte zowel de lat als de paal, waarna Giménez van dichtbij uit de rebound kon scoren: 4-2. Diep in blessuretijd dacht Feyenoord nog een strafschop te krijgen van De Burgos na een ogenschijnlijke overtreding op Giménez; na het bekijken van de videobeelden rectificeerde de scheidsrechter echter zijn beslissing: penalty geannuleerd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Weer een hoop duidelijk geworden vandaag. Alireza en Wieffer moeten voorlopig absoluut de voorkeur krijgen boven Dilrosun en Timber. Die twee hebben echt totaal niets laten zien buiten hun gebrek aan mentaliteit en de ballen die van hun voet schoten. Echt enorm teleurgesteld in wat twee belangrijke aankopen moesten worden.

Alireza, Wieffer en Gimenez wat mij betreft de enige lichtpunten. Gelukkig viel de score uiteindelijk mee, want de eerste helft was echt schandalig. Echt een geval van de pupillen tegen het eerste. Op naar Sparta dan maar.

8 september 2022 om 22:56

Idrissi ook een lichtpuntje.

8 september 2022 om 23:10

Alleen deze specifieke wedstrijd tot nog toe dan he

9 september 2022 om 00:18

Laten we aub ook stoppen met die Bijlow in het Nederlands elftal. Als iemand veel blunders maakt is hij het wel. Meest onderschatte keeper in nl.

9 september 2022 om 01:07

Overdrijven is ook een vak. Bij de 2-0 was die slecht en hij is sowieso niet in vorm tot nu toe. Maar hij heeft er nog genoeg uitgehaald vanavond hoor, lag echt niet alleen aan hem..

9 september 2022 om 07:20

Bedoel je dan niet overschatte?

8 september 2022 om 22:56

Nou nou, Alireza en Wieffer nog wel? Misschien op basis van deze wedstrijd maar de afgelopen weken speelt Dilrosun leuk voetbal en is Timber gewoon erg belangrijk op het middenveld. Daarentegen is Alireza 9 van de 10 wedstrijden een ontzettende doorn in het oog.

8 september 2022 om 22:59

Spelbeeld kantelde wel flink met Alireza in het team. Vooral zijn mentaliteit en de ervaring in het spel van Slot maken momenteel het verschil. Wieffer is momenteel gewoon je enige controleur, met wel de hoop dat Geertruida weer snel terug is. Timber nooit meer doen op die positie.

8 september 2022 om 23:05

Alireza valt al 3-4 wedstrijden erg goed in hoor. Timber vond ik dan weer niet zo slecht en Wieffer werd ik warm noch koud van, maar het zou wel erg mooi zijn als die Aursnes' plek kan innemen want je ziet wel dat Kökçü hem erg mist.

8 september 2022 om 23:05

Ali speelt best aardig dit seizoen. Timber heeft pas 1 goede wedstrijd gespeeld.

8 september 2022 om 23:06

Timber mag even gaan banken. Als je zo terugwandelt en ook nog te beroerd bent om je voet uit te steken als de bal 20 cm naast je rolt dan begrijp je blijkbaar niet wat er nodig is.

8 september 2022 om 23:16

Inderdaad wat heb ik lopen vloeken op die gast. Ik had hem echt al na een half uur gewisseld.

8 september 2022 om 23:17

Wat was Timber ongeinspireerd zeg.. Man man... als het niet lukt, oke dat kan, maar hij wilde gewoon niet leek het.

8 september 2022 om 23:19

Ze lieten net zien hoe hij terugsjokte bij een uutbraak van Lazio.dat is echt beschamend. Hoe kan je dat doen bij 3-0 achter.

8 september 2022 om 23:23

Ze hadden echt 4 van dat soort momenten kunnen laten zien. Van Dilrosun overigens ook

9 september 2022 om 00:07

Timber is gewoon een type Kokcu en heeft niks te zoeken op 6.

8 september 2022 om 23:02

Idrissi liet inderdaad wel weer een vleugje van zijn kwaliteiten zien. Vraag me alleen af of hij ook op rechtsbuiten kan spelen. Verder helemaal met je eens.

8 september 2022 om 22:58

Helemaal met je eens. Ze brachten echt een stuk meer dan de rest. Szymanski zat er totaal niet in, maar hij was in de eerste helft slechts een van de 11. Spelen met een nummer 6 als Wieffer was een goede zet. Alireza was nu goed maar dat moet ik de volgende wedstrijd maar weer zien. Als je moet knokken heb je eigenlijk vrij weinig aan de fragile Dilrosun (en ook aan Szymanski). Die Gimenez is ook een knokker. Snel deze wedstrijd vergeten en op naar zondag.

8 september 2022 om 22:59

Ik zit 6 tijdzones verder en heb niets kunnen zien, maar Dilrosun heeft toch in de ED de eerste wedstrijden verdienstelijk lopen ballen ?

8 september 2022 om 23:04

In de ED heeft hij het inderdaad aardig gedaan, maar ik zie in hem meer een leuke meevoetballer dan iemand die echt een team kan dragen. Vandaag echt verschrikkelijk, leek Alireza van afgelopen seizoen wel.

8 september 2022 om 23:04

Klopt. Iets met te hoge verwachtingen enzo. Was alleen tegen Emmen echt ruk.

8 september 2022 om 23:36

Alireza werkte zich in ieder geval wel steeds het snot voor de ogen als het niet lukte. Dilrosun loopt als een slappe zak over het veld te sjokken als het niet lekker loopt. (Net als een aantal van zijn teamgenoten overigens)

8 september 2022 om 22:59

Wat zeg jij nou? Wieffer op basis van 20 minuten tegen een ingekakt Lazio in de basis in plaats van onze recordaankoop die het dusver prima doet? En Alireza viel zeker goed in, maar Dilrosun eruit na 1 matige wedstrijd waarin iedereen matig was?

8 september 2022 om 23:02

Ik kan niet ontkennen dat Wieffer in de tweede helft voor de balans zorgde in het elftal. Timber was erg zwak vandaag. In de Eredivisie speelt ie prima maar vandaag kwam hij zwaar tekort. Net als Kokcu overigens.

8 september 2022 om 23:08

Wat een bullshit man, iedereen kwam toch vandaag te kort? Lekker makkelijk die jongens allemaal in een nieuw team tegen een sterke tegenstander zo afkraken. Noem dan ook Hartman, denk nog nooit zon slechte linksback bij Feyenoord gezien.

8 september 2022 om 23:17

Welke sport speelde Nelom dan?

8 september 2022 om 23:28

Dan heb je Leonard, Bosschaart, de Cler, Wattamaleo en Nelom nooit zien spelen in het shirt van Feyenoord. En dan zal ik er waarschijnlijk wel een stuk of 10 vergeten.

8 september 2022 om 23:37

Wattamaleo.. ga je ook vertellen hoevaak hij in Fey1 heeft gespeeld?

9 september 2022 om 00:03

Als je Hartman vandaag zag spelen dan zijn al die spelers zeker beter geweest

9 september 2022 om 00:06

Leonard was echt een drama.
De Cler speelde in zijn eerste seizoen bij Feyenoord trouwens erg sterk. Die kakte in onder Been.

9 september 2022 om 03:51

Hartman heeft toch ook maar weinig wedstrijden gespeeld? Alle spelers die ik hierboven heb genoemd hebben sowieso 1 (en sommige meerdere) slechtere wedstrijd gespeeld dan Hartman. Haha

9 september 2022 om 06:26

1 wedstrijd meer dan Hartman volgens VZ

8 september 2022 om 23:04

Het is weer opportunistisch als de pest fiorenoord...Dilrosun en Timber zijn in de competitie juist goed bezig en jij schrijft ze af op basis van 1 wedstrijd. Blij dat jij geen trainer bent. Alle spelers zakten de eerste helft door de ondergrens, zullen we ze allemaaal maar vervangen?
Deze mag je verliezen, al mag dat niet op deze manier. Geen paniek, Slot is nog aan het bouwen en ze moeten nog wennen aan elkaar. Kan gebeuren in deze fase.

8 september 2022 om 23:08

Maar Timber op deze positie kan toch gewoon niet? Het middenveld werd helemaal overlopen, mede dankzij zijn dramatische inzet. Continu te laat bij de bal en hij sjokte er maar een beetje bij. Ik denk dat hij een aardige '10 kan zijn in dit systeem, maar controlerend spelen kan hij gewoon nog niet.
Dilrosun buiten de wedstrijd tegen Vitesse ook nog niet gezien overigens.
Overigens had ik vooraf ook gerekend op een 3-0 hoor, maar de manier waarop die jongens de eerste helft speelden doet gewoon pijn.

9 september 2022 om 06:52

Je hebt nog geen wedstrijd in dezelfde samenstelling gespeeld. Dit is de 2e keer dat je met dit middenveld speelt tegen een Lazio waar je vorig seizoen ook gewoon van had verloren.

Maar inderdaad, laten we nu meteen alles afvlammen

8 september 2022 om 23:05

Hahahahaha wat een gelul, Timber tot nu toe elke wedstrijd goed geweest en Alireza nog nooit goed gespeed. Frustratie van de wedstrijd zit hoog. Paixao en Gimenez moeten gewoon spelen.

8 september 2022 om 23:09

Ali verdient een basisplaats, valt al weken goed in

8 september 2022 om 23:11

Ali verdient helemaal niks, eerste keer dat hij oke invalt. Je leidt aan recency bias, hoe die man vorig jaar heeft staan voetballen nu al weer vergeten?

8 september 2022 om 23:12

Iedere invalbeurt dit jaar was hij goed. Ik kijk dus niet naar vorig seizoen

8 september 2022 om 23:18

Ali doet het gewoon goed dit seizoen.
Timber is pas 1 wedstrijd goed geweest

8 september 2022 om 23:19

Haha meneer kent de Recency Bias. Het gaat toch om huidige vorm en niet die van vorig jaar?

8 september 2022 om 23:20

Doe maar gewoon paixao en gimenez en dilrosun. Mag Ali lekker blijven invallen als die dat blijkbaar goed doet.

8 september 2022 om 23:07

Achja na Drita ging het ook beter...

9 september 2022 om 06:26

Dilrosun presteert toch gewoon goed de afgelopen weken? Eveneens Timber.

Wat jammer dat Feyenoord heeft verloren in de stad der Romeinen! Ook ik, als fan van het Nederlandse voetbal baal hier ontzettend van! Maar gelukkig heb ik op basis van twee reden nog goede hoop voor Feyenoord in de Europa league. En deze reden ga ik hieronder onderbouwen.

De eerste reden is dat ik denk dat Feyenoord ondanks de nederlaag van vandaag nog altijd tweede in deze groep kan worden. Dat omdat ik zowel SK Sturm Graz en Midtjylland beide minder goed acht dan Lazio Roma (de tegenstander van vandaag). Ik denk dat Feyenoord wel boven zowel SK Sturm Graz en Midtjylland kan eindigen. Dat baseer ik op de selectiewaarden die op internet heb onderzocht. De selectiewaarde van SK Sturm Graz is ongeveer 34 miljoen euro en die Midtjylland bedraagt ongeveer 50 miljoen euro terwijl de selectiewaarde van Feyenoord meer dan 124 miljoen is.

De tweede reden is dat ik denk dat Feyenoord net zo als vorig seizoen in de Conference League in het toernooi moet gaan groeien. Vorig jaar was Feyenoord ook niet zo goed in het begin van de Conference league. Feyenoord groeide duidelijk in dat toernooi en je zag echt verbeterpunten. De huidige selectie is nog nieuw en hebben nog niet zoveel teamgeest. Ik denk dat deze teamgeest beter wordt wanneer de spelers meer met elkaar samenspelen. Dus dan gaat Feyenoord ook beter spelen. Daarnaast zag je ook dat Feyenoord ook in deze wedstrijd verbeterde. Ze hebben in elk geval de tweede helft gewonnen.

En laten we eerlijk zijn met 2 doelpunten verschil bij Lazio verliezen is toch ook niet zo slecht? Laten we allemaal goede hoop houden en Feyenoord door deze groep aanmoedigen!

Samen hand en hand!

8 september 2022 om 22:59

Feyenoord groeide duidelijk in het toernooi? Begrijp dat je het over de voorronden hebt maar in de groepsfase stond Feyenoord er meteen

8 september 2022 om 23:05

Ik vind deze reactie redelijk “Azijn-loos”

8 september 2022 om 23:05

Op basis van selectiewaarden denk jij dat? Nou, dan heeft Chelsea ook zeker met 0-5 bij Dinamo Zagreb gewonnen, een wedstrijd waar je in de nabeschouwing schitterde door afwezigheid. Selectiewaarden zijn heel sterk voor interpretatie vatbaar. Het is de minst creatieve manier van het voorspellen van voetbalwedstrijden. Zo kun je net zo goed nu al rustig de hele Eredivisie uitstippelen of de Premier League.

In de conference league afgelopen jaar speelde Feyenoord tegen allemaal onbenullige tegenstanders. De grootste weerstand waren Sparta Praag en Marseille en bij laatstgenoemde was de selectie van Marseille meer waard en ging Feyenoord met een gelukje door. De realiteit is dat ploegen als Sturm Graz en Midtylland best Feyenoord kunnen verslaan.

Ja, Lazio uit kan je verliezen. Maar om te doen alsof het niet zoveel uitmaakt want het is maar twee goals, tsja. Dat kun je meer wijten aan het concentratieverlies van Lazio gezien de wedstrijd een eitje voor ze was.

Feyenoord kan prima doorgaan, maar derde worden is helemaal niet vergezocht. Dan krijgen ze hun herkansing in de conference league.

8 september 2022 om 23:10

En toch correleert ‘succes’ aardig met financiële kentallen als begroting, selectiewaarde etc, zelfs als selectiewaarde aan subjectiviteit onderhevig is.

9 september 2022 om 00:13

Het is een open deur, een makkelijke manier van voorspellingen doen. Het is een beetje alsof je zegt dat Volendam gaat degraderen, want ze hebben de laagste selectiewaarde. Het voegt inhoudelijk niets toe in een voetbaldiscussie. Het is een baseline. PSV en AZ hadden ook ruim moeten winnen vandaag gebaseerd op selectiewaarde.

9 september 2022 om 07:24

Je haalt nu alleen een enkele wedstrijd door de war met een hele competitie. Hoe meer wedstrijden, hoe meer de financien een rol spelen

8 september 2022 om 23:06

Mooi dat je zo positief bent en ik hoop dat je gelijk gaat krijgen, maar het was echt bedroevend de 1e helft. En laten we eerlijk wezen, lazio gaf beduidend gas terug in de 2e helft....

8 september 2022 om 23:07

Het is gwn de drama verdediging Senesi en Malacia waren 2toppers in die linie zonder die is het prijsschieten let maar op elke wedstrijd gaan er min 3 invliegen.

8 september 2022 om 23:42

Vooral op LB en CVM mag je concluderen dat feyenoord er flink op achteruit is gegaan, Hancko geef ik hierin nog het voordeel van de twijfel tov Senesi. LVA wil ik niet eens benoemen aangezien Sini voorlopig een groot gemis is... Betreft de spitsenpositie denk ik dat Gimenez na verkoop van tijd Danilo uit de basis zal spelen op basis van scherpte, fysiek en het slimmer spelen van het spelletje voorin. Want een penalty was het eerste doelpunt van Gimenez ook niet.

8 september 2022 om 23:11

Alle open deuren zijn ingetrapt. Het was toch helemaal waardeloos vanavond. 1e helft compleet weggespeeld en 2 goals, omdat Lazio weinig zin meer had. Tevens verzuimden ze nog een paar keer om de 5e en 6e goal te maken.

9 september 2022 om 07:46

2 doelpunten verschil is inderdaad niet zo slecht ....op papier. Iedereen die de wedstrijd gezien heeft zag een Lazio dat in de eerste helft ook met 7-0 had kunnen voortaan en een Lazio dat in de 2e helft op 50% ging voetballen en al snel 5 wissels bracht. Maar goed,ik bewonder je positieve instelling!

Misschien ben ik de enige die dat vind, maar van mij mogen Hartman en walemark standaard in de basis starten

8 september 2022 om 22:59

Misschien betreft je voorkeur voor Hartman, maar volgens mij wil zelfs Slot Walemark standaard in de basis, die staat namelijk dit seizoen zowat standaard in de basis. Walemark is in ieder geval mijn favorietje in de Feyenoord selectie.

8 september 2022 om 23:02

Hartman voegt echt niks toe. Alleen maar alles terug en breed. Dat moet ie echt veranderen.

8 september 2022 om 23:07

Hartman wil juist heel graag naar voren voetballen. Hij is alleen nog te lief en afwachtend af en toe. Was de 2e helft echt een stuk beter.

8 september 2022 om 23:04

Ik heb de hoop gevestigd op Lopez. Hartman vind ik nog veel te kort komen. Had dan ook graag gezien dat ze hem hadden verhuurd.

We hebben Lazio laten ontsnappen, thuis pakken we ze sowieso.

8 september 2022 om 23:01

Heb de wedstrijd niet gezien maar 4-2 verliezen en 3-0 eerste helft. Hoe hebben jullie ze laten ontsnappen? Lijkt ermeer op dat Lazio dacht van 2de helft zal wel laten we het uitspelen

8 september 2022 om 23:02

Sarcasme, beste nwe.

8 september 2022 om 23:18

3-0 eerste helft, maar 1-2 tweede helft!

Altijd halfvol dat glas:D

9 september 2022 om 02:02

Ohh haha sorry dan . Had de wedstrijd niet gezien dus dacht misschien is er iets bijzonders gebeurd.

8 september 2022 om 23:02

Laten ontsnappen. Ze hebben 30 minuten een beetje hun best gedaan. In de 2e helft lieten ze het helemaal lopen. Waren ze doorgegaan, dan waren het dubbele cijfers geworden. Feyenoord moet zich ook richten op lazio, maar op de 2e plaats. Overwinteren is het belangrijkste.

8 september 2022 om 23:02

Lazio deed niet eens z’n best moet je nagaan, klein beetje nederigheid na 4 goals tegen mag ook wel, jeetjemina… Feyenoord hoeft er zeker niet af te gaan thuis, maar om nou te zeggen dat Feyenoord Lazio heeft laten ontsnappen.. ik denk eerder andersom, dat ze nog mild zijn geweest

8 september 2022 om 23:05

Ik gok dat het sarcasme is 🫠

8 september 2022 om 23:06

Kom op maurootje, moet ik het jou nou echt gaan uitleggen?

8 september 2022 om 23:06

Ik vond zelf de 4-2 geflatteerd, zat eigenlijk te wachten op de aansluitingstreffer en een slotoffensief.

8 september 2022 om 23:09

Feyenoord had er zeker 3 meer kunnen/moeten maken maar Lazio ook.

8 september 2022 om 23:10

Hij zal wel niet voor niks maurootje heten. Die snapt er ook niet veel van.

8 september 2022 om 23:15

Er zijn genoeg gekke supporters die dat zullen vinden, zeker na de kleine comeback. Zo kan je elk simpel zinnetje sarcastisch bestempelen. Dit ook…. Als je sarcastisch wilt zijn, zeker met geschreven woord, moet je er echt wat dikker opleggen naar mijn mening. Want nogmaals wat jij zei zullen nog best wat gekke supporters vinden.

8 september 2022 om 23:19

@M1973 zucht, persoonlijk worden op internet, veel fatsoenlijker wordt het niet…
Zeker voor iemand uit 1973 verwacht ik beter, jammer

8 september 2022 om 23:31

Maurootje, bedankt voor de feedback, ik zal volgende keer rekening met je houden.

8 september 2022 om 23:14

Doe nou geen sarcasme,dat snappen Ajacieden niet, moeten ze weer happen.

8 september 2022 om 23:29

Niet zo generaliseren Migi. Ik weet dat je de laatste dagen je lolbroek aan hebt.. maar wanneer doe je hem uit? Haha

8 september 2022 om 23:31

@RUTGERRR. Jij was lekker bezig met provoceren in live meepraten. Hier zeker weer de correcte meneer uithangen? Beetje sneu, vind je niet?

8 september 2022 om 23:33

Ja Rutgerrr, moeten we je nu serieus nemen zoals je je hier presenteert, of als de dorpsidioot die je in het live meepraten was?

8 september 2022 om 23:36

Naja jij was er wel een voorbeeld van , je kwam niet verder dan hahaha Feyenoord is slecht.

Yes, eindelijk is er weer Europees op de donderdagavond en wat een uitslagen. Tegen Lazio is het volgens mij gewoon heel normaal om van te verliezen, prachtig dat ze nog terug konden komen naar 4-2! De moeilijkste wedstrijd in de groep achter de rug, lijkt me zo. Wat een wilde!

8 september 2022 om 23:04

Wie was er wild of bedoel je weelde ?🤪

8 september 2022 om 23:24

Ja, ik bedoelde inderdaad weelde. Deze avond was Immobile de wilde, ongelooflijk en wat een geluk dat hij zijn vizier niet op scherp had staan.

Als we volgende keer nou niet dronken aan de wedstrijd beginnen maken we wel kans. Werd opeens nog bijna een wedstrijd, al vond Lazio het wel best.

9 september 2022 om 00:32

Kwaliteitsverschil duidelijk zichtbaar, zelfs bij de wissels van Lazio. . .

Qua grote kansen verhouding had het best 5-5 kunnen worden maar je wordt gewoon 70 minuten lang compleet afgedroogd

8 september 2022 om 23:01

5-5 ??? eerder 8-3 of zoiets

9 september 2022 om 02:34

12- 5 dan...

We zijn compleet weggespeeld! Schandalige vertoning van mijn club met Kokcu, Dilrosun en de gehele verdediging als grootste dissonanten. Geen pit, geen geloof, geen durf. Het was echt verschrikkelijk om naar te kijken. Om het positief af te sluiten: Gimenez goed ingevallen! Wieffer en Paixao konden mij ook wel bekoren.

8 september 2022 om 23:07

Het was allemaal dramatisch. Trauner, Hancko, Timber, Kokcu, Szymanski, Dilrosun.. Allemaal om te janken vandaag. Blij met de invalbeurten van Gimenez en Wieffer. Ook eindelijk Paixão zien spelen. Heb hoge verwachtingen van hem. Alireza ook goed ingevallen. Zorgde voor pit, maar het is de volgende keer ook maar weer afwachten wat ie brengt want hij is alles behalve constant.

8 september 2022 om 23:11

Wat zou Arno hebben gedacht toen het fluitje ging voor de rust: “Wie moet ik wisselen????” Wil er 9 uit minimaal maar heb er maar 5 voor terug.
OT: Ons middenveld is zo niet stabiel, tegen Go Ahead en RKC kun je nog wegkomen maar op dit niveau. Wat ik niet begrijp is dat Kokcu aanvoerder is. In zulke potjes moet je opstaan als aanvoerder. Helaas hebben we geen andere naast Trauner (te rustige karakter)
Goed gewisseld weer, ondanks dat Lazio op 60% ging spelen. Alireza en Idrissi brengen wel strijdt ookal gaat soms niet alles goed. Ach het is het eerste potje, groeien in het toernooi. Drita was ook een drama en ging steeds wat beter.
Sorry voor de Europese punten NL, komt goed 😉

8 september 2022 om 23:15

Ik weet niet wat Arne dacht, maar hij dacht (in mijn ogen) wel verkeerd door achteruit te lopen met dit elftal. Het was hierdoor wel heel erg angstig allemaal.

8 september 2022 om 23:18

@kuijt, je gaat Kokcu hier toch nog niet op afrekenen. Geen enkele aanvoerder krijgt een team met 9 dissonanten in her gareel. Je andere optie, Trauner, was na Timber vandaag de zwakste schakel.

9 september 2022 om 07:36

Ik reken hem op de wedstrijd ook niet af maar in het algemeen. Ik zie nog geen goede aanvoerder en met name zijn rol in zulke potjes. Toen Slot met het nieuws kwam dat dit zijn aanvoerder zou worden had ik al m’n twijfels.
Betreft de wedstrijd het was een wanprestatie van inderdaad minimaal 9 spelers.

8 september 2022 om 23:14

Serieus Timber niet noemen. Die was echt de slechtste van allemaal

8 september 2022 om 23:16

Ik had ze alle 11 kunnen noemen.

Afgang, beschamend, dramatisch, vooral de eerste helft. Helemaal kut. Puntje bij paaltje kun je beter in Rome verliezen dan thuis punten verspelen tegen Graz of Midtjylland.

Zoals ik al zei in live meepraten lijkt me de nominatie van Bijlow als beste keeper van Nederland (misschien tijdelijk) passé. Die man zie ik vrij simpele ballen niet meer tegenhouden. Jammer, want hij was de kroonprins op goal.

8 september 2022 om 22:58

Ik denk dat het tenue van vandaag het enige oranje tenue is dat hij dit jaar gaat dragen.

8 september 2022 om 23:01

Is mijn tv stuk of was het tenue roze?

8 september 2022 om 23:09

In mijn beleving was ie ook oranje 😅

8 september 2022 om 23:12

Als die strepen op de zwarte achtergrond bij Veronica ook roze zijn bij jou dan hebben we een impasse. Bij mij is dat allemaal oranje en draagt Helene roze

8 september 2022 om 23:12

Net interview nog even gecheckt, was oranje!

8 september 2022 om 23:21

Jullie hebben gelijk ik was nog in shock van die eerste helft denk ik.

8 september 2022 om 23:23



Het was of of he. Dus als het tenue niet roze is mogen we Migi feliciteren met een niet stukke tv, waarmee van harte.

Edit: oh nee andersom, tsja toch een kapotte tv dan.

8 september 2022 om 23:24

Het had niet aan een roze bril kunnen liggen in ieder geval

8 september 2022 om 23:01

Ja, dat kan snel lopen. Die vacature is momenteel alweer opgevuld door Andries Noppert.

8 september 2022 om 23:24

Ja, wat ook wel weer geniaal is natuurlijk. Hopelijk keert de vorm van Bijlow ook snel terug.

8 september 2022 om 23:01

Helemaal mee eens! Wat is hij aan het grabbelen zeg.

8 september 2022 om 23:08

Sinds zijn blessure is hij lijkt voorzichtiger en dus overal later

8 september 2022 om 23:14

Het lijkt meer alsof hij zich vlak voor het WK niet opnieuw wilt blesseren en dat hij daardoor met de rem erop speelt

8 september 2022 om 23:30

Hoewel ik dat geen goede reden zou vinden, zou het wel veel verklaren. Ik herken Bijlow soms amper dit seizoen.

8 september 2022 om 23:18

Bijlow herpakte zich nog wel goed de 2de helft. En aan sommige ballen kan je gewoon niks doen als keeper zijnde. Maar ik geef je gelijk dat hij de 2de bal moest hebben.

8 september 2022 om 23:19

Keepers worden in het algemeen niet beter als de verdediging staat te schutteren, maar hij is nog ver van zijn vorm verwijderd ja.

8 september 2022 om 23:25

Klopt, maar dan kunnen ze zich wel onderscheiden zoals hij vroeger vaker bij Feyenoord kon of een Benitez vandaag bij PSV ook deed.

9 september 2022 om 07:03

mwa dat weet ik niet Fr010frdam ik denk dat Cillessen juist gekozen heeft om bij NEC te gaan keepen omdat hij daar meer ballen op zich af krijgt en zich daardoor kan onderscheiden, om zijn plekje naar Qatar veilig te spelen.

8 september 2022 om 23:20

Zo een non-discussie, wie de beste keeper van NL is. Uiteindelijk bepaalt iedereen dat op basis van de vorm van de dag. De eerste speler die zijn hele carriere een constant niveau haalt moet ik nog tegenkomen. Duidelijk is dat Bijlow nu niet in de beste fase van zijn carriere zit. Wie weet verandert dat in de komende tijd nog, en anders hebben we met Noppert, Cillissen, Pasveer en Flekken (?) voldoende keepers die (hopelijk) wel in vorm zijn.

9 september 2022 om 02:31

.flekken liet vanaaf bal dr zn benen schieten. Dan keepte Bijlow werelds

Je verliest deze wedstrijd in de eerste helft en met vooral een Dilrosun die werkelijk geen bal goed heeft aangenomen. Timber zorgt wel voor snelheid, maar jeetje, wat was die slecht vanavond. Een zeer interessante tweede helft gezien waarbij je ziet dat de bank van Feyenoord zeker een verschil kan maken. Ook op dit niveau. Jammer dat die laatste penalty terecht werd geannuleerd, maar ik heb van de tweede helft wel meer genoten.

8 september 2022 om 23:20

Timber moet gewoon niet op die plek spelen. Defensief niet zeker genoeg. Laat Wieffer maar een potje basis starten, zorgde in ieder geval voor balans. En dan Kokcu of Timber erbij is me om het even, speelden allebei dramatisch

Tja, 8 van de 11 spelers stonden er in de finale van de Conference League niet in. Dat is echt heel erg veel, logisch dat ze tijd nodig hebben om een goed team te worden. Zeker tegen Lazio wat sws te boek stond als favoriet, dit was de lastigste wedstrijd van de 6. Zou me er niet te druk om maken als Feyenoord supporter.

Nou vooruit op basis van de 2de helft hoeft de selectie het legioen niet te trakteren op gebak. Wat was de 1ste helft slecht. Geen bezieling ook. 4-2 is dragelijk niet meer dan dat. Feyenoord moet echt scherper beginnen.

Wat een wanvertoning. 2e helft gelukkig nog iets de rug gerecht. Maar zo’n Pedersen kan toch echt niet man. Bijlow weer de fout in. Hancko 2x volledig mis. Szymanski met 0 balcontrole vandaag. Dilrosun totaal niet gezien.En dan Timber nog, daar ga ik geen eens woorden aan vuil maken. Die mag echt naar huis lopen, die heeft nog energie genoeg.Dat Ali je beste speler is vandaag zegt genoeg al word hij dit seizoen steeds beter. Wieffer, Giminez en Paixao vielen ook goed in. Veel meer balans op het middenveld met Wieffer. Timber mag lekker op de bank gaan sjokken. Wat een instelling.Lazio wel erg sterk dat mag ook gezegd worden. Die waren echt 5x zo goed als AS Roma in de finale. Terwijl ik AS hoger inschatte.

Wat een dramatische eerste helft. Er spatte geen strijdlust van het team af, maar dat is ook deels begrijpelijk na een snelle achterstand. Tweede helft leuker voetbal gezien en is de schade iets beperkt. Verder zie ik Feyenoord nog steeds wel tweede worden als ik het spel zag in de andere wedstrijd in de poule.

Off: Wat was er tijdens het ‘live meepraten’ veel afgunst richting Feyenoord zeg. Vooral Rutger en Tribune klant vielen mij op. Jammer dat er constant zo geprovoceerd wordt in het Live meepraten.

8 september 2022 om 23:02

Ik vind dat jennen er wel bijhoren. Het probleem bij Ajacieden is dat ze geen humor hebben, dan is er weinig aan.

8 september 2022 om 23:33

Ga je lekker, Migi? Ajacieden hebben geen humor en weten niet wat sarcasme is. Ik zal maar niet net zo'n generaliserende opmerking maken
...

8 september 2022 om 23:37

Jij leest vast niet vaak live meepraten of wel? Zodra ik er een met humor tegen kom pas ik mn mening aan, tot die tijd prefereer ik zeggen dat ze geen humor hebben aan terug schelden. Een leuke generalisatie over Feyenoorders lees ik overigens graag. Ik kan me niet voorstellen dat ik me aangesproken voel

9 september 2022 om 01:10

Nee. Ik heb niets met de vele provocerende reacties bij het live meepraten. Heel soms kijk ik maar dan erger ik me meestal. Gisteren toevallig heb ik de moeite genomen om een opmerking te maken over het constant aanhoren van Rangers/Ajax/PSV. Je hebt soms leuke grappen maar ik vind je de laatste tijd er regelmatig naast zitten. Volgens mij gaf je dat laatst nog toe.

Maar goed, als jij je beter voelt door het afkraken van Ajax-supporters, tja. Ieder zijn hobby. De mijne is het niet. Geniet ervan!

Bijlow foutje bij de 2e goal, daarna goed herpakt met goede reddingen.
Hopen dat Geertruida snel weer fit is want Pedersen is niet goed genoeg voor dit niveau.
Trauner en Hancko nog niet ingespeeld.
Hartman had te veel ontzag stond alleen maar toe te kijken. Middenveld miste duidelijk Aursenes, een controleur die er tussen zit bij al die steekballen. Dilrosun had het vandaag niet. Danilo heb je niks aan als je niet in de 16 komt. Verder invallers allemaal positief. Alireza lijkt langzaam zijn vorm te hervinden... uiteindelijk valt de schade mee, hopelijk leren ze hier snel van en met een volle kuip erachter volgende week een beter resultaat.

1e helft gekeken was niet best maar wel te verwachten tegen een goede ploeg terwijl je zelf nog warm moet draaien dit seizoen. Bijlow was natuurlijk niet best maar het valt me vooral op dat Feyenoord echt een controleur mist, Kokcu en Timber dat is het gewoon niet daarvan kan er eigenlijk maar 1 spelen.

Van tevoren was Lazio uit natuurlijk wel DE wedstrijd die we zouden kunnen verliezen deze groep dus daar kan ik opzich mee leven, de manier waarop in de 1e helft natuurlijk absoluut niet Feyenoord waardig. Achteraf makkelijk praten natuurlijk maar imo breekt het ons deze wedstrijd aan een ding op: ervaring. Je mist nu vooral een echte leider, de echte spirit om te vechten die een Toornstra, Aursnes maar ook een Jahanbakshs op hun leeftijd wel meebrengen. Kijkend naar de opstelling van de eerste helft alleen Trauner boven de 24 jaar waardoor het wel heel duidelijk werd dat het vandaag jongens tegen mannen was. Tweede helft met wisselingen en een veel volwassener Feyenoord, tegen een Lazio dat het wel geloofde was het vele malen beter en kan ik toch enigszins positief terugkijken.

Comeback? Je mag blij zijn dat het bij 4-2 blijft en dan het geen 7-0 wordt. Spreken van een comeback is echt een belediging richting jezelf want lazio deed geen ene malle moer die 2e helft. Die 1e helft, wat een niveau joh... dat kan toch niet?

8 september 2022 om 23:33

Vind ik ook. En Slot vervolgens: we hebben 2 goede goals gescoord. Man.. ik wil de komende weken niets horen over gratis strafschoppen. Verder wel een realistische nabeschouwing van Slot. Als Lazio gewoon nog wilde voetballen had dit 8-1 geworden.

Ze mogen nog blij zijn dat die itakken,er de tweede helft geen zijn meer in hadden,
Het was zeker 10-1 geworden,die stand komt me bekend voor.

Het was wel echt heel slecht. Bijlow lijkt bang zich voor het WK te blesseren maar moet zich nu druk maken om uberhaupt mee als eerste 3 mee te mogen. Hancko en Trauner weten nog nauwelijks van elkaars bestaan af. Timber lood in z'n schoenen. Dilrosun ook. Kokcu niet gezien. Walemark probeerde nog wel eens wat maar ook allemaal nog te vrijwillig. En verder is dit een breakdown van individuele spelers want een team heb ik niet gezien. Gimenez lijkt een pure spits, lekker. Vorig jaar hadden ze een Drita pot nodig om wakker te worden, hopelijk is Lazio het Drita van dit jaar.

9 september 2022 om 02:27

Tegen Drita was echt vele malen minder. De schroom dat was het...die moet weg. En Giminez en de Paixo vielen mij erg op. Daarentegen Kokcu skecht en wil ie die 2e pingel ook nog nemen ipv Gimibez...idioot

Slot moet hier nog meer een team van smeeden. Ik vond het wel opvallend dat de commentator het mooi vond dat er maar 1 gele kaart was voor Feyenoord. Normaal kun je, ook bij slechte wedstrijd, strijd verwachten, vervelend gaan doen, hard erin. Dit nieuwe bij elkaar gekochte team moet duidelijk nog wat van de Rotterdamse mores leren!

Eerste helft was echt dramatisch. Dit is ook zeker niet de eerste keer dat het Feyenoord overkomt dat ze super slecht aan een wedstrijd beginnen. Daar moet echt aan gewerkt worden. Tweede helft wel wat positieve dingen gezien, invallers kwamen goed voor de dag. Ik dacht al dat Wieffer wel eens een positieve verrassing zou kunnen zijn en dat lijkt uit te komen. Gimenez en Ali ook sterk ingevallen. Idrissi in eerste instantie erg ongelukkig maar op het eind beter met die knal als toppunt. Paixao maar even gezien, kaar dat is in ieder geval één brok explosiviteit. Deze mag je verliezen, maar nu moet je de komende drie potten in deze poule eigenlijk wel winnen.

Zonde dat je 1e helft zo overlopen wordt. Veel nieuwe spelers ook. Maar midden 2e helft gingen ze wel echt beter spelen. Leuke speler, Gimenez

8 september 2022 om 23:34

Oprechte vraag: ligt dat aan een Lazio dat het wel best vond, of aan een Feyenoord dat beter ging spelen? Naar mijn mening kreeg Feyenoord de bal wat vaker naar dezelfde kleur, omdat Lazio het wel oke vond. Dan nog moet je de bal er wel in schieten.

8 september 2022 om 23:49

Oprechte vraag, vond je eerste helft het spel des Feyenoords? Geen pass die aankwam, de dekking die slecht stond en niets leek op elkaar ingespeeld? Of wil je dat alles aan Lazio toeschrijven? Inclusief de fout van Bijlow? Voilà, daar heb je je antwoord.

9 september 2022 om 00:51

Nouja een terechte vraag maar we zullen het nooit weten natuurlijk. Een combinatie van beide denk ik

Comeback? We hebben enorm mazzel dat het gas eraf ging bij Lazio. Eerste lesgeld is betaald en dit moet hopelijk een leerzame zijn geweest.

Enige postieve punten waren gimenez, aan alles zie je dat dit een topper gaat worden. Wieffer speelde vrij kalm, niet slecht. Paixao frivool, maar eigenlijk te weinig speeltijd om er wat over te zeggen.

Tsja, wat moet je ervan zeggen. Eerste helft ontzettend slecht, tweede helft tegen een Lazio dat het wel prima vond weet je de eer nog enigszins te redden. Duidelijk is dat Feyenoord nog niet opgewassen is tegen een team met de kwaliteiten van Lazio. Op zich ook niet zo gek, zeker als je bedenkt dat Feyenoord in de Eredivisie voldoende moeite heeft gehad met Vitesse, Emmen, Heerenveen, RKC en GAE. Zaak om deze wedstrijd goed te analyseren, er lessen uit te trekken en om volgende week tegen Sturm Graz de eerste drie punten binnen te halen!

Lazio investeerde nagenoeg geen energie meer in de 2de helft daardoor is de score nog wat draaglijk geworden. Laat dat geen zand in de ogen strooien. Deze tegenstander is 2, 3 maatjes te groot.

8 september 2022 om 23:21

Op dit moment wel. In de Kuip zal alles anders zijn. Zo’n nederlaag is gewoon onderdeel van een groepsproces.

8 september 2022 om 23:33

Dat is toch ook geen schande om te erkennen dat je minder bent dan Lazio? Dat geldt waarschijnlijk voor 17 van de 18 clubs in Nederland.

8 september 2022 om 23:36

Denk niet dat Go Ahead beter is dan Lazio hoor.

8 september 2022 om 23:41

Daarom dat ik zeg: 17 van de 18 clubs.

9 september 2022 om 06:47

Deze kwam tegenstander kwam veel te vroeg; zelfs al was feyenoord ingespeeld dan hadden ze het nog lastig gehad. Doordat Lazio het wel geloofde kwamen ze nog wat terug in de wedstrijd. Nu niet in paniek raken en gewoon doorgaan. Hier word je alleen maar sterker van.

Zijn ze even goed weggekomen, die Italianen. Zag die trainer al peentjes zweten.

Eerste helft was het slechtste Feyenoord in jaren. Hopelijk gaat Slot wel wat wissels doorvoeren want hoe sommige erbij liepen kan natuurlijk niet. Lazio heeft een goede ploeg maar is niet beter dan Roma waar vorig seizoen fe CL finale tegen werd gespeeld. In die wedstrijd was je voetballend de betere.

8 september 2022 om 23:40

Slot zit er pas een jaar. Onder Dickie was het heel vaak zo slecht.

8 september 2022 om 23:42

Nou ja in jaren. Jij overschat onze ondergren denk ik

9 september 2022 om 00:09

Nou die wedstrijden tegen FC Drita en Trencin zijn dan snel vergeten blijkbaar.

Doelpunt was duidelijk van Idrissi.

8 september 2022 om 23:38

Stuur even brief naar de uefa met titel "schutter is koning"

Wat een smerige schwalbe van die Gimenez... Verder natuurlijk collectief falen, maar het logisch gevolg van het verkopen van je hele selectie. Het is gelukkig pas de 1ste wedstrijd tegen miss wel de beste van de poule. Verder mag ik hopen dat al dat gepraat over Bijlow als gedoodverfde nr. 1 van Oranje voorbij is. Bij de 2e goal echt een blunder en de 3e stond ie erbij en keek ie ernaar.

Achterin een drama. Totaal geen vat op de lopende mensen. Gaat nog leuk worden tegen Ajax b v......Hancko voortaan linksback. Hartman komt verdedigend nog veel te kort en Hancko valt tegen in centrum. Niet wendbaar genoeg. Geertruida hoort daar. Middenveld drama. Timmer eruit en Wieffer erin. Rust aan de bal, veel meer type Aursnes. Voorin graag Paixao, geweldig ingevallen zag je al, Gimenez (meer gif) en afwisselend Idrissi ( komt er aan) of Dilrosun. Ali kan ook, wordt ook steeds beter. Symanski komt tekort dus liever Idrissi op 10 b.v of Bullaude. Let op hem straks. Kokcu nog even aankijken maar was ook weer slecht helaas. Bijlow??? Tsja, wat is er gebeurd met hem. Hoewel hij zich best goed herstelde na die blunder. Genoeg te puzzelen voor Arne.

Oef dit was niet best. Middenveld niet in balans met timber Kokcu en szymanski. Je mist een echte 6.Hancko centraal vele mate minder dan linksback. Onze beide backs echt drama. Van Pedersen had ik meer verwacht. Aanvallend lichtpuntje alireza en Gimenez. Ik denk toch dat onze aanval snel. Paixao gimenez en Ali gaat worden.1ste echte test gefaald op naar de volgende. Volgende week donderdag wordt een must win wedstrijd

Bijlow niet bijster goed.. had minimaal 1 makkelijk kunnen hebben. Verder, ze spelen tegen Lazio.. klas elftal die er in beukt.

Honderden reacties maar eigenlijk zeggen jullie allemaal niks. Die was slecht en die was dramatisch en die was ondermaats! Kijk naar hoe de fouten worden gemaakt. Het is heel simpel.

In balbezit was er geen overlapping vanaf de zijkanten, er was geen diepte zonder bal vanuit het middenveld en Danilo is geen balvaste spits zodat het elftal kan aansluiten.
We hebben ook nog niet kunnen zien dat Gimenez dit wel kan(hoogte van de middenlijn). Elke duel werd verloren op het middenveld of er werd 2m ruimte gedekt ipv de tegenstander. Heeft niks met namen te maken maar puur met concentratie en inzicht. Waar dek ik door en welke ruimte bespeel ik. Daarnaast missen we een nummer 6 voor de 2e bal (lazio heeft namelijk 2 van zulke spelers) en daardoor kom je vaker in balbezit.

Het centrum was erg onwennig, Trauner die niet doordekt en achteruit loopt terwijl Timber en Kokcu doordekken en de backs 1vs1 spelen. Zo krijg je altijd spelers vrij tussen de linies. Hancko geen rugdekking bij de 2-0 en Bijlow die in de fout gaat en mee loopt in het centrum terwijl Trauner dif gewoon kon overnemen. Dat heeft puur met communicatie te maken. Pedersen is op de helft tegenstander erg goed maar op eigen helft totaal niet. Hij kan niet 1 vs 1 spelen zonder rugdekking dus tegen een Felipe Anderson kom je dan vaak in de problemen. Zo ook de 3-0.

Kijk naar speltechnische zaken en roep niet wie eruit moet en wie erin moet. Dit soort fouten hebben te maken met automatismes en communicatie. Feyenoord heeft bijna een compleet nieuw elftal dus dit gaat met vallen en opstaan. Een Feyenoord supporter leeft in hoop en we kunnen niks anders doen dan hopen op betere wedstrijden in europa.

Ik denk dat Slot dit ook gezien heeft en zal hier echt wel met ZIJN beste 11 aan werken. We denken allemaal trainer te zijn maar kunnen nog niet eens benoemen wat er goed of slecht gaat. Trainers zitten niet op de bank maar staan langs de lijn. Fijne avond!

9 september 2022 om 02:21

K9mop zeg, Bijlow haalt er ook 5 zekere goals uit. Mag ie dan 1 klein slippertje hebben?

9 september 2022 om 07:35

God wat kunnen mensen zichzelf serieus nemen zeg

Ik zeg dit niet graag maar echt wij Rotterdammers zien Feyenoord met een roze bril vooral bij Radio Rijnmond de meerendeel had voorspeld dat Feyenoord wel zou winnen in Rome maar we komen echt veel te kort plek 2 is/moet haalbaar zijn

Als juffertjes begonnen de F noorders...had wel 6- 0 kunnen zijn mer de rust
Tweede helft goed herpakt. Weg was de angst ineens. Jimineze klasse en ook de oostenrijker achter stond jneens op. Zelfde geld wordt t nog 4- 3

Werden weggespeeld in de eerste helft en toen vond Lazio het wel best waardoor Feyenoord een beetje kon gaan voetballen. Weer een uitstekende analyse van Slot. Niet er omheen draaien en geen excuses verzinnen. Gewoon vertellen zoals het is. Jammer dat daar zo weinig aandacht voor is op deze site. Hier kunnen heel veel trainers nog wat van leren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren