Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Clasie: ‘Je voetbalt vanavond ook tegen de scheidsrechters’

Laatste update:
/

Jordy Clasie had na de 1-1 in Rome goede hoop op een langer verblijf in Europa met Feyenoord, maar het mocht niet zo zijn. In de eigen Kuip ging de club met 1-2 ten onder tegen AS Roma, in een wedstrijd die bol stond van de incidenten. Scheidsrechter Clément Turpin uit Frankrijk was zeer aanwezig en deelde tweemaal rood uit aan Feyenoord. Ook legde hij de ontmoeting tot twee keer toe stil.

Aanvoerder Clasie wilde na afloop allereerst de hand in eigen boezem steken. Hij vond dat Feyenoord voor rust niet goed stond te voetballen. “En ik denk dat we dat tegendoelpunt aan onszelf hebben te danken. We wilden netjes voetballen en het voetballend oplossen. We kwamen niet echt in ons spel. Daar hadden we moeite mee”, constateerde de middenvelder in gesprek met RTL7.

Gevraagd naar de arbitrage was Clasie helder: “Je voetbalt niet alleen tegen AS Roma, maar ook tegen de scheidsrechters. Niet alleen hij, maar ook de andere vijf. Voor die elleboog moet je rood geven”, sprak de Feyenoord-captain, doelend op een actie van Daniele De Rossi in de wedstrijd. “En dan voor die van Te Vrede wel rood geven… dat snap ik niet. Als je ziet dat je op bepaalde momenten wordt benadeeld door de arbitrage, komen er emoties opspelen.”

Vind jij dat Feyenoord serieus benadeeld is tegen AS Roma?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"voor die elleboog moet je rood geven”

Net het interview gezien. Als je quote VZ, doe het dan niet verkeerd...

Supermooi dat de Feyenoord zo hard bleef gaan na keer op keer te worden genaaid door de scheids. Als je de kaart van Te Vrede terecht noemt had Roma de wedstrijd met 9 man moeten eindigen

Edit: Was origineel een dubbelpost, dacht er maar iets mee te doen...

27 februari 2015 om 00:01

Ach, ze kwamen gewoon te kort. Scheidsrechter kan een keer iets niet gezien hebben, dat is voetbal. Wel lekker voor al die hooligans, hoort niet in Europa thuis. Nu weer lekker knallen tegen Nac en Heracles zoals het hoort bij een clubje als Feyenoord.

27 februari 2015 om 00:06

Wat een kinderachtige reactie. Feyenoord kan met opgeheven hoofd het toernooi verlaten. Fantastisch terug geknokt na die staking. De scheids kan inderdaad iets over het hoofd zien maar die 5de man die 5 meter van die elleboog staat gaat mij niet wijs maken dat hij hem niet gezien heeft hoor.

27 februari 2015 om 00:16

Precies, de acties van de fans kunnen slecht reflecteren op de club, maar niet op het elftal wat aan het spelen is. En die mannen zijn blijven gaan!

27 februari 2015 om 00:21

Domme reactie. Ik ben geen feyenoordfan maar wel supporter van het Nederlands voetbal. Doen we het goed levert het alleen maar meer punten op.
En ja de hooligans zijn er toch wel, dus die heb je er juist niet mee!

Roma is een stapje of 2 te groot, dat zag je een aantal keren. Feye dapper gestreden ondanks de warrige scheidsrechter. Ik denk dat die strak stond van de zenuwen omdat de UEFA er vol boven op zat.

27 februari 2015 om 00:33

Te weinig aandacht gehad van mama vanavond dus dan maar hier proberen reacties uit te lokken? Ze zoeken nog medewerkers bij Ballorig, is misschien wel wat voor je.

Die scheids moeten ze de fluit afpakken. Wat een dorpsgek is dat zeg. Respect dat spelers dan rustig blijven..

26 februari 2015 om 23:37

Nou rustig... Waarom kreeg Mulder rood?

26 februari 2015 om 23:39

Vanwege het betreden van het veld bij het juichen na de goal van Manu.

26 februari 2015 om 23:41

Dat deed de halve bank van Roma na de goal van Gervinho, lijkt me onzin dus.

26 februari 2015 om 23:42

Bij de goal van roma sprong heel de bank het veld in ?

26 februari 2015 om 23:43

Meldt Radio Rijnmond net. Misschien heeft ie wat gezegd tegen de grensrechter of vierde man. Geen idee verder.

26 februari 2015 om 23:43

Dat is toch gewoon geel of niet?

26 februari 2015 om 23:52

Ook zo raar dat die roma spelers die in het vak juichten geen geel kregen en immers dat vorige week wel...

27 februari 2015 om 00:05

ja maar die spelen niet bij Feyenoord en deze schoft van een scheidsrechter had duidelijk iets tegen Feyenoord.

26 februari 2015 om 23:45

En tegen Excelsior hoorde ik jullie niet?! Hypocriet. Allebei volgens het boekje

26 februari 2015 om 23:48

Tegen Excelsior hadden we hem ook tegen. Buitenspel doelpunten goedkeuren van Excelsior en goede goals van Feyenoord afkeuren. Maar goed toen had je er verder geen last van. Daarom hoor je ons minder daar over.

27 februari 2015 om 00:06

volgens welk boekje????
de Rossi had donker rood moeten hebben en het rood voor Te Vrede en Mulder sloeg nergens op.

27 februari 2015 om 04:13

Onzin. Terechte rode kaart voor Te Vrede. Domme tackle waar je zeker rood voor kan geven. Rood Mulder is niks over te zeggen aangezien niemand precies weet wat het motief was van de scheids om hem de rode kaart te geven. En ja De Rossi had wel rood moeten hebben.

27 februari 2015 om 16:20

rood voor Te vrede sloeg nergens op en het rood voor Mulder al helemaal niet.
Waarschijnlijk weet de corrupte scheidsrechter zelf ook niet eens waarom hij rood gaf.

26 februari 2015 om 23:45

Ach vorige week hadden ze de scheids mee met die buitenspelgoal. Ik vind het wel een beetje makkelijk om maar naar de scheids te wijzen, ook al was die gigantisch slecht. Feyenoord heeft de doelpunten zelf te makkelijk weggegeven en ook niet genoeg gecreeerd. Daar ging het fout vandaag. Gelukkig geeft Clasie dat ook aan, dat siert hem dan weer wel.

27 februari 2015 om 07:10

De teleurstelling ligt ook niet bij de nederlaag. Roma is een goede ploeg, dus je kan er van verliezen. De frustratie ligt echter volledig bij de scheids. Die zou nog geen wedstrijd in de 6e klasse in goede banen kunnen leiden.

27 februari 2015 om 09:15

dat zeg ik ook. Ze wijzen naar de scheids die 'tegen' hun was, maar daarbij zijn ze al totaal vergeten dat ze de scheids vorige week 'mee' hadden en alleen daardoor nog kans maakten voor de wedstrijd.

27 februari 2015 om 16:22

vorige week hadden we de scheidsrechter niet mee dus lul niet zo dom.
En misschien hadden we met een eerlijke scheidsrechter gister ook wel verloren maar dat zullen we nooit weten omdat die schoft zo corrupt was als het maar kan.

27 februari 2015 om 16:36

Sorry maar je gaat mij niet wijsmaken dat als de scheids een buitenspeldoelpunt voor je goedkeurt dat je hem dan niet mee hebt...
Ik denk dat de scheids in principe wel eerlijk was, alleen gigantisch inconsequent en hij miste veel. Ik vind het te makkelijk om iedere keer als de scheids een slechte dag heeft meteen over omkoping of corruptie te beginnen.
Als een speler een slechte wedstrijd speelt is hij toch ook niet meteen omgekocht of corrupt?

Pff die clasie een irritant ventje. Altijd zeuren bij de scheids en blijkbaar ook na de wedstrijd tegenwoordig. En dan ook net doen of je neus bloedt bij de tokkies in het publiek, aanvoerder onwaardig.

26 februari 2015 om 23:38

Als je het stuk hebt gelezen staat er dat Clasie gevraagd is wat hij van de scheids vond.

26 februari 2015 om 23:40

Ik zag het interview op Tv Gilltje.

26 februari 2015 om 23:40

Clasie? Clasie doet altijd zijn best em heeft het nooit over de scheids. Onzin deze comment en totaal overbodig

27 februari 2015 om 00:01

Inderdaad, je zult hem normaal niet betrappen op commentaar op de arbitrage.

26 februari 2015 om 23:41

Volgens mij snap jij het niet helemaal.....

26 februari 2015 om 23:49

Johan Derksen had wel een punt;
Als aanvoerder van Feyenoord moet je iets zeggen over hoe het publiek zich heeft gedragen deze wedstrijd.

27 februari 2015 om 00:00

Helemaal niet, dat is zijn taak niet. Zijn taak is het team leiding geven op het veld en daarbuiten. Hij hoeft geen verantwoording te leggen over de supporters.

27 februari 2015 om 02:21

aanvoerder is je uithangbord van je club. Zal die zeker moeten doen 1 voor derksen. Hij is de enige mits de scheids er om vraagt die wat mag en kan zeggen.

26 februari 2015 om 23:50

Hij is de captain. Hij mag tegen de scheids zeggen dat hij het niet eens is met de beslissing.

27 februari 2015 om 00:54

Nee, dat mag hij niet. Hij is het aanspreekpunt voor de scheidsrechter, niet andersom. Het in woord of gebaar kenbaar maken het niet eens te zijn met de scheidsrechter is voor niemand toegestaan volgens de regels, ook voor een aanvoerder niet. Het is precies door het heersende beeld dat het wel mag dat er zoveel gezeik is met arbitrage in het voetbal. Kijk eens naar andere sporten, daar is dit niet of nauwelijks van toepassing. Eigenlijk zou elke scheidsrechter iedere speler die aanmerkingen op de arbitrage heeft direct een gele kaart moeten geven, misschien dat we dan eens van dat gezeik afkomen.

27 februari 2015 om 01:01

Ik ken de regels niet, maar de praktijk is anders. Je mag het niet eens zijn en laten merken. Als iemand te ver gaat moet de scheids ingrijpen.

27 februari 2015 om 02:24

geef Gr0ninger even een groenrandje schijnbaar is hij de enige die het door heeft.

@qidas hij mag het woord doen namens de club, wat een trainer en alles niet mag. Hij mag zeggen dat die er niet mee eens is, maar uitschelden en banaan in zijn hol mag bijvoorbeeld niet (weet niet hoe zijn frans is en wat die zei)

27 februari 2015 om 00:27

Ik begrijp Clasie helaas... Clasie wilt het gedrag niet veroordelen omdat hij dagelijks omringt wordt door het legioen..

Zo jammer dat Feyenoord niet door is... Voor het Nederlandse voetbal dan...

Tja wen er maar aan, in deze voetbalwereld van de Uefa zijn er geen goede scheidsrechters meer.

Totaal niet mee eens. Derossi zet een blok om de keeper te beschermen. Als je dan vol tegen die elleboog aanloopt moet je niet gaan zeuren.

26 februari 2015 om 23:39

Haha, die elleboog hing daar zeker ook al vanaf minuut één. Lol.

26 februari 2015 om 23:41

Ik weet niet hoe jij naar dingen kijkt, en ik wil het eerlijk gezegd ook niet weten, maar Kazim kwam nieteens in de buurt van die keeper. Daarnaast ging die elleboog van De Rossi erg onnodig naar het gezicht van Kazim. Onbegrijpelijk hoe jij zoiets nog durft te verdedigen!

26 februari 2015 om 23:48

Volgens mij had jij de verkeerde contactlenzen in, fubar.....was toch echt een elleboogie hoor. Ik weet niet hoe ze bij jullie voetballen of welke regels jullie hanteren. Een elleboog blijft een elleboog, om welke reden dan ook......

27 februari 2015 om 00:08

Fubar, jij spoort echt niet.

Tot nu worden de Italiaanse ploegen erg bevoordeeld en met name roma en juve. Jammer dat dit mogelijk is, een competente scheidsrechter en Feyenoord is door en Juve al praktisch uitgespeeld.

26 februari 2015 om 23:44

Juventus is verre van door. Zij moeten nog voor 80.000 man in Dortmund spelen en dat is niet zomaar geklaard. Daarnaast gaat Dortmund de wedstrijd in met een uitdoelpunt dus zeker is het resultaat van die wedstrijd nog niet.

27 februari 2015 om 00:02

Ja maar met een normale scheids eindigden ze met 9 spelers en bij de retun geen pogba en vidal. Daarnaast verliezen ze die pot dan niet natuurlijk

27 februari 2015 om 00:10

Oke op die fiets. Pogba en Vidal zijn in mijn ogen 50% van heel Juventus, maar zelfs dan is het niet vanzelfsprekend dat zij door zullen gaan. Ik zie Dormund wel winnen van Juventus, en dat zeg ik niet alleen omdat ik graag rechtvaardigheid zou willen zien..

27 februari 2015 om 05:45

Dortmund is erg sterk thuis, maar wat wil ik wil zeggen is dat het met normale arbitrage slechts een formaliteit was, toch?

26 februari 2015 om 23:48

Als jullie Ajax Roma loten maak ze helemaal af. Die Franse verdediger kan er geen bout van en die Grieken begrijpen elkaar niet dus kansen zat!

27 februari 2015 om 01:15

Als ajax Roma loot ben ik voor 1 keer voor ajax, wat een pleuris team dat roma zeg

27 februari 2015 om 11:15

Ik zit dat lijstje met teams te kijken die door zijn en ik weet niet wat waar je als Ajax nou op moet hopen/voor moet gaan...

Ik vond Besiktas in de Kuip erg matig, dus dat zou mss wel een goede zijn?

Wat een clown zeg die scheids. Eerst de boel uit de hand laten lopen om vervolgens voor de makkelijkste uitweg te kiezen. Eens met Clasie en deze man nooit meer op een voetbalveld laten komen. Zou bij een gemiddelde 4e klasser de boel nog in de soep laten lopen.

Uefa lokt het ook uit om zo'n flapdrol als scheids neer te zetten. Vind je gek als de publiek tekeer gaat!

26 februari 2015 om 23:58

Dat begrijp ik nog steeds niet. Zoals ze bij Rtl7 al meldde had deze scheidsrechter nou niet echt de reputatie dat hij wedstrijden onder controle heeft. Leuk dat die man een potje fluit in Frankrijk, maar als dit het niveau scheidsrechter is wat de Europa League fluit vraag ik me af waarom een Blom, Makkelie, Higler of Guzubuyuk niet ook dit soort wedstrijden mogen fluiten.

27 februari 2015 om 00:44

Ja klopt, hoe UEFA aan bepaalde keuzes komt weet ik niet. Maar zolang ze de scheidsrechters bepalen hebben ze als organisatie enorme invloed op de wedstrijd. En soms komt het ze goed uit om een scheids te hebben die een potje van maakt.

27 februari 2015 om 10:48

Feyenoord had vanaf minuut 1 maar een bedoeling en dat was het voetbal onmogelijk maken waar het publiek die zich eigenlijk vooral nu zouden moeten gedragen, graag aan meedeed.

Als je zelf niet komt om te voetballen en daarbij elke beslissing van de scheids waarschijnlijk zijn moeder verrot scheld moet je ook niet verwachten dat ook maar iets richting jou kant valt.

Was het niet Feyenoord die vorige week een buitenspel doelpunt scoorde? Toen werd er natuurlijk niks gezegd omdat het grootste deel van de Feyenoord fans hypocriete kinderen zijn en dat zeg ik als Rotterdammer die zich zeker niet affinïeert met Feyenoord.

Vooral hoe laconiek er wordt gereageerd over het slopen van Rome, misselijkmakende mensen.

Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, zo'n slechte, onzekere, zelfingenomen eikel gezien als deze scheidsrechter. Wat een enorm kansloos figuur, hoort niet op een voetbalveld.

27 februari 2015 om 00:37

Bekijk ff de beelden van die gappies bij de vernietiging van de fontein, lopen er meer dan genoeg rond

Huilebalken had je meer moeten score.
En word is tijd dat de uefa het plubliek verbant uit de kuip komende 10jaar .
Hebben echt het verstand van een poffertje .
Schande voor de club feyenoord benadelen altijd hun club

26 februari 2015 om 23:41

Haha wild! Waar heb je het nu over? 10 jaar geen publiek in de kuip? Omdat een man die opgeleidt is om een wedstrijd in goede banen te kunnen leiden niet goed genoeg is? Graag een beetje argumenten voor je statement.

27 februari 2015 om 00:12

Nee, omdat het publiek spullen naar spelers en arbiters gooit en niet de tact heeft om te begrijpen dat met bananen naar zwarte spelers gooien ook andere associaties teweeg kan brengen. Wild? Inderdaad, het zijn een stelletje wilden.

26 februari 2015 om 23:47

Laten we dan alleen de diegenen die zich misdragen verbannen.. Dan kan het overgrote deel nog wel gewoon komen kijken, zonder hier de dupe van te worden.

Bij jouw club lopen trouwens ook ongetwijfeld wat hersenlozen rond.

27 februari 2015 om 02:34

zal moeilijk worden -48000 is nog 0
geintje weten zelf ook wel dat er druiloren tussen zitten, wat ik nooit begrijp is dat er nooit van die misbaksels aangemeld worden bij Koos (wegmisbruikers) ze houden continu van alles plat, zelfs een voetbal wedstrijd krijgen ze stil. Nu kun je wel zeggen die banaan kwam van rechts, maar toch dat heeft geen voorrang.

Waar ik op doel, is dat een meerderheid wel wil, alleen doen ze er zelf weinig aan. Als ik zo'n losgebarsten kuip zie denk ik "het zal je buurman naast je maar zijn". Alles leuk en wel het legioen, maar zo maken ze zichzelf kapot, zowel naar de klassieker als wel naar europees, gaan we verklikken of niet, og ligt het altijd bij een ander?

Schandalige reactie. Verleden week pak je een punt dankzij de scheidsrechter.

26 februari 2015 om 23:43

Het werd, nogmaals, gewoon gevraagd aan de beste jongen

26 februari 2015 om 23:43

Man man man, dit is toch een hele andere wedstrijd ? Deze scheids hoort nog geen eens thuis op de NL velden.. Kan je nagaan

27 februari 2015 om 02:41

ga de scheids de schuld geven, ik heb vroeger wat anders geleerd kijk na jezelf en je ziet dat de kuip zichzelf niet was!

27 februari 2015 om 00:09

waarom loop jij zo te provoceren vriend?
dat is natuurlijk voor Joostfan die alleen maar loopt te provoceren in dit topic.

27 februari 2015 om 07:08

Maar verleden week werd er ook geen rood getrokken voor een achterlijke tackle op Kazim. Nu wel voor Te Vrede. En ook geen rood voor een elleboog van De Rossi terwijl hij bijna op de schoot zit van de 4/5e man. Wat een triest ventje ben jij zeg, man, man, man.

Nooit meer meedoen aan dit corrupte toernooi.

27 februari 2015 om 04:18

Ach doe normaal. Te Vrede kreeg terecht rood en t publiek vsn Feyenoord moet zich maareens normaal gedragen.

Toch jammer dat je als aanvoerder de scheids moet benoemen.
Daarnaast mag Clasie ook wel eens met die supporters praten want dit kan niet.
Jammer dat hij daar ook niets over zegt

26 februari 2015 om 23:41

Dit dus! Een aanvoerder moet dit soort uitspraken niet doen! Daar moet hij boven staan. Had blijkbaar de emoties niet onder controle! Wat ik dan ook wel weer ergens begrijp. Kan me voorstellen dat je je wel een beetje benadeeld voelt.

26 februari 2015 om 23:42

Lees de laatste alinea. "Gevraagd naar de arbitrage"

26 februari 2015 om 23:45

Dus betekent het dat je er daarom zo op moet reageren.
Doe iets van ik maak geen woorden vuil aan de scheidsrechter we hebben het voor ons zelf verspeeld oid.
Maar nee toch een sneer naar de scheids

26 februari 2015 om 23:47

Jij meldt dat Clasie de scheids 'moet benoemen'. Daarop reageer ik alleen dat hij de scheids benoemt omdat er naar gevraagd wordt.

26 februari 2015 om 23:50

Maar hij heeft wel zijn verhaaltje al klaar over de scheids. Als aanvoerder moet je beter weten en niet zo reageren na afloop.
Gewoon aanvoerder onwaardig

26 februari 2015 om 23:55

Kan er wel naar gevraagd worden, maar zo zijn journalisten. Dat weet clasie ook wel. Maar liet zich leiden door emoties. Daar moet je boven staan als aanvoerder en niet op die vraag ingaan. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Rutten laat de arbitrage ook in het midden. Oordeelt niet! Zo had clasie het moeten doen!

27 februari 2015 om 00:01

Hoe wil jij dan dat clasie over de scheids reageert??

27 februari 2015 om 00:13

Gezeik hoor. De scheidsrechter was gewoon dramatisch slecht en consequent in het nadeel van Feyenoord, dus dan mag Clasie dat zeker aangeven, als hij ernaar gevraagd wordt. Staat verder los van dat tuig op de tribunes.

Man man, wat heeft die scheids een wanprestatie geleverd.

27 februari 2015 om 00:28

Feit is dat allang bekend is hoe de harde kern van Feyenoord werkt. Dat neemt niet weg dat iedereen redelijkerwijs had mogen aannemen dat er een normale scheidsrechter zou worden aangesteld. Jouw oordeel over Clasie zegt meer over jouw vermogen tot het inschatten van een situatie dan over zijn handelen als aanvoerder.

Ik ben overigens heel benieuwd of de Uefa zal laten zien dat ze hebben begrepen wat er vanavond is gebeurd. De Fransman heeft laten zien dat hij niet gekwalificeerd is als scheidsrechter.

27 februari 2015 om 02:44

Vind makkelie ook niet gekwalificeerd voor Zondag toch zal die gaan, of hij moet van een keukentrapje afpleuren

27 februari 2015 om 11:21

Ik vrees dat de Uefa vindt dat de scheidsrechter goed heeft gehandeld. Zij oordelen vrijwel nooit over beslissingen in het veld, maar gooien het veel meer op de tour van 'orde in het stadion terug laten keren door te staken' etc.

Wat ik me afvraag is of de scheids nu 's avonds in zijn hotelkamer denkt: 'de Uefa was tevreden, ik heb goed gefloten' of 'ik heb de wedstrijd moeten staken omdat het publiek mijn beslissingen niet helemaal kon waarderen, heb ik het wel zo goed gedaan'

De feijenoord supporters worden met recht il Barbari genoemd.....
Het lag niet alleen aan de scheids.

Kazim, krijgt blessure omdat hij overspannen is? Veel te geforceerd. Trainer toch, te vrede inbrengen? Wat een beslissing. Achabar is fit en behendig en kan ook een bal vasthouden. Indien fit genoeg manu eerder inbrengen. El ahmadi geen voldoende, helaas. Scheids lachwekkend. Publiek verschrikkelijk. En ohohoh... zo snel weer op achterstand. Amateurs hoor. Gewoon ff inzakken. Lezen de wedstrijd niet.

Tja jammer dat je in Europa Gozubuyuk niet krijgt Clasie .
Dan hoor je ze nooit klagen en vinden ze het wel prima

26 februari 2015 om 23:49

Dit is inderdaad toch wat anders dan standaard de scheids mee te hebben in een thuis wedstrijd, snap dat die jongen en het publiek het er moeilijk mee hebben

26 februari 2015 om 23:50

Soms als het erom gaat in zoon westrijd is het sjit

26 februari 2015 om 23:58

Gozubuyuk??? Wedstrijd tegen Twente vergeten vorig jaar??? O nee wacht toen werd Feyenoord benadeeld en dat onthou je dan natuurlijk niet...

27 februari 2015 om 00:09

Waar zou het toch vandaan komen dat de NL scheidsrechters kuipvrees word verweten ??

Wees toch eerlijk , thuiswedstrijden leveren Feyenoord elk seizoen 15 bonuspunten op

27 februari 2015 om 00:12

Hou toch op. Feyenoord heeft de scheids tegenwoordig vaker tegen als voor...

27 februari 2015 om 00:30

Dat de Nederlandse scheidsrechter kuipvrees wordt verweten komt door het hoge napraat gehalte in Nederland en zoals ik nu duidelijk teruglees ook in Italië.

27 februari 2015 om 02:48

hahahahhaa dat was volkomen terecht tegen Twente, ga geen held uithangen, ben ook geen fan van hem, maar 2 rooie kaarten pakken met 2 domme overtredingen, tja

Ik als feyenoord fan vond publiek zwaar sjit! Roma jutte de boel goed op slim van ze! Scheids was ook niet best! Soms iets te overdreven miereneukertje spellen! Maar vond publiek echt slecht met dat gegooi!

27 februari 2015 om 00:02

Is het de bedoeling dat het uitvak vlak achter de goal zit trouwens? kan je die gasten niet beter in een hoekje kwijt ofzo?

27 februari 2015 om 00:13

Gebeurd wel vaker, is in de Premier League zelfs normaal. Normale uitvak zit in de tweede ring, maar dit was speciaal ingericht ivm de grote hoeveelheid supporters.

27 februari 2015 om 00:21

Ok, wist ik niet. Thx.
Zal voor die uitsupporters wel top zijn trouwens. Maar ergens benadeel je jezelf er natuurlijk ook een beetje mee.

Schandalig dat clasie het wangedrag van de supporters afdoet als dat is hun zorg ipv het te veroordelen.

26 februari 2015 om 23:48

Hij is met voetbal bezig en emotie na de westrijd

27 februari 2015 om 02:49

uithangbord van de club, hoor je dat te beoordelen

27 februari 2015 om 11:27

Wat zijn hier op VZ toch veel ideale schoonzonen. Kun je nog geen half uur na zo'n wedstrijd van hem verwachten dat hij een politiek correct antwoord geeft en zijn eigen achterban veroordeeld? Waarbij hij zich indirect bemoeit met zaken die totaal niet zijn interesse, verantwoordelijkheid en aandacht hebben?

Misschien ben ik dan een stuk minder grote koning dan jij, maar ik vond zijn reactie heel gematigd en zeker aanvoerderwaardig!

Misschien een beetje offtopic, maar wat ik niet begrijp is dat supporters van Nederlandse clubs graag zien dat er een rivaliserende ploeg niet doorgaat in Europa. Uiteindelijk komt je eigen Champions League plek in gevaar als de anderen niet presteren..

26 februari 2015 om 23:51

Vind ik ook we lopen punten mis! Ik baal ook van die goal van psv die afgekeurd werd

26 februari 2015 om 23:58

Iedereen gunt Nederlandse ploegen het beste.
Bah kut Italianen

27 februari 2015 om 00:12

Ik niet hoor.

Het was gewoon een hele nette rustige reactie van clasie.. en de scheids was vreemd aanwezig en rood voor tevrede was schandalig..

Ik mistte Kazim op het veld... Met Kazim erbij was het nog een pot geworden, die Te Vrede heeft echt letterlijk niks goed gedaan in de minuten die hij op het veld stond.

Helemaal mee eens, echt een slappe zak dat hij niets over de

Vraag me echt af wat de rol is van een lijnrechter ? Gras sprietjes tellen ?

Dachten jullie nou echt dat Uefa het aandurfde Feyenoord nog een Europees duel te laten spelen na vorige week? De instructies waren duidelijk.

Eigenlijk schakelen die idioten dus eigen club uit en nu nog wachten wat de gevolgen van vanavond zijn.

Wat een overdreven gedoe met die banaan eigenlijk, nog aan Gervinho gaan vragen of alles met ok is..

Jammer Feyenoord het was je gegunt vieze tering italianen we maken ze helemaal kapot #AFCA #Feyenoordholigan

Zo typisch Nederlands weer als je de comments leest van ''feyenoord moet niet zeuren, Roma was een maatje te groot, ED komt niveau tekort'' en dan zichzelf een beetje op de borst kloppen van ''ik zei het toch, ik ben gewoon realistisch''.

Liefste realisten/azijnpissers, jullie hadden gelijk, willen jullie nu een sticker of een lolly?

Achterlijke scheids zeg! Als je mulder hiervoor rood geeft dan ook de halve bank van Roma voortaan? De statistieken van Genee zeggen genoeg!!

27 februari 2015 om 00:04

Ben het er trouwens wel mee eens dat ze echt eens wat moeten gaan doen aan die "supporters", belachelijk de hele tijd rotzooi op het veld gooien

27 februari 2015 om 00:11

Wat valt daar tegen te doen? Mensen nemen van alles het stadion in.

27 februari 2015 om 11:29

Zouden die mensen vanaf de 30e minuut niet meer roken of nemen ze extra aanstekers mee?

Heel jammer dit. Het had een prachtige avond kunnen worden als er een echte scheidsrechter was geweest.

27 februari 2015 om 00:13

deze schoft van een scheidsrechter moet levenslang geschorst worden vanwege matchfixing.

Die rode kaart kon hij geven .
Wat ik veel erger vind is dat de UEFA dat bij Juventus niet durft .
Vidal , Pogba dat zijn grote namen he dan durven ze niet .

Klassenjustitie ze maken hun eigen toernooi kapot

De Rossi had gewoon 2x rood moeten krijgen. Eerst met een tackle vol op de knie van Boulahrouz(grensrechter stond er boven op) en krijgt niet eens geel en dan die elleboog.. waarom staat er een man naast het goal?!

Tja ik heb al een hele tijd het idee dat de Nederlandse clubs in Europa worden benadeeld door de arbitrage.
Ajax wordt bijvoorbeeld ook al ieder jaar wel een paar keer flink genaaid in de cl.
Pingels tegen krijgen die het niet zijn, ze niet krijgen als het er wel een een is, zuivere doelpunten afkeuren om volslagen onduidelijke redenen.
Ik denk dat het er toch mee te maken heeft dat clubs als Ajax en Feyenoord, Europese kleintjes zijn geworden die worden bewust of onbewust vaker benadeeld ter vergelijking met de grotere ( vooral rijkere ) clubs.
In de Nederlandse competitie is het andersom, dan zijn Feyenoord en Ajax de grote jongens vallen vooral thuis de beslissingen van de scheidsrechter in hun voordeel uit.

In dat kader snap ik de frustratie van Clasie wel, aan de andere kant, had het in Rome na 45 minuten al 3 of 4-0 kunnen zijn voor Roma, dan was deze wedstrijd zowiezo een formaliteit geworden.
Over de volle 180 minuten kan je niet zeggen dat Feyenoord enkel alleen vanwege het niet rood geven aan Rossi, anders door zou zijn geweest.

Moet uiteraard de Rossi zijn.

Nette reactie van clasie, laat anderen (gudde) daar maar over oordelen. Heb het liever over get goede spel van clasie, wat een klasbak. Zowel vorige week als vandaag aangetoond een stap hoger te kunnen. Zijn handelingssnelheid is zeer goed te noemen,echte aanjager. Pjanic 2 wedstrijden uit de wedstrijd gespeeld, en ook in vele duels met naigolan vaak de winnaar. Vorige week wat meer dan nu natuurlijk omdat naigolan niet lang speelde. Zijn inzicht en passing zijn fenomenaal, wordt elk jaar beter! !

Waarom geven de feyenoorders en de supporters niet gewoon tou daf ze verloren hebben. Roma was gewoon de bovenliggende partij

27 februari 2015 om 16:18

niemand zegt dat we gewonnen hebben hoor.
dat was ook onmogelijk met deze corrupte scheidsrechter.

De Rossi moest gewoon rood krijgen en vergeleken het hele wedstrijd verdient te vrede geen rood en Mulder kreeg opeens rood tijdens het juichen dat vond ik ook heel raar

Je voetbalt ook door dat agressieve publiek een andere wedstrijd. Veel scheidsrechters krijgen te maken met de Kuipvrees, durven Feyenoord niet meer al te veel te dwarsbomen in hun beslissingen en krijgen zo hun voordeeltjes mee. Niets mis mee, gebeurt al jaren, zijn we gewend. Maar deze scheidsrechter ging heel anders om met de Kuipvrees. Misschien een cultuurdingetje, maar hij zwaaide juist helemaal de andere kant om. Het moet pijn door voor de Feyenoordsupporters - en spelers om dit zomaar te zien gebeuren, in hun eigen stadion. De eigen succesvolle tactiek moeiteloos afgewimpeld door een jonge Fransman; het moet een pijnlijk tafereel zijn geweest daar in Rotterdam.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren