Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Benítez spreekt zich uit: 'Ik heb hem nodig voor komend seizoen'

Laatste update:

De transfermarkt is nog ongeveer anderhalve maand geopend en Louis van Gaal hoopt Sergio Ramos nog naar Manchester United te kunnen halen. De kans dat dit gaat lukken is echter niet groot: Florentino Pérez heeft duidelijk gemaakt dat hij de verdediger absoluut niet wil laten gaan en Rafael Benítez heeft ook maar eens aangegeven dat hij geen afscheid wil nemen van Ramos.

/

Benítez is aangesteld als de opvolger van Carlo Ancelotti bij Real Madrid en ziet een belangrijke rol voor de 29-jarige Ramos in zijn elftal. "Er wordt veel over hem gesproken", zei de coach. "Voor mij is Sergio een echte professional, die alles doet wat ik en het team van hem vragen. Ik heb uitvoerig met hem gesproken over zijn plannen en zijn toekomst en zie Sergio als een belangrijk onderdeel van onze ploeg. Hij is een echte winnaar en ik heb hem nodig voor het komende seizoen."

Ramos speelt al tien jaar bij Real en heeft nog een contract voor twee seizoenen. De verdediger was niet te spreken over de aanbieding die hij ontving voor een nieuwe verbintenis en zou bovendien balen van het (gedwongen) vertrek van Iker Casillas. Van Gaal wil graag van de situatie profiteren, maar Real is dus niet van plan om mee te werken aan een transfer.

Denk je dat Sergio Ramos bij Real Madrid blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ramos blijft, dat staat al een tijdje vast. Ramos is namelijk onmisbaar, i.t.t. Angel, Ozil, Xalonso, Higuain en Iker. Dat weet Perez ook.

17 juli 2015 om 09:46

Onmisbaar is wel gebleken, als ze heel lang geen kampioen zijn geworden. Dus als Ronaldo of Benzema verkocht wordt waren ze ook niet onmisbaar? De spelers die verkocht of verhuurd zijn doe je tekort.

17 juli 2015 om 10:00

Ik zeg het anders, Ramos is onvervangbaar. De spelers die ik heb genoemd, zijn dat wel degelijk.

17 juli 2015 om 10:27

Ramos onvervangbaar? Laat me niet lachen. Er zijn genoeg spelers die hem kunnen vervangen.

17 juli 2015 om 10:36

Zoals? 30+ jarige Thiago Silva? Maar een half seizoen presterende Pique? Een vaak slippende Otamendi?

17 juli 2015 om 10:40

Vaak slippende Otamendi? Goeie grap man!

17 juli 2015 om 11:48

Jah Ramos is onvervangbaar bij Real Madrid, jou reactie ontbreekt aan onderbouwing, net als dat mijne geen humor bevat. Het gaat natuurlijk niet alleen om verdedigende capaciteiten hè, het draait natuurlijk ook om capabiliteit om leiding te geven aan je team. Ramos is nu captain van Real Madrid. Vergeet dat soort dingen niet als je zo een kinderachtige reactie plaatst.

17 juli 2015 om 12:14

Elke speler bij Real Madrid is vervangbaar...

Bij Real kan je zo van held naar niks veranderen. Je kan zo uitgefloten, niet gewaardeerd, of bij het grof vuil gezet worden. Dus iedereen bij Real is echt wel vervangbaar.

17 juli 2015 om 13:22

Allereerst, uitgefloten worden is niet hetzelfde als niet gewaardeerd worden. Grootheden die in het verleden zijn uitgefloten (raul, Zidane), deden er alles aan om het publiek voor hun terug te winnen, en met succes! Dat Iker er niet in slaagde, geeft aan in wat voor doen hij was de laatste tijd. Ik vind het jammer dat hij verkocht is, maar Iker had al eerder plaats moeten maken voor Navas dit seizoen. Wie is er allemaal bij het grof vuil gezet dan volgens jou? Ozil en Angel? Neen, deze spelers konden met flinke winst verkocht worden en dat zag Perez ook in. Even voor de duidelijkheid, grof vuil verkoop je niet voor tientallen miljoenen. Deze twee spelers hebben ook allebei niet hun transferbedrag waargemaakt. Iker is niet bij het grof vuil gezet, dat maken mensen als jij ervan. Als Iker twee jaar geleden verkocht werd, dan was ik het zeker met je eens. Iker heeft als icoon nog seizoenen op zijn reputatie mogen teren. Als het niet zo was, dan was (de beter presterende) Lopez niet verkocht voor een schamele 2 miljoen aan AC Milan. Het eerste seizoen onder Carlo, was dan ook een sterk seizoen, maar het jaar erop was het gewoon matig. Jij bent gewoon een basher, je maakt in drie regels de hele club Real Madrid belachelijk en dat ongegrond.
Kortom, maak mij maar wakker als dit gebeurd met Sergio Ramos. Dank u wel voor uw reactie, een fijne dag verder.

17 juli 2015 om 15:04

Half seizoen presterende? Ik kan je niet serieus nemen, sorry. Samen met Messi de meeste consistent spelende speler van afgelopen seizoen

17 juli 2015 om 15:22

Wat een grap. Hoelang ben jij Madrid fan? Jaartje of 2? Enigste die vervangbaar in je lijst is higuain. Ozil heeft Ronaldo aan zoveel assists geholpen dat hij echt een assist koning was. Zo iemand verkoop je niet tenzij je real Madrid bent en alleen bezig bent met grote namen. Zelfde geld voor di Maria. Dima was niet altijd de beste speler maar had zich helemaal herpakt en bracht 2x zoveel dreiging en snelheid voorin als bale.Helaas moest real weer grote nemen halen. Deze 3 kun je twijfel gevallen noemen als je wilt. Maar xabi en iker zijn onvervangbaar. Dat je zo over xabi spreekt zegt genoeg over jou voetbal kennis. Xabi was misschien wel de belangrijkste man bij real. Heerlijke passes en altijd op de juiste plek om op de noodrem te trappen als real het nodig had.
Over iker hoef ik niks te zeggen die heeft real ook vaak genoeg gered en heeft z'n beste jaren aan hun gegeven. Bijna al deze spelers zijn als oud vuil behandeld. Zonde maar dat is real Madrid. Je verdient een hoop geld en het is een grote club maar ze hechten daar aan geen enkele speler waarde.

17 juli 2015 om 15:59

Ozil assistkoning? Jah, omdat CR7 naast hem liep, vergeten hoeveel kritiek hij kreeg bij het Duitse elftal en bij Arsenal? En zie zo, zonder Ozil is CR7 er helemaal niet op achteruit gegaan. Conclusie: Ozil=vervangbaar. Sterker nog, Ozil had nooit kunnen renderen in het 4-3-3 dat Carlo speelde. Di Maria, voor 75 miljoen wegdoen, een speler die 3 seizoenenlang wisselvallig presteerde en in zijn 4e seizoen een helft daarvan geweldig speelde is vooralsnog een geweldige deal gebleken. James Rodriguez heeft het zo veel en veel beter gedaan dan Angel. Alonso was een belangrijke schakel in het team van Real, maar ook hij was met Kroos en Illarra uitstekend vervangen. Dat Ancelotti zo koppig was om Kroos haast alles te laten spelen en nooit gebruik maakte van Khedira is de reden dat we de belangrijke wedstrijden verloren. Ik heb deze transfer nooit begrepen, we hadden Alonso beter kunnen houden, maar hij was niet onvervangbaar. Carlo heeft gewoon de nodige fouten gemaakt. Wat moet dat grof/oud vuil nou betekenen. Real laat zien dat het niet alleen een koopclub is, maar ook een verkoopclub die spelers met veel winst verkoopt. Dat zouden meer clubs in de Europese top moeten doen. Dat is goed voor de financiën.

17 juli 2015 om 19:26

Barcaboy

Jullie vergeten echt heel snel. Aan het eind van de eerste helft, bij de winterstop, waaren er veel geruchten over een vertrekkende messi voor 250 miljoen, was Mathieu de miskoop van het decennium, en was Pique een houthakker die zonder leider niet functioneerde... Hoe kan je dat allemaal vergeten hahah, je moet niet doen alsof heel het seizoen alles op rolletjes liep bij Barcelona, Real Madrid heeft het grootste deel van het seizoen gedomineerd. Helaas is het in een periode van 3-4 weken allemaal in het niets opgegaan, en staan we nu met lege handen, maar het was zeker geen slecht seizoen.

Haha, Messi de meest constant presterende speler van het seizoen? Het eerste half jaar werd hij continue overklast door Ronaldo, en liep vele doelpunten achterstand op Ronaldo op.. Ronaldo had zelfs 2 assists meer voorsprong bij het eind van de eerste seizoenshelft. In het tweede seizoenshelft was Messi inderdaad beter dan Ronaldo, maar zelfs toen Ronaldo in een dipje zat, en Messi 3 wedstrijden meer heeft kunnen spelen, kon hij Ronaldo qua goals niet inhalen.. Maar als jij dat consistent noemt, is dat mooi jouw mening

17 juli 2015 om 09:48

Haha niemand is onmisbaar bij Real, het gaat om hoeveel shirtjes ze verkopen etc. De rest is bijzaak. Anders verklaard dat de aankopen van de laatste jaren echt niet.

Als Real en Man United elkaar dwars blijven liggen branden ze waarschijnlijk hun eigen handen. De Gea ontevreden bij Man United en Ramons ontevreden bij Real. Last minute ruil, gokje? En dan gauw vertellen dat Ramos en De Gea zelf weg wilden zodat de supporters denken dat het niet de schuld is van de voorzitter of de coach....

17 juli 2015 om 10:16

Ja, is dat zo? Hoeveel shirtjes verkoopt Kroos? Hoeveel shirtjes verkoopt Carvajal? Hoeveel shirtjes gaat Danilo verkopen? Hoeveel shirtjes verkoopt Navas? Hoeveel shirtjes verkoopt Illarra? Hoeveel shirtjes verkoopt Lucas Silva? Hoeveel shirtjes verkoopt Casemiro? Hoeveel shirtjes verkoopt Modric? Hoeveel shirtjes heeft Lopez verkocht? Hoeveel shirtjes verkoopt Varane? Hoeveel shirtjes verkoopt Coentrao? Nee, sorry kameraad. Niet elke aankoop is een Galactico, begrijp je dat? Jij hebt dus gewoon totaal geen inzicht in de aankopen van de laatste jaren, anders zou je dit soort uitspraken niet doen. Ramos blijft in Madrid en een last-minute ruil is geen gek idee, maar gaat niet gebeuren. Weet je waarom? Omdat United een centrale verdediger meer nodig heeft dan Real Madrid een keeper. Voordat het einde van de transferperiode is aangebroken heeft United al een verdediger gecontracteerd. En over je laatste opmerking, je geeft eerst aan dat ze allebei ontevreden zijn en vervolgens geef je aan dat de voorzitters de schuld gaan leggen bij de spelers in plaats van zichzelf. Begrijp je zelf dat deze gedachtegang vrij laag ligt?

Ramos heeft ook helemaal niks te zoeken in Engeland hij hoort thuis in Madrid.
Ik denk ook dat Lvg en Ramos niet echt samen kunnen werken zijn beide hele lastige mannetjes die niet tegen kritiek kunnen.

Ramos moet blijven hij is nog te goed op top niveau om te vertrekken

17 juli 2015 om 09:50

Haha ja want bij Man United gaat hij afbouwen.....

Zie toch liever dat Manu varane koopt nog jong en kan uit groeien tot een topverdediger en vgaal die weet wel om te gaan met die jonge gasten

17 juli 2015 om 09:50

Dan zie ik in Laporte van Bilbao meer potentie dan Varane.

17 juli 2015 om 10:14

Psvboom

Mag ik vragen waarom? Varane is in (mijns inziens) alle verdedigende aspecten beter dan Laporte.
Laporte vind ik een geweldig talent en zou hem graag bij Barca zien bijvoorbeeld, maar zou altijd Varane verkiezen boven Laporte.

Varane is sneller, zijn manier van verdedigen spreekt mij daarnaast zeer aan. Hij gaat altijd voor de bal. Op welke positie van het veld ook. Hierdoor neemt hij soms wel risico, maar daar hou ik wel van.
Varane staat soms verkeerd opgesteld waardoor hij vaak in de achtervolging moet, maar zoals gezegd.. Hij is monsterlijk snel voor een centrale verdediger. Dit is de perfecte verdediger voor een team wat graag aanvalt.
Als ze tegen een counter aanlopen, heb je altijd Varane nog.

17 juli 2015 om 10:28

Die sprintsnelheid van Varane is echt ongelofelijk inderdaad, herinner me nog steeds die sprint tegen Atletico. Ik denk dat er weinig centrale verdedigers sneller zijn dan hij.

17 juli 2015 om 10:33

Varane is ook nog eens aanvoerder en vaste basis speler van het nationale elftal Laporte moet zich nog bewijzen bij de jeugd van Frankrijk.
Mensen die Laporte beter vinden hebben Bilbao nooit gevolgd misschien alleen als ze tegen Real of Barca spelen.

17 juli 2015 om 15:27

Ik snap wel degelijk waarom mensen dat zeggen. Laporte kan zeker beter opbouwen dan varane ,en maakt minder foutjes. Is hij sneller en maakt hij zulke tackles als Varane? Nee maar niet eens is beter dan de andere. Ze passen allebei beter bij andere soorten clubs.

17 juli 2015 om 19:28

@barcastyle

Nee, dat is onzin. Je kan niet lopen vertellen dat je Laporte gelijkwaardig vind, of zelfs beter vind dan Varane, dan kan je beter even Hockey gaan volgen. Varane is vooralsnog aanvoerder bij Frankrijk, terwijl Laporte nog niet eens bij de selectie zit volgenes mij..

17 juli 2015 om 09:50

Waarom zou Real daar aan meewerken?

17 juli 2015 om 09:54

Waarom niet? Als er genoeg geld word geboden is iedereen te koop.

17 juli 2015 om 09:54

Dat zeg ik niet maar bedoel als ik tussen de 2 mocht kiezen zou ik voor varane gaan

17 juli 2015 om 10:26

Nogmaals, waarom wel? Varane heeft nu al jarenlange ervaring bij Real Madrid en kan binnenkort het stokje definitief overnemen. Wat heeft Real aan een berg geld als ze geen goede (net zo geschikte) vervanger kunnen halen? Ik zou Varane voor geen enkele andere centrale verdediger willen inruilen. Dus tenzij ze zijn afkoopclausule activeren, die zo rond de paar honderd miljoen ligt (250 uit mijn hoofd) dan blijft Varane mooi in Madrid.

17 juli 2015 om 10:26

Zolang Real geen grote transfers maakt deze transferwindow maken ze een dikke, maar dan ook echt een dikke winst. Ze hebben nog geen 45 miljoen uitgegeven terwijl ze over de 100 miljoen kunnen uitgeven en dan lossen ze nog hun schulden en dergelijke af.

Wanneer je Ramos verkoopt en daarvoor Otamendi moet terug kopen ga je er niet veel slechter op worden in het veld, maar daar buiten is Ramos ook erg belangrijk.

17 juli 2015 om 10:30

Ramos brengt enorm veel leiderschap, passie en geeft kleur aan het elftal. Daarnaast ook echt een broer figuur naast het veld die de nieuwelingen op hun gemak stelt.

Dus zowel op als naast het veld ga je er mee achteruit.

17 juli 2015 om 10:34

Je ontwijkt mijn vraag gewoon, want waarom zou Real Madrid niet aan een transfer van Varane meewerken als er volgen Perez genoeg geboden zou worden?

Je zegt het goed, JIJ zou Varane voor geen enkele andere centrale verdediger willen inruilen, maar Perez wel, want bij hem draait het om $$$$$ als je het nog niet door had.

17 juli 2015 om 10:53

Omdat het uit sportief oogpunt geen verstandige beslissing zou zijn en Real dan nog maar 2 centerbacks van niveau hebben waarvan een 32 is en de ander ook de 30 aantikt. Is dat duidelijk genoeg? Daarnaast heeft Varane ervaring met de club, heeft hij een uitstekende persoonlijkheid, een positief imago en niet te vergeten, want niet onbelangrijk: het meest veelbelovende verdedigende talent ter wereld.

Als Perez toekomst ziet in een speler dan blijft hij gewoon. En ja, natuurlijk zet ik het in de ik-vorm neer. Dit is, voor als je het nog niet door had, een platform dat zich faciliteert om je eigen visie te delen met anderen.

Tja, dat vind ik natuurlijk heel leuk en aardig maar we weten allemaal dat de trainer in Madrid niks te zeggen heeft over het aan en verkoopbeleid. Als trainer kun je hoog of laag springen, Florentino Perez bepaalt wie er moeten komen en gaan.

Niemand is onmisbaar. Als je het artikel leest zie je in Benitez zijn opmerking ook dat hij "ramos nodig heeft". Hieruit leid ik dat de gesprekken nog steeds gaande zijn en Ramos nog niet echt 100 zeker weet of hij wel of niet blijft. Ramos is al een tijdje kwaad op de clubleiding EN terecht ook. Als je zo schofterig met Iker om gaat en je zo uitlaat over bepaalde spelers moet je jezelf afvragen of je je werk wel goed doet.

Hoe dan ook, ik denk niet dat Ramos de club zal gaan verlaten. Wat voor bod er ook komt. Hij zal rondkijken maar niet meer dan dat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren